Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

Voorstellleeeeee

 Post Reply Post Reply
Schrijver
PaGLi Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 29 juni 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 80
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote PaGLi Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: Voorstellleeeeee
    Geplaatst op: 18 maart 2006 om 11:33

Ik heb nergens een topic zien staan waar iedereen zichzelf voorstelt .. iets verteld over zichzelf..zodat we elkaar wat beter leren kennen..Of maybe heb ik gewoon niet goed gekeken..Dus ik dacht laat ik maar zo een topic openen ?

Zal ik mezelf dan maar voorstellen ?

Me naam is Sonia
Ik ben 18 jaar .. Ben pakistaans en ofcourse ALHAMDULILLAH MUSLIM
Me gezin bestaat uit .. mama broertjes en ik .. Ik ben zeg maar de vader moeder alles voor hun .. ook voor mijn moeder.. We wonen sinds 7 maanden in UK..
Vroeg volwassen .. zwaar leven en alles Maar ik ben ALLAH swt zo dankbaar ..voor alles wat HIJ ons gegeven  geeft .. Ik weet niet precies hoe ik het moet uitleggen..Daarom kom ik hier om te leren om me te verdiepen .. want ik weet echt niet veel..Het is me moeder vroeger nooit geleerd..dus wij leren het nu samen .. watik weet deel ik met haar ..en andersom .. en natuurlijk me broertjes ook !! Het gaat om je leven na de dood..En ik vindt zoveel rust hoe meer ik me in de ISLAM verdiep..rustig en vredig.. Ben blij met me leven en iedereen om me heen en de gedachte dat ik ALLAH swt misschien wel aan het kwetsen ben kan ik niet verdrage .. Jullie kunnen je niet voorstellen hoe blij ik ben met deze site ..

Ik denk dat ik weer teveel praat..Maar ik hou er gewoon van om goed te praten te luisteren leren..goeie diepe banden te maken .. als friends of zuster / broeder / oom .. maakt niet uit.. 

Als er vragen zijn ofzo hoor ik het wel ?
Khoop dat iemand anders er ook zo over denkt..
take care iedereen

KHUDahafiz...

 

EERLIJKHEID Vrede..Liefde..Respect..Begrip..ZOrg ...Je lach..
Terug naar boven
PaGLi Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 29 juni 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 80
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote PaGLi Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 20 maart 2006 om 11:13
sjeees wat zijn we allemaal open en vriendelijk...
EERLIJKHEID Vrede..Liefde..Respect..Begrip..ZOrg ...Je lach..
Terug naar boven
PaGLi Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 29 juni 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 80
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote PaGLi Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 20 maart 2006 om 12:35
Dankjewel kimmie  vink heel lief van je !!!
EERLIJKHEID Vrede..Liefde..Respect..Begrip..ZOrg ...Je lach..
Terug naar boven
Rahil Amin Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 september 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1624
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Rahil Amin Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 20 maart 2006 om 17:49

Asalaam Aleikum,

Leuke topic zuster...

Ik ben Rahil Amin..34 jaar en van Surinaamse afkomst. Ons gezin bestaat uit vader, moeder, broertje en twee zusjes. Zijn geen Moslim maar noemen zich christen, maar Alhamdulilah merk ik dat mijn jongste zusje een enorme interesse in de Islam heeft gekregen en InsaALLAH binnenkort het christendom achter zich laat en  overstapt naar de Islam..( dat heeft ze me al verteld naarmate ze meer en meer in de Koran begon te lezen en ontdekte dat het de enige echte waarheid is).Vind dit op zich wel een leuke site maar merk dat er de laaste tijd helaas alleen maar over politieke onderwerpen wordt gesproken. Maar tussen alle discussies door leer ik heel van van de stukken die enkele broeders en zusters hier op het forum plaatsen.

Salaam.

Het paradijs is omgeven door moeilijkheden waar de �nafs� (het ego) niet van houdt, de hel is omgeven door de lusten die het ego strelen.
Overgeleverd door: Moslim
Terug naar boven
PaGLi Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 29 juni 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 80
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote PaGLi Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 21 maart 2006 om 03:18

heyy kimmie

Nogmaals dankjewel

ja..moslim of niet moslim .. wat je ook bent .. als je maar een mens met een goed hart bent

EERLIJKHEID Vrede..Liefde..Respect..Begrip..ZOrg ...Je lach..
Terug naar boven
PaGLi Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 29 juni 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 80
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote PaGLi Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 21 maart 2006 om 03:20
In eerste instantie geplaatst door Rahil Amin

Asalaam Aleikum,

Leuke topic zuster...

Ik ben Rahil Amin..34 jaar en van Surinaamse afkomst. Ons gezin bestaat uit vader, moeder, broertje en twee zusjes. Zijn geen Moslim maar noemen zich christen, maar Alhamdulilah merk ik dat mijn jongste zusje een enorme interesse in de Islam heeft gekregen en InsaALLAH binnenkort het christendom achter zich laat en  overstapt naar de Islam..( dat heeft ze me al verteld naarmate ze meer en meer in de Koran begon te lezen en ontdekte dat het de enige echte waarheid is).Vind dit op zich wel een leuke site maar merk dat er de laaste tijd helaas alleen maar over politieke onderwerpen wordt gesproken. Maar tussen alle discussies door leer ik heel van van de stukken die enkele broeders en zusters hier op het forum plaatsen.

Salaam.

Wslaam aslaam a leikummm

Dankjewell broeder
Leuk dat je ook wat over je zelf verteld heb echt leukk
En echt gaaaf van je zusje !!!!!! Best of luck en allesssss
En ja .. het is inderdaad jammer ..vooral ook als er mensen zoals peter pan zijn ..maar goed we leren hier wel veel dat is het belangrijkste

EERLIJKHEID Vrede..Liefde..Respect..Begrip..ZOrg ...Je lach..
Terug naar boven
 Post Reply Post Reply

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.094 seconden.