Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

Onderwerp geslotenZarqawi dood?

 Post Reply Post Reply Pagina  <1234 5>
Schrijver
Islam01 Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 22 juli 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 304
Directe link naar dit bericht Onderwerp: Zarqawi dood?
    Geplaatst op: 17 september 2005 om 10:06

Amerika gebruikt Zarqawi om zijn crimes en de crimes van Sharon te verbergen zodat mensen vergeten dat israel nog steeds een land bezet met behulp van de amerikanen.

Soenitische moslims zullen nooit de misdaden van Bush en zijn JoodseBaas sharon vergeten.

 

Terug naar boven
taqwaa Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2036
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 17 september 2005 om 10:13
jiust
�� ��� �� ������ .. ���� ��� ������ .. ����� ������� ������ .. ���� ����� ����� ������
Terug naar boven
taqwaa Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2036
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 17 september 2005 om 10:16

Amerikaanse soldaten staan zwaar onder druk in Irak Altijd voelen ze zich omringd door gevaar. Altijd de onzekerheid of je morgen nog leeft. Elke dag weer het diepe lijden van het Iraakse volk te moeten aanschouwen. En langzamerhand ontmenselijkt hij. Oorlog ontmenselijkt

 

o ja en dan maar verkrachten en kinderen vermoorden  en mensen hun land bezet houden .

nou moge allah ze meer angst geven en  donker leven schenken .

voor wat ze  moslims aan doen.

al die mensen die vermoord zijn  zijn door  varkens vermoord niet door mujahideen.

�� ��� �� ������ .. ���� ��� ������ .. ����� ������� ������ .. ���� ����� ����� ������
Terug naar boven
Pfarrer Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 07 juli 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 316
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 17 september 2005 om 11:41
Helaas is de waarheid anders. Maar jullie zijn werkeljik blind. De moordpartijen komen van de soennieten in Irak. Het zijn afschuwelijke, niets ontziende moordenaars die over lijken gaan. Wie in de weg staat wordt om hun eigen macht te bevredigen door A.Z. en zijn blinde volgelingen afgeslacht. De onthoofding van Nick Berg ge�nsceneerd? Laat me niet lachen! Ja, de maanlanding was ook ge�nsceneerd... Maar welk belang heb je erbij het te ontkennen? Jullie zeggen toch: het mag allemaal? Je mag kafirs onthoofden wanneer het je uitkomt? Nou, waarom zou Nick Berg opeens nep zijn. Omdat het effect is dat zoveel mensen zich hierom van de islam afkeren? omdat het image van de islam wel erg negatief in het licht kwam. Ja, dat kan ik me voorstellen. Je wilt niet graag geassocieerd worden met slachters. Maar de werkelijkheid is nu eenmaal zo, en jullie verdedigen die honden hier. Ik kan er niet bij...

Mensen, de dag der dagen zal komen, en dan hebben jullie terrorisme, moord en mensonwaardige vernedering door de terroristen goed gepraat. Zo kun je nooit voor God verschijnen. Bekeer je tot de echte Vrede, die van Christus. Dan is er leven. Maar deze weg van haat en moord zal je het eeuwige leven kosten. Wie haat verheerlijkt zal ten onder gaan. Bergen en heuvels val op ons, zul je roepen, en je zult geen uitweg vinden. De wroeging zal je laten tandenknarsen. Leg de haat af en kom tot de vrede van de Here Jezus. Je zult leren zelfs je vijanden lief te hebben! Zo gaat ook mijn hart uit naar jullie. Wees niet blind, maar kom! En laat de haat achter je. Wat zul je het dan goed hebben, tot in eeuwigheid!
Terug naar boven
taqwaa Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2036
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 17 september 2005 om 13:29

In eerste instantie geplaatst door Pfarrer

Helaas is de waarheid anders. Maar jullie zijn werkeljik blind. De moordpartijen komen van de soennieten in Irak. Het zijn afschuwelijke, niets ontziende moordenaars die over lijken gaan. Wie in de weg staat wordt om hun eigen macht te bevredigen door A.Z. en zijn blinde volgelingen afgeslacht. De onthoofding van Nick Berg ge�nsceneerd? Laat me niet lachen! Ja, de maanlanding was ook ge�nsceneerd... Maar welk belang heb je erbij het te ontkennen? Jullie zeggen toch: het mag allemaal? Je mag kafirs onthoofden wanneer het je uitkomt? Nou, waarom zou Nick Berg opeens nep zijn. Omdat het effect is dat zoveel mensen zich hierom van de islam afkeren? omdat het image van de islam wel erg negatief in het licht kwam. Ja, dat kan ik me voorstellen. Je wilt niet graag geassocieerd worden met slachters. Maar de werkelijkheid is nu eenmaal zo, en jullie verdedigen die honden hier. Ik kan er niet bij...

Mensen, de dag der dagen zal komen, en dan hebben jullie terrorisme, moord en mensonwaardige vernedering door de terroristen goed gepraat. Zo kun je nooit voor God verschijnen. Bekeer je tot de echte Vrede, die van Christus. Dan is er leven. Maar deze weg van haat en moord zal je het eeuwige leven kosten. Wie haat verheerlijkt zal ten onder gaan. Bergen en heuvels val op ons, zul je roepen, en je zult geen uitweg vinden. De wroeging zal je laten tandenknarsen. Leg de haat af en kom tot de vrede van de Here Jezus. Je zult leren zelfs je vijanden lief te hebben! Zo gaat ook mijn hart uit naar jullie. Wees niet blind, maar kom! En laat de haat achter je. Wat zul je het dan goed hebben, tot in eeuwigheid!
  hhhhhhhhhhhhh je laat me echt lachen  je nodigd mij naar de helle vuur terwijl ik je naar het paradijs roep   dus bekeer jij voor dat het telaat is voor de de engels des dood je ziel komt halen  en je geen uitweg zult hebben .dan zul je zegen o  was ik maar klei.jij noemt cristendom vrede nou waarom al die kriustochten ?

en ik heb meer en meer respect voor jezus vrede zij met  hem  en niet alleen voor hem

maar voor alle profeten  van af edam vrede zij met hem tot mohamed vrede zij met hem  .ik ontken ze niet  ik geloof in hun boosdschap allemaal

en neem geen deelgenoot naast allah    allah is een en geen 3  of twee .

ik getuig dat er geen god is dan allah en dat mohamed  zijn boodschapper is.

we zullen zien wie  de juiste weg volgt>.

�� ��� �� ������ .. ���� ��� ������ .. ����� ������� ������ .. ���� ����� ����� ������
Terug naar boven
pietjepuk Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 08 juli 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 642
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 17 september 2005 om 13:49

De alwetenden kennen geen bescheidenheid.

De alwetenden kennen God niet.

De alwetenden denken de waarheid te kennen.

De alwetenden misbruiken te pas en onpas God voor eigen parochie.

De alwetenden zijn de egoisten van hun geloof.

Terug naar boven
Murat Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 12 maart 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 755
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 17 september 2005 om 14:23
PFABBER WAT LUL JE ****** JIJ BENT BLIND EN DOOF
Terug naar boven
Murat Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 12 maart 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 755
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 17 september 2005 om 14:24
JA HOOR VAN CHRISTUS LEKKER VREDE HEBBEN WE IN DE VERLEDEN GEZIEN EN ZIEN WE NU NOG DIE BUSH HEEFT HET OOK OVER CHRISTUS MAAR WE ZIEN GEEN VREDEN JIJ LAAT MIJ ALLEEN MAAR LACHEN MET JE DOMME PRAATJES
Terug naar boven
Murat Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 12 maart 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 755
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 17 september 2005 om 14:25
KOM WEET ENT PRATEN EN NIET ONZIN DIE JE VAN HET NIEUWS HOORT ONDERZOEK EEN BEETJE DINGEN OF ZOW ONDERZOEK MAAR JE EIGEN GEWELDADIGE VERLEDEN OM TE BEGINNEN WAT DE LEIDERS VAN DE CHRISTENEN ALLEMAAL HEEFT GEDAAN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Terug naar boven
taqwaa Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2036
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 17 september 2005 om 14:58
jiust  bush begon ook de oorloog in de naam van de cristen dom
�� ��� �� ������ .. ���� ��� ������ .. ����� ������� ������ .. ���� ����� ����� ������
Terug naar boven
pietjepuk Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 08 juli 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 642
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 17 september 2005 om 15:37

Bush heeft inderdaad de grote fout gemaakt door te stellen dat hij Gods woord opvolgde. Hij was ( en is??) ervan overtuigd dat hij Gods woord volgt.

Toen Bush deze woorden uitsprak was mijn eerste gedachte: "ben je nou helemaal gek geworden"?

Maar beste Taqwaa, doe jij niet hetzelfde? Alleen vanuit je moslimGod?

 

Terug naar boven
Rahil Amin Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 september 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1624
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 17 september 2005 om 16:11
In eerste instantie geplaatst door pietjepuk

In eerste instantie geplaatst door taqwaa

js want dan zou hij in de tuinen der op rechten  zijn

En dit soort uitspraken maakt dat de islam gewantrouwd wordt. En terecht. Uit deze uitspraken komt de kwalijke naam van de islam vandaan. En terecht.Weet je wat pas een kwalijke uitspraak is?....zeggen dat het goed zou zijn als Al Zarqawi dood zou zijn maar als een Moslim een dergelijke uitspraak doet(denk maar aan broeder van der Ven) dan breekt in nederland de hel los. Dat is dus wat jij net deed. Maar ik meen me te herinneren dat toen een Moslim zei dat hij/zij het niet erg vond dat theo van gogh dood was dat de Moslims alleen al vanwege die uitspraak als terroristen werden bestempeld. 

Dennoch

salaam

 

Terug naar boven
Rahil Amin Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 september 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1624
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 17 september 2005 om 16:20
In eerste instantie geplaatst door Pfarrer

In eerste instantie geplaatst door taqwaa

pietjepuk
 waarheid komt hard aan

deze broeder  vecht tegen  varkens en apen die daar moslima's 

verkrachten en de kids uitmoorden   en mannen  vernederen  in hun eigen land

deze persoon heeft heeft bij mij eeen plek in mijn hart omwille van allah

 



taqwaa, de meeste mannen die zarqawi vermoordt zijn geloofsgenoten van jou! Sji'ieten, weliswaar maar toch? Maakt dat je werkelijk niets uit? Er zijn weinig amerikanen door zarqawi omgebracht, maar vooral zijn eigen landgenoten. Ik snap in de vrede niet (islam...vrede, toch?) hoe je dat kunt goedkeuren. Open je ogen. Echt, ik ben geen amerikavriendje, maar ik snap werkelijk niet hoe je de terrorist zarqawi kunt verdedigen. Het is geen moslim, het is een op macht beluste idioot, die over lijken gaat.

Worden er moslima's verkracht? Geen idee, niet van gehoord. Daar komt in elk geval niets van naar buiten atm.Zal je inderdaad niet zien op het NOS journaal en alle ander nieuwszenders die onder zionistisch schrikbewind staan. Zolang het niet bewezen is lijkt het me dus een onzinnig verhaal, dat zarqawi en zijn vrienden gebruiken om na�eve moslims (en ik hoop dat jij daar niet meer bij zult zijn) te laten denken dat er met amerikanen niet te leven valt.Ik denk dat jij erg naief bent in dit geval...
Terug naar boven
aboe bakr Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 16 maart 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 452
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 17 september 2005 om 16:29

Bismillah Irahman Irahiem asalama alykoumwahrahamtoe allhie wabrakatoe mashallah broeder Rahil Amin precies!

Terug naar boven
taqwaa Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2036
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 17 september 2005 om 16:31
In eerste instantie geplaatst door pietjepuk

Bush heeft inderdaad de grote fout gemaakt door te stellen dat hij Gods woord opvolgde. Hij was ( en is??) ervan overtuigd dat hij Gods woord volgt.

Toen Bush deze woorden uitsprak was mijn eerste gedachte: "ben je nou helemaal gek geworden"?

Maar beste Taqwaa, doe jij niet hetzelfde? Alleen vanuit je moslimGod?

 

mijn heer allah is jou heer allah  er is geen andere god  dan allah

�� ��� �� ������ .. ���� ��� ������ .. ����� ������� ������ .. ���� ����� ����� ������
Terug naar boven
Rahil Amin Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 september 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1624
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 17 september 2005 om 16:41
In eerste instantie geplaatst door Pfarrer

Helaas is de waarheid anders. Maar jullie zijn werkeljik blind. De moordpartijen komen van de soennieten in Irak. Het zijn afschuwelijke, niets ontziende moordenaars die over lijken gaan. Wie in de weg staat wordt om hun eigen macht te bevredigen door A.Z. en zijn blinde volgelingen afgeslacht. De onthoofding van Nick Berg ge�nsceneerd? Laat me niet lachen! Ja, de maanlanding was ook ge�nsceneerd... Maar welk belang heb je erbij het te ontkennen? Jullie zeggen toch: het mag allemaal? Je mag kafirs onthoofden wanneer het je uitkomt? Nou, waarom zou Nick Berg opeens nep zijn. Omdat het effect is dat zoveel mensen zich hierom van de islam afkeren? omdat het image van de islam wel erg negatief in het licht kwam. Ja, dat kan ik me voorstellen. Je wilt niet graag geassocieerd worden met slachters. Maar de werkelijkheid is nu eenmaal zo, en jullie verdedigen die honden hier. Ik kan er niet bij...

Mensen, de dag der dagen zal komen, en dan hebben jullie terrorisme, moord en mensonwaardige vernedering door de terroristen goed gepraat. Zo kun je nooit voor God verschijnen. Bekeer je tot de echte Vrede, die van Christus.Is dat jouw doel hier op deze site?... Dan is er leven. Maar deze weg van haat en moord zal je het eeuwige leven kosten. Wie haat verheerlijkt zal ten onder gaan.Doe jij niet hetzelfde door indirect de aanwezigheid van de ameriKKKanen en hun bondgenoten in Irak goed te praten? Bergen en heuvels val op ons, zul je roepen, en je zult geen uitweg vinden. De wroeging zal je laten tandenknarsen. Leg de haat af en kom tot de vrede van de Here Jezus. Je zult leren zelfs je vijanden lief te hebben!Kom op..wees eens een echte christen en heb Al Zarqawi die je net nog een hond noemde dan ook lief. Zo gaat ook mijn hart uit naar jullie. Wees niet blind, maar kom! En laat de haat achter je. Wat zul je het dan goed hebben, tot in eeuwigheid!
Terug naar boven
taqwaa Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2036
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 17 september 2005 om 16:56
hhhhhhhhhhh
�� ��� �� ������ .. ���� ��� ������ .. ����� ������� ������ .. ���� ����� ����� ������
Terug naar boven
Martinuzz Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 06 oktober 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 833
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 17 september 2005 om 18:53
In eerste instantie geplaatst door jiyuu

Pietjepuk: je kan mij duizend en 1 redenen opnoemen voor het voeren van een oorlog tegen de moslims. Van massavernietigingswapens, vrouwenrechten, tot aan economische belangen. Maar reden nummer 1 is altijd geweest: HAAT.

Haat van de ongelovigen tegen de moslim is altijd reden nummer 1 geweest van oorlog. Allah waarschuwt ons vaak genoeg in de Koran voor de HAAT van de kufaar tegenover de moslim. Joden, christenen, hindoe�s, accepteren iedere minderheid in hun samenleving behalve de moslimminderheid.

Islam is de religie van de waarheid. En je kunt nu eenmaal niet neutraal blijven tegenover de waarheid. Of je accepteert de waarheid of je haat het.

Het vooroordeel dat anderen bevooroordeeld over jou zijn is ook een vooroordeel. (En het meest verspreide naar mijn idee - het enige dat ik iedere dag kan waarnementenminste.)

 

Terug naar boven
Pfarrer Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 07 juli 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 316
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 18 september 2005 om 01:33
In eerste instantie geplaatst door Murat

PFABBER WAT LUL JE ****** JIJ BENT BLIND EN DOOF


Ah, Murat levert ook een constructieve bijdrage.
Terug naar boven
Pfarrer Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 07 juli 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 316
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 18 september 2005 om 01:35
In eerste instantie geplaatst door pietjepuk

Bush heeft inderdaad de grote fout gemaakt door te stellen dat hij Gods woord opvolgde. Hij was ( en is??) ervan overtuigd dat hij Gods woord volgt.

Toen Bush deze woorden uitsprak was mijn eerste gedachte: "ben je nou helemaal gek geworden"?

Maar beste Taqwaa, doe jij niet hetzelfde? Alleen vanuit je moslimGod?

 




Terug naar boven
Pfarrer Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 07 juli 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 316
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 18 september 2005 om 01:44
In eerste instantie geplaatst door salwa

 

Mag ik weten waarom jij denkt dat moslims niet Issa (Jesus) as geloven?

En mag ik ook weten waarom moslims haat gevoelens koesteren voor de niets moslims? en als dat zo is mag ik weten waarom jij denkt dat ALLEEN het christus onze redder zal zijn?

de dag der dagen zal komen: daar ben ik van overtuigd!

Nogmaals Islaam betekend  letterlijk vrede, wil jij mij aub uitleggen wat het woord christus letterlijk betekend?

Mv groet



Bedankt salwa voor je reactie.
En mag ik ook weten waarom moslims haat gevoelens koesteren voor de niet moslims.
Zo algemeen wil ik het niet stellen. Ik ken vele moslims die dat niet doen. Ik woon in een buurt met vele moslims. Heb een goed contact en allesbehalve haat. Maar al - zarqawi en de zijnen zijn haatmachines, die r�cksichtslos mensen vermoorden: amerikaan of sji'iet, het maakt niets uit. En wanneer er mensen op dit forum zijn die hem de hemel in prijzen, proef ik dat zijn haat wordt goedgekeurd.
en als dat zo is mag ik weten waarom jij denkt dat ALLEEN het christus onze redder zal zijn? en als dat zo is mag ik weten waarom jij denkt dat ALLEEN het christus onze redder zal zijn?
Daar zit het kernverschil tussen christenen en moslims. Dat is een gevoelig punt op dit forum, en dat besef ik. Ik ben er hartelijk van overtuigd dat Christus de Zoon van God is, die kwam om mensen te redden. Door Hem mag ik van genade voor God leven. Wat Hij deed was voldoende om de zijnen te redden.
Nogmaals Islaam betekend  letterlijk vrede, wil jij mij aub uitleggen wat het woord christus letterlijk betekend?
Het was mij bekend dat islaam vrede betekent. En dat vind ik ook het mooie van die religie. Bij vele moslims proef ik ook dat hartelijke verlangen. Bij al-z en de zijnen helaas wat minder. En mijn gedachte zou zijn: laat dat soort figuren ook niet de vlag vormen van de islam. Slechtere reclame kun je je niet voorstellen.
Christus betekent letterlijk 'gezalfde'. Jezus is gezalfd namelijk met de Heilige Geest om als profeet Gods volkomen verlossingsplan bekend te maken, als priester zichzelf te offeren aan het kruis als een volkomen betaling voor onze schulden, en als koning de duivel te verslaan en te regeren tot in eeuwigheid.



Terug naar boven
Pfarrer Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 07 juli 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 316
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 18 september 2005 om 01:46
In eerste instantie geplaatst door Rahil Amin



Worden er moslima's verkracht? Geen idee, niet van gehoord. Daar komt in elk geval niets van naar buiten atm.Zal je inderdaad niet zien op het NOS journaal en alle ander nieuwszenders die onder zionistisch schrikbewind staan. Zolang het niet bewezen is lijkt het me dus een onzinnig verhaal, dat zarqawi en zijn vrienden gebruiken om na�eve moslims (en ik hoop dat jij daar niet meer bij zult zijn) te laten denken dat er met amerikanen niet te leven valt.Ik denk dat jij erg naief bent in dit geval...


De kritiek op het NOS-journaal in Nederland is door velen als volgt vaak verwoord: t� links, t� anti-amerikaans, t� anti-Isra�l... Dus dat het NOS-journaal onder zionistisch schrikbewind staat komt uit het rijk der fabelen.
Terug naar boven
Pfarrer Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 07 juli 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 316
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 18 september 2005 om 01:50
In eerste instantie geplaatst door taqwaa

jiust  bush begon ook de oorloog in de naam van de cristen dom


Ik denk dat daar wat op valt af te dingen. Bush heeft de gruwelijke fout gemaakt door te roepen dat God aan zijn zijde stond. Maar dat hij de strijd begon in de naam van het christendom tegenover de islam, dat is weer niet zo. Niet vergelijkbaar met de kruistochten uit de middeleeuwen die wel in de naam van het christendom begonnen om Jeruzalem te bevrijden.

Even een statement van mijn kant: de kruistochten vormen een afschuwelijke smet op het christelijke blazoen. Het is afschuwelijk dat dit nog steeds ons contact met moslims in die regio belemmert.

Overigens vind ik het niet erg overtuigend als christenen in de 21e eeuw de misdaden uit de 11e eeuw worden aangerekend. Ik reken de mongolen uit deze eeuw ook niet de gruweldaden van djengis khan toe. En ik reken de duitsers van deze tijd zelfs niet de nazi-misdaden uit de tweede wereldoorlog toe. 1000 jaar is erg lang geleden.
Terug naar boven
taqwaa Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2036
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 18 september 2005 om 03:21


Ik denk dat daar wat op valt af te dingen. Bush heeft de gruwelijke fout gemaakt door te roepen dat God aan zijn zijde stond. Maar dat hij de strijd begon in de naam van het christendom tegenover de islam, dat is weer niet zo. Niet vergelijkbaar met de kruistochten uit de middeleeuwen die wel in de naam van het christendom begonnen om Jeruzalem te bevrijden.

 

nee  daar ben ik het niet mee eens hij de varken  begon zijn vieze strijd tegen de moslims

in de naam van cristendom   gelooft of gelooft niet.

�� ��� �� ������ .. ���� ��� ������ .. ����� ������� ������ .. ���� ����� ����� ������
Terug naar boven
taqwaa Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2036
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 18 september 2005 om 03:29

Het is alweer enige tijd geleden dat George W. Bush voor de eerste keer het woord "kruistocht" gebruikte voor zijn oorlog tegen het terrorisme. Natuurlijk werd dit  verschillende culturen en een strijd van het christendom en Juda�sme tegen de Islam. Deze woordenkeuze van Bush werd destijds gemaakt terwijl hij op bezoek was in Isra�l. Verder verklaarde hij daar dat hij zijn instructies van God verkrijgt en dat hij door Hem geadviseerd was om Afghanistan en Irak aan te vallen. Eerder al had Bush verklaard dat God niet neutraal was. Integendeel, God is met Amerika zei hij.

�� ��� �� ������ .. ���� ��� ������ .. ����� ������� ������ .. ���� ����� ����� ������
Terug naar boven
taqwaa Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2036
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 18 september 2005 om 03:32

Dat lijkt nog wel veel op een kruistocht. Bush heeft zijn troepen naar Irak gestuurd om het 'goddelijke doel' ten uitvoer te brengen. Ik herinner me niet dat hij het in die termen aan de Amerikaanse bevolking of aan de Verenigde Naties heeft uitgelegd, noch aan de militairen die het plan ten uitvoer moeten brengen. Misschien is dat waarom luitenant-generaal Jerry Boykin pas een promotie heeft gehad. Generaal Boykin past in de gietvorm waarin Bush zijn beleid bakt. Volgens een artikel in de Los Angeles Times  van 16 oktober 2003 stapte Boykin in juni 2002 op de preekstoel van de Eerste Doopsgezinde Kerk in Broken Arrow, Oklahoma en beschreef een aantal foto's die hij in 1993 gemaakt had in Mogadishu, Somali�, vanuit een helikopter. Na ontwikkeling van de foto's noteerde hij een vreemde donkere schim over de stad. Een beeldspecialist legde hem uit: �Dit is geen bevlekking van de foto, dit is echt."

�Dames en heren, dit is uw vijand", verklaarde Boykin terwijl hij de foto's op een scherm vertoonde. �Dit is het terrein van de prins der duisternis; het is de aanwezigheid van de duivel in die stad die God mij vertoond heeft als de vijand."

Nou is Boykin niet bepaald een kleine militaire bureaucraat. De eerder vermelde promotie ontving hij van de secretaris van defensie Donald Rumsfeld, die hem een extra ster op z'n kraag gaf en hem benoemde tot assistent-ondersecretaris van defensie voor spionage. Ook hij kijkt waarschijnlijk naar God voor zijn informatie en directie. De Los Angeles Times beschrijft hem als een intolerante extremist die zegt dat tijdens gevechten zijn geloof in het Christendom getriomfeerd heeft over Moslims en andere niet-christenen. Andere uitspraken van Boykin:

- �George Bush werd niet gekozen door een meerderheid van stemmen in de Verenigde Staten. Hij werd aangesteld door God."

- �Ik beschrijf mijzelf als een strijder in het koninkrijk van God en ik nodig anderen uit met mij te strijden voor de Verenigde Staten door berouw, gebed en de uitoefening van vertrouwen in God."

Welnu,

�� ��� �� ������ .. ���� ��� ������ .. ����� ������� ������ .. ���� ����� ����� ������
Terug naar boven
Django Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 01 augustus 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 329
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 18 september 2005 om 03:52

Net zo'n mafkees als Osama Bin Laden en andere terroristen. Is toch niet te geloven, een paar mannetjes, met wagelijke superieure ideeen; die weinig van elkaar verschillen, gebruiken de wereld als hun 'prive speeltuin'...

Ik heb heb voor alle extremisten,terroristen, etc. geen goed woord over.

Insh'Allah word van iedereen de ogen geopend.

Wa'Selam

Bishmillah Rahman Rahiem....
It is in chancing, we find our purpose....
Terug naar boven
jiyuu Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 30 januari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2357
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 18 september 2005 om 03:55
In eerste instantie geplaatst door Django

Net zo'n mafkees als Osama Bin Laden en andere terroristen. Is toch niet te geloven, een paar mannetjes, met wagelijke superieure ideeen; die weinig van elkaar verschillen, gebruiken de wereld als hun 'prive speeltuin'...

Ik heb heb voor alle extremisten,terroristen, etc. geen goed woord over.

Insh'Allah worden hun ogen geopent.

Wa'Selam



Django, ben je moslim?
www.hhugs.org.uk/
Terug naar boven
Django Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 01 augustus 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 329
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 18 september 2005 om 04:00

Elhamdoeliha ja, en gaan we nu weer beginnen over dat ik Osama geweldig moet vinden, heb ik al in andere topics gezegt, nee. (waar op mijn argumenten geen reacties komen).Hij is een misdadiger en Boykin is dat ook.Allebei heel erg foute heerschappen.

 

Bishmillah Rahman Rahiem....
It is in chancing, we find our purpose....
Terug naar boven
taqwaa Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2036
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 18 september 2005 om 04:03
In eerste instantie geplaatst door jiyuu

In eerste instantie geplaatst door Django

Net zo'n mafkees als Osama Bin Laden en andere terroristen. Is toch niet te geloven, een paar mannetjes, met wagelijke superieure ideeen; die weinig van elkaar verschillen, gebruiken de wereld als hun 'prive speeltuin'...

Ik heb heb voor alle extremisten,terroristen, etc. geen goed woord over.

Insh'Allah worden hun ogen geopent.

Wa'Selam



Django, ben je moslim?
zou ik ook willen weten
�� ��� �� ������ .. ���� ��� ������ .. ����� ������� ������ .. ���� ����� ����� ������
Terug naar boven
 Post Reply Post Reply Pagina  <1234 5>

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.111 seconden.