Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

40 christenen opgepakt in Saoedi-Arabi�

 Post Reply Post Reply Pagina  12>
Schrijver
miss layla Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 18 december 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 807
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote miss layla Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: 40 christenen opgepakt in Saoedi-Arabi�
    Geplaatst op: 24 april 2005 om 15:49
40 christenen opgepakt in Saoedi-Arabi�

Bron: Reuters
Gepubliceerd: zondag 24 april 2005

Saoedische kranten meldden zaterdag dat in Saoedi-Arabi� veertig Pakistaase christenen zijn opgepakt wegens het houden van een gebedsdienst. In Saoedi-Arabi� is het beoefenen van andere godsdiensten dan de islam verboden.

Een groep mannen, vrouwen en kinderen woonde de gebedsdienst bij in de hoofdstad Riyad toen de politie binnenviel. Volgens de krant Al Jazirah troffen de autoriteiten christelijke tapes en boeken aan. Een ander Saoedisch dagblad, Al Yaum, meldde dat de inval plaatsvond op vrijdag terwijl een Pakistaanse predikant een dienst verzorgde. Of de groep aangeklaagd wordt is nog niet duidelijk.

Terug naar boven
miss layla Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 18 december 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 807
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote miss layla Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 24 april 2005 om 15:50

Assalaam Aleikoem,

Nou vraag ik mij af.... is dit volgens de Sunnah? Ik dacht nl v niet...allahoe alem.

Wa Aleikoem Salaam

Terug naar boven
Ruud Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 januari 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2716
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Ruud Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 24 april 2005 om 15:53
In eerste instantie geplaatst door miss layla

Assalaam Aleikoem,

Nou vraag ik mij af.... is dit volgens de Sunnah? Ik dacht nl v niet...allahoe alem.

Wa Aleikoem Salaam

Zijn ze in SA zo streng dan?
Terug naar boven
taqwaa Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2036
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote taqwaa Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 24 april 2005 om 15:56
asalaamo3alaikom  ik ben blij dat ze dat gedaan hebben want ze gaan daar om mensen telaten dwalen.
�� ��� �� ������ .. ���� ��� ������ .. ����� ������� ������ .. ���� ����� ����� ������
Terug naar boven
broeder01 Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 30 januari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 245
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote broeder01 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 24 april 2005 om 16:04

salamaoe alaikoem,

het is tercht wat er wordt gedaan..onze profeet mohammed vzmh zei ooit:er kunnen niet 2 geloven zijn op het arabische schiereiland..alleen de islam zal blijven op het arabische schiereiland..en date gebeurt nu!!!!

Ik ben blij als ik dit soort acties zie van saudi arabie..dat geef me een beetje hoop weer..in plaats van amerika te helpen..

Palestina zal bevrijd worden..

salam

Terug naar boven
miss layla Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 18 december 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 807
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote miss layla Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 24 april 2005 om 16:16

Assalaam Aleikoem,

Maar de Profeet (vrede zij met hem) liet andere toch ook hun geloof houden en liet ze toch ook niet oppakken? (allahoe alam)

Staat dit eigenlijk ook id sharia? Bestaat er eigenlijk een boek of een site hierover? (dus over de sharia)

Wa Aleikoem Salaam

Terug naar boven
an3sdej Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 09 september 2004
Online status: Offline
Berichten: 5
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote an3sdej Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 24 april 2005 om 16:20
Moeten we west Europa maar als uitsluitend christelijk en seculier beschouwen, en islam hier verbieden zoals christendom in dat soort islamitische landen?
Terug naar boven
3abd Arra7maan Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 16 maart 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1017
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote 3abd Arra7maan Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 24 april 2005 om 16:27
In eerste instantie geplaatst door miss layla

Assalaam Aleikoem,

Maar de Profeet (vrede zij met hem) liet andere toch ook hun geloof houden en liet ze toch ook niet oppakken? (allahoe alam)

Staat dit eigenlijk ook id sharia? Bestaat er eigenlijk een boek of een site hierover? (dus over de sharia)

Wa Aleikoem Salaam

Salaam aleikoum,

Broeder01 heeft gelijk. De Profeet (salla Allahu aleyhi wassalam zei dit op zijn sterfbed. Hieronder een stukje dalil.

http://63.175.194.25/index.php?ln=eng&ds=qa&lv=brows e&QR=22633&dgn=4

http://63.175.194.25/index.php?ln=eng&ds=qa&lv=brows e&QR=47736&dgn=4

Salaam aleikoum,

Terug naar boven
miss layla Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 18 december 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 807
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote miss layla Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 24 april 2005 om 16:34

Wa Aleikoem Salaam

Djazakallah voor je reactie met dalil.

Waarom staat S-A wel toe dat ze daar mogen wonen?

Ma'a al salama

 

 

Terug naar boven
3abd Arra7maan Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 16 maart 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1017
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote 3abd Arra7maan Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 24 april 2005 om 17:00

Salaam aleikoum

 

Ik weet niet hoe het zit m.b.t. handel en werk in sharia, 3 dagen zag ik in het artikel, Allahu a3lem.

 

In SA gebeuren helaas ook veel dingen tegen sharia, bijv riba. Misschien dat dit zo een geval is.

 

Salaam aleikoum (ipv ma3a salama, is geen sunnah nasi7a)

Terug naar boven
criticus Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 27 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 154
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote criticus Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 25 april 2005 om 03:44
Tawaa en broeder 1 ,
Dit valt me heel erg van jullie tegen.
Vrijheid van godsdienst is geen woord dat voorkomt in jullie woordenboek of soms wel?
Nietemin het toont maar weer eens aan hoe goed het is dat er in Irak een democratie gevestigd gaat worden waar uiteindelijk wel vrijheid van godsdient zal zijn.
En daarna zal het in S.A ook wel veranderen.

Marcus:16 vers 16 Die geloofd zal hebben, en gedoopt zal zijn, zal zalig worden; maar die niet zal geloofd hebben, zal verdoemd worden.
Terug naar boven
taqwaa Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2036
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote taqwaa Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 25 april 2005 om 04:07
In eerste instantie geplaatst door criticus

Tawaa en broeder 1 ,
Dit valt me heel erg van jullie tegen.
Vrijheid van godsdienst is geen woord dat voorkomt in jullie woordenboek of soms wel?
Nietemin het toont maar weer eens aan hoe goed het is dat er in Irak een democratie gevestigd gaat worden waar uiteindelijk wel vrijheid van godsdient zal zijn.
En daarna zal het in S.A ook wel veranderen.

  1 ik heet geen Tawaa en 2 ik zei niet dat ze hun geloof niet mochten houden  daar heeft iedere recht op maar ze moeten dat voor zich houden en anderen niet lastig mee vallen  heb ik zelf mee gemaakt  . 3 in irak zal geen vals wet onstaan zo lang de mujahdeen daar zin en en de mujahdeen zullen blijven bestaan tot de laatste uur  dus verwacht niet dat irak  land van de beesten word .
�� ��� �� ������ .. ���� ��� ������ .. ����� ������� ������ .. ���� ����� ����� ������
Terug naar boven
nak4life Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 22 april 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 974
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote nak4life Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 25 april 2005 om 04:10
In eerste instantie geplaatst door criticus

Tawaa en broeder 1 ,
Dit valt me heel erg van jullie tegen.
Vrijheid van godsdienst is geen woord dat voorkomt in jullie woordenboek of soms wel?
Nietemin het toont maar weer eens aan hoe goed het is dat er in Irak
een democratie gevestigd gaat worden waar uiteindelijk wel vrijheid van
godsdient zal zijn.
En daarna zal het in S.A ook wel veranderen.




Nee hoor zo'n vaart zal het niet lopen. Weet dat er steeds meer Moslims wakker worden.

Trouwens democratie heeft alleen maar voor rotzooi gezorgt. Jullie goede democratie hier in Nederland. Hier heb je democratie maar ook geen vrijheid van Godsdienst. De Islam wordt onderdrukt en als Moslim kan je niet eens op straat lopen zonder opgepakt te worden. Jij met je democratie!!!!!
Terug naar boven
taqwaa Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2036
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote taqwaa Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 25 april 2005 om 04:17
 asalaamo3alaikom ja wallah 
�� ��� �� ������ .. ���� ��� ������ .. ����� ������� ������ .. ���� ����� ����� ������
Terug naar boven
Noor al-Islaam Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 14 juli 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 955
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Noor al-Islaam Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 25 april 2005 om 04:17

Je mag slechts zeggen wat zij van je willen horen.
Ligt het hun niet dan wordt je daar voor aangepakt.

Je mag alles zeggen, je mag religies de grond in trappen, je mag een gehele gemeenschap zwart maken, het maakt ze allemaal niets uit, maar als ze geluiden krijgen van de andere kant, dan dien je ze de mond te snoeren, want zij zijn fout en zij zijn een gevaar voor mensheid en dienen met wortels en al verwijderd te worden.

Dat is wat ik hier zie, zeg jij iets over de islam, het maakt ze geen zak uit of het de gehele gemeenschap raakt of niet, want je hebt recht op vrije meningsuiting, en het is een vrij democratie, maar zegt iemand uit die gemeenschap iets terug, dan is het opeens radicalisme en mag er niets uitgesproken worden.

Jullie mogen aanvallen en wij MOETEN stilletjes toekijken.
zoals al meerder malen aangegeven is, het wordt allemaal opgespaard, onze krachten bundelen zich, en als het eenmaal zo ver is, dan zal de hel los breken.
sweet dreams zou ik zeggen, want op deze manier blijf je pushen tot de afgrond, maar jullie gaan net zo hard mee naar beneden.

Er zal altijd een groep zijn die zal strijden voor de waarheid, reken daar maar op!!!

Terug naar boven
nak4life Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 22 april 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 974
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote nak4life Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 25 april 2005 om 04:21
Assalaamoe Alaikoem Wa Rahmatoellahie Wa BArakatoehoe.


ALLAHOE AKBAR!!! Ik merk gewoon dat steeds meer Moslims wakker worden. We denken vaker hetzelfde. Dat komt, Allaho Alem omdat we steeds meer gaan inzien dat we overal onderdrukt worden en dat we er eigenlijk niet meer omheen kunnen.

Terug naar boven
nak4life Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 22 april 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 974
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote nak4life Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 25 april 2005 om 04:22
In eerste instantie geplaatst door Noor al-Islaam

Je mag slechts zeggen wat zij van je willen horen.Ligt het hun niet dan wordt je daar voor aangepakt.


Je mag alles zeggen, je mag religies de grond in trappen, je mag een gehele gemeenschap zwart maken, het maakt ze allemaal niets uit, maar als ze geluiden krijgen van de andere kant, dan dien je ze de mond te snoeren, want zij zijn fout en zij zijn een gevaar voor mensheid en dienen met wortels en al verwijderd te worden.


Dat is wat ik hier zie, zeg jij iets over de islam, het maakt ze geen zak uit of het de gehele gemeenschap raakt of niet, want je hebt recht op vrije meningsuiting, en het is een vrij democratie, maar zegt iemand uit die gemeenschap iets terug, dan is het opeens radicalisme en mag er niets uitgesproken worden.


Jullie mogen aanvallen en wij MOETEN stilletjes toekijken.zoals al meerder malen aangegeven is, het wordt allemaal opgespaard, onze krachten bundelen zich, en als het eenmaal zo ver is, dan zal de hel los breken.sweet dreams zou ik zeggen, want op deze manier blijf je pushen tot de afgrond, maar jullie gaan net zo hard mee naar beneden.


Er zal altijd een groep zijn die zal strijden voor de waarheid, reken daar maar op!!!



MASHALLAH super gezegt!!!!!!!!!!!!!!!

ALLAHOE AKBAR....
Terug naar boven
islam Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 09 oktober 2003
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2554
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote islam Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 25 april 2005 om 04:25

In eerste instantie geplaatst door nak4life




ALLAHOE AKBAR!!! Ik merk gewoon dat steeds meer Moslims wakker worden. We denken vaker hetzelfde. Dat komt, Allaho Alem omdat we steeds meer gaan inzien dat we overal onderdrukt worden en dat we er eigenlijk niet meer omheen kunnen.

Je beseft hopelijk ook dat het net deze (vermeende of echte) onderdrukking is, die jullie een groepsgevoel bezorgt?  Maw zonder het ��n valt het ander waarschijnlijk ook weg.

Met of zonder godsdienst zouden er goede mensen zijn die goede dingen doen en slechte mensen die slechte dingen doen. Maar om goede mensen slechte dingen te laten doen, heb je godsdienst nodig.
Terug naar boven
nak4life Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 22 april 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 974
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote nak4life Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 25 april 2005 om 04:29
In eerste instantie geplaatst door Kimmie

In eerste instantie geplaatst door nak4life

ALLAHOE AKBAR!!! Ik merk gewoon dat steeds meer Moslims wakker worden. We denken vaker hetzelfde. Dat komt, Allaho Alem omdat we steeds meer gaan inzien dat we overal onderdrukt worden en dat we er eigenlijk niet meer omheen kunnen.


Je beseft hopelijk ook dat het net deze (vermeende of echte) onderdrukking is, die jullie een groepsgevoel bezorgt?� Maw zonder het ��n valt het ander waarschijnlijk ook weg.



nee, de broederschap bij de ware Moslims is erg groot. Ik kan ook zeggen dat ik heel veel hou van mijn broeders omwille van Allah(Subhanahoe Wa Ta Ala).

De Moslims hebben iets wat bijv. Amerika niet heeft. Dat is het ware geloof. Amerika vecht bijv. voor Amerika en wij Moslims vechten voor de Islam.

Echt ook jij zult de waarheid ooit ontdekken. Maar dat is al genoeg tegen je gezegt.
Terug naar boven
Noor al-Islaam Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 14 juli 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 955
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Noor al-Islaam Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 25 april 2005 om 04:31
In eerste instantie geplaatst door Kimmie

In eerste instantie geplaatst door nak4life




ALLAHOE AKBAR!!! Ik merk gewoon dat steeds meer Moslims wakker worden. We denken vaker hetzelfde. Dat komt, Allaho Alem omdat we steeds meer gaan inzien dat we overal onderdrukt worden en dat we er eigenlijk niet meer omheen kunnen.

Je beseft hopelijk ook dat het net deze (vermeende of echte) onderdrukking is, die jullie een groepsgevoel bezorgt?  Maw zonder het ��n valt het ander waarschijnlijk ook weg.

Pardon.... maar om te overwinnen dien je een groep te zijn.
Samen leven en streven naar het zelfde.
alleen zo zul je slagen. ik vraag me af of jij ooit iemand gezien hebt die het voor mekaar gekregen heeft om het in zijn eentje te halen.....

samen sta je sterk, niet waar!?

Terug naar boven
taqwaa Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2036
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote taqwaa Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 25 april 2005 om 04:35
ja sob7analaah wij houden van elkaar en geven om elkaar waar we ook zijn waar we ook vandaan komen  welke kleur we ook hebben en taal klein en groot we hebben verdriet waneer we zien dat onze broeders en zusters dat ook hebben ik dank allah dat ik bij deze broeders en zusters hoor.
�� ��� �� ������ .. ���� ��� ������ .. ����� ������� ������ .. ���� ����� ����� ������
Terug naar boven
islam Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 09 oktober 2003
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2554
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote islam Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 25 april 2005 om 04:36
In eerste instantie geplaatst door nak4life

In eerste instantie geplaatst door Kimmie

In eerste instantie geplaatst door nak4life

ALLAHOE AKBAR!!! Ik merk gewoon dat steeds meer Moslims wakker worden. We denken vaker hetzelfde. Dat komt, Allaho Alem omdat we steeds meer gaan inzien dat we overal onderdrukt worden en dat we er eigenlijk niet meer omheen kunnen.


Je beseft hopelijk ook dat het net deze (vermeende of echte) onderdrukking is, die jullie een groepsgevoel bezorgt?  Maw zonder het ��n valt het ander waarschijnlijk ook weg.



nee, de broederschap bij de ware Moslims is erg groot. Ik kan ook zeggen dat ik heel veel hou van mijn broeders omwille van Allah(Subhanahoe Wa Ta Ala).

Ja , ik merk het, soennieten tegen sji�ten, moskee�n die worden opgeblazen in Irak, Mekka aangevallen door extremisten, ...

De Moslims hebben iets wat bijv. Amerika niet heeft. Dat is het ware geloof. Amerika vecht bijv. voor Amerika en wij Moslims vechten voor de Islam.

Amerika gelooft anders net zozeer als jullie dat ze dat ware geloof hebben, en ze daarvoor vechten.

Echt ook jij zult de waarheid ooit ontdekken. Maar dat is al genoeg tegen je gezegt.

Ik heb mijn waarheid al, dank je.

Met of zonder godsdienst zouden er goede mensen zijn die goede dingen doen en slechte mensen die slechte dingen doen. Maar om goede mensen slechte dingen te laten doen, heb je godsdienst nodig.
Terug naar boven
islam Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 09 oktober 2003
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2554
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote islam Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 25 april 2005 om 04:38
In eerste instantie geplaatst door Noor al-Islaam

In eerste instantie geplaatst door Kimmie

In eerste instantie geplaatst door nak4life




ALLAHOE AKBAR!!! Ik merk gewoon dat steeds meer Moslims wakker worden. We denken vaker hetzelfde. Dat komt, Allaho Alem omdat we steeds meer gaan inzien dat we overal onderdrukt worden en dat we er eigenlijk niet meer omheen kunnen.

Je beseft hopelijk ook dat het net deze (vermeende of echte) onderdrukking is, die jullie een groepsgevoel bezorgt?  Maw zonder het ��n valt het ander waarschijnlijk ook weg.

Pardon.... maar om te overwinnen dien je een groep te zijn.
Samen leven en streven naar het zelfde.
alleen zo zul je slagen. ik vraag me af of jij ooit iemand gezien hebt die het voor mekaar gekregen heeft om het in zijn eentje te halen.....

samen sta je sterk, niet waar!?

Ja, dat klopt.  Ik zeg ook niet dat niet zo zou zijn.  Maar eenmaal het doel bereikt is (als dat gebeurt), valt een eens zo sterke groep vaak uiteen in fracties.

Met of zonder godsdienst zouden er goede mensen zijn die goede dingen doen en slechte mensen die slechte dingen doen. Maar om goede mensen slechte dingen te laten doen, heb je godsdienst nodig.
Terug naar boven
Noor al-Islaam Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 14 juli 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 955
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Noor al-Islaam Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 25 april 2005 om 04:41
In eerste instantie geplaatst door Kimmie

In eerste instantie geplaatst door nak4life

In eerste instantie geplaatst door Kimmie

In eerste instantie geplaatst door nak4life

ALLAHOE AKBAR!!! Ik merk gewoon dat steeds meer Moslims wakker worden. We denken vaker hetzelfde. Dat komt, Allaho Alem omdat we steeds meer gaan inzien dat we overal onderdrukt worden en dat we er eigenlijk niet meer omheen kunnen.


Je beseft hopelijk ook dat het net deze (vermeende of echte) onderdrukking is, die jullie een groepsgevoel bezorgt?  Maw zonder het ��n valt het ander waarschijnlijk ook weg.



nee, de broederschap bij de ware Moslims is erg groot. Ik kan ook zeggen dat ik heel veel hou van mijn broeders omwille van Allah(Subhanahoe Wa Ta Ala).

Ja , ik merk het, soennieten tegen sji�ten, moskee�n die worden opgeblazen in Irak, Mekka aangevallen door extremisten, ...

De Moslims hebben iets wat bijv. Amerika niet heeft. Dat is het ware geloof. Amerika vecht bijv. voor Amerika en wij Moslims vechten voor de Islam.

Amerika gelooft anders net zozeer als jullie dat ze dat ware geloof hebben, en ze daarvoor vechten.

Echt ook jij zult de waarheid ooit ontdekken. Maar dat is al genoeg tegen je gezegt.

Ik heb mijn waarheid al, dank je.

Kom alsjeblieft niet met die knipoog smily's alsof je het allemaal zo goed weet.
want kijk eerst goed om je heen.
jij gaat je elke avond druk maken omdat je gehaktbal niet naast je doperwten ligt...

Terug naar boven
criticus Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 27 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 154
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote criticus Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 25 april 2005 om 04:41
In eerste instantie geplaatst door nak4life

In eerste instantie geplaatst door criticus

Tawaa en broeder 1 ,
Dit valt me heel erg van jullie tegen.
Vrijheid van godsdienst is geen woord dat voorkomt in jullie woordenboek of soms wel?
Nietemin het toont maar weer eens aan hoe goed het is dat er in Irak
een democratie gevestigd gaat worden waar uiteindelijk wel vrijheid van
godsdient zal zijn.
En daarna zal het in S.A ook wel veranderen.




Nee hoor zo'n vaart zal het niet lopen. Weet dat er steeds meer Moslims wakker worden.

Trouwens democratie heeft alleen maar voor rotzooi gezorgt. Jullie goede democratie hier in Nederland. Hier heb je democratie maar ook geen vrijheid van Godsdienst. De Islam wordt onderdrukt en als Moslim kan je niet eens op straat lopen zonder opgepakt te worden. Jij met je democratie!!!!!


In Nederland worden moskeen gebouwd en kunnen de moslims kunnen daar in vrijheid naar toe.
en dit geld voor elk democraties land.
Hoe anders in S.A.
Er worden in Nederland geen moslims opgepakt omdat ze moslim zijn. Er worden in Nederland (nog te weinig) mensen opgepakt omdat ze een geweldadige plannen hebben tegen instellingen en personen.
Wanneer jullie dit soort van mensen moslims noemt dan is dat jullie probleem.
En neen er zal geen uiteindelijke geweldadige confrontatie komen tussen Christenen en Moslims in Europa of Nederland.
De meerderheid van zowel moslims als Christenen is daar te verstandig voor.
In tegendeel de democratie zal zegenvieren en beidden godsdiensten zullen een onderdeel gaan vormen van een toekomstig Europa.
Sommige gebruiken zullen versmelten en weer andere gebruiken zullen verdwijnen.
geweldadige splinter groeperingen uit welke hoek dan ook zullen dit niet kunnen tegenhouden.



Marcus:16 vers 16 Die geloofd zal hebben, en gedoopt zal zijn, zal zalig worden; maar die niet zal geloofd hebben, zal verdoemd worden.
Terug naar boven
Noor al-Islaam Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 14 juli 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 955
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Noor al-Islaam Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 25 april 2005 om 04:42
In eerste instantie geplaatst door Kimmie

In eerste instantie geplaatst door Noor al-Islaam

In eerste instantie geplaatst door Kimmie

In eerste instantie geplaatst door nak4life




ALLAHOE AKBAR!!! Ik merk gewoon dat steeds meer Moslims wakker worden. We denken vaker hetzelfde. Dat komt, Allaho Alem omdat we steeds meer gaan inzien dat we overal onderdrukt worden en dat we er eigenlijk niet meer omheen kunnen.

Je beseft hopelijk ook dat het net deze (vermeende of echte) onderdrukking is, die jullie een groepsgevoel bezorgt?  Maw zonder het ��n valt het ander waarschijnlijk ook weg.

Pardon.... maar om te overwinnen dien je een groep te zijn.
Samen leven en streven naar het zelfde.
alleen zo zul je slagen. ik vraag me af of jij ooit iemand gezien hebt die het voor mekaar gekregen heeft om het in zijn eentje te halen.....

samen sta je sterk, niet waar!?

Ja, dat klopt.  Ik zeg ook niet dat niet zo zou zijn.  Maar eenmaal het doel bereikt is (als dat gebeurt), valt een eens zo sterke groep vaak uiteen in fracties.



nee hoor, als eht eenmaal zover is, dan is het einde nabij
dan zal de groep voor eeuwig samen zijn en genieten van de zegeviering
Terug naar boven
islam Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 09 oktober 2003
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2554
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote islam Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 25 april 2005 om 04:45

In eerste instantie geplaatst door Noor al-Islaam

Kom alsjeblieft niet met die knipoog smily's alsof je het allemaal zo goed weet.
want kijk eerst goed om je heen.
jij gaat je elke avond druk maken omdat je gehaktbal niet naast je doperwten ligt...

 (Sorry als je deze smiley ook niet leuk vindt) En weer prachtig inhoudelijk, laat ik maar aannemen dat je er geen weerlegging op hebt dan.

Met of zonder godsdienst zouden er goede mensen zijn die goede dingen doen en slechte mensen die slechte dingen doen. Maar om goede mensen slechte dingen te laten doen, heb je godsdienst nodig.
Terug naar boven
taqwaa Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2036
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote taqwaa Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 25 april 2005 om 04:46

Kimmie:
 Amerika gelooft anders net zozeer als jullie dat ze dat ware geloof hebben, en ze daarvoor vechten.

  

aha  nu komt de waarheid  boven dus om het geloof is bush irak binnen gevallen  en niet om vrijheid dit geef je nu zelf toe  het is een kruistocht die verloren zal gaan met de wil van allah. 

�� ��� �� ������ .. ���� ��� ������ .. ����� ������� ������ .. ���� ����� ����� ������
Terug naar boven
islam Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 09 oktober 2003
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2554
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote islam Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 25 april 2005 om 04:49

In eerste instantie geplaatst door Noor al-Islaam



nee hoor, als eht eenmaal zover is, dan is het einde nabij
dan zal de groep voor eeuwig samen zijn en genieten van de zegeviering

En dan gaan discussi�ren over de kleinste dingetjes...  Ach, ik kijk gewoon naar de geschiedenis, het moest maar eens anders gaan...  Eerst maar eens samen een groep vormen en het eens worden he (wordt nog wat met soennieten en sjieten), eerder kan je niets aanvangen of proberen.

Met of zonder godsdienst zouden er goede mensen zijn die goede dingen doen en slechte mensen die slechte dingen doen. Maar om goede mensen slechte dingen te laten doen, heb je godsdienst nodig.
Terug naar boven
islam Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 09 oktober 2003
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2554
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote islam Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 25 april 2005 om 04:52
In eerste instantie geplaatst door taqwaa

Kimmie:
 Amerika gelooft anders net zozeer als jullie dat ze dat ware geloof hebben, en ze daarvoor vechten.

  

aha  nu komt de waarheid  boven dus om het geloof is bush irak binnen gevallen  en niet om vrijheid dit geef je nu zelf toe  het is een kruistocht die verloren zal gaan met de wil van allah. 

Wat heb ik hieraan toe te geven?  Ik heb niets met amerikanen te maken, of met waarom ze oorlog voeren.  Hun vrijheidsideaal komt nu eenmaal oa van hun geloof.  En je weet zelf ook wel hoe erg men een geloof kan verdraaien om er oorlog mee te kunnen vieren...

Met of zonder godsdienst zouden er goede mensen zijn die goede dingen doen en slechte mensen die slechte dingen doen. Maar om goede mensen slechte dingen te laten doen, heb je godsdienst nodig.
Terug naar boven
 Post Reply Post Reply Pagina  12>

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.094 seconden.