Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

Invasie of Luchtaanval

 Post Reply Post Reply Pagina  12>
Schrijver
jiyuu Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 30 januari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2357
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote jiyuu Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: Invasie of Luchtaanval
    Geplaatst op: 16 augustus 2005 om 05:21

Zal de USA Iran binnenvallen of zullen ze vanuit de lucht Iran bombarderen? Beide? Of zullen ze niets doen?

www.hhugs.org.uk/
Terug naar boven
broeder01 Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 30 januari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 245
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote broeder01 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 16 augustus 2005 om 06:14

salam,

k denk dat israel een aanval gaat plegen met behulp van de grote IBLIES, amerika!!!

K denk dat het een luchtaanval wordt van israel,waardoor amerikaanse militairen via irak kunnen oversteken!!!

Inschallah, inschallah broeders en zusters, dit zeg ik uit mijn hart met pijn en verdriet, k hoop dat de Amerikaanse militairen en hun duivelse bondgenoten een hele grote nederlaag krijgen!!! Inschallah, zal allah swt de moslims leiden op het rechte pad!!! Inschallah zal allah swt de ongelovigen een nederlaag geven!!Inschallah zal allah swt onze moslim ummah versterken en ons op het rechte pad leiden.

Amerika zit in de val als ze Iran aanvallen, dan kunnen de moslimlanden ze opsluiten, via iran en irak, syrie en jordanie!! Maar k denk niet dat deze zichzelf noemende moslimlanden dit gaan doen, omdat ze te bang zijn voor de ongelovigen in plaats om te vrezen voor allah swt, de almachtige, de alwijze, de alwetende!!

Moge allah swt onze zonden in het verleden en in de toekomst vergeven beste moslimbroedersen moslima's

salam

Terug naar boven
1a2b3c Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 28 maart 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 236
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote 1a2b3c Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 16 augustus 2005 om 06:21
heb ik eventjes een nieuwsfeitje gemist ofzo
Terug naar boven
aboe bakr Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 16 maart 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 452
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote aboe bakr Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 16 augustus 2005 om 06:26
Bismillah Irahman Irahiem moge vrede en zegeningen zijn met de heillige profeet Mohammed en zijn metgezellen en de Moejahedeen, Amien, amien voor je doeaa mijn beste moslimbroeder 01 als Allah je doeaa verhoort inshallah ben ik super blij!!
Terug naar boven
Pfarrer Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 07 juli 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 316
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Pfarrer Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 16 augustus 2005 om 06:29
In eerste instantie geplaatst door broeder01

salam,

k denk dat israel een aanval gaat plegen met behulp van de grote IBLIES, amerika!!!

K denk dat het een luchtaanval wordt van israel,waardoor amerikaanse militairen via irak kunnen oversteken!!!

Inschallah, inschallah broeders en zusters, dit zeg ik uit mijn hart met pijn en verdriet, k hoop dat de Amerikaanse militairen en hun duivelse bondgenoten een hele grote nederlaag krijgen!!! Inschallah, zal allah swt de moslims leiden op het rechte pad!!! Inschallah zal allah swt de ongelovigen een nederlaag geven!!Inschallah zal allah swt onze moslim ummah versterken en ons op het rechte pad leiden.

Amerika zit in de val als ze Iran aanvallen, dan kunnen de moslimlanden ze opsluiten, via iran en irak, syrie en jordanie!! Maar k denk niet dat deze zichzelf noemende moslimlanden dit gaan doen, omdat ze te bang zijn voor de ongelovigen in plaats om te vrezen voor allah swt, de almachtige, de alwijze, de alwetende!!

Moge allah swt onze zonden in het verleden en in de toekomst vergeven beste moslimbroedersen moslima's

salam



En weer hobbelt de religie de politiek in. Ik hoop niet dat Amerika nu Iran aanvalt. Maar dit geroep om moslimactie maakt het alleen maar erger, om het te gaan zien als een grote aanval op de (wat dat in jouw mening de ware) islam te zien is onvoorstelbaar na�ef maar ook ontzettend opruiend.

En wat betreft Israel, om hen nu te zien als bondgenoot van satan, da's eng. De geweldige opstelling van Israel mbt de ontruimingen van de nederzettigen - en daar is moed voor nodig! - getuigt van durf en inzicht. De jaren dat ze in Israel wonen, na de holocaust in 40-45, hebben ze in Israel alleen maar moord en doodslag ontvangen van de arabische landen om hen heen. Om nu de Palestijnse Arabieren een eigen plek te geven - wat mij betreft: Terecht - getuigt van moed na zoveel bloedverlies.
Een dergelijke inschikkelijke houding missen we helaas nog bij hamas en de hunnen. Hun opstelling zal alleen maar meer bloed gaan kosten.

Maar goed, we hadden het over Iran.
Terug naar boven
moslimboy212 Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 23 maart 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 736
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote moslimboy212 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 16 augustus 2005 om 06:34

salaam aleykum.

ik heb gehoord dat syrie iran zou steunen als een oorlog komt tegen amerika,israel,.... inshallah zullen onze broeders de joden afmaken!

waleykum salaam

laa ilaha illalah
Terug naar boven
broeder01 Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 30 januari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 245
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote broeder01 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 16 augustus 2005 om 06:42

salam,

pfarrer zei:

En weer hobbelt de religie de politiek in. Ik hoop niet dat Amerika nu Iran aanvalt. Maar dit geroep om moslimactie maakt het alleen maar erger, om het te gaan zien als een grote aanval op de (wat dat in jouw mening de ware) islam te zien is onvoorstelbaar na�ef maar ook ontzettend opruiend. Beste vriend, jij jouw manier van kijken, ik mijn manier van kijken. Die hond van jullie, Bush hij zal zijn nederlaag krijgen inschallah!! Oo geef de ongelovigen nog even uitstel, nog heel even, dan zullen ze een grote nederlaag krijgen, inschallah!! Vriend, waarom vallen jullie niet noord-korea aan en wel Iran, terwijl noord-korea wel heeft aangegeven dat ze kernbommen hebben!!

Jullie ongelovigen, zijn bang voor wat wij kunnen worden!! Jullie zijn bang, dat op een dag alle moslims wakker worden en ten strijde trekken tegen de ongelovigen.. Voorwaar, de dag is in zicht dat de ongelovigen een nederlaag krijgen

En wat betreft Israel, om hen nu te zien als bondgenoot van satan, da's eng. De geweldige opstelling van Israel mbt de ontruimingen van de nederzettigen - en daar is moed voor nodig! - getuigt van durf en inzicht. De jaren dat ze in Israel wonen, na de holocaust in 40-45, hebben ze in Israel alleen maar moord en doodslag ontvangen van de arabische landen om hen heen. Om nu de Palestijnse Arabieren een eigen plek te geven - wat mij betreft: Terecht - getuigt van moed na zoveel bloedverlies.
Een dergelijke inschikkelijke houding missen we helaas nog bij hamas en de hunnen. K hoop dat de martelaren in palestina door zullen vechten tot hun lichaam bloed wordt van het vechten!! jullie zijn een volk dat niet wilt luisteren, zijn er geen boodschappers tot jullie gekomen ooh ongelovigen?

Hun opstelling zal alleen maar meer bloed gaan kosten.ben ik mee eens, het is inderdaad heel moeilijk voor de grote duivel, Sharon, om de nederzettingen te ontruimen, met zoveel tegenstrijdigheden binnen zijn eigen religie en land.

Maar dit maakt hem geen goede mens, De daden die hij op zijn naam heeft, zullen altijd in veel harten van de echte moslims blijven tot de dag dat we doodgaan!!

De joden moet daar helemaal weg, daar hebben we vaak genoeg over gediscussierd.
Maar goed, we hadden het over Iran.

salam

Terug naar boven
broeder01 Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 30 januari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 245
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote broeder01 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 16 augustus 2005 om 06:45

salam

moslimboy zei:

ik heb gehoord dat syrie iran zou steunen als een oorlog komt tegen amerika,israel,.... inshallah zullen onze broeders de joden afmaken!

nehem, inschallah zal allah swt, de alwetende,de almachtige, de alwijze ons de overwinning geven..

Inschallah zullen de moslims een eenheid worden, de handen in elkaar slaan. Het verleden heeft al vaak genoeg laten zien, dat wij een onverslaanbare leger zijn als we een eenheid zijn en blijven bidden tot allah swt, de almachtige, de alwijze en de alwetende!!

allah swt en zijn profeet mohammed vzmh weten het beter!!

Inschallah zal allah swt ons steunen in deze donkere tijden!! Ooh geef de ongelovigen nog even uitstel, Ooh nog heel even. Zij zijn een volk dat niet wilt begrijpen!!

salam broeders en zusters

 

Terug naar boven
Pfarrer Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 07 juli 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 316
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Pfarrer Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 16 augustus 2005 om 07:30
In eerste instantie geplaatst door broeder01

salam,

pfarrer zei:

En weer hobbelt de religie de politiek in. Ik hoop niet dat Amerika nu Iran aanvalt. Maar dit geroep om moslimactie maakt het alleen maar erger, om het te gaan zien als een grote aanval op de (wat dat in jouw mening de ware) islam te zien is onvoorstelbaar na�ef maar ook ontzettend opruiend. Beste vriend, jij jouw manier van kijken, ik mijn manier van kijken. Die hond van jullie, Bush hij zal zijn nederlaag krijgen inschallah!! Oo geef de ongelovigen nog even uitstel, nog heel even, dan zullen ze een grote nederlaag krijgen, inschallah!! Vriend, waarom vallen jullie niet noord-korea aan en wel Iran, terwijl noord-korea wel heeft aangegeven dat ze kernbommen hebben!!

Bush is niet mijn hond. In de eerste plaats is hij geen hond. In de tweede plaats is hij niet van mij, wat dat dan ook moge betekenen.

Jullie ongelovigen, zijn bang voor wat wij kunnen worden!! Jullie zijn bang, dat op een dag alle moslims wakker worden en ten strijde trekken tegen de ongelovigen.. Voorwaar, de dag is in zicht dat de ongelovigen een nederlaag krijgen

Ik ben christen en christenen zijn niet bang. Christenen weten zich veilig bij God, die hun leven bewaart zelfs al moeten ze sterven. Christenen vinden het zelfs een eer om te mogen sterven om hun Heiland Jezus Christus. In Hem is ons heil. Hij zal oordelen en dat hoeven wij niet voor Hem te doen.

En wat betreft Israel, om hen nu te zien als bondgenoot van satan, da's eng. De geweldige opstelling van Israel mbt de ontruimingen van de nederzettigen - en daar is moed voor nodig! - getuigt van durf en inzicht. De jaren dat ze in Israel wonen, na de holocaust in 40-45, hebben ze in Israel alleen maar moord en doodslag ontvangen van de arabische landen om hen heen. Om nu de Palestijnse Arabieren een eigen plek te geven - wat mij betreft: Terecht - getuigt van moed na zoveel bloedverlies.
Een dergelijke inschikkelijke houding missen we helaas nog bij hamas en de hunnen. K hoop dat de martelaren in palestina door zullen vechten tot hun lichaam bloed wordt van het vechten!! jullie zijn een volk dat niet wilt luisteren, zijn er geen boodschappers tot jullie gekomen ooh ongelovigen?

Als ik dit Hamasverhaaltje zo lees denk ik: okay Sharon, ga voort met je politiek van ontruiming, maar blijf alert. En gelukkig denkt de Palestijnse premier - democratisch gekozen door de meerderheid van zijn volk - wijzer dan jij.

Hun opstelling zal alleen maar meer bloed gaan kosten.ben ik mee eens, het is inderdaad heel moeilijk voor de grote duivel, Sharon, om de nederzettingen te ontruimen, met zoveel tegenstrijdigheden binnen zijn eigen religie en land.

Maar dit maakt hem geen goede mens, De daden die hij op zijn naam heeft, zullen altijd in veel harten van de echte moslims blijven tot de dag dat we doodgaan!!

Het christendom is de religie van de vergeving! Heb uw vijanden lief, zei Jezus. Kijk, dat is nog eens een boodschap waar je ook verder mee komt in deze wereld. In plaats van eeuwige haat te blijven koesteren. Als joden en arabieren elkaar blijven haten in deze wereld word het nooit wat. Indertijd lieten Rabin en Arafat zien welke kant het op had kunnen gaan, als niet een joodse idioot Rabin had vermoord had het al lang veel beter daar kunnen zijn. Als nu maar geen palestijnse idioten bloed  in het eten strooien.

De joden moet daar helemaal weg, daar hebben we vaak genoeg over gediscussierd.

Lol. Welkom in de wereld beste broeder, maar dat zal nooit gebeuren. Net zomin als de palestijnen te verweijderen zijn, zullen de joden daar weg te krijgen zijn. Ze moeten maar leren samen te leven, als 2 naties naast elkaar.

Maar goed, we hadden het over Iran.

salam



Vrede (maar dan echte)
Terug naar boven
jiyuu Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 30 januari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2357
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote jiyuu Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 16 augustus 2005 om 08:25

De geweldige opstelling van Israel mbt de ontruimingen van de nederzettigen - en daar is moed voor nodig! - getuigt van durf en inzicht.

 

Pfarrer: Ben je soms vergeten dat het hier om een illegale bezetting gaat? Het is een bezetting! West Bank, Gaza etc. zijn bezettingen en aan alle bezettingen moet een eind komen. Isra�l bezet het land van de Palestijnen en niet andersom. Sinds de steun en sponsoring door de Britten in 1917 1948 1967 (google maar als je niet meer weet wat er toen gebeurde) kregen de zionisten inderdaad �de durf en het inzicht� om de moslims aan te vallen en hun land in te pikken.

 

Teruggave van land heeft niets met inzicht te maken, maar met strijd van de ene partij en het verstand van de andere. De ontruiming van Gaza betekent meteen ook het einde van joods terreur, het einde van moord op Palestijnse kinderen, einde van achtergelaten boobytraps en bommen op Palestijnse vluchtelingenkampen, einde van het vernietigen van Palestijnse huizen, einde van zionisten die aan landje pik doen, einde aan schaamteloze moorden op Palestijnse leiders.

Om nou niet van jodenhaat beschuldigd te worden, zal ik je mijn droom vertellen.

 

Drie jaren geleden had ik een droom. In die droom was ik een huis in Jeruzalem (Bait al-Maqdis). Ik deed het raam open en keek naar buiten. Zon, mooie groene bomen, vogels die fluiten, nog meer groen, eigenlijk te mooi om te beschrijven. De sfeer was heel vredig. Een vrede die alleen bereikt kan worden als iedereen in dat gebied onder de Islam zal leven. Want de Islam erkent alle profeten die daar zijn geboren, hebben gewoond en zijn gestorven. Geen enkele andere religie of systeem kan bereiken dat moslims en andersgelovigen vredig op 1 plek kunnen wonen. Met Allah's wil zal deze droom uitkomen.

 

Mijn gebeden zijn dan ook voor de totale bevrijding van heel bezet Palestina uit de handen van gierige wolven.

 

www.hhugs.org.uk/
Terug naar boven
3abd Arra7maan Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 16 maart 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1017
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote 3abd Arra7maan Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 16 augustus 2005 om 09:47
Salaam aleikoum.

Ik heb het idee dat Iran opeens heel open en enthousiast over haar nucleaire programma spreekt na eerdere ontkenningen.

Is de Bom al klaar? of probeert zij zo de onderhandelingen te verlengen? Het is nu een kat en muis spel en de tijd zal uitwijzen wie slimmer is.


Terug naar boven
Rahil Amin Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 september 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1624
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Rahil Amin Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 16 augustus 2005 om 09:52

Salaam Aleikum,

Het christendom is de religie van de vergeving! Heb uw vijanden lief, zei Jezus. Kijk, dat is nog eens een boodschap waar je ook verder mee komt in deze wereld. In plaats van eeuwige haat te blijven koesteren. Als dat zo is waarom vergeeft de christelijke george bush de de in zijn ogen "terroristen niet"???? Geldt volgens de christelijke george bush dan niet meer het principe van als je mij slaat dan keer ik je de andere wang toe? Dan kunnen de in zijn ogen "terroristen" de Sears Tower in Chicago neerhalen om maar een voorbeeld te geven. Christenen zijn helemaal niet zo vredelievend en vergevingsgezind. Sla de geschiedenis er maar op na en denk maar aan het kolonialisme.

Terug naar boven
Rahil Amin Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 september 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1624
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Rahil Amin Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 16 augustus 2005 om 09:59

Salaam Aleikum,

Ik begrijp niet dat bush denkt dat hij samen met andere westerse landen het alleenrecht heeft op nucleaire wapens. Ik hoop echt dat Iran en Noord Korea snel kernwapens zullen hebben want dan komt er hopelijk weer een beetje evenwicht in de wereld en zullen de ameriKKKanen wel twee keer nadenken voor ze weer eens op rooftocht gaan in de wereld. Alles in de hemelen en de aarde behoort toe aan ALLAH SWT...inclusief de aarde....en niet aan george bush.

Terug naar boven
broeder01 Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 30 januari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 245
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote broeder01 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 16 augustus 2005 om 10:02

salam,

pfarrer zei:

Bush is niet mijn hond. In de eerste plaats is hij geen hond. In de tweede plaats is hij niet van mij, wat dat dan ook moge betekenen. Wat is hij dan? Hij is een grote terrorist.. Alle scheldwoorden kun je in hem plaatsen, de wereld is verdeeld in 2 geloven: de moslims, die het ware geloof hebben en de rest zijn de ongelovigen, die je natuurlijk kunt onderverdelen..OOh geef de ongelovigen nog even uitstel. Wat is de islam toch mooi!!

Als ik dit Hamasverhaaltje zo lees denk ik: okay Sharon, ga voort met je politiek van ontruiming, maar blijf alert. En gelukkig denkt de Palestijnse premier - democratisch gekozen door de meerderheid van zijn volk - wijzer dan jij. ahhaha ga maar lekker verder sharon!! de engelen tellen mee over je schouder, over elke daad zul je verantwoording afleggen en zul je gestraft worden en bij elke palestijn die hij vermoord, die zal inschallah met de hemel beloond worden door allah swt!!!Hoe je het ook bekijkt, jullie zijn uiteindelijk de verliezers. laat de palestijnse premier maar de democratie volgen, hij zal de klappen van zijn eigen beleid voelen. de geschiedenis van de mensheid heeft laten zien, dat het democratie zal falen, net als het communisme!! Het zijn zelfgemaakte wetten van de mens, de mens maakt fouten, net zoals de fouten in de bijbel. Wij moslims volgen de enige wetgeving van allah swt, shariha.Moge allah swt de ware moslims doen slagen in het leven, moge allah swt de ongelovigen een nederlaag geven..

Het christendom is de religie van de vergeving! Heb uw vijanden lief, zei Jezus. Kijk, dat is nog eens een boodschap waar je ook verder mee komt in deze wereld. In plaats van eeuwige haat te blijven koesteren. Kijk dat is de verkeerde beeld dat je krijgt bij de moslims, wij als moslimszijnde moeten ook de vijand respecteren tot een bepaalde grens. zo heeft profeet mohammed vzmh ook gezegd de vijand met respect te behandelen.Lees maar over de geschiedenis van onze geliefde profeet mohammed vzmhAls joden en arabieren elkaar blijven haten in deze wereld word het nooit wat. Als alle mensen nou de koran en de sunnah volgden zou de wereld voor vrede zijn.Indertijd lieten Rabin en Arafat zien welke kant het op had kunnen gaan, als niet een joodse idioot Rabin had vermoord had het al lang veel beter daar kunnen zijn. Als nu maar geen palestijnse idioten bloed  in het eten strooien. als de joden dat gebied nooit bezet hadden, dan was er nu vrede!! maar nee de joden moeten weer in het spel komen, zoals je gewoonlijk ziet, met natuurlijk de hulp van groot-brittanie?? en drie keer raden welke geloof hun aanhangen?

salam

Terug naar boven
jiyuu Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 30 januari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2357
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote jiyuu Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 16 augustus 2005 om 10:32
In eerste instantie geplaatst door 3abd Arra7maan

Salaam aleikoum.

Ik heb het idee dat Iran opeens heel open en enthousiast over haar nucleaire programma spreekt na eerdere ontkenningen.

Is de Bom al klaar? of probeert zij zo de onderhandelingen te verlengen? Het is nu een kat en muis spel en de tijd zal uitwijzen wie slimmer is.




Ik geloof dat je aardig in de goede richting denkt. Nu het Irak in Amerikaanse handen is, en ze dagelijks het vuur aan hun schenen krijgen door de Irakese burgers. Zullen ze wel de Irakezen gebruiken om Iran te �bevrijden�. De Irakezen zullen dan niet meer klagen over elektriciteit, banen, pensioenen etc. maar zullen druk bezet zijn. Planning heet dat, twee vliegen in 1 klap. Beetje logistieke hulp van de Amerikanen en wat materieel, en de Irakese sjiieten mogen de Iranese sjiieten aanvallen.

Veel Irakezen en Irani�r zullen sterven� maar jah, wie maalt erom? Irak werd ineens als �het gevaar� bestempeld in 2003. Nu is Iran aan de beurt. De olie moet veilig gesteld worden voor de Amerikaanse economie, maar niet met Amerikaans bloed dit keer. De regering in Irak is iets verschuldigt aan Amerika. Net als Karzai van Afghanistan ze een hoop is verschuldigd en Musharraf van Pakistan ze is verschuldigd en Mubarrak ze een hoop is verschuldigd en ... etc etc etc.

Iran wil indruk maken, ze moeten wel, want de dag komt dat de Irakezen de Amerikaanse invasie met eigen bloed moeten gaan uitvoeren. Dat zijn ze verplicht.

www.hhugs.org.uk/
Terug naar boven
Vincent Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 27 november 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 285
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Vincent Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 16 augustus 2005 om 11:02
Even serieus mensen. Wie werkelijk denkt, dat de VS na het Irak-debacle ook tegen Iran ten strijde gaan is niet goed bij zijn hoofd.
Terug naar boven
broeder01 Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 30 januari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 245
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote broeder01 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 16 augustus 2005 om 11:32

salam,

beste vincent, de enigste wie niet goed bij zijn hoofd is, is bush en de mensen die hem steunen..de persoon die een land aanvalt zonder redenen die is pas gek!! En die een gekke persoon helpen zijn nog gekker dan gek!!

het verleden heeft maar vaak laten zien, dat Amerika gewoon helemaal gestoord is..Maar ze zullen de klap van hun eigen beleid voelen..

salam

Terug naar boven
Pfarrer Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 07 juli 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 316
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Pfarrer Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 16 augustus 2005 om 12:47
Ik ga eerst maar in op onderstaande:

In eerste instantie geplaatst door broeder01

Als joden en arabieren elkaar blijven haten in deze wereld word het nooit wat. Als alle mensen nou de koran en de sunnah volgden zou de wereld voor vrede zijn.

Ja, als, als iedereen christen zou worden zou het ook opknappen. Maar in deze wereld moet je ook leren leven met dat, tot de dag van het oordeel, er gelovigen en ongelovigen zijn (maakt niet uit of je nu islamiet of christen bent, vanuit beide visies krijg je met die onvolmaaktheid te maken). En dan moet je ook de wegen zoeken om het met elkaar uit te houden.


Indertijd lieten Rabin en Arafat zien welke kant het op had kunnen gaan, als niet een joodse idioot Rabin had vermoord had het al lang veel beter daar kunnen zijn. Als nu maar geen palestijnse idioten bloed  in het eten strooien.
als de joden dat gebied nooit bezet hadden, dan was er nu vrede!! maar nee de joden moeten weer in het spel komen, zoals je gewoonlijk ziet, met natuurlijk de hulp van groot-brittanie?? en drie keer raden welke geloof hun aanhangen?

boeiend. Geen idee. Zijn het christenen?

En zo ja, wat dan nog? We gaan toch niet alle christenen op ��n hoop gooien? Net zomin als je alle islamieten over ��n kam mag scheren. Dat betogen jullie met verve op dit forum. Anders ken ik er ook nog wel een paar over islamieten die op een afschuwelijke wijze chritsenen het leven zuur maken. in Iran speelt op dit moment de geschiedenis van een kolonel, die Christus heeft leren kennen en Hem nu volgt, maar wel in de gevangenis onder druk wordt gezet om zijn geloof af te zweren. Maar goed, generalisaties willen we niet mee beginnen. Toch?

salam

Terug naar boven
3abd Arra7maan Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 16 maart 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1017
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote 3abd Arra7maan Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 16 augustus 2005 om 12:52

Salaam aleikoum,

Een aanval is dus niet uigesloten, er is in ieder geval genoeg oorlogszucht.  Wat bedoel je met veilig stellen van olie broeder jiyuu? Welke rol speelt Iran daarin.

Een vraag is in hoeverre de 180 graden ommekeer van sharon te maken heeft met Iran. Hebben de zionisten stiekem al nagedacht over een (mogelijk) nucleair bewapend Iran en proberen ze nu d.m.v. vrede de agenda te wijzigen?

Salaam aleikoum,

Terug naar boven
Pfarrer Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 07 juli 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 316
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Pfarrer Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 16 augustus 2005 om 13:36
In eerste instantie geplaatst door 3abd Arra7maan

Salaam aleikoum,

Een aanval is dus niet uigesloten, er is in ieder geval genoeg oorlogszucht.  Wat bedoel je met veilig stellen van olie broeder jiyuu? Welke rol speelt Iran daarin.

Een vraag is in hoeverre de 180 graden ommekeer van sharon te maken heeft met Iran. Hebben de zionisten stiekem al nagedacht over een (mogelijk) nucleair bewapend Iran en proberen ze nu d.m.v. vrede de agenda te wijzigen?

Salaam aleikoum,



't Is ook mogelijk dat de Irani�rs bang zijn voor vrede tussen Isra�liers en Palestijnen en daarom de spanning proberen op te voeren door hun eigen atoombom te ontwikkelen om zo mogelijk Isra�l inclusief in hun ogen verraderlijke palestijnen uit te roeien, al zal dat de voor Islamieten heilig stad Jeruzalem van de kaart vegen.

't Is mogelijk.
Terug naar boven
Martinuzz Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 06 oktober 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 833
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Martinuzz Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 16 augustus 2005 om 14:25
In eerste instantie geplaatst door broeder01

Als joden en arabieren elkaar blijven haten in deze wereld word het nooit wat. Als alle mensen nou de koran en de sunnah volgden zou de wereld voor vrede zijn.

En al die fatso's dan die leuk anderen over de kling jagen omdat die de sunna niet op hun manier volgen?

Als het echt allemaal zo goed in elkaar zit, dan is er ook een bult hypocrisie.

En sterker: hoe meer ik erover communiceer met mensen anders dan vrienden, hoe negatiever mijn beeld wordt van mensen die islamitisch zeggen te leven. (En ik weet dat dat zo'n uitspraak de stilzwijgende meerderheid van de islamitisch levenden groot onrecht aan doet.)
Zoiets als: bronnen gebruiken als exuus om niet verder te hoeven denken. Heel hypocriet soms.

Terug naar boven
jiyuu Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 30 januari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2357
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote jiyuu Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 16 augustus 2005 om 16:03
In eerste instantie geplaatst door 1a2b3c

heb ik eventjes een nieuwsfeitje gemist ofzo


Bush kwam dit weekeinde op de Isra�lische televisie en vertelde dat hij bereid was in oorlog te gaan met Iran. Iran zal geen Irak zijn, omdat Bush nog vast zit in de val van Irakese strijders. Maar ze hebben meer dan honderd b52 bommenwerpers en erger daar in Iraq, waarmee ze Iran vanaf de hemel kunnen torpederen naar het stenentijdperk.

www.startribune.com/stories/484/5558766.html

Een aanval is dus niet uigesloten, er is in ieder geval genoeg oorlogszucht.  Wat bedoel je met veilig stellen van olie broeder jiyuu? Welke rol speelt Iran daarin. (AbdurRahman)

Iran verkoopt haar olie aan China (geen vriend van Amerika) en de prijs van olie voor Bush stijgt met de minuut, vooral hoe Iran nu nukes maakt. Een aanval op korte termijn is dus te verwachten. Vandaar mijn vraag: invasie of luchtbombardementen in naam van �vrijheid en democratie�?

Kenmerk van een regering waar de macht in handen is van klein groepje is: angst cre�ren bij het volk voor een buitenlandse agressor. En op die manier de aandacht van grotere economische binnenlandse problemen weg proberen te halen. Werkt altijd.


www.hhugs.org.uk/
Terug naar boven
het licht Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 870
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote het licht Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 16 augustus 2005 om 16:14

Salaam aleikum tja dat kan leiden tot de gevreesde derde wereldoorlog he omdat china inderdaad net als japan en andere landen geen vriend is van Amerika maar ghair inshaAllah mag Allah alle broeders en zusters die in oorlog leven bijstaan amin

wa aleikum salaam

Wat Allah(swt) wil geschied er is geen kracht of macht buiten Hem!
Terug naar boven
jiyuu Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 30 januari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2357
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote jiyuu Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 16 augustus 2005 om 17:25
 
Remco
Senior Member



 
 


__________________
De genade van de Heer Jezus Christus zij met uw geest

 
www.hhugs.org.uk/
Terug naar boven
jiyuu Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 30 januari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2357
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote jiyuu Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 16 augustus 2005 om 17:25
Ik moest er wel even om lachen!! Ik zag het al voor me: Bush als Rambo uit de heli springen...
www.hhugs.org.uk/
Terug naar boven
1a2b3c Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 28 maart 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 236
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote 1a2b3c Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 16 augustus 2005 om 17:33
In eerste instantie geplaatst door moslimboy212

salaam aleykum.

ik heb gehoord dat syrie iran zou steunen als een oorlog komt tegen amerika,israel,.... inshallah zullen onze broeders de joden afmaken!

waleykum salaam


Terug naar boven
Pfarrer Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 07 juli 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 316
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Pfarrer Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 16 augustus 2005 om 18:27
In eerste instantie geplaatst door 1a2b3c

In eerste instantie geplaatst door moslimboy212

salaam aleykum.

ik heb gehoord dat syrie iran zou steunen als een oorlog komt tegen amerika,israel,.... inshallah zullen onze broeders de joden afmaken!

waleykum salaam




Moslimboy over de schreef.
Terug naar boven
Abdulkadir Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 18 december 2004
Online status: Offline
Berichten: 575
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Abdulkadir Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 16 augustus 2005 om 18:44
Salaam

Ik denk dat Midden-Oosten politiek jou echt niet goed ligt. Waarom zou Iran vrede verijdelen? Omdat Isreal met Palestina tegen Iran zou collaboreren? Denk eens na, Hezbollah en Hamas steunen Palestina en Hezbollah wordt gefinancieerd door Iran. Vrede of geen vrede, Isreal is de vijand. Niet een vredesakkoord. Met andere woorden, je speelt buitenspel. Leuk, maar erbuiten.
Nou, netals aghi broeder01, heeft moslimboy212 over specifieke personen: extremistische Isrealiers (aka Zionisten) die moslims over de kling willen jagen. Koste wat kost. Kijk, echte joden, die dus tegen Isreal zijn, vanwege wat hun godsdienst bepaald in de torah (gij zult niet terugkeren) zijn A-Ok.

Ik ben ook maar een mens. Ik maak ook fouten. Maar aan Allah leg ik verantwoording af voor al mijn daden.

En Allah Weet Het Beste
Salaam(=vrede)
Terug naar boven
Pfarrer Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 07 juli 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 316
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Pfarrer Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 17 augustus 2005 om 01:53
In eerste instantie geplaatst door Abdulkadir

Salaam

Ik denk dat Midden-Oosten politiek jou echt niet goed ligt. Waarom zou Iran vrede verijdelen? Omdat Isreal met Palestina tegen Iran zou collaboreren? Denk eens na, Hezbollah en Hamas steunen Palestina en Hezbollah wordt gefinancieerd door Iran. Vrede of geen vrede, Isreal is de vijand. Niet een vredesakkoord. Met andere woorden, je speelt buitenspel. Leuk, maar erbuiten.
Nou, netals aghi broeder01, heeft moslimboy212 over specifieke personen: extremistische Isrealiers (aka Zionisten) die moslims over de kling willen jagen. Koste wat kost. Kijk, echte joden, die dus tegen Isreal zijn, vanwege wat hun godsdienst bepaald in de torah (gij zult niet terugkeren) zijn A-Ok.

Ik ben ook maar een mens. Ik maak ook fouten. Maar aan Allah leg ik verantwoording af voor al mijn daden.

En Allah Weet Het Beste
Salaam(=vrede)



Wat betreft Iran: dat zou zo wonderlijk nog niet zijn. zoals je weet steunt een meerderheid van de palestijnse bevolking het beleid van de huidige premier en niet van de terroristische hamas en hezbollah. En ja, onder die meerderheid is de grootste meerderheid islamiet (en een minderheid christen). Iran heeft er, zoals je zelf al aantoont, alle belang bij dat de terroristische hamas en hezbollah aan de macht komen. Het is dus niet ondenkbaar dat ze alles zullen doen om de huidige, democratisch gekozen palestijnse regering te ondermijnen. De huidige premier doet in elk geval zijn best om zijn volk te leiden, wat van Arafat niet gezegd kon worden op het laatst.

Wat een belachelijke reactie over de joden.  Je moet meer aan zelfkritiek doen.  Een Jood is blijkbaar alleen een goede jood als ie tegen zijn natie en volksgenoten is. Anders mogen ze dood. Ik noem dat niets anders dan oproepen tot moord op joden in de huidige joodse natie.

En btw, een leuke aanvulling hoor, dat moslimboy het alleen heeft zou hebben over zionisten, maar in zijn post lees je daar niks van. Gewooon: joden over de kling jagen wordt een doel op zich.

"Leven de palestijnen die tegen de palestijnse staat zijn. De rest mag wel dood." Kijk, da's net zo'n stomme reactie.
Terug naar boven
moslimboy212 Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 23 maart 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 736
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote moslimboy212 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 17 augustus 2005 om 04:19

In eerste instantie geplaatst door Pfarrer

In eerste instantie geplaatst door Abdulkadir

Salaam

Ik denk dat Midden-Oosten politiek jou echt niet goed ligt. Waarom zou Iran vrede verijdelen? Omdat Isreal met Palestina tegen Iran zou collaboreren? Denk eens na, Hezbollah en Hamas steunen Palestina en Hezbollah wordt gefinancieerd door Iran. Vrede of geen vrede, Isreal is de vijand. Niet een vredesakkoord. Met andere woorden, je speelt buitenspel. Leuk, maar erbuiten.
Nou, netals aghi broeder01, heeft moslimboy212 over specifieke personen: extremistische Isrealiers (aka Zionisten) die moslims over de kling willen jagen. Koste wat kost. Kijk, echte joden, die dus tegen Isreal zijn, vanwege wat hun godsdienst bepaald in de torah (gij zult niet terugkeren) zijn A-Ok.

Ik ben ook maar een mens. Ik maak ook fouten. Maar aan Allah leg ik verantwoording af voor al mijn daden.

En Allah Weet Het Beste
Salaam(=vrede)



Wat betreft Iran: dat zou zo wonderlijk nog niet zijn. zoals je weet steunt een meerderheid van de palestijnse bevolking het beleid van de huidige premier en niet van de terroristische hamas en hezbollah. En ja, onder die meerderheid is de grootste meerderheid islamiet (en een minderheid christen). Iran heeft er, zoals je zelf al aantoont, alle belang bij dat de terroristische hamas en hezbollah aan de macht komen. Het is dus niet ondenkbaar dat ze alles zullen doen om de huidige, democratisch gekozen palestijnse regering te ondermijnen. De huidige premier doet in elk geval zijn best om zijn volk te leiden, wat van Arafat niet gezegd kon worden op het laatst.

Wat een belachelijke reactie over de joden.  Je moet meer aan zelfkritiek doen.  Een Jood is blijkbaar alleen een goede jood als ie tegen zijn natie en volksgenoten is. Anders mogen ze dood. Ik noem dat niets anders dan oproepen tot moord op joden in de huidige joodse natie.

En btw, een leuke aanvulling hoor, dat moslimboy het alleen heeft zou hebben over zionisten, maar in zijn post lees je daar niks van. Gewooon: joden over de kling jagen wordt een doel op zich.

"Leven de palestijnen die tegen de palestijnse staat zijn. De rest mag wel dood." Kijk, da's net zo'n stomme reactie.

weet je,als je geen moslim bent dan moet je geen commentaar op mijn reactie hebben want je begrijpt het niet! je begrijpt ons niet! als jij vind dat ik anti-jood ben,dan mag jij dat gerust denken.maar zolang jij geen moslim bent ga je mij nooit begrijpen.

laa ilaha illalah
Terug naar boven
 Post Reply Post Reply Pagina  12>

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.078 seconden.