Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

250.000 burgers al gedood

 Post Reply Post Reply Pagina  123>
Schrijver
jiyuu Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 30 januari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2357
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote jiyuu Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: 250.000 burgers al gedood
    Geplaatst op: 03 februari 2006 om 03:21
 

U.S. invasie verantwoordelijke sterfgevallen van meer dan 250.000 burgers in Irak

Origineeel adres: www.agoracosmopolitan.com/home/Iraq_war.php


www.hhugs.org.uk/
Terug naar boven
naika Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 07 januari 2006
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 179
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote naika Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 03 februari 2006 om 05:15
Hoe mensen nu nog kunnen beweren dat de irakezen nu beter af zijn,is mij een raadsel.
Terug naar boven
Peter Pan Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 oktober 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2010
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Peter Pan Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 03 februari 2006 om 05:33

De Irakezen zijn inderdaad heel slechts af. Het is intriest dat dit volk na eerst de gruwelen van Saddam  te hebben moeten ondergaan, nu wederom in de mangel wordt genomen. Enerzijds door getraumatiseerde Amerikaanse soldaten die allang inzien dat hun oorlog een leugen was. En anderzijds door quasi-vrijheidsstrijders die op basis van een islamitische ideologie een normaal leven voor de gewone Irak voorkomen.

De ene leugen vecht tegen de andere leugen.

Triest, heel triest.

Terug naar boven
jiyuu Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 30 januari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2357
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote jiyuu Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 03 februari 2006 om 08:26

In eerste instantie geplaatst door naika

Hoe mensen nu nog kunnen beweren dat de irakezen nu beter af zijn,is mij een raadsel.

ja zuster, dat komt door hun propaganda psopaganda en nog eens propaganda in de joodse media.

 

Ik zag gisteren bij de beelden van de state of the union toespraak van Bush iemand met sluier naast Bush en z�n vrouw mee applaudisseren. Wat blijkt: het zijn Ahmadiyyas ��n van hen is door Bush onderscheiden voor zijn moed. Ik vraag me af hoeveel moed hij heeft gehad en hoeveel Irakese moslims hij vermoord heeft om die onderscheiding van bush te verdienen. Weten de qadianies, ahmadiyyas, Lahores en dat soort tuig nog meer, dan niet dat het vergieten van moslim-bloed haraam is in de Islam!!? En dat meevechten aan de zijde van de kufaar ��n van de meest grote zonden is!!

 

 

www.nypost.com/news/nationalnews/62694.htm

 

www.hhugs.org.uk/
Terug naar boven
Rahil Amin Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 september 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1624
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Rahil Amin Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 03 februari 2006 om 16:10

Asalaam Aleikum,

Moge ALLAH SWT de kufaar vernietigen....

Salaam.

Het paradijs is omgeven door moeilijkheden waar de �nafs� (het ego) niet van houdt, de hel is omgeven door de lusten die het ego strelen.
Overgeleverd door: Moslim
Terug naar boven
postpentacost Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 24 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2164
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote postpentacost Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 03 februari 2006 om 17:05
Dit zijn verschrikkelijke feiten als ze kloppen.
Zijn er ook cijfers van het aantal slachtoffers voor rekening van de zich
mujihadeen noemende broeders?
16 Want God had de wereld zo lief dat hij zijn enige Zoon heeft gegeven, opdat iedereen die in hem gelooft niet verloren gaat, maar eeuwig leven heeft.(Johannes 3,16)
Terug naar boven
DruideHerne Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 24 juni 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 834
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote DruideHerne Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 03 februari 2006 om 18:15
Ik denk wel dat die cijfers kloppen.
Wellicht zijn ze nog zelfs aan de voorzichtige kant.
Helaas zal het nog veel erger worden!
Dereden?
Mensen zijn voorgeten om in de eerste plaats mens te zijn.
Ze zijn eerder Christen, Boedist, Hindoe, Druide,Moslim, Atheist ,Vrijheidstrijder, Marktleider, Comunist etc.
Het systeembinnen een bepaalde traditie is belangrijker dan de indivuduele mens op zich zelf.

De wereld is heel klein geworden.
Daarom komt nu de confrontatie omdat elke groep niet meer kan verschuilen.
De komende jaren zal de mensheid op de feiten gedrukt worden.
Dit is onoverkomelijk .
De vraag is enkel doen we dit als mensheid in eendracht of in strijd.
Het antwoord op al de ellende is dat men de persoon moet zien achter elk etiket dat men op die persoon geplakt heeft.
Er zijn geen Nederlanders, Geen Turken, Geen Irakezen , Geen iranezen geen Amerikanen, geen Israelish , Geen Palestijnen,geen chinezen etc.
Niks daarvan bestaat echt.
Er zijn enkel mensen die hetzelfde recht op het voedsel hebben dat uit onze aarde opkomt dan welk een ander.

Tegenwoordig denkt men dat de grootste en fysiek sterkte groep het grootste gelijk moet hebben:-)
aardig is dat dit weldra gelogenstraft zal worden.
volgens mij zijn er maar twee mensen nodig om de wereld te tonen dat men toch echt niet zonder de Natuur kan.
Maar alles op zijn tijd :-)
Een ieder zalhet wel zien.



Terug naar boven
Rahil Amin Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 september 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1624
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Rahil Amin Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 04 februari 2006 om 04:00
In eerste instantie geplaatst door postpentacost

Dit zijn verschrikkelijke feiten als ze kloppen.
Zijn er ook cijfers van het aantal slachtoffers voor rekening van de zich
mujihadeen noemende broeders?
Zijn er nog altijd minder dan het aantal slachtoffers voor rekening van de zich christenen noemende westerse militairen.
Het paradijs is omgeven door moeilijkheden waar de �nafs� (het ego) niet van houdt, de hel is omgeven door de lusten die het ego strelen.
Overgeleverd door: Moslim
Terug naar boven
Peter Pan Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 oktober 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2010
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Peter Pan Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 04 februari 2006 om 04:32

De vraag was of in deze cijfers ook de doden door muhadjedien zijn verwerkt?

Hoeveel doden?

 

Terug naar boven
jiyuu Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 30 januari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2357
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote jiyuu Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 04 februari 2006 om 04:37

of er doden onder de Amerikanen of bondgenoten zijn, interesseert ons niet, want ze hebben daar niets te zoeken.

Het onderzoek lijkt me duidelijk genoeg over wie de geweldsplegers zijn.

www.hhugs.org.uk/
Terug naar boven
Peter Pan Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 oktober 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2010
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Peter Pan Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 04 februari 2006 om 05:11
Je praat in meervoud. Deed Caesar ook.
Terug naar boven
postpentacost Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 24 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2164
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote postpentacost Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 04 februari 2006 om 07:33
In eerste instantie geplaatst door Rahil Amin

In eerste instantie geplaatst door postpentacost

Dit zijn verschrikkelijke
feiten als ze kloppen. Zijn er ook cijfers van het aantal slachtoffers voor
rekening van de zich mujihadeen noemende broeders?
Zijn
er nog altijd minder dan het aantal slachtoffers voor rekening van de zich
christenen noemende westerse militairen.


Dat zal best zo wezen. Maar nog even alles op een rijtje. De amerikanen
vallen Irak binnen en verslaan het leger van SH. Dat zal best heel wat
mensenlevens gekost hebben van soldaten en burgers, maar niet in
verhouding tot die 250.000. Die bezetting zou je fout kunnen noemen,
ook al was SH een schurk van het ergste soort, die nodig aan de kant
gezet moest worden.
Maar als vanaf het moment dat het leger verslagen was er een overgave
geweest was, zonder verdere terreuracties, dan was Irak al weer een
redelijk goed functionerend land geweest met een gekozen regering en
de Amerikanen allang weer naar de US. Na de 1e golfoorlog waren ze toch   
ook in no time vertrokken? Iedere dag dat ze langer in Irak blijven gaat
dat ten koste van de populariteit van de Bushkliek, even afgezien van de
enorme kosten.
M.a.w. zonder terreuracties zouden er heel veel minder doden gevallen
zijn. Dus direkt of indirekt zijn die zg mujihadeen mede verantwoordelijk
voor dat grote aantal doden.
En waar gaat het om? Een relatief kleine groep die de soennitische
minderheidsbelangen in dat land door grof geweld wil veiligstellen.
Het is allang geen conflict meer tussen Amerikanen en Moslims, maar de
oude minderheidskliek van SH die het niet kan verkroppen de macht die
ze tientallen jaren met bloedige onderdrukking vast wist te houden te
moeten prijs geven. Het is gewoon een burgeroorlog geworden tussen
twee islam groepen; de Sji�eten en de Soenniten. De laatsten ijverig
bijgestaan door een fanatiek clubje su�cide bombers, die in een of andere
extreme islamschool en trainingskamp opgeleid zijn voor hun eenmalige
"heldendaad". Die soenniten draaien er zelfs hun hand niet voor om
aanslagen te plegen in Sji�tische moskee�n.
De rest is gewoon oorlogsretoriek en opruierij, waarbij het goed uitkomt
die zg anti-islamitische kleine en grote satan weer eens uit de kast te
halen.
16 Want God had de wereld zo lief dat hij zijn enige Zoon heeft gegeven, opdat iedereen die in hem gelooft niet verloren gaat, maar eeuwig leven heeft.(Johannes 3,16)
Terug naar boven
Rahil Amin Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 september 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1624
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Rahil Amin Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 04 februari 2006 om 07:56

Feit blijft dat de westerse christelijke militairen in Irak meer bloed aan hun handen hebben dan de Moslims. De cijfers spreken voor zich.

Het paradijs is omgeven door moeilijkheden waar de �nafs� (het ego) niet van houdt, de hel is omgeven door de lusten die het ego strelen.
Overgeleverd door: Moslim
Terug naar boven
Peter Pan Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 oktober 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2010
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Peter Pan Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 04 februari 2006 om 08:22

Je vergeet gemakshalve de ruim 1.5  miljoen doden van Saddam S., alleen aan Iraakse kant.

Die waren misschien minder erg?

Wat hadden de Amerikanen kunnen doen na de aanslagen van 1109?

 

Terug naar boven
naika Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 07 januari 2006
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 179
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote naika Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 04 februari 2006 om 08:59
In eerste instantie geplaatst door Peter Pan

Je vergeet gemakshalve de ruim 1.5  miljoen doden van Saddam S., alleen aan Iraakse kant.

Die waren misschien minder erg? helemaal niet,maar het lijkt erop dat de irakezen van de regen in de drup zijn terechtgekomen.

Wat hadden de Amerikanen kunnen doen na de aanslagen van 1109?-het is nooit bewezen dat irak er iets mee temaken had.

 

Minachting voor anderen is voedsel voor eigenwaan.
Terug naar boven
Peter Pan Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 oktober 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2010
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Peter Pan Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 04 februari 2006 om 09:27

Ben ik het volledig met je eens.

(De Irakezen die ik ken zijn er volledig van overtuigd dat de inval van Amerika volledig acceptabel was en is)

Maar wat hadden de Amerikanen dan moeten doen?

Terug naar boven
Murat Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 12 maart 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 755
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Murat Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 04 februari 2006 om 10:36
In eerste instantie geplaatst door Peter Pan

Je vergeet gemakshalve de ruim 1.5  miljoen doden van Saddam S., alleen aan Iraakse kant.

Die waren misschien minder erg?

dat hebben niet de moslims gedaan, maar een gekke man die dankzij de Cia aan de macht is gekomen in Iraq

Wat hadden de Amerikanen kunnen doen na de aanslagen van 1109?

luisteren naar de dreigingen van bin laden voor de aanslagen !

 

Terug naar boven
Peter Pan Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 oktober 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2010
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Peter Pan Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 04 februari 2006 om 11:08
Dus Binnetje is leider van de moslimwereld
Terug naar boven
Murat Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 12 maart 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 755
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Murat Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 04 februari 2006 om 11:43
Nee dat zeg ik toch niet, hij heeft wel veel aanhangers, maar de leider van de moslimwereld is hij niet, die komt binnenkort wel
Terug naar boven
Peter Pan Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 oktober 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2010
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Peter Pan Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 05 februari 2006 om 01:29

 ????????

Terug naar boven
Engeltje Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 06 september 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 348
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Engeltje Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 05 februari 2006 om 16:17
Jiyuu, Rahil Amin, ik vind jullie een klein beetje eng op deze manier. Ik als gelovige niet-moslima word door dit soort threads beslist niet meer tot de Islaam aangetrokken... Just so you know.
Een oog om een oog maakt de hele wereld blind.
- Ghandi
Terug naar boven
Peter Pan Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 oktober 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2010
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Peter Pan Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 05 februari 2006 om 22:12

Engeltje, hoe kun je dat nu zeggen. De islam staat voor vrede, oprechtheid, openheid, zachtheid en bovenal waarheid.

Het komt alleen niet altijd even goed uit de verf.

En daar hebben zionisten, joden, amerikanen, denen, noren, nederlanders, katholieken, protestanten, duitsers, fransen, boedhisten en waarschijnlijk papoea's (de lijst is veel langer) de schuld van.

Terug naar boven
jiyuu Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 30 januari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2357
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote jiyuu Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 06 februari 2006 om 01:40

Leuk dat de zaakjes omgedraaid worden, feit is en blijft dat er 250.000 burgers in Iraq slachtoffer zijn gemaakt door de illegale invasie van USA. Door de UN sancties nog meer, in Afghanistan ook en en en... genoeg is genoeg

www.hhugs.org.uk/
Terug naar boven
Rahil Amin Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 september 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1624
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Rahil Amin Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 06 februari 2006 om 02:02
In eerste instantie geplaatst door Engeltje

Jiyuu, Rahil Amin, ik vind jullie een klein beetje eng op deze manier. Ik als gelovige niet-moslima word door dit soort threads beslist niet meer tot de Islaam aangetrokken... Just so you know.
Hoi engeltje.....jij kent mij al langer dan vandaag en weet wel een beetje hoe ik in mekaar steek. Ik wordt er alleen doodziek van dat er door mensen als peter pan hier op het forum altijd de zaken worden omgedraaid. Hoezo ben ik eng bezig? Ben ik eng bezig als ik zeg dat de meeste ameriKKKaanse soldaten die de wandaden tegen het Iraakse volk begaan chritelijk zijn? Sorry engeltje degenen die hier op het forum eng bezig zijn, zijn figuren als peter pan en consorten die het de Moslims op deze site onmogelijk proberen te maken om over de Islam te praten. Als ik de forumbeheerder was dan werden alle topics over politiek direct verwijderd en werd er alleen nog maar over Islam gesproken. Maar ja......nogmaals engeltje..til er niet te zwaar aan want je kent me al langer dan vandaag
Het paradijs is omgeven door moeilijkheden waar de �nafs� (het ego) niet van houdt, de hel is omgeven door de lusten die het ego strelen.
Overgeleverd door: Moslim
Terug naar boven
Peter Pan Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 oktober 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2010
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Peter Pan Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 06 februari 2006 om 03:27

Haal mij er niet bij. Engeltje spreekt JOU aan op JOUW wangedrag.

Terug naar boven
Rahil Amin Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 september 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1624
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Rahil Amin Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 06 februari 2006 om 06:03
In eerste instantie geplaatst door Peter Pan

Haal mij er niet bij. Engeltje spreekt JOU aan op JOUW wangedrag.

Steek jij dan voortaan ook je GROTE NEUS  niet meer in Islamitische zaken (topics) waar jij niks hebt te zoeken en laat de Moslims gewoon van elkaar leren zonder dat jij er steeds mee komt bemoeien ENGERD!!!!!
Het paradijs is omgeven door moeilijkheden waar de �nafs� (het ego) niet van houdt, de hel is omgeven door de lusten die het ego strelen.
Overgeleverd door: Moslim
Terug naar boven
postpentacost Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 24 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2164
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote postpentacost Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 06 februari 2006 om 08:20
In eerste instantie geplaatst door Rahil Amin

In eerste instantie geplaatst door Engeltje

Jiyuu, Rahil Amin, ik vind jullie
een klein beetje eng op deze manier. Ik als gelovige niet-moslima word
door dit soort threads beslist niet meer tot de Islaam aangetrokken... Just
so you know.
Hoi engeltje.....jij kent mij al langer dan
vandaag en weet wel een beetje hoe ik in mekaar steek. Ik wordt er alleen
doodziek van dat er door mensen als peter pan hier op het forum altijd
de zaken worden omgedraaid. Hoezo ben ik eng bezig? Ben ik eng bezig
als ik zeg dat de meeste ameriKKKaanse soldaten die de wandaden tegen
het Iraakse volk begaan chritelijk zijn? Sorry engeltje degenen die hier op
het forum eng bezig zijn, zijn figuren als peter pan en consorten die het
de Moslims op deze site onmogelijk proberen te maken om over de Islam
te praten. Als ik de forumbeheerder was dan werden alle topics over
politiek direct verwijderd en werd er alleen nog maar over Islam
gesproken. Maar ja......nogmaals engeltje..til er niet te zwaar aan want je
kent me al langer dan vandaag



Hallo Rahil,
De meeste amerikaanse soldaten hebben niets met geloof van doen of
leven vanuit een gecorrumpeerde geloofsdoctrine. Verreweg de meeste
amerikaanse soldaten daar zijn dus geen christen, maar vooral kansarme
mensen voor wie het leger een redelijk bestaan garandeerde en die zich
niet druk maken om allerlei morele bezwaarlijkheden, zoals dat bij de
vele gangs in amerika gebruikelijk is. Triggerhappy like Buffalo Bill.

Net zomin christen dus als dat die "mujihadeen", die met een
gecorrumpeerde geloofsdoctrine argeloze mensen afslachten, moslim
zijn.

En niet meer zo "eng" doen hoor!
16 Want God had de wereld zo lief dat hij zijn enige Zoon heeft gegeven, opdat iedereen die in hem gelooft niet verloren gaat, maar eeuwig leven heeft.(Johannes 3,16)
Terug naar boven
Engeltje Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 06 september 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 348
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Engeltje Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 06 februari 2006 om 10:23
Ik heb het voornamelijk over het constante ge "dood aan alle kafir!" ... 
Een oog om een oog maakt de hele wereld blind.
- Ghandi
Terug naar boven
Peter Pan Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 oktober 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2010
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Peter Pan Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 06 februari 2006 om 10:39

Die stupide kreet went wel.

 

Terug naar boven
Engeltje Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 06 september 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 348
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Engeltje Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 06 februari 2006 om 10:46
Laten we zeggen dat mensen die dat soort dingen iets te vaak schreeuwen snel dalen op mijn respectmeter... en dat vind ik ontzettend jammer.

@ Rahil Amin: Ja idd, ik ken je al wat langer :) Ik weet ook hoe jij redeneert, maar er zijn ook forumgenoten die een stuk minder relativeringsvermogen hebben...
Een oog om een oog maakt de hele wereld blind.
- Ghandi
Terug naar boven
 Post Reply Post Reply Pagina  123>

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.113 seconden.