Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

Islaamsite

 Post Reply Post Reply Pagina  12>
Schrijver
Abd al Wadud Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 17 juli 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 484
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Abd al Wadud Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: Islaamsite
    Geplaatst op: 05 augustus 2005 om 12:42
as Salaam Aleykoum wa Rahmatollah wa Barakatoh,

Ik ben bezig met een islaamsite. Deze islaamsite heeft het doel informatie te verschaffen. Ik wil vragen of jullie mij hierbij willen helpen.

Het eerste onderwerp: De shahadah.
Kunnen jullie mij zoveel mogelijk feiten over de shahadah geven.
Koranverzen, ahadith, statistieken en wat je er maar over weet.

Alvast bedankt,

abd al Wadud
Terug naar boven
AmmatoelAziz Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 27 september 2004
Online status: Offline
Berichten: 1676
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote AmmatoelAziz Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 05 augustus 2005 om 14:35

Je moest eens weten hoeveel mensen zich hebben bekeerd na al die negatieve publiciteit over de Islaam.Soeb7anallah.

Aghie Abdul Wadud maschallah en Moge Allah je daarbij helpen Ameen ik zal inschallah kijken wat ik heb.

3anakillah,

Wasalaam

 

O Allaah, sier ons met de schoonheid van Imaan, Leid ons en laat ons een middel van leiding voor anderen zijn, Ameen
Alle lof is voor Allaah Uit Wiens Bevel alle goede daden worden voltooid.
Terug naar boven
Abd al Wadud Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 17 juli 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 484
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Abd al Wadud Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 05 augustus 2005 om 14:36
hahah, er kunnen er nooit genoeg zijn.

p.s de site is online.. alleen maar in testfase maar het design in klaar
www.islaamsite.tk

neem maar een kijkje
Terug naar boven
Abd al Wadud Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 17 juli 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 484
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Abd al Wadud Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 05 augustus 2005 om 14:40
Misschien in jou geloof wel. Wij houden niet van dat slachtoffer-gedoe.
Terug naar boven
AmmatoelAziz Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 27 september 2004
Online status: Offline
Berichten: 1676
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote AmmatoelAziz Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 05 augustus 2005 om 14:59

assalamoe3leikoem wa ra7matu Allah wa Barakatuh,

Zie deze site: http://www.ontdekislam.nl/  onder het kopje:

 Shahada / Geloofs getuigenis.

De Geloofsgetuigenis

Zoals gezegd predikt de Islam een uiterst strikt monothe�sme, waarbij God ��n en uniek is. Niets anders behalve Hij is goddelijk, ook niet de profeten. Dit krijgt gestalte in een geloofsgetuigenis (shahada), die aanleiding is tot verwarring en slechte vertalingen. In het Arabisch klinkt ze: "La ilaha ila Allah, Muhammadan rasulu�LLah".

"La" is een ontkenning en "ila" een oppositie. Een uitdrukking met "La ... ila..." betekent: "Niet ... maar wel..." of "Geen... behalve...". Ilaha en Allah betekenen hetzelfde, behalve dan dat ilaha onbepaald is en Allah bepaald. "La ilaha ila Allah" kan dus vertaald worden als "Er is niet een god behalve de God" of "Er is geen god behalve God".

(http://www.elqalem.com)

http://www.moslimweb.nl/basisprincipesislam.php 

Shahada (Geloofsverklaring)

De islamitische geloofsverklaring of Shahada gaat als volgt:

    Ik belijd er geen god is dan God, en ik belijd dat Muhammad zijn Profeet is.

Deze eenvoudige formule, bestaat uit volgende delen:

    • Het eerste deel la ilaha illa Llah - 'er is geen god dan God':
      Hierin onderscheiden we:
      er is geen god...
      Dit is de "ontkenning" (Nafi): men ontkent het bestaan van om het even welke andere god(en) - (en dat betekent alles wat men in de plaats zou kunnen stellen van God, zoals het eigen ik, weelde, macht, enz.)
      ...dan God
      Dit is de "aanvaarding" (Asbaat) van God, bron van de gehele Schepping.
    • Het tweede deel van de Shahada is "Muhammadun rasulu'Llah: 'Muhammad is de booschapper van God".
      Hierin erkent men dat een Boodschap van Leiding (in het Engels: 'guidance') tot ons gekomen is door een mens zoals wij. Dit onderdeel bevat meteen ook een onderscheidende stelling, namelijk dat de mens verschillend is van God, en niet (��n met) God kan worden.


Dit is het voor nu Gayr Inschallah je kunt zelf beslissen welk stuk je op de site wil zetten met bronvermelding..

FiAmanillah,

Wasalaamoe3leikoem wa ra7matu Allah wa Barakatuh

O Allaah, sier ons met de schoonheid van Imaan, Leid ons en laat ons een middel van leiding voor anderen zijn, Ameen
Alle lof is voor Allaah Uit Wiens Bevel alle goede daden worden voltooid.
Terug naar boven
Abd al Wadud Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 17 juli 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 484
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Abd al Wadud Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 05 augustus 2005 om 15:12
Bedankt voor de hulp, echt bedankt.
Moge Allah je belonen voor deze goede daad.

Terug naar boven
AmmatoelAziz Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 27 september 2004
Online status: Offline
Berichten: 1676
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote AmmatoelAziz Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 05 augustus 2005 om 15:23

Graag gedaan aghie, het is zeker een plicht van ons allen.

Ameen djami3 inschallah..

O Allaah, sier ons met de schoonheid van Imaan, Leid ons en laat ons een middel van leiding voor anderen zijn, Ameen
Alle lof is voor Allaah Uit Wiens Bevel alle goede daden worden voltooid.
Terug naar boven
Abd al Wadud Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 17 juli 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 484
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Abd al Wadud Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 05 augustus 2005 om 18:06
Als iemand interessante artikelen heeft om te plaatsen op de site, ze zijn welkom ..
Terug naar boven
broeder01 Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 30 januari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 245
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote broeder01 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 06 augustus 2005 om 04:22

salam,

pietjepuk zei:Hoe meer slachtoffers hoe beter.

wil je een beetje gaan letten op je woorden en andere mensen niet beledigen?

salam

Terug naar boven
broeder01 Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 30 januari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 245
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote broeder01 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 06 augustus 2005 om 04:23

salam,

mooie site broeder abd al wadud.

salam

Terug naar boven
Abd al Wadud Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 17 juli 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 484
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Abd al Wadud Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 06 augustus 2005 om 13:19
De design is nu klaar, al 7amdoelillah. Ik ben van plan veel plaatjes erop te zetten om het een beetje optefleuren inshallah.

Verder kopieer ik enkele goede artikelen en zet ik de bron er bij inshallah.
Ook ga ik artikelen vertalen vanuit het Engels inshallah.
En als ik Arabisch kan inshallah, vertaal ik die ook inshallah.

Hier de site: www.islaamsite.tk (nog niet helemaal klaar)
Terug naar boven
Abdulkadir Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 18 december 2004
Online status: Offline
Berichten: 575
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Abdulkadir Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 06 augustus 2005 om 14:30
Asalamu Aleykum Warahmatoellahi Wabarakatoeh

Ik geloof dat er een andere site was waar hulp voor gevraagd was. Ik kan alleen niet meer openen (die topic). Aghi Abd al Wadud, niet dat ik al het werk wil overnemen, maar ik kan je helpen met de code voor de website. Ik moet deze pc wel delen met mijn broer dus kan ik soms niet optimaal werken.
Ik geloof dat ik goede websites ken die helpen met de opmaak, ik kan de links niet meer vinden. Ik ben alvast maar aan de slag. Trouwens, klasse banner, zo'n mooie 'bismillahi rahmani rahiem' heb ik nog nie gezien.

En Allah Weet Het Beste
Asalamu Aleykum Warahmatoellahi Wabarakatoeh
Terug naar boven
Malcolm X Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 november 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 992
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Malcolm X Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 06 augustus 2005 om 14:49
Salaam Aleikum,

MashAllah site broeder. Ik heb ook enige verstand van website alleen ben ik bang geen expert te zijn anders had ik je graag geholpen. Maar mocht ik iets interessants vinden dan zal ik zeker aan je site denken.

Mooie menu effecten overigens.

Salaam aleikum,

Malcolm X
Terug naar boven
Abd al Wadud Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 17 juli 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 484
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Abd al Wadud Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 06 augustus 2005 om 15:44
Ik doe mijn best maar die java spullen werken niet echt goed. Nou ja, het reslutaat is er iniedergeval, nu alleen nog veel artikelen krijgen.
Terug naar boven
islam Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 09 oktober 2003
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2554
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote islam Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 06 augustus 2005 om 15:58

PHP werkt beter dan java, is alleen wat lastiger in het begin om werkend te krijgen...
http://be2.php.net/tutorial
www.hotscripts.com

Met of zonder godsdienst zouden er goede mensen zijn die goede dingen doen en slechte mensen die slechte dingen doen. Maar om goede mensen slechte dingen te laten doen, heb je godsdienst nodig.
Terug naar boven
Abdulkadir Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 18 december 2004
Online status: Offline
Berichten: 575
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Abdulkadir Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 06 augustus 2005 om 16:07
Salaam

Hmmm, Kimmie programmeur? Java is eigenlijk geen taal om een website mee in te richten eigenlijk, aghi Abd al Wadud. Je bedoelt anders javascript. Nou, die kun je ook ontwijken, maar je hebt die al gebruikt in de menu.
Voor de rest. Ik zie wel wat ik kan doen. Ik ben toch van plan gratis websites voor moslims te verbeteren.
En ander aghi, kun je beginnen op http://www.w3schools.com.

En Allah Weet Het Beste
Salaam(=vrede)
Terug naar boven
islaam Bekijk dropdown
Admin Group
Admin Group
Avatar
Islaam

Lid geworden: 13 maart 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 280
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote islaam Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 06 augustus 2005 om 16:26

salaam alikoum,

Mag ik inhaken op java en php en javascript.

Keuze voor een bepaald programeertaal hangt af wat wil je doen? wat kan je? en wat zijn de mogelijkheden qua hosting etc...
Javascript is een script bedoeld voor clientside dwz om aan de gebruikerskant dingen te doen denk hier aan menu wat je al hebt, check bij formulieren etc... wil je meer dynamische dingen gaan doen en meer interactief zoals een database met artikelen, forum, poll etc.. dan zul je moeten over gaan naar server side script en dan heb je de keuze uit php, asp, jsp of .net wat je gaat kiezen hangt dus af van je kennis van de taal en vooral van mogelijkheden van hosting je zit nu op gratis hosting bij .tk en dat zal beperkt zijn denk ik. java is ook goede programmertaal voor internet alleen moet je jsp gebruiken (dat is webversie)

voordat dit allemaal te technisch wordt. ik ben bereid om je te helpen broeder als je wat nodig hebt ook als je technische vragen hebt betreft webscripting, programmeren voor internet of ook hosting.

wa salaam

Leef voor het leven net als je voor altijd zou leven en leef voor het hiernamaals net als je morgen zou sterven.
Terug naar boven
Abd al Wadud Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 17 juli 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 484
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Abd al Wadud Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 06 augustus 2005 om 17:21
En of ik vragen heb, hahah.
Ik wil wel iets interactiefs doen, net als een forum maar niet uitgebreid enzo, net als dit. Af en toe een poll. Maar die codetaal is veel te moeilijk voor mij. ik ken de beginselen van html weg maar verder raak ik verdwaald.
Terug naar boven
islaam Bekijk dropdown
Admin Group
Admin Group
Avatar
Islaam

Lid geworden: 13 maart 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 280
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote islaam Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 06 augustus 2005 om 17:31

Salaam abdelwadud,

zoals in mijn vorige post je bent afhankelijk van host waar je site staat of je interactief zaken kunt doen op je site of niet. Forum en poll etc.. je kunt ook gebruik maken van bestaande applicaties maar je hebt toch wel enige kennis nodig om die in je site te impelementeren. Kennis kun je oa verkrijgen door te googlen in tutrials etc.. en ook van anderen die kennis willen delen. Ik ben daar een van die erg graag mijn kennis wil delen met anderen (tenslotte is het onze profeet die zegt: de beste van jullie is diegene die iets wetenschap vergaart en deze aan andere leert) mijn vrije vertaling van hadith in het arabisch was dat dus kan fouten bevatten.

Ik ben ook bereid om scripts te delen met anderen die ik voor islaam.nl heb gemaakt en jou helpen om iets op te zetten inshallah.

Maar alles begint met een heldere en duidelijke plan. dus stel eerst op wat je wilt op je site en dan kan ik je helpen als je specifieke vragen hebt.

wa salaam

islaam
islaam.nl beheer

Leef voor het leven net als je voor altijd zou leven en leef voor het hiernamaals net als je morgen zou sterven.
Terug naar boven
Abd al Wadud Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 17 juli 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 484
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Abd al Wadud Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 06 augustus 2005 om 17:49
Shoekran
Terug naar boven
islam Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 09 oktober 2003
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2554
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote islam Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 07 augustus 2005 om 08:37

Idd, javascript, oeps.  Ik ken idd enkel wat php, net genoeg om een website te onderhouden, zeg maar.  Maar ik heb op aanraden van professionele website-bouwers dus php gekozen als cursus ipv javascript (wegens de mogelijkheden die Islaam uitlegde). 
Misschien is het trouwens handig dat je ook een kleine cursus volgt?  Ik heb gewoon voltijds een week gedaan en dat is echt voldoende om een website te bouwen en onderhouden.
Die website die ik je gaf, heeft trouwens ook een leermodule, hoewel die nogal lastig is.

Met of zonder godsdienst zouden er goede mensen zijn die goede dingen doen en slechte mensen die slechte dingen doen. Maar om goede mensen slechte dingen te laten doen, heb je godsdienst nodig.
Terug naar boven
islaam Bekijk dropdown
Admin Group
Admin Group
Avatar
Islaam

Lid geworden: 13 maart 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 280
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote islaam Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 07 augustus 2005 om 14:23

kimmie leuk dat je ook in de techniek zit.

nogmaals javascript is niet te vergelijken met php. het is niet het een of het ander. vaak gaat het ook samen. php is action script om invoer van gebruiker te verwerken. gegevens openemen en in een database stoppen of ophalen etc...

verder heb je html en vaak ook javascript om de layout en voorkant te bewerken. ik zal je voorbeeld geven. menu van islaam.nl is een dynamische menu die afkomstig is uit een database en wordt beheerd via webbrowser. de layout en afwerking dat het openklapt en die hierarchie is gedaan met javascript. de kleuen lettertype van tekst etc.. is dan weer html met style sheet (css).

dus dat is de combinatie die je hebt tussen action script en layout. ik hoop dat het duidelijker is.

zelf zou ik kiezen voor asp (daarmee heb ik islaam.nl ook gemaakt) en nu zou ik .NET aanraden is wel moeilijker maar wel krachtiger.

nou ik hoor het graag als ik kan helpen of als er vragen zijn.

wa salaam

Leef voor het leven net als je voor altijd zou leven en leef voor het hiernamaals net als je morgen zou sterven.
Terug naar boven
Ni3met Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 21 augustus 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 447
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Ni3met Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 07 augustus 2005 om 14:56
Moge Allah Soeb7aanahoe Wata3aala je helpen met je nieuwe website, Ameen
Terug naar boven
Abou Jabir Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 maart 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1813
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Abou Jabir Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 08 augustus 2005 om 07:45

Assalamoe alykoem,

of je kan een web-log beginnen dat nu echt populair begint te worden, samen met blogspot, ben je tenminste af van al die reclame van lycos enzo..

allebei gratis, er kan zelfs gediscussieerd/gereageerd worden over/op een bepaald onderwerp..

www.blogger.com/start

www.web-log.nl

 

Bezoek dit: http://aboujabir.web-log.nl/
"Wie in Allah en de Laatste Dag gelooft, moet het goede zeggen of zwijgen." {Boekharie & Moeslim}
Terug naar boven
Abd al Wadud Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 17 juli 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 484
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Abd al Wadud Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 12 augustus 2005 om 08:41
In eerste instantie geplaatst door Islaam

kimmie leuk dat je ook in de techniek zit.

nogmaals javascript is niet te vergelijken met php. het is niet het een of het ander. vaak gaat het ook samen. php is action script om invoer van gebruiker te verwerken. gegevens openemen en in een database stoppen of ophalen etc...

verder heb je html en vaak ook javascript om de layout en voorkant te bewerken. ik zal je voorbeeld geven. menu van islaam.nl is een dynamische menu die afkomstig is uit een database en wordt beheerd via webbrowser. de layout en afwerking dat het openklapt en die hierarchie is gedaan met javascript. de kleuen lettertype van tekst etc.. is dan weer html met style sheet (css).

dus dat is de combinatie die je hebt tussen action script en layout. ik hoop dat het duidelijker is.

zelf zou ik kiezen voor asp (daarmee heb ik islaam.nl ook gemaakt) en nu zou ik .NET aanraden is wel moeilijker maar wel krachtiger.

nou ik hoor het graag als ik kan helpen of als er vragen zijn.

wa salaam



as Salaam Aleykoum wa Rahmatollah,

.NET lijkt me wel goed, denk ik.
Is daar ook software voor?

Beslama,
abd al Wadud

Terug naar boven
islaam Bekijk dropdown
Admin Group
Admin Group
Avatar
Islaam

Lid geworden: 13 maart 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 280
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote islaam Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 12 augustus 2005 om 08:48

In eerste instantie geplaatst door Abd al Wadud


as Salaam Aleykoum wa Rahmatollah,

.NET lijkt me wel goed, denk ik.
Is daar ook software voor?

Beslama,
abd al Wadud

Salam alikoum,

ASP.NET  is een prgrammeertaal. Bedoel je met software ontwikkel tools? dan is beste voor .NET Visual .NET studio van microsoft zelf maar je hebt ook gratis tools zoals webmatrix, webdev en andere.

als het niet duidelijk is dan hoor ik van je

wa salaam

Leef voor het leven net als je voor altijd zou leven en leef voor het hiernamaals net als je morgen zou sterven.
Terug naar boven
Abd al Wadud Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 17 juli 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 484
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Abd al Wadud Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 12 augustus 2005 om 09:16
wat kan je dan eigenlijk doen, ik ben eigenlijk een dummie met het programmeren.. ik kan mijn html en verder raak ik de weg kwijt.

wat ik wil doen is de menu die je ziet (home, artikelen, enz.), aanpastbaar maken.
ik kan hem nu wel aanpassen maar dan moet ik de code op elke site kopieren.
ik wil het wel zoals jij dat hebt gedaan, frame's.
Hoe moet dat?

mijn menu boven en is een frame laat de website zich?
Terug naar boven
Abdulkadir Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 18 december 2004
Online status: Offline
Berichten: 575
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Abdulkadir Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 12 augustus 2005 om 09:30
Asalamu Aleykum Warahmatoellahi Wabarakatoeh

Aghi Abd al Wadud, ik had een alternatief gevonden voor jouw zware javascript menu. Ik moet nog de code analyseren, maar het is in iedere geval aanpasbaar. Ik geloof dat ik eergisteren de design van jouw website heb geschetst, ik moet alleen nog wat gaan coderen. Waar ik de laatste drie dagen weinig tijd voor had, omdat ik deze computer moet delen.
Bovendien raad ik verder aan geen asp te gebruiken, maar php. En ook geen frames, hoe handig je ook blijken. Ik geloof dat die subpagina's gemakkelijk dynamisch kunnen worden gemaakt door php.

En Allah Weet Het Beste
Asalamu Aleykum Warahmatoellahi Wabarakatoeh
Terug naar boven
Abd al Wadud Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 17 juli 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 484
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Abd al Wadud Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 12 augustus 2005 om 09:32
De afbeelding �http://members.lycos.nl/islaamsitetk/islaamsite.JPG� kan niet vertoond worden, omdat ze fouten bevat.

Globaal gekeken, zou ik graat dit willen.

1 is de menu.
2. is de enige die hoeft de laden
3. meest bekeken artikelen
4. poll of iets dergelijks

kan dit?
Terug naar boven
islaam Bekijk dropdown
Admin Group
Admin Group
Avatar
Islaam

Lid geworden: 13 maart 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 280
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote islaam Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 12 augustus 2005 om 09:38

In eerste instantie geplaatst door Abdulkadir

Asalamu Aleykum Warahmatoellahi Wabarakatoeh
....Bovendien raad ik verder aan geen asp te gebruiken, maar php.....

Salaam alikoum,

Kan je aub uitleggen waarom je geen asp aanraadt en wel php?? is dat gebaseerd op iets of is het een persoonlijke voorkeur??!!

wat beterft frames. ben ik mee eens frames zijn verouderd en zijn niet handig bij het indexeren van je website bij zoekmachines etc... je kan het beste je gehele site indelen in tabellen of beter in DIV lagen en dan met serverside includes de componenten plaatsen en dynamisch maken.

Leef voor het leven net als je voor altijd zou leven en leef voor het hiernamaals net als je morgen zou sterven.
Terug naar boven
 Post Reply Post Reply Pagina  12>

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.094 seconden.