Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

Hungersite

 Post Reply Post Reply
Schrijver
batle_For_peace Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 maart 2004
Online status: Offline
Berichten: 860
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote batle_For_peace Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: Hungersite
    Geplaatst op: 20 augustus 2004 om 12:07

Salaam alaikom,

Al een aantal jaar is de Hungersite een groot succes.
Door heel simpel 1 keertje te klikken op die site, geef je iemand ergens ter wereld te eten. als je klikt zie je dit staan:

''Thank you! Your click helps feed the hungry with the value of 1.1 cups of staple food.''

De site gaat uit van een simpel principe.
wie klikt krijgt een aantal advertenties te zien.
Het geld dat daarmee gegenereerd wordt, gaat naar gebieden die door hongersnood getroffen zijn.
afgelopen jaar werd ruim 43.000.000 keer geklikt, goed voor 45.000.000 maaltijden...

www.thehungersite.com

Terug naar boven
I S L A M Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 17 december 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 556
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote I S L A M Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 21 augustus 2004 om 02:54

Salamoen Aleykoem

Kom we gaan allemaal Klikkkkkkkkkeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh

                    ������ ----->Haat de zonde, niet de zondaar<-----
Terug naar boven
I S L A M Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 17 december 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 556
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote I S L A M Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 21 augustus 2004 om 02:55

Salamoen Aleykoem

Oja moet je op elke advertentie afzonderlijk klikken of moet je alleen op de homepage op die gele klikken?

                    ������ ----->Haat de zonde, niet de zondaar<-----
Terug naar boven
happylady3113 Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 03 februari 2004
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 757
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote happylady3113 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 21 augustus 2004 om 05:13

Je kunt ��n keer klikken per dag en zelf kiezen welk doel! Je kunt ook kinderen in Amerika eten geven . Het wijst zich opzich vanzelf. Volgens mij kun je dit ook iedere dag doen. Een ander helpen op zo'n simpele manier is altijd fijn.

Salaam happylady

Terug naar boven
salahdin Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 15 december 2003
Locatie: Belgium
Online status: Offline
Berichten: 421
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote salahdin Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 21 augustus 2004 om 05:54

Salaam,

Dat is nu eens een makkelijke manier om sadaqa te geven.

Alhamdoelil'Allah
Terug naar boven
marhaba Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 22 december 2003
Locatie: Belgium
Online status: Offline
Berichten: 634
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote marhaba Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 21 augustus 2004 om 13:10

Assalamoualikoum,

echtwaar, een makkelijke manier om sadakka te doen!

allahou akbar, thabitna ya rabi fi hada dien, wa rfa3na yarabbi fi 3illiyin, wa h 'shourna ya rabbi fi lkawmi nadjiin, ya allah, ya mawlana!soubhaanak .
bezoek ook: www.moslim.net
Terug naar boven
*Rahima* Bekijk dropdown
Groupie
Groupie
Avatar

Lid geworden: 27 februari 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 295
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote *Rahima* Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 21 augustus 2004 om 15:06

Ik klik zo een half uur door.. :P

enne volgens mij is dat niet de bedoeling van de zakaat, lekker klikken

Leven is het meervoud van lef
Terug naar boven
I S L A M Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 17 december 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 556
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote I S L A M Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 21 augustus 2004 om 16:52

Salamoen Aleykoem

Heeft het ook effect om meer dan 1 keer per dag te klikken.

Weet je wat je ook kan doen. Roep je vervelende broertje die altijd stiekem aan de pc zit en open die site voor hem en zeg hem dit: Broerjte, klik zo veel je wilt!

                    ������ ----->Haat de zonde, niet de zondaar<-----
Terug naar boven
Abou Jabir Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 maart 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1813
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Abou Jabir Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 21 augustus 2004 om 17:12
, ja ik heb ook en neefje dit van toetsenbord en muis houdt
Bezoek dit: http://aboujabir.web-log.nl/
"Wie in Allah en de Laatste Dag gelooft, moet het goede zeggen of zwijgen." {Boekharie & Moeslim}
Terug naar boven
I S L A M Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 17 december 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 556
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote I S L A M Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 22 augustus 2004 om 16:42

Salamoen Aleykoem

Juist ja geef hem die muis en hij laat die website alle hoeken zien!!!

                    ������ ----->Haat de zonde, niet de zondaar<-----
Terug naar boven
Nour Al-Islam Bekijk dropdown
Groupie
Groupie
Avatar

Lid geworden: 15 juni 2003
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 150
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Nour Al-Islam Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 25 augustus 2004 om 02:43

In eerste instantie geplaatst door happylady3113

 Je kunt ook kinderen in Amerika eten geven .

Dit verscheurt me hart ................... geen woorden voor deze onzin ... onze eigen kinderen vergeten en wel de kinderen van de vijand te eten geven..................................................

Verwerp de Taghoet, en aanbidt Allah ALLEEN!!!
Terug naar boven
happylady3113 Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 03 februari 2004
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 757
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote happylady3113 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 25 augustus 2004 om 03:49
Het was ook maar een geintje, Nour! Niet meteen boos worden!!
Terug naar boven
islam Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 09 oktober 2003
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2554
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote islam Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 25 augustus 2004 om 12:56
Dat van jou kan dan een geintje zijn, happylady, ik vind Nour's reactie beneden alle peil.  Wat maakt het uit welke nationaliteit een kind heeft, als het honger heeft?  Maar ja, dat zijn natuurlijk weer mijn 'slechte' westerse normen he, dat ik vind dat elke kind te eten moet hebben...
Met of zonder godsdienst zouden er goede mensen zijn die goede dingen doen en slechte mensen die slechte dingen doen. Maar om goede mensen slechte dingen te laten doen, heb je godsdienst nodig.
Terug naar boven
Ni3met Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 21 augustus 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 447
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Ni3met Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 25 augustus 2004 om 13:14

Essalaamo 3alaikom,

Ik vind dat kimmie wel gelijk heeft. Elk kind op de wereld heeft eten nodig, of het nu amerikaans, chinees, pakistaans, indisch of hollands is. dat maakt allemaal niet uit. Die kinderen zijn allemaal onschuldig, daar moet je geen onderscheid in maken vind ik. en kimmie: dat zijn helemaal geen 'slechte' westerse normen. het is juist goed als je zo denkt vind ik. Ook al heb je een hekel aan een bepaald volk, dan nog hoef je niet het slechte voor hen te wensen.

Terug naar boven
islam Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 09 oktober 2003
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2554
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote islam Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 25 augustus 2004 om 13:19
Dat slecht stond niet zonder reden tussen aanhalingstekens.
Groetjes Kim
Met of zonder godsdienst zouden er goede mensen zijn die goede dingen doen en slechte mensen die slechte dingen doen. Maar om goede mensen slechte dingen te laten doen, heb je godsdienst nodig.
Terug naar boven
Ni3met Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 21 augustus 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 447
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Ni3met Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 25 augustus 2004 om 13:55
weet ik
Terug naar boven
polymorph Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 10 december 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 447
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote polymorph Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 25 augustus 2004 om 16:58

Tip :Maak www.thehungersite.com  je startpagina dan kun je niet vergeten elke dag te klikken.

1) Dat gaat als volgt klick de link www.thehungersite.com 
2) Klik in het menu [Tools] en dan [Internet options]
3) Onder Tab general (algemeen) klik by Homepage [use current] (huidige)
4) klik [apply] of [ok]

en klaar Insha Allah .

Enne jullie daarboven ... geen ruzie maken he .

 

Geef kennis door aan mij,zelfs als het maar een ayah is...(Bukhari)
Terug naar boven
 Post Reply Post Reply

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.090 seconden.