Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

Piramide

 Post Reply Post Reply
Schrijver
Moslim soldier Bekijk dropdown
Newbie
Newbie
Avatar

Lid geworden: 27 december 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 22
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Moslim soldier Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: Piramide
    Geplaatst op: 14 januari 2005 om 07:39

 

salam alaikoeym

weet iemand van jullie wat dit is

 

salam alaikoeym

 

 

 

Terug naar boven
Anne Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 17 december 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 841
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Anne Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 14 januari 2005 om 07:49
wat had het moeten zijn? een piramide met oog?
Terug naar boven
Moslim soldier Bekijk dropdown
Newbie
Newbie
Avatar

Lid geworden: 27 december 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 22
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Moslim soldier Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 14 januari 2005 om 08:02
ja
Terug naar boven
Noor al-Islaam Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 14 juli 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 955
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Noor al-Islaam Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 14 januari 2005 om 08:04

Salam Aleikum,

Ik zie nix, kan ook aan mij liggen maar de foto kan ik niet bekijken
ghair incha Allah

wa aleikum salam

Terug naar boven
tarah Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 16 oktober 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 419
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote tarah Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 14 januari 2005 om 08:17
geef anders de link waar je het plaatje vandaan hebt gehaald...
Terug naar boven
Anne Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 17 december 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 841
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Anne Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 14 januari 2005 om 08:54
Het oog in een driehoek is een symbool van een afgod genaamd Horus. Het heet 'het oog van Horus' of 'alziend oog'. In meerdere culturen zie je dit symbool terugkomen. Het symbool vind je ook in:

Vrijmetselarij:

New Age en Reiki:

De Rooms katholieke kerk (symbool voor Jezuieten-orde):

Satanisme, op de muts van de bekende satanist Aleister Crowley.

De filmposter van National Treasure en het dollar biljet
Terug naar boven
flamingoo Bekijk dropdown
Newbie
Newbie
Avatar

Lid geworden: 14 januari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote flamingoo Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 14 januari 2005 om 09:15

salaam aleikum....

Moslim Soldier..

De piramide met" het alziende oog" wat is het.?. waarom staat het op de dollar? de nieuwe bioscoop film the national treasure gaat ook daarover, de film tombraider ook.....het is allemaal ver terug in de geschiedenis...men zegt dat het alziende oog het oog van RA is, stamt dus uit de tijd van de egyptenaren...

wat heeft een piramide met amerika te maken?? volgens mij niks... maarja.... onderaan de piramide zie  je in romeinse cijfers  het onafhankelijks jaar van amerika.. "het jaar 1776" (zo hoog wordt de nieuwe WTC toren toevallig ook... 1776 foot) vervolgens zeggen ze dat de 13 lagen die de piramide heeft jaartellingen  of periodes zijn..getelt vanaf het onafhankelijks jaar 1776....op dit moment zitten we in de bovenste laag onder "het alziende oog"... wat er dan gaat komen.....????

ik zal je ook wat sites geven:

http://www.diagnosis2012.co.uk/7.htm

http://thebiggestsecretpict.online.fr/nwo.htm

 

Terug naar boven
Anne Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 17 december 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 841
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Anne Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 14 januari 2005 om 09:38
Het symbool komt uit oeroude afgoderij. Daarom is het denk ik zo interessant voor films enzo.

Dat de piramide met het alziend oog op de dollar staat komt denk ik doordat de vrijmetselarij zich in Amerika diep ingenesteld heeft. Overal zie je het terug. Veel presidenten zijn vrijmetselaars geweest. 'Annuit Coeptis' betekent: 'Hij (God?) begunstigd onze ondernemingen'. Dat dit naast zo'n symbool staat vind ik zorgwekkend. 'Novus Ordo Seclorum' betekent: 'Een nieuwe orde is begonnen'. Dertien lagen in de piramide staan volgens sommigen voor dertien bloedlijnen van de illumiati (satanisten) en volgens anderen voor de 13 graden die er schijnen te zijn in de vrijmetselarij. Doordat men zo geheimzinnig is, is er weinig over bekend.

Terug naar boven
tarah Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 16 oktober 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 419
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote tarah Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 14 januari 2005 om 15:56
ik vind het zelf niet zo interessant, meer een verzinsel van mensen..
Terug naar boven
polymorph Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 10 december 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 447
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote polymorph Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 14 januari 2005 om 16:00

Assalaam Alaikum,

Het is shirk dat is wel belangrijk om te weten.

wa salaam

Geef kennis door aan mij,zelfs als het maar een ayah is...(Bukhari)
Terug naar boven
elroyal Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 20 december 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 125
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote elroyal Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 14 januari 2005 om 16:21
Die passer en hoek zijn inderdaad van de vrijmetselaars, het zijn de gereedschappen die een metselaar gebruikt, vandaar. 
Terug naar boven
Anne Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 17 december 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 841
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Anne Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 15 januari 2005 om 00:39
Ik begrijp niet precies wat vrijmetselarij met bouwkunst te maken heeft. Misschien door de piramide-achtige structuur van de organisatie? Of omdat ze een bolwerk van menselijke organisatie willen bouwen tegen God? Ik denk zelf eigenlijk dat het veel weg heeft van het verhaal van de torenbouw van Babel.
Terug naar boven
elroyal Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 20 december 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 125
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote elroyal Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 15 januari 2005 om 09:45
de naam zegt het zelf al. Vrijmetselaars, daarin steekt hem de bouwkunst. Er word op wikipedia gezegd dat ze misschien afstammen van middeleeuwse metselaars gilden.
Terug naar boven
Rahil Amin Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 september 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1624
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Rahil Amin Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 15 januari 2005 om 10:40

Asalaam Aleikum,

De Moslims onder ons zullen wel weten wie de dadjaal is...toevallig heb ik enige tijd geleden een interessant verhaal gehoord over de relatie van de dadjaal met de pyramiden in egypte...en ook over de relatie van de dadjaal tot Hollywood (oftewel de amerikaanse filmindustrie). Ik hoorde dat het teken van de pyramide met het oog erin van de dadjaal is. Maar ja..ALLAH oe alam...

Er schijnt een boek te zijn geschreven in het engels waarin dit alles wordt uitgelegd...InsaALLAH zal ik jullie snel de titel kunnen geven.

Terug naar boven
Oem_Soelaym Bekijk dropdown
Newbie
Newbie
Avatar

Lid geworden: 14 januari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Oem_Soelaym Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 15 januari 2005 om 11:08
.................
Terug naar boven
Abdulkadir Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 18 december 2004
Online status: Offline
Berichten: 575
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Abdulkadir Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 15 januari 2005 om 12:43
Asalamu Aleykum Warahmatoellahi Wabarakatoeh

Ibn Umar said, The Prophet
stood beside the pulpit, facing the east, and said, "Afflictions
will verily emerge from here, where the top of Satans head will appear."

(al-Bukh�r�)
(affliction = kwelling)



Deze foto's zijn niet aangepast!

http://www.angelfire.com/tx3/rayhomepage/911/oddballs.html
Deze website is erg objectief over deze complottheorie, de moeite waard.

Men moet hier maar zelf over oordelen, ik probeer niet te overtuigen.
Want ik ben ook maar een mens. Ik maak ook fouten, maar aan Allah leg ik verantwoording af voor al mijn daden.

En Allah Weet Het Beste

Wa Aleykum Salaam Warhamatoellahi Wabaraktoeh
Terug naar boven
elroyal Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 20 december 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 125
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote elroyal Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 15 januari 2005 om 18:30
Die fotos ken ik nog van toen het gebeurde. Ik weet niet wat ik ervan moet denken. Misschien werkt het wel net zo als zo'n inktvlek test, daar kan je ook vanalles in zien. Niet dat ik ontken dat satan bestaan, maar ik weet gewoon niet of dit dat moet voorstellen of dat het toeval is.
Terug naar boven
Anne Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 17 december 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 841
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Anne Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 16 januari 2005 om 02:46
Ik zag vroeger ook altijd allerlei monsters in de houtnerven van planken aan de muur. Je hebt hier heel veel foto's van zodat je er ��n waarin je iets ziet eruit kan pikken. De vijftig waar niks in te zien is zie je niet.
Terug naar boven
Moslim soldier Bekijk dropdown
Newbie
Newbie
Avatar

Lid geworden: 27 december 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 22
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Moslim soldier Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 20 januari 2005 om 14:32

Salam alaikoeym

Dadjaal is een man die de wereld zal inluiden in vernietiging en chaos. maar een piramide heeft toch niets met hem te maken, hoelang leeft dadjaal 30 jaar of 4000 jaar hij is toch een mens.

Terug naar boven
Rahil Amin Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 september 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1624
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Rahil Amin Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 20 januari 2005 om 15:44

Asalaam Aleikum Moslim Soldier,

Wat ik heb begrepen is dat de dadjaal een voorliefde had voor Egypte en zn pyramides. Nog steeds weet men niet precies hoe men die grote stenen van de pyramides zo op elkaar heeft kunnen krijgen. Volgens sommigen kregen de oude Egyptenaren hulp van "buitenaf" Er worden ook vergelijkingen getrokken tussen de pyramides uit het oude Egypte en met de pyramides van de Indianen in Midden en Zuid Amerika. Het boek waar ik het over heb is geschreven in het Arabisch en/of Engels. In het boek staat ook dat de dadjaal op dit moment al bestaat en dat hij zich ophoud in de buurt van de Bermuda-driehoek (Je weet wel die zee waar er talloze schepen en vliegtuigen op overklaarbare wijze zijn verdwenen zonder dat er ook maar ooit een spoor van terug is gevonden). Heb recentelijk gelezen dat er in die wateren daar in de buurt resten van een pyramide onder water zijn gevonden. Kijk maar eens naar de graancirkels die overal worden aangetroffen...vaak zijn er pyramide-achtige lijnen in te ontdekken....Zelfs de ster op de vlag van Marokko bestaat als je het goed bekijkt uit twee pyramides. Maar nogmaals..het verhaal is mij pas zo verteld door twee praktizerende zusters die het boek hebben gelezen en ik weet dus nog niet alles erover....maar InsaALLAH kom ik snel achter de titel van het boek. En ooohhh...ja..het schijnt dat de dadjaal volgens het boek ook te maken heeft met verschijningen van vliegende schotels en de ontvoeringen van mensen door vliegende schotels. Mensen zullen nu wel snel roepen van ja..dat is allemaal fictie....maar dat is dus wat ik heb gehoord in grote lijnen en InsaALLAH hoop ik het boek zelf snel te lezen....Maar ja...ALLAH o Alam.

Terug naar boven
Moslim soldier Bekijk dropdown
Newbie
Newbie
Avatar

Lid geworden: 27 december 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 22
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Moslim soldier Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 21 januari 2005 om 14:35

Salam alaikoeym

 

dus dadjaal bestaat al duizenden jaren lang. maar waarom verovert hij de wereld niet meteen. kun je Hadith vinden die daarmee te maken hebben.

het is beetje verwarrend

 

Salam alaikoeym

Terug naar boven
Abou Jabir Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 maart 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1813
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Abou Jabir Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 21 januari 2005 om 17:47

de dadjal moet nog komen, er staat nergens in de hadith dat hij al bestaat/leeft.

het boek over de dadjal (anti-christ):http://www.al-islaam.com/al-islaam/artikelen/d adjal/dajjaal1.html

 

Bezoek dit: http://aboujabir.web-log.nl/
"Wie in Allah en de Laatste Dag gelooft, moet het goede zeggen of zwijgen." {Boekharie & Moeslim}
Terug naar boven
 Post Reply Post Reply

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.094 seconden.