Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

Paranormale begaafdheid tijdens Ramadan

 Post Reply Post Reply
Schrijver
BlAcKsHaDoW15 Bekijk dropdown
Groupie
Groupie
Avatar

Lid geworden: 12 maart 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 121
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote BlAcKsHaDoW15 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: Paranormale begaafdheid tijdens Ramadan
    Geplaatst op: 03 november 2004 om 15:44

 

Sallem aleikom warhmatillah wabarkathu,

Ik had laast een verhaal gelezen het volgende:

het omgang

de presoon ie hiermee bezig is(moescha3wied) een kafir bi Llah, hij werkt samen met de duivel. Op de een of andere maniet komt hij ermee in aanraking, en de duivel gaat naar de 7e hemel waar Allah's troon zich bevindt (llaho Malik elhamd) daar pikt hij woorden in  die Allah met de mala'ika (engelen) bespreekt, over die bepaalde persoon die demoescha3wied  nodig heeft (natuurlijk ziet Allah alles gebeuren) elke Hemel die de duivel naar beneden daalt, komt er een leugen bij, dus als de duivel bij die moescha3wied gedaald is, is er eenigszinds wat waar maar een groot deel ervan kan waar zijn.

 

Als dit (klopt) sahih is dan kan er dus ik prencipe geen paranormaal begaafdheid zijn tijdens de ramadan tog?

want de djins ,duivels zitten allemaal opgesloten

kan iemand me hier meer over vertellen wat kweet niet precies hoe het daar mee zit want begrijp het niet helemaal

p.s. Graag met delil (bewijs) als het kan!

djaza'allah agairen

wassalaam,

 

Terug naar boven
 Post Reply Post Reply

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.079 seconden.