Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

Ni3met

 Post Reply Post Reply
Schrijver
Ni3met Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 21 augustus 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 447
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Ni3met Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: Ni3met
    Geplaatst op: 26 oktober 2005 om 03:25

Essalaamo Alaikom Warahmatoe Allah Wabarakatoeh/ Goedendag,

Ik wilde even meedelen dat ik van plan ben niet meer zoveel op het forum te verschijnen. Ik heb namelijk andere verplichtingen, En die ga ik insha Allah toch wat meer tijd geven. Verder wou ik zeggen dat ik het hier erg leuk heb gehad. Ik heb hier echt veel geleerd, Walhamdulillaah. Ik was vanmorgen al mijn posts aan het nalezen, En ik lag af en toe werkelijk in een deuk!! Ik hoop verder dat ik niemand heb gekwest, En mocht dat toch zo zijn, Dan vraag ik jullie om mij te vergeven! Moge Allah Soebhaanahoe Wata3aala onze Kennis vergroten. Aameen. Moge Allah Soebhaanahoe Wata3aala ons tot de Geduldigen laten behoren. Aameen. Moge Allah Soebhaanahoe Wata3aala ons voor altijd leiden. Aameen. Moge Allah Soebhaanahoe Wata3aala ons tot diegenen laten behoren die het Paradijs met gemak binnengaan. Aameen. Moge Allah Soebhaanahoe Wata3aala het ons makkelijk maken als we in ons graf zitten. Aameen. Moge Allah Soebhaanahoe Wata3aala ons behoeden voor al het Slechte. Aameen. En Moge Allah Soebhaanahoe Wata3aala ons vergeven voor al onze fouten. Aameen Ya Rabba L3aalameen.

Ramadan Moebaarak aan al de Moslims en Groetjes aan de Niet-Moslims.

Wassalaamo Alaikom

Terug naar boven
oegt_najiha Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 05 februari 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 905
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote oegt_najiha Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 26 oktober 2005 om 03:28

Asalaamoe alaikum war'hamtoe allah wa barakatuhoe

mashallah oegty amien op je du3aa.

ik heb ook veel van jou geleerd mashallah, barakallahoe fiekee.

Inshallah zullen we je wel eens hier terug zien als je tijd hebt inshallah

wa alaikum Salaam

Najiha

"En wie spreekt beter woord dan hij die mensen tot Allah uitnodigt en goede werken verricht en zegt: 'Waarlijk, ik behoor tot de Moslims'."

(Suraat el-fussielet 33)
Terug naar boven
malikah Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 23 oktober 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 659
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote malikah Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 26 oktober 2005 om 03:31
waarschijnlijk duurd het nog een tijdje voordat ik zon stap kan gaan nemen, ik den k dat ik misschien een beetje verslaaft ben aan deze site.
Terug naar boven
AmmatoelAziz Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 27 september 2004
Online status: Offline
Berichten: 1676
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote AmmatoelAziz Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 26 oktober 2005 om 05:06

Aleikoem salaam wa ra7matu Allahi wa Barakatuhu oegtie,

Ameen in antwoord op al je doe3a's en wel jammer hoor :) Je had mascha Allah altijd een leuke en positieve bijdrage Djazakie Allah elfa gayr en niet te vergeten het quizen :)

Moge Allah je zegenen en over je waken Ameen...

7ayaak Allah,

assalaamoe3leikoem wa ra7matu Allahi wa Barakatuhu

O Allaah, sier ons met de schoonheid van Imaan, Leid ons en laat ons een middel van leiding voor anderen zijn, Ameen
Alle lof is voor Allaah Uit Wiens Bevel alle goede daden worden voltooid.
Terug naar boven
oegt_najiha Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 05 februari 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 905
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote oegt_najiha Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 30 oktober 2005 om 10:08
up
"En wie spreekt beter woord dan hij die mensen tot Allah uitnodigt en goede werken verricht en zegt: 'Waarlijk, ik behoor tot de Moslims'."

(Suraat el-fussielet 33)
Terug naar boven
postpentacost Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 24 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2164
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote postpentacost Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 30 oktober 2005 om 10:58
het ga je goed Ni3met, Gods zegen toegewenst.
Je kwam op mij over als een genuanceerde en toegewijde Moslima.
Vrede!
Terug naar boven
Martinuzz Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 06 oktober 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 833
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Martinuzz Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 30 oktober 2005 om 12:06
Jammer dat je weg gaat! Succes met je verplichtingen!
"J'ai regard� mon ennemi et je m'y suis vu" (Tiscali)
Terug naar boven
 Post Reply Post Reply

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.094 seconden.