Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

Kafirs haten homo’s

 Post Reply Post Reply Pagina  <12
Schrijver
Engeltje Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 06 september 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 348
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Engeltje Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: Kafirs haten homo’s
    Geplaatst op: 23 september 2005 om 16:37
Ik ken zo'n spreek woord...

Een verkeerde komma of letter maakt zelfs van Jezus nog een ketter.

en als er nou.

"Ja. En?" had gestaan?
Een oog om een oog maakt de hele wereld blind.
- Ghandi
Terug naar boven
Explorer Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 23 augustus 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 58
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Explorer Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 23 september 2005 om 23:41

Die "Ja en" was de het me helemaal geen ene moer kon schelen.

Laat ze die smerige trafo's maar lekker afranselen, moeten ze hier in Nederland ook doen tijdens die gore gayparade...stelletje  smeerlappen.

Zo duidelijk?

Terug naar boven
jiyuu Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 30 januari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2357
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote jiyuu Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 24 september 2005 om 04:03

Juist. Ik ga altijd uit van het goede in een broeder en daarom wist ik dat ik niet hoefde te reageren op de �ja en� van broeder Explorer. Want dat was ook een beetje aan mij gericht. Met zijn �ja en� kan je vele kanten op, maar hij bedoelt het dus goed, zoals jullie nu zelf kunnen lezen. Waarschijnlijk kent hij Amerika beter dan de rest.

Sommigen hebben een droombeeld van Amerika en dat het een sprookjes land is. Ik ben er geweest en weet dat er iets anders achter dat misleidende masker schuilgaat. Ik denk nu wel twee keer na om er weer heen te reizen. Misschien wanneer het land een meer moslimachtig bestuur gaat krijgen, ga ik er weer heen. Normen en waarden die dicht bij de Islam staan, zijn de enige normen en waarden waar ik mij veilig bij voel.

De maatschappij in Amerika is verrot tot op het bot. Geen van jullie gaat zich kunnen inbeelden hoe het er dagelijks aan toe gaat. Stel je vergeet een parkeerbonnetje te betalen, en je moet bij de rechter voorkomen.

Als je weet wat ik weet en je krijgt de keus tussen bijvoorbeeld 1 dag naar een Amerikaanse �jail� of de �penitentiary�, of 8 jaar cel in Thailand. Garandeer ik je dat je toch voor die 8 jaar Thailand kiest. Als je weet hoe ziekelijk die mensen daar zijn, wil je misschien zelfs nooit meer naar Amerika toe gaan. Al bij binnenkomst in een Amerikaanse cel staan er drie mensen op je te wachten. Geen bewakers, maar drie gedetineerden. Een zwarte, een witte en een latino. Zwarte naar de ene kant, witte de andere en de latino�s ook. Dit is geen spel, je krijgt gevangenis instructies van de gevangenen zelf. Doe je 1 stap op een verkeerde tegel of een lijn, wordt je al neergestoken door een andere gevangene van een ander ras. Geen bewaker die om je geeft. Zwarten slapen op bed, latino�s ook, en de witten in de badkamers. �S nachts hoor je uren lang geschreeuw van mannen die verkracht worden in de badkamers. Probeer maar 1 dag vol te houden in een Amerikaanse cel. Grote sterke mannen die huilen, ook al hebben ze maar een week celstraf gekregen. Nog erger zijn de bewakers die niets doen. Je wordt door hun alleen in de gaten gehouden. Deel je 1 vuistslag uit, krijg je een jaartje erbij. Dat is hun enige regel. Wil je dus weer snel vrijgelaten worden, zal je dus alles moeten incasseren wat op je af komt, al is het maar voor die ene dag dat je er bent. Als je tenminste in leven weet te blijven.

Een land door huidskleur gescheiden met mensen zo verdorven dat ze andere mannen verkrachten. En een overheid die er niets aan doet maar ambtenaren zelfs aanspoort.

Amerika, een land, een gevangenis van barbaren en homo's.

www.hhugs.org.uk/
Terug naar boven
Rahil Amin Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 september 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1624
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Rahil Amin Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 24 september 2005 om 04:20

Asalaam Aleikum,

Ik heb ooit een reportage gezien van een ameriKKKaanse gevangenis. Op een gegeven moment kwam er een grote zwarte man aan het woord. Meer dan 2 meter groot...kortom echt een beer van een vent. Hij vertelde dat als er nieuwe gevangenen binnenkwamen ze dan eerst lang hem moesten en de keus hadden tussen pindakaas of jam ....Toen de verslaggevers vroegen wat hij daarmee bedoelde legde hij uit dat hij de nieuwe gevangenen bij binnenkomst de keus gaf om zijn achterste schoon te likken  en dat ze daarbij de keus hadden tussen de smaken jam of pindakaas. Als ze het niet deden stonden er al een hele groep mannen klaar om de "onwilligen" te verkrachten. De bewakers stonden erbij en keken ernaar......Leve ameriKKKa.

By the way...ik zie homo's ook als mensen die geschapen zijn door ALLAH. Ik denk zelf dat homosexualiteit aangeleerd is maar in andere gevallen ook aangeboren kan zijn. Misschien is dat een test van ALLAH....ik weet het niet, ALLAH o Alem..Ik denk dat het gaat om het uitvoeren van de daad zelf. Dus dat als je misschien als homosexueel geboren zou kunnen zijn en je de neiging onderdrukt om sex te hebben met het eigen geslacht en verder je best doet om zoveel mogelijk volgens de regels van ALLAH te leven dat je dan ook gewoon als ALLAH het wilt in het paradijs zal komen. Let wel..dit is hoe ik erover denk hoor

Terug naar boven
Pfarrer Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 07 juli 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 316
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Pfarrer Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 24 september 2005 om 04:26

In eerste instantie geplaatst door taqwaa

hhhhhhhhhh open je ogen waker worden

Weer zo'n boeiende, inhoudelijke reactie van taqwaa. Taqwaa, ik denk dat het tijd wordt dat je inziet, dat jij vastloopt in je geloof. Je kunt alleen maar grote woorden roepen, of stereotype reacties plaatsen, jezelf overschreeuwend vanuit je eigen twijfel. Je denkt dat je door harder roepen, extremer schreeuwen de ander wel onder de indruk kunt laten komen van hoe goed jij gelooft. Het tegendeel is waar. Ik proef in alles bij je je onzekerheid, je angst, je twijfel. Door nog harder te schreeuwen of nietszeggende reacties te plaatsen wordt je angst alleen nog maar groter. Waarom? Omdat je geen argumenten meer hebt. Je bent leeg en weet niet wat je moet zeggen. Dan doe je dus nog maar een schreeuw vanuit je onmachtige hart. Ik zou zeggen: neem eens een tijdje rust om heel goed na te gaan denken waar je mee bezig bent.

Terug naar boven
taqwaa Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2036
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote taqwaa Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 24 september 2005 om 04:28
In eerste instantie geplaatst door Rahil Amin

Asalaam Aleikum,

Ik heb ooit een reportage gezien van een ameriKKKaanse gevangenis. Op een gegeven moment kwam er een grote zwarte man aan het woord. Meer dan 2 meter groot...kortom echt een beer van een vent. Hij vertelde dat als er nieuwe gevangenen binnenkwamen ze dan eerst lang hem moesten en de keus hadden tussen pindakaas of jam ....Toen de verslaggevers vroegen wat hij daarmee bedoelde legde hij uit dat hij de nieuwe gevangenen bij binnenkomst de keus gaf om zijn achterste schoon te likken  en dat ze daarbij de keus hadden tussen de smaken jam of pindakaas. Als ze het niet deden stonden er al een hele groep mannen klaar om de "onwilligen" te verkrachten. De bewakers stonden erbij en keken ernaar......Leve ameriKKKa.

By the way...ik zie homo's ook als mensen die geschapen zijn door ALLAH. Ik denk zelf dat homosexualiteit aangeleerd is maar in andere gevallen ook aangeboren kan zijn. Misschien is dat een test van ALLAH....ik weet het niet, ALLAH o Alem..Ik denk dat het gaat om het uitvoeren van de daad zelf. Dus dat als je misschien als homosexueel geboren zou kunnen zijn en je de neiging onderdrukt om sex te hebben met het eigen geslacht en verder je best doet om zoveel mogelijk volgens de regels van ALLAH te leven dat je dan ook gewoon als ALLAH het wilt in het paradijs zal komen. Let wel..dit is hoe ik erover denk hoor

asta3firolaah broeder ast3afirolaah
�� ��� �� ������ .. ���� ��� ������ .. ����� ������� ������ .. ���� ����� ����� ������
Terug naar boven
pietjepuk Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 08 juli 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 642
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote pietjepuk Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 24 september 2005 om 04:37

Ik heb op deze site nog nooit een reactie gelezen dat het leven in Amerika zaligmakend is. Ik zelf ben zeer kritisch t.o.v. Amerika.

Maar, het stoort me dat veel moslims hier Amerika tot op het bot afbranden in de meest haatdragende kreten, en weigeren konsekwent met diezelfde blik te kijken naar moslims en moslimlanden.

Die tunnelvisie benauwd me en geeft mij slechts reden om met argusogen naar de moslims te kijken.

Terug naar boven
taqwaa Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2036
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote taqwaa Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 24 september 2005 om 04:38
In eerste instantie geplaatst door Pfarrer

In eerste instantie geplaatst door taqwaa

hhhhhhhhhh open je ogen waker worden

Weer zo'n boeiende, inhoudelijke reactie van taqwaa. Taqwaa, ik denk dat het tijd wordt dat je inziet, dat jij vastloopt in je geloof. Je kunt alleen maar grote woorden roepen, of stereotype reacties plaatsen, jezelf overschreeuwend vanuit je eigen twijfel. Je denkt dat je door harder roepen, extremer schreeuwen de ander wel onder de indruk kunt laten komen van hoe goed jij gelooft. Het tegendeel is waar. Ik proef in alles bij je je onzekerheid, je angst, je twijfel. Door nog harder te schreeuwen of nietszeggende reacties te plaatsen wordt je angst alleen nog maar groter. Waarom? Omdat je geen argumenten meer hebt. Je bent leeg en weet niet wat je moet zeggen. Dan doe je dus nog maar een schreeuw vanuit je onmachtige hart. Ik zou zeggen: neem eens een tijdje rust om heel goed na te gaan denken waar je mee bezig bent.

  hhhhhhhhhhhh  ik vind je wel grapig zeg hhhhh niets aantedoen.

even voor duidelijkheid  waar moet ik bang van zijn  wat voor angst  heb ik volgens jou ?

zal ik je vertelen voor wie ik bang  ben  allaah onthoud dat goed  jonge man.

twijfel  als ik dat echt was dan zag je me echt niet hier  waarom zou ik twijfelen en waar over moet  twijfelen.

maar ik weet het  een moslima die met hele hart gelooft in allah en zijn weten en ook niet gek laat maken door jou soort   daar word je woest over he hhhhh dat weet ik  sterkte.degene die onzeker is   ben jij .

�� ��� �� ������ .. ���� ��� ������ .. ����� ������� ������ .. ���� ����� ����� ������
Terug naar boven
taqwaa Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2036
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote taqwaa Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 24 september 2005 om 04:40
In eerste instantie geplaatst door pietjepuk

Ik heb op deze site nog nooit een reactie gelezen dat het leven in Amerika zaligmakend is. Ik zelf ben zeer kritisch t.o.v. Amerika.

Maar, het stoort me dat veel moslims hier Amerika tot op het bot afbranden in de meest haatdragende kreten, en weigeren konsekwent met diezelfde blik te kijken naar moslims en moslimlanden.

Die tunnelvisie benauwd me en geeft mij slechts reden om met argusogen naar de moslims te kijken.

dat zegen wij weer over jullie .
�� ��� �� ������ .. ���� ��� ������ .. ����� ������� ������ .. ���� ����� ����� ������
Terug naar boven
pietjepuk Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 08 juli 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 642
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote pietjepuk Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 24 september 2005 om 05:01

Met 1 groot verschil; ik durf mijn ogen ook open te doen voor misstanden in westerse landen, jij niet voor misstanden in islamitische landen.

Je schreeuw, gilt, maar bent niet in staat tot een volwassen gesprek.

Terug naar boven
Rahil Amin Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 september 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1624
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Rahil Amin Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 24 september 2005 om 05:04
In eerste instantie geplaatst door pietjepuk

Ik heb op deze site nog nooit een reactie gelezen dat het leven in Amerika zaligmakend is.Wat is er zaligmakend aan een land waar er meer vuurwapens dan mensen zijn?...wat is er zaligmakend aan een land waar de oorspronkelijke Indiaanse bewoners in reservaten werden gedumpt?...wat is er zaligmakend aan een land dat bewoners van eilandjes in de stille zuidzee of weet ik veel waar het was probeert om te kopen met wat kleine nietszeggende zogenaamde luxegoederen om vervolgens  nucleaire proeven op de eilanden te doen waardoor de oorspronkelijke bewoners na meer dan 40 of 50 jaar nog steeds niet terug hebben kunnen keren? Wat is er zaligmakend aan een land waarin de zwarte mensen en Hispanics en andere minderheden nog steeds in barre omstandigheden moeten leven in het zogenaamde rijkste land ter wereld? Wat is er zaligmakend aan een land dat miljarden uitgeeft aan defensie..(in het geval van ameriKKKa Offensie vanwege hun zogenaamde preventieve oorlogvoering ) en allerlei dure ruimtevaartprojecten financiert terwijl er mensen in Afrika sterven van de honger? Ik zelf ben zeer kritisch t.o.v. Amerika.

Maar, het stoort me dat veel moslims hier Amerika tot op het bot afbranden in de meest haatdragende kreten, en weigeren konsekwent met diezelfde blik te kijken naar moslims en moslimlanden.Met eenzelfde blik kijk ik ook naar zogenaamde Islamitische landen zoals de Verenigde Arabische Piraten waar men bezig is met het bouwen van onnodig dure hotels en kunstmatige eilanden in de zee terwijl hun broeders en zusters in Afrika of in andere landen waar dan ook in de derde werld steven van de honger. Met eenzelfde blik kijk ik ook naar de Regering in Sudan en de janjaweed milities die christenen maar ook mijn Moslim broeders en zusters in Darfur afslachten omdat ze toevallig wat zwarter zijn dan zijzelf. G��n enkele oprechte Moslim die dit soort dingen goedkeurt of het nou van ameriKKKaanse kant komt of van de Islamitische kant. Als je goed hebt opgelet dan lees je vaak dat er behoorlijk wat zelfkritiek is van de Moslims op de regeringen in de zogenaamd Islamitische landen...en zo ver hoef je niet te zoeken want ik heb het hier op het forum al vaak genoeg gelezen.

Die tunnelvisie benauwd me en geeft mij slechts reden om met argusogen naar de moslims te kijken.Moet ik nu als Moslim dan ook met argusogen naar het christendom kijken omdat zij het principe van "ik keer jou de andere wang toe" niet meer hanteren?

Terug naar boven
Engeltje Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 06 september 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 348
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Engeltje Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 24 september 2005 om 05:13
Tssss... generalisaties.

Zelfs in Amerika wonen goede mensen die weigeren een vuurwapen te dragen, die de mensen van Irak en Afghanistan een warm hart toe dragen, die die aap van een Bush niet aan de macht hadden willen zien.

Zelfs in Irak en Afghanistan wonen mensen die het excuus Jihad aangrijpen om eens lekker gewelddadig te keer te gaan, om hun vrouwen te slaan en dood te gooien met koraanversen, die alles doen wat Allah verboden heeft uit naam van Islam en anders wel noodzaak of zo.

Taqwaa, anderen vertellen hun ogen te openen heeft zo bar weinig zin, als je zelf niet je ogen kunt openen naar andermans waarheden. Ik vraag je ook niet om ze klakkeloos over te nemen, maar wel om er serieus naar te kijken en het niet direct af te schrijven als waardeloos omdat het niet bekend is. Als je alles wat onbekend is bij voorbaat als slecht en gevaarlijk af schrijft, dan ben je in principe geen haar beter dan de media. Dit is niet bedoeld als persoonlijke aanval, maar ik hoop dat je het wel overweegt voor je me uit maakt voor alles wat mooi en/of lelijk is.
Een oog om een oog maakt de hele wereld blind.
- Ghandi
Terug naar boven
Rahil Amin Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 september 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1624
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Rahil Amin Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 24 september 2005 om 05:21

Asalaam Aleikum,

Het is ook niet het ameriKKKaanse volk waar ik een probleem mee heb....Overal ter wereld wonen goede en slechte mensen. Zijn meestal regeringen of machthebbers in welke vorm dan ook die er een puinhoop van maken.

Terug naar boven
Engeltje Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 06 september 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 348
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Engeltje Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 24 september 2005 om 05:26
Wat ik nog even wil toevoegen...

Respect en openmindedness zijn twee dingen die net als graan zijn. Eerst moet je ze zaaien om ze te kunnen oogsten...
Een oog om een oog maakt de hele wereld blind.
- Ghandi
Terug naar boven
taqwaa Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2036
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote taqwaa Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 24 september 2005 om 05:30

dat ik zeker niet  ik heb respect voor iedere mens .

tuurlijk overweeg ik eerst dingen voor dat ik wat doe of zeg.

ja ik vind dat teveel naar de media luisteren  en die luigens over nemen

daarom zei ik open jullie ogen.

en ik heb niet gezegd dat in amerikka geen goede mensen wonnen die liever vrede willen,en ik praat nooit en nooit over burgers voor de duidelijkheid.

en over de mujhideen in irak  ... het is hun recht om  hun land teverdedigen

en hun vrouwen en dochters en zonnen  moslims allemaal.wie  dat niet doet heeft geen hart geen gevoel en houd ook niet van zijn  zusters en broeders en hun land.

ik hoop dat je me begrijpt wat ik bedoel .

�� ��� �� ������ .. ���� ��� ������ .. ����� ������� ������ .. ���� ����� ����� ������
Terug naar boven
Engeltje Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 06 september 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 348
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Engeltje Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 24 september 2005 om 05:36
Iedereen heeft het recht om zijn of haar thuis te verdedigen, maar niet alles wat uit naam van de Islaam wordt gedaan is per definitie goed. Net zoals niet alles dat wat uit het naam van het Christendom wordt gedaan per definitie goed is (Ik noem de kruistochten, de heksenjachten, de inquisitie, de IRA etc).

Met een vriendelijk woord en een open hart bereik je zo veel meer dan met hoongelach of een venijnige opmerking.

En maak je niet schuldig aan de zelfde zonde waar je anderen van beschuldigd.
Een oog om een oog maakt de hele wereld blind.
- Ghandi
Terug naar boven
taqwaa Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2036
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote taqwaa Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 24 september 2005 om 05:39

tuurlijk niet maar ik heb het over irak niet over  niet moslims landen of burgers

ik ben het helemaal mee eens met mujaideen als tegen sodaten  vechten maar niet tegen burgers .

dat heb ik nergens beweerd.

�� ��� �� ������ .. ���� ��� ������ .. ����� ������� ������ .. ���� ����� ����� ������
Terug naar boven
Engeltje Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 06 september 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 348
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Engeltje Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 24 september 2005 om 05:45
Dat klopt. Maar het niet specificeren zorgt er wel voor dat je berichten open zijn voor interpretatie. 

Ik begrijp wat je bedoelt en ik ben het beslist met je eens dat iedereen het recht heeft om te verdedigen waar hij voor staat, of het nou een geloof of een huis is.

Verder kom ik op het forum een boel kwaadsprekerij tegen over westerse landen. Natuurlijk heeft Amerika een grote fout begaan, maar misschien dat het ook belangrijk is naar datgene in Amerika wat mooi en goed is? Niets is zo extreem en in principe is alles te relativeren. Kwaadsprekerij is in principe niets anders dan het zaaien van antipathie... en ook dat wordt op een gegeven moment geoogst.

Zoals ik al zei, een oogst van vriendschap is zo veel mooier dan een oogst van antipathie.
Een oog om een oog maakt de hele wereld blind.
- Ghandi
Terug naar boven
Pfarrer Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 07 juli 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 316
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Pfarrer Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 24 september 2005 om 05:49
In eerste instantie geplaatst door taqwaa

hhhhhhhhhhhh  ik vind je wel grapig zeg hhhhh niets aantedoen.

even voor duidelijkheid  waar moet ik bang van zijn  wat voor angst  heb ik volgens jou ?

zal ik je vertelen voor wie ik bang  ben  allaah onthoud dat goed  jonge man.

twijfel  als ik dat echt was dan zag je me echt niet hier  waarom zou ik twijfelen en waar over moet  twijfelen.

maar ik weet het  een moslima die met hele hart gelooft in allah en zijn weten en ook niet gek laat maken door jou soort   daar word je woest over he hhhhh dat weet ik  sterkte.degene die onzeker is   ben jij .

beste taqwaa, ik ben allesbehalve onzeker.

Maar een fraai punt om even op in te gaan is het volgende. Angst voor Allah.... waarom noem je hem dan toch de liefdevolle, de genadevolle, de barmhartige? Zo ervaar ik God inderdaad, maar alleen door Jezus Christus. De liefdevolle, de genadevolle, de barmhartige, door zijn eigen lieve zoon, mijn Heiland. Geweldig, om die liefde te ervaren, en ook te mogen delen. Wat zou het heerlijk zijn als je dat ook kon ervaren. Dan zou je het afleren om te spreken over 'jou(w) soort'. Dat zou ik eens moeten doen: jullie soort, de moslims... Ik doe het niet, omdat het niet goed is. Maar doe jij het dan ook niet, wil je?

In de Bijbel staat:  Hierin is de liefde bij ons volmaakt geworden, dat wij vrijmoedigheid hebben op de dag des oordeels, want gelijk Hij is, zij ook wij in deze wereld. Er is in de liefde geen vrees, maar de volmaakte liefde drijft de vrees uit; want de vrees houdt verband met straf en wie vreest, is niet volmaakt in de liefde. (1 Johannes 4).

Kijk, en dat bedoel ik nou. Om die in die liefde te mogen delen is het mooiste wat je als mens mag ervaren. Niet meer bang zijn voor God. Wel ontzag voor God, dat wel: hij is de Heilige, Hij laat niet met zich spotten, Hij is de Verhevene, die boven alle macht en kracht staat, maar die TOCH om Jezus mijn Vader wil zijn! Die mij opneemt in zijn zorg. Ik geniet er elke dag van en ben zo onder de indruk van zijn grootheid. Hoe vaker ik hier op dit forum kom, hoe rijker ik me voel. En zeker als ik jou zie schrijven over je angst voor Allah, zou ik zeggen: Leer de echte Liefde kennen en de echte vrede.

God zij met je

Terug naar boven
taqwaa Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2036
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote taqwaa Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 24 september 2005 om 05:50

ik vind hun leiders  teroristen niets in hun is goed .en dat zeg ik ook over die  stomme arabche leiders die hun gehoorzamen en hun volk  onderdrukken. daar praat ik meestaal over dat heb ik vaak op dit forum  gezegd.

en tuurlijk  vriendelijkheid is zeer goed tegen over andere mensen .

dat heeft allah ons  verplicht.

 

�� ��� �� ������ .. ���� ��� ������ .. ����� ������� ������ .. ���� ����� ����� ������
Terug naar boven
Engeltje Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 06 september 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 348
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Engeltje Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 24 september 2005 om 05:52
:)

Kijk, daar word ik nou blij van.


Een oog om een oog maakt de hele wereld blind.
- Ghandi
Terug naar boven
taqwaa Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2036
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote taqwaa Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 24 september 2005 om 05:54
nou gelukkig dat je me nu begrijpt.
�� ��� �� ������ .. ���� ��� ������ .. ����� ������� ������ .. ���� ����� ����� ������
Terug naar boven
Engeltje Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 06 september 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 348
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Engeltje Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 24 september 2005 om 05:55
Begrijp jij mij ook? 
Een oog om een oog maakt de hele wereld blind.
- Ghandi
Terug naar boven
taqwaa Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2036
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote taqwaa Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 24 september 2005 om 06:06
zeker
�� ��� �� ������ .. ���� ��� ������ .. ����� ������� ������ .. ���� ����� ����� ������
Terug naar boven
Engeltje Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 06 september 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 348
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Engeltje Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 24 september 2005 om 06:07
Een oog om een oog maakt de hele wereld blind.
- Ghandi
Terug naar boven
 Post Reply Post Reply Pagina  <12

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.107 seconden.