Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

Vraagje aan mijn broeders en zusters...

 Post Reply Post Reply
Schrijver
Oegt_merjem Bekijk dropdown
Groupie
Groupie
Avatar

Lid geworden: 22 oktober 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 244
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Oegt_merjem Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: Vraagje aan mijn broeders en zusters...
    Geplaatst op: 25 oktober 2004 om 06:21

Salamoe 3alaikoum wr wb allemaal...

Ik had een vraagje aan jullie, ik ga namelijk vaak naar de site van maijzid al soenna namelijk www.al-yaqeen.com maar hij loopt altijd vast...

Lange tijd dacht ik dat het door mijn eigen pc kwam maar dat blijkt dus niet zo te zijn...hebben jullie dat ook?

(Als het goed is dan is hier een broeder die de site als handtekening heeft staan, weet jij misschien waardoor dat komt?)

Graag wacht ik op jullie reacties want ik vind het echt een informatieve site alleen kan ik er nooit lang achter zitten sub7anna ALLAH

Djazaka ALLAHOE gairan

ma3a salama oegtikoum fie dien

merjem
La ilaha illa ALLAH......!!!!
Terug naar boven
Amier Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 31 juli 2003
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1902
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Amier Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 25 oktober 2004 om 06:25

Assalamu alaikum,

ja, bij mij loopt 'ie ook vast, of gaat het heeeeeeeeeel traag.

� Waarlijk, in het gedenken van God vinden de harten rust. � (Koran 13:28)
Terug naar boven
Abou Jabir Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 maart 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1813
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Abou Jabir Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 25 oktober 2004 om 06:32

Assalamoe alykoem,

bij mij werk de site uitstekend, dus ik heb geen idee waarom bij sommige niet werkt, Allahoe a3lem.

wassalaam,

Bezoek dit: http://aboujabir.web-log.nl/
"Wie in Allah en de Laatste Dag gelooft, moet het goede zeggen of zwijgen." {Boekharie & Moeslim}
Terug naar boven
rafiaa Bekijk dropdown
Groupie
Groupie
Avatar

Lid geworden: 12 juni 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 132
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote rafiaa Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 25 oktober 2004 om 07:13

assalamoe aleikum,

Dan heb je vast een hele snelle computer, want bij mij is hij ook erg traag of hij loopt vast. Een van de redenen om de site niet zo vaak te bezoeken, wat erg jammer is.

Maar ja, ik ben geloof ik ook de enige die op dit forum niet altijd kan posten.

salaam rafiaa

"Wie vergeeft en zich verzoenend opstelt, Allah zal hem weten te belonen".
(soera Es-Sjoera)
Terug naar boven
ouarda Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 10 februari 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 205
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote ouarda Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 25 oktober 2004 om 09:48

as salaam oe alaikoem warahmatoellah,

bij mij doet hij het wel en goed ook. alleen wanneer ik naar "vraag en antwoord" ga om de al gestelde vragen met de bijbehorende antwoorden te bekijken, dan loopt mijn gehele pc vast.....soubhanallah ik had al een vermoede dat het niet aan mijn pc zou zitten.

misschien dat er teveel bezoekers zijn, waardoor de server overbelast raakt of misschien dat er te veel vragen en antwoorden staan, waardoor het wat moeilijker opent?  wa Allahoe a3lem

wa salaam

Wie de wijsheid zoekt is wijs, wie zich verbeeld de wijsheid gevonden te hebben is een dwaas
Terug naar boven
Noor al-Islaam Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 14 juli 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 955
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Noor al-Islaam Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 25 oktober 2004 om 10:09

Salam Aleikum,

Ik weet het niet, bij mij doet ie het wel gewoon, misschien dat er ff iets niet klopt op de site, teveel bezoekers ofzo???

Llah a3lem... Ghair incha Allah

Ma3a salama

Terug naar boven
 Post Reply Post Reply

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.078 seconden.