Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

Brief aan Bush door Ahmadinejad

 Post Reply Post Reply Pagina  12>
Schrijver
Khabir Bekijk dropdown
Groupie
Groupie
Avatar

Lid geworden: 19 maart 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 447
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Khabir Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: Brief aan Bush door Ahmadinejad
    Geplaatst op: 09 mei 2006 om 16:09
Bismillahe alrahmane alrahim
Beste broeders en zusters onlangs heeft de president van de Islamitishe republiek Iran een brief gesgreven aan Bush. Lees dit en oordeel zelf. Hoelang willen jullie nog ongelovig blijfen en de westerse machtmisbruikers volgen.

vanuit CNN. in het engels vertaald.
http://edition.cnn.com/interactive/world/0605/transcript.l emonde.letter/index.html


5. Hij zei: "O, mijn zoon, verhaal uw broeders uw droom niet, anders zullen zij plannen tegen u smeden, want Satan is een openlijke vijand der mensen."
Terug naar boven
Khabir Bekijk dropdown
Groupie
Groupie
Avatar

Lid geworden: 19 maart 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 447
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Khabir Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 09 mei 2006 om 16:20
De grote satan kan niet eens reageren op deze brief.

volgens home nieuws.

WASHINGTON (ANP) - De Verenigde Staten zullen geen formele geschreven reactie geven op de brief van de Iraanse president Mahmoud Ahmadinejad aan zijn Amerikaanse amBtgenoot George Bush. Dat heeft een woordvoerder van de Amerikaanse Nationale Veiligheidsraad dinsdag laten weten.

De woordvoerder verwees naar een eerdere uitspraak van minister van Buitenlandse Zaken Condoleezza Rice dat in de brief van Ahmadinejad geen concrete voorstellen staan om een eind te maken aan de spanningen tussen de twee landen.

Bush herhaalde dinsdag zijn standpunt dat hij bij het zoeken naar een oplossing voor het conflict over de nucleaire ambities van Iran de voorkeur geeft aan diplomatieke middelen.

----
De leugenaars zullen de waarheid blijven lochenen. Daarvoor vind ik de kastijding van de hel zeer terecht voor het leed dat de mensheid hierdoor aangedaan wordt.

Allaho al Adil.


5. Hij zei: "O, mijn zoon, verhaal uw broeders uw droom niet, anders zullen zij plannen tegen u smeden, want Satan is een openlijke vijand der mensen."
Terug naar boven
Ruud Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 januari 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2716
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Ruud Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 09 mei 2006 om 16:35

Die link verwijst nergens naar.Ook met Google is hij niet op te sporen.Heb je geen betere link?

Uw zoekbewerking - http://edition.cnn.com/interactive/world/0605/transcript.l emonde.letter/index.html - heeft geen overeenkomstige documenten opgeleverd

Terug naar boven
Ruud Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 januari 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2716
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Ruud Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 09 mei 2006 om 16:48

VS willen humanitaire hulp aan Palestijnen voortzetten

De Verenigde Staten willen ongeacht hun onenigheden met de Hamas-regering hun humanitaire hulp aan de Palestijnen voortzetten. Niemand wil de Palestijnen zien lijden, zei de Amerikaanse minister van Buitenlandse Zaken Condoleezza Rice dinsdag in New York. De Amerikaanse regering wil daarom tien miljoen dollar (7,8 miljoen euro) voor dringende noodzakelijke geneesmiddelen ter beschikking stellen.

Rice riep de door Hamas geleide regering op eindelijk in overeenstemming te komen met de internationaal geldende normen. Noodzakelijke stappen voor een vredesakkoord zijn de erkenning van Isra�l en het opgeven van geweld.

Niemand wil zich met een Palestijnse regering inlaten, die een zelfmoordaanslag in Tel Aviv een aanleiding tot feesten vindt, zei Rice.

http://www.hln.be/hlns/cache/det/art_205089.html?wt.bron=hom eBottomOvz

A ha.... Nu de steun aan Israel maar eens een tijdje loslaten.Want niemand wil grenzen waar ze niet thuis horen.Of is het prima als Canada en Mexico de grenzen ook even 666 km verleggen.

Terug naar boven
3abd Arra7maan Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 16 maart 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1017
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote 3abd Arra7maan Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 09 mei 2006 om 16:53
Het antwoord zullen we nooit horen.

Geen christen zal je openlijk vertellen dat ze ons willen uitroeien en zich zo voorbereiden op de Mediggo Armedgeddon. Geen jood zal je vertellen dat zij ons willen uitroeien om hun Massiach te laten komen.

Zo moet de link wel werken;

http://edition.cnn.com/interactive/world/0605/transcript.l emonde.letter/index.html


Zie ook dit geweldig nieuws van vandaag

http://english.aljazeera.net/NR/exeres/93D3D235-0465-4374- BA66-FB8C7CADF1DE.htm



15:49- Bericht Mijn dienaren (O Moehammad:) "Voorwaar, Ik ben de Vergevensgsgezinde, de meest Barmhartige. 15:50- En dat Mijn bestraffing een pijnlijke bestraffing is."
Terug naar boven
Martinuzz Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 06 oktober 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 833
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Martinuzz Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 09 mei 2006 om 16:58

In eerste instantie geplaatst door Khabir

Bismillahe alrahmane alrahim
Beste broeders en zusters onlangs heeft de president van de Islamitishe republiek Iran een brief gesgreven aan Bush. Lees dit en oordeel zelf. Hoelang willen jullie nog ongelovig blijfen en de westerse machtmisbruikers volgen.

vanuit CNN. in het engels vertaald.
http://edition.cnn.com/interactive/world/0605/transcript.l emonde.letter/index.html


Men heeft op de brief gereageerd en als ik lees welke onderwerpen in de brief aangesneden worden, dan lijkt me het niet zo raar dat er niet is geantwoord. Ik mag hopen dat ik op zo een brief ook niet inhoudelijk in zou gaan. Een algemene reactie lijkt me gepaster. Het zou niet verstandig zijn om op alle punten in te gaan van die vooroordelen-spam. Dat zou het conflict alleen maar voeden waarschijnlijk.

Ik vind het vreemd dat er een - kennelijk offici�le - brief uit gaat van een staatshoofd naar een staatshoofd waar deze mee op gespannen voet staat, zonder dat er in die brief direct zaken worden aangeroerd die betrekking hebben op de onderlinge relatie of op de zaken die tot spanningen daarin hebben geleid.
(Althans, zover ik begreep uit de media was het een frustratie en vooroordelen brief.)

Het is geen best teken voor de Irani�rs dat Ahmadinejad kennelijk zo een brief kan sturen.

"J'ai regard� mon ennemi et je m'y suis vu" (Tiscali)
Terug naar boven
Ruud Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 januari 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2716
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Ruud Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 09 mei 2006 om 17:03
Sterke brief..... Leg het atoomprogramma stil en gebruik de pen INTERNATIONAAL STEEDS OPNIEUW EN PERSVRIJ OPEN.Doe geen oproepen meer om Israel van de kaart te vegen en geef vrouwen vrijheid.Kijk dan nog eens wat je met deze brief kan doen.  
Terug naar boven
Martinuzz Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 06 oktober 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 833
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Martinuzz Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 09 mei 2006 om 17:06

In eerste instantie geplaatst door 3abd Arra7maan

(..)

Geen christen zal je openlijk vertellen dat ze ons willen uitroeien en zich zo voorbereiden op de Mediggo Armedgeddon. Geen jood zal je vertellen dat zij ons willen uitroeien om hun Massiach te laten komen.

(..)

Vooralsnog ben jij het met de vooroordelen, generalisaties. Andere mensen distilleren daar weer vooroordelen uit aan de hand van jouw profiel, etc.

Vooroordelen en acties volgende op het te serieus nemen daarvan voeden elkaar. Het is een dynamisch proces en dat proces begint doorgaans met individuen die het vooroordeel hebben dat 'de ander' iets met opzet doet dat als vervelend ervaren wordt, dat 'de ander' iets tegen hen heeft en vervolgens worden er aan het profiel van 'de ander' vooroordelen ontleend over anderen lijkend op 'de ander' , etc.

"J'ai regard� mon ennemi et je m'y suis vu" (Tiscali)
Terug naar boven
Ruud Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 januari 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2716
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Ruud Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 09 mei 2006 om 17:13
In eerste instantie geplaatst door 3abd Arra7maan

Het antwoord zullen we nooit horen.

Geen christen zal je openlijk vertellen dat ze ons willen uitroeien en zich zo voorbereiden op de Mediggo Armedgeddon. Geen jood zal je vertellen dat zij ons willen uitroeien om hun Massiach te laten komen.

Zo moet de link wel werken;

http://edition.cnn.com/interactive/world/0605/transcript.l emonde.letter/index.html


Zie ook dit geweldig nieuws van vandaag

http://english.aljazeera.net/NR/exeres/93D3D235-0465-4374- BA66-FB8C7CADF1DE.htm


Nou...... Dan heb je je blijkbaar vergist in mij en waarschijnlijk in nog veel meer christenen dan je denkt.Maar iemand tot de orde roepen om geen geweld te gebruiken en zelf wel met geweld dreigen,slaat natuurlijk kant nog wal en dat is jammer....
Terug naar boven
Ruud Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 januari 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2716
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Ruud Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 09 mei 2006 om 17:19
Dat 2de artikel slaat ook weer kant nog wal.... Diep triest als veel Israellieten niet meer weten wat "unerwunscht" betekent.
Terug naar boven
3abd Arra7maan Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 16 maart 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1017
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote 3abd Arra7maan Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 09 mei 2006 om 17:32
In eerste instantie geplaatst door Martinuzz

In eerste instantie geplaatst door 3abd Arra7maan

(..)

Geen christen zal je openlijk vertellen dat ze ons willen uitroeien en zich zo voorbereiden op de Mediggo Armedgeddon. Geen jood zal je vertellen dat zij ons willen uitroeien om hun Massiach te laten komen.

(..)

Vooralsnog ben jij het met de vooroordelen, generalisaties. Andere mensen distilleren daar weer vooroordelen uit aan de hand van jouw profiel, etc.

Vooroordelen en acties volgende op het te serieus nemen daarvan voeden elkaar. Het is een dynamisch proces en dat proces begint doorgaans met individuen die het vooroordeel hebben dat 'de ander' iets met opzet doet dat als vervelend ervaren wordt, dat 'de ander' iets tegen hen heeft en vervolgens worden er aan het profiel van 'de ander' vooroordelen ontleend over anderen als 'de ander' , etc.



Het is een naoordeel dat geferivieerd is op basis van duidelijke bewijzen. Het is overduidelijk. Het is overduidelijk wat er gebeurd.

De bezetter Isra�l en Amerika, zijn twee religieuze staten, die vechten voor verlossing.





15:49- Bericht Mijn dienaren (O Moehammad:) "Voorwaar, Ik ben de Vergevensgsgezinde, de meest Barmhartige. 15:50- En dat Mijn bestraffing een pijnlijke bestraffing is."
Terug naar boven
Martinuzz Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 06 oktober 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 833
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Martinuzz Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 09 mei 2006 om 17:35
En 'zij' denken iets vergelijkbaars, mijn beste 3abdu r-ra7m�n.
"J'ai regard� mon ennemi et je m'y suis vu" (Tiscali)
Terug naar boven
3abd Arra7maan Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 16 maart 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1017
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote 3abd Arra7maan Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 09 mei 2006 om 17:51
In eerste instantie geplaatst door Martinuzz

En 'zij' denken iets vergelijkbaars, mijn beste 3abdu r-ra7m�n.


Moslims zijn transparant en recht door zee. Alles is te vinden in onze boeken, al eeuwenlang. Geen tijd voor mysteries, wij geloven in hetgeen we schrijven, en wij zeggen waarin we geloven. Op deze basis kan je verhalen verifi�ren.

Bedriegers vallen altijd door de mand en iedereen kent hun agenda.
Terug naar boven
Ruud Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 januari 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2716
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Ruud Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 09 mei 2006 om 18:05
In eerste instantie geplaatst door 3abd Arra7maan

In eerste instantie geplaatst door Martinuzz

En 'zij' denken iets vergelijkbaars, mijn beste 3abdu r-ra7m�n.


Moslims zijn transparant en recht door zee. Alles is te vinden in onze boeken, al eeuwenlang. Geen tijd voor mysteries, wij geloven in hetgeen we schrijven, en wij zeggen waarin we geloven. Op deze basis kan je verhalen verifi�ren.

Bedriegers vallen altijd door de mand en iedereen kent hun agenda.
Kom...kom... Transparant en recht door zee heeft niets te maken met afkomst,maar met individueele caracter eigenschappen.
Terug naar boven
Martinuzz Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 06 oktober 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 833
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Martinuzz Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 09 mei 2006 om 19:10

In eerste instantie geplaatst door 3abd Arra7maan

In eerste instantie geplaatst door Martinuzz

En 'zij' denken iets vergelijkbaars, mijn beste 3abdu r-ra7m�n.


Moslims zijn transparant en recht door zee. Alles is te vinden in onze boeken, al eeuwenlang. Geen tijd voor mysteries, wij geloven in hetgeen we schrijven, en wij zeggen waarin we geloven. Op deze basis kan je verhalen verifi�ren.

Bedriegers vallen altijd door de mand en iedereen kent hun agenda.

Het wordt volgens mij toch tijd om kritischer naar jezelf, je eigen vooroordelen te kijken (let wel: vooroordelen zijn een alledaags verschijnsel, onontbeerlijk voor ons normaal functioneren, maar wat telt is hoe je ermee om gaat. Dat meen ik.)

Ik bedoelde: 'zij' denken iets vergelijkbaars met betrekking tot hun ingebeelde/gecre�rde vijand. Zonder dat soort onzin (letterlijk bedoel ik dat woord - het is niet zinnig) geen conflicten. Heel menselijk dus kennelijk, het te serieus nemen van vooroordelen, te oordelen aan het aantal conflicten dat men overal treft op elke schaal.

"J'ai regard� mon ennemi et je m'y suis vu" (Tiscali)
Terug naar boven
Martinuzz Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 06 oktober 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 833
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Martinuzz Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 09 mei 2006 om 19:22

In eerste instantie geplaatst door Ruud

In eerste instantie geplaatst door 3abd Arra7maan

In eerste instantie geplaatst door Martinuzz

En 'zij' denken iets vergelijkbaars, mijn beste 3abdu r-ra7m�n.


Moslims zijn transparant en recht door zee. Alles is te vinden in onze boeken, al eeuwenlang. Geen tijd voor mysteries, wij geloven in hetgeen we schrijven, en wij zeggen waarin we geloven. Op deze basis kan je verhalen verifi�ren.

Bedriegers vallen altijd door de mand en iedereen kent hun agenda.
Kom...kom... Transparant en recht door zee heeft niets te maken met afkomst,maar met individueele caracter eigenschappen.

Daar gaat deze draad ook over: http://www.islaammail.com/iforum/forum_posts.asp?TID=6706&am p;PN=1
(je wieg, je afkomst zegt misschien iets over het label dat je van je omgeving mee krijgt, maar vooraleerst ben je een individu en je label zegt weinig tot niets over je kwaliteiten als individu, maar vooral iets over uiterlijkheden)

"J'ai regard� mon ennemi et je m'y suis vu" (Tiscali)
Terug naar boven
Ruud Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 januari 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2716
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Ruud Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 10 mei 2006 om 01:53
In eerste instantie geplaatst door Martinuzz

In eerste instantie geplaatst door Ruud

In eerste instantie geplaatst door 3abd Arra7maan

In eerste instantie geplaatst door Martinuzz

En 'zij' denken iets vergelijkbaars, mijn beste 3abdu r-ra7m�n.


Moslims zijn transparant en recht door zee. Alles is te vinden in onze boeken, al eeuwenlang. Geen tijd voor mysteries, wij geloven in hetgeen we schrijven, en wij zeggen waarin we geloven. Op deze basis kan je verhalen verifi�ren.

Bedriegers vallen altijd door de mand en iedereen kent hun agenda.
Kom...kom... Transparant en recht door zee heeft niets te maken met afkomst,maar met individueele caracter eigenschappen.

Daar gaat deze draad ook over: http://www.islaammail.com/iforum/forum_posts.asp?TID=6706&am p;am p;am p;am p;am p;PN=1
(je wieg, je afkomst zegt misschien iets over het label dat je van je omgeving mee krijgt, maar vooraleerst ben je een individu en je label zegt weinig tot niets over je kwaliteiten als individu, maar vooral iets over uiterlijkheden)

Dat is weer wel waar,omgeving kan je caracter vormen of vervormen.Neemt niet weg dat er wel individualiteit kan blijven bestaan.Zelfs als het groepsgedrag een sterk eenrichtingsdenken heeft.Zo zie je ook in Irak veele verschillen.Mensen die het geweld aanwakkeren en anderen niet.Mensen die westerse zaken wel zien zitten en anderen weer niet... enz... Neem Nederland tijdens WW2

De een stond actief achter de gealieerde,de ander zwijgzaam....Weer een anders stond actief achter de nazi's en de ander zwijgzaam...... Dat zijn 4 verschillende vormen binnen 1 land in gradatie en verschil.

Terug naar boven
Ruud Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 januari 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2716
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Ruud Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 10 mei 2006 om 02:02
Wat 3abd Arra7maan zegt houdt ook gewoon voor geen meter,kijk maar in onze gevangenissen er zitten genoeg moslims tussen de gedetineerden.En die kunnen we nou niet bepaald transparant en recht door zee noemen.
Terug naar boven
vradig Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 06 februari 2006
Online status: Offline
Berichten: 258
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote vradig Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 10 mei 2006 om 03:14

Wat een onzin van die president zeg over de staat Israel:

de staat Israel is met weinig doden gesticht.
De Palestijnen die gevlucht zijn op verzoek van de Arabische landen voordat ze Israel binnenvielen in 1948 wonen nu nog steeds in tentjes. Die paar duizend mensen konden toch wel in diezelfde Arabische landen worden opgenomen? Maar diezelfde mensen willen het Israelisch staatsburgerschap niet aanvaarden.
daar komt nog bij dat heel veel grond in Israel al wettelijk was gekocht, bv. met geld van de rijke bankier Rothschild (nog steeds een naam van een bank).

Nog wat historische info:
de Arabische landen wilden geen enkel plan met een zelfstandige staat Israel steunen. Dit is na de tweede wereldoorlog (in die tijd was het gebied Palestina Engels en Libanon en Syri� Frans); tevens heeft de VN met een overgrote meerderheid de staat Israel erkend, nadat de Engelsen vertrokken - een aantal minuten na het uitroepen ervan, iedereen behalve de Arabische landen. Egypte begon met aanvallen.
en wist je dat in 1941 Irak pro-Duits was, m.a.w. ze leverden essentiele olie voor de vernietigende tweede wereldoorlog, waar miljoenen Russen, Joden, zigeuners, homo's, Amerikanen, Canadezen zijn gesneuveld en dat nog steeds hier in Nederland op 4 mei herinnerd wordt?

en wie valt nu wie aan? wel eens gehoord van de 6daagse oorlog in 1967 waardoor de meeste vluchtelingen zijn veroorzaakt? of de yom kippur oorlog in 1971? Keer op keer willen Arabische landen de vernietiging van de staat Isra�l/het volk van de Joden, en/of worden de intenties daartoe geuit, maar het is nog nooit gelukt. Hitler had deze intentie, veel Arabische leiders hebben deze intentie, in vroeger tijden wilde Xerxes het volk uitroeien (bijbelboek Ester, het Purimfeest wordt nog steeds gevierd als herinnering hieraan), enz.

Terug naar boven
moslimboy212 Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 23 maart 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 736
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote moslimboy212 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 10 mei 2006 om 05:45
In eerste instantie geplaatst door Ruud

VS willen humanitaire hulp aan Palestijnen voortzetten

De Verenigde Staten willen ongeacht hun onenigheden met de Hamas-regering hun humanitaire hulp aan de Palestijnen voortzetten. Niemand wil de Palestijnen zien lijden, zei de Amerikaanse minister van Buitenlandse Zaken Condoleezza Rice dinsdag in New York. De Amerikaanse regering wil daarom tien miljoen dollar (7,8 miljoen euro) voor dringende noodzakelijke geneesmiddelen ter beschikking stellen.

Rice riep de door Hamas geleide regering op eindelijk in overeenstemming te komen met de internationaal geldende normen. Noodzakelijke stappen voor een vredesakkoord zijn de erkenning van Isra�l en het opgeven van geweld.

Niemand wil zich met een Palestijnse regering inlaten, die een zelfmoordaanslag in Tel Aviv een aanleiding tot feesten vindt, zei Rice.

http://www.hln.be/hlns/cache/det/art_205089.html?wt.bron=hom eBottomOvz

A ha.... Nu de steun aan Israel maar eens een tijdje loslaten.Want niemand wil grenzen waar ze niet thuis horen.Of is het prima als Canada en Mexico de grenzen ook even 666 km verleggen.

de VS en de EU hebben geld gegeven aan de palestijnse regering,zonder dat Hamas daar kan aankomen. het is alleen gericht voor voedsel en medische doeleinde zoals je al zei,maar Hamas krijgt geen cent van dat geld.

 

laa ilaha illalah
Terug naar boven
Ruud Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 januari 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2716
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Ruud Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 10 mei 2006 om 07:15
In eerste instantie geplaatst door moslimboy212

In eerste instantie geplaatst door Ruud

VS willen humanitaire hulp aan Palestijnen voortzetten

De Verenigde Staten willen ongeacht hun onenigheden met de Hamas-regering hun humanitaire hulp aan de Palestijnen voortzetten. Niemand wil de Palestijnen zien lijden, zei de Amerikaanse minister van Buitenlandse Zaken Condoleezza Rice dinsdag in New York. De Amerikaanse regering wil daarom tien miljoen dollar (7,8 miljoen euro) voor dringende noodzakelijke geneesmiddelen ter beschikking stellen.

Rice riep de door Hamas geleide regering op eindelijk in overeenstemming te komen met de internationaal geldende normen. Noodzakelijke stappen voor een vredesakkoord zijn de erkenning van Isra�l en het opgeven van geweld.

Niemand wil zich met een Palestijnse regering inlaten, die een zelfmoordaanslag in Tel Aviv een aanleiding tot feesten vindt, zei Rice.

http://www.hln.be/hlns/cache/det/art_205089.html?wt.bron=hom eBottomOvz

A ha.... Nu de steun aan Israel maar eens een tijdje loslaten.Want niemand wil grenzen waar ze niet thuis horen.Of is het prima als Canada en Mexico de grenzen ook even 666 km verleggen.

de VS en de EU hebben geld gegeven aan de palestijnse regering,zonder dat Hamas daar kan aankomen. het is alleen gericht voor voedsel en medische doeleinde zoals je al zei,maar Hamas krijgt geen cent van dat geld.

 

Daar moet het geld ook voor bedoeld zijn.... "Voor het volk" Maar het moet het westen ook idd eens duidelijk zijn dat de politiek van Israel gewoon weg niet kan.

We hebben na WW1 gezien wat bezet houden met een volk kan doen.We hebben de ellende in Berlijn gezien enz...

En het is ook in en in triest om te zien hoe politiek leiders in Israel,over de doden van hun voorvaderen die zelf onderdrukt werden,deze politiek willen blijven volhouden.Ik heb begrip voor de muur,maar zet die muur dan op zijn minst recht.

En wat betreft de moslims.......

De moslims zouden niet moeten zeuren over de staat Israel en het bestaan er van.... Er wonen MILJOENEN moslims in het westen!!! Sommige op gehuurde grond anderen op gekocht grondgebied.Het westen heeft misschien wel 10 x zoveel mensen op hun grondgebied wonen ook al is er geen staat van gemaakt.En er is genoeg grondgebied in het werelddeel van de moslims waar men geen eene fluit mee doet. Tot de dag van vandaag is er bijna niets veranderd aan al dat grondgebied,omdat men gewoonweg er geen nut in ziet of geld in wil stoppen om het sneller en beter te ontwikkelen.En kom niet aan met daar is geen geld voor,want het geld zit in de zaken van de allerrijkste zo'n beetje van de wereld,waarvan er genoeg moslim zijn en zich oliesjijks noemen...

Maar als je het tollereerd dat deze mensen 20 rolls royces op hun oprijlaan hebben staan en je met de fiets 30 min onderweg bent door de villa zeg maar rustig kasteel.En de rest van het land nog geen piek kan/mag verdienen aan het werk wat ze verichten,dan zou ik eerst maar eens in eigen huis gaan kijken wat er mis is... EN GOED MIS IS!!! Want het kapitalisme is er nog schrijnender en afgetekender te zien dan in het westen.

Terug naar boven
Khabir Bekijk dropdown
Groupie
Groupie
Avatar

Lid geworden: 19 maart 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 447
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Khabir Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 10 mei 2006 om 15:15
Beste Ruud,

Wij moslims zeuren niet, maar we verzetten ons tegen alle onrecht wat door de ongelovigen jegens ons en de mensheid gepleegd wordt.

En als we jullie  tot  de  boodschap van de  laatse profeet van  god uitnodigen, is het voor de bestwil van jullie zelf.
en als je niet wilt geloven, dan niet! wij onze weg en jullie jullie weg, Allah zal het goede en het slechte scheiden.

de tijd zal ons leren:

sin(X)*pi--> 12e syclus --> (x=666)
x=tijd
sinus= voor het uitzetten van een sycluside tegen tijd.
pi= verhoudingsgetal tussen de linieare beweging(rechtelijn) vanuit het centrum tot rand cyclus(cirkel) en de beweging rond de cirkel. oftewel het verschil tussen het nietige en het oneindige.

en 12 is niet toevallig.
5. Hij zei: "O, mijn zoon, verhaal uw broeders uw droom niet, anders zullen zij plannen tegen u smeden, want Satan is een openlijke vijand der mensen."
Terug naar boven
Ruud Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 januari 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2716
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Ruud Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 10 mei 2006 om 20:23

In eerste instantie geplaatst door Khabir

Beste Ruud,

Wij moslims zeuren niet, maar we verzetten ons tegen alle onrecht wat door de ongelovigen jegens ons en de mensheid gepleegd wordt.

En als we jullie  tot  de  boodschap van de  laatse profeet van  god uitnodigen, is het voor de bestwil van jullie zelf.
en als je niet wilt geloven, dan niet! wij onze weg en jullie jullie weg, Allah zal het goede en het slechte scheiden.

de tijd zal ons leren:

sin(X)*pi--> 12e syclus --> (x=666)
x=tijd
sinus= voor het uitzetten van een sycluside tegen tijd.
pi= verhoudingsgetal tussen de linieare beweging(rechtelijn) vanuit het centrum tot rand cyclus(cirkel) en de beweging rond de cirkel. oftewel het verschil tussen het nietige en het oneindige.

en 12 is niet toevallig.
Ik heb het niet over het onrecht wat de palestijnen wordt aangedaan.En ook niet over de veele slachtoffers die nu vallen onder Iraakse burgers tijdens de oorlog en nu nog,als het leger soms de steden in moet om te vechten.Het is niet meer als terecht dat de moslims hier boos om zijn.

Wat me echter wel dwars zit is dat er veel moslims zijn die tot de dag van vandaag,nog steeds niet willen accepteren dat Israel nu eenmaal bestaat als land.Ook de moslims weten dat veel mensen binnen dit volk (De Joodse bevolking dus) heel veel heeft moeten meemaken.

Waarom in Gods naam gunnen de moslims dit volk binnen Israel niet een klein stukje grond waar ze nu zitten,als zij de grensen weer terug plaatsen voor al deze ellende begon.Waarom niet.... Als veel moslims weten dat grond,bezit en aardse zaken eigenlijk niet eens zo belangrijk zijn in dit leven,volgens het geloof waar veel moslims zich op beroepen als het om andere zaken gaat.

Soms kan het ook goed zijn om zelf als eerste een stap te zetten en niet te wachten todat de ander een stap zet.

Het beste wat de moslims in mijn ogen kunnen doen (En ik denk in nog veel meer ogen van mensen) om dit land gewoon te erkennen en alleen bezwaar maken op de verlegde grenzen,die er na de oorlogen zijn ontstaan.

Het zal tijd kosten om Israel weer zo ver te krijgen,maar ik denk dat er wel degelijk een kans bestaat.

We zien nu al jaren dat geweld bijna niets heeft opgelost,ook nu weer wordt er alleen maar geschoven met bezet gebied.Maar er veranderd echter weinig.

Waarom geeft een moslim wel een stuk koek aan zijn gast als het om geven gaat (Want gastvrij zijn moslims) maar is het o zo moeilijk in dit geval als het om een stukje grond gaat......

Ik vind dit echt vreemd......

 

Terug naar boven
Peter Pan Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 oktober 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2010
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Peter Pan Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 11 mei 2006 om 02:59
In eerste instantie geplaatst door Khabir

Beste Ruud,

Wij moslims zeuren niet, (wie bedoel je in Godsnaam met "wij moslims"?)maar we verzetten ons tegen alle onrecht (Is het alleen aan moslims om goed van kwaad te kunnen onderscheiden? Op grond van welk recht?) wat door de ongelovigen(en wie bedoel je nu in Godsnaam weer met'" ongelovigen"?) jegens ons( wie is "ons") en de mensheid gepleegd wordt.

En als we jullie  tot  de  boodschap van de  laatse profeet van  god uitnodigen, is het voor de bestwil van jullie zelf.(Ik kan dit niet anders zien dan als betweterige zelfoverschatting. Waar haal jij de waarheid vandaan om te weten wat voor mij het beste is? De islam? Er zijn miljarden mensen(waaronder ik) die de islam niet als (absolute) waarheid  kunnen zien)
en als je niet wilt geloven, (ik geloof! weliswaar in een andere geloof. So what? ) dan niet! wij onze weg en jullie jullie weg, Allah zal het goede en het slechte scheiden.

de tijd zal ons leren:

sin(X)*pi--> 12e syclus --> (x=666)
x=tijd
sinus= voor het uitzetten van een sycluside tegen tijd.
pi= verhoudingsgetal tussen de linieare beweging(rechtelijn) vanuit het centrum tot rand cyclus(cirkel) en de beweging rond de cirkel. oftewel het verschil tussen het nietige en het oneindige.

en 12 is niet toevallig.
Niets is lager dan te censureren wat men niet begrijpt. (Erasmus)
Terug naar boven
Khabir Bekijk dropdown
Groupie
Groupie
Avatar

Lid geworden: 19 maart 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 447
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Khabir Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 11 mei 2006 om 10:43
In eerste instantie geplaatst door Peter Pan

In eerste instantie geplaatst door Khabir

Beste Ruud,

Wij moslims zeuren niet, (wie bedoel je in Godsnaam met "wij moslims"?)maar we verzetten ons tegen alle onrecht (Is het alleen aan moslims om goed van kwaad te kunnen onderscheiden? Op grond van welk recht?) wat door de ongelovigen(en wie bedoel je nu in Godsnaam weer met'" ongelovigen"?) jegens ons( wie is "ons") en de mensheid gepleegd wordt.

En als we jullie  tot  de  boodschap van de  laatse profeet van  god uitnodigen, is het voor de bestwil van jullie zelf.(Ik kan dit niet anders zien dan als betweterige zelfoverschatting. Waar haal jij de waarheid vandaan om te weten wat voor mij het beste is? De islam? Er zijn miljarden mensen(waaronder ik) die de islam niet als (absolute) waarheid  kunnen zien)
en als je niet wilt geloven, (ik geloof! weliswaar in een andere geloof. So what? ) dan niet! wij onze weg en jullie jullie weg, Allah zal het goede en het slechte scheiden.

de tijd zal ons leren:

sin(X)*pi--> 12e syclus --> (x=666)
x=tijd
sinus= voor het uitzetten van een sycluside tegen tijd.
pi= verhoudingsgetal tussen de linieare beweging(rechtelijn) vanuit het centrum tot rand cyclus(cirkel) en de beweging rond de cirkel. oftewel het verschil tussen het nietige en het oneindige.

en 12 is niet toevallig.

wij moslims = alle moslims = alle mensen die zich hebben ondeworpen aan de wil en wet van allah. en allen die  vertrouwen hebben in de rechtvaardige, almachtige, alwetende, schepper . De schepper van de wereld inclisief Jezus(sws) en (dus jezus(sws) is niet god of zoon van god). en mohammad(sws) is zijn laatste profeet.

allaho masale alla mohammad wa alle mohammad.
5. Hij zei: "O, mijn zoon, verhaal uw broeders uw droom niet, anders zullen zij plannen tegen u smeden, want Satan is een openlijke vijand der mensen."
Terug naar boven
Khabir Bekijk dropdown
Groupie
Groupie
Avatar

Lid geworden: 19 maart 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 447
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Khabir Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 11 mei 2006 om 10:46
We dwalen een beetje van het onderwerp af.
waar blijven de reacties op de inhoud van de brief aan Bush.

Want van Bush kunne we natuurlijk geen antwoord verwachten.
5. Hij zei: "O, mijn zoon, verhaal uw broeders uw droom niet, anders zullen zij plannen tegen u smeden, want Satan is een openlijke vijand der mensen."
Terug naar boven
Thorax Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 01 februari 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 265
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Thorax Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 11 mei 2006 om 12:06
De islam is niet zo transparant eerlijk gezegd. Tenminste, niet transparanter dan christendom of jodendom.
Anders zou je niet het verschil hebben tussen soefi's, soeni's, sji'ieten en de hele rimram.
Transparant is wel de wens van vele moslims om
1. heel veroordelend te zijn naar anders gelovigen
2. per definitie politiek en religie op ��n hoop te gooien
3. daarbij graag ook suggereren dat geweld gebruikt gaat worden.

Zelf ben ik Isra�liet. Niet religieus. Maar wel fanatiek voorvechter voor de veiligheid van Isra�l en de veiligheid voor een Palestijnse staat.
Terug naar boven
Ruud Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 januari 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2716
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Ruud Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 11 mei 2006 om 12:07
In eerste instantie geplaatst door Khabir

We dwalen een beetje van het onderwerp af.
waar blijven de reacties op de inhoud van de brief aan Bush.

Want van Bush kunne we natuurlijk geen antwoord verwachten.
Dat hij geen antwoord geeft vind ik zwak.
Terug naar boven
Thorax Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 01 februari 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 265
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Thorax Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 11 mei 2006 om 12:07
O ja, de brief van Bush en aan Bush. Eerlijk gezegd: ik vertrouw Bush niet en ik vertrouw de Iraanse president niet. Bush is paranoia richting het midden-oosten,
en de iraanse president is een machtswellusteling, met dictatoreigenschappen die ook nog eens lijdt aan grootheidswaanzin.
Gezellige correspondentie.
Terug naar boven
Ruud Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 januari 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2716
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Ruud Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 11 mei 2006 om 12:10
In eerste instantie geplaatst door Thorax

O ja, de brief van Bush en aan Bush. Eerlijk gezegd: ik vertrouw Bush niet en ik vertrouw de Iraanse president niet. Bush is paranoia richting het midden-oosten,
en de iraanse president is een machtswellusteling, met dictatoreigenschappen die ook nog eens lijdt aan grootheidswaanzin.
Gezellige correspondentie.
Terug naar boven
 Post Reply Post Reply Pagina  12>

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.094 seconden.