Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

Ahmedinejad

 Post Reply Post Reply Pagina  12>
Schrijver
jiyuu Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 30 januari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2357
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote jiyuu Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: Ahmedinejad
    Geplaatst op: 20 april 2006 om 05:03

Ahmedinejad speelt het spelletje uitstekend. Als je het niet met me eens bent, vraag jezelf dan af wie de winnaar is van de Irak oorlog. Amerika? Engeland? De Irakezen? Saddam Hussein? Nee, mijn broeders en zusters, Iran is de winnaar.

 

Iran heeft Amerika in het diepe moeras en drijfzand van Irak laten verdwalen tot ze ook nog eens vernederd zijn geworden. De populaire en nieuw gekozen leider, Ahmedinejad, speelt handig in op de media en laat Isra�l en Amerika achter met de handen in het haar.

 

Iran kan Amerika vanuit de lucht niet verslaan, dus bouwen ze ondergrondse faciliteiten en supersnelle onderwater raketten die Amerikaanse schepen in twee stukken kan schieten. En Amerika heeft geen afweer tegen dit soort raketten.

 

Wat speelt er precies achter al die uitspraken van Ahmedinejad over Isra�l? De Isra�lische calculaties over Irak zijn volledig misgelopen en in 2004 hadden de Isra�li�s eindelijk door dat ze geen controle hebben op de Islamitische herleving in de regio.

Dus bepalen ze unilateraal de grenzen met als doel zo veel mogelijk land in te pikken als maar kan. Met andere woorden, de Isra�lische expansie is op zijn top. Ahmedinejad is aan het bumperkleven en Isra�l weet niet goed wat te doen.

 

De hoogste adviseur van Bush noemde Ahmedinejad �irrationeel�. Het enige dat irrationeel lijkt, is dat geen enkele andere leider ooit heeft gedurfd openlijk en in dezelfde bewoordingen zo over Isra�l en Amerika te praten en er ook nog mee weg komt. Maar, hee, gebeurt dit niet alleen wanneer je je militaire geloofwaardigheid in de wereld hebt verloren? Vergelijk het met de anti-pest campagnes op scholen. Het stoutste jongetje van de school wordt nu zelf gepest door zijn kleine slachtoffertjes. Dat betekent: einde oefening, maakt niet uit hoe groot of sterk je bent.

 

Mijn nederige boodschap is aan alle burgers van schijndemocratie�n die hebben gestemd op hun regeringen die de missie naar Irak steunen: Wordt wakker uit je droom en neem je verantwoordelijkheid. Andere mensen die deze planeet bewonen, zijn ook gewone mensen. Niemand is meer op grond van zijn ras, kleur of afkomst. Verschuil je nu niet achter de huidige Irak oorlog. Had alles volgens plan gelopen, dan zou nog steeds 80% van jullie de oorlog steunen. Nu is het nog maar 30%. Laat ik er maar van uitgaan dat het komt door jullie gevoel voor rechtvaardigheid en niet omdat jullie legers nu een flink pak slaag ontvangen in Irak en Afghanistan.

www.hhugs.org.uk/
Terug naar boven
Peter Pan Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 oktober 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2010
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Peter Pan Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 20 april 2006 om 16:22

Daar komt bij dat als iemand schrijft: "mijn nederige boodschap luid.......", er geen sprake kan zijn van een nederige boodschap maar een vraag om onderwerping.

Dom- en lompheid derhalve.

PP

Niets is lager dan te censureren wat men niet begrijpt. (Erasmus)
Terug naar boven
aadtos Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 15 april 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 256
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote aadtos Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 20 april 2006 om 18:01
hmmmm... ik geloof dat als de amerikanen nu weg gaan, dat de irakezen elkaar afmaken... ik denk dat degeen die dit topic heeft geopend daar nog nooit bij stil heeft gestaan. Ach ja, het is nummer zoveel die de mooiste feiten omhelst en de andere laat liggen ... geschiedvervalsters op ten top, en zij geloven in een boek dat de eeuwen doorstaan heeft?
Terug naar boven
DruideHerne Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 24 juni 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 834
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote DruideHerne Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 21 april 2006 om 00:30
nou ik kan Iran niet echt als een winnaar zien:-(
Eerder als een volgens slachtoffer.
De machthebbers in Iran speelden een spel wat ze al verloren hebben.
Ik bedoel ze steunen nu voornamelijk op de machthebbers in Rusland en China maar dat zijn denk ik niet echt de mensen die borg zullen staan voor hun veiligheid.
In China bestaat zelfs geen Godsdienst vrijheid en de russen zijn even goede vrienden van Moslims als de Serven.
De president van Iran heeft israel al verschillende keren uitgedaagd.
Het is nog maar een kleine tijd dat dit beantwoord zal worden. Met of zonder de VS.
Ik ben benieuwd of Allah Iran werkelijk zal beschermen wanneer de eerste atoom op hun zal vallen.
We zullen het dit jaar nog zien.:-(
Terug naar boven
Peter Pan Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 oktober 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2010
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Peter Pan Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 21 april 2006 om 04:05

Je zou de vraag kunnen stellen waarom de islamitische wereld een puinhoop is. Het meest voor de hand liggende antwoord is dat de joden, amerikanen, etc. de arme moslims in de ellende duwen. Nooit zal gekeken woren naar de eigen rol in het geheel. Nooit zal men zich afvragen of het de straf van Allah is. Altijd weer die slachtofferrol waarin men zich wentelt. Heerlijk genieten van de volgende ellende die zich weer over hen uitspreid.

Het kan in het Midden Oosten eenvoudigweg de eerste decennia niks worden. Ook niet met Iran.

Jammer, dat dat het vooral het gevolg is door gebrek aan zelfreflektie en zelfmedelijden.

Niets is lager dan te censureren wat men niet begrijpt. (Erasmus)
Terug naar boven
Bonifatius Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 07 april 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 191
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Bonifatius Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 21 april 2006 om 04:08
In eerste instantie geplaatst door aadtos

hmmmm... ik geloof dat als de amerikanen nu weg gaan, dat de irakezen elkaar afmaken... ik denk dat degeen die dit topic heeft geopend daar nog nooit bij stil heeft gestaan. Ach ja, het is nummer zoveel die de mooiste feiten omhelst en de andere laat liggen ... geschiedvervalsters op ten top, en zij geloven in een boek dat de eeuwen doorstaan heeft?


Irakezen maken elkaar nu al af. Met of zonder Amerikanen dat maakt ze niks uit. Het is al een burgeroorlog daar en de Amerikanen lopen er nog voor spek en bonen tussendoor trainen nog wat Irakezen zodat die ook kunnen vechten tegen wie ze maar willen.


Terug naar boven
ABTT Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 19 december 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 418
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote ABTT Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 21 april 2006 om 08:42

In eerste instantie geplaatst door Bonifatius

In eerste instantie geplaatst door aadtos

hmmmm... ik geloof dat als de amerikanen nu weg gaan, dat de irakezen elkaar afmaken... ik denk dat degeen die dit topic heeft geopend daar nog nooit bij stil heeft gestaan. Ach ja, het is nummer zoveel die de mooiste feiten omhelst en de andere laat liggen ... geschiedvervalsters op ten top, en zij geloven in een boek dat de eeuwen doorstaan heeft?


Irakezen maken elkaar nu al af. Met of zonder Amerikanen dat maakt ze niks uit. Het is al een burgeroorlog daar en de Amerikanen lopen er nog voor spek en bonen tussendoor trainen nog wat Irakezen zodat die ook kunnen vechten tegen wie ze maar willen.


daar zit iets in, good posting

Constantijn: 315 Milaadiya
Waarom werkt Islaammail niet meer correct?
Terug naar boven
DruideHerne Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 24 juni 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 834
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote DruideHerne Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 21 april 2006 om 10:20
In eerste instantie geplaatst door Peter Pan

Je zou de vraag kunnen stellen waarom de islamitische wereld een puinhoop is. Het meest voor de hand liggende antwoord is dat de joden, amerikanen, etc. de arme moslims in de ellende duwen. Nooit zal gekeken woren naar de eigen rol in het geheel. Nooit zal men zich afvragen of het de straf van Allah is. Altijd weer die slachtofferrol waarin men zich wentelt. Heerlijk genieten van de volgende ellende die zich weer over hen uitspreid.

Het kan in het Midden Oosten eenvoudigweg de eerste decennia niks worden. Ook niet met Iran.

Jammer, dat dat het vooral het gevolg is door gebrek aan zelfreflektie en zelfmedelijden.


Peter Pan, De Mensen in het midden oosten hebben hier deels wel gelijk in.
hun landen kaart compleet met machthebbers komt wel degelijk uit de koker van het westen.
Na de val van het Osmaanse rijk werden deze landen nieuw op de kaart gezet maar er werdt (wellicht bewust )geen rekening gehouden met de diverse bevolkingsgroepen en stammen.
En wat kunnen gewone mensen doen tegen machthebbers die ze eigenlijk niet willen. Ja in opstand komen maar in landen waarvan de bevolkingsgroepen historisch uit elkaar liggen valt dat nog niet zo mee.
Neem als voorbeeld eens Jordanie.
twee derde van die bevolking heeft een Palestijnse achtergrond.
Waar zijn die daar te zien op politiek vlak?
Terug naar boven
Peter Pan Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 oktober 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2010
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Peter Pan Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 21 april 2006 om 10:31

Ik ben het volledig met je eens. Het Westen heeft idd het Midden Oosten o.a geografisch vorm gegeven. Daarnaast vind ik ook dat het Westen haar verantwoordelijkheid daarin moet nemen. Dit betekent niet dat, zoals het Westen tot nog toe heeft gedaan, je goedkeuring geven aan regimes die je goed gezind zijn. (waaronder het regime in Saoedi Arabie.)

De gewone mens krijgt, jammerlijk genoeg, de rekening gepresenteerd. De rekening van het Westen, maar zeker ook van haar machthebbers, haar cultuur en haar geloof.

Het zal, zelfs als het Westen zich terug zou trekken, nog lang, heel lang duren, voordat er een zekere stabiele en vreedzame samenleving zal ontstaan.

 

Niets is lager dan te censureren wat men niet begrijpt. (Erasmus)
Terug naar boven
moslimboy212 Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 23 maart 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 736
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote moslimboy212 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 21 april 2006 om 11:04

salaam aleykum.

ik heb het al meerdere malen gezegt,maar ik heb niet tegen de president van Iran ik heb zelfs bewondering voor de manier waarop hij voor zijn land,geloof opkomt. maar dat is dan ook alles. ik ben tegen de doodstraf en al de rest wat hij doet. hij is de enige die zich niet laat intimideren door zogenaamde grootmachten en kernmachten als Amerika en Isra�l.

Iran kan ook op steun rekenen van Syri� en Japan. Japan is ook een kermacht dus... we zullen wel zien hoe het gaat aflopen

laa ilaha illalah
Terug naar boven
jiyuu Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 30 januari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2357
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote jiyuu Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 21 april 2006 om 13:20

Meneer Bush noemde zijn oorlog een keer een �kruistocht� tegen de islam. In mijn nederige opinie heeft dat slechts tot haat tussen moslims en niet-moslims in de wereld geleid.

 

Sadam was nooit de representant voor de Islam, net zo min is Ahmedinejad nu de persoon die de Islam vertegenwoordigd. De eerste was een seculiere dictator en de tweede is een shia. Geen van beiden hebben iets met de Islam te maken, niet hun handelswijze en niet hun visies. �Grote bekken�, zoals jullie het noemen, die hebben ze misschien wel. Maar �goede idee�n�, �respect� en een �goed beleid� kunnen alleen bereikt worden met de SHARIAH (Islamitische regelgeving).

Een hoop jongeren van vandaag willen een Islamitische Staat met een eerlijk gekozen Khalifa aan het hoofd van die staat.

Er is al heel wat in beweging onder jonge moslims in het westen en in het oosten. Samen willen ze dit systeem weer opnieuw instellen, met Allah's toestemming.

 

Ik begrijp dat er tegenwoordig veel onwetendheid en daardoor angst is van niet-moslims op zo een systeem, maar de Islam is nou eenmaal een compleet systeem. Het regelt het sociale gebeuren, de economie, relaties tussen mensen en ook hoe zij geregeerd moeten worden.

www.hhugs.org.uk/
Terug naar boven
Peter Pan Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 oktober 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2010
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Peter Pan Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 21 april 2006 om 14:49

Het spijt me te zeggen, maar ik zal me nooit onderwerpen aan de wetgeving van een Godsdienst.

Ook de islamitische niet.

Niets is lager dan te censureren wat men niet begrijpt. (Erasmus)
Terug naar boven
jiyuu Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 30 januari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2357
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote jiyuu Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 22 april 2006 om 03:44
Als je iets van de Shariah had geweten, dan had je zoiets doms niet hoeven te spuiten op het forum. Spuit je angsten maar in de topic "niet-moslims in Shariah". Dan zullen we kijken of je angsten terecht zijn of niet.
www.hhugs.org.uk/
Terug naar boven
jiyuu Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 30 januari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2357
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote jiyuu Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 22 april 2006 om 03:44

Iedere cultuur kent zijn eigen normen en waarden.

Je kunt niet zomaar stellen dat een cultuur goed of slecht is, maar het is nu wel eenmaal een feit dat er landen zijn met een rijkere historie dan andere. Van landen als Irak en Iran wordt uit het westen geroepen dat ze hun eigen zaakjes niet kunnen oplossen zonder buitenlandse troepenmachten en bemoeienissen in hun land. Klinkklare onzin.

Deze landen kennen een lange historie waarin ze enorme culturele schatten hebben opgebouwd en veel meer ervaring hebben dan relatief jongere landen als Amerika.

 

Vergeleken met Irak en Iran, zit een land als Amerika nog in de opgroeifase, en liggen de wortels van de Amerikaanse cultuur ook nog eens begraven in een uiterst gewelddadig verleden. Iedereen kent de historie van de agressieve en moordlustige kolonisten die westwaarts trokken op zoek naar nieuwe mogelijkheden en andermans rijkdommen en dat ze daarbij niet aarzelden complete bevolkingsgroepen uit te roeien. Jammer genoeg zie je hetzelfde gewelddadige gedrag vandaag nog steeds terug in de Amerikaanse samenleving. Dat maakt Amerika een van de meest gewelddadige westerse landen met 1 moord iedere 6 seconden en 1 verkrachting iedere 6 minuten van de dag.

 

Vanuit het diepste van mijn hart hoop ik dat hun troepen spoedig de regio zullen verlaten, dat zal, zo te zien, met dwang moeten gaan gebeuren. En dat de sterke Arabische bevolking kan gaan doen waar ze bekend om staan: samenwerken en met respect voor elkaars cultuur weer rust in de tent brengen.

www.hhugs.org.uk/
Terug naar boven
Peter Pan Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 oktober 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2010
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Peter Pan Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 22 april 2006 om 05:39

Je bent naiever dan ik dacht. Als de Amerikanen nu vertrekken zal de ellende en chaos niet te overzien zijn.

Het Iraanse regime kijkt nu al verlekkerd naar het sjiettische olierijke hapje in Irak. De Soennietten zullen niet accepeteren dat ze slechts een zandbak krijgen. De Koerden zullen hun gebied, inclusief het olierijke deel, verdedigen tegen de soennieten.

Wordt een bloederig ellenlange ellende.

 

Niets is lager dan te censureren wat men niet begrijpt. (Erasmus)
Terug naar boven
Rahil Amin Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 september 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1624
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Rahil Amin Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 22 april 2006 om 06:00
In eerste instantie geplaatst door Peter Pan

Je bent naiever dan ik dacht. Als de Amerikanen nu vertrekken zal de ellende en chaos niet te overzien zijn.

Het Iraanse regime kijkt nu al verlekkerd naar het sjiettische olierijke hapje in Irak. De Soennietten zullen niet accepeteren dat ze slechts een zandbak krijgen. De Koerden zullen hun gebied, inclusief het olierijke deel, verdedigen tegen de soennieten.

Wordt een bloederig ellenlange ellende.

 

Ellende en chaos die begonnen is door de ameriKKKanen. Zelfs als ze heel graag zouden willen vertrekken dan zouden ze dat niet kunnen want ze zouden gezichtsverlies leiden tegenover de hele wereld. Zij die met hun grootspraak zichzelf bestempelden als de brengers van vrede en democratie voor het Iraakse volk hebben niets anders dan chaos en vernietiging gebracht. (Hoe leg je dat de rest van de wereld uit) Ik denk niet dat het de ameriKKKanen te doen was om de Irakezen te bevrijden maar om DOELBEWUST chaos te cree�ren.
Het paradijs is omgeven door moeilijkheden waar de �nafs� (het ego) niet van houdt, de hel is omgeven door de lusten die het ego strelen.
Overgeleverd door: Moslim
Terug naar boven
Peter Pan Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 oktober 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2010
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Peter Pan Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 22 april 2006 om 06:44

Zoals DOELBEWUST geloofsfanatici in naam van God Irakezen uitmoorden, de chaos mede in stand houden.

Ze vallen kazernes aan, politieburo's, markten, etc. waar geen Amerikaan te vinden is. Slechts Irakezen zijn slachtoffer van deze perverse lieden.

Maar hou je ogen gerust toe. De Amerikanen kunnen vertrekken wanneer ze willen. De gewone Irakees zal gemangeld blijven tussen de soennietische Sadamaanhangers en de Sjiiettische groepen.

Niets is lager dan te censureren wat men niet begrijpt. (Erasmus)
Terug naar boven
Rahil Amin Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 september 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1624
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Rahil Amin Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 22 april 2006 om 06:49
Oorzaak...gevolg. Oorzaak ligt bij de ameriKKKanen, de gevolgen van hun "vredesmissie" weten we nu wel.
Het paradijs is omgeven door moeilijkheden waar de �nafs� (het ego) niet van houdt, de hel is omgeven door de lusten die het ego strelen.
Overgeleverd door: Moslim
Terug naar boven
Peter Pan Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 oktober 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2010
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Peter Pan Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 22 april 2006 om 07:55

En wie voelt zich zoals gewoonlijk 'slachtoffertje'?

Dit gevoel lijkt genetisch bepaald.

Niets is lager dan te censureren wat men niet begrijpt. (Erasmus)
Terug naar boven
Rahil Amin Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 september 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1624
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Rahil Amin Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 22 april 2006 om 13:49
Heeft niks met "slachtoffertje" spelen te maken maar met de keiharde waarheid die jij niet onder ogen durft te zien. (Over oogjes toehouden gesproken) ..Feit blijft dat sinds de ameriKKKanen in Irak zijn dat er meer doden zijn gevallen dan onder het bewind van Saddam Hoessein. Pas nog de reportage gezien over teruggekeerde ameriKKKaanse soldaten die openlijk op tv hun spijt betuigden omdat ze de orders kregen om te schieten op alles wat maar bewoog in Irak inclusief kinderen en oude mensen. Die soldaten zijn nu terug in ameriKKKa en hebben er gigantische traumas aan overgehouden.
Het paradijs is omgeven door moeilijkheden waar de �nafs� (het ego) niet van houdt, de hel is omgeven door de lusten die het ego strelen.
Overgeleverd door: Moslim
Terug naar boven
Peter Pan Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 oktober 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2010
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Peter Pan Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 22 april 2006 om 14:57

Ik heb vanaf het begin de aanval afgekeurd!

Het is jammer dat jij niet in wilt (of kunt) inzien dat als de Amerikanen nu zouden vertrekken een nog groter lijden het Iraakse volk zal treffen.

Het dan ontstane machtsvacuum zal garant staan voor een ellendige burgeroorlog.

Deze optie lijkt jou echter meer aan te spreken.

Niets is lager dan te censureren wat men niet begrijpt. (Erasmus)
Terug naar boven
Marocaantje Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 juli 2003
Locatie: Saudi Arabia
Online status: Offline
Berichten: 1819
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Marocaantje Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 22 april 2006 om 15:36

 

Het is jammer dat jij niet in wilt (of kunt) inzien dat als de Amerikanen nu zouden vertrekken een nog groter lijden het Iraakse volk zal treffen.

Hoezo dat? Denk je dat ze niet zonder al die verkrachtingen, mishandelingen, misbruikingen van de Amerikanen kunnen? Dat is namelijk het enige wat ze doen. Verderf in het land brengen. Wie heeft ze uberhaupt in de eerste plaats gevraagd om Irak te komen 'bevrijden'? Ze verstaan er trouwens heel wat anders onder dan de normale gemiddelde mens met normale gemiddelde denkvermogen. De Amerikanen hebben in Irak geen enkele toegevoegde waarde. Laat ze maar eerst eens hun eigen rotzooi gaan opruimen in hun eigen land. Opgeruimd staat netjes!

Gegroet!

Marocaantje

"Wees oprecht tegenover elke Moslim en keer je af van de ongelovigen".
"Jihaad will continue & the resistance will continue until we have victory, or we will be martyrs"Sheikh Yassin
Terug naar boven
DruideHerne Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 24 juni 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 834
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote DruideHerne Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 22 april 2006 om 20:07
Ik denk dat jullie niet begrijpen.
Zeker de Amerikanen zijn op valse voorwenselen Irak binnen gevallen.
Dat wil zeggen  de Bush regering.
Maar dat betekent nog niet dat zij onmachtig zijn.
Ook betekent het niet dat de Amerikanen al de ellende maken die nu in Irak is.
Deze ellende lag al besloten in de onenigheid en verdeeldheid van dat land.
Wat de Amerikanen deden is de stop er uit halen.
De koerdische vrijheidsgedachte is geen uitvinding van amerika.
Dat de koerden geen eigen staat hebben als volk niet worden erkend is een probleem dat werkelijk alveel eerder door de staten in het midden oosten opgelost kon worden door een vrijwillige erkenning.
Dat de shia bots met de rest van de Islam is ook niet echt door Amerikaanse invloed.
Integendeel zij hebben deze problemen onderschat.
En natuurlijk nu hebben zij die min of meer op hun nek genomen.
Het is maar de vraag hoe lang ze dat willen doen.
Bush is geen Hitler!! gelukkig niet:-)
Hitler had een andere oplossing voor dit soort van problemen.
die noemde dat de uiteindelijke oplossing van het Semitische probleem.
dat kwam neer op lichamen industrueel verbranden en de as ter bevruchting van de aarde uitstrooien.(personen inclusief hun ideen die er niet meer zijn die doen er ook niet meer toe)
Het zijn de Amerikanen die Hitler gestopt hebben.
Wanneer je de geschiedenis kent dan weet je dat de Amerikanen hier de grootste vrienden zijn geweest van de semiten.(dit is inclusief de arabieren)
Anders hadden zij helemaal niet meer bestaan.
een ander voorbeeld.Na de oorlog.
Indonesie is met grote druk vanuit de VS op Nederland vrij gekomen.
Ware de Vs er niet geweest en Nederland bevrijd  dan was Indonesie nog steeds gewoon een kolonie van Nederland.
Weet je er zijn waarschijnlijk best wel veel jonge moslims die dromen van een nieuw land die de Sharia als grondwet heeft.
En er zijn eerder vele jonge mensen geweest met deze dromen.
De Taliban is een voorbeeld van zoites. Welk een ellende kwam daar niet uit voort.
somalie is zo een ander land waar dit experiment plaast vind.
Welk land moet het volgende zijn????
Los daarvan is macht hier op aarde niet iets Goddelijks maar iest menselijks.
bid maar dat die nieuwe mens niet iemand als Hitler zijn zal.


Terug naar boven
moslimboy212 Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 23 maart 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 736
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote moslimboy212 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 23 april 2006 om 03:53

In eerste instantie geplaatst door DruideHerne

Ik denk dat jullie niet begrijpen.
Zeker de Amerikanen zijn op valse voorwenselen Irak binnen gevallen.
Dat wil zeggen  de Bush regering.
Maar dat betekent nog niet dat zij onmachtig zijn.
Ook betekent het niet dat de Amerikanen al de ellende maken die nu in Irak is.
Deze ellende lag al besloten in de onenigheid en verdeeldheid van dat land.
Wat de Amerikanen deden is de stop er uit halen.
De koerdische vrijheidsgedachte is geen uitvinding van amerika.
Dat de koerden geen eigen staat hebben als volk niet worden erkend is een probleem dat werkelijk alveel eerder door de staten in het midden oosten opgelost kon worden door een vrijwillige erkenning.
Dat de shia bots met de rest van de Islam is ook niet echt door Amerikaanse invloed.
Integendeel zij hebben deze problemen onderschat.
En natuurlijk nu hebben zij die min of meer op hun nek genomen.
Het is maar de vraag hoe lang ze dat willen doen.
Bush is geen Hitler!! gelukkig niet:-)
Hitler had een andere oplossing voor dit soort van problemen.
die noemde dat de uiteindelijke oplossing van het Semitische probleem.
dat kwam neer op lichamen industrueel verbranden en de as ter bevruchting van de aarde uitstrooien.(personen inclusief hun ideen die er niet meer zijn die doen er ook niet meer toe)
Het zijn de Amerikanen die Hitler gestopt hebben.
Wanneer je de geschiedenis kent dan weet je dat de Amerikanen hier de grootste vrienden zijn geweest van de semiten.(dit is inclusief de arabieren)
Anders hadden zij helemaal niet meer bestaan.
een ander voorbeeld.Na de oorlog.
Indonesie is met grote druk vanuit de VS op Nederland vrij gekomen.
Ware de Vs er niet geweest en Nederland bevrijd  dan was Indonesie nog steeds gewoon een kolonie van Nederland.
Weet je er zijn waarschijnlijk best wel veel jonge moslims die dromen van een nieuw land die de Sharia als grondwet heeft.
En er zijn eerder vele jonge mensen geweest met deze dromen.
De Taliban is een voorbeeld van zoites. Welk een ellende kwam daar niet uit voort.
somalie is zo een ander land waar dit experiment plaast vind.
Welk land moet het volgende zijn????
Los daarvan is macht hier op aarde niet iets Goddelijks maar iest menselijks.
bid maar dat die nieuwe mens niet iemand als Hitler zijn zal.


men is al een tijdje bezig om de echte Hitler tot leven te brengen.

laa ilaha illalah
Terug naar boven
Peter Pan Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 oktober 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2010
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Peter Pan Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 23 april 2006 om 03:58

Ongetwijfeld iemand uit een islamitisch land?

Niets is lager dan te censureren wat men niet begrijpt. (Erasmus)
Terug naar boven
Ruud Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 januari 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2716
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Ruud Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 23 april 2006 om 04:03
Wat een onzin weer....
Terug naar boven
moslimboy212 Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 23 maart 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 736
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote moslimboy212 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 23 april 2006 om 11:50
In eerste instantie geplaatst door Peter Pan

Ongetwijfeld iemand uit een islamitisch land?

waarom denk je dat? het zijn Amerikaanse wetenschappers. ik dacht dat het land waarin zei wonen niet bepaald islamitische is.

laa ilaha illalah
Terug naar boven
moslimboy212 Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 23 maart 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 736
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote moslimboy212 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 23 april 2006 om 11:52

In eerste instantie geplaatst door Ruud

Wat een onzin weer....

ik zeg gewoon wat ik heb gehoord. het was in de tijd dat ze het schaapje dolly aan het klonen waren. men was dan van plan om Hitler en allerlei bekende politici te klonen. maar of het waar is moeten we nog afwachten

laa ilaha illalah
Terug naar boven
 Post Reply Post Reply Pagina  12>

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.141 seconden.