Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

Loverboys VS Moslima�s

 Post Reply Post Reply Pagina  12>
Schrijver
Marocaantje Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 juli 2003
Locatie: Saudi Arabia
Online status: Offline
Berichten: 1819
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Marocaantje Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: Loverboys VS Moslima�s
    Geplaatst op: 08 maart 2006 om 05:22

 

Asalaam 3alaikom Warahmatoellahi ta3ala Wabarakatoehoe,

 

Loverboys richten zich op moslima�s

Steeds meer minderjarige islamitische meisjes worden de laatste tijd slachtoffer van loverboys. Ze richten zich speciaal op deze moslima�s omdat ze gemakkelijk met hun geloof zijn te chanteren. Dat zegt hulpverlener Han Siemelink van de stichting Olde Vechte. De loverboys dreigen de meisjes hun familie in te zullen lichten als ze uit de prostitutie stappen. �Op die manier zetten ze hun slachtoffers volkomen klem�, aldus Siemelink. �Seks voor het huwelijk is volgens de Islam nu eenmaal verboden. Meisjes die dat verbod overtreden, worden in de regel door de familie verstoten.�

Steeds vaker hoor je dat veel moslima's meisjes vooral van marokkaanse afkomst terecht komen in de protistutie,of worden aangerand,of worden verkracht.En die meiden zijn dus bang om iets te ondernemen.Voel je aangesproken of ken je iemand dan moet je goed verder lezen.

Ten eerste moge Allah Inshallah iedereen zwaar straffen die aan aanranding en verkrachting doet. Amien

Waarom ik dit zeg omdat ik zat meiden ken die dit overkomen is en ik wordt er ook schijtziek van vooral omdat de meeste van je eigen soort is ! En dan met ramadan ze3hma in de moskee zitten en heilig doen terwijl je paar maanden later meisjes aanrand,verkracht en als loverboy te werk gaat, Allah ziet Allah straft !

Maar nu verder over het onderwerp. Deze meiden zijn bang om aangifte te doen,bang dat familie erachter komt en ze worden vestoten,afgeslacht,vermoord, dus ze blijven met de trauma zitten,zoeken geen hulp, en zijn simpel slachtoffer voor chantage praktijken,dus ze GAAN ermee door, of ze denken dat het afgelopen is maar op een dag overkomt ze het weer enso enso.

Sorry ? Bang om afgeslacht te worden? Bang om vermoord te worden ? Bang om verstoten te worden ?  maar niet bang voor de straf van Allah dan, nee dan benje echt niet bang voor Allah maar benje bang voor die honden,sorry honden is nog te respectvol.

Diegene moeten goed nadenken,voel je je alleen,voel je die pijn,voel je je bedreigt maar Allah ziet alles,dus HIJ hoop voor jou dat jij bij HEM hulp zoekt,door te bidden en hulp vraagt aan hem,afstand neemt van dat tuig,je sterk opstelt,durft hulp te zoeken want er zijn zat instanties die hulp bieden,ook speciaal voor moslima's. Desnoods ga je naar de moskee en vraag je het daar, denkje dat ze je gaan uitlachen?, confronteer dat tuig met Allah, dat is de allerbeste OPLOSSING ! Confronteer hun met Allah .

En aangifte doen dat ligt aan jou,het vertellen aan je familie ligt aan jou,maar alsje dat niet doet zul je altijd gebrandmerkt zijn voor het leven,dan denken ze.. HAAR kan je chanteren,ze durft toch niks te doen,   STAP eruit nu het nog kan, en ZOEK hulp, en CONFRONTEER ze met Allah. Geef ze aan !  liever eenmaal nog pijn hebben door dat tuig en ze laten weten dat het afgelopen is en dat je voor Allahs hulp kiest dan doorgaan en gestraft worden later in je graf en in het hiernamaals omdat je GEEN hulp zocht bij Allah en mee door ging ! (geloof me ZIJN straf is 100.000000 x zwaarder dan die pijn van dat tuig)

Je zou zeggen jij hebt makkelijk praten,je bent een gozer,je weet niet wat hun meemaken of hoe ze zich voelen, nou dan zal ik je wat vertellen.

In PALESTINA zitten honderden palestijnse meiden gevangen in isralische gevangenissen in de leeftijd van 14 tot 20, ja je hoort het van de leeftijd 14 tot 20. en die meiden die worden misbruikt,aangerand,verkracht door israelische soldaten. Dagelijks, niemand die ze ziet,niemand die ze hoort, die meiden bidden elke dag tot Allah, zij weten dat ZIJN hulp ooit zal komen en ZIJN bestraffing over al die TUIG zal neerdalen. Ik heb dat op tv gezien dat een palestijne meid werd geintervieuwd van 16 en vertelde wat er allemaal met haar gebeurde. DAGELIJKS,  zij kunnen niks doen, daar is geen recht. maar de moslima''s hier moeten een voorbeeld nemen,en deze tuig aangeven en hulp zoeken,WEES BLIJ dat je het hier wel kan doen.

Al is het je eigen familielid die jou wat aan heeft gedaan,wat denkje zelf,je ouders zullen niet geloven,of schande, alsje dat denkt ben je al zelf hulpeloos verloren,want als je ouders om je geven zullen ze je wel geloven. en zoals ik zei liever huis uit worden geschopt of afgeslacht worden met Allahs recht in je hart dan ermee zitten en de pijn elke dag voelen ! Diegene wiens bloedverwanten dit laten overkomen moeten weten dat je LEF moet hebben voor Allah en hen moet aangeven,ookal is het familie,dan moet je het juist zeggen, ZIJ zullen ten schande hier worden aangelegd en in het hiernamaals hard woren gestraft INSHALLAH.

Stuur dit door en laat jezelf of andere weten dat deze praktijken afgelopen moeten zijn en ALLAH alles ziet en straft !

Amien

 

Jullie Zuster Fi Dien!!

 

 

"Wees oprecht tegenover elke Moslim en keer je af van de ongelovigen".
"Jihaad will continue & the resistance will continue until we have victory, or we will be martyrs"Sheikh Yassin
Terug naar boven
aboe bakr Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 16 maart 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 452
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote aboe bakr Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 08 maart 2006 om 07:35

Asalama alykoum warahmatoe Allahie wabarakatoe

Subhanallah wallahie ik begrijp het effe niet hoe kunnen deze lage honden hun eigen islamitische zusters in de prostitutie brengen zijn dit wel allemaal Mocros die het doen ? veder vind ik dat wij moslim mannen onze stem moeten laten horen over zulke gruwelheden die vandaag de dag gebeurt met onze zusters gebeurt wat denken deze goedkope travestieten wat denken ze nou dat onze vrouwen hoeren zijn ?!! we moeten hard optreden tegen hen als wij niks doen zullen ze nog meer van onze zusters gaan venederen moet je eens kijken onze zusters in Palestina Irak etc die elke dag verkracht worden en om hulp vragen en wij zogenaamde moslim mannen zijn lafaards geworden wallahie zielige mietjes wij moslim broeders hier in Ned moeten 1 sterke muur vormen die onbreekbaar is we moeten onze imaan versterken kennis opdoen en onze lichaamen trainen thaiboxen fitness etc en goed georganiseert zijn om zulke honden aan te pakken zodat deze zusters naar ons kunnen komen en wij hen kunnen helpen dat is pas ware broeder en zusterschap wal imaan ! en weten dat wij hun steunen en zij op ons kunnen rekenen om zo te laten zien dat wij moslimmannen dit zeker niet pikken ! en hier tegen optreden en dit geld niet alleen voor de zusters ook voor andere moslims die bedreigt worden of fysiek worden mishandelt of het finacieel moeilijk hebben we kunnen als 1 team financiering vragen in Saudie Arabie ik weet wel hoe

Wa gair inshallah

Wa gair inshallah

Terug naar boven
dawood102 Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 03 januari 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 116
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote dawood102 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 08 maart 2006 om 08:50

a sallam oe 3ailaikom

 

deze honde die zulke gruwelhede uitvoere verdiene een hels straf hier op aarde en in het hiernamaals dit is  onacceptable ik hoor de laatste tijd er te veel over en het doet me te veel verdriet ikkan het niet geloven,... want stel je voor dat iemand het het flikt bij je eige zuster denk daar goed is over na, ik vind dat wij moslim manne het recht in eige hande moete neme en zodra er eentje bove water komt gelijk een kop kleiner make al hoewel het helaas niet toegestaan is om je eige moslim broeder te dode om wat voor rede dan ook uitgezondert moord,...  maar in ieder geval wel zeker een lesje te leren  dat is onze jihad hier in nl  en geen andere stomiteiten

wua SALAAM OE 3AILKOM

Terug naar boven
Murat Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 12 maart 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 755
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Murat Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 08 maart 2006 om 09:00

Loverboys richten zich op moslima�s

Steeds meer minderjarige islamitische meisjes worden de laatste tijd slachtoffer van loverboys. Ze richten zich speciaal op deze moslima�s omdat ze gemakkelijk met hun geloof zijn te chanteren. Dat zegt hulpverlener Han Siemelink van de stichting Olde Vechte. De loverboys dreigen de meisjes hun familie in te zullen lichten als ze uit de prostitutie stappen. �Op die manier zetten ze hun slachtoffers volkomen klem�, aldus Siemelink. �Seks voor het huwelijk is volgens de Islam nu eenmaal verboden. Meisjes die dat verbod overtreden, worden in de regel door de familie verstoten.�

 

Wat is dat ? In de Islaam moet je het juist zeggen als er iets mis wordt gedaan met een vrouw. En als de vader haar niet helpt zal hij het moelijk krijgen in het hiernamaals

Terug naar boven
Marocaantje Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 juli 2003
Locatie: Saudi Arabia
Online status: Offline
Berichten: 1819
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Marocaantje Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 08 maart 2006 om 09:43

 

 

Asalaam 3alaikom Warahmatoellahi ta3ala Wabarakatoehoe,

 

Allereerst: Het doet me goed om zulke reacties te lezen. Mijn complimenten daarvoor.

 

De schuld ligt naar mijn mening niet zozeer bij de zogeheten � loverboys�, maar bij de omgeving waarin een meisje opgroeid. Uiteraard, iedereen kan een potentiele slachtoffer worden van misbruiking / verkrachting maar de loverboys weten nu wie ze moeten uitkiezen. Waarom kiezen ze zo specifiek voor moslima�s, met name Marokkanen? Als ze wisten dat dit veel problemen teweeg zou brengen dan zou zo�n loverboy zich wel 2x bedenken. Maar dat is nu juist het probleem. Ze weten dat een meisje haar mond niet kan opentrekken en dat ze dit absoluut niet zou kunnen vertellen aan haar ouders en/of omgeving. Ik wil nu natuurlijk niet beweren dat de ouders en/of de omgeving het uitlokken maar het is wel een belangrijke reden waarom nu juist ZIJ worden uitgekozen als slachtoffers.

 

Ik heb het al vaker gehad over de denkbeelden van d gemiddelde Marokkaan. (Vooral degene van de eerste generatie.) Een meisje hoort niet zomaar op straat te lokken, een meisje zal het wel zelf hebben uitgelokt dat een jongen haar versierd, verkracht, misbruikt etc. Daarbij komt ook nog kijken dat ze gefixeerd zijn op de maagdelijkheid. (Om het dan maar nog niet te hebben over de jongens die bij wijze van spreke een heel stad afgaan.) Dat is meestal ook DE reden waarom Marokkaanse meiden minder vrijheid krijgen dan jongens. (Over het algemeen..) Een meisje kan wat sneller overkomen, en overkomen staat dan weer gelijk aan haar maagdelijkheid verliezen. En wat stelt een meisje (of is het dan alweer een � vrouw�) nou voor die geen maagd meer is? Wat zullen de familie van dat meisje wel niet denken? Wat zal de omgeving er wel niet van denken? Is er nog kans dat ze aan de man komt? De enige oplossing die ze dan nog voor ogen zien is: verstoten. Naar mijn mening is het dan ook erg begrijpelijk dat een meisje het niet durft te vertellen. Wat natuurlijk te agek voor woorden is!!!

 

Niet alleen de mentaliteit van deze ouderen moet worden veranderd maar ook die van de jongens. Sommige mensen hebben blijkbaar nog steeds oogkleppen op!!!

 

Gayr InchaAllaah.




 

Jullie Zuster Fi Dien!!

 

 

"Wees oprecht tegenover elke Moslim en keer je af van de ongelovigen".
"Jihaad will continue & the resistance will continue until we have victory, or we will be martyrs"Sheikh Yassin
Terug naar boven
Peter Pan Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 oktober 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2010
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Peter Pan Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 08 maart 2006 om 10:12

Dit probeer ik dus al heel lang duidelijk te maken.

Lees mijn 'vrouwenverhalen' en je ziet dat er een mentaliteitsverandering/cultuuromslag MOET komen. Juist om meisjes te beschermen.

Marocaantje, mijn complimenten voor je kritiek. Zo breng je veranderingen.

 

Niets is lager dan te censureren wat men niet begrijpt. (Erasmus)
Terug naar boven
Prayer Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 14 december 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 250
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Prayer Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 08 maart 2006 om 13:03
In eerste instantie geplaatst door aboe bakr

Asalama alykoum warahmatoe Allahie wabarakatoe

Subhanallah wallahie ik begrijp het effe niet hoe kunnen deze lage honden hun eigen islamitische zusters in de prostitutie brengen zijn dit wel allemaal Mocros die het doen ? veder vind ik dat wij moslim mannen onze stem moeten laten horen over zulke gruwelheden die vandaag de dag gebeurt met onze zusters gebeurt wat denken deze goedkope travestieten wat denken ze nou dat onze vrouwen hoeren zijn ?!! we moeten hard optreden tegen hen als wij niks doen zullen ze nog meer van onze zusters gaan venederen moet je eens kijken onze zusters in Palestina Irak etc die elke dag verkracht worden en om hulp vragen en wij zogenaamde moslim mannen zijn lafaards geworden wallahie zielige mietjes wij moslim broeders hier in Ned moeten 1 sterke muur vormen die onbreekbaar is we moeten onze imaan versterken kennis opdoen en onze lichaamen trainen thaiboxen fitness etc en goed georganiseert zijn om zulke honden aan te pakken zodat deze zusters naar ons kunnen komen en wij hen kunnen helpen dat is pas ware broeder en zusterschap wal imaan ! en weten dat wij hun steunen en zij op ons kunnen rekenen om zo te laten zien dat wij moslimmannen dit zeker niet pikken ! en hier tegen optreden en dit geld niet alleen voor de zusters ook voor andere moslims die bedreigt worden of fysiek worden mishandelt of het finacieel moeilijk hebben we kunnen als 1 team financiering vragen in Saudie Arabie ik weet wel hoe

Wa gair inshallah

Wa gair inshallah

 

ik meld me alvast aan.  laat me maar weten als je actie wilt nemen tegen deze duivelse wezens

Terug naar boven
Peter Pan Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 oktober 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2010
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Peter Pan Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 08 maart 2006 om 13:21

Ja, en na het geld uit Saoudi Arabie, enkele thaiboxlessen en we leven allemaal lang en gelukkig.

Wel banaal dat de zusters uit Irak en Palestina (met uiteraard een indirekte verwijzing naar Amerika en Israel) er weer bijgehaald moeten worden.

 

 

Niets is lager dan te censureren wat men niet begrijpt. (Erasmus)
Terug naar boven
moslimboy212 Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 23 maart 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 736
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote moslimboy212 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 08 maart 2006 om 13:53

salaam aleykum.

dit gebeurt constant,de arme zusters worden misbruikt,....maar wat nu steeds wordt gezegd is dat het moslimmannen zijn die dit soort zaken doen. laat je niet misleiden, moslims doen zo'n dingen niet,zo'n mensen hoor je bij nationalteit te noemen en niet bij religie,want zo'n beesten zijn het niet waard om moslim te worden genoemd.

laa ilaha illalah
Terug naar boven
Peter Pan Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 oktober 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2010
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Peter Pan Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 08 maart 2006 om 13:59

Maar wat Israel en Amerika met loverboys te maken hebben (terwijl iedereen weet dat het gros van de loverboys Marokkaan danwel Antilliaan is) is me totaal onduidelijk.

 

Niets is lager dan te censureren wat men niet begrijpt. (Erasmus)
Terug naar boven
naika Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 07 januari 2006
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 179
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote naika Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 08 maart 2006 om 14:28
In eerste instantie geplaatst door Peter Pan

Ja, en na het geld uit Saoudi Arabie, enkele thaiboxlessen en we leven allemaal lang en gelukkig.

Wel banaal dat de zusters uit Irak en Palestina (met uiteraard een indirekte verwijzing naar Amerika en Israel) er weer bijgehaald moeten worden.

 

 

wat is daar zo banaal aan? aanranding blijft aanranding of het nu in nederland,irak of china gebeurd.het is allemaal even erg.
Minachting voor anderen is voedsel voor eigenwaan.
Terug naar boven
naika Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 07 januari 2006
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 179
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote naika Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 08 maart 2006 om 14:37
In eerste instantie geplaatst door Peter Pan

Maar wat Israel en Amerika met loverboys te maken hebben (terwijl iedereen weet dat het gros van de loverboys Marokkaan danwel Antilliaan is) is me totaal onduidelijk.

 

wie heeft het over amerika of israel?
Minachting voor anderen is voedsel voor eigenwaan.
Terug naar boven
Prayer Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 14 december 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 250
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Prayer Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 08 maart 2006 om 14:55
In eerste instantie geplaatst door Peter Pan

Ja, en na het geld uit Saoudi Arabie, enkele thaiboxlessen en we leven allemaal lang en gelukkig.

Wel banaal dat de zusters uit Irak en Palestina (met uiteraard een indirekte verwijzing naar Amerika en Israel) er weer bijgehaald moeten worden.

 

we hebben hun geld niet nodig, laat dat maar aan het westen over die zich als pooiers gedragen in die landen.

mbt die loverboys kijk pp de gemiddelde loverboy lijkt een beetje op jouw. ze zijn zo schijterig maar durven alleen vanuit zolderkamertje achter pc gebekt te doen. zo zijn ze ook. misbruik maken van jonge meiden die indeze bedorve samenlevind leven. waar alles is toegestaan.

maar hou jij je maar bezig met je eigen zaken, volgens mij zijn er nog zat problemen in belgie.

Terug naar boven
alzukar Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2589
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote alzukar Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 08 maart 2006 om 16:05
Prayer,
Weet je het is nog niet zo vreselijk lang
geleden dat veel nederlandse kinderen, met name die uit streng-gelovige kringen, ��k niet met hun ouders over het soort van zaken als hierboven konden praten. G��n goede voorlichting kregen, levenslang beschadigd raakten als slachtoffer van pedofilie en incest, uiteindelijk uit schuldgevoel soms zelfmoord pleegden. Dus ook wat mij betreft: een dikke vette pluim voor Marocaantje!
Waarom scheld je trouwens weer zo (hierboven)?


Terug naar boven
Rahil Amin Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 september 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1624
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Rahil Amin Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 08 maart 2006 om 17:39

Asalaam Aleikum,

Het wordt tijd dat wij Moslims onze kinderen gaan opvoeden volgens de Islamitische normen en waarden en niet volgens de Marokkaanse, Turkse of andere cultuur. Ik blijf erbij dat als jongeren zoals loverboys ontsporen dat dat voornamelijk gewoon te maken heeft met de opvoeding thuis!! Ik irriteer me er mateloos aan als ik zie dat sommige van mijn zusters heel erg kort worden gehouden door de ouders terwijl de zonen er maar op los leven zonder enig besef van waarden en normen. Het is precies zoals ��n van mijn zusters hierboven al stelde dat veel ouders gefocust zijn op het maagd blijven van hun dochter en daardoor de problemen van de zonen uit het oog verliezen of het gewoon niet willen zien. Hoe kunnen mensen bang zijn dat het een schande is als hun dochter haar maagdelijkheid verliest (wat ik overigens wel kan begrijpen) maar  terwijl hun zonen eigenlijk veeeeeeeel en veeeeeeel meer schande over hun brengen? Ik ben het niet vaak eens met peter pan maar wat betreft de cultuuromslag/mentaliteitsverandering heeft hij wel helemaal gelijk. Ik weet dat niemand perfect is en dat we allemaal fouten maken maar het wordt tijd voor de Moslims om hun "zonen" op te voeden en ze de Islamitische normen en waarden bij te brengen. Natuurlijk bedoel ik daar niet de ouders mee die hun zonen en dochters op de correcte wijze opvoeden.

Salaam.

Het paradijs is omgeven door moeilijkheden waar de �nafs� (het ego) niet van houdt, de hel is omgeven door de lusten die het ego strelen.
Overgeleverd door: Moslim
Terug naar boven
naika Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 07 januari 2006
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 179
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote naika Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 09 maart 2006 om 03:19

Rahil Amin,ik ben het helemaal met je eens broeder.

Minachting voor anderen is voedsel voor eigenwaan.
Terug naar boven
Rahil Amin Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 september 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1624
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Rahil Amin Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 09 maart 2006 om 03:42
Thanxs zuster Naika...
Het paradijs is omgeven door moeilijkheden waar de �nafs� (het ego) niet van houdt, de hel is omgeven door de lusten die het ego strelen.
Overgeleverd door: Moslim
Terug naar boven
alzukar Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2589
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote alzukar Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 09 maart 2006 om 04:19
Christenen werden destijds, toen de seksuele chaos van de zestiger-zeventiger jaren losbarstte, met nagenoeg hetzelfde geconfronteerd als wat je nu terugziet bij moslims. Als antwoord hierop werden destijds speciale stichtingen in het leven geroepen waar werd gedaan aan kadervorming, die eigen consultatiebureau's hadden, en van waaruit mensen het land introkken om op bijeenkomsten aan ouders voorlichting te geven van h�e, vanuit de geloofsvisie, om te gaan met de problemen die zij met zichzelf en met hun kinderen ervoeren, hoe zij met name ook hun kinderen weerbaarder konden maken. Ik ken mensen die misschien bereid zijn om te vertellen hoe je zoiets goed opzet, misschien ook daarbij willen helpen.

Terug naar boven
Rahil Amin Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 september 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1624
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Rahil Amin Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 09 maart 2006 om 05:25
Ik denk dat dat al gebeurt tijdens lezingen die gegeven worden en ook tijdens de preken in de moskee�n. Alleen ligt het aan de mensen zelf in hoeverre de kennis die ze tot zich nemen daadwerkelijk in praktijk brengen.
Het paradijs is omgeven door moeilijkheden waar de �nafs� (het ego) niet van houdt, de hel is omgeven door de lusten die het ego strelen.
Overgeleverd door: Moslim
Terug naar boven
Peter Pan Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 oktober 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2010
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Peter Pan Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 09 maart 2006 om 05:31

Het is wel te hopen dat er binnen de moskeeen de ruimte is voor de meisjes te vertellen wat ze ervaren hebben, zonder voor hoer en schande van de familie te worden uitgemaakt.

 

Niets is lager dan te censureren wat men niet begrijpt. (Erasmus)
Terug naar boven
Marocaantje Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 juli 2003
Locatie: Saudi Arabia
Online status: Offline
Berichten: 1819
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Marocaantje Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 09 maart 2006 om 05:34

 

Marocaantje, mijn complimenten voor je kritiek. Zo breng je veranderingen.

Dus ook wat mij betreft: een dikke vette pluim voor Marocaantje!  

Dank je wel.

Asalaam 3alaikom Warahmatoellahi ta3ala Wabarakatoehoe,

maar wat nu steeds wordt gezegd is dat het moslimmannen zijn die dit soort zaken doen. laat je niet misleiden, moslims doen zo'n dingen niet,zo'n mensen hoor je bij nationalteit te noemen en niet bij religie,want zo'n beesten zijn het niet waard om moslim te worden genoemd.

 

Het spijt me zeer, maar het merendeel van deze jongeren zijn gewoon moslims, dat kunnen we niet ontkennen. Of ze oprechte moslims zijn, dat is de vraag. Ik ben het met je eens dat ze het niet waard zijn om Moslim, Marokkaan, Antilliaan, Surinaams, Turks etc. genoemd te worden maar feiten blijven feiten. We kunnen niet altijd steeds alles blijven ontkennen.

 

Gayr InchaAllaah.

 

 

Jullie Zuster Fi Dien!!

Het is wel te hopen dat er binnen de moskeeen de ruimte is voor de meisjes te vertellen wat ze ervaren hebben, zonder voor hoer en schande van de familie te worden uitgemaakt.

 

Ik denk dat het helaas nog niet zover is dat er zelfs in de moskeeen openlijk erover gepraat kan worden. (Dan heb ik het dus met name over de vrouwelijke slachtoffers die het zouden kunnen willen bespreken met een geestelijke etc.)

 

Groeten,


Marocaantje

 

"Wees oprecht tegenover elke Moslim en keer je af van de ongelovigen".
"Jihaad will continue & the resistance will continue until we have victory, or we will be martyrs"Sheikh Yassin
Terug naar boven
Amier Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 31 juli 2003
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1902
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Amier Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 09 maart 2006 om 08:07

Salaam alaikum,

Aboe Bakr had het over geld uit Saudie Arabi�, maar ik vraag me af hoe geld uit Saudie Arabi� kan helpen dit probleem aan te pakken. Het probleem zit hem toch vooral in de mentaliteit van die loverboy's.

� Waarlijk, in het gedenken van God vinden de harten rust. � (Koran 13:28)
Terug naar boven
Peter Pan Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 oktober 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2010
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Peter Pan Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 09 maart 2006 om 08:20

Is dat zo? Is het slechts de mentaliteit van de loverboys of spelen andere facetten ook een rol?

De islamitische meisjes moeten bescherming krijgen, van hun broers, hun vaders, hun ooms, etc. Het misbruik kan doorgaan, terwijl het meisje, juist zoveel behoefte heeft aan begrip uit de direkte omgeving. En juist dat is er te weinig.

Ze voelen zich misbruikt, en daarna verworpen.

Help deze kwetsbare meisjes door open te staan voor hun problemen. Help ze door te accepteren dat hun leven zich zo geopenbaard heeft. Verwerp ze NOOIT, juist omdat ze zoveel begrip en liefde nodig  hebben.

En die mentaliteitsverandering moet uit de direkte omgeving komen.

Niets is lager dan te censureren wat men niet begrijpt. (Erasmus)
Terug naar boven
alzukar Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2589
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote alzukar Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 09 maart 2006 om 09:24
In eerste instantie geplaatst door Rahil Amin

Ik denk dat dat al gebeurt tijdens lezingen die gegeven worden en ook tijdens de preken in de moskee�n. Alleen ligt het aan de mensen zelf in hoeverre de kennis die ze tot zich nemen daadwerkelijk�in praktijk brengen.


Gespreksgroepen voor meisjes, geleid door een geestelijke, waarbij bv. ook vaders meer dichtbij dan tijdens een lezing of preek worden betrokken? Ik noem maar wat hoor.


Terug naar boven
DruideHerne Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 24 juni 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 834
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote DruideHerne Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 09 maart 2006 om 09:26
loverboys zijn gewoon niks anders dan pooiers en slavendrijvers!
Helaas zijn die er altijd geweest. Dat heeft niks met religie te maken.
Maar het is wel zo dat die mensen gebruik maken van de zwakte van anderen.
En eerlijk gezegd maken ze niet alleen gebruik van de zwakke positie van die arme meisjes maar ook van het te milde strafklimaat klimaat in Nederland.
Zeker voor de slachtoffers van die praktijken zouden regelingen getroffen moeten worden ter schadeloosstelling maar voor de daders is er in mijn hart geen enkele genade te vinden.
Ik vind dit echt een van de vormen van het ultime kwaad.
Maar het heeft absoluut niks te maken met cultuur of religie.
Dit soort van onmensen vind je overal waar het min of meer gedoogd wordt.

Terug naar boven
Peter Pan Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 oktober 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2010
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Peter Pan Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 09 maart 2006 om 11:34

Even een voorbeeld hoe de islamitische cultuur o.a. om kan gaan met sexualiteit en meisjes:

Meer moslimmeisjes laten hun maagdenvlies herstellen
Door hun maagd bedrogen

Van Turkse en Marokkaanse meisjes wordt meer dan ooit verwacht dat ze nog maagd zijn wanneer ze trouwen. Wie dat niet is, zoekt haar toevlucht tot papieren maagdelijkheidsbewijzen of laat haar maagdenvlies herstellen door een operatie. ,,De mannen vragen erom bedrogen te worden.''


DE zomervakantie is traditioneel een periode waarin veel moslimmeisjes huwen. In de moslimgemeenschap wordt verwacht dat die meisjes nog maagd zijn.

,,Dat hoeft geen probleem te zijn'', vertelt psychologe Sultan Balli. ,,Dokter Kristien Hendrickx heeft onderzoek bij moslimjongeren in Belgi� gedaan en negentig procent van de jongens en meisjes vindt dat het belangrijk is dat het meisje haar maagdelijkheid behoudt tot ze huwt.''

Maar soms loopt het mis. En dan nemen de meisjes hun toevlucht tot een gynaecoloog voor een maagdenvlieshersteloperatie. ,,Op zich geen ingewikkelde operatie. De meisjes worden tien minuten onder narcose gebracht. Dezelfde dag nog mogen ze het ziekenhuis al verlaten'', vertelt een Antwerpse gynaecologe die in een priv�-ziekenhuis werkt maar haar naam niet in de krant wil. Ze wil niet dat moslimjongens haar herkennen.

Eigenlijk is de term 'maagdenvlieshersteloperatie' fout. In werkelijkheid wordt de vagina niet afgesloten door een vlies, maar bestaat het slechts uit een randje weefsel dat als een kraagje net achter de ingang van de vagina zit. Tijdens zo'n operatie construeert de arts een strakkere rand dan voor de ontmaagding het geval was.

Hoewel de moslimjongeren in Belgi� meestal al tot de tweede of derde generatie behoren en hier zijn opgevoed, komen nu meer meisjes dan vroeger zo'n 'herstel'operatie vragen, zegt een Antwerps gynaecoloog die in een OCMW-ziekenhuis werkt en ook anoniem wil blijven. ,,De moslimgemeenschap in Belgi� kent een radicalisering en dat is daar een uiting van.''

De dokter werkte vroeger in Noord-Afrika, waar hij deze operatie vaak uitvoerde. ,,Ik had daar geen ethische bezwaren tegen, want in Noord-Afrika zijn de gevolgen voor het meisje vreselijk als ontdekt wordt dat ze geen maagd meer was voor het huwelijk. Zo'n meisje wordt vermoord door haar broer. Maar hier in Belgi� heb ik het er wel moeilijk mee.''

Tachtig procent van de meisjes die bij de dokter komen is Marokkaans, twintig procent Turks. ,,De meerderheid is westers gekleed. Ze komen dikwijls met een vriendin. Soms met hun moeder, zelden ook met hun vader of de zus van hun moeder. Om geen gezichtsverlies te lijden, zeggen ze dat ze bedrogen of geforceerd zijn.''

,,Ik probeer eerst een gesprek te voeren en hen te overtuigen het niet te doen. Ik spoor hen aan wat ge�mancipeerder te zijn. In vier van de tien gevallen lukt dat ook. Het argument van de andere zes is meestal dat hun schoonfamilie of hun ouders het absoluut willen. Die maagdelijkheid opnieuw herstellen, vind ik een vorm van barbarisme. Gewoonweg verschrikkelijk en het is de schuld van de ouders.''

En dan komen de praktische problemen: wat ze thuis moet zeggen om een dag in het ziekenhuis te blijven. En dat de rekening niet naar huis gestuurd kan worden, maar naar een vriendin. De operatie kost de meisjes trouwens nauwelijks iets. Het ziekenfonds betaalt een vagina- of 'vulvaplastiek' terug voor 88,51 euro.

Ook al is het maagdenvlies van die meisjes opnieuw te herstellen, toch leidt het binnen de Marokkaanse en Turkse gemeenschap vaak tot drama's. Omdat de moslimgemeenschap erg slecht ge�nformeerd is en de mythen nog welig tieren. Het meisje moet niet alleen nog maagd zijn, ze moet dat ook nog kunnen 'bewijzen' door te bloeden tijdens haar eerste huwelijksnacht.

Uit internationaal onderzoek blijkt dat veertig tot tachtig procent van de vrouwen niet bloedt bij het eerste seksueel contact. In gemeenschappen waar maagdelijkheid belangrijk is, bloeden procentueel wel m��r meisjes.

,,Dat komt doordat ze gespannen zijn of ze wel aan de verwachtingen zullen beantwoorden, waardoor het contact moeizamer verloopt. Er zijn zelfs meisjes die aan de angst vaginitis overhouden'', zegt Sultan Balli
.

,,In sommige families wordt de maagdelijkheid van het meisje ook gecontroleerd. In het huwelijksbed wordt een doekje gelegd waarop het bloed moet terechtkomen. Dat doekje moet de maagdelijkheid aan de familie bewijzen.''

,,Het gebeurt dat een bruid tijdens de huwelijksnacht wordt weggestuurd en dat de familie van de bruid aan de schandpaal wordt genageld als er geen bloed is'', vertelt Fatima Bali, Antwerps Agalev-gemeenteraadslid. ,,Soms is het wantrouwen door het niet bloeden bij de partner zo groot dat het niet meer te herstellen is'', bevestigt Sultan Balli. ,,Vooral als het om een jongen gaat die uit het buitenland komt. Die voelt zich hoe dan ook al in een zwakkere positie.''

De Antwerpse gynaecoloog uit het OCMW-ziekenhuis krijgt dus geregeld moeders of schoonmoeders op bezoek omdat de bruid niet gebloed heeft. ,,Dan heb ik alle moeite van de wereld om uit te leggen dat heel veel maagden niet bloeden bij een eerste seksueel contact.''

,,En dan heb ik het nog niet over de opnames bij de dienst spoedgevallen. Als een meisje te laat is uitgeweest, komen de ouders ermee naar de dienst spoedgevallen. Een dokter moet dan vaststellen of ze nog maagd is. Tenzij er iets ernstig mis is, wordt dat op papier bevestigd. Hoewel een gynaecoloog vaak niet met zekerheid kan vaststellen of iemand nog maagd is.''

Dergelijke al dan niet valse maagdelijkheidsbewijzen worden ook door andere gynaecologen regelmatig afgeleverd. De Antwerpse gynaecologe van het priv�ziekenhuis probeert de meisjes eerst te overtuigen hiermee genoegen te nemen, voor ze opereert. ,,Soms is het vals of kan ik niet met zekerheid vaststellen of ze nog maagd is. Maar ik heb daar geen ethische problemen mee. Wie ben ik om te oordelen over hun cultuur?''

,,Moslimmeisjes die in het Westen zijn opgevoed, hebben de naam vrijgevochten te zijn. Daarom is het voor hen belangrijk dat ze hoe dan ook een attest van de gynaecoloog hebben waarin bevestigd wordt dat ze nog maagd zijn'', vertelt Sultan Balli.

Het beeld van het losbandige moslimmeisje is ook de reden waarom veel jongens een bruid in het land van herkomst gaan halen. De meisjes daarentegen halen vaak een bruidegom in het moederland omdat ze de moslimjongens die in Belgi� zijn opgevoed, te conservatief vinden.

,,De kloof tussen in Belgi� opgevoede moslimjongens en meisjes is erg groot'', bevestigt Fatima Bali. Bali heeft er geen probleem mee dat meisjes die hun maagdelijkheid verloren hebben, het opnieuw laten herstellen. ,,De mannen vragen erom bedrogen te worden.''

Ook Sultan Balli vindt deze oplossing te verkiezen boven de pijnlijkere methodes die soms gebruikt worden, zoals kruiden in een vagina steken waardoor er bij penetratie een ontsteking ontstaat en het meisje toch bloedt. ,,Er zijn ook paren die samen een oplossing bedenken. Dikwijls is de jongen met wie ze al eerder seksueel contact hadden, de man met wie ze uiteindelijk huwen. Ze doen dan op voorhand bloed in een buisje, of ze prikken in hun vinger waarbij ze het bloed op het doekje laten druppelen.''

In Nederland heeft men er nog iets anders op gevonden. De apotheker van het Onze-Lieve-Vrouwegasthuis in Amsterdam ontwikkelde de huwelijksnachtcapsule. Een kleine zetpil gemaakt van felrood karmozijnzuur. Een vrouw kan ze eigenhandig inbrengen tijdens de huwelijksnacht. Maar haar timing moet perfect zijn.

Eenmaal ze is ingebracht, lost de zetpil door aanraking met vaginaal vocht op in vijf tot tien minuten. Een goede strategie is gewenst want de co�tus moet snel na het inbrengen plaatsvinden om het laken rood te kleuren.

Het is misschien allemaal hypocriet, zegt Sultan Balli. ,,Er moet zeker iets veranderen. Het principe dat je ernaar moet streven nog maagd te zijn voor je huwt, vind ik goed. Maar de moslimgemeenschap moet dringend beter worden voorgelicht. Alleen op die manier kunnen we de mythe van het maagdenvlies ontzenuwen.''

Uit 'De Standaard'

Niets is lager dan te censureren wat men niet begrijpt. (Erasmus)
Terug naar boven
AmmatoelAziz Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 27 september 2004
Online status: Offline
Berichten: 1676
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote AmmatoelAziz Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 09 maart 2006 om 14:14

Assalamoe3leikoem/Hallo,

Ziekelijk en triest zulke verhalen, wallahi Moge Allah swt deze zusters verlossen en de schuldigen de ogen en harten openen AMien!

We hebben eens een hele tijd terug folders gehad in de moskee wat dit onderwerp betreft dus het is Mascha Allah wel zeker goed dat de vrouwen hier attent op worden gemaakt.

Nogmaals dat soort mensen zijn "ziekelijk" bezig en verblind door Ad Doenya en Moge Allah hen leiden amien.

Djazakie Allah elfa gayr oegty voor je breicht Moge Allah je daar rijkelijk voor belonen Allahoema Amien

7ayaak Allah,

Wa Assalamoe3leikoem

O Allaah, sier ons met de schoonheid van Imaan, Leid ons en laat ons een middel van leiding voor anderen zijn, Ameen
Alle lof is voor Allaah Uit Wiens Bevel alle goede daden worden voltooid.
Terug naar boven
Amier Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 31 juli 2003
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1902
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Amier Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 10 maart 2006 om 04:51
In eerste instantie geplaatst door Peter Pan

Is dat zo? Is het slechts de mentaliteit van de loverboys of spelen andere facetten ook een rol?

Ik schreef: "vooral de mentaliteit", niet slechts de mentaliteit.

Natuurlijk zijn er allerlei omstandigheden die dit soort praktijken mogelijkmaken en deze jongens dit soort dingen normaal te laten vinden, maar dat geldt voor iedere misdaad; slechte opvoeding, zieke geest, slechte vrienden enz. Maar dat is geen excuus en neemt nooit weg dat de hoofdschuld bij de criminelen zelf ligt, je hebt immers altijd een keuze, vooral bij dit soort misdaden.

Overigens zie ik helemaal het verband met Irak en Palestina niet die anderen aanhaalden.

� Waarlijk, in het gedenken van God vinden de harten rust. � (Koran 13:28)
Terug naar boven
alzukar Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2589
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote alzukar Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 10 maart 2006 om 06:21


Overigens zie ik helemaal het verband met Irak en Palestina niet die anderen aanhaalden.

[/QUOTE]

Twee slechte zaken vergoeilijkend tegen elkaar uitspelen heeft nog nooit tot iets goeds geleid. Je mag (en moet) ze natuurlijk w�l allebei noemen. Kwaad blijft kwaad.
Terug naar boven
Islam01 Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 22 juli 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 304
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Islam01 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 10 maart 2006 om 11:17

Qatalahumallah

Hoe kunnen ze dit doen???

 

Terug naar boven
 Post Reply Post Reply Pagina  12>

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.094 seconden.