Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

Onderwerp geslotenPaus Johannes Paulus II

 Post Reply Post Reply Pagina  123>
Schrijver
Ruud Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 januari 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2716
Directe link naar dit bericht Onderwerp: Paus Johannes Paulus II
    Geplaatst op: 02 april 2005 om 15:23

Paus Johannes Paulus II is zaterdag op 84-jarige leeftijd overleden. Dat heeft het Vaticaan bekendgemaakt. De kerkvorst, die 26 jaar lang leider was van de Rooms-Katholieke Kerk, overleed om 21.37 uur. De tienduizenden gelovigen op het Sint Pietersplein in Rome reageerden verslagen op het nieuws, dat werd bekendgemaakt aan het einde van een rozenkransgebed.  

Rust zacht...

 

Terug naar boven
postpentacost Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 24 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2164
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 02 april 2005 om 15:39
Moge hij ingegaan zijn in de heerlijkheid van GOD
16 Want God had de wereld zo lief dat hij zijn enige Zoon heeft gegeven, opdat iedereen die in hem gelooft niet verloren gaat, maar eeuwig leven heeft.(Johannes 3,16)
Terug naar boven
jiyuu Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 30 januari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2357
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 03 april 2005 om 01:36

De mensenmassa bij het vaticaan lieten me even denken aan de dood van prinses Diana van Engeland.

Na de dood liggen iemand's zaken in de Handen van de Genadevolle Schepper. Karol Wojtyla deed veel om de kloof tussen de joden en de christenen te verkleinen, hij kon veel meer doen om de oorlog in Irak en Afghanistan te stoppen, maar hij deed het niet. Het christen/moslim conflict duurt nu voort.

 

"En wie een andere godsdienst zoekt dan de Islam, het zal van hem niet worden aanvaard en hij zal in het Hiernamaals onder de verliezers zijn." (3:85)

 

Hopelijk voor hem waren zijn laatste seconden op aarde momenten van berouw aan zijn GOD. Hij had de verantwoordelijkheid over miljoenen volgelingen die hij misleidde van het Rechte Pad.

 

 

www.hhugs.org.uk/
Terug naar boven
taqwaa Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2036
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 03 april 2005 om 03:29
 asalaamo3alaikom  jiyuu  hellemaal mee eens
    
�� ��� �� ������ .. ���� ��� ������ .. ����� ������� ������ .. ���� ����� ����� ������
Terug naar boven
ali el o Bekijk dropdown
Groupie
Groupie
Avatar

Lid geworden: 08 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 100
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 03 april 2005 om 05:24

salamoe alaikoem,

ahahahah..pech is pech..de islam zal overwinnen..de paus zal niks anders dan vuur zien..islam is de enige godsdienst..

salamoe alaikoem

Terug naar boven
Lies Bekijk dropdown
Newbie
Newbie
Avatar

Lid geworden: 21 maart 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 37
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 03 april 2005 om 05:31
zagen jullie God ook? Al die mensen, samen vredig biddend? over de ganse wereld. dezelfde ingetogenheid, hetzelfde doel en het maakt niet uit of je blank bent of zwart. Dat is God!
Terug naar boven
Imaan Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 05 oktober 2003
Online status: Offline
Berichten: 959
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 03 april 2005 om 05:32

Medelijden....met hem: Ja, omdat hij geen geloof kende!

Rust.....zal hij niet kennen....de bestraffing begint nu pas (mits hij op het laatste moment nog de Sahadah heeft uigesproken, wat ik zeer betwijfel).

Dit was voor mij weer een van de momenten om goed na te denken over de dood en de Engel des Doods.

Moge Allah Ta'ala de dwalenden die door hem op het onjuiste pad zijn gebracht weer leiden naar Sirat el Moestaqiem.

Wees eerlijk en rechtvaardig!
Terug naar boven
Malcolm X Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 november 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 992
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 03 april 2005 om 05:34
Salaam Aleikum,

"Viva la papa" Elke keer als ik dat hoor barst ik in lachen uit. Hoe kunnen katholieken geloven dat de paus hun vader is, terwijl ze God (swt) ook hun vader noemen?
Daarnaast denken ze dat de paus door God (swt) gekozen is om de katholieken een vertegenwoordig te geven die het dichts bij God (swt) staat.

Ze hadden beter kunnen huilen om het feit dat ze op de verdwaalde pad zitten ipv om iemand die in een stad woont dat gevuld is met goud van katholieken over de hele wereld.

Salaam Aleikum,

Malcolm X
Terug naar boven
Ruud Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 januari 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2716
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 03 april 2005 om 05:39
In eerste instantie geplaatst door ali el o

salamoe alaikoem,

ahahahah..pech is pech..de islam zal overwinnen..de paus zal niks anders dan vuur zien..islam is de enige godsdienst..

salamoe alaikoem

'Karol Wojtyla redde mijn leven'

Het bezoek van paus Johannes Paulus II aan het holocaustmonument Yad Vashem zal Edith Tzierer nooit meer vergeten. De in Polen geboren jodin leeft al jaren in Haifa. Nu eindelijk, 55 jaar nadien, is zij in staat om persoonlijk de man te bedanken die haar in 1945 het leven heeft gered: Karol Wojtyla.

Edith Tzierer herinnert zich nog heel goed dat zij aan het eind van de oorlog als 13-jarig meisje ziek, eenzaam en verzwakt ergens op een station tussen Czestochowa en Krakau was gestrand. Na drie jaar concentratiekamp verkeerde zij op de rand van de dood. Plotseling "als een engel, verscheen Karol Wojtyla en redde mijn leven. Als in een hemelse droom. Hij gaf me iets te drinken en te eten en droeg mij op zijn rug zo'n vier kilometer door de sneeuw om op de trein naar de veiligheid te brengen."

Op dat moment wist het meisje nog niet dat zij als enige van haar familie de nazi-gruwelen had overleefd. Edith Tzierer arriveerde in Isra�l in 1951, lijdend aan TBC en geplaagd door nachtmerries. Nu is zij 68, heeft twee kinderen en leeft in de heuvels van het Carmelgebergte. In Isra�l pakte zij de draad van haar leven weer op.

Vele jaren heeft zij haar geheim bij zich gedragen. Nadat Karol Wojtyla in 1978 de zetel van Petrus had bestegen, voelde zij steeds meer de behoefte om haar verhaal te doen en hem haar dankbaarheid te tonen. De vraag die onmiddellijk rees was hoe zij er zo zeker van kon zijn dat het Wojtyla was die haar het leven redde. De journalisten van een tijdschrift in Haifa, die het verhaal in 1998 wereldkundig maakten, zijn overtuigd van de echtheid. "Zij haakt niet naar publiciteit. Al de details die zij geeft komen zeer overtuigend over."

"Op 28 januari 145 bevrijdden Russische soldaten het concentratiekamp Hassak. Daar heb ik bijna drie jaar gevangen gezeten en moest ik in een munitiefabriek werken. Ik was verward en hartstikke ziek. Twee dagen later kwam ik aan op een klein station tussen Czestochowa en Krakau." Rond die tijd verbleef Karol Wojtyla in Krakau om zich voor te bereiden op zijn priesterwijding.

"Ik was er zeker van dat ik mijn eindbestemming zou halen. Ik lag op de grond in de hoek van een grote zaal waar tientallen vluchtelingen verbleven. De meesten droegen nog hun kampuniformen. Toen zag Wojtyla mij. Hij bracht mij een grote kop thee, de eerste warme drank in weken. Toen bracht hij me een heerlijke boterham met kaas. Maar ik wilde niet eten, ik was te moe. Hij zorgde er voor dat ik toch at. Toen vertelde hij dat ik zou moeten lopen om mijn trein te halen. Ik probeerde het, maar zakte in elkaar. Hij nam mij in zijn armen en heeft mij lange tijd gedragen. Ik herinner mij zijn bruine jas, de kalme stem die mij vertelde over de dood van zijn ouders en zijn broer, zijn eenzaamheid en de noodzaak om niet te buigen onder het verdriet en voor het leven te vechten. Zijn naam heeft zich onuitwisbaar in mijn geheugen gegrift."

Toen zij uiteindelijk bij het konvooi arriveerden dat de ex-gevangenen naar het westen zou brengen, werd Edith Tzierer door een joods gezin gewaarschuwd. "Wees voorzichtig, priesters proberen joodse kinderen te bekeren." Ze werd bang en verstopte zich. "Pas later begreep ik dat hij mij alleen wilde helpen. Nu wil ik hem persoonlijk bedanken." (Zenit)


  (Al die mensen die hier met de man spotten,zullen wel heel veel levens hebben gered neem ik aan.)
Terug naar boven
Ruud Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 januari 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2716
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 03 april 2005 om 05:53

Wie weet hebben dit soort daden hem nu juist zo ver gebracht binnen de katholieke kerk......Vreemd dat nu juist hij werd gekozen naar 400 jaar Italianen vind je niet....

Eens kijken wie God meer lief heeft....

Zij die spotten....Of zij die levens redden.

 

Terug naar boven
OEM MOUSSA Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 09 december 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 146
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 03 april 2005 om 06:10

assalaam aleikom beste zusters en broeders .

ruud ,weet je wat ik niet begrijp dat je zo voor de paus bent ,die man is fel tegen homo"s en tegen geboortebeperking en ontkende aids en nog veel meer dingen.Die dingen vindt jij toch zo erg, als een imam er iets over zegt,ben je het er niet mee eens,maar de paus zit je hier op een islamitischeforum te verheerlijken .Wij hebben zoals je wel heb kunnen lezen daar geen behoefte aan .Moge ALLAH SWT de dwalende op het goede pad leiden

Terug naar boven
Ruud Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 januari 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2716
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 03 april 2005 om 06:17
In eerste instantie geplaatst door OEM MOUSSA

assalaam aleikom beste zusters en broeders .

ruud ,weet je wat ik niet begrijp dat je zo voor de paus bent ,die man is fel tegen homo"s en tegen geboortebeperking en ontkende aids en nog veel meer dingen.Die dingen vindt jij toch zo erg, als een imam er iets over zegt,ben je het er niet mee eens,maar de paus zit je hier op een islamitischeforum te verheerlijken .Wij hebben zoals je wel heb kunnen lezen daar geen behoefte aan .Moge ALLAH SWT de dwalende op het goede pad leiden

Ik weet dat hij er op tegen was.....Op dat punt ben ook ik het niet met hem eens.....En ook op dat punt ben ik uit het katholieke geloof gestapt.Maar ondanks dat bewonder ik hem wel voor al de goede daden die hij deed...En dat waren er best wel veel.

Dat bepaalde moslims hier geen behoefte aan zouden kunnen hebben kan......Toch zijn er genoeg geestelijk leiders en moslims binnen de Islam die hem de laatste eer bewijzen...  

Als je mijn texten goed had gelezen ga ik ook in discusie met Postpentacost,als hij via het Christendom de Homo's geen positie binnen de kerk geeft.

Terug naar boven
OEM MOUSSA Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 09 december 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 146
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 03 april 2005 om 06:24

assalaam aleikom

ruud wie zou hem de laatste eer bewijzen ,geen moslims dat kan ik je alvast zeggen.

Terug naar boven
Ruud Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 januari 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2716
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 03 april 2005 om 06:29
In eerste instantie geplaatst door OEM MOUSSA

assalaam aleikom

ruud wie zou hem de laatste eer bewijzen ,geen moslims dat kan ik je alvast zeggen.

Franse katholieken en moslims bidden samen voor JPII

Hilversum (van onze redactie) 1 april 2005 - Leiders van Franse Moslims en katholieken hebben vanochtend samen voor de paus gebeden. Een moslimleider beschreef de paus als een �man van vrede� wiens reputatie een beslissende factor is voor veranderingen in de wereld.  

Bidden voor de paus
De aartsbisschop van Parijs Andre Vingt-Trois vraagt alle parochies in de franse hoofdstad �te bidden voor de Heilige Vader�. De aartsbisschop zou later vandaag in de Notre Dame voorgaan in een mis voor de paus.

Moslims
Ook moslims bidden voor de doodzieke paus. �Het is niet meer dan normal om te bidden voor een rechtvaarige man, een man van vrede, wiens aanzien, boodschap en invloed aan het eind van de twintigste eeuw beslissend was voor grote veranderingen in de wereld�, aldus moslimleider Dalil Boubakeur tegenover RMC radio. �Voor ons moslims is de paus een man van God, een man die God wilde dienen door de mensheid te dienen�, voegt het hoofd van de moskee in Parijs eraan toe.

Maar blijkbaar weet jij wie waare moslims zijn toch.....

Het zijn vast allemaal propaganda leugens.....

Terug naar boven
OEM MOUSSA Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 09 december 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 146
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 03 april 2005 om 07:21
asalaam aleikom een moslim kan niet voor een ongelovige bidden laat staan samen met christenen.Dat is weer zo een persoon die er alles aan doet om een wit voetje bij de gemeenschap te halen.Ik zeg niet dat ik alles weet maar wat ik weet is dat de paus dood is  en dat er elke dag mensen dood gaan .en allen ALLAH SWT kan beoordelen of ze naar de hemel gaan of niet
Terug naar boven
ali el o Bekijk dropdown
Groupie
Groupie
Avatar

Lid geworden: 08 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 100
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 03 april 2005 om 08:57

salamoe alaikoem,

het enige wat ik goed vond van de paus..was dat hij mischien de meeste gelovige christene was..hij hield zich aan het woord van god en niet het nieuwe testament..maar helaas..wie een ander geloof heeft dan de islam..zij behoren tot de verliezers in het hiernamaals..heel simpel...ook al heeft hij goede dingen gedaan.Islam is het geloof..profeet is mohammed vzmh boek is koran en de enige god is allah swt..Ontken en je zult ervan leren!!!!

salamoe alaikoem

Terug naar boven
Anne Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 17 december 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 841
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 03 april 2005 om 09:10
Misschien moeten jullie eraan wennen dat mensen een andere overtuiging kunnen hebben. Deze man was overtuigd van zijn gelijk net als een belangrijke Imam dat is. Als zoiemand sterft ga ik ook niet zeggen dat hij een verliezer is en dat hij de hel verdient omdat hij mensen heeft misleid. God ziet het hart van de mensen en Hij alleen oordeelt.

Ik ben geen aanhanger van de paus en ik hou ook niet zo van alle ophef maar ik heb wel respect voor hem en zijn aanhangers.

RIP paus.
Terug naar boven
Ruud Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 januari 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2716
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 03 april 2005 om 09:59
In eerste instantie geplaatst door OEM MOUSSA

asalaam aleikom een moslim kan niet voor een ongelovige bidden laat staan samen met christenen.Dat is weer zo een persoon die er alles aan doet om een wit voetje bij de gemeenschap te halen.Ik zeg niet dat ik alles weet maar wat ik weet is dat de paus dood is  en dat er elke dag mensen dood gaan .en allen ALLAH SWT kan beoordelen of ze naar de hemel gaan of niet
De Paus deed er veel aan om een brug te slaan tussen de Islam en het Christendom.Stel je voor.....Een Paus die de Koran kust.Het lijkt onwaarschijnlijk....Maar hij deed het. 
Terug naar boven
aboe bakr Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 16 maart 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 452
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 03 april 2005 om 11:52
bismillah irahman irahiem, moge vrede en zegeningen zijn met de heillige profeet mohammed en zijn metgezellen, de paus had moeten optreden tegen de velle priesters die ontucht plegen met kinderen!!!!!!!!!!!!!
Terug naar boven
postpentacost Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 24 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2164
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 03 april 2005 om 12:52
Beste Aboe,
ondanks mijn respect voor de paus ben ik dat met je eens... hij mat wel
een beetje met 2 maten; naar de gelovigen een hele strenge moraal en
die bedorven priesters de hand boven het hoofd houden...

Maar verder... hij had een nederig hart en was ijverig voor verzoening.

ach GOD zal oordelen. in deze topic ben ik al een paar mensen
tegengekomen die dat werk al van Allah alvast overgenomen hebben......
16 Want God had de wereld zo lief dat hij zijn enige Zoon heeft gegeven, opdat iedereen die in hem gelooft niet verloren gaat, maar eeuwig leven heeft.(Johannes 3,16)
Terug naar boven
willem Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 01 maart 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 110
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 03 april 2005 om 13:08
In eerste instantie geplaatst door ali el o

salamoe alaikoem,

het enige wat ik goed vond van de paus..was dat hij mischien de meeste gelovige christene was..hij hield zich aan het woord van god en niet het nieuwe testament..maar helaas..wie een ander geloof heeft dan de islam..zij behoren tot de verliezers in het hiernamaals..heel simpel...ook al heeft hij goede dingen gedaan.Islam is het geloof..profeet is mohammed vzmh boek is koran en de enige god is allah swt..Ontken en je zult ervan leren!!!!

salamoe alaikoem

De Paus heeft niets met Allah te maken, dus waar maak jij je druk om? Iedere moslim heeft genoeg aan zijn eigen ellende.

Terug naar boven
Anne Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 17 december 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 841
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 03 april 2005 om 13:22
Wat een reacties... de paus is natuurlijk weer uberslecht en verdorven omdat hij een christen is... De paus zocht toenadering tot Moslims en andere gelovigen. En dat sluit mooi aan bij:

5.82 En gij zult degenen die zeggen: "Wij zijn Christenen" het vriendschappelijkst vinden jegens de gelovigen. Dit is, wijl er onder hen geleerden en monniken zijn en wijl zij niet trots zijn.

De paus was een geleerde en een monnik (geestelijke) tegelijk. Of hij trots was? mwa hij durfde wel zijn zwakte te laten zien en zette zich helemaal in voor zjin werk.
Terug naar boven
islam Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 09 oktober 2003
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2554
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 03 april 2005 om 14:40
Maar goed dat heel wat moslimleiders anders over de paus en christenen dachten dan sommige moslims hier.  Ik had het ook niet zo op deze paus om bepaalde dingen die hij zei of deed, maar desondanks heeft ie ook veel goeds gedaan, oa voor de moslims (hij was bv sterk tegen de oorlog in irak en probeerde de contacten te beteren tss beide geloven).  Ik hoop dat ie gevonden heeft wat ie zocht. Gr Kim
Met of zonder godsdienst zouden er goede mensen zijn die goede dingen doen en slechte mensen die slechte dingen doen. Maar om goede mensen slechte dingen te laten doen, heb je godsdienst nodig.
Terug naar boven
Malcolm X Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 november 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 992
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 03 april 2005 om 14:55
Salaam Aleikum,

De paus was misschien een goed mens (dat weet niemand zeker, of je moet volledig de media en de pr adviseurs van de paus geloven), maar feit blijft dat hij voor ons een van de verdwaalden was. Dit is geen belediging, maar gewoon een feit (niet discussieerbaar) voor ons. Een verdwaalde is dus niet per definitie slecht. Als hij goede daden heeft gedaan, maar de islam verworp moet hij zich hiervoor verantwoorden aan Allah (swt). Op zijn dag des oordeels zullen zijn goede daden afgewogen worden tov zijn slechte daden (of nagelaten daden, zoals bv het helpen van de armen). Hij was misschien beter dan andere pausen, maar dat betekent niet dat hij automatisch een goed persoon was. Voor de buitenwereld wel, maar wie weet nu eigenlijk hoe hij werkelijk was. Door hoeveel mensen wordt hij wel niet omringd die alles wat hij zegt van te voren controleren.

Misschien had de paus als hij echt supergoed was, de kruizen en beeldjes van goud, en alle andere rijkdom in overvloed in het vaticaan verkocht om de armen te helpen.

Salaam Aleikum,

Malcolm X
Terug naar boven
<*-MarocGirl-*> Bekijk dropdown
Newbie
Newbie
Avatar

Lid geworden: 03 april 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 3
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 03 april 2005 om 14:57

Salam moe-alaikoem mijn broeders en zusters,

Dit heeft er eigenlijk nix mee te maken maar, ik dacht 
 dat na de dood van de paus geen volgende meer komt en dat dit een teken is van de dag des oordeels? misschien ben ik verkeerd of ben ik helemaal verkeerdkan iemand mij een duidelijk antwoord gevenen dat hij de echte bijbel heeft verstopt?

Shoukran, jullie zuster fi dien MarocGirl

Terug naar boven
ali el o Bekijk dropdown
Groupie
Groupie
Avatar

Lid geworden: 08 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 100
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 03 april 2005 om 15:02

salamoe alaikoem..

ahh paus priester pastoor..allemaal zelfde..ze zullen het erg warm krijgen als ze dood gaan..

saklamoe alaikoem

Terug naar boven
postpentacost Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 24 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2164
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 03 april 2005 om 17:34
en jij All El O?
volgens mij heb je het nu al erg warm..
16 Want God had de wereld zo lief dat hij zijn enige Zoon heeft gegeven, opdat iedereen die in hem gelooft niet verloren gaat, maar eeuwig leven heeft.(Johannes 3,16)
Terug naar boven
Ruud Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 januari 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2716
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 03 april 2005 om 17:41
In eerste instantie geplaatst door ali el o

salamoe alaikoem..

ahh paus priester pastoor..allemaal zelfde..ze zullen het erg warm krijgen als ze dood gaan..

saklamoe alaikoem

Ali doe eens een beetje rustiger.... Het lijkt wel of je persoonlijk de Hel van kolen staat te voorzien.
Terug naar boven
Ruud Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 januari 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2716
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 03 april 2005 om 18:48
In eerste instantie geplaatst door aboe bakr

bismillah irahman irahiem, moge vrede en zegeningen zijn met de heillige profeet mohammed en zijn metgezellen, de paus had moeten optreden tegen de velle priesters die ontucht plegen met kinderen!!!!!!!!!!!!!
Geloof jij dat er een Amerikaan Paus wordt? Ik niet.
Terug naar boven
Malcolm X Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 november 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 992
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 04 april 2005 om 02:35
Salaam Aleikum,

Willem ik ben zeer verontwaardigd en boos over je domme reactie.
Ik heb je ook aangegeven bij de beheerders middels de report functie bij je post. Dit is een rechtstreekse belediging van de profeet en van ons moslims. Dan kan het me ook niet meer schelen dat je het misschien als grapje bedoelt, want ik merkte in eerdere posts van jou dergelijke denigrerende en beledigende opmerkingen of opmerkingen die zo bedoeld waren.
Als je echt denkt dat de profeet (vzmh) een pedofiel was, raad ik je aan om eerdere topics hierover te bekijken waar dit duidelijk ontkracht word.
Blijkbaar wil je graag in je schulp blijven zitten en heb je een vijand nodig om je frustraties te kunnen uiten.
Over pedofielen gesproken, het is wel raar dat het vaak blanke oude mannetjes zijn die hiervoor worden opgepakt. Heeft dit iets met het atheisme te maken of met het christendom of het jodendom?

Salaam Aleikum,

Malcolm X
Terug naar boven
 Post Reply Post Reply Pagina  123>

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.063 seconden.