Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

Stremsel in eten

 Post Reply Post Reply Pagina  <123
Schrijver
~Zahra~ Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 26 november 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 713
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote ~Zahra~ Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: Stremsel in eten
    Geplaatst op: 23 augustus 2004 om 17:01

asallam aleikum,

absoluut mee eens.

wa sallam.

Men sluit de ogen van de doden behoedzaam; niet minder behoedzaam moet men de ogen van levenden openen.
Terug naar boven
I S L A M Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 17 december 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 556
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote I S L A M Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 24 augustus 2004 om 03:39

Salamoen Aleykoem

Amier ik begrijp je wel maar nog een ding wil ik kwijt. Vergeef gewoon zodat Allah(sbw) jouw op de dag des oordeels ook vergeeft.

En happylady, je hoeft je echt niet te verontschuldigen want ik trap er niet in. Je hebt me belazert. Mijn leven heeft geen zin meer.

Waarom zeg je nou sorry, JIJ hebt toch niks verkeerts gedaan. Je hebt het juist rechtgezet door die producent te bellen en te zeggen dat cheetos e.d. ook haraam zijn. Dan wil ik nog iets vragen. Zijn alle cheetos merken haraam(want ik eet heel veel van die pinda smaak.) en is doritos "geen stijl" ook haraam. Ik eet ongeveer een zak per dag zo lekker is het. En inshallah zal Allah(sbw) jouw belonen alleen voor je karakter al!

                    ������ ----->Haat de zonde, niet de zondaar<-----
Terug naar boven
happylady3113 Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 03 februari 2004
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 757
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote happylady3113 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 24 augustus 2004 om 03:50

Salaam aleikum,

Amier, jammer dat je gaat. Ik snap je frustratie wel. Moge het jou ook goedgaan.

Verder ISLAM, 'k ben blij dat je het zo goed opneemt.  De soorten chips die ik heb opgeschreven zijn degenen waar volgens die man vlees in (kan) zit(ten). De anderen dus neem ik aan van niet. Dus die zul je dan gewoon kunnen eten. Verder is er een organisatie in Den Haag die hier juist mee bezig is. Helaas ben ik de naam vergeten. Het is een islamitische organisatie die recepten opvraagt van allerlei producten en kijkt naar bereidingswijzen en dan een soort halal-bewijs afgeeft, zeg maar. Weet iemand de naam van die organisatie. Zij weten vast ook wel meer.
Salaam happylady

Terug naar boven
~Zahra~ Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 26 november 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 713
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote ~Zahra~ Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 24 augustus 2004 om 12:35
In eerste instantie geplaatst door happylady3113

Salaam aleikum,

Amier, jammer dat je gaat. Ik snap je frustratie wel. Moge het jou ook goedgaan.

Verder ISLAM, 'k ben blij dat je het zo goed opneemt.  De soorten chips die ik heb opgeschreven zijn degenen waar volgens die man vlees in (kan) zit(ten). De anderen dus neem ik aan van niet. Dus die zul je dan gewoon kunnen eten. Verder is er een organisatie in Den Haag die hier juist mee bezig is. Helaas ben ik de naam vergeten. Het is een islamitische organisatie die recepten opvraagt van allerlei producten en kijkt naar bereidingswijzen en dan een soort halal-bewijs afgeeft, zeg maar. Weet iemand de naam van die organisatie. Zij weten vast ook wel meer.
Salaam happylady

asallam aleikum,

Ik denk dat je dit bedrijf bedoelt:

halal voeding en voedsel-Den Haag  www.halal.nl 

wa sallam

Men sluit de ogen van de doden behoedzaam; niet minder behoedzaam moet men de ogen van levenden openen.
Terug naar boven
happylady3113 Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 03 februari 2004
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 757
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote happylady3113 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 24 augustus 2004 om 13:42
Ja, die bedoel ik volgens mij wel, maar de site is niet echt uitgebreid. Jammer. Zij zouden heel veel info kunnen geven voor degenen die dat nodig hebben.
Salaam happylady
Terug naar boven
styx Bekijk dropdown
Newbie
Newbie
Avatar

Lid geworden: 27 maart 2004
Online status: Offline
Berichten: 22
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote styx Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 24 augustus 2004 om 15:08
Amier,

Wat ben jij een wijs mens! Ik ben heel blij dat er mensen zoals jij bestaan. Alhamdullillah!

Salam
Terug naar boven
Sjonny Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 12 december 2003
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 250
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Sjonny Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 25 augustus 2004 om 10:33

Amier,

Wat ben jij een dom mannetje. Moge Allah jou genezen van je ziekte en jouw leer dat besmet is geraakt door de khalifieten sekte.

Irshad Manji wannabe....

Terug naar boven
Juwairiyah Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 03 maart 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 458
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Juwairiyah Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 25 augustus 2004 om 11:12
en moge Allah swt ons leiden en ons helpen elkaar te respecteren ondanks de verschillende denkwijzen, Allahoemma Ameen (want hier bereik je in mijn ogen helemaal niks mee!!)
Terug naar boven
 Post Reply Post Reply Pagina  <123

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.094 seconden.