Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

Vloeken maakt impotent

 Post Reply Post Reply
Schrijver
Amier Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 31 juli 2003
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1902
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Amier Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: Vloeken maakt impotent
    Geplaatst op: 20 oktober 2004 om 09:56

Assalamu alaikum,

volgend artikeltje vond ik leuk en de moeite waard om hier te plaatsen.

Bron: http://www.nu.nl/news.jsp?n=429119&c=122

'Vloeken maakt impotent'

Uitgegeven: 20 oktober 2004 14:44
Laatst gewijzigd: 20 oktober 2004 14:47

LONDEN - Volgens de Russische wetenschapper Gennady Cheurin kan overmatig vloeken impotentie veroorzaken bij mannen. Vrouwen die veel onwelvoeglijke taal uitslaan, krijgen volgens hem meer last van lichaamshaar en overmatige spierontwikkeling. Dat meldde woensdag het Britse internetpersbureau Ananova.

Cheurins onderzoek was gebaseerd op de theorie dat water een soort 'geheugen' heeft, dat be�nvloed wordt door positieve en negatieve krachten. Volgens de onderzoeker hebben hij en zijn team urenlang staan schelden op een glas water. 

Water

Vervolgens goten ze dat glas leeg over een bak zaadjes. Daarvan kwam minder dan de helft op, terwijl in een andere bak, waarover een glas zuiver bronwater was uitgegoten, bijna alle zaadjes ontsproten.

Cheurin: "Daarna zijn we gaan kijken naar zware vloekers en naar anderen die bijna nooit scheldwoorden gebruiken. We ontdekten dat als mannen zulke woorden in het dagelijks leven gebruiken, dat onmiddellijk leidt tot seksuele stoornissen, bijvoorbeeld impotentie".

Cheurin stelt verder dat vloekende vrouwen langzaamaan beginnen te veranderen in mannen. Zij krijgen meer haar en meer spieren.

Wassalam.

� Waarlijk, in het gedenken van God vinden de harten rust. � (Koran 13:28)
Terug naar boven
islam Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 09 oktober 2003
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2554
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote islam Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 20 oktober 2004 om 10:22
 Misschien moet ie zich maar haasten, er is genoeg geld te winnen als iemand eens iets paranormaals kan bewijzen...  Al heel veel homeopaten probeerden (da's hun theorie, dat water-geheugen), maar mislukten allemaal.
Met of zonder godsdienst zouden er goede mensen zijn die goede dingen doen en slechte mensen die slechte dingen doen. Maar om goede mensen slechte dingen te laten doen, heb je godsdienst nodig.
Terug naar boven
*Rahima* Bekijk dropdown
Groupie
Groupie
Avatar

Lid geworden: 27 februari 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 295
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote *Rahima* Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 20 oktober 2004 om 10:33
Amier, geloof jij dat?
Leven is het meervoud van lef
Terug naar boven
Amier Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 31 juli 2003
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1902
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Amier Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 20 oktober 2004 om 13:12

Om eerlijk te zijn, nee ik geloof het niet. Maar misschien dat je heel erg kwaad maken (wat je meestal doet voor je vloekt) je testosteron aanmaak stimuleerd? Ik heb geen idee. Maar het is wel een opmerkelijk artikeltje.

Wassalam.

� Waarlijk, in het gedenken van God vinden de harten rust. � (Koran 13:28)
Terug naar boven
Noor al-Islaam Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 14 juli 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 955
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Noor al-Islaam Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 20 oktober 2004 om 13:49

Salam Aleikum,

hahah ik vind het een lachwekkend stukje, maar ik denk zoals Amier zegt, dat als je gefrustreers raakt of woede dat er een bepaalde stof vrijkomt of weet ik 't dat daar voor zorgt

Geen idee, maar wel grappig  maar daarom is het ook goed, dat vloeken in de islaam verboden is, spreek goed, of zwijg

Salam Aleikum

Terug naar boven
islam Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 09 oktober 2003
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2554
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote islam Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 20 oktober 2004 om 15:40
In eerste instantie geplaatst door Amier

Om eerlijk te zijn, nee ik geloof het niet. Maar misschien dat je heel erg kwaad maken (wat je meestal doet voor je vloekt) je testosteron aanmaak stimuleerd? Ik heb geen idee. Maar het is wel een opmerkelijk artikeltje.

Wassalam.

Meer testosteron is meer potentie hoor, niet omgekeerd

Met of zonder godsdienst zouden er goede mensen zijn die goede dingen doen en slechte mensen die slechte dingen doen. Maar om goede mensen slechte dingen te laten doen, heb je godsdienst nodig.
Terug naar boven
Amier Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 31 juli 2003
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1902
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Amier Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 20 oktober 2004 om 16:23

Nou ja, maar voor die vrouwen die "mannelijker" worden. Misschien werkt het bij mannen omgekeerd: meer oestrogeen (geloof ik).

Heeeee, misschien is het wel zo dat in het geval van mensen die denken "in het verkeerde lichaam geboren te zijn", dat toen ze nog in de baarmoeder lagen, hun ouders heeeeeeel veel gevloekt hebben. Doordenkertje.

Wassalam.

� Waarlijk, in het gedenken van God vinden de harten rust. � (Koran 13:28)
Terug naar boven
islam Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 09 oktober 2003
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2554
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote islam Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 20 oktober 2004 om 16:44
Testosteron zorgt voor opwinding, niet de oestro's.  Sowieso gaat het, geloof k, enkel in die richting, testos --> opwinding en niet omgekeerd.
Met of zonder godsdienst zouden er goede mensen zijn die goede dingen doen en slechte mensen die slechte dingen doen. Maar om goede mensen slechte dingen te laten doen, heb je godsdienst nodig.
Terug naar boven
Martinuzz Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 06 oktober 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 833
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Martinuzz Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 20 oktober 2004 om 17:31
Misschien meer adrenaline.. wanneer je je druk maakt? Dat gaat in elk geval slecht samen met potentie.
Terug naar boven
islam Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 09 oktober 2003
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2554
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote islam Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 21 oktober 2004 om 02:43
Adrenaline is ook redelijk snel weer weg.  Maw ik denk niet dat het de moeite is een verklaring te zoeken voor een niet bewezen iets
Met of zonder godsdienst zouden er goede mensen zijn die goede dingen doen en slechte mensen die slechte dingen doen. Maar om goede mensen slechte dingen te laten doen, heb je godsdienst nodig.
Terug naar boven
Martinuzz Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 06 oktober 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 833
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Martinuzz Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 21 oktober 2004 om 02:56

maar misschien is het ook wel een tijdelijk iets..

maar goed.. ik kan best een uur strak staan van de adrenaline, dus het is maar wat je snel vindt.

Terug naar boven
islam Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 09 oktober 2003
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2554
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote islam Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 21 oktober 2004 om 05:49
Met snel bedoel ik, als Adr nie meer vrijkomt uit de bijnieren (maw als de prikkel weg is) hoelang je er dan nog last van hebt, en da's nie erg lang.  In tegenstelling tot bv testosteron.
Met of zonder godsdienst zouden er goede mensen zijn die goede dingen doen en slechte mensen die slechte dingen doen. Maar om goede mensen slechte dingen te laten doen, heb je godsdienst nodig.
Terug naar boven
Martinuzz Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 06 oktober 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 833
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Martinuzz Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 22 oktober 2004 om 06:08
All right, daar kan ik inkomen, Kimmie!
Terug naar boven
 Post Reply Post Reply

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.063 seconden.