Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

verdachten opgepakt

 Post Reply Post Reply
Schrijver
oegt_najiha Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 05 februari 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 905
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote oegt_najiha Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: verdachten opgepakt
    Geplaatst op: 14 oktober 2005 om 09:09
 
De Telegraaf zoekt getuigen
De Telegraaf is op zoek naar getuigen van de politie-acties vrijdagmiddag in Den Haag. U kunt uw waarneming sturen naar [email protected] 

'Extra beveiliging, maar
geen hogere dreiging'
De NCTb heeft extra maatregelen laten nemen naar aanleiding van de arrestatie van terreurverdachten. 

Samir A. bij zevental gearresteerde terreurverdachten
Den Haag in ban terreur
De Nationale Recherche heeft zeven mensen opgepakt in een onder-zoek naar een terreur-organisatie. Het Binnen-hof in Den Haag werd uit voorzorg afgesloten door politie en ME. Onder de arrestanten is ook Samir A. die in april werd vrijgesproken van het voorbereiden van aanslagen.    

Verdachte opgepakt in Slotervaart
Een van de zeven terreurverdachten die vrijdag zijn aangehouden, is opgepakt in het Amsterdamse stadsdeel Slotervaart. Dat bevestigde een woordvoerder van het stadsdeel. Ook Mohammed B. woonde in Slotervaart. 

Man aan Moerweg opgepakt
Op de begane grond van een portiekflat aan de Haagse Moerweg is vrijdag zeker een man gearresteerd. 

Haagse school blijft lesgeven
De Van Ostadeschool in de Schilderswijk in Den Haag gaat gewoon verder met lesgeven. 

Mohammed B. vervolgd voor rol in Hofstadgroep
De moordenaar van Theo van Gogh, Mohammed B., mag worden vervolgd voor zijn vermeende rol in de Hofstadgroep. De rechters staan de vervolging toe ondanks dat Mohammed B. voor de moord op Van Gogh levenslang heeft gekregen en in principe nooit meer vrij komt. 
"En wie spreekt beter woord dan hij die mensen tot Allah uitnodigt en goede werken verricht en zegt: 'Waarlijk, ik behoor tot de Moslims'."

(Suraat el-fussielet 33)
Terug naar boven
pietjepuk Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 08 juli 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 642
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote pietjepuk Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 14 oktober 2005 om 09:34

Goede zaak. Vredelievende moslims hebben er baat bij dat de islam niet langer wordt besmeurd door reliidioten.

 

KAN GELOOF EN TOLERANTIE SAMENGAAN?
Terug naar boven
taqwaa Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2036
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote taqwaa Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 14 oktober 2005 om 09:47

verdachten en geen teroristen 

mensen veranderen gelijk  iets heel kleins in groot.

�� ��� �� ������ .. ���� ��� ������ .. ����� ������� ������ .. ���� ����� ����� ������
Terug naar boven
taqwaa Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2036
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote taqwaa Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 14 oktober 2005 om 09:49

broeders en zusters weten jullie misschien hoe ik bij paltalk binnen kom??

sorry dat ik het hier vraag zuster  .

�� ��� �� ������ .. ���� ��� ������ .. ����� ������� ������ .. ���� ����� ����� ������
Terug naar boven
Martinuzz Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 06 oktober 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 833
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Martinuzz Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 14 oktober 2005 om 11:27
Je moet eerst het programmaatje downloaden van hun website. Ik heb het weer van mijn computer afgegooid,omdat ik het allemaal te opdringerig vond.
Terug naar boven
oegt_najiha Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 05 februari 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 905
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote oegt_najiha Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 14 oktober 2005 om 11:30
In eerste instantie geplaatst door taqwaa

broeders en zusters weten jullie misschien hoe ik bij paltalk binnen kom??

sorry dat ik het hier vraag zuster  .

 

Asalaamoe alaikum

me3lies oegty, maakt niks uit.

hmm heb je paltalk al of moet je hem nog downloaden, je zegt, hoe kom ik binnen. je zegt niet hoe krijg ik paltalk maar aangezien onze niet moslim Martinus zei dat je nog moet downloaden, twijvel ik even gair inshallah Ik hoor inshallah van je

wa Salaamoe alaikum

najiha

"En wie spreekt beter woord dan hij die mensen tot Allah uitnodigt en goede werken verricht en zegt: 'Waarlijk, ik behoor tot de Moslims'."

(Suraat el-fussielet 33)
Terug naar boven
Martinuzz Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 06 oktober 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 833
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Martinuzz Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 14 oktober 2005 om 11:54

Najiha, je zou toch zelf moeten weten dat niet iedereen het leuk vind om een etiketje opgeplakt te krijgen.

Nou ja, geeft ook verder niet. Ik kan me bij jou niet voorstellen dat er vervelende bijgedachten achter zitten, maar toch leest het niet prettig.
 

Terug naar boven
taqwaa Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2036
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote taqwaa Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 14 oktober 2005 om 13:51
In eerste instantie geplaatst door oegt_najiha

In eerste instantie geplaatst door taqwaa

broeders en zusters weten jullie misschien hoe ik bij paltalk binnen kom??

sorry dat ik het hier vraag zuster  .

 

Asalaamoe alaikum

me3lies oegty, maakt niks uit.

hmm heb je paltalk al of moet je hem nog downloaden, je zegt, hoe kom ik binnen. je zegt niet hoe krijg ik paltalk maar aangezien onze niet moslim Martinus zei dat je nog moet downloaden, twijvel ik even gair inshallah Ik hoor inshallah van je

wa Salaamoe alaikum gedowndload,

maar toch kan ik niet vinden hoe ik  binnen kan komen ,

ik krijg zo een plaatje zoals bij msn  om mijn  nick naam  tetipen en

wacht word  maar het lukt niet.

najiha

  asalaamo3alaikomwar7matolaahwabarakatoho

 jazakilaahogyraan zuster  nee ik heb die al

�� ��� �� ������ .. ���� ��� ������ .. ����� ������� ������ .. ���� ����� ����� ������
Terug naar boven
taqwaa Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2036
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote taqwaa Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 14 oktober 2005 om 13:52
In eerste instantie geplaatst door Martinuzz

Je moet eerst het programmaatje downloaden van hun website. Ik heb het weer van mijn computer afgegooid,omdat ik het allemaal te opdringerig vond.
heb ik al gedaan  .maar toch kom ik er niet in.
�� ��� �� ������ .. ���� ��� ������ .. ����� ������� ������ .. ���� ����� ����� ������
Terug naar boven
Martinuzz Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 06 oktober 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 833
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Martinuzz Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 14 oktober 2005 om 14:12
Sorry, Taqwaa, maar dan weet ik zo uit mijn hoofd ook niet wat het probleem zou kunnen zijn.
Terug naar boven
taqwaa Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2036
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote taqwaa Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 14 oktober 2005 om 14:38
oke toch bedankt.
�� ��� �� ������ .. ���� ��� ������ .. ����� ������� ������ .. ���� ����� ����� ������
Terug naar boven
AmmatoelAziz Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 27 september 2004
Online status: Offline
Berichten: 1676
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote AmmatoelAziz Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 14 oktober 2005 om 14:41

Oegtie mijn zusje zegt dat je naar www.paltalk.com moet gaan en dan kun je het downloaden Eigenlijk zoals Martinuzz al zei.

Maar dat heb je al gedaan lees ik.. Gayr Inscha Allah want zo heeft mijn zusje het ook gedaan

O Allaah, sier ons met de schoonheid van Imaan, Leid ons en laat ons een middel van leiding voor anderen zijn, Ameen
Alle lof is voor Allaah Uit Wiens Bevel alle goede daden worden voltooid.
Terug naar boven
taqwaa Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2036
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote taqwaa Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 14 oktober 2005 om 15:10
ja jazakilaahogyraan
�� ��� �� ������ .. ���� ��� ������ .. ����� ������� ������ .. ���� ����� ����� ������
Terug naar boven
Yassira Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 21 augustus 2004
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 662
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Yassira Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 14 oktober 2005 om 15:22

Assalaamoe Ehleykoom Warahmatoelah Wabarkatoehoe,

Ja ik heb't gezien, Het is ook geweest op TV geweest...

Zeg zo meteen moet ik gaan bang worden van Nederland, Met al die terroristen en sommige aanslagen

Neej joh ik maakte maar een grapje ...

Ik ben van niemand bang enkel van ALLAH SWT...

 

Met vriendelijke groeten Oegt Y. fi dien

*Moslima_Y*
*"Inna Llahou ma3a sabirien"*
Terug naar boven
Martinuzz Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 06 oktober 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 833
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Martinuzz Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 14 oktober 2005 om 22:22
In eerste instantie geplaatst door Yassira

(..)

Ik ben van niemand bang enkel van ALLAH SWT...

(..)

Houden zo!

Terug naar boven
taqwaa Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2036
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote taqwaa Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 15 oktober 2005 om 05:11

kijk dit krijg ik  tezien als ik binnen ben .

 

paltalk.com  
Member Logout
< = src="/js/main.js">
  My Paltalk Premium Rooms Upgrade Now Customize Paltalk Paltalk People Support  
 
 
Welcome, moslima

�� ��� �� ������ .. ���� ��� ������ .. ����� ������� ������ .. ���� ����� ����� ������
Terug naar boven
pietjepuk Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 08 juli 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 642
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote pietjepuk Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 15 oktober 2005 om 05:12
Leuk.
KAN GELOOF EN TOLERANTIE SAMENGAAN?
Terug naar boven
Yassira Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 21 augustus 2004
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 662
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Yassira Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 15 oktober 2005 om 05:18
In eerste instantie geplaatst door Martinuzz

In eerste instantie geplaatst door Yassira

(..)

Ik ben van niemand bang enkel van ALLAH SWT...

(..)

Houden zo!

 

Ja inderdaad inch'allah zal ik het zo houden :

Oegt Y. fi dien

*Moslima_Y*
*"Inna Llahou ma3a sabirien"*
Terug naar boven
Pfarrer Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 07 juli 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 316
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Pfarrer Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 15 oktober 2005 om 05:40
Goddank hoef ik niet bang te zijn voor God. Ontzag wel. Angst niet. De Heilige Schrift  zegt: " De  liefde laat geen ruimte voor angst; volmaakte liefde sluit angst uit, want angst veronderstelt straf. In iemand die angst kent, is de liefde geen werkelijkheid geworden." (1 Joh. 4, 18)
Terug naar boven
taqwaa Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2036
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote taqwaa Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 15 oktober 2005 om 05:49
LAILAHILALAAH ZUSTER MASCHALAAH 3ALIK
�� ��� �� ������ .. ���� ��� ������ .. ����� ������� ������ .. ���� ����� ����� ������
Terug naar boven
Marocaantje Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 juli 2003
Locatie: Saudi Arabia
Online status: Offline
Berichten: 1819
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Marocaantje Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 15 oktober 2005 om 08:12

 

Goede zaak. Vredelievende moslims hebben er baat bij dat de islam niet langer wordt besmeurd door reliidioten.

Dat mensen worden aangehouden en in verband worden gebracht met terrorisme is niets nieuws. We zijn nu niets anders meer gewend van onze goede vrienden de AIVD.

Maar denk je nou echt, dat als er een paar mensen worden aangehouden, de Islaam niet meer wordt 'besmeurd'?

Er zijn genoeg mensen die dit doen. Een paar mensen minder helpt niets.

Dit wil natuurlijk niet zeggen dat ik het eens ben met de aanhouding, laat dat duidelijk zijn.

Groeten,

Marocaantje

 

"Wees oprecht tegenover elke Moslim en keer je af van de ongelovigen".
"Jihaad will continue & the resistance will continue until we have victory, or we will be martyrs"Sheikh Yassin
Terug naar boven
3khadidjah3 Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 22 juli 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 186
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote 3khadidjah3 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 15 oktober 2005 om 08:20

Ik zag een tijdje geleden een documentaire over een meisje in Rotterdam. Nederlandse zuster, ze had onderdak aan iemand gegeven die misschien wel eens een terrorist kon zijn, dus werd zij ook meteen als terrorist bestempeld. Subhana Allah.

 

De profeet Mohammed saws heeft gezegd: "Er is zoveel
barmhartigheid dat zelfs de duivel denkt dat hij daar kans op maakt."
Terug naar boven
Marocaantje Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 juli 2003
Locatie: Saudi Arabia
Online status: Offline
Berichten: 1819
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Marocaantje Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 15 oktober 2005 om 08:24


Asalaam 3alaikom Warahmatoellahi ta3ala Wabarakatoehoe,

Ik zag een tijdje geleden een documentaire over een meisje in Rotterdam. Nederlandse zuster, ze had onderdak aan iemand gegeven die misschien wel eens een terrorist kon zijn, dus werd zij ook meteen als terrorist bestempeld. Subhana Allah.

Dan zou je op zich iedereen wel kunnen bestempelen als 'terrorist'.

Op de ��n of andere manier zul je dan toch bij iedereen een link kunnen leggen met een zogenoemde 'terrorist'.



Jullie Zuster Fi Dien!!

"Wees oprecht tegenover elke Moslim en keer je af van de ongelovigen".
"Jihaad will continue & the resistance will continue until we have victory, or we will be martyrs"Sheikh Yassin
Terug naar boven
postpentacost Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 24 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2164
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote postpentacost Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 15 oktober 2005 om 13:29
Ach, laten we eerlijk zijn. 10 jaar terug speelde dat allemaal nog niet. Er
zijn nu eenmaal sinds enige jaren van die figuren die menen in nederland
een aanslag te moeten plegen, zoals die Shamir-piegem. Wel iemand die
zich profileert als radikaal Moslim en zodoende de goedwillende Moslim
gemeenschap zeer grote schade toebrengt. Het is daarom heel
bedenkelijk dat ik hier wel steeds vuilnis over de AIVD tegenkom, maar
geen enkele opmerking over tuig als die lui van de Hofstad groep en
aanverwant. De AIVD heeft nu eenmaal tot taak hier aanslagen te
voorkomen, waar iedere lezer van dit forum slachtoffer van kan worden
en de Moslims dat in feite al zijn. Jammer dat onschuldigen dan eens voor
terrorist aangezien worden, maar dat is alleen maar te voorkomen als die
gekken met zulke plannen verdwenen of bekeerd zijn en het in nederland
net zo veilig is als een aantal jaren geleden.
Terug naar boven
pietjepuk Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 08 juli 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 642
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote pietjepuk Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 15 oktober 2005 om 14:14

Ik moet je daarin gelijk geven. De Hofstadtgroep berokkent de islam veel meer schade dan de media en de AIVD.

Helaas moet de democratie nu zijn tanden laten zien om te zorgen dat onze samenleving niet door tweespalt gedeeld wordt. Hier ligt natuurlijk ook een taak voor de vredelievende moslim.

 

KAN GELOOF EN TOLERANTIE SAMENGAAN?
Terug naar boven
Abou Jabir Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 maart 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1813
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Abou Jabir Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 15 oktober 2005 om 16:46
In eerste instantie geplaatst door pietjepuk

Ik moet je daarin gelijk geven. De Hofstadtgroep berokkent de islam veel meer schade dan de media en de AIVD.

Helaas moet de democratie nu zijn tanden laten zien om te zorgen dat onze samenleving niet door tweespalt gedeeld wordt. Hier ligt natuurlijk ook een taak voor de vredelievende moslim.

ik veroordeel ook wel terrorisme en het plegen van aanslagen die nergens naartoe leiden, zelfs jihad die geen voordelen voortbrengt is niet toegstaan, zoals bijvoorbeeld dat moslims niet sterk genoeg zijn de vijand te bevechten, dat gebeurde ook in de tijd van de profeet, de jihad werd pas legitiem toen de moslims werden verdreven uit hun stad mekka en toen ze een eigen staat hadden opgericht in Medina met een groot aantal aan moslims die fysiek bereid waren de vijand te bevechten en ook te verslaan.

Bezoek dit: http://aboujabir.web-log.nl/
"Wie in Allah en de Laatste Dag gelooft, moet het goede zeggen of zwijgen." {Boekharie & Moeslim}
Terug naar boven
 Post Reply Post Reply

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.078 seconden.