Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

bereid je voor broeders en zusters

 Post Reply Post Reply Pagina  <12
Schrijver
Abdulkadir Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 18 december 2004
Online status: Offline
Berichten: 575
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Abdulkadir Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: bereid je voor broeders en zusters
    Geplaatst op: 10 augustus 2005 om 13:47
Salaam

Achterdocht? Dus het is iets persoonlijks? Voorzover ik jouw berichten ken probeer jij Allah in de gehele quraan dus juist niet te leren kennen. Allah zegt, gehoorzaam of gehoorzaam niet, aan de mens/djins de keus. Niet van 'gehoorzaam of hel'. Want dat is een uitwerking op de gevolg (straf) van ongehoorzaamheid. Lees niet eenzijdig en laat alstublieft 'gehoorzaam of hel'-argument een los.
Het goede is duidelijk voor de mens: het kent voordelen. Dus wat bedoel je met toekomst? Dat dingen veranderen? Dus mensen kunnen bepalen wat goed is? Denk je nou werkelijk dat zoiets realistisch dunkt? Voorzover ik weet, is aardig aardig, beleefd beleefd etcetera.
Misschien ook niet!!? Je bevind je op een heel andere plateau dan waar ik op zit te denken. Jij probeert te zeggen dat moslims ook in hel kunnen komen. Maar dan vergeet je natuurlijk dat alleen Allah weet of je in de paradijs/hel komt. Het enige wat houdvast bied is dat Allah rechtvaardig zal oordelen over je goede/slechte daden. En Allah zal mensen die meer goed dan kwaad hebben gedaan belonen met het paradijs, mensen die meer kwaad dan goed hebben gedaan met de hel.
Ik zie dat je niet begrijpt wat aanbidding inhoud in islam. Aanbidding houd niet alleen in om te bidden, maar ook om nobele gedragsregels te volgen en toe te passen op de medemens: barmhartigheid/vriendelijkheid, zich verre houden van ontucht/jaloezie/breken van beloftes. Misschien dat daar ook jouw eenzijdige interpretatie zit.
Over-all kan ik zeggen dat je kampt met gebroken kennis over islam. Sorry hoor, maar zo merk ik het van mijn zijde.

Ik ben ook maar een mens. Ik maak ook fouten. Maar aan Allah leg ik verantwoording af voor al mijn daden.

En Allah Weet Het Beste
Salaam(=vrede)
Terug naar boven
pietjepuk Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 08 juli 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 642
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote pietjepuk Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 10 augustus 2005 om 13:52

Beste Paladin,

Wat jij hierboven beschrijft begrijp ik direct. Ik noemde het de angst voor God en  het hiernamaals. Dit Godsbeeld bepaalt mede hoe je met mensen omgaat.

Probleem is echter dat het lijkt alsof ik de islam en koran aanval. Dat doe ik nooit! Daar kan en wil ik niet over oordelen. Wel kaart ik de dubbele moraal,  de haat en angst, de alwetende houding, (moet ook wel, omdat als je twijfelt aan God, kom je weer in die verdomde hel. Ik begrijp deze spagaat wel) aan die moslims hier telkens weer benadrukken.

 

Terug naar boven
broeder01 Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 30 januari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 245
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote broeder01 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 10 augustus 2005 om 14:05

salam,

beste pietjepuk, jij mag zien hoe je het wilt zien, knul!!! Als je de islaam ziet als een geweldadige godsdienst, of een ongeloofwaardige zaak..jouw probleem knul!!!

Denk je dat de islam voor jouw gaat buigen om van jouw een moslim te maken..hahaha denk je dat de islam voor jouw gaat knielen!!! KNul het zal toch van jouw moeten komen en zo niet dan zul je zeker de nadelen ervan kennen.

ALLAh swt is de enigste god en profeet mohammed vzmh is zijn profeet..dit is gewoon een feit..

allah akbar!!! heb geduld en wees standvastig broeders en zusters  op de hele wereld!!! de tijd zal komen inschallah!!! Inschallah zal allah swt ons op het rechte pad leiden!!1

allah akbar!!!

salam

Terug naar boven
pietjepuk Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 08 juli 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 642
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote pietjepuk Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 10 augustus 2005 om 14:10

Nogmaals, ik zie de islam NIET als een geweldadige godsdienst. De invulling van die islam door sommige moslims echter WEL.

Lijkt me zelfs voor jou duidelijk.

Terug naar boven
Islam01 Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 22 juli 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 304
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Islam01 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 10 augustus 2005 om 14:16

Ik vrees God natuurlijk doordat je God vreest doe je niet slechte zaken.

Je houdt je aan de regels van de heer der werelden dat betekent vrees hebben voor God.

Natuurlijk is iedereen bang voor dat hij/zij in de hel terecht komt daarom moet je God om bescherming vragen.

God heeft meer recht op dat je hem vreest dan de mensen.

 

Terug naar boven
pietjepuk Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 08 juli 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 642
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote pietjepuk Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 10 augustus 2005 om 14:34
Het spijt me maar ik ben helemaal niet bang dat ik in de hel terecht kom. Ik kom in de hemel.
Terug naar boven
broeder01 Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 30 januari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 245
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote broeder01 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 10 augustus 2005 om 14:38

salam

ahahaha pietjepuk!! Ik zeg jouw eerlijk, het doet me echt pijn om je zo te horen praten. ik krijg echt tranen in mijn ogen ervan..zoek de waarheid, het zal je sterker maken!!!!

kijk uit met hoogmoedigheid, hoogmoed komt voor de val!!

salam

Terug naar boven
pietjepuk Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 08 juli 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 642
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote pietjepuk Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 10 augustus 2005 om 14:41
Het is geen hoogmoed. Het is het vertrouwen dat ik in de Vader heb. En Hij in mij. Rest me nog te zeggen dat ook jij niet bang hoeft te zijn. Jij komt gewoon bij dezelfde Vader in ons hiernamaals.
Terug naar boven
moslimboy212 Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 23 maart 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 736
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote moslimboy212 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 10 augustus 2005 om 14:56
In eerste instantie geplaatst door pietjepuk

Beste Moslimboy,

bedankt voor je antwoord. Toch is het me niet helemaal duidelijk.

2. Als de koran niet verkeerd kan worden geinterpreteerd, waarom leest iedere moslim de koran dan op een andere manier? Waarom wordt de koran dan door veel moslims verschillend geinterpreteerd? Schijnbaar is het toch niet zo duidelijk. (Ik bedoel dit niet als verwijt! ) Laten we ervan uitgaan dat de koran een heilig boek is, dan blijft toch altijd de mens de zwakke schakel, doordat ieder een andere uitleg geeft aan dat wat hij/zij leest?  Hoe weet je dat je interpretatie juist is? Het is toch een interpretatie. de koran word door sommige mensen anders geinterpreteerd,maar dat zijn meestal de zoekende,de verdwaalde.ik heb het je al eens uitgelegd hoe dat het komt dat wij het juist interpreteren.dat komt omdat Allah (s.a.w) het duidelijk aan onze profeet mohammed (s.a.w) heeft gezegd.je kunt het in verscheidene hadiths vinden.wil je het paradijs binnentreden dan moet je de koran volgen en de soena van de profeet mohammed (s.a.w).en de koran juist interpreteren vergt natuurlijk welk een beetje logisch verstand en de wil om het te begrijpen

3. Hoe weet je dat we dicht bij de dag des oordeels staan?alhetgeen wat in de koran is voorspeld over tekens van de dag des oordeels zijn al bijna uitgekomen.dit is nog zoiets waarom de islam de ware godsdienst is:in de koran en in verschillende hadits(overlevering door onze profeet mohammed s.a.w) zijn allerlei gebeurtenissen voorspeld die in de toekomst zouden gebeurden.die tekens bestaan uit tal van kleine tekens en als die voorbij zijn dan komen de 7 grote tekens en wanneer die zijn uitgekomen dan is het einde nabij.en de reden waarom elke moslim weet dat de dag des oordeels nabij is,is omdat bijna al de kleine tekens zijn uitgekomen.

salaam==>sinds wanneer geef jij de salaam?

laa ilaha illalah
Terug naar boven
Pfarrer Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 07 juli 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 316
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Pfarrer Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 10 augustus 2005 om 15:06
In eerste instantie geplaatst door moslimboy212

..jawel,Allah (s.w.t) vraagt het wel aan mij om djihaad te voeren tegen de kafirs!!en geloof me als de tijd komt zal ik inshallah in de naam van Allah elke kafir die in mijn weg komt hem afmaken zodat die in hel kan branden.


Naast moslims die waardig de boodschap over Allah en de islam hier willen verbreiden, tref ik nu deze moslimboy212 reactie aan. Ik ben benieuwd wat jullie hiervan vinden. Dit is oproepen tot geweld en moord op ongelovigen. Een afgrijselijk geloof waarvan ik hoop dat jullie, als moslimbroeders van deze boy, het ook afkeuren. Dit is de vorm van islam waar vele medelanders misschien wel bang voor zijn, en in elk geval afkeuren. Mee door dit soort uittingen kan in nederland een anti-islamsfeer ontstaan, waarbij, ten onrechte, alle islam op ��n hoop wordt gegooid. Volgens mij kunnen jullie zelf een positieve bijdrage daarin leveren door dit soort uitingen af te keuren. Wat vinden jullie?
Terug naar boven
broeder01 Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 30 januari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 245
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote broeder01 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 10 augustus 2005 om 15:07

salam pietje

Het is geen hoogmoed. Het is het vertrouwen dat ik in de Vader heb. En Hij in mij. Rest me nog te zeggen dat ook jij niet bang hoeft te zijn. Jij komt gewoon bij dezelfde Vader in ons hiernamaals.

vriend, jij jouw geloof..met alle respect..en ik mijn geloof..

K heb het beste voor met de mens, maar dan moet die er wel goed voor werken..

salam

Terug naar boven
pietjepuk Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 08 juli 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 642
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote pietjepuk Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 10 augustus 2005 om 15:24

Ik heb ook het beste voor met de mens, met dit verschil dat ie er wat mij betreft niet voor hoeft te werken.

Salaam

 

Terug naar boven
moslimboy212 Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 23 maart 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 736
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote moslimboy212 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 11 augustus 2005 om 06:36
In eerste instantie geplaatst door moslimboy212

In eerste instantie geplaatst door pietjepuk

,euhm,....jawel,Allah (s.w.t) vraagt het wel aan mij om djihaad te voeren tegen de kafirs!!en geloof me als de tijd komt zal ik inshallah in de naam van Allah elke kafir die in mijn weg komt hem afmaken zodat die in hel kan branden.

Abdulkadir,

Bovenstaand stukje is geschreven door moslimboy. Daar geef jij dus indirekt goedkeuring aan? wat ik met mijn post bedoel is dat ik tijdens de heilige oorlog tegen kafirs ga strijden. ik ga niet zoals de teroristen van vandaag onschuldige mensen vermoorden (wat de islam juist VERBIED!)ik ga inshallah strijden tegen de kafirs zoals men strijd in een oorlog zoals een oprechte dienaar van Allah (s.w.t).

als ik ooit de heilige oorlog meemaak.

pfarrer lees het rode stuk eens aandachtig,dan zul je misschien inzien dat ik geen terrorist ben.ik ga dan gewoon zoals elke mens de oorlog aangaan!

laa ilaha illalah
Terug naar boven
Abdulkadir Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 18 december 2004
Online status: Offline
Berichten: 575
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Abdulkadir Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 11 augustus 2005 om 07:32
Salaam

Pfarrer (en anderen met hem), ik zou pas blij zijn als mensen zoals jou dus ophielden met het uiten van onbegrip. Namelijk, aghi moslimboy212 bedoelt hiermee mocht er een oorlog worden verklaard door een gerechtvaardigde chalief als uiterst laatste middel. De oorlogsrecht houd in dat men uit overlevering terug mag slaan volgens specifiek islamietische regels (geen vrouwen/kinderen/ouderen/gewonden/zieken). Jullie blijven dit niet lezen. Vraag eens julliezelf eens, waarom jullie dit niet willen lezen. Juist dit onbegrip en gebrek aan kennis zorgt voor frustraties met moslims.
Oja, iedere westerse natie heeft wel een oorlogsrecht, iedere religie laat het zelfs toe om uit pure zelfverdediging geweld als laatste redmiddel te gebruiken. Dus, wees eens genuanceerd. En anders luister naar de woorden van Jezus (vrede zij met hem): spreek het goede of zwijgt.

Ik ben ook maar een mens. Ik maak ook fouten. Maar aan Allah leg ik verantwoording af voor al mijn daden.

En Allah Weet Het Beste
Salaam(=vrede)
Terug naar boven
Pfarrer Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 07 juli 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 316
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Pfarrer Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 11 augustus 2005 om 07:36
In eerste instantie geplaatst door Abdulkadir

Salaam

Pfarrer (en anderen met hem), ik zou pas blij zijn als mensen zoals jou dus ophielden met het uiten van onbegrip. Namelijk, aghi moslimboy212 bedoelt hiermee mocht er een oorlog worden verklaard door een gerechtvaardigde chalief als uiterst laatste middel. De oorlogsrecht houd in dat men uit overlevering terug mag slaan volgens specifiek islamietische regels (geen vrouwen/kinderen/ouderen/gewonden/zieken). Jullie blijven dit niet lezen. Vraag eens julliezelf eens, waarom jullie dit niet willen lezen. Juist dit onbegrip en gebrek aan kennis zorgt voor frustraties met moslims.
Oja, iedere westerse natie heeft wel een oorlogsrecht, iedere religie laat het zelfs toe om uit pure zelfverdediging geweld als laatste redmiddel te gebruiken. Dus, wees eens genuanceerd. En anders luister naar de woorden van Jezus (vrede zij met hem): spreek het goede of zwijgt.

Ik ben ook maar een mens. Ik maak ook fouten. Maar aan Allah leg ik verantwoording af voor al mijn daden.

En Allah Weet Het Beste
Salaam(=vrede)


Abdulkadiir, vergeef me mijn onwetendheid.

Uhm, ik hoop dat er voorlopig geen chalief komt.
Terug naar boven
moslimboy212 Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 23 maart 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 736
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote moslimboy212 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 11 augustus 2005 om 07:55

salaam aleykum.

dank je Abdulkadir voor het duidelijk uit te leggen aan de rest.

waleykum salaam

laa ilaha illalah
Terug naar boven
broeder01 Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 30 januari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 245
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote broeder01 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 11 augustus 2005 om 08:46

salam,

pietjepuk zei:

Ik heb ook het beste voor met de mens, met dit verschil dat ie er wat mij betreft niet voor hoeft te werken.

dir geeft al maar weer eens aan hoe jullie in elkaar zitten: hou je aan de tien geboden, erken jezus als de zoon van de vader en je bent binnen.

aahahah een keer per week naar de kerk, om effe de zoon van god aan te bidden, de rest van de week gewoon lekker het leven vieren, lekker feestjes en dergelijk!!!

Als je naar ons moslim kijkt, wij bidden 5 keer per dag, wij knielen voor allah swt diep in de nacht en laat in de avond!!! en ga zo maar door!!! Wij lezen de koran dagelijks!! En bij elke handeling denken we aan allah swt.. K denk toch dat dit geen grote verschil is., maar zo zal de ongelovige dit niet zien tot dat de dood hem in zijn ogen aankijkt!!! Maar bij dat punt is er geen uitstel meer, dan is jouw boek met daden geschreven en zijn de weegschalen opgesteld...

salam..

Terug naar boven
pietjepuk Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 08 juli 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 642
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote pietjepuk Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 11 augustus 2005 om 09:52

Abdulkadir, goed dat jij deze uitleg geeft wat moslimboy bedoeld. Maar, zo staat het er NIET.

Je vraagt aan ons enige nuance, en daar heb je gelijk in. Anderzijds zou ook enige nuance door moslims m.b.t. Israel, Amerika en de westerse levenstijl ook op zijn plaats zijn.

In eerste instantie geplaatst door Abdulkadir

Salaam

Pfarrer (en anderen met hem), ik zou pas blij zijn als mensen zoals jou dus ophielden met het uiten van onbegrip. Namelijk, aghi moslimboy212 bedoelt hiermee mocht er een oorlog worden verklaard door een gerechtvaardigde chalief als uiterst laatste middel. De oorlogsrecht houd in dat men uit overlevering terug mag slaan volgens specifiek islamietische regels (geen vrouwen/kinderen/ouderen/gewonden/zieken). Jullie blijven dit niet lezen. Vraag eens julliezelf eens, waarom jullie dit niet willen lezen. Juist dit onbegrip en gebrek aan kennis zorgt voor frustraties met moslims.
Oja, iedere westerse natie heeft wel een oorlogsrecht, iedere religie laat het zelfs toe om uit pure zelfverdediging geweld als laatste redmiddel te gebruiken. Dus, wees eens genuanceerd. En anders luister naar de woorden van Jezus (vrede zij met hem): spreek het goede of zwijgt.

Ik ben ook maar een mens. Ik maak ook fouten. Maar aan Allah leg ik verantwoording af voor al mijn daden.

En Allah Weet Het Beste
Salaam(=vrede)

Terug naar boven
Abdulkadir Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 18 december 2004
Online status: Offline
Berichten: 575
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Abdulkadir Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 11 augustus 2005 om 11:14
Salaam

Hmm, zo staat het er niet? Of zo wil jij dat niet interpreteren. Insinueer jij dat je de woorden van aghi moslimboy212 beter kunt begrijpen en aanvullen dan een mede-moslim? Na al de onbegrip die moslims op de forum jou proberen af te leren over islam, durf jij nog te beweren moslims goed te begrijpen? Luister, klinkt het realistisch dat een beginnende piloot in staat is (met zeer weinig ervaring dus) om een passagiersvliegtuig door de drukste gebieden van de luchtvaart te maneuveren in z'n eentje? Precies, niet realistisch, netals jouw interpretaties over islam. Ik beweer hier dus dat je meer ervaring nodig hebt met islam eer je realistische/kloppende conclusies kunt trekken.
Trouwens, Pfarrer, kerel, ik weet ook niet alles. Ik zou het fijn vinden als je niet gaat denken dat ik beweer altwetendheid te bezitten.

Ik ben ook maar een mens. Ik maak ook fouten. Maar aan Allah leg ik verantwoording af voor al mijn daden.

En Allah Weet Het Beste
Salaam(=vrede)
Terug naar boven
pietjepuk Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 08 juli 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 642
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote pietjepuk Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 11 augustus 2005 om 11:44

Je hoeft geen moslim te kunnen zijn om te kunnen lezen, beste abdul.

Daarnaast ben ik niet "pfarrer kerel" , maar pietje. Over goed lezen gesproken.

 

Terug naar boven
moslimboy212 Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 23 maart 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 736
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote moslimboy212 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 11 augustus 2005 om 11:53
In eerste instantie geplaatst door pietjepuk

Je hoeft geen moslim te kunnen zijn om te kunnen lezen, beste abdul.

Daarnaast ben ik niet "pfarrer kerel" , maar pietje. Over goed lezen gesproken.

 

maar je moet wel moslim zijn om de koran met je hart te lezen,dus daarom ben jij alweer degene die andermans woorden verdraaid,net zoals ze de woorden in de bijbel,thora,indjiel hebben verdraaid.

met als besluit dat een moslim een andere moslim beter kan begrijpen dan een kafir

laa ilaha illalah
Terug naar boven
pietjepuk Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 08 juli 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 642
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote pietjepuk Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 11 augustus 2005 om 11:57

Toch kan ik heel goed lezen en mijn nederlands is ook ruim voldoende.  Jullie kundigheden om moeilijke onderwerpen te omzeilen verdiend een grote pluim!!

Bij deze. 

Terug naar boven
Abdulkadir Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 18 december 2004
Online status: Offline
Berichten: 575
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Abdulkadir Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 11 augustus 2005 om 12:25
Salaam

Sinds wanneer voel je je aangesproken als ik het heb met Pfarrer, wiens vraag ik heb beantwoord. Is al goed hoor, verkeerd verbonden.
Nee, lezen kan, maar durf je ook te begrijpen? Oja, jij hebt ook begrip. Hmm, vreemd dat wij (moslims) jou nog het een en ander over islam moeten uitleggen. De quraan spreekt niet voor niks over het volk met verstand. En, de quraan is niet oorspronkelijk in het nederlands geschreven, dus dat maakt geen indruk.
Voorzover ik weet ben jij zeer kundig moslims te provoceren over zaken waarin we jou al hebben geinformeerd. Dat kan je nog moeilijk 'ontwijken' noemen.

Ik ben ook maar een mens. Ik maak ook fouten. Maar aan Allah leg ik verantwoording af voor al mijn daden.

En Allah Weet Het Beste
Salaam(=vrede)
Terug naar boven
pietjepuk Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 08 juli 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 642
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote pietjepuk Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 11 augustus 2005 om 15:02

Dank je beste abdul, voor je gemeende complimenten.

salaam

 

Terug naar boven
 Post Reply Post Reply Pagina  <12

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.094 seconden.