Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

Executie vermeende terrorist

 Post Reply Post Reply Pagina  <123>
Schrijver
Ruud Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 januari 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2716
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Ruud Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: Executie vermeende terrorist
    Geplaatst op: 24 juli 2005 om 11:04

Beste Malcom......

Mjaaaa....En omdat er dus racistische agenten zijn,hebben deze waarschijnlijk ook zo gehandeld.... En dat deze jongen volgens de agenten opvallend gedroeg en wegrende na gewaarschuwd te zijn is dan verder niet belangrijk.

Misschien moet je het dan ook maar eens een keer uitgebreid hebben over  bepaalde agenten in Marroko die mijn broer met knuppels destijds in elkaar beukte toen hij op wereldreis was....Zijn vriendin trok niet snel genoeg een lange broek aan toen zij met een rok (Omdat het daar zo warm was.) rondliep.

Over dit soort incidenten heb ik nog niets van je gelezen....Maar misschien komt dat binnenkort.

(En wat betreft de terroristen......Mjaaa.....Kl**te dat er nu zo opgetreden moet worden door politie met alle gevolgen van dien.Maar ook dat zal de terroristen worst wezen.)

Terug naar boven
jiyuu Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 30 januari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2357
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote jiyuu Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 24 juli 2005 om 11:25
Ik neem aan dat die agenten die je broer neerknuppelden een uniform aanhadden. Dus hij had het kunnen weten dat hij klappen zou krijgen. Politieagenten over de hele wereld maken misbruik van hun macht. Komt door die politiepenning die ze dragen. Waarschijnlijk omdat ze thuis niets te vertellen hebben.

Die arme Braziliaan rende omdat er drie in burgerkleding vermomde skinhead type-achtige witte mannen achter hem aan renden. In deze tijd van chaos zou zelfs ik in Londen de benen nemen. Een dag ervoor (mislukte aanslagen) zijn er verschillende buitenlanders achtervolgd door burgers die dachten dat ze goed eraan deden. Ik weet niet of je die Pakistaanse jongen hebt gezien die moest rennen voor zijn leven omdat hij niet wist waarom mensen achter hem aan zaten. "WAAROM ACHTERVOLGEN ZE MIJ??!!!", schreeuwde hij toen hij het metro station uitrende.

Het is triest, maar het wordt tijd om de zolderkamer achter de oude boekenkast gereed te maken en een dagboek aan te schaffen.
www.hhugs.org.uk/
Terug naar boven
Abd al Wadud Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 17 juli 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 484
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Abd al Wadud Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 24 juli 2005 om 11:28
Nee, dat is iets joods.
Wij moslims doen het anders.
Wij vluchten niet, wij overwinnen.
Geen dagboek nodig, geef maar een Koran.

La ilaha illa Allah
Terug naar boven
jiyuu Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 30 januari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2357
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote jiyuu Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 24 juli 2005 om 11:44
de Quran bezit inderdaad de beste leiding. Doe in ieder geval iets!!!

In anderhalve week zijn bij de Engelse politie meer dan 1000 meldingen van mishandeling van moslims binnengekomen. Denk erover na. Alles wat de Profeet profeteerde is uitgekomen... nu het laatste beetje nog... zorg ervoor dat je niet weer in slaap wordt gesust... bereid je voor, nu heb je de tijd nog

www.hhugs.org.uk/
Terug naar boven
3abd Arra7maan Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 16 maart 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1017
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote 3abd Arra7maan Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 24 juli 2005 om 11:46
Salaam aleikoum,

Van die politieagenten heb je zeker gelijk, we zien al het onrecht van ze. De profeet (salla Allahu alethi wassalam) heeft ze voorspeld in een hadith.

Hij heeft de geklede, maar toch naakte vrouwen voorspeld. Die ik las in een ander topic. In diezelfde hadith staat ook mannen met knuppels of zwepen die anderen ermee slaan. De politieagenten.

Deze politieagenten zijn slechte mensen, omdat ze ten onrechte mensen slaan. Dit zien we in onze landen, corrupte agenten die je zomaar in elkaar kunnen slaan. Zelfs onze geleerden worden elke dag geslagen in de gevangenissen en dit komt voor in alle islamitische landen.

Het uur is bijna aangebroken.

http://63.175.194.25/index.php?ln=eng&ds=qa&lv=bro wse&QR=47017&dgn=4

Salaam aleikoum,



Terug naar boven
jiyuu Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 30 januari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2357
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote jiyuu Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 24 juli 2005 om 11:53
As-Salamu alaikoum,

Subhanallah! Ik heb die hadith zo vaak gelezen, maar die betekenis kwam niet in mij op. Ik begreep eerst echt niet wat ermee werd bedoeld.
www.hhugs.org.uk/
Terug naar boven
Ruud Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 januari 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2716
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Ruud Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 24 juli 2005 om 11:55
In eerste instantie geplaatst door jiyuu

de Quran bezit inderdaad de beste leiding. Doe in ieder geval iets!!!

In anderhalve week zijn bij de Engelse politie meer dan 1000 meldingen van mishandeling van moslims binnengekomen. Denk erover na. Alles wat de Profeet profeteerde is uitgekomen... nu het laatste beetje nog... zorg ervoor dat je niet weer in slaap wordt gesust... bereid je voor, nu heb je de tijd nog

Hoe komt dat,dat het geweld is opgelaaid?
Terug naar boven
Ruud Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 januari 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2716
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Ruud Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 24 juli 2005 om 11:57
In eerste instantie geplaatst door Abd al Wadud

Nee, dat is iets joods.
Wij moslims doen het anders.
Wij vluchten niet, wij overwinnen.
Geen dagboek nodig, geef maar een Koran.

La ilaha illa Allah
Wat is iets Joods?
Terug naar boven
Ruud Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 januari 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2716
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Ruud Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 24 juli 2005 om 12:05

In eerste instantie geplaatst door jiyuu

Ik neem aan dat die agenten die je broer neerknuppelden een uniform aanhadden. Dus hij had het kunnen weten dat hij klappen zou krijgen. Politieagenten over de hele wereld maken misbruik van hun macht. Komt door die politiepenning die ze dragen. Waarschijnlijk omdat ze thuis niets te vertellen hebben.

Die arme Braziliaan rende omdat er drie in burgerkleding vermomde skinhead type-achtige witte mannen achter hem aan renden. In deze tijd van chaos zou zelfs ik in Londen de benen nemen. Een dag ervoor (mislukte aanslagen) zijn er verschillende buitenlanders achtervolgd door burgers die dachten dat ze goed eraan deden. Ik weet niet of je die Pakistaanse jongen hebt gezien die moest rennen voor zijn leven omdat hij niet wist waarom mensen achter hem aan zaten. "WAAROM ACHTERVOLGEN ZE MIJ??!!!", schreeuwde hij toen hij het metro station uitrende.

Het is triest, maar het wordt tijd om de zolderkamer achter de oude boekenkast gereed te maken en een dagboek aan te schaffen.
Bedoel je die man die achtervolgt werd door medepassasiers uit die metro?Ik heb verder geen beelden gezien van bewaakingscamera's met beweegende beelden.Alleen de stilstaande zonder geluid...Dat zit er geloof ik namelijk niet bij.

Ok dus mensen met uniformen discrimineren bijna altijd en misbruiken hun macht.....

Hoe zit het dan met die Marokaanse shoama verkoper die me eergisteren bedonderde toen ik een shoama bestelde tijdens de 4daagse...? Ik had wat gedronken,geef ik toe.....Maar ik was nuchter genoeg om hem te vragen wat het koste.... 4 euro om vervolgens met 5 euro te betalen en niets terug te krijgen...Deze meneer had geen uniform hoe zit dit dan? (Ik heb hem trouwens die euro laten houden,hij komt er straks vanzelf wel achter wat diefstal inhoudt. )

Ik wil wel even laten weten,dat wat ik hier allemaal naar boven haal geen onzin is.En ik weet ook dat dit gedrag niet typisch Marokaans of Moslim gedrag is...Wel wil ik aangeven dat ik niet geloof in een wereld geregeerd door maar 1 Godsdienst.

Terug naar boven
jiyuu Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 30 januari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2357
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote jiyuu Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 24 juli 2005 om 12:19



De wet, de media, de politie, ze zijn er nu allemaal op gericht om de moslims te pakken.

Waarom? Laten we het Rachid vragen: (bekijk het filmpje over Rachid die al 10 jaar vast zit - 10 seconden wachten op begin!)

www.stoppoliticalterror.com/media/tenyears.swf



www.hhugs.org.uk/
Terug naar boven
IHAEM Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 26 mei 2004
Online status: Offline
Berichten: 397
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote IHAEM Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 24 juli 2005 om 14:19

In eerste instantie geplaatst door Abd al Wadud

Ihaem, ik vind het niet echt een waardige actie.
Hij lag toch al op de grond, dus schieten is toch overbodig.
Dat je dit een waardige actie vind, vind ik slecht van jou.

Maar kan je niet een beetje achtergrond geven. Ben je ooit als een baby uit de kinderwagen gevallen dat je zoveel haat draagt wegens moslims of is het er gewoon met de paplepel ingegoten?

Nee, ik ben op een bepaalde manier opgevoed zodat ik binnen een samenleving pas. Een samenleving die gestoeld is op democratie. Dat jij direct persoonlijk iemand aanvalt, is vervelend voor de discussie, maar het lijkt wel islaammailmoslim-eigen.

 

De schietactie is niet overbodig, omdat er, zoals Herne zei, onder die jas best explosieven hadden kunnen zitten. De run op moslims is niet juist, maar volkomen begrijpelijk.

Terug naar boven
pietjepuk Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 08 juli 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 642
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote pietjepuk Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 24 juli 2005 om 14:29

Als jullie toch hetzelfde mededogen hadden met Theo van Gogh, Hirshi Ali, etc. dan zou ik echt geloven dat de islam een vredelievende godsdienst was.

Maar helaas, jullie lijken me de Goebbelsen onder de moslims, de manipulators, die er slechts op uit zijn te vernietigen.

Jammer, ik denk n.l. dat de islam, in zichzelf iets wonderschoons heeft.

Terug naar boven
malikah Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 23 oktober 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 659
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote malikah Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 24 juli 2005 om 15:00

ergens heeft pietjepuk wel gelijk.er zijn inderdaad mensen die de islam als excuus gebruiken om geweld te plegen.

 

ja idd maar je moet nog veel verder terug daarvoor wand kijk een in nederland hoeveel turken en marrokanen zich verschuilen achter de islaam om hun cultuur te behouden, ik vind het niet gek dat de islaam een slecht beeld krijgt, maar gair inshaAlla mij zal dat beeld nooit treffen wan het is immers een schijnbeeld van de islaam, die dus door zulke mensen worden veroorzaakt, (ik heb het over mensen die alleen maar de islaam practiseren daar waar zij zich in kunnen vinden)

maar ik durf te wedden dat wanneer eenieder de islaam ��n keer ervaart zoals ik hem ervaar, gelijk moslim word. omdat hij inziet wat voor loos leven je hebt zonder de islaam.  

Als jullie toch hetzelfde mededogen hadden met Theo van Gogh, Hirshi Ali, etc. dan zou ik echt geloven dat de islam een vredelievende godsdienst was.

kijk beste pietje puk ik zou je vanuit een islamitisch oogpunt even iets toezeggen wat hier door haat vergeten word,

1 het is niet aan ons om iemand te doden, Allah swt. is degene die bepaald wanneer iemand zijn wereldse leven moet verlaten..

dus  als ik dan als moslim een oordeel moet geven over de het vermoorden van iemand zoals van gogh, dan is di eafkeuringswaardig.

maar wij allen hebben net als ieder mens zo onze mening over bepaalde zaken, en wanneer er op zo,n manier beledigende dingen over jou worden gezecht (ik snap dat een ongelovige of een media-denkend iemand (over de islaam) niet door deze beelden (de video van hirsi en van gogh) gekwetst kan worden) kan je eigen mening daardoor veranderen, maar dat heeft helemaal niks met de islaam te maken.

en wat ik net al zei, mensen verschuilen zich achter de islaam, en de film van theo en hirsi is gebaseerd op mishandeling die gebeurd door culturen die zich verschuilen achter de islaam.

wand een echte moslim man die de islaam helemaal (probeert) practiseerd, heeft kennis, en weet hoe hij met zijn vrouw om moet gaan.en mijn man is toevallig een echte gentle man! wand hij weet alhamdolilah wat de islaam inhoud.

en de moslim die de islaam helemaal practiseerd neemt daar ook de sunnat bij, (wat de profeet heeft gezecht, gedaan, onsheeft geleerd) en de profeet saws. heeft zelfs bij zijn laatste toespraak(voor zijn dood) zorg over de vrouw uitgesproken, en om deze goed te behandelen. dus een moslim moet zich daar aan houden, doet hij dit niet dan moet je het ook niet in de islaam zoeken maar bij de culruur, of karakter van deze man.

salemaleykoem

Terug naar boven
Malcolm X Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 november 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 992
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Malcolm X Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 24 juli 2005 om 16:04
In eerste instantie geplaatst door Ruud

Beste Malcom......


Mjaaaa....En omdat er dus racistische agenten zijn,hebben deze waarschijnlijk ook zo gehandeld.... En dat deze jongen volgens de agenten opvallend gedroeg en wegrende na gewaarschuwd te zijn is dan verder niet belangrijk.


Misschien moet je het dan ook maar eens een keer uitgebreid hebben over� bepaalde agenten in Marroko die mijn broer met knuppels destijds in elkaar beukte toen hij�op wereldreis was....Zijn vriendin trok niet snel genoeg een lange broek aan toen zij met een rok (Omdat het daar zo warm was.) rondliep.


Over dit soort incidenten heb ik nog niets van je gelezen....Maar misschien komt dat binnenkort.


(En wat betreft de terroristen......Mjaaa.....Kl**te dat er nu zo opgetreden moet worden door politie met alle gevolgen van dien.Maar ook dat zal de terroristen worst wezen.)



Salaam Aleikum,

Ik moest lachen toen ik je post zag Ruud. Sorry hoor, maar niet omdat het grappig was maar juist het tegenovergestelde. Maar zoals broeder jiyuu al stelde is de situatie nu in London niet bepaald veilig voor zowel aziatische mensen als niet aziatische mensen en iedereen die maar een beetje moslim lijkt. Blanke mannen die onschuldige moslims achterna zitten om ze effe in elkaar te rossen. Misschien dat hij daarom wegrende. Maar goed laten we dat maar even negeren en het over je broer hebben die in elkaar werd geslagen in een islamitisch land door "islamitische" agentjes. Allereerst wil ik stellen dat hij niet de enige is die daar klappen heeft gekregen van de politie, de lokale bevolking heeft dagelijks met ze te maken en ik denk dat het bij hen toch wat harder er aan toegaat. Kijk alleen maar naar de berbers die decennia lang onderdrukt zijn. En als ik het me goed herriner heb je me dit ooit eerder verteld en heb ik je duidelijk gemaakt wat ik ervan vond. Vreemd dat je dit erbij haalt en meteen weer de koppeling met de islam probeert te maken. En over een shoarma boer die jou bedrogen heeft. Volgens mij maakt hij niet echt onderscheid tussen moslim/niet moslim en volgens mij is ij geen uitzondering. Als je het echt erg vond had je er wat van moeten zeggen en het niet opkroppen met de gedachte dat het toch enigzins aan zijn marokkaan/moslim zijn ligt dat hij geld heeft gestolen. Ik ben ook zo vaak bestolen door verkopers, maar ik kijk deze verkopers er persoonlijk op aan en ik zeg er meteen ook wat van.En in marokko is het al helemaal erg, waarbij sommige verkopers zowel de lokale bevolking als toeristen proberen te bestelen indien ze de mogelijkheid zien. Maar dit heeft dus in feite totaal niets met de dood van deze man te maken die ten onrechte is gedood. En dat er mensen zijn die het goed vinden of enigzins goed proberen te praten vind ik bijzonder gevaarlijk en ook slecht. Vandaar ook denk ik dat broeder jiyuu terecht er op wijst dat het de verkeerde kant op gaat. Zodra je mensen op basis van verdenking op straat dood gaat schieten, dan gooi je het gehele rechtssysteem overboord en daarmee ook de democratie. En voor wat? Voor terroristen van het wie het in eerste instantie de bedoeling was om dit juist te veroorzaken. Engeland gaat de verkeerde kant op in het justitieel beleid en ik ben dan ook van mening dat, om het vertrouwen in het rechtssysteem te behouden, de hoofdcommisaris van Londen ontslagen moet worden en de agenten in kwestie vervolgd moeten worden. Best als er schietinstructies zijn, maar dan moet er geen maar dan ook GEEN twijfel mogelijk zijn dat het om een zelfmoordtterrorist gaat. Als iemand uit een gebouwencomplex komt waar mogelijk terroristen zitten dan is dit geen reden om 5 kogels voor de zekerheid door zijn hoofd te jagen.

Maar goed. Ruud ik denk dat je de verkeerde kant op gaat als je incidenten in je omgeving gaat vergelijken met de moord op deze persoon. Het gaat me totaal niet om het feit of ze rascistisch zijn of niet. Maar om het feit dat er geen gerechtigheid is voor het slachtoffer. Je moet niet denken dat ik alleen maar zo fel reageer omdat ze hem voor moslim aanzagen. Het is toch te belachelijk voor woorden wanneer iemands kind, kleinkind, broer en oom zomaar wordt neergeknald omdat hij uit angst voor een aantal blanke mannen in burger wegrende.
Het lijkt wel alsof je maar mag hopen niet in de buurt van een huis te zijn geweest waar iemand gewoond zou kunnen hebben die iets uitgevreten heeft.

Salaam Aleikum,

Malcolm X
Terug naar boven
islam Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 09 oktober 2003
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2554
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote islam Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 24 juli 2005 om 16:07
Mijn eerste reactie was (letterlijk): "Stel SUKKELS!" Als je die regels gaat/blijft toepassen (doodschieten wie niet meewerkt) knal je waarschijnlijk meer mensen neer dan er omkomen bij aanslagen.
Met of zonder godsdienst zouden er goede mensen zijn die goede dingen doen en slechte mensen die slechte dingen doen. Maar om goede mensen slechte dingen te laten doen, heb je godsdienst nodig.
Terug naar boven
Malcolm X Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 november 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 992
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Malcolm X Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 24 juli 2005 om 16:14
In eerste instantie geplaatst door pietjepuk

<FONT face="Arial, Helvetica, sans-serif" color=#0066ff size=2>Als jullie toch hetzelfde mededogen hadden met Theo van Gogh, Hirshi Ali, etc. dan zou ik echt geloven dat de islam een vredelievende godsdienst was.


<FONT face=Arial color=#0066ff size=2>Maar helaas, jullie lijken me de Goebbelsen onder de moslims, de manipulators, die er slechts op uit zijn te vernietigen.


<FONT face=Arial color=#0066ff size=2>Jammer, ik denk n.l. dat de islam, in zichzelf iets wonderschoons heeft.



Salaam ALeikum,

Waar heb je het toch over jongen? Moslims respecteren deze mensen niet omdat zij ons niet respecteren. Punt. Dat jij hen bij wijze van spreken bijna aanbid, dat moet je niet van ons verwachten. Deze mensen noemen ons achterlijke mensen, onze profeet vzmh een pedofiel en dan verwacht je van ons medelijden te tonen voor mensen die simpelweg bedreigd worden en nu de best beschermde mensen in NL zijn. En deze mensen vergelijk je met de vermoorde braziliaan in Londen? Ben je wel goed bij je hoofd?
Van Gogh is dood, jammer. Had niet mogen gebeuren, de VVD had niet alleen moeten aandringen op bescherming van Hirshi Ali en andere parlementariers. Maar hij is dood, niets meer aan te doen. Medelijden is iets dat ik heb voor mensen die honger lijden in Afrika. Niet voor iemand die mij beledigd. Jij applaudiseert waarschijnlijk als ze het woordje pedofiel of varken noemt, maar ga maar eens nadenken of beledigende woorden nu wel effect hebben?
Leer voor de volgende keer aub argumenten aan te dragen ipv iedere keer je geliefde Hirshi Ali en Theo van Gogh aan te halen. De een is dood en de ander profiteert van de belastingcenten, voor wie zou je nog medelijden moeten hebben? Dus als jij bij andere posts eens hun niet weet op te noemen dan vind ik dat al een applausje waard.
En je goebels vergelijking gaat denk ik eerder op bij mensen als Hirshi Ali die een gedachtenpolitie in het leven wil roepen om moslims bij sollicitaties te screenen op mate van gelovigheid.

Salaam Aleikum,

Malcolm X
Terug naar boven
Ruud Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 januari 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2716
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Ruud Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 24 juli 2005 om 16:29

Ik vind het allemaal een beetje te gemakkelijk geoordeeld vanachter een scherm en met je gat op een stoel....Ga er maar aanstaan zou ik zeggen.Ga er maar eens op af als je het risico loopt om een nitroglicerine wandelende bom aan te houden.Mensen praten er wel erug gemakkelijk over.

"Ja en dan hou ik hem gewoon staande en vraag hem zijn jasje uit te doen!"

"Niet weglopen hoor......Dat mag niet!"

Zo zitten deze zaken niet in elkaar.

Je kan verdomme zo iemand niet eens in zijn been schieten,want er blijft een groot risico dat hij de bom als nog tot detonatie brengt met alle gevolgen van dien.

Terug naar boven
Malcolm X Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 november 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 992
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Malcolm X Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 24 juli 2005 om 16:32
Salaam Aleikum,

Dan moet je maar geen agent worden! Heel simpel. Je doet net alsof agenten gewone burgers zijn. Zij accepteren het risico dat ze wat overkomt om anderen beschermen.

Je redeneert vanuit je eigen positie, begrijpelijk maar onjuist. Agenten moeten risico accepteren, ik hoop dat dit ooit tot je door zal dringen. Net zoals militairen een bepaalde risico aanvaarden waneer ze het leger in gaan.

En ik vind het niet gerechtvaardig om iemand door zijn kop te schieten omdat ie een lange jas aan heeft. Dan kun je beter elke aziaat of mensen die op aziaten lijken in Londen met een jas met een uzi gaan neer knallen om er zeker van te zijn dat er niks zal gebeuren. Domme redenering dus..

Salaam Aleikum,

Malcolm X
Terug naar boven
Ruud Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 januari 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2716
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Ruud Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 24 juli 2005 om 16:38
In eerste instantie geplaatst door Malcolm X

Salaam Aleikum,

Dan moet je maar geen agent worden! Heel simpel. Je doet net alsof agenten gewone burgers zijn. Zij accepteren het risico dat ze wat overkomt om anderen beschermen.

Je redeneert vanuit je eigen positie, begrijpelijk maar onjuist. Agenten moeten risico accepteren, ik hoop dat dit ooit tot je door zal dringen. Net zoals militairen een bepaalde risico aanvaarden waneer ze het leger in gaan.

En ik vind het niet gerechtvaardig om iemand door zijn kop te schieten omdat ie een lange jas aan heeft. Dan kun je beter elke aziaat of mensen die op aziaten lijken in Londen met een jas met een uzi gaan neer knallen om er zeker van te zijn dat er niks zal gebeuren. Domme redenering dus..

Salaam Aleikum,

Malcolm X
Agenten worden PLOTSELING met wandelende bommen geconfronteerd waar zij nooit mee in aanraking zijn geweest! En ja agenten zijn ook mensen zoals jij en ik met gezinnen en gevoelens. Ze veranderen niet voor nix plotseling hun beleidt...Met de beste complimenten vanuit de hoek van het terrorisme!
Terug naar boven
IHAEM Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 26 mei 2004
Online status: Offline
Berichten: 397
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote IHAEM Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 24 juli 2005 om 16:43

Geen enkele agent heeft fout gehandeld. De shoot-to-kill-policy was er. Deze policy schrijft voor dat mensen die op het punt staan om een aanslag te plegen, of er op zijn minst op lijkt te plegen, neergeschoten mogen worden. Zo simpel is dat. Het doet mij een beetje denken aan mr. Bean op het vliegveld met een hand als pistool. Je weet dat zulks niet mag, doe je het wel dan moet je de consequenties aanvaarden.

Wanneer het een jood, christen of wie dan ook was geweest dan werden de agenten op handen gedragen, zijn het moslims dan schreeuwt men moord en brand. Verachtelijk!

pietjepuk en de Goebbelsvergelijking vind ik erg passend.

Terug naar boven
Ruud Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 januari 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2716
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Ruud Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 24 juli 2005 om 16:49
In eerste instantie geplaatst door Malcolm X

Salaam Aleikum,

Er is een man geexecuteerd door de britse politie nadat hij uit paniek vluchtte toen hij achtervolgd werd. Nadat hij struikelde en werd aangehouden door de politie, schoot de politie hem met vijf kogels dood.
Een gerechtvaardige democratische actie lijkt mij.
Blijkbaar heel normaal, aangezien er tot op heden niet zo veel ophef over is geweest. Het waren voornamelijk de mensen die het voor hun ogen zagen gebeuren die het bijzonder verontrustend vonden. Nu nog de rest van de wereld.

(video optie aan de linkerkant van het scherm)
http://www.novatv.nl/index.cfm?cfid=38229344&cftoken=257 9712 5&ln=nl&fuseaction=videoaudio.details&reportage_ id=3596

http://english.aljazeera.net/NR/exeres/EE0C3818-1A5E-4CD4-8C 74-FE33FF465641.htm

Overigens zijn er ook al meerdere aanslagen in de wereld geweest. Waaronder die in Bagdad waar meer slachtoffers vielen dan Londen. Jammer dat ik voor deze slachtoffers nog geen minuut stilte heb gehoord. Nog een bewijs dat westerse levens meer waard zijn dan niet westerlingen.

Salaam Aleikum,

Malcolm X
Klopt.....En als er dan een Amerikaanse vredesactiviste heen gaat om er geld te brengen wordt ze zelf opgeblazen.  Hoe heet dat beleid ook alweer? Allah Akbar?
Terug naar boven
Ruud Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 januari 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2716
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Ruud Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 24 juli 2005 om 16:54
In eerste instantie geplaatst door IHAEM

Geen enkele agent heeft fout gehandeld. De shoot-to-kill-policy was er. Deze policy schrijft voor dat mensen die op het punt staan om een aanslag te plegen, of er op zijn minst op lijkt te plegen, neergeschoten mogen worden. Zo simpel is dat. Het doet mij een beetje denken aan mr. Bean op het vliegveld met een hand als pistool. Je weet dat zulks niet mag, doe je het wel dan moet je de consequenties aanvaarden.

Wanneer het een jood, christen of wie dan ook was geweest dan werden de agenten op handen gedragen, zijn het moslims dan schreeuwt men moord en brand. Verachtelijk!

pietjepuk en de Goebbelsvergelijking vind ik erg passend.

Het is gewoon kl**te IHAEM voor iedereen!!! Er had ook een moslim agent tussen kunnen zitten!  
Terug naar boven
Malcolm X Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 november 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 992
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Malcolm X Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 24 juli 2005 om 16:57
In eerste instantie geplaatst door IHAEM

Geen enkele agent heeft fout gehandeld. De shoot-to-kill-policy was er. Deze policy schrijft voor dat mensen die op het punt staan om een aanslag te plegen, of er op zijn minst op lijkt te plegen, neergeschoten mogen worden. Zo simpel is dat. Het doet mij een beetje denken aan mr. Bean op het vliegveld met een hand als pistool. Je weet dat zulks niet mag, doe je het wel dan moet je de consequenties aanvaarden.


Wanneer het een jood, christen of wie dan ook was geweest dan werden de agenten op handen gedragen, zijn het moslims dan schreeuwt men moord en brand. Verachtelijk!


pietjepuk en de Goebbelsvergelijking vind ik erg passend.



Salaam Aleikum,

het was een braziliaan en waarschijnlijk katholiek. Dus ik begrijp je even niet. En als je de situatie een beetje gevolgd had zou je het bovenstaande niet geplaatst hebben.
Mocht je na alle feiten er nog steeds zo over denken dan denk ik dat je een zeer verstoord beeld hebt van rechtmatig en juist handelen. Ethiek is dan denk ik ook ver bij je te zoeken. Maar mocht ik het verkeerd hebben dan neem ik aan dat je het recht zal zetten, waarna ik blij zal zijn om mijn excuses voor mijn verkeerde aannames aan te bieden.

Salaam Aleikum,

Malcolm X
Terug naar boven
Malcolm X Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 november 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 992
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Malcolm X Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 24 juli 2005 om 17:02
In eerste instantie geplaatst door Ruud

Klopt.....En als er dan een Amerikaanse vredesactiviste heen gaat om er geld te brengen wordt ze zelf opgeblazen. �Hoe heet dat beleid ook alweer? Allah Akbar?


Salaam aleikum,

Beste Ruud, ik merk dat je heel erg veranderd bent. Je zegt dingen die nergens op slaan en je vergelijkt dingen die niet te vergelijken zijn. Ik heb het gevoel dat je momenteel zeer slecht over moslims en de islam denkt. Slechter als toen ik in het verleden met je discussierde over bepaalde zaken.
Van IHEAM verwacht ik het wel, die weet naar mijn mening gewoon niet beter
Maar ik had meer van jou verwacht. Net alsof een amerikaanse activiste of een irakese baby een verschil zouden uitmaken voor de terroristen. Feit blijft dat het een verschil maakt voor het westen, en daar stoor ik me aan. Sharm el Sheik, en Bagdad moeten ook herdacht worden. Net als elke andere grote aanslag. Zou laat je zien dat het niet normaal is en toon je solidariteit met de getroffen landen, nabestaanden en slachtoffers. Mocht je het daar niet mee eens zijn dan graag een duidelijke reden waarom niet.

Salaam Aleikum,

Malcolm X
Terug naar boven
salafus-salahin Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 20 juli 2005
Online status: Offline
Berichten: 24
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote salafus-salahin Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 25 juli 2005 om 05:17

 

*Wegens de angst voor opsluiting met terugwerkende kracht, is dit bericht verwijderd.

Met de nieuwe aankomende wet van minister Donner: �De-wet-niemand-is-terrorist-behalve-als-wij-dat-vinden�, kan je een jaar opsluiting krijgen met als bijkomende straf ontslag.

 

 

Terug naar boven
Ruud Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 januari 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2716
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Ruud Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 25 juli 2005 om 05:38

In eerste instantie geplaatst door Malcolm X

In eerste instantie geplaatst door Ruud

Klopt.....En als er dan een Amerikaanse vredesactiviste heen gaat om er geld te brengen wordt ze zelf opgeblazen.  Hoe heet dat beleid ook alweer? Allah Akbar?


Salaam aleikum,

Beste Ruud, ik merk dat je heel erg veranderd bent. Je zegt dingen die nergens op slaan en je vergelijkt dingen die niet te vergelijken zijn. Ik heb het gevoel dat je momenteel zeer slecht over moslims en de islam denkt. Slechter als toen ik in het verleden met je discussierde over bepaalde zaken.
Van IHEAM verwacht ik het wel, die weet naar mijn mening gewoon niet beter
Maar ik had meer van jou verwacht. Net alsof een amerikaanse activiste of een irakese baby een verschil zouden uitmaken voor de terroristen.Nee...Maar het gaat hier over mensen die andere moslims bestrijden in de heropbouw van het land...Dus moslims die het niet eens zijn met de gang van zaken in hun land zelf.Soenieten vs Sjiieten En aan bijde kanten wordt geroepen dat het Allah's wil is,want ieder denkt dat zijn uitleg over de Koran de juiste is.Vervolgens komen er mensen om het leed te delen en hier iets aan te doen en deze verliezen dan hun leven.....En jij zegt dan.....Er wordt niets gedaan....Aan bv....Herdenkingen....door mensen uit het westen...Als deze vrouw niets herdenkt,dan was ze daar niet geweest.Zij herdenkt het leed en komt dit financieel ondersteunen.Maar het volk heeft het te druk......Te druk om elkaar de lucht in te blazen.Feit blijft dat het een verschil maakt voor het westen, en daar stoor ik me aan. Sharm el Sheik, en Bagdad moeten ook herdacht worden. Net als elke andere grote aanslag. Zou laat je zien dat het niet normaal is en toon je solidariteit met de getroffen landen, nabestaanden en slachtoffers. Mocht je het daar niet mee eens zijn dan graag een duidelijke reden waarom niet.

Salaam Aleikum,

Malcolm X
Daar ben ik het volkomen met je eens......(In het blauw) Maar waar ik me bij jou zorgen om maak,is het feit dat je de mensen uit het westen vergeet die al jaren lang het voor de onderdrukte in het buitenland opnemen....(En bijna na alles kijkt wat het westen fout doet...Veel heeft er mee te maken dat je zelf moslim bent neem ik aan.Maar er is ook genoeg om over te schrijven wat in moslim landen fout gaat.Een beetje eenzijdig bekeken dus...)Het zijn die mensen die met bv....spandoeken demonstraties van Neo Nazi's tegen gaan.En die mensen die bv....Met geld naar het buitenland gaan.Dus er zijn wel degelijk westerse mensen die herdenken dan wel ondersteunen.Maar hoe zit dit dan in Moslim landen......Hoe hebben zij de aanslag in Amerika herdacht? Wat ik heb gezien waren feestvierende mensen,waar zijn de beelden gebleven van rouwende mensen gebleven?De spandoeken enz.....Of moeten we hier concluderen dat deze gedenkingen aan bijde kanten erg somber zijn....(Neemt niet weg dat ik weet dat er ook moslims zijn die deze aanslag scherp veroordeeld hebben.)

Maar de onverschilligheid vind men in mijn ogen even sterk aan bijde kanten.....

(En ik zie aan bijde kanten Neo Nazi's........Misschien moet je een keer Mein Kampf van Adolf Hitler lezen,dit geeft je waarschijnlijk een heel andere kijk op bepaalde gedachten van mensen,ze komen namelijk sterk overeen.)

Terug naar boven
Malcolm X Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 november 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 992
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Malcolm X Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 25 juli 2005 om 06:06
Salaam Aleikum,

De mensen waarover jij het hebt, dat zijn de mensen waar ik respect voor heb. Dat zijn de mensen die wel de waarheid om hun heen zien en die geen oogkleppen op hebben. Dan heb ik het dus over de mensen die tegen oorlog zijn, opkomen voor de minderheden en de zwakkeren in de samenleving, en tegelijkertijd recht willen zijn voor de gehele mensheid.
En deze mensen bedoel ik dan ook niet als ik mijn posts een beetje generaliserend over het westen heb. Misschien inderdaad een beetje fout ja, daar heb je gelijk in. Maar je kan begrijpen dat het een beetje lastig is om telkens maar deze groep op te noemen en toch de aandacht op de topic te houden. Fout, maar ik denk meer dat het door vergeetachtigheid komt. Want immers weet ik van mezelf heel goed dat ik deze mensen niet bedoel. In ieder geval bedankt voor je terechtwijzing. Ik zal in de toekomst wat nadrukkelijker de groep aanduiden die ik bedoel.

Maar na 9/11 juichde mensen in sommige landen, niet om de slachtoffers, maar om de pijn die de machthebbers voelden. Ik weet zeker dat geen van de mensen zat te juichen om het feit dat mensen van immense hoogte uit het raam vielen om te ontkomen aan de brand. Maar het feit dat mensen eindelijk hun pijn voelden daar ging het volgens mij om. Een foute manier om je te uiten, maar het is gebeurd en daar is niets meer aan te veranderen. Maar je moet ook niet vergeten dat ze ook zouden kunnen juichen om de militaire centrum van de VS de Pentagon die aan de basis staat van veel onrecht in de wereld. Want dat was voor de mensen denk een belangrijker punt dan de val van 2 torens die vol met burgers zaten.
Maar er is ook stilte gehouden in deze landen voor de slachtoffers. Net als in de rest van de wereld. Maar ja, ik kan er ook niets aan doen als alleen het negatieve belicht wordt in de media.
Elk mens heeft medelijden met onschuldige slachtoffers van terrorisme. Daar is denk ik geen twijfel over mogelijk. Daarmee bedoel ik ook de mensen die een grote mond op zetten en juichen over hetgeen er gebeurd is op 9/11. Maar vergeet niet dat je ook weer de laatste amper wat hoort over aanslagen of rampen die in het buitenland gebeuren. Ok de tsunami, maar dat was op een immense schaal die niet te ontkennen is. Maar kleine rampjes zoals in China, Bangladesh, Niger etc die komen amper of vlug door het westers nieuws. Dat moet ook belicht worden en evenveel aandacht krijgen, al is het maar om ook daar voor actief en direct hulp voor in te zamelen. Een aanslag heeft bv sharm el sheik getroffen, bijna 90 doden en heel veel gewonden. Enigste wat ik me van de nederlandse media kan herrineren is dat ze zich zorgen maken om 1 of 2 al dan niet aanwezige nederlanders, en het aantal aanwezige westerse slachtoffers. Dat is toch niet normaal? Onrespectvol jegens de gevallen slachtoffers en hun nabestaanden. Daarom pleit ik er ook voor om de gehele media (journalisten, redactie, uitvoerende mensen etc) allemaal eens op een cursusje ethiek en moraliteit te sturen. Kijken of ze nog wat kunnen bijleren hoe een mens zich correct behoort te gedragen en als gevolg daarvan ook op een juiste wijze gaat berichtgeven.

Salaam Aleikum,

Malcolm X

Ps. Sorry van de lange teksten trouwens, ik heb het vaak niet in de gaten. Voor ik het weet heb ik al weer een hele lap zitten uittikken. Misschien komt dit doordat ik redelijk snel typ en er zo een hele pagina er uit rol. Dus mijn excuses aan de forumleden.
Terug naar boven
Ruud Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 januari 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2716
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Ruud Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 25 juli 2005 om 06:12
In eerste instantie geplaatst door Malcolm X

Salaam Aleikum,

De mensen waarover jij het hebt, dat zijn de mensen waar ik respect voor heb. Dat zijn de mensen die wel de waarheid om hun heen zien en die geen oogkleppen op hebben. Dan heb ik het dus over de mensen die tegen oorlog zijn, opkomen voor de minderheden en de zwakkeren in de samenleving, en tegelijkertijd recht willen zijn voor de gehele mensheid.
En deze mensen bedoel ik dan ook niet als ik mijn posts een beetje generaliserend over het westen heb. Misschien inderdaad een beetje fout ja, daar heb je gelijk in. Maar je kan begrijpen dat het een beetje lastig is om telkens maar deze groep op te noemen en toch de aandacht op de topic te houden. Fout, maar ik denk meer dat het door vergeetachtigheid komt. Want immers weet ik van mezelf heel goed dat ik deze mensen niet bedoel. In ieder geval bedankt voor je terechtwijzing. Ik zal in de toekomst wat nadrukkelijker de groep aanduiden die ik bedoel.

Maar na 9/11 juichde mensen in sommige landen, niet om de slachtoffers, maar om de pijn die de machthebbers voelden. Ik weet zeker dat geen van de mensen zat te juichen om het feit dat mensen van immense hoogte uit het raam vielen om te ontkomen aan de brand. Maar het feit dat mensen eindelijk hun pijn voelden daar ging het volgens mij om. Een foute manier om je te uiten, maar het is gebeurd en daar is niets meer aan te veranderen. Maar je moet ook niet vergeten dat ze ook zouden kunnen juichen om de militaire centrum van de VS de Pentagon die aan de basis staat van veel onrecht in de wereld. Want dat was voor de mensen denk een belangrijker punt dan de val van 2 torens die vol met burgers zaten.
Maar er is ook stilte gehouden in deze landen voor de slachtoffers. Net als in de rest van de wereld. Maar ja, ik kan er ook niets aan doen als alleen het negatieve belicht wordt in de media.
Elk mens heeft medelijden met onschuldige slachtoffers van terrorisme. Daar is denk ik geen twijfel over mogelijk. Daarmee bedoel ik ook de mensen die een grote mond op zetten en juichen over hetgeen er gebeurd is op 9/11. Maar vergeet niet dat je ook weer de laatste amper wat hoort over aanslagen of rampen die in het buitenland gebeuren. Ok de tsunami, maar dat was op een immense schaal die niet te ontkennen is. Maar kleine rampjes zoals in China, Bangladesh, Niger etc die komen amper of vlug door het westers nieuws. Dat moet ook belicht worden en evenveel aandacht krijgen, al is het maar om ook daar voor actief en direct hulp voor in te zamelen. Een aanslag heeft bv sharm el sheik getroffen, bijna 90 doden en heel veel gewonden. Enigste wat ik me van de nederlandse media kan herrineren is dat ze zich zorgen maken om 1 of 2 al dan niet aanwezige nederlanders, en het aantal aanwezige westerse slachtoffers. Dat is toch niet normaal? Onrespectvol jegens de gevallen slachtoffers en hun nabestaanden. Daarom pleit ik er ook voor om de gehele media (journalisten, redactie, uitvoerende mensen etc) allemaal eens op een cursusje ethiek en moraliteit te sturen. Kijken of ze nog wat kunnen bijleren hoe een mens zich correct behoort te gedragen en als gevolg daarvan ook op een juiste wijze gaat berichtgeven.

Salaam Aleikum,

Malcolm X

Ps. Sorry van de lange teksten trouwens, ik heb het vaak niet in de gaten. Voor ik het weet heb ik al weer een hele lap zitten uittikken. Misschien komt dit doordat ik redelijk snel typ en er zo een hele pagina er uit rol. Dus mijn excuses aan de forumleden.
In alles wat je hierboven schrijft,kan ik me ook wel herkennen en in vinden....  (Een klein advies Malcom.....Lees Mein Kampf van Adolf.En je zal zien wie allemaal het nr 666 in hun rechter arm en voorhoofd hebben staan.Je hoeft er alleen maar wat volks namen voor te veranderen.)
Terug naar boven
Malcolm X Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 november 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 992
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Malcolm X Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 25 juli 2005 om 06:16
Salaam Aleikum,

Wat bedoel je Ruud?
Ik heb mein kampf niet gelezen, had hem wel ooit gekregen van iemand (een nederlander) die zei dat het wel interessant was. Maar tot op heden nog niet gedaan, en ik weet ook niet of ik het ook ooit zal doen.
Ik kan je ook niet meer volgen als het gaat om volksnamen? Welke volkeren bedoel je of bedoel je iets geheel anders?

Salaam Aleikum,

MAlcolm X
Terug naar boven
Ruud Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 januari 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2716
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Ruud Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 25 juli 2005 om 06:32
Euronews liet zo net beelden zien uit Egypte,zonder commentaar....De daders van deze slachtpartij,spreken over het maken van een heilig Egypte...Waar hebben ze het in Gods naam over.Vast een denkwijze vanuit een facistische gedachtegoed.Man wat zijn deze mensen herkenbaar,als je Mein Kampf gelezen hebt.En het doet er geen fluit toe naar welke kant je ook kijkt.  
Terug naar boven
 Post Reply Post Reply Pagina  <123>

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.094 seconden.