Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

Nationale moslimpetitie

 Post Reply Post Reply
Schrijver
Amier Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 31 juli 2003
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1902
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Amier Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: Nationale moslimpetitie
    Geplaatst op: 04 december 2004 om 07:30

Assalamu alaikum,

onderstaande email kreeg ik toegemaild, en het lijkt me belangrijk dus ik deel het hier met jullie. Ik heb getekend.

Wassalam. Hier het bericht:

Moslimpetitie.nl is een initiatief van een groep Amsterdamse
studenten. Wij organiseren petities waarmee moslims hun stem kunnen  laten
horen aan de Nederlandse maatschappij. Deze petities worden  aangeboden
aan de politiek en media. Wij hopen daarmee de beeldvorming  van moslims
in Nederland te verbeteren, en de dialoog tussen
Nederlandse moslims en niet-moslims te bevorderen. U kunt op
http://www.moslimpetitie.nl de petitie lezen en ondertekenen.

Wij vragen van u om ons te helpen met dit initiatief. U zou ons een
enorme dienst bewijzen als u:
1. de onderstaande email zou kunnen versturen naar uw moslimcontacten. 2.
een bericht kunt plaatsen op uw website waarmee u ons initiatief
aankondigd.

We hopen dat u zich kunt vinden in ons initiatief, en dat u ons aldus
wilt helpen. Voor vragen kunt u bellen of emailen.

Vriendelijke groet,

Fadi Hirzalla
woordvoerder Moslimpetitie.nl
tel: 06-28910250
email:
[email protected]

� Waarlijk, in het gedenken van God vinden de harten rust. � (Koran 13:28)
Terug naar boven
happylady3113 Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 03 februari 2004
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 757
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote happylady3113 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 04 december 2004 om 11:26

Wa aleikum salaam,
ik kreeg deze mail ook al in mijn mailbox. Ik hoop dat we allemaal gaan tekenen!!

Salaam happylady
Terug naar boven
Imaan Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 05 oktober 2003
Online status: Offline
Berichten: 959
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Imaan Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 04 december 2004 om 13:03

Wa Alaykoum Salaam,

Met alle respect ervoor, maar ik doe hier niet aan mee. Waarom moet ik mijn stem laten horen? Wat een iniatieven de laatste tijd, nergens voor nodig.

 

Wees eerlijk en rechtvaardig!
Terug naar boven
Herne Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 13 mei 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 370
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Herne Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 04 december 2004 om 18:43
Ik hoop dat iedere Moslim deze petitie wel tekent.
Het is jammer dat hij niet een beetje anders is opgesteld zodat niet moslims deze ook kunnen ondertekenen.!!
Waar gaat het nu in weze om?
is het niet om het recht van iedere Burger te kunnen leven zoals men wil in vrijheid en veiligheid?
Zeker ik ben geen moslim dus ik maak geen deel uit van jullie religieuze gemeenschap.
Maar ik ben wel iemand die net als alle andere hier in Nederland in Nederland woont en hier mijn leven vorm geeft en een toekomt voor mijn kind probeert te regelen.
dit laatste hebben wij allen met elkaar gemeen. Wij hebben in dit opzicht de zelfde belangen.
Laten wij Nederland toch niet van ons afnemen.
Het mag toch niet zo zijn dat een miljoen Nederlanders op Godsdienstige gronden andere , mindere rechten hebben als anderen.
Mensen die dit propagageren zijn in mijn ogen en hopelijk ook in andere verwerpelijke minderwaardige zielen.
Mensen als Wilders die zelfs door zijn voormalige partij uitgekots werd mogen in dit land nooit enige betekenis krijgen.
Laat je niet misleiden of emotioneel maken door zogenaamde pols dat die mensen wel 29 zetels kunnen krijgen. Er zijn dan nog altijd 130 zetels van anderen die meer Nederlands zijn.
Het wordt tijd dat Moslims zichzelf een gezicht geven binnen Nederland.
Dan kunnen we daarna de religie , de religie laten zijn.
Alle Nederlanders moeten de zelfde rechten hebben. Nu en in de toekomst.
En wanneer een groep van Nederlanders benadeelt wordt dan is die benadeling voor allen.
Ik weet niet hoe het met jullie gesteld is maar ik wil een Nederland waar een ieder van ons zijn mag hoe hij is.
Herne



Terug naar boven
Imaan Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 05 oktober 2003
Online status: Offline
Berichten: 959
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Imaan Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 05 december 2004 om 03:40

Hoi Herne,

Ik begrijp je en wil het liefst ook een leven waarin iedereen samen kan leven. Maar we moeten ook realistisch blijven, er blijven mensen die er andere denkgoeden op na houden. In mijn ogen zijn alle partijen hetzelfde, uiteindelijk moeten ze toch tot compromissen komen en ook Wilders kan veel van zijn gedachten dan niet uitdragen. Ik ben niet bang, angstig voor Wilders, totaal niet. Waarom zou ik me angstig voelen, als velen op hem gaan stemmen? Waarom mag Wilders geen betekenis krijgen? Mensen zoals hij, dien je juist te laten praten, hij kan springen, schreeuwen, maar hij zal de Islam niet omver krijgen. Dat is juist de Kracht en Macht van Allah Ta'ala. Hij zal door zijn eigen gedrag vernederd worden, zolang hij het bestaan van Allah Ta'ala ontkent.

Er is geen enkele Wilders op aarde die de Islam kan uitroeien en daardoor ben ik niet angstig.

Imaan

P.S Oh, ja nog iets....mocht het tot een tijd komen dat vele mensen op Wilders stemmen en hij besluit om de Islam uit Nederland te 'gooien', dan hebben wij de Jihad. Want Jihad is geoorloofd tegen de agressors, dus mocht Wilders voor me deur staan met zijn zwaardje, dan kan hij de Jihad terug verwachten, inshaAllah.

Wees eerlijk en rechtvaardig!
Terug naar boven
 Post Reply Post Reply

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.063 seconden.