Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

registreer je hier

 Post Reply Post Reply
Enquête vraag: registreer je hier
Enquête keuze Stemmen Enquête statistieken
37 [64.91%]
10 [17.54%]
10 [17.54%]
U kunt niet stemmen in deze enquête

Schrijver
malikah Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 23 oktober 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 659
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote malikah Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: registreer je hier
    Geplaatst op: 16 september 2005 om 09:19

salemaleykoem

beste zusters en broeders plaats een link van deze topic op zo veel mogelijk sites en we zullen inshaAllah verstelt staan hoeveel mensen moslim zijn geworden.

djazakAllhu wa gair.

p.s 1 keer stemmen alsjeblieft.en als je het leuk vind zet dan in een paar zinne neer waarom je moslim bent geworden(een paar anders word de topic te snel gesloten denk ik...)

djazakAllahu wa gair,

wa salem aleykoem

Terug naar boven
Amier Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 31 juli 2003
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1902
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Amier Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 16 september 2005 om 09:41

Salaam,

ik ben nederlander en moslim geworden, alhamdulillah, omdat ik erachter kwam dat de islam de enige religie is die doordringt tot de kern van het bestaan. Dat was een zowel fysieke als spirituele ervaring voor mij, zoals de meeste bekeerlingen wel zullen herkennen.

Het is nu iets meer dan 6 jaar geleden dat ik besloot de shahada in het openbaar uit te spreken, en ik heb er nog niet 1 seconde spijt van gehad sindsdien.

Het uitspreken van de shahada en het "officieel" moslim worden (inclusief besnijdenis) is voor mij niet een eindstadium van een zoektocht geweest, maar juist het begin van een weg die ik volg en waarvan het einddoel bij God ligt.

En eerlijk is eerlijk, ik vind het heerlijk. Masha Allah.

Wassalam,

Amier.

� Waarlijk, in het gedenken van God vinden de harten rust. � (Koran 13:28)
Terug naar boven
malikah Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 23 oktober 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 659
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote malikah Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 20 september 2005 om 14:36

leuk dat er zoveel gestemd word!

(ff de topic weer boven aan gooien)

 

Terug naar boven
dienares Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 18 augustus 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 327
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote dienares Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 21 september 2005 om 12:19
haha ik help je wel ffe...hihi, ik kan niet stemmen hahah, want ik ben opgegroeid met de islam, hamdoelilahhhhhhhh......
Islam Is A ReliGiOn Of PeAcE.....
Terug naar boven
munevver Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 05 augustus 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 10
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote munevver Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 21 september 2005 om 12:34

alhamdulilah zijn er zoveel mede moslim(a)s die zich bekeerd hebben

Terug naar boven
 Post Reply Post Reply

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.062 seconden.