Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

Islaamsite

 Post Reply Post Reply Pagina  <12
Schrijver
Abdulkadir Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 18 december 2004
Online status: Offline
Berichten: 575
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Abdulkadir Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: Islaamsite
    Geplaatst op: 12 augustus 2005 om 09:39
Ik had een soort gelijke design, maar ik heb opmerkingen:
De menu (1) kan beter aan de linkerzijde omdat men in het nederlands gemakkelijk van links naar rechts leest.
En (2) kan beter een blanke strook laten aan de linker en bovenzijde zodat men beter kan concentreren op de inhoud.
Je kan als de menu (1) aan de linkerzijde zit aan de rechterzijde iets zetten: of een logo, of die bismi.jpg die je al eerder had.

Voor de rest kan het ermee door.
Terug naar boven
Abd al Wadud Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 17 juli 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 484
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Abd al Wadud Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 12 augustus 2005 om 09:41
In eerste instantie geplaatst door Abdulkadir

Asalamu Aleykum Warahmatoellahi Wabarakatoeh

Aghi Abd al Wadud, ik had een alternatief gevonden voor jouw zware javascript menu. Ik moet nog de code analyseren, maar het is in iedere geval aanpasbaar. Ik geloof dat ik eergisteren de design van jouw website heb geschetst, ik moet alleen nog wat gaan coderen. Waar ik de laatste drie dagen weinig tijd voor had, omdat ik deze computer moet delen.
Bovendien raad ik verder aan geen asp te gebruiken, maar php. En ook geen frames, hoe handig je ook blijken. Ik geloof dat die subpagina's gemakkelijk dynamisch kunnen worden gemaakt door php.

En Allah Weet Het Beste
Asalamu Aleykum Warahmatoellahi Wabarakatoeh


ik gebruik dhtml menu, heel simpel in gebruik.
die slaat de menu's op..

hier is de installatie zip.
en hier is de zip om het beter te laten werken.

allebei rechts klikken en opslaan als
Terug naar boven
Abdulkadir Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 18 december 2004
Online status: Offline
Berichten: 575
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Abdulkadir Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 12 augustus 2005 om 09:41
Asalamu Aleykum

Deels persoonlijk: ervaring en andere 'ervaring'. Ten eerste omdat ik php ook echt heb bestudeerd. Ja, die twee kun je raden. Maar eigenlijk toch door het eerste geval.
(En ja, ik weet dat deze website op asp staat)

En Allah Weet Het Beste
Asalamu Aleykum
Terug naar boven
Abdulkadir Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 18 december 2004
Online status: Offline
Berichten: 575
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Abdulkadir Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 12 augustus 2005 om 09:44
Asalamu Aleykum

Dat is'm het probleem aghi, het is een commercieel programma en die wilt men ook moeilijk maken om aan te kunnen passen. Trouwens, die DHTML is best wel een zware vereiste van niet-IE browsers. Misschien dat je het daarom kunt weglaten. Ik heb een <div>-tag oplossing gevonden.
Ik zie dat we druk overleggen: misschien zouden we moeten chatten?

En Allah Weet Het Beste
Asalamu Aleykum
Terug naar boven
Abd al Wadud Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 17 juli 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 484
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Abd al Wadud Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 12 augustus 2005 om 09:46
As salaam aleykoum wa Rahmatollah beste broeder,

het is heel simpel met die menu's, die zijn zo aan te passen
maar wat ik niet wil is dat ik ze op elke website moet plakken.
gewoon net als deze site hier, die (over islaam | artikelen | kennisbank | enz.) balk die veranderd ook niet als ik ergens op klik.

Die is als het ware onafhankelijk, en dat wil ik ook.
Terug naar boven
Abd al Wadud Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 17 juli 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 484
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Abd al Wadud Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 12 augustus 2005 om 09:49
Ik ben nu op de chat
Terug naar boven
islaam Bekijk dropdown
Admin Group
Admin Group
Avatar
Islaam

Lid geworden: 13 maart 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 280
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote islaam Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 12 augustus 2005 om 09:49

In eerste instantie geplaatst door Abdulkadir

Asalamu Aleykum

Deels persoonlijk: ervaring en andere 'ervaring'. Ten eerste omdat ik php ook echt heb bestudeerd. Ja, die twee kun je raden. Maar eigenlijk toch door het eerste geval.
(En ja, ik weet dat deze website op asp staat)

En Allah Weet Het Beste
Asalamu Aleykum

Salaam,

Ik heb deze site in asp gebouwd idd en dat is niet rede om asp te kiezen. Zoals ik eerder heb gezegd is keuze voor een script taal voor groot deel afhankelijk van mogelijkheden qua kennis en qua hosting. of php beter is dan asp of andersom kan je niet stellen vind ik. Ik heb beide talen bestudeerd en in beide talen geprogrammeerd ook. wat ik bij asp vooral handig vind is het gebruik van externe componenten (com objecten) waardoor het meer object gorienteerd is dat php maar php heeft ook weer zake die handiger zijn dan in asp. kortom verschil tussen twee talen is niet groot. daaom vind ik niet dat je de ene taal kan afraden of aanraden.

wa salaam

Leef voor het leven net als je voor altijd zou leven en leef voor het hiernamaals net als je morgen zou sterven.
Terug naar boven
Abd al Wadud Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 17 juli 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 484
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Abd al Wadud Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 12 augustus 2005 om 10:06
� 100 MB webruimte
� 1 GB Maandelijkse Bandbreedte
� Onbeperkt POP3 Email adressen
� Onbeperkt email lists
� Onbeperkt ftp accounts
� Onbeperkt sub-domeinen
� Onbeperkt MySQL databases
� Onbeperkt e-mail autoresponders
� Onbeperkt e-mail forwarders
� Onbeperkt e-mail filters
� Gratis Merchant Account (Accepteer Visa & Mastercard!)
� Gratis Fantastico/Scripta Panel
� Automatische software updates
� Support voor PHP, Perl, CGI, SII, FrontPage
� Support voor Cron, Curl, Image Magick, GD, NetPBM, Streaming Media
� Volledige domeinnaam hosting support
� cPanel 9.x Web Based Controle Panel
� Webmail
� Spam filters
� Wekelijkse back-up
� Krachtige servers op een snel & betrouwbaar netwerk
� Snelle service & snelle support (24/7)
� 99% Uptime gegarandeerd!

� Gratis HTML Cursus: Leer zelf een website bouwen in 25 lessen!

� Om u op weg te helpen met uw website, krijgt u na uw bestelling gratis de beschikking over 400+ verschillende, makkelijk te wijzigen website sjablonen (templates). Tevens krijgt u gratis de beschikking over duizenden animated web graphics, icons en images welke u in uw website(s) kunt verwerken!

� 55+ scripts zijn alvast voor u geinstalleerd, zoals bijvoorbeeld: phpBB, InvisionBoard, PHP-Nuke, osCommerce, PostNuke, XOOPS, phpWebSite, phpAuction, livehelp, AdvancedPoll, OneOrZero HelpDesk , phpSupport Tickets, phpMyFAQ, phpLinks enz. enz. enz....

� Hosting features: SSH Window Crontab PGP/GPG Addon Cgi Scripts Interchange Shopping Cart Agora Shopping Cart PHPBB2 Chat Rooms Entropy Banner Entropy Search Java Countdown Java Clock Counter Advanced Guestbook Simple Guestbook Random Html Generator Simple Cgi Wrapper Mysql PhpMyAdmin PhpPgAdmin Email Account Manager Webmail Default Address Manager Autoresponder Manager Email Filtering Manager Forwader Manager Mailman List Manager Ability to Change MX Ability to Trace an email address Spamassassin Ftp Account Manager Ftp Settings Backup Manager Webprotect Password Change Customer Error Pages Mime Types Manager Apache Handlers Manager Hotlink Protection Redirect Manager Frontpage Search Engine Submit Tool Ip Deny Manager Network Tools Subdomain Manager Parked Domain Manager Addon Domain Manager Subdomain Stats Webalizer Stats Awstats Stats Analog Stats Last Visitors Stats Bandwidth Stats Error Log Raw Access Logs Email Scripts (cgiemail,formmail) File Manager Disk Usage Viewer Index Manager Change Language SSL Manager SSL Host Installer Support System Submission Image Manager Box Trapper Spam Trap Leech Protect enz. enz. enz.

Deze functies zijn van een hosting die ik op het oog heb.
Terug naar boven
islaam Bekijk dropdown
Admin Group
Admin Group
Avatar
Islaam

Lid geworden: 13 maart 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 280
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote islaam Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 12 augustus 2005 om 10:29

salaam,

zo te zien ben je op php aangewezen. mag ik vragen wat je moet betalen voor dit pakketje per jaar inc. domein?

Leef voor het leven net als je voor altijd zou leven en leef voor het hiernamaals net als je morgen zou sterven.
Terug naar boven
Abd al Wadud Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 17 juli 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 484
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Abd al Wadud Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 12 augustus 2005 om 10:31
1 euro per maand, stond er bij
maar ik kijk het nog wel even na.

edit: �49.98 voor een jaar

�264.18 voor 10 jaar
Terug naar boven
Abd al Wadud Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 17 juli 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 484
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Abd al Wadud Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 13 augustus 2005 om 06:16
http://members.lycos.nl/islaamsitetk/PHPLeren/form.php

Dus dit is php?
Terug naar boven
Abdulkadir Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 18 december 2004
Online status: Offline
Berichten: 575
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Abdulkadir Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 13 augustus 2005 om 15:50
jup
Terug naar boven
 Post Reply Post Reply Pagina  <12

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.063 seconden.