Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

VALSE SITE’S...

 Post Reply Post Reply
Schrijver
Yassira Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 21 augustus 2004
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 662
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Yassira Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: VALSE SITE’S...
    Geplaatst op: 04 juli 2005 om 15:47
Lid

salam alaikoem

hierbij wil ik even doorgeven dat er zogenamde isamitische sites zijn die beheerd worden door de
Joden om valse informatie te geven over de koran en de hadith. dit doen ze om ons dom te maken en
om ons voor de gek te houden.
a.u.b. weees alstublieft voorzichtig waar je je informatie vandaan haalt.

hier zijn een aantal corrupte sites
1.www.answering-islam.org
2.www.aboutislam.com
3.www.thequran.com
4.www.allahassurance.com

Salam,

Bron:www.dimadima.net

*Moslima_Y*
*"Inna Llahou ma3a sabirien"*
Terug naar boven
Ruud Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 januari 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2716
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Ruud Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 04 juli 2005 om 15:50
?+?=?
Terug naar boven
Yassira Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 21 augustus 2004
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 662
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Yassira Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 04 juli 2005 om 16:01

Eruuuuuug h�

gt�t� yassira fi dien

*Moslima_Y*
*"Inna Llahou ma3a sabirien"*
Terug naar boven
moslimboy212 Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 23 maart 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 736
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote moslimboy212 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 05 juli 2005 om 02:39
ooooow,ik ga nu ff naar die site,kga daar lid worden en dan...
laa ilaha illalah
Terug naar boven
Yassira Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 21 augustus 2004
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 662
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Yassira Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 05 juli 2005 om 04:56

Assalaam Oe Ehleykoom Warahmatoelah Wabaraktoeh

Waarom zijn ze meteen van Joden?

Omdat het nu eenmaal van Joden is kan ik daar iets aan veranderen ik dacht't niet?

Het zijn slechte sites dus het is van Joden?

Heb ik ergens vermeld dat het slechte site's zijn??? ik dacht het niet ?? (het lijkt net of ik tegen de Joden ben als ik je vragen zo lees en dat is niet zo iedereen is gelijk voor me ... (Profeet mohammed VZWH had ook een Joodse buurman toch en ik voel me niet beter dan de profeet ofzow dus ... en de Profeet mohammed zei : Behandel je broeder/zuster zoals je zelf behandeld wilt worden)

De profeet (vzmh) zei: 'Allah kijkt niet naar jullie lichamen en uiterlijk, maar Hij kijkt naar jullie harten'

Ik wou ze hier alleen maar zetten omdat die moderators van de site valse informatie doorgeven over de islam,meer weet ik daar zelf ook niet over dat wou ik enkel mee delen en of het nu joden waren die dit hebben gedaan of christenen of kweet niet wat dat maakte mij niet uit , het enige doel dat ik had bij deze topic te plaatsen is jullie te verwittigen en dus wees op jullie hoede (broeders en zusters 

Ps: ik heb de site's bekeken (dus geen vooroordelen AUB) Ook heb ik gezegd dat het "Valse site's waren en dus GEEN =) "Slechte"

Met vriendelijke groeten

Gt�t� Yassira Fi dien

 



*Moslima_Y*
*"Inna Llahou ma3a sabirien"*
Terug naar boven
Oegti-Muminiin Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 02 juli 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 34
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Oegti-Muminiin Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 05 juli 2005 om 05:27

Asalaam alaikoem Warahmtul allahi wabarakatu

In naam van Allah, de Barmhartige, de Genadevolle.

Waarlijk Allah sloot een verbond met de kinderen Isra�ls en Wij verwekten twaalf leiders uit hun midden. En Allah zeide: "Voorzeker, Ik ben met u. Indien gij het gebed houdt en de Zakaat betaalt en in Mijn boodschappers gelooft en hen bijstaat en aan Allah's (dienst) een goede lening verstrekt, zal Ik uw zonden van u verwijderen en u in tuinen toelaten, waar doorheen rivieren stromen. Maar wie onder u daarna dit verwerpt, is inderdaad van het rechte pad afgedwaald."

13. En wegens hun breken van het verbond hebben Wij hen vervloekt en hun hart verhard. Zij rukken de woorden uit hun verband en hebben een deel van hetgeen hun was vermaand, vergeten. En gij zult hen altijd oneerlijk bevinden op enkelen na, derhalve vergeef hen en wend u van hen af. Voorzeker, Allah heeft degenen, die goeddoen, lief.

(soerat:Het Tafel (Al-Maidah)

Ma3salaam


"O Allah, Heerser van het Koninkrijk. U geeft de heerschappij aan wie U wilt en U ontneemt de heerschappij van wie U wilt. U maakt machtig wie U wilt en U vernedert wie U wilt.
Terug naar boven
Juwairiyah Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 03 maart 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 458
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Juwairiyah Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 05 juli 2005 om 14:53
Wa Alaikum Salaam wa Rahmatullahi wa Barakatuhu,

DjazakkaAllahoe ghayran Oegti-Muminiin voor je leerzame post. Echter vroeg ik me af tot wie dit gericht is en of dit dient als een soort antwoord op Remco's vraag?

Ik begrijp de argwaan die gevoeld wordt jegens de joodse gemeenschap, maar dit is echter geen excuus om de schuld ten alle tijden op hen af te schuiven. Men moet wel met gedegen bewijzen komen.

Overigens wil ik reageren op Yassira. Sorry lieverd dat ik je dit moet zeggen maar valse en slechte sites? Een valse site bevat valse, dus verkeerde, dus slechte informatie. Dus in mijn ogen is een valse site een slechte site, en ik geloof dat ik dan voor vele mensen spreek oua Allahoe a3lam.

Wat een discussie soub7anAllah. Dat we op moeten passen van wie we kennis aannemen is iets algemeen bekends, nu nog ons best doen het te praktiseren. Moge Allah ons doen welslagen, Ameen


7ayaakoemAllah,

Ummu Amaanah
Terug naar boven
Oegti-Muminiin Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 02 juli 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 34
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Oegti-Muminiin Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 06 juli 2005 om 07:46

Asalaam alikoem warahmatul allahi wabarakatu

In naam van Allah, de Barmhartige, de Genadevolle.

41. O gij boodschapper, laat degenen, die gemakkelijk in het ongeloof vervallen u niet verdrieten, n.l. zij die met hun mond zeggen: "Wij geloven," maar in hun hart hebben zij niet geloofd. En onder de Joden zijn er die naar een leugen zouden willen luisteren, dezen luisteren terwille van een ander volk dat niet tot u is gekomen. Zij verdraaien woorden, nadat zij op hun juiste plaatsen waren gezet en zeggen: "Als u dit wordt gegeven, neemt het dan aan, maar als het u niet wordt gegeven, past dan op." En wie Allah wenst te beproeven, gij zult hem tegen Allah stellig niets baten. Dit zijn degenen, wier hart het Allah niet heeft behaagd te louteren; er zal voor hen schande in deze wereld en een grote straf in het Hiernamaals zijn.


59. Zeg: "O, mensen van het Boek, gij haat ons slechts, omdat wij in Allah geloven en in hetgeen ons is nedergezonden en in hetgeen voordien was nedergezonden of doordat de meesten van u ongehoorzaam zijn."

60. Zeg: "Zal ik u vertellen over degenen wier straf bij Allah erger is dan dit? Dezen zijn het, die Allah heeft vervloekt en over wie Hij Zijn toorn heeft uitgestort en van wie Hij apen, zwijnen en duivelsdienaren heeft gemaakt. Dezen zijn inderdaad in een slechte toestand en ver van het rechte pad afgedwaald."

64. En de Joden zeggen: "De hand van Allah is gebonden." Hun handen zijn gebonden en zij zijn vervloekt voor hetgeen zij zeggen. Neen, Zijn handen zijn wijd open, Hij geeft, zoals Hij wil. En hetgeen u van uw Heer is nedergezonden zal velen hunner in opstandigheid en ongeloof doen toenemen. En Wij hebben vijandschap en haat onder hen gezaaid tot aan de Dag der Opstanding. Telkens wanneer zij het oorlogsvuur ontsteken, dooft Allah het en zij pogen wanorde te scheppen op aarde en Allah heeft de onruststokers niet lief.

70. Wij hebben waarlijk een verbond met de kinderen Isra�ls gesloten en Wij zonden boodschappers tot hen. Maar telkens, wanneer een boodschapper tot hen kwam met hetgeen hun hart niet wenste, behandelden zij sommigen als leugenaars en trachtten zij sommigen te doden.

Het Tafel (Al-Maidah)

Strofe drie bevat waarschijnlijk de laatste woorden van de Koran die werden gereveleerd. Geopenbaard n� de Hidjrah. Dit hoofdstuk heeft 120 strofen.

Ma3salaam


"O Allah, Heerser van het Koninkrijk. U geeft de heerschappij aan wie U wilt en U ontneemt de heerschappij van wie U wilt. U maakt machtig wie U wilt en U vernedert wie U wilt.
Terug naar boven
Amier Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 31 juli 2003
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1902
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Amier Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 06 juli 2005 om 08:05

Assalamu alaikum,

ik heb de sites bekeken, en ik kom tot de conclusie dat www.answering-islam.org en www.thequran.com christelijke sites zijn die oproepen tot het christelijke geloof en dus in niet joods kunnen zijn (joden geloven niet in Jezus Christus zoals de christenen; joden geloven uberhaupt niet in het profeetschap van Jezus a.s., laat staan dat hij de zoon van God is zoals die twee sites beweren.)

De site www.aboutislam.com is een forum in oprichting waar nog helemaal niets instaat, ook geen doelstelling, ook geen discussietopics enz. De site is nog in opbouw. Het kan dus net zo goed een islamitische site zijn!

De site www.allahassurance.com is een linkportal voor verzekeringsbedrijven en andere financiele instellingen die helemaal niets met religie te maken hebben. Op geen van de links wordt verwezen naar moslims of Allah swt of uberhaupt maar religie, politiek e.d. De naar Allahassurance heeft blijkbaar niets met Allah swt te maken. Ik heb op de site ook geen enkele link gevonden die verwijst naar islamitische of andere religieuze zaken. Het lijkt erop dat de naam "allah" niet verwijst naar Allah swt. Wat het dan wel betekend weet ik niet.

De info van www.dimadima.net die zuster Yassira gepost heeft lijkt dus niet te kloppen. By the way, komt dat verhaal van die vrouw die in een half-mens-half-kangoeroe veranderde niet ook van dimadima?

Wassalam,

Amier

� Waarlijk, in het gedenken van God vinden de harten rust. � (Koran 13:28)
Terug naar boven
Amier Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 31 juli 2003
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1902
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Amier Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 06 juli 2005 om 08:12

Salaam,

net nog even naar www.aboutislam.com gegaan om te kijken of ze al verder zijn. En dat zijn ze inderdaad: er zijn iets van 6 geregistreerde gebruikers, zo te zien alleen de beheerders van het forum. Er wordt nog niets interessants gezegd, alleen over problemen bij het opstarten van het forum. De namen kunnen ook van moslims zijn.

Wassalam.

� Waarlijk, in het gedenken van God vinden de harten rust. � (Koran 13:28)
Terug naar boven
Ruud Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 januari 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2716
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Ruud Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 06 juli 2005 om 08:14
Knap van je Amier,dat je de tijd hebt genomen op dit te onderzoeken.Zo zie je maar weer.....
Terug naar boven
Amier Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 31 juli 2003
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1902
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Amier Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 06 juli 2005 om 08:18
Nou, ik vind dat je dergelijke berichten altijd moet napluizen voordat je er teveel waarde aan hecht. Net als toen met die kangroeroe-vrouw.
� Waarlijk, in het gedenken van God vinden de harten rust. � (Koran 13:28)
Terug naar boven
Yassira Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 21 augustus 2004
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 662
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Yassira Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 06 juli 2005 om 09:33

Assalaam Oe Ehleykoom Warahmatoelah Wabaraktoeh,

Nou om eerlijk te zijn heb ik al spijt er al spijt van dat ik deze topic gestart heb ,

Het kunnen leugens zijn maar anderzijds ook waarheden (Allah Oe E3lem)

Kijk beschouw deze TOPIC als "ONBESTAAN" ...

Met vriendelijk groeten,

Gt�t� Yassira fi dien

 

*Moslima_Y*
*"Inna Llahou ma3a sabirien"*
Terug naar boven
Juwairiyah Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 03 maart 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 458
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Juwairiyah Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 09 juli 2005 om 07:32
Terug naar boven
Yassira Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 21 augustus 2004
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 662
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Yassira Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 10 juli 2005 om 05:56

Assalaam Oe Ehleykoom Warahmatoelah Wabaraktoeh,

Djazaka Allah Oe Ghairan om deze site met ons me te delen oegty,

Graag deelde ik deze site met jullie "www.hijaab.com"

Ik heb al een kijkje genomen tis een site

Tis zo een site waar datje jezelf kan uiten  Kortom een Mash'allah site

Met vriendelijk groeten,

Oegt Y. fi dien

*Moslima_Y*
*"Inna Llahou ma3a sabirien"*
Terug naar boven
Martinuzz Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 06 oktober 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 833
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Martinuzz Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 10 juli 2005 om 06:14
In eerste instantie geplaatst door Yassira

Assalaam Oe Ehleykoom Warahmatoelah Wabaraktoeh

Waarom zijn ze meteen van Joden?

Omdat het nu eenmaal van Joden is kan ik daar iets aan veranderen ik dacht't niet?

(..)

Was ook mijn vraag, maar je weet het dus niet. Geeft niet, alleen ik kan je wel aanraden minder snel iets te roepen.

 

Terug naar boven
Martinuzz Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 06 oktober 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 833
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Martinuzz Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 10 juli 2005 om 06:18
In eerste instantie geplaatst door Oegti-Muminiin

13. En wegens hun breken van het verbond hebben Wij hen vervloekt en hun hart verhard. Zij rukken de woorden uit hun verband en hebben een deel van hetgeen hun was vermaand, vergeten. En gij zult hen altijd oneerlijk bevinden op enkelen na, derhalve vergeef hen en wend u van hen af. Voorzeker, Allah heeft degenen, die goeddoen, lief.

(soerat:Het Tafel (Al-Maidah)

Ma3salaam

Juist, dat bevestigd dus nog eens dat je niet moet generaliseren.
Aan het uit zijn verband rukken van woorden om mensen te kunnen lasteren doen zelfs sommige mensen die verder als vrome moslim leven wel eens (ik moest even aan Mohamed B. denken), maar dat betekent natuurlijk niet dat je alle moslims daarop kan afrekenen.

 

Terug naar boven
Oegti-Muminiin Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 02 juli 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 34
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Oegti-Muminiin Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 10 juli 2005 om 06:40

Salaam

sorry!

Dit heb ik zelf nie verzonne zijn mijn woorden niet zijn de woorden van Allah (swt ) en als Allah (swt) dit heeft gezegd dan is het gewoon zo !!! die joden zijn echt scheinheil doen nooit wat

maar  wat vind hier nou van :

Wat zegt de talmoed (joodse boek) over niet-joden en over zichzelf ? Ik heb hier een lijst staan
met allerlei uitspraken in verschillende hoofdstukken .

Leerstelling van de Talmoed: Niet-joden zijn niet
menselijk

De Talmoed definieert specifiek allen die niet joods
zijn als onmenselijke dieren, en beschouwt speciaal
niet-joden als niet afstammend van Adam. We geven nu
een lijst met enkele passages uit de Talmoed die met
dit onderwerp in verband staan:

"De Joden worden mensen genoemd, maar niet-Joden zijn
geen mensen. Het zijn beesten."
Talmoed: Baba mezia, 114b

(stagfirullah)

------------------------------------------------------
"De Akum (niet-jood) is als een hond. Ja, de
geschriften leren ons aan de hond meer eer te betonen
dan aan de niet-jood."
Ereget Raschi Erod. 22 30

(stagfirullah)

------------------------------------------------------
"Zelfs hoewel God de niet-jood schiep zijn het nog
altijd dieren in menselijke gedaante. Het is niet
gepast voor een jood om te worden gediend door een
dier. Daarom zal hij worden gediend door dieren in
mensengedaante. "
Midrasch Talpioth, p. 255, Warsaw 1855

(stagfirullah)

------------------------------------------------------
"Een zwangere niet-jood is niet beter dan een zwanger
dier."
Coschen hamischpat 405

(stagfirullah)
------------------------------------------------------
"De zielen van niet-joden komen van onzuivere geesten
en worden varkens genoemd."
Jalvagina Rubeni gadol 12b

(stagfirullah)

------------------------------------------------------
"Hoewel de niet-jood dezelfde lichaamsbouw heeft als
de jood, verhouden ze zich tot de jood als een aap tot
een mens."
Schene luchoth haberith, p. 250 b

(stagfirullah)

------------------------------------------------------------ --------------------
"Als u eet met een niet-jood, het is hetzelfde als
eten met een hond. "
Tosapoth, Jebamoth 94b

(stagfirullah)

------------------------------------------------------
"Als een jood een niet-joodse dienaar of dienstmeid
heeft die sterft, moet men geen sympathie voor de jood
betonen. U behoort tegen de jood te zeggen: "God zal
'uw verlies' vervangen, net zoals een van zijn ossen
of ezels zou zijn gestorven"."
Jore dea 377, 1

------------------------------------------------------
"Geslachtsgemeenschap tussen Ongelovigen is als
geslachtsgemeenschap tussen dieren."
Talmud Sanhedrin 74b

(stagfirullah)

Met "Ongelovigen" (Engels: 'Gentiles', Hebreeuws:
'Goyim') wordt bedoeld: niet-joden, met name
christenen en moslims.

------------------------------------------------------
"Het is toegestaan het lichaam en het leven van een
Ongelovige te nemen."
Sepher ikkarim III c 25

------------------------------------------------------
"Het is de wet om iedereen te doden die de Torah
ontkent. De Christenen behoren tot de ontkenners van
de Torah. "
Coschen hamischpat 425 Hagah 425. 5

------------------------------------------------------
"Een ketterse Ongelovige mag u met uw eigen handen doden. "
Talmud, Abodah Zara, 4b

------------------------------------------------------
"Iedere jood die het bloed verspilt van de goddelozen
(niet-joden), doet hetzelfde als het brengen van een
offerande aan God."
Talmud: Bammidber raba c 21 & Jalvagina 772

------------------------------------------------------
Hoe bereidt een jood zich voor op zijn misdaad?

Moed Kattan 17a . Als een jood in de verleiding komt
om kwaad te doen moet hij naar een stad gaan waar men
hem niet kent en daar het kwaad doen.

Een jood slaan is hetzelfde als God slaan

Sanhedrin 58b. Als een heiden (Ongelovige) een jood
slaat, moet de Ongelovige worden gedood.

Het is O.K. als men niet-joden bedriegt

Sanhedrin 57a . Een Jood hoeft geen Ongelovige te
betalen voor het loon dat hij hem voor werk schuldig
is.

Joden hebben superieure wettelijke status

Baba Kamma 37b. "Als een os van een Isra�liet een os
van een Kana�niet verwondt is er geen
aansprakelijkheid; maar als een os van een Kana�niet
een os van een Isra�liet verwondt... de betaling moet
geheel voldaan worden. "

Joden mogen stelen van niet-joden

Baba Mezia 24a . Als een Jood een voorwerp vindt dat
verloren is door een Ongelovige ("heiden" hoeft het
niet te worden teruggegeven. (Ook bevestigd in Baba
Kamma 113b).

Sanhedrin 76a. God zal niet een Jood sparen die "zijn
dochter uithuwelijkt aan een oude man, of de vrouw
neemt voor zijn zoontje, of een verloren artikel aan
een Ongelovige teruggeeft..."

Joden mogen niet-joden beroven en doden

Sanhedrin 57a . Als een Jood een Ongelovige vermoordt,
zal er geen doodstraf zijn. Wat een Jood steelt van
een Ongelovige, mag hij houden.

------------------------------------------------------
Baba Kamma 37b. De Ongelovigen zijn buiten de
bescherming van de wet en God heeft "hun geld aan
Isra�l ter beschikking gesteld."

------------------------------------------------------
Joden mogen liegen tegen niet-joden

Baba Kamma 113a. Joden mogen gebruik maken van leugens
("uitvluchten" om een Ongelovige te misleiden.

Niet-joodse kinderen zijn sub-menselijk

Yebamoth 98a. Alle kinderen van Ongelovigen (christenen en moslims) zijn
dieren.
(stagfirullah)
------------------------------------------------------Abodah
Zarah 36b. Ongelovigen(christenen en moslim)-meisjes zijn in een staat van
niddah (vuil, smerigheid) vanaf de geboorte. (stagfirullah)


------------------------------------------------------
Abodah Zarah 22a-22b . Ongelovigen (in dit geval christenen en moslims) verkiezen seks met
koeien. (stagfirullah)

------------------------------------------------------
Beledigingen van Maria

Sanhedrin 106a . Zegt dat Maria een **** was: "Zij,
die de afstammelinge was van vorsten en regeerders,
deelde het bed met timmerlieden." Ook in voetnoot no.(stagfirullah)
2 bij Shabbath 104b van de Soncino-uitgave, wordt
gesteld dat in de "ongecensureerde" tekst van de
Talmoed geschreven staat dat de moeder van Jezus,
"Miriam de kapster," seks bedreef met vele mannen.
(stagfirullah)

Gruwelijke godslastering jegens Jezus Christus

Gittin 57a. Zegt dat Jezus werd gekookt in "hete
uitwerpselen." (stagfirullah)

Sanhedrin 43a. Jezus verdiende terechtstelling: "Op de
vooravond van het (joodse) paasfeest, werd Yeshu
(Jezus) opgehangen... Vermoed je dat hij iemand was
die zou worden verdedigd? Was hij niet een Mesith
(verleider)?" (stagfirullah)

Talmoed valt niet-joodse geloofsvormen aan

Rosh Hashanah 17a. Christenen (minnim) en anderen die
de Talmoed afwijzen, zullen naar de hel gaan en zullen
daar gestraft worden voor alle generaties.

------------------------------------------------------
Shabbath 116a. Joden moeten de boeken van de
Christenen vernietigen, d.w.z. het Nieuwe Testament.

------------------------------------------------------
Dr. Israel Shahak van de Hebreeuwse Universiteit meldt
dat de Isra�li�rs honderden Nieuwe Testament bijbels
verbrandden in bezet Palestina op 23 maart 1980 (zie
Joodse Geschiedenis, Joodse Godsdienst, pag. 21).


------------------------------------------------------Ziekel ijke
en krankzinnige leringen van de Talmoed

Yebamoth 63a. Stelt dat Adam geslachtsgemeenschap had
met alle dieren in de Tuin van Eden.
(stagfirullah)
------------------------------------------------------
Yebamoth 63a. Verklaart dat landbouw de laagste is van
alle bezigheden.

Sanhedrin 55b. Een Jood mag een drie jaar oud meisje
trouwen (specifiek, drie jaar "en een dag" oud).

------------------------------------------------------
Sanhedrin 54b. Een Jood mag seks (stagfirullah)hebben met een kind,
zolang als het kind jonger is dan negen jaar oud.

------------------------------------------------------------ --------------------
Kethuboth 11b. "Als een volwassen man
geslachtsgemeenschap heeft met een klein meisje, is
het niets."
------------------------------------------------------
Yebamoth 59b. Een vrouw die geslachtsgemeenschap had
met een beest, komt in aanmerking om met een joodse
priester te trouwen. Een vrouw die seks (stagfirullah) heeft met een
demon komt ook in aanmerking om met een joodse
priester te trouwen.

------------------------------------------------------
Abodah Zarah 17a. Stelt dat er geen **** in de wereld
is waar de Talmoed-geleerde Rabbi Eleazar geen seks (stagfirullah)
mee heeft gehad.

 

de koraan kunnne jullie wel heel goed bekritiseren maar nu wil ik weten wat je hier van vind

 

ma3salaam


"O Allah, Heerser van het Koninkrijk. U geeft de heerschappij aan wie U wilt en U ontneemt de heerschappij van wie U wilt. U maakt machtig wie U wilt en U vernedert wie U wilt.
Terug naar boven
Anne Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 17 december 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 841
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Anne Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 10 juli 2005 om 07:12
Het is lastig om tot een goede conclusie te komen wanneer al je informatie van het internet komt. Ik heb namelijk op verschillende plekken gelezen dat er niets of in ieder geval weinig van dit lijstje klopt. Veel verzen bestaan niet eens, anderen zijn verschrikkelijk slecht vertaald en weer anderen compleet uit hun context gerukt. Helaas blijven dit soort teksten zich toch altijd verspreiden. Om na te gaan of het klopt zou je echt even de boeken in moeten duiken.
Terug naar boven
Malcolm X Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 november 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 992
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Malcolm X Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 10 juli 2005 om 08:06
Salaam Aleikum,

Even terug naar de topic.
Er zijn heel veel websites die opzettelijk valse/foute informatie verstrekken en dit op zo�n geniepige manier proberen te doen. Door domeinnamen te gebruiken, waarbij ook moslims in eerste instantie denken dat het om echte islamitische sites gaan. Dit zijn anti islamitische propaganda sites gericht op mensen die geen moslim zijn om ze te proberen te overtuigen van het feit dat de islam slecht is. En dit gebeurd met het gebruik van feiten die zodanig misvormd of verdraaid zijn dat het geen feiten meer zijn.

Vijanden van de islam deden dit in het verleden al, dus het verbaast me niet dat dit nu ook in deze tijd gebeurd met middelen die er nu beschikbaar zijn.

Eigenlijk zou er een site moeten komen die dit soort websites op een zwarte lijst bij zou moeten houden. Want iedereen die wel eens googled komt dit soort sites vaak tegen. En als je niet beter weet dan kan dit mensen beelden aansmeren die gebaseerd zijn op onjuistheden.

Heeft niets met kritiek te maken op de islam of een andere mening. Als er verzen of hadith zodanig vervormd worden om een bepaald beeld te creeren dan zijn het gewoon bedriegelijke sites. Al dan niet opgericht met behulp van mensen die actief tegen de islam strijden.

Salaam Aleikum,

Malcolm X
Terug naar boven
islam Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 09 oktober 2003
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2554
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote islam Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 10 juli 2005 om 10:08
He Malcolm, al eens van de geniepige site Answering Christianity gehoord? En natuurlijk is deze ook vals en slecht etc...
Met of zonder godsdienst zouden er goede mensen zijn die goede dingen doen en slechte mensen die slechte dingen doen. Maar om goede mensen slechte dingen te laten doen, heb je godsdienst nodig.
Terug naar boven
Juwairiyah Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 03 maart 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 458
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Juwairiyah Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 10 juli 2005 om 10:33

:|

Terug naar boven
Anne Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 17 december 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 841
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Anne Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 10 juli 2005 om 12:26
He Malcolm, al eens van de geniepige site Answering Christianity gehoord? En natuurlijk is deze ook vals en slecht etc...

Weet je wat de schijver van die site zegt:

"It is the Christians that have the GREATEST love and harmony in their hearts toward all humanity. Truly, without the Christians, this world would taste awful. I couldn't imagine this world today without the good Christians in it."

Hiehie, dit KAN geen goeie site zijn he.
Terug naar boven
 Post Reply Post Reply

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.109 seconden.