Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

Onderwerp geslotenMohammed B.: wat vinden we ervan?

 Post Reply Post Reply Pagina  <123
Schrijver
jiyuu Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 30 januari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2357
Directe link naar dit bericht Onderwerp: Mohammed B.: wat vinden we ervan?
    Geplaatst op: 07 mei 2005 om 23:57

Denk je nou echt dat het zonder gevolgen zou blijven wanneer een complete bevolkingsgroep jarenlang geestelijk geterroriseerd wordt door columnisten en andere mediageile dwazen?(Ik)

"... geterorriseerd...": is dat niet een beetje overdreven?! (Jij)


Al die vrouwen die thuis door mannen geestelijk worden onderdrukt, vind jij dat ook overdreven? Of denk je dat dat wel onder geestelijke mishandeling valt en dit niet?

Kijk, begrijp me goed, Allah vraagt aan de moslims niet te verzwakken, ondanks alle tegenslagen en spottende opmerkingen van ongelovigen en onwetenden. Sabr heet dat. Maar als er een miljoen moslims dagelijks in de media worden bespot en de overheid kijkt de andere kant op, denk je niet dat het dan een keertje fout zal gaan?

Er zijn ook genoeg christenen en joden, die het echt niet erg vinden dat die TvG dood is.

www.hhugs.org.uk/
Terug naar boven
Ruud Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 januari 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2716
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 08 mei 2005 om 02:05
In eerste instantie geplaatst door jiyuu

Denk je nou echt dat het zonder gevolgen zou blijven wanneer een complete bevolkingsgroep jarenlang geestelijk geterroriseerd wordt door columnisten en andere mediageile dwazen?(Ik)

"... geterorriseerd...": is dat niet een beetje overdreven?! (Jij)


Al die vrouwen die thuis door mannen geestelijk worden onderdrukt, vind jij dat ook overdreven? Of denk je dat dat wel onder geestelijke mishandeling valt en dit niet?

Kijk, begrijp me goed, Allah vraagt aan de moslims niet te verzwakken, ondanks alle tegenslagen en spottende opmerkingen van ongelovigen en onwetenden. Sabr heet dat. Maar als er een miljoen moslims dagelijks in de media worden bespot en de overheid kijkt de andere kant op, denk je niet dat het dan een keertje fout zal gaan?

Er zijn ook genoeg christenen en joden, die het echt niet erg vinden dat die TvG dood is.

Het gaat niet fout zolang mensen zich in de hand houden.En mensen die zich niet in de hand kunnen houden horen hier niet thuis.Je doet verdomme net als of alle schuld aan onze kant ligt.Ik weet niet of je het weet maar ik persoonlijk heb de meest verveelende zaken met allochtoonse mensen gehad.Van een messteek tot het lastig vallen van mijn ex-vrouw.En ondanks dat hou ik me rug recht en dat zou iedereen eens moeten doen.Of moet ik het uiteindelijk met me leven bekopen,omdat er een groep aotochtoonen is die maar voordurend lopen te discrimineren?Kerel open je ogen man,discriminatie komt voor aan 2 kanten en niet 1 ! Daarbij lopen er hier geen 1 Miljoen Islamieten rond en ook geen 14 Miljoen Christenen en anders gelovigen.Veel mensen zijn niet eens echt gelovig meer.Je moet echt ver zoeken wil je mensen tegen komen die zich 100% goed aan Gods regels houden.De meeste lukt het niet eens omdat het al een bijna onmogelijke taak is.
Terug naar boven
tarah Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 16 oktober 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 419
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 08 mei 2005 om 05:24

Hoi Ruud,

Ik vind het knap van je dat je nog steeds je hoofd helder kan houden na wat je hebt meegemaakt. Maar ik denk dat wat jyuu probeert te zeggen is dat veel mensen dat niet kunnen. Bij jou is het gewoon 1 gek. Bij ons zijn het elke dag weer verschillende gekken. En bij sommige mensen raakt dan soms het geduld op. En Theo, daar kun je urenlang over blijven discussieren denk ik, maar hij wist zelf ook dat hij elk moment dood kon gaan door een of andere mafkees die zijn woorden niet pikte. Maar toch ging hij door. Hij leefde voor het uiten van schandelijke woorden over de Islaam. Ook ik moet zeggen, dan vraag je erom. Als een moslim  elke keer op tv zou gaan zeggen jah die Nederlanders die ..., en dan schandelijke woorden praten over iets wat hen het meeste raakt, dan zal die moslim ook uiteindelijk vermoord worden door een of andere gek. Mafkezen blijf je houden. Dus om te zeggen.. als mensen zich in de hand zouden houden, dat zal nooit lukken. Is een beetje hetzelfde om te zeggen van als iedereen nou even lief is voor elkaar dan kunnen we vredig op deze wereld samenleven. Zal nooit kunnen. Tenzij Allah het wil...

Groetjes Khadidja

Ik geloof in Allah Subhana wa Ta'ala zoals een blinde in de zon gelooft. Niet omdat hij hem ziet, maar omdat hij hem voelt..
Terug naar boven
Ruud Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 januari 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2716
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 08 mei 2005 om 06:52
In eerste instantie geplaatst door tarah

Hoi Ruud,

Ik vind het knap van je dat je nog steeds je hoofd helder kan houden na wat je hebt meegemaakt. Maar ik denk dat wat jyuu probeert te zeggen is dat veel mensen dat niet kunnen. Bij jou is het gewoon 1 gek. Bij ons zijn het elke dag weer verschillende gekken. En bij sommige mensen raakt dan soms het geduld op. En Theo, daar kun je urenlang over blijven discussieren denk ik, maar hij wist zelf ook dat hij elk moment dood kon gaan door een of andere mafkees die zijn woorden niet pikte. Maar toch ging hij door. Hij leefde voor het uiten van schandelijke woorden over de Islaam. Ook ik moet zeggen, dan vraag je erom. Als een moslim  elke keer op tv zou gaan zeggen jah die Nederlanders die ..., en dan schandelijke woorden praten over iets wat hen het meeste raakt, dan zal die moslim ook uiteindelijk vermoord worden door een of andere gek. Mafkezen blijf je houden. Dus om te zeggen.. als mensen zich in de hand zouden houden, dat zal nooit lukken. Is een beetje hetzelfde om te zeggen van als iedereen nou even lief is voor elkaar dan kunnen we vredig op deze wereld samenleven. Zal nooit kunnen. Tenzij Allah het wil...

Groetjes Khadidja

Hallo Tarah

Het betrof niet 1 iemand....Het zijn 2 los staande incidenten geweest,maar goed dat terzijde.En idd ik blijf de zaken goed scheiden en zo hoord het ook.Wat Theo deed ging idd veel te ver en wat er vanmiddag werd gezegd bij de NMO is ook op het randje....Maar.......Ik kan mensen het ook niet kwalijk nemen als zij een Godsdienst op de hak nemen die bv.....Homofielen als een minderwaardig volk zien.En het maakt dan niet uit of dit uit het Christendom,Jodendom,Islam of welke andere Godsdienst of sociaale denkwijze voortvloeit.En de werkelijkheid is dat het idd gepredikt wordt.

En om even terug te komen op de uitzending van de NMO.......Er komt op een gegeven moment een Imam aan het woord,die duidelijk laat merken dat de STAAT..een verkeerd signaal af geeft.Namelijk dat hij aangaf dat radicalisering ook voortvloeit uit discriminatie wat weggewuift wordt door de overheid.....En dit klopt,die Imam heeft daar gelijk in het draagd idd bij tot groepsvorming.Vrij dom dus dat daar naar de moslimgemeenschap geen aandacht aan gegeven wordt.Daarna vind ik dat de Imam een minder goede uitspraak doet. (Al had hij in bijna alles wat hij aangaf gelijk) op de vraag wat de Moskee kon doen om radicalisering tegen te gaan,gaf hij aan dat daarvoor bijeenkomsten moesten worden gehouden om tot plenning te komen.....Maar ja daar was geld voor nodig......En hier vind ik een niet zo sterke uitspraak....Want......Wat nu als de staat hier geen geld voor heeft of wil geven wat dan?In algemeen belang van iedereen in Nederland moet dit nu juist worden doorgezet,geld of geen geld...Want de STAAT betreft enkele personen en niet de geheele maatschappij.En vergeet niet dat Zowel Mohammed als Jezus de mensen opzochten en met ze praaten in een tijd waar men niet zo maar geld kreeg voor bijeenkomsten.Ik hoop dan ook dat de Imam ten alle tijden probeerd om hoe dan ook tot gesprekken over te gaan tussen de Imam's,in belang van ons allen.En zich niet laat beinvloeden door minder goede stantpunten die een STAAT kan innemen.

Mvg: Ruud

 

 

Terug naar boven
Ruud Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 januari 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2716
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 08 mei 2005 om 06:55
2000 Neo Nazi's in duitsland verzameld.  Maar er zijn 6000 Links denkenden onderweg voor een weerwoord!    Gods leger is groter Grin......
Terug naar boven
OEM MOUSSA Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 09 december 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 146
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 08 mei 2005 om 07:01

ASSALAAM ALEIKOM beste zusters en broeders.

Ik wordt even niet goed van de opmerking van ruud.Mensen die zich niet in de hand kunnen houden horen hier niet thuis,Waar moeten ze dan naartoe volgens jou.OOh ,het geldt natuurlijk allen voor moslims of voor vervelende marokkaanse jongens,zoal jij ze altijd noemt.Wat dacht je van die vrouw die samen met haar vriend haar kindje in stukken heeft gehakt,daar wordt ik nou niet goed van ,moet die ook uit nederland.En wat dacht je van die man die zijn eigen dochter jaren heeft gebruikt vanaf dat ze een baby was,moet die ook weg van nederland.En moet volkert van de g dan ook uit nederland weg.NEEE natuurlijk niet het telt alleen voor moslims en buitenlanders.Maar je voelt je beledigd en aangesproken ivm je vader die in de oorlog diende ,neem ik aan.Zo voel ik me aangesproken als je zegt :DIE MENSEN HOREN HIER NIET THUIS,DIE HUN HANDEN NIET THUIS KUNNEN HOUDEN.Het slaat echt helemaal nergens op, jij meet echt met 2 maten,netzoals veel nedelanders hier.Niet allemaal ,maar wel een grote meerderheid .

Moge ALLAH SWT onze oemah versterken ,amien yarabi.

Wasalaam oem moussa

 

Terug naar boven
Ruud Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 januari 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2716
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 08 mei 2005 om 07:03
In eerste instantie geplaatst door OEM MOUSSA

ASSALAAM ALEIKOM beste zusters en broeders.

Ik wordt even niet goed van de opmerking van ruud.Mensen die zich niet in de hand kunnen houden horen hier niet thuis,Waar moeten ze dan naartoe volgens jou.OOh ,het geldt natuurlijk allen voor moslims of voor vervelende marokkaanse jongens,zoal jij ze altijd noemt.Wat dacht je van die vrouw die samen met haar vriend haar kindje in stukken heeft gehakt,daar wordt ik nou niet goed van ,moet die ook uit nederland.En wat dacht je van die man die zijn eigen dochter jaren heeft gebruikt vanaf dat ze een baby was,moet die ook weg van nederland.En moet volkert van de g dan ook uit nederland weg.NEEE natuurlijk niet het telt alleen voor moslims en buitenlanders.Maar je voelt je beledigd en aangesproken ivm je vader die in de oorlog diende ,neem ik aan.Zo voel ik me aangesproken als je zegt :DIE MENSEN HOREN HIER NIET THUIS,DIE HUN HANDEN NIET THUIS KUNNEN HOUDEN.Het slaat echt helemaal nergens op, jij meet echt met 2 maten,netzoals veel nedelanders hier.Niet allemaal ,maar wel een grote meerderheid .

Moge ALLAH SWT onze oemah versterken ,amien yarabi.

Wasalaam oem moussa

 

Dan begrijp je me niet goed......Die mensen horen niet thuis in de maatschappij,maar in de gevangenis.
Terug naar boven
OEM MOUSSA Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 09 december 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 146
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 08 mei 2005 om 07:21

assalaam aleikom

dan moet je dat erwel bij zetten natuurlijk want het komt wel zo over nu

 

Terug naar boven
Ruud Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 januari 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2716
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 08 mei 2005 om 07:26
In eerste instantie geplaatst door OEM MOUSSA

assalaam aleikom

dan moet je dat erwel bij zetten natuurlijk want het komt wel zo over nu

 

Waarom moet dat,ik kan er niets aan doen dat jij met zoveel vooroordelen rondloopt of wel?Vraag het eerst alvorens je zomaar wat neerschrijft,dat lijkt me veel verstandiger.En waarom schrijf je niets bij de uitspraken van Jiyuu die wel degelijk een richting opwijzen,of ken je de Nederlandse geschiedenis ook niet zo goed?

3000 Neo Nazi's inmiddels.....De groep groeit.  (Ze komen uit heel Europa wordt er bij gezegd)

Terug naar boven
Malcolm X Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 november 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 992
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 08 mei 2005 om 08:25
Salaam Aleikum,

Weet je wat de oplossing is voor het slechte beeld van moslims in Nederland en de zogenaamde radicalisering van mensen die gewoon hun geloof willen uitoefenen?

Een herziening van de huidige opleiding journalistiek of een compleet nieuwe opleiding journalistiek en afschaffing van het huidige. Ook verplichte cursussen moraal, ethiek, berichtgeving, en objectiviteit voor alle journalisten (behalve Prem ) om ze eens eindelijk hun werk te laten doen.

Dat is de final solution.

Salaam aleikum,

Malcolm X
Terug naar boven
tarah Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 16 oktober 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 419
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 08 mei 2005 om 09:15
ahahaha jah idd, de media is inderdaad een groot probleem. Maar zoals ik al eerder met mijn theorie aankwam past dit er ook wel weer in. Regering wil Nederlandse volk opstoken. Welk middel gebruiken ze daarvoor? de media..
Ik geloof in Allah Subhana wa Ta'ala zoals een blinde in de zon gelooft. Niet omdat hij hem ziet, maar omdat hij hem voelt..
Terug naar boven
Muslim lover Bekijk dropdown
Groupie
Groupie
Avatar

Lid geworden: 12 september 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 117
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 08 mei 2005 om 10:13
In eerste instantie geplaatst door Malcolm X

Salaam Aleikum,

Weet je wat de oplossing is voor het slechte beeld van moslims in Nederland en de zogenaamde radicalisering van mensen die gewoon hun geloof willen uitoefenen?

Een herziening van de huidige opleiding journalistiek of een compleet nieuwe opleiding journalistiek en afschaffing van het huidige. Ook verplichte cursussen moraal, ethiek, berichtgeving, en objectiviteit voor alle journalisten (behalve Prem ) om ze eens eindelijk hun werk te laten doen.

Dat is de final solution.

Salaam aleikum,

Malcolm X



Een al dan niet noodzakelijke herziening van de huidige opleiding journalistiek zou een aardig thema kunnen zijn om een nieuw forumonderwerp te starten.

Ik stel voor dat je dat doet - als je er nog verder behoefte aan hebt, natuurlijk - en dat we op deze plaats ons houden aan de vraagstelling waarmee ik dit onderwerp startte: Wat vinden we van Mohammed B.?

Voor alle duidelijkheid: hiermee wil ik geenszins jouw idee bagatelliseren, maar ik denk dat het beter is ons zo veel mogelijk te houden aan de forumonderwerpen, te meer daar hier alle ruimte geboden wordt waarover en wanneer dan ook een nieuw onderwerp te starten.


Salaam,


Paul

Isa (Jezus): Hebt uw vijanden lief en bidt voor wie u vervolgen (�) want indien gij liefhebt, die u liefhebben (�) en indien gij alleen uw broeders groet (�) doen ook de heidenen niet hetzelfde?
Terug naar boven
tarah Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 16 oktober 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 419
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 08 mei 2005 om 15:21

het was eerder als tussendoors grapje bestemd denk ik...

 

Ik geloof in Allah Subhana wa Ta'ala zoals een blinde in de zon gelooft. Niet omdat hij hem ziet, maar omdat hij hem voelt..
Terug naar boven
Abou Jabir Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 maart 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1813
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 08 mei 2005 om 17:00
En 'Muslim'-lover, wat is nou jouw conclusie, en wat heb je hier van opgestoken? en ben je wat wijzer geworden?
Bezoek dit: http://aboujabir.web-log.nl/
"Wie in Allah en de Laatste Dag gelooft, moet het goede zeggen of zwijgen." {Boekharie & Moeslim}
Terug naar boven
tarah Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 16 oktober 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 419
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 08 mei 2005 om 17:11

ik denk van niet..  Maar het is leuk dat hij openstaat voor onze meningen toch? Dat is beter dan dat iemand helemaal geen interesse heeft voor de Islaam en de moslims...

Ma'asalama

Ik geloof in Allah Subhana wa Ta'ala zoals een blinde in de zon gelooft. Niet omdat hij hem ziet, maar omdat hij hem voelt..
Terug naar boven
jiyuu Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 30 januari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2357
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 08 mei 2005 om 17:14

Als het goed is dan is is jiyuu ook van nederlandse afkomst toch?? Corrigeer me als ik het fout heb broeder...(Oegt_Merjem)

 

Ik ben inderdaad niet van Arabische afkomst. En nee, ook niet van Nederlandse. Als baby/kind was ik moslim, ouders die mij christen maakten en na een zoektocht heb ik de Islam weer aangenomen als mijn geloof.

 

Een herziening van de huidige opleiding journalistiek of een compleet nieuwe opleiding journalistiek en afschaffing van het huidige. Ook verplichte cursussen moraal, ethiek, berichtgeving, en objectiviteit voor alle journalisten (behalve Prem ) om ze eens eindelijk hun werk te laten doen. (Malcolm X)

 

Die Prem was bij mij een beetje uit de gratie, maar na zijn LIVE-optreden afgelopen donderdagmiddag in het RTL4 programma �Lijn4�, is hij bij mij weer gestegen naar eenzame hoogte. Hopelijk verliest hij zijn eigen zendtijd niet door dat optreden van afgelopen donderdag.

 

Als we het toch eenmaal hebben over oplossingen om het beeld bij autochtone Nederlanders te verbeteren. Wordt het nu niet eens tijd om het vak wereldgeschiedenis weer in te voeren als een verplicht vak? Volgens mij is geschiedenis nu zelfs op de basisschool een keuzevak geworden.

 

Normaliter gaan westerse stemgerechtigden pas na hun veertigste op rechtse partijen stemmen. Alleen in Nederland is de jeugd v.a. 16 al overwegend rechts. Als je ze zou vragen waarom er zoveel doden vielen tussen Rusland en Polen, weten ze niet dat Polen, dat nu net toevallig ook Amerika steunt in Irak, in 1912 1916 1917 en 1921 de Nazi�s hielpen om de Russen in de rug aan te vallen.

 

Een beetje geschiedenisles over koloniaal verleden en meer van dat soort zaken, als verplicht vak op de scholen, zou al een heel positieve uitwerking kunnen hebben bij de autochtone jeugd en later in hun leven bij hun beeldvorming over bijvoorbeeld, moslims.

www.hhugs.org.uk/
Terug naar boven
tarah Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 16 oktober 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 419
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 08 mei 2005 om 17:23

geschiedenis is nu een keuzevak samen met aardrijkskunde. Ik weet al niet eens meer waar ik toendertijd voor gekozen heb. Volgens mij geschiedenis. Maar daar heb ik geen stof gehad over de kruistochten en dergelijke. De geschiedenis die ik kreeg werd ook niet echt boeiend aangereikt dus veel heb ik er niet van onthouden helaas.

Ma'asalama

Ik geloof in Allah Subhana wa Ta'ala zoals een blinde in de zon gelooft. Niet omdat hij hem ziet, maar omdat hij hem voelt..
Terug naar boven
Naasir Bekijk dropdown
Newbie
Newbie
Avatar

Lid geworden: 23 april 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 12
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 08 mei 2005 om 17:55

assalamo 3alaikom wa ra7matoe allah wa barakatohoe

bi ismi allah alrta7man alra7iem wa salato wa salamo 3ala rasoelilah wa 3ala alihi wa sahbihi adjama3ien

als eerst  wil ik zeggen dat mohamed een broeder van de moslims is in de naam van allah, en moge allah degene vervloeken bij wie dat gevoel niet zo is.

Hoe kunnen de mensen op deze site, die zich pas verdiepen in de islam, tegenstrijden wat grote geleerden over de hele wereld hebben gezegd over dit soort moorden. Moge allah jullie vergeven. En vergeet de hadith van de profeet sala allaho 3alayhi wa salam niet:   Ibn cOmar overlevert dat de Boodschapper van Allah (vrede zij met hem) heeft gezegd: �Ik kreeg de opdracht om de mensen te bestrijden totdat zij getuigen dat er geen god is dan Allah en dat Mohammed de Boodschapper van Allah is, en het gebed verrichten en de Zakaah (armenbelasting) betalen. Als zij dat doen, zullen ze beschermd worden door mij voor wat betreft hun leven en hun bezittingen. Dit (behalve wanneer ze daden verrichten die strafbaar zijn) volgens de Islam. En hun berechting berust bij Allah, de Verhevene.�     (al-Boechari en Moeslim). En nog een overlevering van de profeet: Aboe Hamzah Anas bnoe Maalik, de bediende van de Boodschapper van Allah (vrede zij met hem) overlevert dat de Profeet (vrede zij met hem) zei: �Niemand van jullie gelooft (waarlijk) totdat hij voor zijn broeder wenst wat hij voor zichzelf wenst.�                                 (al-Boechari en Moeslim). En ook deze overlevering: Aboe Hoerayrah overlevert dat de Boodschapper van Allah (vrede zij met hem) zei: �Waarlijk Allah, de Verhevene, zei: ,,Wie een Waliy (geliefde, helper) van Mij als vijand neemt, dan verklaar ik hem voorzeker de oorlog.

Nog een keer heb ik te zeggen, taqi allah, en zie mohamed als jullie broeder. Ookal heeft hij zonden begaan hij blijft jullie broeder!

Sub7anna allahoma rabi wa bihamdik astagfiroka wa natobo ilayk.

wa salamo 3alaikom wa ra7matoe allah wa barakatroghoe

Terug naar boven
 Post Reply Post Reply Pagina  <123

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.094 seconden.