Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

’Grappen’ over moslims

 Post Reply Post Reply Pagina  <123
Schrijver
Paladin Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 10 juli 2005
Online status: Offline
Berichten: 350
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Paladin Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: ’Grappen’ over moslims
    Geplaatst op: 08 november 2005 om 13:16

God ziet alles wat je doet allang met welbehagen aan.Duidelijk de woorden van sheitaan, welterusten palad ga vooral door.


G'd is vriendelijk over de mens; dat moet wel van sheitaan komen .
Echt erg.




In eerste instantie geplaatst door Lailat



Paladin schreef:


Quote:

meer heb ik de ongelovigen niets te zeggen. Slaap zacht paladin en aadtos, maak je vooral niet druk!


Slaap altijd bijzonder goed Lailat, komt door de wijn denk ik. ;-)


Bijbel schreef:

Dus eet je brood met vreugde, drink met een vrolijk hart je wijn.
God ziet alles wat je doet allang met welbehagen aan.Duidelijk de woorden van sheitaan, welterusten palad ga vooral door.


Terug naar boven
Beautiful-Islam Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 16 oktober 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 20
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Beautiful-Islam Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 11 november 2005 om 10:31

Salaam Alaikom

 Nou jullie hebben het al gehoord, Samir A. is vandaag ontsnapt en na een kleine operatie zit hij hier gewoon bij rick, zeg een hallo tegen de moslimbroeders Samira.. Om dit te vieren gaan we morgen een paar Are-biertjes drinken in onze stamkroeg naast de blauwe koekkoek op 34 graden oosterlengte. In het kader van fundamentalisme

whahaha miskiena's idd geen gevoel voor humor ik bedoel mah Are-biertjes??(l� hawla wa l� quwwata ill� bill�h) waar slaat dat nou weer op 'are-biertjes'??? of dit ' in de kader van fundamentalisme' ? whaha  sorry mah slaat duidelijk nergens op! Mijn vrienden lazen dat mah jammuh genoeg vergaten ze om er bij te lachen! zo triest!

volgende keer beter insha'allah

Wassalaam

 

 

"Ik heb nooit iemand ontmoet die zo dom was dat ik niets van hem kon leren."Galileo Galilei
Terug naar boven
Ni3met Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 21 augustus 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 447
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Ni3met Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 11 november 2005 om 11:12
Ik vind die 'grappen' 3 keer nix. Het spijt me ten zeerste, Maar daar zie ik dus absoluut de humor niet van in. Klinkt zo nep. Zo dom. Ik weet het niet.
Terug naar boven
Peter Pan Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 oktober 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2010
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Peter Pan Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 11 november 2005 om 15:32
Blijven lachen. Een dag zonder lach is een verloren dag.
Terug naar boven
Ni3met Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 21 augustus 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 447
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Ni3met Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 12 november 2005 om 06:53
Ik vind het eerder Lariekoek dan Lachwekkend. Ik ben blij dat ik andere soort humor ken. Jij zou deze zeker ook grappig vinden: Het is een Pan, Maar dan zonder steel, En met een Peter. Rara, Wat is het? Jaa.. Peterpan. Best van den zotte maar goed. Klinkklare onzin. En dat noemen ze humor? : S.
Terug naar boven
batle_For_peace Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 maart 2004
Online status: Offline
Berichten: 860
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote batle_For_peace Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 12 november 2005 om 11:51
Terug naar boven
nak4life Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 22 april 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 974
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote nak4life Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 12 november 2005 om 11:55
-

Aangepast door nak4life - 30 mei 2014 om 10:38
Terug naar boven
Rahil Amin Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 september 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1624
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Rahil Amin Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 12 november 2005 om 12:35
In eerste instantie geplaatst door Peter Pan

Blijven lachen. Een dag zonder lach is een verloren dag.
Een dag zonder ALLAH te gedenken en Hem te aanbidden zoals Hij het ons heeft voorgeschreven is een verloren dag.
Het paradijs is omgeven door moeilijkheden waar de �nafs� (het ego) niet van houdt, de hel is omgeven door de lusten die het ego strelen.
Overgeleverd door: Moslim
Terug naar boven
Ni3met Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 21 augustus 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 447
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Ni3met Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 13 november 2005 om 06:51
Islamitisch gezien is die foto onjuist! Waar zit hem de grap?
Terug naar boven
aadtos Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 15 april 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 256
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote aadtos Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 13 november 2005 om 11:44

In eerste instantie geplaatst door nak4life

ik vind die hirsy ali maar eng hoor. Als ik 's avonds op straat zou lopen en ze zou me aankijken met haar enge blik whoooooooooo

Hahaha als die beveiliging van haar ... onzin ... haar enge blik is genoeg

Ow ja wat mijn broer altijd zegt(daar komt ie)
"als blikken konden doden, deden ze er geen bruine bonen in"

lessen voor iedere niet moslim die momenteel deze discussie leest... moslims en niet moslims zijn beiden eigenlijk hetzelfde. Essentieel is om te weten dat ook, maar vooral op dit forum, bij de moslimgemeenschap in hun opvattingen het volgende geldt: (het was ook het enige wat ik hier op toe kon voegen...

De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet

Terug naar boven
aadtos Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 15 april 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 256
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote aadtos Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 13 november 2005 om 11:45

In eerste instantie geplaatst door Ni3met

Islamitisch gezien is die foto onjuist! Waar zit hem de grap?

hoe kun je iets islamitisch gaan bekijken? is daar een cursus voor zonder dat je daadwerkelijk moslim bent?

Terug naar boven
aadtos Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 15 april 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 256
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote aadtos Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 13 november 2005 om 11:52

In eerste instantie geplaatst door Ni3met

Ik vind het eerder Lariekoek dan Lachwekkend. Ik ben blij dat ik andere soort humor ken. Jij zou deze zeker ook grappig vinden: Het is een Pan, Maar dan zonder steel, En met een Peter. Rara, Wat is het? Jaa.. Peterpan. Best van den zotte maar goed. Klinkklare onzin. En dat noemen ze humor? : S.

nee hoor, ik vond de grap grappig omdat de mes van de humor aan twee kanten heeft gesneden. Dat hele gedoe rond Samir A vind ik een beetje verdacht en ook zit er een typisch inlichtingengeurtje aan vast. Ten tweede gaat het in op de hypocrisie en ten derde gaat het in om een stel oeroude regels waarvan wel eens mogen vaststellen wat het daadwerkelijk voor deze tijd betekend. Oh god, vertel ik teveel... anyway, ik vind dat hele hypocriete gedoe en het krampachtige rond religieuze gebeurtenissen/overtuigingen zo ontzettend vervelend, en met mij vele anderen, dat er af en toe over en weer grapjes worden gemaakt... zoals ik al zei: de pot verwijt de ketel dat ie zwart ziet...

Terug naar boven
Ni3met Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 21 augustus 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 447
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Ni3met Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 13 november 2005 om 12:04
Waarom spring je van de hak op de tak? 'Dat hele gedoe met Samir A vind ik een beetje verdacht' . Wat bedoel je hiermee. Wat of wie is Samir A? Volgens mij moet ik vaker tv gaan kijken ofzo. Of is dit weer een van de grappen die ik niet begrijp? Of heb je last van een koorts-aanval? What's up???Waarom leggen mensen nooit precies uit wat ze bedoelen? Of ben ik gewoon dom? Ben ik de enige die dit niet begrijpt? Ik krijg hier koppijn van.
Terug naar boven
Lailat Oelqader Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 27 oktober 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 374
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Lailat Oelqader Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 14 november 2005 om 03:06

Hoe iriteer je de medemens

1. Ga in een geparkeerde auto zitten en richt een fohn op voorbijgaande auto's

om te kijken of ze vaart minderen.

2. Roep jezelf op via de intercom

3. Ieder keer als iemand je iets vraagt te doen vraag je "wil je er mayonaise bij"?

4. Moedig je collega's aan regelmatig een stoelendans met je te doen.

5. Zet je prullenbak op je buro en plak er een label POSTVAK IN op.

6. Ontwikkel een natuurlijke angst voor nietmachienes.

7. Stop 3 weken lang koffie zonder cafeﮥ in het koffiezetapparaat,

als iedereen over zijn verslaving heen is, schakel je over op espresso.

8. Beantwoord alles wat iemand zegt met "dat denkt jij".

9. Sluit alle zinnen af met: "en zo is het voorspeld".

10. Verander de kleur van je monitor zodanig dat de gehele omgeving oplicht.

Blijf volhouden dat je het mooi vindt.

11. Gebruik nooit meer komma's punten en andere leestekens.

12. Probeer zoveel mogelijk te huppelen ipv te lopen.


13. Vraag mensen van welk geslacht ze zijn.

14. Geef bij de MC drive nadrukkelijk aan dat je de bestelling wilt meenemen.

15. Zing/nurie mee met alles wat je hoort.

16. Intresseer je voor poezie  en vraag dan waarom het niet rijmt.

17. Hang een klamboe rond je werkplek

Veel sucses



Terug naar boven
Lailat Oelqader Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 27 oktober 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 374
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Lailat Oelqader Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 14 november 2005 om 03:09

En als je toch niets te doen hebt ga dan na denken over de volgende vragen.

Wat voelt een vlinder in zijn buik als ie verliefd is?



Wat doet zure room met een uiterste houdbaarheidsdatum?



Wat tellen schaapjes als ze willen slapen?



Houden ze op een theefabriek ook koffiepauze?



Is een volle harddisk, even zwaar als een lege?



Waarom worden er sigaretten verkocht bij het benzinestation, als het er verboden is te roken?



Waarom zegt men de wekker gaat af, terwijl die eigenlijk aan gaat?



Krijgen vissen net als mensen ook kramp als ze na het eten gaan zwemmen?



Als de zwarte doos van het vliegtuig onverwoestbaar is, waarom maken ze dan niet het hele vliegtuig van dat materiaal?

sucses




Terug naar boven
Saviourmachine Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 30 december 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 110
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Saviourmachine Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 14 november 2005 om 11:39
Ha ha, die Hirsy Piet foto is erg grappig, "batle_For_peace". Kennen jullie deze grap? Van JokeCenter.com (vrij) vertaald:

Een atheist was eens op een dag rustig aan het vissen toen zijn boot plotseling werd aangevallen door het Loch Ness monster. In een enkel moment wierp het beest hem en zijn boot tientallen meters de lucht in. Het opende zijn muil; klaar om hem met boot en al te verslinden.

Toen de man op de kop met enorme vaart richting de open kaken van het woeste beest begon te vallen, riep hij uit: "O mijn God! Help me!"

Op dat moment verstarde de hele wereld, de atheist bleef hoog in de lucht hangen, en een donderend geluid kwam uit de wolken. "Ik dacht dat je niet in Mij geloofde!"

"God, kom op! Wees niet zo flauw!" verontschuldigde de man zich, "daarnet geloofde ik netzomin in het Loch Ness Monster!"

"Nou," zei God, "nu je een gelovige bent geworden, zal je als eerste moeten begrijpen dat ik geen wonderen doe, alleen maar om jou te verlossen van een zekere dood in de kaken van dat monster, maar ik kan harten veranderen. Wat wil je dat ik doe?"

De atheist was enkele minuten aan het peinzen en zei tenslotte: "God, alstublieft, laat het zo zijn dat het Loch Ness monster ook in U gelooft.

God antwoordde: "Zo zij het."

De wereld kwam weer in beweging en de atheist viel richting de woest malende kaken van het monster. Het Loch Ness monster vouwde zijn klauwen en sprak: "Heer, zegen deze spijze die U mij op zo wonderlijke wijze hebt voorzien..."
Terug naar boven
Ni3met Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 21 augustus 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 447
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Ni3met Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 14 november 2005 om 14:16

Oegtie Lailat Oelqadr: hahaha, Dat noem ik pas humor!

Terug naar boven
aadtos Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 15 april 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 256
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote aadtos Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 14 november 2005 om 15:36
In eerste instantie geplaatst door Ni3met

Oegtie Lailat Oelqadr: hahaha, Dat noem ik pas humor!

 

de pot verwijt de ketel dat ie zwart ziet... wat is daar nou zo moeilijk aan te begrijpen

Terug naar boven
aadtos Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 15 april 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 256
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote aadtos Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 14 november 2005 om 15:37

In eerste instantie geplaatst door Ni3met

Waarom spring je van de hak op de tak? 'Dat hele gedoe met Samir A vind ik een beetje verdacht' . Wat bedoel je hiermee. Wat of wie is Samir A? Volgens mij moet ik vaker tv gaan kijken ofzo. Of is dit weer een van de grappen die ik niet begrijp? Of heb je last van een koorts-aanval? What's up???Waarom leggen mensen nooit precies uit wat ze bedoelen? Of ben ik gewoon dom? Ben ik de enige die dit niet begrijpt? Ik krijg hier koppijn van.

 

ik ga in op de beginpost!

Terug naar boven
 Post Reply Post Reply Pagina  <123

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.078 seconden.