Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

A-I-V-D

 Post Reply Post Reply
Schrijver
Marocaantje Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 juli 2003
Locatie: Saudi Arabia
Online status: Offline
Berichten: 1819
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Marocaantje Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: A-I-V-D
    Geplaatst op: 12 oktober 2005 om 07:44

 

Asalaam 3alaikom Warahmatoellahi ta3ala Wabarakatoehoe Broeders & Zusters Fi Dien,

-- Hallo, voor de overige --


Onderstaande 'flyer' heb ik gekregen van mijn broer die het weer op zijn beurt heeft ontvangen van de vermoedelijke schrijver van onderstaand stuk.

SMERIGE PRAKTIJKEN VAN DE AIVD

       AIVD machtsmisbruik

 

De AIVD is een pervers gezelschap dat machtsmisbruik door de eigen organisatie steunt en daar andere belangen aan opoffert. Bestaande uit het jarenlang manipuleren van burgers naar uitzichtloze situaties en uitlokken van strafbare zaken. Als men zijn recht zoekt dan zijn schending van burgers- en mensen- rechten aan de orde. Ik ben ��n van de uitgelokte burgers, leest u maar;

 

Hoe de stalking begon: In 1986 werd een studente van mijn HTS, de Agrarische Hogeschool Friesland gepakt voor winkeldiefstal. Haar bedreigingen met de BVD gaf zoveel commotie dat een delegatie van de BVD en haar oom dhr. Jaap de Hoop Scheffer, toentertijd CDA parlementslid de kleine school in Bolsward bezocht. Ik kreeg een kleine woordenwisseling met dit arrogante gezelschap toen zij mijn tas aan de kant trapten toen ik in een nauwe passage aan het fotokopi�ren was. Sinds dit kleine incident word ik geterroriseerd door de BVD / AIVD met de sabotage van opleiding, werk, huisvesting en medische zorg, manipuleren van vriendschappen (social enginering) en het uitlokken tot deelname en betrekken bij drugs en seks gerelateerde delicten, ik heb anno 2005 geen strafblad. Ik ontmoette dhr. J. de Hoop Scheffer (een sadist) in de jaren hierna nog een tweemaal.

 

Hoe de zedenterreur begon: Van 1989 tot 1995 was ik bevriend met Adamien van Noort uit Dokkum, zonder te weten dat zij deze winkeldievegge was, en nichtje van mijn latere chef bij NCR. Zij beweerde dat ik haar had verkracht tijdens onze vakantie in Turkije, een vuile streek die ze haar vrienden vaker leverde, zo zou zij ook al verkracht zijn tijdens haar ontgroening in 1984 en tijdens een stage in 1988�. Ze ging nooit naar de politie of naar de ambassade maar gebruikte haar BVD contacten. En zo word ik sinds 1993 door de BVD / AIVD geterroriseerd met geheime en valse beschuldigingen van verkrachting.

 

Hoe de Geldautomaat corruptie begon: Na de nodige manipulatie kwam ik in 1998, na een AIVD screening, als onderhoudsprogrammeur van NCR geldautomaten, voor FTR te werken. Achter mijn rug werd ik weer van verkrachting beschuldigd en openlijk gesard & getreiterd door collega�s en leiding (NCR: Juke Gouw lr. Ex-logica, Jan van Noort & FTR: Juke Gouw, Arnold Janssen ex-marechaussee). Door AIVD sabotage was juridische hulp onmogelijk en ondertussen werd mijn sociale en economische toekomst verder vernietigd. De situatie werd zo volslagen wanhopig dat ik de geldautomaat broncodes van de VSB (Fortis) en Rabobank stal uit wraak en om een rechtzaak af te dwingen. Hierna werd ik tot verrassing overgeplaatst naar het NCR / Postbank ThuisChipper project. Hier ontdekte ik dat dit project door FTR (Juke Gouw, Arnold Janssen & Mark van der Geijn) gestolen was om er eigen FTR applicaties van te maken.

 

Sociale & medische Terreur: De terreur van stalking met zedendelicten met zulke variaties als kinder- en bejaardenverkrachting maakten mij tot een werk- en dakloze paria. Advocaten houden voor mij de deur dicht. Na vele bedreigingen en intimidaties om mijn mond te houden werd ik in 1999 en 2000 opzettelijk ge�nfecteerd, eerst met scables, een soort schurft en daarna (gedwongen seksloos levend) met een geslachtsziekte waarvan de medische behandelingen tot op de dag van vandaag gesaboteerd worden, mag ik dit NAZI praktijken noemen. Ook werd ik een aantal keer verdoofd en sinds 2002 wordt mijn hartritme verstoord met; prikken, stompen, duizelig en soms wegvallen tot gevolg. Diverse malen werd ik aangevallen door messentrekkers en vele malen probeerde men mij te scheppen met een auto. De terreur (medische) dreef mij een paar jaar over de halve wereld. Corruptie van de geldautomaat broncodes op deze reizen gaf netwerk protocol, magnetische strip op bankpas, sleutel management en geldautomaat bewakingsroutines vrij.

 

Conclusie: Bijna 20 jaar werd ik door middel van maatschappelijke sabotage geterroriseerd en probeerde men mij tot drugs en seks gerelateerde delicten uit te lokken. De zorgvuldig geplande provocatie met NCR geldautomaten leidde tot groot commercieel en politiek succes. De vernieuwing van de geldautomaat infra structuur in 2000 hebben de Nederlandse banken extra veel geld gekost, NCR�s marktaandeel: � 80%. De jarenlange internationale heksenjacht en de medische NAZI praktijken dienden als een soort reclame voor de nieuwe AIVD en dhr. Jaap de Hoop Scheffer, huidig Sec. Gen. Van de NATO. Op 9 augustus 2004 werd door mij een rapport over deze mensenrechtenschendingen ingeleverd bij de High Commission on Human Rights in Geneve (UNHCHR) maar dat is nu zoek en blijkt toch niet geregistreerd. Nederland schendt mensenrechten. Ik ben zeker niet de enige, er zijn vele Nederlanders en immigranten die middels maatschappelijke sabotage en provocaties geterroriseerd worden. De AIVD geschiedenis van Willem Oltmans mag ik als bekend veronderstellen. En de media melden steeds weer van AIVD betrokkenheid bij terrorisme verdachten: de avondvierdaagse van 2002, Samir A., Mohammed B., de Hofstadgroep en de inval in het Laakkwartier, blijft u goed opletten. De AIVD gebruikt de crisis rond de moorden op Pim Fortuyn en Theo van Gogh en de angstpsychoses van Wilders en Hirsi Ali om wettelijke veranderingen door te voeren. Maar Nederland moet geen Oost-Duitsland worden.

 

Waarom mag ik niet voor de rechter? Dit is geen smaad maar waarheid. Maar Politie, Advocatuur, Politiek en de Nederlandse Media kunnen (willen) niets voor mij doen. Na meer dan 20 jaar van toenemende maatschappelijke sabotage, gesar, getreiter en (medische-) terreur zie ik geen andere oplossing dan zo veel mogelijk mensen bij mijn problemen te betrekken, excuseer mij als u deze flyer in uw brievenbus vind maar ik kan niet anders. Ik sta nu al jaren onder strenge  observatie daarom doe ik een zeer dringend beroep op u:

Laat u niet bang maken, u heeft niets misdaan, het is niet uw zaak! Maar u MOET deze flyer zoveel mogelijk verspreiden alleen dan wordt het zinloos en onmogelijk om allen (duizenden inmiddels) die er van weten nog af te tappen. Op mijn website (via een internetcaf�): vind u het bijna complete verhaal en leest u hoe u Engelse en Duitse flyers anoniem kunt verspreiden. Bijvoorbeeld via de bedrijfsfax op de gang naar adressen in de colofons van kranten en tijdschriften.

Thumbs Down

Is de AIVD ontmaskerd???



 

En... wat heeft de AIVD hierover te zeggen?
Kunnen de AIVD'ers onder ons hierop een reactie geven?



Bij voorbaat dank.

 

Jullie Zuster Fi Dien!!

 

"Wees oprecht tegenover elke Moslim en keer je af van de ongelovigen".
"Jihaad will continue & the resistance will continue until we have victory, or we will be martyrs"Sheikh Yassin
Terug naar boven
postpentacost Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 24 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2164
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote postpentacost Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 12 oktober 2005 om 13:09
Het lijkt mij idd wenselijk dat zo'n verhaal niet zomaar aagenomen wordt
zonder de tegenpartij te horen. Ik vind het ook nogal dubieus. Hij was
mikpunt van de AIVD en toch mocht hij geldautomaten programmeren en
met broncodes omgaan. Diefstal van broncodes lijkt mij geen licht
vergrijp, maar ik lees nergens wat de consequenties daarvan waren. Ik
vrees toch dat we wellicht te maken hebben met iemand die lijdt aan
vervolgingswaan...
Terug naar boven
pietjepuk Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 08 juli 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 642
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote pietjepuk Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 12 oktober 2005 om 13:36

Het is inderdaad wel een heel eenzijdig verhaal. En de inhoud nogal dubieus.

De verspreiding van de flyers lijkt me meer een propagandaoorlog ontketenen dan het zoeken naar waarheid.

Informatie van de 'tegenpartij' lijkt me zeer gewenst.

KAN GELOOF EN TOLERANTIE SAMENGAAN?
Terug naar boven
mujaheed_ila Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 03 september 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 184
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote mujaheed_ila Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 14 oktober 2005 om 04:53

salam,

maschallah wat een verhaal zuster..

wa salam

Terug naar boven
Pfarrer Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 07 juli 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 316
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Pfarrer Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 14 oktober 2005 om 05:06
Beetje een al qaeda foldertje, denk ik zo. 
Terug naar boven
pietjepuk Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 08 juli 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 642
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote pietjepuk Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 14 oktober 2005 om 07:21

Maar wel een doorzichtig foldertje.

KAN GELOOF EN TOLERANTIE SAMENGAAN?
Terug naar boven
Marocaantje Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 juli 2003
Locatie: Saudi Arabia
Online status: Offline
Berichten: 1819
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Marocaantje Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 14 oktober 2005 om 07:36

 

Informatie van de 'tegenpartij' lijkt me zeer gewenst.

Dat vind ik ook. Vandaar dat ik ook zei:

En... wat heeft de AIVD hierover te zeggen?
Kunnen de AIVD'ers onder ons hierop een reactie geven?

De AIVD'ers onder ons willen blijkbaar toch liever anoniem blijven.

Ik was trouwens nog vergeten om de website erbij te zetten:

Op mijn website (via een internetcaf�): vind u het bijna complete verhaal en leest u hoe u Engelse en Duitse flyers anoniem kunt verspreiden. Bijvoorbeeld via de bedrijfsfax op de gang naar adressen in de colofons van kranten en tijdschriften.

http://geocities.com/alzarkavi

http://polderrot.tripod.com

Groeten,

Marocaantje

"Wees oprecht tegenover elke Moslim en keer je af van de ongelovigen".
"Jihaad will continue & the resistance will continue until we have victory, or we will be martyrs"Sheikh Yassin
Terug naar boven
pietjepuk Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 08 juli 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 642
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote pietjepuk Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 14 oktober 2005 om 09:28

En wie zijn de aivd-ers?

 

KAN GELOOF EN TOLERANTIE SAMENGAAN?
Terug naar boven
Marocaantje Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 juli 2003
Locatie: Saudi Arabia
Online status: Offline
Berichten: 1819
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Marocaantje Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 15 oktober 2005 om 07:55

 

En wie zijn de aivd-ers?

Daarop mogen ze zelf antwoord geven

Groeten,

Marocaantje

 

"Wees oprecht tegenover elke Moslim en keer je af van de ongelovigen".
"Jihaad will continue & the resistance will continue until we have victory, or we will be martyrs"Sheikh Yassin
Terug naar boven
 Post Reply Post Reply

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.094 seconden.