Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

Onderwerp geslotenZarqawi dood?

 Post Reply Post Reply Pagina  <1 2345>
Schrijver
Martinuzz Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 06 oktober 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 833
Directe link naar dit bericht Onderwerp: Zarqawi dood?
    Geplaatst op: 18 september 2005 om 08:27
In eerste instantie geplaatst door Rahil Amin

In eerste instantie geplaatst door Remco

In eerste instantie geplaatst door taqwaa

waarom ik van binladen hou en zaqawi  omdat zij tegen onrecht vechten .

wat betreft onschuldigen  wie zegt dat zij dat doen niet ammerika zelf ?

jij gelooft gewoon alles wat de media zegen  dat is pas erg



Ik geloof niet alles wat de media zegt. Dat kan niet eens, verschillende media spreken elkaar namelijk tegen.

Bin Laden en Zarqawi vechten tegen onrecht zeg je? Dus het opblazen van jou broeders en zuster is vechten tegen onrecht, vreemd hoor. Daarnaast vraag ik mij af of de Irakezen wel zo blij zijn met deze terroristen, ze komen allemaal ongevraagd vanuit de buurland om in Irak zichzelf op te blazen.

Ik zal maar weer een citaat aanhalen dat ik vaker gebruik en dat maar niet door schijnt te dringen hier:
Matte�s 7:3-5 - Wat kijk je naar de splinter in het oog van een ander, terwijl je de balk in je eigen oog niet opmerkt? Of hoe kun je tegen een ander zeggen: Laat me de splinter uit je oog halen, en kijk, de balk zit in je eigen oog? Schijnheilige, haal eerst de balk uit je eigen oog, en pas dan zie je scherp genoeg om de splinter uit het oog van de ander te halen.Dit vers slaat op jou schijnheilige remco...dat je dat zelf nog niet eens doorhebt zegt heel wat over de grootte van de balken die in allebei jouw ogen zitten. Sorry hoor maar ik begin me steeds meer af te vragen wat jij hier doet op het forum.Je hoeft niet te proberen om ons te doordringen met je christelijke doctrine want dat zal je toch niet lukken.

Neem dit citaat in je op en bedenk wat er staat. Kijk daarna wat jij allemaal zegt en denk daarover met dit citaat in je achterhoofd. Beter vervolgens je leven door na te denken over datgene waar je andere van beschuldigd.

Ik mag aannemen dat hij wel doorheeft dat het over schijnheiligheid gaat en dat hij het daarom heeft gepost. Schijnheiligheid is toch wel een rode draad in deze topic over mensen die zich op geloof in God beroepen bij het verheerlijken of plegen van geweld.

(post een beetje aangepast nadat ik zag dat ik Rahil Amin niet goed gelezen had.)

 

Terug naar boven
aboe bakr Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 16 maart 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 452
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 18 september 2005 om 08:35
Bismillah Irahman Irahiem moge vrede en zegeningen zijn met de heillige profeet Mohammed en zijn metgezellen en de Moejahedeen elke verzetstrijder in Irak die zich verzet tegen de aanwezigheid van de duivelse Amerikaanen en vecht zoals de profeet ons heeft opgedragen is een Moejaheed!! tot de tekenen van de dag des oordels behoort de aanval tegen irak door de Amerikaanen de kruisvaarders onze geliefde profeet Mohammed vzmh zei: Irak zal verdeeld zijn in 3 groepen 1 groep zal zich bij de plunderaars voegen 1 groep zal vluchten en zijn famillies achter laten en 1 groep zal vechten en doden. bereid je voor op de dag des oordels als je dit ziet! en dit hebben we ook gezien toen ze zogenaamd Saddam Hoessein kwamen om weg te hallen en zo het iraakse volk waar de amerikaanen zo omgeven kwammen verlossen vam hem [daarbj natuurlijk duizenden mensen afgeslacht en vrouwen verkracht ] sommige zagen we vrachtwagens en andere schatkamers en winkels beroven andere zaggen we weg vluchten en lieten alles achter door de oorlog en alhoumdillah andere zagen we de wapens op pakken en zich verzetten [Moejahedeen] zoals in Falujah en andere steden waar het verzet hevig was en ook vandaag de dag Tal Affar moejahedeen die de moed niet opgeven ze komen uit verschillende islamitische landen om hun broeders en zusters te hulp te komen Ya Allah nessar 3om 3ela koum al kafirien inshallah ya rabb
Terug naar boven
Rahil Amin Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 september 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1624
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 18 september 2005 om 08:42
In eerste instantie geplaatst door Remco

In eerste instantie geplaatst door Rahil Amin

In eerste instantie geplaatst door Remco

In eerste instantie geplaatst door taqwaa

waarom ik van binladen hou en zaqawi  omdat zij tegen onrecht vechten .

wat betreft onschuldigen  wie zegt dat zij dat doen niet ammerika zelf ?

jij gelooft gewoon alles wat de media zegen  dat is pas erg



Ik geloof niet alles wat de media zegt. Dat kan niet eens, verschillende media spreken elkaar namelijk tegen.

Bin Laden en Zarqawi vechten tegen onrecht zeg je? Dus het opblazen van jou broeders en zuster is vechten tegen onrecht, vreemd hoor. Daarnaast vraag ik mij af of de Irakezen wel zo blij zijn met deze terroristen, ze komen allemaal ongevraagd vanuit de buurland om in Irak zichzelf op te blazen.

Ik zal maar weer een citaat aanhalen dat ik vaker gebruik en dat maar niet door schijnt te dringen hier:
Matte�s 7:3-5 - Wat kijk je naar de splinter in het oog van een ander, terwijl je de balk in je eigen oog niet opmerkt? Of hoe kun je tegen een ander zeggen: Laat me de splinter uit je oog halen, en kijk, de balk zit in je eigen oog? Schijnheilige, haal eerst de balk uit je eigen oog, en pas dan zie je scherp genoeg om de splinter uit het oog van de ander te halen.Dit vers slaat op jou schijnheilige remco...dat je dat zelf nog niet eens doorhebt zegt heel wat over de grootte van de balken die in allebei jouw ogen zitten. Sorry hoor maar ik begin me steeds meer af te vragen wat jij hier doet op het forum.Je hoeft niet te proberen om ons te doordringen met je christelijke doctrine want dat zal je toch niet lukken.

Neem dit citaat in je op en bedenk wat er staat. Kijk daarna wat jij allemaal zegt en denk daarover met dit citaat in je achterhoofd. Beter vervolgens je leven door na te denken over datgene waar je andere van beschuldigd.



Jou reactie zegt genoeg. Jou reactie laat zien dat jij niet begrijpt wat ik bedoel als ik dat citeer als reactie op taqwaa. Dus probeer het eerst te begrijpen voor je al je emoties eruit gooit.
Daarnaast was het niet aan jou gericht, dus waarom voel jij je aangesproken?
Ik begrijp het heel goed remco...ik ben niet achterlijk. Er bestaat geweld en geweld. Geweld om aanslagen te plegen en om onschuldige brugers te doden praat ik absoluut niet goed maar geweld om je eigen land te verdedigen heb ik geen enkel probleem mee. Helaas vallen er daardoor ook wel eens burgerslachtoffers bij wat ik ten zeerste betreur. De reden dat ik me ook aangesproken voel is dat ik net als mijn zuster Taqwaa Moslim ben!!! Dus als je haar erop aan spreekt dan spreek je mij er ook op aan. Een Moslim voelt de pijn en verdriet van een andere Moslim...waar die zich ook ter wereld bevindt!! Beledig je mijn broeder of zuster..dan beledig je daar ook mij mee!!!
Terug naar boven
Martinuzz Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 06 oktober 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 833
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 18 september 2005 om 08:53

In eerste instantie geplaatst door aboe bakr

Bismillah Irahman Irahiem moge vrede en zegeningen zijn met de heillige profeet Mohammed en zijn metgezellen en de Moejahedeen elke verzetstrijder in Irak die zich verzet tegen de aanwezigheid van de duivelse Amerikaanen en vecht zoals de profeet ons heeft opgedragen is een Moejaheed!! tot de tekenen van de dag des oordels behoort de aanval tegen irak door de Amerikaanen de kruisvaarders onze geliefde profeet Mohammed vzmh zei: Irak zal verdeeld zijn in 3 groepen 1 groep zal zich bij de plunderaars voegen 1 groep zal vluchten en zijn famillies achter laten en 1 groep zal vechten en doden. bereid je voor op de dag des oordels als je dit ziet! en dit hebben we ook gezien toen ze zogenaamd Saddam Hoessein kwamen om weg te hallen en zo het iraakse volk waar de amerikaanen zo omgeven kwammen verlossen vam hem [daarbj natuurlijk duizenden mensen afgeslacht en vrouwen verkracht ] sommige zagen we vrachtwagens en andere schatkamers en winkels beroven andere zaggen we weg vluchten en lieten alles achter door de oorlog en alhoumdillah andere zagen we de wapens op pakken en zich verzetten [Moejahedeen] zoals in Falujah en andere steden waar het verzet hevig was en ook vandaag de dag Tal Affar moejahedeen die de moed niet opgeven ze komen uit verschillende islamitische landen om hun broeders en zusters te hulp te komen Ya Allah nessar 3om 3ela koum al kafirien inshallah ya rabb

Dat lijkt mij een nogal corrupte manier van het gebruik van zijn woorden. Als hij al-3ir�q zei, hoe weet je dan welk gebied hij precies bedoelde (weinig waarschijnlijk overeenkomend met de huidige staatsgrenzen) en - meer nog - hoe weet je welke tijd hij in gedachten had? (want je suggereert dat het over het Irak van hier en nu gaat)

En dat nog los van de waarde van deze 7ad�th (letterlijk "7ad�th" voor de meesten, neem ik aan), nog afgezien van de voorzichtigheid die men zou moeten betrachten bij het interpreteren van zulks.

Ik neem overigens niet aan dat de meeste Irakezen heel gelukkig zijn met die soi-disant 'mujahideen' die 'hulp' (van de regen in de drup, lijkt mij) komen bieden. Voor mij is dat soort taal niets anders dan oorlogspropaganda. Kijk naar Afghanistan 5 jaar geleden, waar de modale Afghaan nog het meest moeite had met/ het meest bang was voor de "arabieren"/buitenlanders die overfanatiek de Taliban van een gewelddadige hand kwamen voorzien.

wa-s-sal�m.

Terug naar boven
Rahil Amin Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 september 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1624
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 18 september 2005 om 09:42
In eerste instantie geplaatst door Remco

In eerste instantie geplaatst door Rahil Amin

In eerste instantie geplaatst door Remco

In eerste instantie geplaatst door Rahil Amin

In eerste instantie geplaatst door Remco

In eerste instantie geplaatst door taqwaa

waarom ik van binladen hou en zaqawi  omdat zij tegen onrecht vechten .

wat betreft onschuldigen  wie zegt dat zij dat doen niet ammerika zelf ?

jij gelooft gewoon alles wat de media zegen  dat is pas erg



Ik geloof niet alles wat de media zegt. Dat kan niet eens, verschillende media spreken elkaar namelijk tegen.

Bin Laden en Zarqawi vechten tegen onrecht zeg je? Dus het opblazen van jou broeders en zuster is vechten tegen onrecht, vreemd hoor. Daarnaast vraag ik mij af of de Irakezen wel zo blij zijn met deze terroristen, ze komen allemaal ongevraagd vanuit de buurland om in Irak zichzelf op te blazen.

Ik zal maar weer een citaat aanhalen dat ik vaker gebruik en dat maar niet door schijnt te dringen hier:
Matte�s 7:3-5 - Wat kijk je naar de splinter in het oog van een ander, terwijl je de balk in je eigen oog niet opmerkt? Of hoe kun je tegen een ander zeggen: Laat me de splinter uit je oog halen, en kijk, de balk zit in je eigen oog? Schijnheilige, haal eerst de balk uit je eigen oog, en pas dan zie je scherp genoeg om de splinter uit het oog van de ander te halen.Dit vers slaat op jou schijnheilige remco...dat je dat zelf nog niet eens doorhebt zegt heel wat over de grootte van de balken die in allebei jouw ogen zitten. Sorry hoor maar ik begin me steeds meer af te vragen wat jij hier doet op het forum.Je hoeft niet te proberen om ons te doordringen met je christelijke doctrine want dat zal je toch niet lukken.

Neem dit citaat in je op en bedenk wat er staat. Kijk daarna wat jij allemaal zegt en denk daarover met dit citaat in je achterhoofd. Beter vervolgens je leven door na te denken over datgene waar je andere van beschuldigd.



Jou reactie zegt genoeg. Jou reactie laat zien dat jij niet begrijpt wat ik bedoel als ik dat citeer als reactie op taqwaa. Dus probeer het eerst te begrijpen voor je al je emoties eruit gooit.
Daarnaast was het niet aan jou gericht, dus waarom voel jij je aangesproken?
Ik begrijp het heel goed remco...ik ben niet achterlijk. Er bestaat geweld en geweld. Geweld om aanslagen te plegen en om onschuldige brugers te doden praat ik absoluut niet goed maar geweld om je eigen land te verdedigen heb ik geen enkel probleem mee. Helaas vallen er daardoor ook wel eens burgerslachtoffers bij wat ik ten zeerste betreur. De reden dat ik me ook aangesproken voel is dat ik net als mijn zuster Taqwaa Moslim ben!!! Dus als je haar erop aan spreekt dan spreek je mij er ook op aan. Een Moslim voelt de pijn en verdriet van een andere Moslim...waar die zich ook ter wereld bevindt!! Beledig je mijn broeder of zuster..dan beledig je daar ook mij mee!!!


Je hebt dus niet begrepen wat ik bedoel. Om in jou woorden te blijven; je bent dus achterlijk (als je het wel had begrepen was je dat namelijk niet, zeg jij zelf).Achterlijke opmerking

Toch ga ik even verder op je in. Jij zegt geweld om je eigen land te verdedigen. Dan gaat er iets aan je voorbij. De meerderheid van de terroristen in Irak zijn NIET van Irakeze komaf, het zijn allemaal geimporteerde terroristen. Ze zijn daar dus net als de VS onwettig op andermans grondgebied.Alleen ameriKKKa en zn bondgenoten zijn daar onwettig. De echte Mujaheddien die overal vandaan komen om tegen de ongelovigen te strijden zijn daar als Moslims op Islamitisch grondgebied om hun broeders en zusters en hun grondgebied te beschermen. En kom nou niet steeds met weer datzelfde verhaaltje dat terroristen mijn broeders en zusters vermoorden want er zit een heel verschil tussen een terrorist en de echte Mujaheddien. Maar dat zal je intussen al wel weten.

Terug naar boven
taqwaa Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2036
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 18 september 2005 om 10:32
In eerste instantie geplaatst door Django

In eerste instantie geplaatst door taqwaa

waarom ik van binladen hou en zaqawi  omdat zij tegen onrecht vechten .

wat betreft onschuldigen  wie zegt dat zij dat doen niet ammerika zelf ?

jij gelooft gewoon alles wat de media zegen  dat is pas erg

Wie de schoen passe. trekken hem aan. Als zus en als vrouw, druk ik je 1 ding op het hart, open je ogen, jij hebt het over de media, jij onderbouwd iets niet, ik wel.Goed, zijn we er? Vrouwen uit Afganistan zelf, en Irak, d�verse bronnen etc. bij mij geen media om mijn mening op te bouwen. De Taliban is een schrikbewind, Osmama bin laden heeft daden gepleegd die niet door de beugel kunnen, simpel, simpel. Amerika is ook een hufter, wil je best wel een opsomming geven, geen probleem, maar wees nou eens eerlijk en rechtvaardig en stap nou eens uit het hokjes denken weg, wij, zij etc. Zus, een misdaad is een daad op zich.Een dief is een dief.er is geen verschil tussen een amerikaanse dief en een moslim- dief. 

 

en mijn nasiha voor jou  open zelf je ogen een geloof ahl anaar niet
�� ��� �� ������ .. ���� ��� ������ .. ����� ������� ������ .. ���� ����� ����� ������
Terug naar boven
Martinuzz Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 06 oktober 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 833
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 18 september 2005 om 10:46

nas�7a = advies

ahlu n-n�r = de mensen van het vuur (de hel)

(Ik denk: ik zal het maar even vertalen )

Terug naar boven
mujaheed_ila Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 03 september 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 184
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 18 september 2005 om 10:48

salamoe alaikoem warahmatoe allahie wabarakatoe moslimbroeders en moslimzusters,

Wat een verdeeldheid en verschil van meningen is er onder de moslims.

Een ding moet vaststaan onder de moslims, het vermoorden van onschuldige mensen is fout  en fout. Als iemand van de moslims het hier niet mee eens is hoor ik het graag.

punt twee waar ik het over wil hebben is:De afghanen die vechten in afghanistan zoals de taliban, voeren zij oprechte jihad???? Hier heb ik overigens mijn twijfel, omdat de taliban zich niet echt aan de islam hield. Zoals jullie weten heeft mullah omar de mantel van de profeet mohammed vzmh opgedaan en zich uitgeroepen tot emir el moumnin en zo begingen ze meer en meer daden die niet volgens de regels van de islam zijn.En hoe denken jullie van de overige burgers die ook ten strijde gingen maar niet bij de taliban behoorden, maar zich wel verzette tegen de bezetting van de amerikanen. Voeren zij wel oprechte jihad??

De irakezen in irak voeren zij oprechte jihad?Of is dat niet zo? Ook in dit land heb je weer verdeeldheid, je hebt moslims die andere onschuldige moslims doden en je hebt mensen die zich houden aan de regels van de islam en zich bezetten tegen de Amerikanen en de zijnen? Welke groep voert de juiste jihad, indien er sprake is van jihad?

In tsjetsjenie is er zeker wel sprake van jihad. Onze moslimbroeders willen een eigen islamitische staat. Inschallah zal het ze dan ook lukken, inschallah zullen ze de russen verslaan die de tsjetsjeniers daar in kampen mishandelen.

En is er in Palestina een oprechte jihad????

salamoe alaikoem warahmatoe allahie wabarakatoe

Terug naar boven
Martinuzz Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 06 oktober 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 833
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 18 september 2005 om 11:06
In eerste instantie geplaatst door taqwaa

In eerste instantie geplaatst door Django

In eerste instantie geplaatst door taqwaa

waarom ik van binladen hou en zaqawi  omdat zij tegen onrecht vechten .

wat betreft onschuldigen  wie zegt dat zij dat doen niet ammerika zelf ?

jij gelooft gewoon alles wat de media zegen  dat is pas erg

Wie de schoen passe. trekken hem aan. Als zus en als vrouw, druk ik je 1 ding op het hart, open je ogen, jij hebt het over de media, jij onderbouwd iets niet, ik wel.Goed, zijn we er? Vrouwen uit Afganistan zelf, en Irak, d�verse bronnen etc. bij mij geen media om mijn mening op te bouwen. De Taliban is een schrikbewind, Osmama bin laden heeft daden gepleegd die niet door de beugel kunnen, simpel, simpel. Amerika is ook een hufter, wil je best wel een opsomming geven, geen probleem, maar wees nou eens eerlijk en rechtvaardig en stap nou eens uit het hokjes denken weg, wij, zij etc. Zus, een misdaad is een daad op zich.Een dief is een dief.er is geen verschil tussen een amerikaanse dief en een moslim- dief. 

 

en mijn nasiha voor jou  open zelf je ogen een geloof ahl anaar niet

Wie zijn die mensen volgens jou? En met welke woorden geeft Django aan dat ze iets daarvan gelooft?

Terug naar boven
jiyuu Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 30 januari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2357
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 18 september 2005 om 11:56

In eerste instantie geplaatst door Pfarrer

In eerste instantie geplaatst door jiyuu

 

Tot nu toe is nog altijd bewezen dat de kufaar met hun valse propaganda degene waren die er steeds (bewust) naast zaten.

 

Jiyuu, ik heb hier nog niets bewezen gezien. En de propagandamachine van obl en zijn trawanten draait op volle toeren.

 

Amerika heeft de hele wereld bedrogen met hun presentatie over de wapens van Sadam die er niet waren. Wat een geheugen hebben jullie.

www.hhugs.org.uk/
Terug naar boven
Engeltje Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 06 september 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 348
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 18 september 2005 om 12:14
Wat is er gebeurt met "onschuldig tot schuld is bewezen" ?
Een oog om een oog maakt de hele wereld blind.
- Ghandi
Terug naar boven
taqwaa Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2036
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 18 september 2005 om 13:20
In eerste instantie geplaatst door Martinuzz

In eerste instantie geplaatst door taqwaa

In eerste instantie geplaatst door Django

In eerste instantie geplaatst door taqwaa

waarom ik van binladen hou en zaqawi  omdat zij tegen onrecht vechten .

wat betreft onschuldigen  wie zegt dat zij dat doen niet ammerika zelf ?

jij gelooft gewoon alles wat de media zegen  dat is pas erg

Wie de schoen passe. trekken hem aan. Als zus en als vrouw, druk ik je 1 ding op het hart, open je ogen, jij hebt het over de media, jij onderbouwd iets niet, ik wel.Goed, zijn we er? Vrouwen uit Afganistan zelf, en Irak, d�verse bronnen etc. bij mij geen media om mijn mening op te bouwen. De Taliban is een schrikbewind, Osmama bin laden heeft daden gepleegd die niet door de beugel kunnen, simpel, simpel. Amerika is ook een hufter, wil je best wel een opsomming geven, geen probleem, maar wees nou eens eerlijk en rechtvaardig en stap nou eens uit het hokjes denken weg, wij, zij etc. Zus, een misdaad is een daad op zich.Een dief is een dief.er is geen verschil tussen een amerikaanse dief en een moslim- dief. 

 

en mijn nasiha voor jou  open zelf je ogen een geloof ahl anaar niet

Wie zijn die mensen volgens jou? En met welke woorden geeft Django aan dat ze iets daarvan gelooft?

  wat denk je zelf??
�� ��� �� ������ .. ���� ��� ������ .. ����� ������� ������ .. ���� ����� ����� ������
Terug naar boven
taqwaa Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2036
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 18 september 2005 om 13:21

In eerste instantie geplaatst door aboe bakr

Bismillah Irahman Irahiem moge vrede en zegeningen zijn met de heillige profeet Mohammed en zijn metgezellen en de Moejahedeen elke verzetstrijder in Irak die zich verzet tegen de aanwezigheid van de duivelse Amerikaanen en vecht zoals de profeet ons heeft opgedragen is een Moejaheed!! tot de tekenen van de dag des oordels behoort de aanval tegen irak door de Amerikaanen de kruisvaarders onze geliefde profeet Mohammed vzmh zei: Irak zal verdeeld zijn in 3 groepen 1 groep zal zich bij de plunderaars voegen 1 groep zal vluchten en zijn famillies achter laten en 1 groep zal vechten en doden. bereid je voor op de dag des oordels als je dit ziet! en dit hebben we ook gezien toen ze zogenaamd Saddam Hoessein kwamen om weg te hallen en zo het iraakse volk waar de amerikaanen zo omgeven kwammen verlossen vam hem [daarbj natuurlijk duizenden mensen afgeslacht en vrouwen verkracht ] sommige zagen we vrachtwagens en andere schatkamers en winkels beroven andere zaggen we weg vluchten en lieten alles achter door de oorlog en alhoumdillah andere zagen we de wapens op pakken en zich verzetten [Moejahedeen] zoals in Falujah en andere steden waar het verzet hevig was en ook vandaag de dag Tal Affar moejahedeen die de moed niet opgeven ze komen uit verschillende islamitische landen om hun broeders en zusters te hulp te komen Ya Allah nessar 3om 3ela koum al kafirien inshallah ya rabb
asalaamo3alaiomwara7matolaahewabarakatoho

amin broeder

�� ��� �� ������ .. ���� ��� ������ .. ����� ������� ������ .. ���� ����� ����� ������
Terug naar boven
taqwaa Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2036
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 18 september 2005 om 13:31
In eerste instantie geplaatst door mujaheed_ila

salamoe alaikoem warahmatoe allahie wabarakatoe moslimbroeders en moslimzusters,

Wat een verdeeldheid en verschil van meningen is er onder de moslims.

Een ding moet vaststaan onder de moslims, het vermoorden van onschuldige mensen is fout  en fout. Als iemand van de moslims het hier niet mee eens is hoor ik het graag.

punt twee waar ik het over wil hebben is:De afghanen die vechten in afghanistan zoals de taliban, voeren zij oprechte jihad???? Hier heb ik overigens mijn twijfel, omdat de taliban zich niet echt aan de islam hield. Zoals jullie weten heeft mullah omar de mantel van de profeet mohammed vzmh opgedaan en zich uitgeroepen tot emir el moumnin en zo begingen ze meer en meer daden die niet volgens de regels van de islam zijn.En hoe denken jullie van de overige burgers die ook ten strijde gingen maar niet bij de taliban behoorden, maar zich wel verzette tegen de bezetting van de amerikanen. Voeren zij wel oprechte jihad??

De irakezen in irak voeren zij oprechte jihad?Of is dat niet zo? Ook in dit land heb je weer verdeeldheid, je hebt moslims die andere onschuldige moslims doden en je hebt mensen die zich houden aan de regels van de islam en zich bezetten tegen de Amerikanen en de zijnen? Welke groep voert de juiste jihad, indien er sprake is van jihad?

In tsjetsjenie is er zeker wel sprake van jihad. Onze moslimbroeders willen een eigen islamitische staat. Inschallah zal het ze dan ook lukken, inschallah zullen ze de russen verslaan die de tsjetsjeniers daar in kampen mishandelen.

En is er in Palestina een oprechte jihad????

salamoe alaikoem warahmatoe allahie wabarakatoe

in afganistaan is het ook een jihad waar ze recht op hebben  waarom in afganistaan niet?is dat soms niet hun land dat bezet word door verkrachters?
�� ��� �� ������ .. ���� ��� ������ .. ����� ������� ������ .. ���� ����� ����� ������
Terug naar boven
pietjepuk Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 08 juli 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 642
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 18 september 2005 om 13:44

In eerste instantie geplaatst door mujaheed_ila

Mujaheed-ila, jij stelt een aantal heel goede vragen.

salamoe alaikoem warahmatoe allahie wabarakatoe moslimbroeders en moslimzusters,

Wat een verdeeldheid en verschil van meningen is er onder de moslims.

Een ding moet vaststaan onder de moslims, het vermoorden van onschuldige mensen is fout  en fout. Als iemand van de moslims het hier niet mee eens is hoor ik het graag.

punt twee waar ik het over wil hebben is:De afghanen die vechten in afghanistan zoals de taliban, voeren zij oprechte jihad???? Hier heb ik overigens mijn twijfel, omdat de taliban zich niet echt aan de islam hield. Zoals jullie weten heeft mullah omar de mantel van de profeet mohammed vzmh opgedaan en zich uitgeroepen tot emir el moumnin en zo begingen ze meer en meer daden die niet volgens de regels van de islam zijn.En hoe denken jullie van de overige burgers die ook ten strijde gingen maar niet bij de taliban behoorden, maar zich wel verzette tegen de bezetting van de amerikanen. Voeren zij wel oprechte jihad??

De irakezen in irak voeren zij oprechte jihad?Of is dat niet zo? Ook in dit land heb je weer verdeeldheid, je hebt moslims die andere onschuldige moslims doden en je hebt mensen die zich houden aan de regels van de islam en zich bezetten tegen de Amerikanen en de zijnen? Welke groep voert de juiste jihad, indien er sprake is van jihad?

In tsjetsjenie is er zeker wel sprake van jihad. Onze moslimbroeders willen een eigen islamitische staat. Inschallah zal het ze dan ook lukken, inschallah zullen ze de russen verslaan die de tsjetsjeniers daar in kampen mishandelen.

En is er in Palestina een oprechte jihad????

salamoe alaikoem warahmatoe allahie wabarakatoe

Terug naar boven
pietjepuk Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 08 juli 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 642
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 18 september 2005 om 13:45
Daar waar geweld gepleegd wordt wordt de waarheid verkracht. Wie het geweld ook pleegt.
Terug naar boven
jiyuu Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 30 januari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2357
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 18 september 2005 om 13:55

Er is niks bewezen, ga j�j dat mijn Afgaanse vrienden vertellen, zeg dat hun moeders en zussen, mijn vr�endinnen.Er word hier wat af verheerlijkt, een zus zou graag onder het bewind van de Taliban willen wonen,(dan heb je , je verstand verloren, wat mij betreft)ik heb een vriendin (afghaanse-moslim)die dat las en nog net niet onplofte over de onzin die werd uitgekraamt. (django)

 

Misschien moet je een keer andere vriendinnen opzoeken of de andere kant van het verhaal misschien. Yvonne Ridley die door de Taliban werd ontvoerd en in Kabul opgesloten, spreekt vol respect over de Taliban. Door alle propaganda, zegt ze, was ze doodsbang en dacht ze niet lang meer in leven te blijven. Ze zegt je kunt beter als illegaal onder de Taliban regime leven dan als illegaal in Europa. De Taliban hebben haar altijd goed behandeld en zich altijd aan hun woord gehouden. Ondanks dat ze op een illegale manier Afghanistan binnen is gedrongen. Zou ze op dezelfde manier bijvoorbeeld Engeland zijn binnen gedrongen zoals ze destijds deed in Afghanistan, zat ze nu nog weg te rotten in een Engelse cel. De vrouwen die zij ontmoette in Afghanistan waren intelligente vrouwen die tevreden waren met hun leven.

Ik plaats op dit forum geen links meer naar mijn sites. Surf op het net en luister naar de audiofiles over haar eigen verhaal

www.hhugs.org.uk/
Terug naar boven
Django Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 01 augustus 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 329
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 18 september 2005 om 14:02

Hou nou toch eens op, tuurlijk, slim, zat andere vrouwen zijn dat land ontvlucht, en zijn asielzoeker in Nederland, of wil je dat ontkennen? Ze hebben het hele land geprobeerd te bezetten dat van de Afghanen was (waar haal je uberhaupt het recht vandaan) , met beesterlijk vertoon, vrouwen burka's aan, geen medische zorg, universiteiten dicht, onthoofdingen,voor vrouwen een verbod op Kor'aan lezen, vrije beweging, zelf hun man had niks meer over ze te zeggen. 

Mishandelingen,drugshandel, als een vrouw een fout maakte kan ze wel even voor je haar doodschiet , verkracht worden en ga zo maar door.Hypocriet, twee gezichten.

Broeder , je kan zeggen wat je wilt, zat vrouwen, de Afghaanse vrouw die het niet met je eens is.En die hebben meer recht van spreken dan jij.Dus kom niet met zo'n 'propaganda voorbeeld'

Wa'Selam

Bishmillah Rahman Rahiem....
It is in chancing, we find our purpose....
Terug naar boven
Django Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 01 augustus 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 329
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 18 september 2005 om 14:09
In eerste instantie geplaatst door taqwaa

In eerste instantie geplaatst door Martinuzz

In eerste instantie geplaatst door taqwaa

In eerste instantie geplaatst door Django

In eerste instantie geplaatst door taqwaa

waarom ik van binladen hou en zaqawi  omdat zij tegen onrecht vechten .

wat betreft onschuldigen  wie zegt dat zij dat doen niet ammerika zelf ?

jij gelooft gewoon alles wat de media zegen  dat is pas erg

Wie de schoen passe. trekken hem aan. Als zus en als vrouw, druk ik je 1 ding op het hart, open je ogen, jij hebt het over de media, jij onderbouwd iets niet, ik wel.Goed, zijn we er? Vrouwen uit Afganistan zelf, en Irak, diverse bronnen etc. bij mij geen media om mijn mening op te bouwen. De Taliban is een schrikbewind, Osmama bin laden heeft daden gepleegd die niet door de beugel kunnen, simpel, simpel. Amerika is ook een hufter, wil je best wel een opsomming geven, geen probleem, maar wees nou eens eerlijk en rechtvaardig en stap nou eens uit het hokjes denken weg, wij, zij etc. Zus, een misdaad is een daad op zich.Een dief is een dief.er is geen verschil tussen een amerikaanse dief en een moslim- dief. 

 

en mijn nasiha voor jou  open zelf je ogen een geloof ahl anaar niet

Wie zijn die mensen volgens jou? En met welke woorden geeft Django aan dat ze iets daarvan gelooft?

  wat denk je zelf??

Moeilijk toch, concreet, gefundeerd reageren; om op jouw toer te gaan, hypocrieten worden het ergst verworpen.Is het zo moeilijk op dit forum om gewoon te reageren, in plaats van met termen te gaan slingeren, lijkt wel een politicus, met geen commentaar, als het te heet onder de voeten word.

En wat me ook opvalt, ik weet dat de meeste gewoon bekeerd moslim zijn, waarom word er verschuilt achter arabische termen gooien, meer niet, voor de rest leeg.

Geen normale dialoog mogelijk, is om je dood te schamen, en ik ben een zuster. Waar is karakter? Inhoud? etc. een normaal gesprek, ik vind dit, daarom, nou ik vind dat , daarom, jemig zeg!!!!!!!!!!!!!!!! Word er gewoon moe van.

Wa'Selam

 

Bishmillah Rahman Rahiem....
It is in chancing, we find our purpose....
Terug naar boven
jiyuu Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 30 januari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2357
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 18 september 2005 om 14:11
Het beeld dat jij nu hebt over Afghanistan, Taliban, mannen, Islam etc. is precies wat Yvonne beschrijft hoe zij eerst over dit soort zaken dacht.... misschien moet je ook een keer naar Afghanistan reizen.

www.hhugs.org.uk/
Terug naar boven
Django Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 01 augustus 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 329
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 18 september 2005 om 14:15

In eerste instantie geplaatst door jiyuu

Het beeld dat jij nu hebt over Afghanistan, Taliban, mannen, Islam etc. is precies wat Yvonne beschrijft hoe zij eerst over dit soort zaken dacht.... misschien moet je ook een keer naar Afghanistan reizen.

Nou broeder, ben er geweest,nog niet zo heel lang geleden .Met mijn vriendin mee, op zoek naar haar broers, die vermoord waren door de Taliban, ben er 2 weken geweest, nu jij weer...........

 

Bishmillah Rahman Rahiem....
It is in chancing, we find our purpose....
Terug naar boven
Django Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 01 augustus 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 329
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 18 september 2005 om 14:22

Ik zeg al tien duizend keer dat mijn mening niet gebasserd is op propaganda, amerika etc, maar gewoon op een waarheid, die over het algemeen gedeelt word, moslim of niet.Er zijn zat getuige- verslagen, eerste hand belevingen, neutrale hulp-organisaties.

Een gijzelings-situatie van een buitenlander kan je niet als norm nemen,is niet representatief.

Het enige wat ik hier zie, is dat de Taliban roept; Islamitische staat, en moslims(elhamdoeliha een kleine groep) gaan rennen, zonder na te denken, en geen enkele kritiek, want mijnheer de Taliban is gelijk aan onze Profeet(vzmh), Muhajdeen,Kuffur (hoe je het ook moge schrijven), klote -amerikanen, elke kreet word gegooit. Zefs als ik zeg, joh, praat nou eens met Afghaans vluchtelingen, )en dat zijn moslims! ,je mede-moslim in deze dien,daar kan je beter je energie in steken,nee, een site op het internet is voldoende, bandjes etc..Schaam je, Astaghfirllah.

Feitelijk had de VN in Afganistan moeten ingrijpen toen de TALIBAN HET LAND BINNENVIEL EN EEN TERREURBEWIND INVOER.

Wa'Selam

P.s ze hebben net turkse gijzelaars in Irak vrijgelaten,gegijzeld door terroristen(geen amerikanen, raar toch) die waren heel netjes behandeld,je punt is? 

 

Bishmillah Rahman Rahiem....
It is in chancing, we find our purpose....
Terug naar boven
taqwaa Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2036
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 18 september 2005 om 14:50
In eerste instantie geplaatst door Django

In eerste instantie geplaatst door taqwaa

In eerste instantie geplaatst door Martinuzz

In eerste instantie geplaatst door taqwaa

In eerste instantie geplaatst door Django

In eerste instantie geplaatst door taqwaa

waarom ik van binladen hou en zaqawi  omdat zij tegen onrecht vechten .

wat betreft onschuldigen  wie zegt dat zij dat doen niet ammerika zelf ?

jij gelooft gewoon alles wat de media zegen  dat is pas erg

Wie de schoen passe. trekken hem aan. Als zus en als vrouw, druk ik je 1 ding op het hart, open je ogen, jij hebt het over de media, jij onderbouwd iets niet, ik wel.Goed, zijn we er? Vrouwen uit Afganistan zelf, en Irak, diverse bronnen etc. bij mij geen media om mijn mening op te bouwen. De Taliban is een schrikbewind, Osmama bin laden heeft daden gepleegd die niet door de beugel kunnen, simpel, simpel. Amerika is ook een hufter, wil je best wel een opsomming geven, geen probleem, maar wees nou eens eerlijk en rechtvaardig en stap nou eens uit het hokjes denken weg, wij, zij etc. Zus, een misdaad is een daad op zich.Een dief is een dief.er is geen verschil tussen een amerikaanse dief en een moslim- dief. 

 

en mijn nasiha voor jou  open zelf je ogen een geloof ahl anaar niet

Wie zijn die mensen volgens jou? En met welke woorden geeft Django aan dat ze iets daarvan gelooft?

  wat denk je zelf??

Moeilijk toch, concreet, gefundeerd reageren; om op jouw toer te gaan, hypocrieten worden het ergst verworpen.Is het zo moeilijk op dit forum om gewoon te reageren, in plaats van met termen te gaan slingeren, lijkt wel een politicus, met geen commentaar, als het te heet onder de voeten word.

En wat me ook opvalt, ik weet dat de meeste gewoon bekeerd moslim zijn, waarom word er verschuilt achter arabische termen gooien, meer niet, voor de rest leeg.

Geen normale dialoog mogelijk, is om je dood te schamen, en ik ben een zuster. Waar is karakter? Inhoud? etc. een normaal gesprek, ik vind dit, daarom, nou ik vind dat , daarom, jemig zeg!!!!!!!!!!!!!!!! Word er gewoon moe van.

Wa'Selam

 

luister broeder ... jij bent de gene die zij open je ogen .

nou dan is mijn antwoord open je ogen zelf want  wat jij hier zegt  hoort in de media  bij de luigens over echte rijaal .

en ten tweede  waarom zou een bekeerde broeder ofzuster  geen arabich

mogen gebruiken ??????

en ik ben geen bekeerde moslima  ben wel terug op het juistepad  alhamdoeliaah.

 

dus ik maak wil zelf uit of ik arabiche taal gebruik of nl taal.

 

en broeder vergeef me als ik  fout ben geweest tegen jou dat is mijn bedoelingen niet asta3firolaah

wat ik hier duidelijk wil maken is waarom we het niet een keer

over moslms slachtoffers  en de varkens die dat hun aan doet over hebben zonder

 

er over teroristen zo als zij beweren bij hallen.

�� ��� �� ������ .. ���� ��� ������ .. ����� ������� ������ .. ���� ����� ����� ������
Terug naar boven
Django Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 01 augustus 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 329
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 18 september 2005 om 14:56

Selam Alleykum

Sorry, in al je juistheid heb je het nog steeds niet door dat ik een zuster ben.

En je bewijst alleen wat ik zeg nu, normaal gesprek; reageer nou op wat ik als eerste schreef, waar zit ik fout?

Wa'Selam

 

Bishmillah Rahman Rahiem....
It is in chancing, we find our purpose....
Terug naar boven
taqwaa Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2036
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 18 september 2005 om 15:04
In eerste instantie geplaatst door Django

Selam Alleykum

Sorry, in al je juistheid heb je het nog steeds niet door dat ik een zuster ben.

En je bewijst alleen wat ik zeg nu, normaal gesprek; reageer nou op wat ik als eerste schreef, waar zit ik fout?

Wa'Selam

 

ja sorry heb niet goed gekeken

zuster.

�� ��� �� ������ .. ���� ��� ������ .. ����� ������� ������ .. ���� ����� ����� ������
Terug naar boven
taqwaa Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2036
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 18 september 2005 om 15:05
In eerste instantie geplaatst door Django

In eerste instantie geplaatst door taqwaa

dat heeft ook niemand gezegd asta3firolaah al3alial3adim

Waarom, vraag je dan of ik moslim ben? mijn Selam hoort genoeg te zijn, maar mijn mening over Osama bin Laden laat je die vraag stellen, toch.

Sorry zus, maar het is niet echt aardig. 

Wa'Selam dat heb niet gevraagd aan je dat heb jij niet goed gelezen.

�� ��� �� ������ .. ���� ��� ������ .. ����� ������� ������ .. ���� ����� ����� ������
Terug naar boven
taqwaa Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2036
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 18 september 2005 om 15:09
In eerste instantie geplaatst door Django

In eerste instantie geplaatst door taqwaa

waarom ik van binladen hou en zaqawi  omdat zij tegen onrecht vechten .

wat betreft onschuldigen  wie zegt dat zij dat doen niet ammerika zelf ?

jij gelooft gewoon alles wat de media zegen  dat is pas erg

Wie de schoen passe. trekken hem aan. Als zus en als vrouw, druk ik je 1 ding op het hart, open je ogen, jij hebt het over de media, jij onderbouwd iets niet, ik wel.Goed, zijn we er? Vrouwen uit Afganistan zelf, en Irak, d�verse bronnen etc. bij mij geen media om mijn mening op te bouwen. De Taliban is een schrikbewind, Osmama bin laden heeft daden gepleegd die niet door de beugel kunnen, simpel, simpel. Amerika is ook een hufter, wil je best wel een opsomming geven, geen probleem, maar wees nou eens eerlijk en rechtvaardig en stap nou eens uit het hokjes denken weg, wij, zij etc. Zus, een misdaad is een daad op zich.Een dief is een dief.er is geen verschil tussen een amerikaanse dief en een moslim- dief. 

 

nou dit bevoorbeeld je hebt het over je broeders

zonder bewijzen mag je je moslim broeder voor een terosist maken

zonder bewijzen ????

�� ��� �� ������ .. ���� ��� ������ .. ����� ������� ������ .. ���� ����� ����� ������
Terug naar boven
Rahil Amin Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 september 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1624
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 18 september 2005 om 15:14
In eerste instantie geplaatst door Django

In eerste instantie geplaatst door taqwaa

In eerste instantie geplaatst door Martinuzz

In eerste instantie geplaatst door taqwaa

In eerste instantie geplaatst door Django

In eerste instantie geplaatst door taqwaa

waarom ik van binladen hou en zaqawi  omdat zij tegen onrecht vechten .

wat betreft onschuldigen  wie zegt dat zij dat doen niet ammerika zelf ?

jij gelooft gewoon alles wat de media zegen  dat is pas erg

Wie de schoen passe. trekken hem aan. Als zus en als vrouw, druk ik je 1 ding op het hart, open je ogen, jij hebt het over de media, jij onderbouwd iets niet, ik wel.Goed, zijn we er? Vrouwen uit Afganistan zelf, en Irak, diverse bronnen etc. bij mij geen media om mijn mening op te bouwen. De Taliban is een schrikbewind, Osmama bin laden heeft daden gepleegd die niet door de beugel kunnen, simpel, simpel. Amerika is ook een hufter, wil je best wel een opsomming geven, geen probleem, maar wees nou eens eerlijk en rechtvaardig en stap nou eens uit het hokjes denken weg, wij, zij etc. Zus, een misdaad is een daad op zich.Een dief is een dief.er is geen verschil tussen een amerikaanse dief en een moslim- dief. 

 

en mijn nasiha voor jou  open zelf je ogen een geloof ahl anaar niet

Wie zijn die mensen volgens jou? En met welke woorden geeft Django aan dat ze iets daarvan gelooft?

  wat denk je zelf??

Moeilijk toch, concreet, gefundeerd reageren; om op jouw toer te gaan, hypocrieten worden het ergst verworpen.Is het zo moeilijk op dit forum om gewoon te reageren, in plaats van met termen te gaan slingeren, lijkt wel een politicus, met geen commentaar, als het te heet onder de voeten word.

En wat me ook opvalt, ik weet dat de meeste gewoon bekeerd moslim zijn, waarom word er verschuilt achter arabische termen gooien, meer niet, voor de rest leeg.Salaam Aleikum beste zuster...Moslim is Moslim....bekeer of niet bekeerd. Niet meer of niet minder.

Geen normale dialoog mogelijk, is om je dood te schamen, en ik ben een zuster. Waar is karakter? Inhoud? etc. een normaal gesprek, ik vind dit, daarom, nou ik vind dat , daarom, jemig zeg!!!!!!!!!!!!!!!! Word er gewoon moe van.

Wa'Selam

 

Terug naar boven
jiyuu Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 30 januari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2357
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 18 september 2005 om 15:15

In eerste instantie geplaatst door Django

In eerste instantie geplaatst door jiyuu

Het beeld dat jij nu hebt over Afghanistan, Taliban, mannen, Islam etc. is precies wat Yvonne beschrijft hoe zij eerst over dit soort zaken dacht.... misschien moet je ook een keer naar Afghanistan reizen.

Nou broeder, ben er geweest,nog niet zo heel lang geleden .Met mijn vriendin mee, op zoek naar haar broers, die vermoord waren door de Taliban, ben er 2 weken geweest, nu jij weer...........

 



Wat moet dat volgens jou bewijzen dat die broers van je vriendin dood zijn? Dagelijks sterven er mensen op de wereld. Daarnaast denk ik dat je ook te emotioneel betrokken bent bij het lot van je vriendin, waardoor deze uitspraken doet. Die zogenaamd betrouwbare getuigenverklaringen zeggen mij niets. In Sudan bleken ze laatst ook allemaal verzonnen te zijn alleen om sancties door te drukken en asielaanvragen in te dienen. De VN-medewerkers werden toen gearresteerd.

Ik wilde altijd al eens naar Afghanistan gaan. Ik heb zelfs al een plattegrond gekocht. Als de bezetters verslagen zijn en Afghanistan weer bevrijd is, zal ik er heen gaan inshaAllah. Ik ben ook 13.000 broers kwijtgeraakt, ze waren voor het laatst in een doorzeefde container gezien in de woestijn. En nog eens een paar honderden broers in Mazar-e-sharif. Ik wil ook een keer op zoek naar de lijken van mijn verkrachte zussen die aan de grens werden tegengehouden en verkocht aan de Amerikanen.

Als Afghanistan weer veilig is onder een echt moslimbewind hoop ik erheen te kunnen reizen, kzal je dan een kaartje sturen.

En� Yvonne Ridley is een journaliste die haar werk gewoon bleef/blijft doen, haar collega�s van de media hebben altijd geprobeerd om, net als jij nu probeert, haar verhaal te ontkrachten omdat het niet bij het plaatje past van de onmenselijk wrede moslimmannen. Hoe moet anders de oorlog goedgepraat worden.

www.hhugs.org.uk/
Terug naar boven
taqwaa Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2036
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 18 september 2005 om 15:17
maschlaah  amin yarb
�� ��� �� ������ .. ���� ��� ������ .. ����� ������� ������ .. ���� ����� ����� ������
Terug naar boven
 Post Reply Post Reply Pagina  <1 2345>

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.109 seconden.