Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

Onderwerp geslotenZarqawi dood?

 Post Reply Post Reply Pagina  <1 345
Schrijver
taqwaa Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2036
Directe link naar dit bericht Onderwerp: Zarqawi dood?
    Geplaatst op: 18 september 2005 om 15:30

zijn we deze broeder al vergeten

�� ��� �� ������ .. ���� ��� ������ .. ����� ������� ������ .. ���� ����� ����� ������
Terug naar boven
Rahil Amin Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 september 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1624
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 18 september 2005 om 15:40
In eerste instantie geplaatst door Remco

In eerste instantie geplaatst door Rahil Amin

In eerste instantie geplaatst door Remco

In eerste instantie geplaatst door Rahil Amin

In eerste instantie geplaatst door Remco

In eerste instantie geplaatst door Rahil Amin

In eerste instantie geplaatst door Remco

[QUOTE=taqwaa]

waarom ik van binladen hou en zaqawi  omdat zij tegen onrecht vechten .

wat betreft onschuldigen  wie zegt dat zij dat doen niet ammerika zelf ?

jij gelooft gewoon alles wat de media zegen  dat is pas erg



Ik geloof niet alles wat de media zegt. Dat kan niet eens, verschillende media spreken elkaar namelijk tegen.

Bin Laden en Zarqawi vechten tegen onrecht zeg je? Dus het opblazen van jou broeders en zuster is vechten tegen onrecht, vreemd hoor. Daarnaast vraag ik mij af of de Irakezen wel zo blij zijn met deze terroristen, ze komen allemaal ongevraagd vanuit de buurland om in Irak zichzelf op te blazen.

Ik zal maar weer een citaat aanhalen dat ik vaker gebruik en dat maar niet door schijnt te dringen hier:
Matte�s 7:3-5 - Wat kijk je naar de splinter in het oog van een ander, terwijl je de balk in je eigen oog niet opmerkt? Of hoe kun je tegen een ander zeggen: Laat me de splinter uit je oog halen, en kijk, de balk zit in je eigen oog? Schijnheilige, haal eerst de balk uit je eigen oog, en pas dan zie je scherp genoeg om de splinter uit het oog van de ander te halen.Dit vers slaat op jou schijnheilige remco...dat je dat zelf nog niet eens doorhebt zegt heel wat over de grootte van de balken die in allebei jouw ogen zitten. Sorry hoor maar ik begin me steeds meer af te vragen wat jij hier doet op het forum.Je hoeft niet te proberen om ons te doordringen met je christelijke doctrine want dat zal je toch niet lukken.

Neem dit citaat in je op en bedenk wat er staat. Kijk daarna wat jij allemaal zegt en denk daarover met dit citaat in je achterhoofd. Beter vervolgens je leven door na te denken over datgene waar je andere van beschuldigd.



Jou reactie zegt genoeg. Jou reactie laat zien dat jij niet begrijpt wat ik bedoel als ik dat citeer als reactie op taqwaa. Dus probeer het eerst te begrijpen voor je al je emoties eruit gooit.
Daarnaast was het niet aan jou gericht, dus waarom voel jij je aangesproken?
Ik begrijp het heel goed remco...ik ben niet achterlijk. Er bestaat geweld en geweld. Geweld om aanslagen te plegen en om onschuldige brugers te doden praat ik absoluut niet goed maar geweld om je eigen land te verdedigen heb ik geen enkel probleem mee. Helaas vallen er daardoor ook wel eens burgerslachtoffers bij wat ik ten zeerste betreur. De reden dat ik me ook aangesproken voel is dat ik net als mijn zuster Taqwaa Moslim ben!!! Dus als je haar erop aan spreekt dan spreek je mij er ook op aan. Een Moslim voelt de pijn en verdriet van een andere Moslim...waar die zich ook ter wereld bevindt!! Beledig je mijn broeder of zuster..dan beledig je daar ook mij mee!!!


Je hebt dus niet begrepen wat ik bedoel. Om in jou woorden te blijven; je bent dus achterlijk (als je het wel had begrepen was je dat namelijk niet, zeg jij zelf).Achterlijke opmerking

Toch ga ik even verder op je in. Jij zegt geweld om je eigen land te verdedigen. Dan gaat er iets aan je voorbij. De meerderheid van de terroristen in Irak zijn NIET van Irakeze komaf, het zijn allemaal geimporteerde terroristen. Ze zijn daar dus net als de VS onwettig op andermans grondgebied.Alleen ameriKKKa en zn bondgenoten zijn daar onwettig. De echte Mujaheddien die overal vandaan komen om tegen de ongelovigen te strijden zijn daar als Moslims op Islamitisch grondgebied om hun broeders en zusters en hun grondgebied te beschermen. En kom nou niet steeds met weer datzelfde verhaaltje dat terroristen mijn broeders en zusters vermoorden want er zit een heel verschil tussen een terrorist en de echte Mujaheddien. Maar dat zal je intussen al wel weten.



Grondgebied is niet Islamitisch. In Irak wonen ook Joden en Christenen, en de grond daar is dus net zo goed Joods en Christelijk.Mooi zo....dus Nederland is ook van de Moslims. Wen er maar alvast aan

ten zijn daar dus beide onwettig, ze helpen de bevolking geen klap vooruit.

Een echte Mujeheddien bestaat niet in Irak, dat is een feit.Een feit?..waarop baseer je dat?....ooohhh...wacht, ik weet het al...je volgt natuurlijk altijd het nosjournaal en cnn en andere zionistische media die nooit eenzijdige berichtgeving de wereld insturen. Droom lekker verder remco.
Terug naar boven
 Post Reply Post Reply Pagina  <1 345

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.078 seconden.