Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

man verbied zijn vrouw auto rijden

 Post Reply Post Reply Pagina  123>
Schrijver
houria Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 15 september 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 8
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote houria Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: man verbied zijn vrouw auto rijden
    Geplaatst op: 21 juli 2005 om 07:06
Hallo,

Ik ken een vrouw die niet auto mag rijden van haar man. Heeft de man het recht om zijn vrouw auto rijden te verbieden binnen de Islamitische normen. Hij dreigt dat als ze een auto koopt hun huwelijk stuk gaat. De reden waarom deze vrouw een auto wil aanschaffen is dat ze vaak afspraken heeft, daarbij een baby van 2 maanden die overal mee naar toe moet. Ze is dat gesjouw met dat kind zat. Bovendien wil ze niet elke keer voor die bushaltes staan wachten als getrouwde vrouw.

Hij wist al voor hun huwelijk dat ze auto reed.

Groetjes en alvast bedankt voor de reactie.
Terug naar boven
*Rahima* Bekijk dropdown
Groupie
Groupie
Avatar

Lid geworden: 27 februari 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 295
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote *Rahima* Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 21 juli 2005 om 07:14
Wat een idioot van een vent zeg.. vind het echt onbegrijpelijk. En nee natuurlijk kan een man zijn vrouw niet verbieden auto te rijden. Wat is dat voor een middeleeuwsfiguur dat hij dat zijn vrouw verbied?
Leven is het meervoud van lef
Terug naar boven
Abd al Wadud Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 17 juli 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 484
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Abd al Wadud Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 21 juli 2005 om 07:21
Als zij weg mag, dan mag ze toch ook met de auto zou ik zeggen.
Terug naar boven
het licht Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 870
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote het licht Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 21 juli 2005 om 07:55

salaam aleikum,naar mijn weten moet d evrouw de man gehoorzamen en je kan die man zelf ook vragen waarom ze geen auto mag rijden, er zijn ook vrouwen die nooit buiten  mogen komen sommige broeders geven goede redenen ghair inshaAllah

wa aleikum salaam

Wat Allah(swt) wil geschied er is geen kracht of macht buiten Hem!
Terug naar boven
marleen Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 17 oktober 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 122
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote marleen Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 21 juli 2005 om 08:00

Wa aleikoum salaam,

Ik hoor inderdaad wel vaker dat sommige zusters niet buiten mogen komen van hun man. Maar om eerlijk te zijn hier begrijp ik niets van. Kan iemand mij dit uitleggen waarom dit gebeurd.

Wasalaam,

Marleen

Terug naar boven
malikah Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 23 oktober 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 659
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote malikah Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 21 juli 2005 om 08:15

Ik hoor inderdaad wel vaker dat sommige zusters niet buiten mogen komen van hun man. Maar om eerlijk te zijn hier begrijp ik niets van. Kan iemand mij dit uitleggen waarom dit gebeurd.

ik vind dit ook nogal stug, maar gair inshaAllah

we maken er maar van dat onze mannen ons willen beschermen.

en Allah swt. weet het het beste.

Terug naar boven
*Rahima* Bekijk dropdown
Groupie
Groupie
Avatar

Lid geworden: 27 februari 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 295
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote *Rahima* Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 21 juli 2005 om 08:48
ik vind het sowieso idioot dat je dat soort dingen uberhaupt bespreekt met je man. Dingen zoals vreemdgaan etc dat spreek je met mekaar af dat dat niet mag, maar autorijden en dingen lijken mij vanzelfsprekend, mannen en vrouwen zijn toch gelijk. Ik zou uit mezelf al van die man scheiden als ie zoiets zei
Leven is het meervoud van lef
Terug naar boven
tarah Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 16 oktober 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 419
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote tarah Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 21 juli 2005 om 08:51

wa alaikum salaam wa rahmatullahi wa barakatuh zusters,

ahaha, owjee, ahaha sorry, lachbui, ff serieus worden Khadidjah, okay zal ik doen.

Daar ben ik weer...

Jullie zullen je vast afvragen waarom ik lach he. Abd al wadud gaf het ook al een beetje aan. Die man.. hij gaat zijn vrouw verbieden om auto te rijden.. Maaaaaaaaaaar, ze mag wel overal naartoe waar ze naartoe wil?? Ahahaha kom op zeg! Ahahhaa, dat gaat dus helemaal nergens over. Als hij zijn vrouw zou zeggen, dat het beter voor haar zou zijn dat ze thuis blijft, en ze die afspraken aan hem overlaat, dan zou ik zeggen okay, dat is islamitisch verantwoord. Maar om te zeggen dat ze geen auto mag rijden maar wel overal naartoe mag waar ze wil? Waar zijn zijn bronnen?

Ow en marleen, die regel is eigenlijk opgesteld uit het oogpunt voor de veiligheid van de vrouw. Maar vaak wil deze ook nog wel eens gebruikt worden door nogal jaloerse, bezitterige mannen, die hun vrouw niet vertrouwen. (waar ze misschien ook wel hele goede redenen voor hebben maar misschien ook niet.) Vaak is het ook zo dat de vrouw zelf aangeeft dat ze liever niet over straat gaat.

Moge Allah ons leiden naar het rechte pad.

Ma'salama

Ik geloof in Allah Subhana wa Ta'ala zoals een blinde in de zon gelooft. Niet omdat hij hem ziet, maar omdat hij hem voelt..
Terug naar boven
Abd al Wadud Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 17 juli 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 484
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Abd al Wadud Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 21 juli 2005 om 08:55
Ja toch?
Terug naar boven
gawas Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 31 mei 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 235
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote gawas Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 21 juli 2005 om 08:55
In eerste instantie geplaatst door het licht

salaam aleikum,naar mijn weten moet d evrouw de man gehoorzamen en je kan die man zelf ook vragen waarom ze geen auto mag rijden, er zijn ook vrouwen die nooit buiten  mogen komen sommige broeders geven goede redenen ghair inshaAllah

wa aleikum salaam

Dit lijkt op waylon lil mosalin. Wilt u de zin afmaken a.u.b. gehoorzamen doe je binnen  de grenzen van de islaam.Gehoorzamen wanneer  zij fout is en niet wanneer hij gewoon machtige willen zijn. Zo'n gedrag is niet getolereerd in de islaam. Noemt u jezelf moslim dan gedraag je naar islaam in zijn geheel d.w.z de profeet Mohamed s.a.w als voorbeeld nemen. Zie het gedrag van hem met zijn vrouwen een beeldschoon manneer van omgaan.

Terug naar boven
gawas Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 31 mei 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 235
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote gawas Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 21 juli 2005 om 08:59

In eerste instantie geplaatst door *Rahima*

Wat een idioot van een vent zeg.. vind het echt onbegrijpelijk. En nee natuurlijk kan een man zijn vrouw niet verbieden auto te rijden. Wat is dat voor een middeleeuwsfiguur dat hij dat zijn vrouw verbied?

 

met u eens alleen hebt u het iets fout derin nl:

Onze middeleeuwsfiguren waren beter dan onze sadams van tegenwoordig. Als je hebt hetover middeleeuws van islaam dan heb je het over de bloeiende tijd .

Terug naar boven
*Rahima* Bekijk dropdown
Groupie
Groupie
Avatar

Lid geworden: 27 februari 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 295
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote *Rahima* Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 21 juli 2005 om 09:17
ghehe oke
Leven is het meervoud van lef
Terug naar boven
pietjepuk Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 08 juli 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 642
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote pietjepuk Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 22 juli 2005 om 03:16

Doet me denken aan een Marokkaanse vrouw die ik ken. Een aantal weken geleden weigerde ze nog langer haar hoofddoek te dragen omdat haar man dat wilde. Ze werd 3 dagen in elkaar gestampt. Uiteindelijk besefte de man dat dit ook niet hielp. Van de week liep ze apetrots rond,...... zonder hoofddoek.

Binnenkort gaan dit gezin op vakantie naar Marokko. Ik vrees het ergste. Kortom, leve Hirshi Ali !!!!

salaam aleikum,naar mijn weten moet d evrouw de man gehoorzamen en je kan die man zelf ook vragen waarom ze geen auto mag rijden, er zijn ook vrouwen die nooit buiten  mogen komen sommige broeders geven goede redenen ghair inshaAllah

wa aleikum salaam

[/QUOTE]
Terug naar boven
pietjepuk Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 08 juli 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 642
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote pietjepuk Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 22 juli 2005 om 03:18
Mocht de vrouw van Mohammed wel auto rijden? Of was ze nog geen 18?
Terug naar boven
marleen Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 17 oktober 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 122
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote marleen Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 22 juli 2005 om 03:36
[QUOTE=pietjepuk]

Doet me denken aan een Marokkaanse vrouw die ik ken. Een aantal weken geleden weigerde ze nog langer haar hoofddoek te dragen omdat haar man dat wilde. Ze werd 3 dagen in elkaar gestampt. Uiteindelijk besefte de man dat dit ook niet hielp. Van de week liep ze apetrots rond,...... zonder hoofddoek.

Binnenkort gaan dit gezin op vakantie naar Marokko. Ik vrees het ergste. Kortom, leve Hirshi Ali !!!!

Wat een verschrikkelijk verhaal. En heeft niemand ingegrepen. Je bent waarschijnlijk niet de enige die haar kent. Ik vind het erg dat haar man haar in elkaar slaat. Dat heeft helemaal niets maar dan ook niets met de islaam te maken. Als hij geen vrouw wil zonder hoofddoek moet hij van haar scheiden. Over het wel of niet dragen van een hoofddoek zal zij verantwoording afleggen. Ik vind het echt erg dat mensen zo kunnen zijn. Ongelovige gaan hierdoor misschien denken dat mishandeling bij de islaam hoort. Maar het tegendeel is waar.

Terug naar boven
Abd al Wadud Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 17 juli 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 484
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Abd al Wadud Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 22 juli 2005 om 03:39
In eerste instantie geplaatst door pietjepuk

Doet me denken aan een Marokkaanse vrouw die ik ken. Een aantal weken geleden weigerde ze nog langer haar hoofddoek te dragen omdat haar man dat wilde. Ze werd 3 dagen in elkaar gestampt. Uiteindelijk besefte de man dat dit ook niet hielp. Van de week liep ze apetrots rond,...... zonder hoofddoek.


Salaam Pietjepuk,

Ze moet het doen omdat God (swt) dat wilt. De man moet haar op het rechte pad houden, net zoals zij hem op het rechte pad moet houden.

Wat bedoel je met GESTAMPT, dat klinkt wel erg hard.

Mannen zijn voogden over de vrouwen omdat God de enen boven de anderen heeft doen uitmunten en omdat zij van hun rijkdommen besteden. Deugdzame vrouwen zijn dus zij, die gehoorzaam zijn en heimelijk bewaren, hetgeen God onder haar hoede heeft gesteld. En degenen, van wie gij ongehoorzaamheid vreest, wijst haar terecht en laat haar in haar bedden alleen en tuchtigt haar. Als zij u dan daarna gehoorzamen, zoekt geen weg tegen haar. Waarlijk, God is Verheven, Groot. (2:34)

Hij moet volgens God (swt) haar erop wijzen, veranderd zij niet, dan moet zij alleen slapen en als dat niet genoeg is dan mag je haar slaan.

En nu zie je de wenkbrauwen van de ongelovigen weer fronsen: "zie je wel dat de Islaam barbaars is". Nee! Je mag haar geen pijn doen. Dus heel zacht en er mogen geen plekken te zien zijn. Volgens de soenna, moet je slaan met een siwaak (een klein dun stokje) op de arm. Degene die mij dit vertelde vroeg ik: "maar dat doet toch geen pijn" Hij antwoordde: "wie heeft gezegt dat je je vrouw pijn moet doen?"

Als dit niet gaat, moet hij maar scheiden naar eigen keuze, of zij mag scheiden naar eigen keuze.

In eerste instantie geplaatst door het licht

salaam aleikum,naar mijn weten moet d evrouw de man gehoorzamen en je kan die man zelf ook vragen waarom ze geen auto mag rijden, er zijn ook vrouwen die nooit buiten  mogen komen sommige broeders geven goede redenen ghair inshaAllah

wa aleikum salaam



Aleykoum as Salaam wR wB het Licht,

Dan wil ik wel een hele goede reden weten. Ze moet overal met de bus heen (de sleur), maar mag geen auto rijden (lekker comfortabel). Dat is toch dubbelop. Ik vind dat ze er een goede reden  moet bijkrijgen. Ze moet wel gehoorzamen, maar eigenlijk moet hij het haar gewoon niet verbieden. En je moet sowieso goed communiceren in een relatie, anders loopt het fout. Mijn vrouw mag dat zeker, geen twijfel. Als hij machtsredenen heeft, dan moet hij snel veranderen.

Beslama,

abd al Wadud
Terug naar boven
Abd al Wadud Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 17 juli 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 484
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Abd al Wadud Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 22 juli 2005 om 03:41
In eerste instantie geplaatst door pietjepuk

Mocht de vrouw van Mohammed wel auto rijden? Of was ze nog geen 18?


Ja, zij had de nieuwste 3 serie.
Terug naar boven
het licht Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 870
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote het licht Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 22 juli 2005 om 03:43

salaam aleikum weten wij de reden van die broeder die zijn vrouw dat vrebied? kunnen wij in zijn hart kijken? nee als je een echte moslimse man of vrouw hebt die geven heus wel goede redenen maar ghair inshaAllah

wa aleikum salaam

Wat Allah(swt) wil geschied er is geen kracht of macht buiten Hem!
Terug naar boven
pietjepuk Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 08 juli 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 642
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote pietjepuk Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 22 juli 2005 om 04:13
Dit is humor, en humor kan de wereld redden.

Ja, zij had de nieuwste 3 serie.
[/QUOTE]
Terug naar boven
pietjepuk Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 08 juli 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 642
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote pietjepuk Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 22 juli 2005 om 04:18
Beste Marleen, ik denk niet dat mishandeling bij de islam hoort. Net zo min als mishandeling bij het christendom hoort. De mediterane, macho cultuur speelt hier denk ik een grotere rol in. Het is de taak en plicht van elk geloof te ageren tegen geweld, onderdrukking etc.

Ongelovige gaan hierdoor misschien denken dat mishandeling bij de islaam hoort. Maar het tegendeel is waar.

[/QUOTE]
Terug naar boven
marleen Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 17 oktober 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 122
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote marleen Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 22 juli 2005 om 04:37

Hoi Pietjepuk,

Ik ging er ook niet vanuit dat jij denkt dat geweld bij een religie hoort, maar in mijn omgeving denken sommige mensen dit wel. Dat vind ik heel erg jammer en door dit soort verhalen wordt een denkwijze alleen maar versterkt.

Groetjes,

Marleen

Terug naar boven
Abd al Wadud Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 17 juli 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 484
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Abd al Wadud Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 22 juli 2005 om 04:39
Ja, dat heb je goed gezien.
Mishandeling kan niet bij zo een mooie cultuur horen.
Wat die mannen doen die zoiets goedkeuren, is selectief zijn. Mohammed heeft nooit zijn vrouwen geslagen, het is dus soenna om niet de vrouwen te slaan. Maar iets wat soenna is en voor hun in het voordeel is, gebruiken ze wel.

Denken ze dat, dat Dien is?

Terug naar boven
pietjepuk Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 08 juli 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 642
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote pietjepuk Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 22 juli 2005 om 05:05

Beste marleen,

Er is slechts 1 manier om de negatieve gedachten over de islam de kop in te drukken: blijf in positief gesprek met anderdsdenkenden.

Hoi Pietjepuk,

Ik ging er ook niet vanuit dat jij denkt dat geweld bij een religie hoort, maar in mijn omgeving denken sommige mensen dit wel. Dat vind ik heel erg jammer en door dit soort verhalen wordt een denkwijze alleen maar versterkt.

Groetjes,

Marleen

[/QUOTE]
Terug naar boven
houria Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 15 september 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 8
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote houria Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 22 juli 2005 om 05:16
Bedankt voor jullie reacties!!

Maar ik denk dat de reden dat deze man zijn vrouw auto rijden verbied is dat hij erg bezitterig en jaloers is. Het is zowat een obsessie geworden. Maar wat kan zo'n vrouw nou allemaal doen? En ik moet jullie zeggen dat het echter om een verantwoord moslima gaat die de islaam zoveel mogelijk probeert te praktiseren. Het is dus niet zo dat haar man haar niet vertrouwd ofzo.

Ook Namens deze mevrouw zeer bedankt voor jullie reacties en moge allah jullie en alle moslims op de wereld zegenen.
Terug naar boven
jiyuu Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 30 januari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2357
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote jiyuu Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 22 juli 2005 om 05:26
ik heb ergens gelezen dat vrouwen liever geen auto moeten rijden. ik zal het opzoeken

www.hhugs.org.uk/
Terug naar boven
jiyuu Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 30 januari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2357
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote jiyuu Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 22 juli 2005 om 05:30
Sorry ik kan het niet meer vinden. Het was in een boek over fatwas voor vrouwen.
www.hhugs.org.uk/
Terug naar boven
Ruud Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 januari 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2716
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Ruud Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 22 juli 2005 om 05:31
In eerste instantie geplaatst door houria

Bedankt voor jullie reacties!!

Maar ik denk dat de reden dat deze man zijn vrouw auto rijden verbied is dat hij erg bezitterig en jaloers is. Het is zowat een obsessie geworden. Maar wat kan zo'n vrouw nou allemaal doen? En ik moet jullie zeggen dat het echter om een verantwoord moslima gaat die de islaam zoveel mogelijk probeert te praktiseren. Het is dus niet zo dat haar man haar niet vertrouwd ofzo.

Ook Namens deze mevrouw zeer bedankt voor jullie reacties en moge allah jullie en alle moslims op de wereld zegenen.
Dat heb jij goed gezien! Ik zie genoeg hoofddoekjes voorbij scheuren hoor.Vaak met een breede glimlach!
Terug naar boven
Ruud Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 januari 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2716
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Ruud Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 22 juli 2005 om 05:32
In eerste instantie geplaatst door jiyuu

Sorry ik kan het niet meer vinden. Het was in een boek over fatwas voor vrouwen.
Mjaaa....Vast weer een stukje buiten de Koran om.
Terug naar boven
jiyuu Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 30 januari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2357
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote jiyuu Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 22 juli 2005 om 05:35
Het is sowieso vreemd dat je je vrouw wel in de tram en bus laat gaan en niet in haar eentje in een tutut wil laten rijden. Dat is wel krom.
www.hhugs.org.uk/
Terug naar boven
houria Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 15 september 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 8
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote houria Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 22 juli 2005 om 05:49
Daar ben ik het helemaal met je eens Jiyuu. maar ja het feit dat ze geen auto mag rijden is waarschijnlijk dat deze man krom inelkaar zit.

Maar ik vraag me af of hij het recht heeft om haar dit te verbieden??
Terug naar boven
 Post Reply Post Reply Pagina  123>

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.078 seconden.