Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

zwarte magie

 Post Reply Post Reply
Schrijver
najat Bekijk dropdown
Newbie
Newbie
Avatar

Lid geworden: 22 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 20
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote najat Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: zwarte magie
    Geplaatst op: 16 maart 2005 om 10:24

assalaam malaykum broeders en zusters,

 

ik heb een dringende vraag.. ik zou graag willen weten hoe je zwarte magie kan verhelpen.. ik heb op het forum laatst iets gelezen over een boom waar ik 7 bladeren van moet plukken, alleen kan ik het niet meer terug vinden in het forum.. wie kan mij hierbij helpen.. ik moet het weten.. het is dringend..

wasalaama... najat

Terug naar boven
taqwaa Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2036
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote taqwaa Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 16 maart 2005 om 12:17
zuster bedoel je  sihar ?
Terug naar boven
najat Bekijk dropdown
Newbie
Newbie
Avatar

Lid geworden: 22 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 20
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote najat Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 16 maart 2005 om 12:31

salaam,

 

ja, ik bedoel sihar..

Terug naar boven
miss layla Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 18 december 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 807
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote miss layla Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 16 maart 2005 om 15:27

Assalaam Aleikoem,

Ik weet niets over een boom, maar weet wel hoe je met de Koran zwarte magie kunt bestrijden:

De twee laatste Soerah�s van de Koran worden  Al-Moe�awwidzatain, genoemd. Onder andere met deze Soerah�s kan de mens zijn toevlucht tot Allah (swt) zoeken tegen de gevaren van tovenarij. (deze tafs�r wordt in de Koran bij deze aya gegeven).

 

Soerah Al-Falaq 113                            

A�oedzoe bill�his minasj-shayt�nir radjiem

Bismi-l-l�hi-r-rahm�ni-r-rah�m
Qul a'�dhu bi rabbi-l-falaq
Min sharri m� galaq
Wa min sharri gh�siqin idh� waqab
Wa min sharri-n-naff�th�ti fi-l-'uqad
Wa min sharri h�sidin idh� hasad

Vertaling

In de Naam van Allah, de Erbarmer, de Meest Barmhartige
 
Zeg:�Ik zoek bescherming bij de Heer der dageraad.
Tegen het kwaad dat Hij geschapen heeft.
En tegen het kwaad van de donkere nacht wanneer hij aanbreekt.
En tegen het kwaad van hen die op knopen blazen.
En tegen het kwaad van een jaloerse wanneer deze jaloers is.

In Soerah Al Falaq wordt de mens opgeroepen tot het zoeken van bescherming bij Allah tegen het van de zwarte magie afkomstige kwaad in het bijzonder en tegen het andere kwaad in het algemeen.

 

Soerah An-N�s 114                               

A�oedzoe bill�his minasj-shayt�nir radjiem

Bismi-l-l�hi-r-rahm�ni-r-rahiem
Qul a��du bi rabbi-n-n�s
Maliki-n-n�s
Il�hi-n-n�s
Min sjarri-l-wasw�si-l-gann�s
Alladzie yuwaswisu fie sud�ri-n-n�s
Minal djinnati wa-n-n�s

Vertaling

In de Naam van Allah, de Erbarmer, de Meest Barmhartige
 
Zeg: �Ik zoek bescherming bij de Heer van de mensen
De Koning van de mensen
De God van de mensen
Tegen het kwaad van de wegsluipende influisteraar
Degene die in de harten van de mensen influistert
Van de Djinn�s en de mensen
.

Soerah An Nas heeft in het bijzonder het kwaad - en de verleiding tot het kwaad - dat van de Djinn's en de mens afkomstig is tot onderwerp.

Wa Aleykoem Salaam

 

Terug naar boven
aboe bakr Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 16 maart 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 452
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote aboe bakr Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 16 maart 2005 om 15:49

bismillah irahman irahiem, vrede zij met de heillige profeet en zijn metgezellen, en de moejahedeen, soebhanallah miss layla moslimazuster dat je dit hebt geplaatst, moge ALLAH jouw belonen, ik hoop dat zuster najat hier blij mee is

Terug naar boven
miss layla Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 18 december 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 807
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote miss layla Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 16 maart 2005 om 16:59

Assalaam Aleikoem,

Insha'Allah!

Wa Aleikoem Salaam

Terug naar boven
taqwaa Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2036
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote taqwaa Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 17 maart 2005 om 02:52

asalaamo3alaikom  wa ra7matoe laah wabarakatho.

ja jazakilaah ogjeer ogt layla       .

en zuster natjat   si7aar kan je alleen door de koraan en do3aa bestijden . en zuster luister nooit aan mensen die zegen eet dit of doe dit of ga bij die die zal je beter maken dat zijn allemaal luigens ontwetendheid en als je dat  doet dan is dat sirk bilaah     ( deelgenoot toe kennen aan allah) en dat is een groote zonde  alleen allah kan je beter maken .  moge alllah  je beter maken    amin jarab al3alamin.        &n bsp;         &n bsp;         &n bsp;         &n bsp;         &n bsp;         &n bsp;         &n bsp;         &n bsp;         &n bsp;         &n bsp;         &n bsp;         &n bsp;         &n bsp;         &n bsp;         &n bsp;         &n bsp;         &n bsp;         &n bsp;         &n bsp;         &n bsp;         &n bsp;         &n bsp;         &n bsp;         &n bsp;         &n bsp;         &n bsp;         &n bsp;         &n bsp;         &n bsp;         &n bsp;         &n bsp;         &n bsp;         &n bsp;         &n bsp;         &n bsp;         &n bsp;         &n bsp;         &n bsp;         &n bsp;         &n bsp;         &n bsp;         &n bsp;         &n bsp;         &n bsp;         &n bsp;         &n bsp;         &n bsp;         &n bsp;         &n bsp;         &n bsp;         &n bsp;         &n bsp;         &n bsp;         &n bsp;         &n bsp;         &n bsp;         &n bsp;         &n bsp;         &n bsp;         &n bsp;         &n bsp;         &n bsp;         &n bsp;  

Terug naar boven
taqwaa Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2036
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote taqwaa Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 17 maart 2005 om 02:53

zo heb ik dat allemaal gedaan

Terug naar boven
sundus Bekijk dropdown
Newbie
Newbie
Avatar

Lid geworden: 16 maart 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote sundus Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 17 maart 2005 om 08:12
In eerste instantie geplaatst door taqwaa

asalaamo3alaikom  wa ra7matoe laah wabarakatho.

ja jazakilaah ogjeer ogt layla       .

en zuster natjat   si7aar kan je alleen door de koraan en do3aa bestijden . en zuster luister nooit aan mensen die zegen eet dit of doe dit of ga bij die die zal je beter maken dat zijn allemaal luigens ontwetendheid en als je dat  doet dan is dat sirk bilaah     ( deelgenoot toe kennen aan allah) en dat is een groote zonde  alleen allah kan je beter maken .  moge alllah  je beter maken    amin jarab al3alamin.       

Salaam Aleikoum

Ben het helemaal met je eens. Tawaqul 3ala Allah! Als je wilt genezen, moet je alle vertrouwen steken in Allah wa ta'ala.HIJ is diegene die doet leven en sterven. De juiste manier is volgens koran en sunna. De laatste 3 soeras beschermen je tegen alle kwaad, alsook de smeekbeden, ayat koersie..., s'morgens en s'avonds. Voor je gaat slapen zeg je de drie soerats, ayat koersie in je handpalm, daarna wrijf je over je hele lichaam, 3x. en slaap je zoals onze profeet Mohamed saw het ons aanbevolen heeft.

Op deze site kun je naar roqia shareya luisteren, dit zijn koranverzen en douas die de nadruk leggen op sihr.

 http://www.jebril.com/en/doaa_section/roqia_shareya.htm

In de ergste gevallen kan je naar een raqui gaan maar het probleem is dat het zeer moeilijk is vandaag de dag om nog iemand te vinden die het volgens koran en sunna doet. De meeste "fqihs" of "talebs" zijn niet te vertrouwen, en kun je door hen heel vlug in shirk belanden. Als ze bv de naam van je moeder ,een stuk kledij of een foto vragen. Of als ze vanalles beginnen te tekenen op een stukje papier (streepjes, ruitjes...), of als ze al op voorhand weten waarom je komt, weet dan dat het charlatans zijn.( zij werken samen met iblies) Aanvaard ook nooit talismans (zogezegd geschreven koran) die je zou beschermen. Het is Allah wa ta3ala die je beschermt en niet het stukje papier dat je altijd bij je moet hebben.

Moge Allah je genezen en ons beschermen tegen alle kwaad. Amine

Bismillahi alladzi l� yadourrou ma�a smihi chay on
fil ardi wa l� f� ssam� i wa howa ssam�ol �al�m �

Salaam Aleikoum

 

Terug naar boven
miss layla Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 18 december 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 807
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote miss layla Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 18 maart 2005 om 13:15
In eerste instantie geplaatst door najat

assalaam malaykum broeders en zusters,

 

ik heb een dringende vraag.. ik zou graag willen weten hoe je zwarte magie kan verhelpen.. ik heb op het forum laatst iets gelezen over een boom waar ik 7 bladeren van moet plukken, alleen kan ik het niet meer terug vinden in het forum.. wie kan mij hierbij helpen.. ik moet het weten.. het is dringend..

wasalaama... najat

Assalaam Aleikoem,

Veel mensen komen met andere rituelen aanzetten, naast Koran reciteren, Roeqyah en het aanroepen v Allah (subhanahoe wa ta'ala), om het kwaad te bestrijden. Je ziet vaak, bv id Marokkaanse gemeenschap, allerlei verkeerde en slechte rituelen zoals bv anti-djinn water, wierook etc.

Lees daarom het volgende en als je mensen kent die het verkeerde/slechte doen raad ze aan het te laten en wijs hen insha'Allah de goede manier.

  http://www.al-yaqeen.com/vragen/al-aqiedah/hetgevalvanbozeoo g.htm

Wa Aleikoem Assalaam

 

 

Terug naar boven
miss layla Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 18 december 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 807
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote miss layla Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 22 maart 2005 om 20:10
In eerste instantie geplaatst door najat

assalaam malaykum broeders en zusters,

 

ik heb een dringende vraag.. ik zou graag willen weten hoe je zwarte magie kan verhelpen.. ik heb op het forum laatst iets gelezen over een boom waar ik 7 bladeren van moet plukken, alleen kan ik het niet meer terug vinden in het forum.. wie kan mij hierbij helpen.. ik moet het weten.. het is dringend..

wasalaama... najat

Assalaam Aleikoem,

Is er een genezing voor zwarte magie?

Vraag: Ik heb een vraagje over zwarte magie er gaan altijd verhalen rond over zwarte magie in Marokko,dat er mensen op vakantie gaan en dan ziek terugkomen, of met een verhaal terugkomen dat er iets met hun gedaan is,of met hun gebeurd is,wat eigenlijk niet normaal of natuurlijk is. Nou mijn vraag is aan u,als ik aan zwarte magie (Si7er) denk waar moet ik aan denken,en hoe moet ik me beschermen tegen zwarte magie, en wat deed onze profeet voor een bescherming,en als je word getroffen door zwarte magie wat is het medicijn daarvoor.

Antwoord: In de naam van Allah de Erbarmer de meest Barmhartige.

Er zijn verschillende soorten manieren om zwarte magie te verwijderen:
  1. Door te vinden waar de magi�r, de betovering heeft neergezet, zoals het gebruiken van de haren van desbetreffende persoon die geraakt is door magie en deze te plaatsen in een put..etc. Zoals overgeleverd is in de verzameling van de authentieke ahadith van moesliem dat de profeet (Allah's vrede en genade zij met hem) betoverd was door een professionele joodse magi�r die labied ibn Al a'sam heet.(zie Allo'loe' wal mardjaan, kietaaboe assalaam hadith nt. 1416). Hij zette de betovering in een put die naderhand door Djibriel blootgesteld was aan de profeet die de metgezellen beval om het te vernietigen. Als hetgeen waarmee de betovering plaats heeft gevonden, gevonden wordt dient deze vernietigd; verbrand en/of begraven te worden.
  2. Wanneer de magi�r die de betovering heeft verzorgd bekend is, dient men hem te bevelen om de magie die hij veroorzaakt heeft te verwijderen en anders wordt hij onthoofd. Wanneer hij de betovering verwijderd wordt hij toch onthoofd ook als hij berouw heeft getoond, dit wordt niet van hem aanvaard. Zoals Omar (moge Allah tevreden met hem zijn) gedaan heeft, er is overgeleverd dat de profeet (Allah's vrede en genade zij met hem) gezegd heeft:"De straf van de magi�r is een slag met de zwaard". Toen 'Hafsa de moeder van de gelovigen de vrouw van de profeet (Moge Allah tevreden met haar zijn) achterkwam dat ��n van haar werksters gebruik maakte van magie, had ze haar ge�xecuteerd. In onze tijd kan niet iedereen een andere executeren, dit dient te geschieden door de gezaghebber.
  3. Reciteren van de Qor'aan, dit heeft een grote invloed om magie te verwijderen: dit houdt in dat er gereciteerd moet worden voor de geraakte persoon in zijn aanwezigheid of in een emmer water met Ayat Al koersie en de verzen die gebruikt worden om magie te verwijderen, waaronder een paar verzen uit soerat Al A'raaf, Yoenoes, Tha-ha, en daarbij Soerat al kafieroen, soerat al-ikhlas en al mo'awwidatayn. Degene die reciteert dient Allah te smeken om desbetreffende persoon die geraakt is door magie te genezen. Vooral de smeekgebed van de profeet (Allah's vrede en genade zij met hem): "Allhoemma rabba annas adh-hebie al ba's washfie anta asshaafie, laa shiefaa'a iella shiefaa'oeka, shiefaa'an laa yoghaadieroe saqama" (O Allah Heer der mensen, verwijder de ziekte, en genees U bent de Genezer, er is geen genezing behalve Uw genezing, een genezing in plaats van de ziekte". Djbriel heeft de boodschapper van Allah (Allah's vrede zij met hem) genezen met de volgende smeekgebed:"Bismillahie orqieka mien koellie shay'ien yo'dhieka wa mien sharrie koellie nafsien aw 3aynie 7aasidien, allahoe yoshfieka, bismillahie orqika" En dat herhaalde hij drie keer. "In de naam van Allah genees ik jou tegen alle ziekten die jou overkomen. tegen alle jaloerse zielen en bozen ogen, Allah geneest jou, In de naam van Allah genees ik jou"

    Degene die voor de getroffene door magie de Qor'aan reciteert, dient Soerat Al ikhlas en Al mo'awwiedatayn drie keer te lezen daarbij ook de genoemde Qor'aan verzen en soera's moeten in water die vervolgens gedronken moet worden door desbetreffende persoon die geraakt is door magie. Met de rest van het water dient hij zich ermee te wassen, ��n of meerderen malen zolang het nodig is.

    Met Allah's hulp zal hiermee in shaa Allah het kwade verwijderd worden. Dit hebben verschillende geleerden genoemd en onder hen valt ook sheikh Abderrahman ibn Hassan (Moge Allah Zijn barmhartigheid op zijn ziel neerdalen) in zijn boek: "Fat'h Al madjied fie kietaab attawhied.
  4. De vierde mogelijkheid is dat de persoon die door magie geraakt is, 7 groene lotusboombladen moet nemen vervolgens dient hij deze fijn te malen en te mengen met water. Daarna dient men de eerder genoemde aya's, soerat en smeekbedes te reciteren in het water. Hij dient dan van het water te drinken en met de rest zichzelf te wassen. Dit helpt ook degene die getroffen is door de magie die de man onthoud van het geslachtsgemeenschap met zijn vrouw. De aya's die gelezen moeten worden in het water die gemengd is met cactusbladen voor degene die getroffen is door magie, of be�nvloedt door magie om geen geslachtsgemeenschap te kunnen hebben met zijn vrouw, zijn als volgt:
  • Soerat al Fatiha .
  • Het reciteren van Ayat Al koursi, aya 255 van soerat Al baqarah:" Allahoe Laa ielaaha iellaa hoewa, Al 'hayyoe Al qayyoem. Laa ta'khodoho sienatoen walaa nawm. Lahoe maafie ssamaaawaatie wa maa fiel ard. Men dhe elladhie yashfa'oe 'iendahoe iella bie'iednieh. Ya'lamoe maa bayna aydiehiem wamaa khalfahoem. Walaa yoeh'ietoena bieshay'ien mien 'ielmiehie iella biemaa shaa'. Wassie'a korsieyyoehoe assamaawaatie wal ard, walaa ya'oedoehoe h'iehdoehoema, wa hoewa al 'aliyyoe al 'adhziem. Allah, er is geen God dan Hij, de Levende, de Zelfbestandige, sluimer noch slaap kan Hem treffen.Aan Hem behoort toe wat er in de hemelen en wat er op de aarde is. Wie is degene die voorspraak doet bij Hem zonder Zijn verlof? Hij kent wat er voor hen is en wat achterhen is. En zij kunnen niets van Zijn kennis omvatten, behalve wat Hij wil. En Zetel strekt zich uit over Hemelen en de Aarde en het waken over beide vermoeit Hem niet; Hij is de Verhevene, de Almachtige.(Al Baqarah:255).
  • Het reciteren van Een paar verzen uit Soerat Al A'raaf en dat zijn de volgende:"Qaala ien koenta dji'ta bie-aayatien fa'tie biehaaa, ien koenta miena assaadiqieen. Fa alqaa 'assaahoe fa iedhaaa hia thoe'baanoen moebien. Wa naza'a yadahoe fa'iedaa hia baydaaa'oe liennaadhierien. Qaala al mala'oe mien qawmie fier'awna ienna haada lasieh'roen 'aliem. Wa djaaa'a asah'aratoe fier'awna qaaaloee ienna lanaa la adjran ien koenna nah'noe al ghaaliebien. Qaala na'am wa iennakoem lamiena al moeqarrabien. Qaaloe yaa moesaaa iemmaaa an toelqia wa iemmaaa an nakoena nah'noe al moelqieen. Qaala alqoe falammaaa alqaw sah'aroe a'yoena annaasie wastarhaboeehoem wa djaaa'oe biesieh'rien 'adhiem. Wa awh'aynaaa iellaa moeesaa an alqie 'asaaaka, fa iedaa hia talqafoe maa ya'fieqoen. Fawaqa'a alh'aqqoe wa bathala maa kaanoe ya'maloen. Fagholieboee hoenaalieka wanqalaboee ssaaghierien. Wa oelqieya ssah'aratoe saaadjiedien. Qaaloeee aamanna bierabbie al 'aalamien. Rabbie moeesaa wa haaroen. "Hij (fir'awn) zei:"Als jij met een teken bent gekomen, kom er dan mee, als jij tot de waarachtigen behoort.". Toen wierp hij (Moessa) zijn staf, en toen werd deze een duidelijke slang. En hij haalde zijn hand tevoorschijn, en toen werd deze witstralend voor de toeschouwers. De vooraanstaande van Fir'awn's volk zeiden:"voorwaar, dit is een kundige tovenaar! Hij wil jullie uit jullie land verdrijven!" (fir'awn vroeg:)"wat raden jullie aan?". Zij zeiden:"Geef hem en zijn broeder uitstel, in stuur verzamelaars naar de steden. Opdat zij alle vaardige tovenaars tot u brengen." En de tovenaars kwamen tot Fir'awn, zij zeiden:"voorwaar, is er voor ons zeker een beloning als wij de winnaars zijn." Hij (fir'awn) zei:"ja, en voorwaar, jullie zullen tot de nabijen behoren." Zij zeiden:"O Moessa, werp jij (eerst) of werpen wij?". Hij zei:"werpt" toen zij dan wierpen, betoverden zij de ogen van de mensen en joegen hen angst aan met geweldige tovenarij. En wij openbaarden aan Moessa:"werp jou staf!" en toen verslond deze wat zij met hun bedrog hadden gemaakt. Toen werd de waarheid tijdelijk, en bleek wat zij (de tovenaars) plachten te doen valsheid te zijn. Zij werden daar verslagen, en zij keerden vernederd terug. En de (tot inkeer gekomen) tovenaars wierpen zich (als in de salat) neer. Zij zeiden:"Wij geloven in de Heer der Werelden. De Heer van Moessa en Haroen." Soerat Al A'raaf aya 106-122.
  • Het reciteren van een paar verzen uit Soerat Yoenoes en het zijn:"wa qaala fir'awnoe 'toenie biekoellie saah'ierien 'aliem, falamma djaa'a assah'aratoe qaala lahoem moessaa alqoee maaa antoem moelqoen, falammaaa alqaw qaala moessa maa dji'toem biehie assieh'ra. ienna Allaha sayoebtieloehoe ienna Allaha laa yoesslieh'oe 'amala Almoefsiedien wa yoeh'ieqqoe Allah Alh'aqqa biekaliemaatiehie walaw karieha al moedjriemoen" "En fir'aun zei:"Brengt mij alle vakkundige tovenaars." Toen dan alle tovenaars waren gekomen, zei Moessa tot gen:"Werpt dat wat jullie (willen) werpen." Toen zij dan hadden geworpen, zei Moessa:"Wat jullie hebben gebracht is tovenarij, voorwaar, Allah zal het teniet doen. Voorwaar, Allah laat de werken van de verderfzaaiers niet voortbestaan." En Allah vestigt de Waarheid met Zijn woorden, ook al hebben de misdadigers er een afkeer van." Soerat Yoenoes, aya 79-82
  • Het reciteren van de volgende verzen uit Soerat Tha-ha:"Qaaloe ya moeessaa iemmaaa an toelqia wa iemmaaa ana nakoena awwala men alqa. Qaaka bal alqo, fa iedha h'iebaaloehoem wa 'iessieyoehoem yogayyaloe ielayhie mien sih'riehiem annaha tas'a. fa-awdjasa fie nafsiehie giefatan moessa. Qolna laa tagaf iennaka anta al a'laa. Wa alqie maa fie yamienieka talqaf maa sana'oe iennamaa ssana'oe kaydoe saah'ier wa laa yoflieh'oe assaah'ieroe h'aytoe ataa" "Zij zeiden:"O Moessa, of jij werpt, of zijn wij het die het eerst werpen?" Hij zei:"Werpt maar." En toen scheen het hem toe dat hun touwen en hun staven zich door hun tovenarij voortbewogen. Toen voelde Moessa vrees in zich opkomen. Wij (Allah) zeiden:"Vrees niet! Voorwaar, jij zult de overhand krijgen. Werp neer wat in jouw rechterhand is, het zal wat zij wrochtten verslinden. Voorwaar, wat zij wrochtten is slechts een list van een tovenaar. En de tovenaar wint niet, hoe hij het ook doet." Soerat Tha-ha aya 65-69.
  • Soerat Al kafiroen:"Qol yaa ayyoeha Al kaafieroen. Laa a'boedoe maa ta'boedoen. Wa laa antoem 'aabiedoen maa a'boed. Wa laa anaa 'aabiedoen maa a'bbadtoem. Wa laa antoem 'aabiedoena ma a'boed. Lakoem dienoekoem wa lia dien. "Zeg (O Moahmmed):"O ongelovigen. Ik aanbid niet wat jullie aanbidden. En jullie zijn geen aanbidders van wat ik aanbid. En ik zal nooit een aanbidder worden van wat jullie aanbidden. En jullie zullen nooit aanbidders worden van wat ik aanbid. Daarom, voor jullie jullie godsdienst en voor mij mijn godsdienst." Soerat al kafieroen aya 1-6 Het reciteren van Soerat al okhlas en Al mo'awiedatayn (Soerat Al falaq en Annas) drie keer: "qol hoewa Allahoe ah'ad. Allahoe assamad. Lem Yalied wa lem yoelad. Wa lem yakoen lahoe koefoewan ah'ad" "Zeg:"Hij is Allah, de Enige. Allah is de Enige van Wie al het geschapene afhankelijk is. Hij heeft niet verwekt en is niet verwekt. En niet een is aan Hem gelijkwaardig."Soerat Al ikhlaas. "Qol a'oedhoe bierabbie Al falaq. Mien sharrie maa galaq. Wa mien sharrie ghaasiqien iedhaa waqab. Wa mien sharrie annafaathaatie fiel 'oqad. Wa mien sharrie h'aasiedien idha h'assad" Zeg:"Ik zoek bescherming bij de Heer der dageraad. Tegen het kwaad dat Hij geschapen heeft. En tegen het kwaad van de donkere nacht wanneer hij aanbreekt. En tegen het kwaad van hen die op knopen blazen. En tegen het kwaad van jaloerse wanneer deze jaloers is"Soerat Al falaq. "Qol A'oedhoe bierabbie annaas. Maliekie Annaas. Iellahie annaas. Mien sharrie alwaswaas al khannaas. Alladhie yoewaswisoe fie sodoorie annaas. Miena al djiennatie wannaas" "zeg:"Ik zoek bescherming bij de Heer van de mensen. De koning van de mensen. De God van de mensen. Tegen het kwaad van de wegsluipende influisteraar. Degene die in de harten van de mensen influistert. Van de Djinn's en de mensen. Soerat Annas.
  • Het lezen van een paar smeekbeden, zie bij punt 3 Uit het boek, kietaab fatwa wa maqaalaat moetanawie'a van sheikh AbdelAziz ben baaz moge Allah Zijn barmhartigheid op zijn ziel neerdalen Blz 144

    En Allah en Zijn boodschapper weten het beste.

    Cyber-imam, Het team van al-Islaam.com

 

Terug naar boven
miss layla Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 18 december 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 807
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote miss layla Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 22 maart 2005 om 20:13
Verduidelijking op de geneeswijzen voor magie.
 
Vraag: Ten eerste wil ik u graag bedanken voor de antwoorden die u me hebt gestuurd, moge Allah je daar voor belonen. Ik stuur je deze mail omdat ik nog een kleine vraagje heb over uw antwoord die u mij hebt gestuurd, nou ik was degene met die vraag over zwarte magie en als je word getroffen door zwarte magie wat moet je dan doen om te genezen ik vind dat uw antwoord heel duidelijk is alleen bij punt 4 waar u zegt dat u 7 groene lotusboombladen moet pakken en die moet malen, nou mijn vraag is die lotusboombladen, moet je die met doorns en al malen? en de Qor-aan die in het water moet reciteren mag je die zelf ook reciteren? of moet je dat door iemand laten doen? en nog een kleine vraagje die Qor-aanverzen die je in het water moet reciteren hoe doe je dat precies bijv. met je rechterhand in het water en dan reciteren??of op een andere mannier.

Antwoord: Wa Alaikoem assalam warhamatoe Allah

In de naam van Allah de Erbarmer de Meest Barmhartige

De gehele lotusboombladen dienen met een steen gemalen te worden. Wat betreft het zelf reciteren van de Qor'aan in het water. Aicha (moge Allah tevreden met haar zijn) heeft gezegd:"dat wanneer de boodschapper van Allah (Allah's vrede en genade zij met hem) last had van tovenarij, dat hij de mo'awwidatayn reciteerde" Ahmed.

Sommige mensen kunnen zelf de verzen (om tovenarij te verwijderen) niet reciteren, omdat ze dan buiten bewustzijn raken. Voor hen dient er een persoon de Qor'aan te reciteren.

Wat betreft het reciteren in het water en de manier waarop dat dient te geschieden. Men dient de teil (emmer) dichterbij zijn mond te houden en erin te reciteren zodat de lucht wat geblazen wordt tijdens de recitatie in het water komt.

En Allah en Zijn Boodschapper weten het beste.

Cyber-imam, Het team van al-Islaam.com
************************
 
Wa Aleikoem Salaam
Terug naar boven
malikah Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 23 oktober 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 659
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote malikah Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 22 maart 2005 om 23:49

salem aleykoem ik had een vraagje

een paar maanden voordat ik moslim werd deed ik ook aan kaartje leggen, en ik ben daar mee gestopt zodra ik wist dat het haram was/zodra ik moslim werd dus.

alleen ik moet daar tot mijn spijt nog af en toe aan terug denken, niet omdat ik dat weer wil doen, nee omdat alles is uitgekomen wat ik heb gelecht (teminste bijna alles) en soms kom ik dingen tegen en dan denk ik haast automatisch van; hey dat had ik ook neergelecht met die (verotte) kaarten en dan vraag ik me af of misschien Allah swt. de kaarten voor mij heeft gelecht? ik weet wel dat djins en de duivel van tovernarij zijn dat ze een stukje info uit de hemel kunnen ontvangen en de rest er bij gaan liegen.

en ik geloof er ook niet in maar het is zo,n gedachte, mischien weet iemand een oplossing zodat ik daar niet meer aan denk, wand het voeld als of ik een grote zonde bega. terweil ik er al lang mee gestopt ben en er toevallig aan terug denk.

Terug naar boven
najat Bekijk dropdown
Newbie
Newbie
Avatar

Lid geworden: 22 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 20
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote najat Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 23 maart 2005 om 05:52

salaam alaykum allemaal,

Ik ben blij dat ik zoveel antwoorden gekregen heb en miss layla heeft er gelukkig ook wat aan.. ik wil jullie erg bedanken voor jullie antwoorden en moge allah jullie daar ook voor belonen.. ik ben blij te lezen dat jullie het wel weten van die 7 bladeren van een lotusboom dus.. ik hoop dat ik dat zal vinden..en dat het zal helpen..

soekran..

salama.. najat

Terug naar boven
 Post Reply Post Reply

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.094 seconden.