Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

Mujahedeen in Somalie !

 Post Reply Post Reply Pagina  <123>
Schrijver
Peter Pan Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 oktober 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2010
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Peter Pan Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: Mujahedeen in Somalie !
    Geplaatst op: 10 juli 2006 om 04:25
In eerste instantie geplaatst door Rahil Amin

In Pijnacker werd er ook een feest/optreden van ali.b met grof geweld door de mobiele eenheid uiteengeslagen en in groot brittan�e werd er vorig jaar ook een onschuldige braziliaan die door de politie als terrorist werd gezien doodgeschoten vanwege het feit dat hij wegrende omdat hij bang was.

Overal in de wereld word geweld gebruikt en worden er mensen doodgeschoten.

Beste Rahil, je kiest wederom voor de gemakkelijkste weg! Ontvluchten!

Ik wil je erop wijzen dat wat er in Somalie gebeurde uit naam van God en in naam van de islam gebeurde! Lees het eens goed!!!! Doodgeschoten vanwege het kijken naar de halve finale!!!!!!

Als slotzin gebruik je: "Overal ter wereld word geweld gebruikt en worden er mensen doodgeschoten". Dit slappe argument zul jij NOOIT(!) gebruiken als een Amerikaan een Irakees doodt.

Ik hoop dat Somalie een islamvorm KAN kiezen waarin menselijkheid en mededogen voor andersdenkenden een plaats krijgt.

Ik heb mijn twijfels. 

 

Niets is lager dan te censureren wat men niet begrijpt. (Erasmus)
Terug naar boven
Marocaantje Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 juli 2003
Locatie: Saudi Arabia
Online status: Offline
Berichten: 1819
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Marocaantje Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 10 juli 2006 om 04:43

Hi Peter Pan,

Als slotzin gebruik je: "Overal ter wereld word geweld gebruikt en worden er mensen doodgeschoten".


Het was trouwens:

Overal in de wereld word geweld gebruikt en worden er mensen doodgeschoten.

Dit slappe argument zul jij NOOIT(!) gebruiken als een Amerikaan een Irakees doodt.

 

Het is gewoon een feti dat over ter wereld mensen worden doodgeschoten, verkracht, mishandeld, vernederd en noem maar op. Dus hoezo, slap argument?

 

Het is een vaststaand feit. Een feit dat jij �noch anderen-  niet kunnen ontkennen. 

 

 

Groetjes,

Marocaantje

"Wees oprecht tegenover elke Moslim en keer je af van de ongelovigen".
"Jihaad will continue & the resistance will continue until we have victory, or we will be martyrs"Sheikh Yassin
Terug naar boven
Peter Pan Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 oktober 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2010
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Peter Pan Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 10 juli 2006 om 05:14

Best Marocaantje,

Ik had van jou meer inzicht verwacht. Natuurlijk worden er overal ter wereld mensen vermoord. (Hoewel 'natuurlijk'  niet het juiste woord is)

Rahil gebruikt het echter als argument om de door Alzukar aangehaalde moordpartij te verzachten.  Dat argument zal Rahil NOOIT gebruiken als een Amerikaan een Irakees had doodgeschoten, onder eenzelfde conditie (kijken naar een halve finale voetbal). Daarom is het een slap argument.

Lijkt me toch duidelijk. Zeker voor jou.

groet, PP

 

Niets is lager dan te censureren wat men niet begrijpt. (Erasmus)
Terug naar boven
Rahil Amin Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 september 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1624
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Rahil Amin Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 10 juli 2006 om 05:24
In eerste instantie geplaatst door Peter Pan

In eerste instantie geplaatst door Rahil Amin

In Pijnacker werd er ook een feest/optreden van ali.b met grof geweld door de mobiele eenheid uiteengeslagen en in groot brittan�e werd er vorig jaar ook een onschuldige braziliaan die door de politie als terrorist werd gezien doodgeschoten vanwege het feit dat hij wegrende omdat hij bang was.

Overal in de wereld word geweld gebruikt en worden er mensen doodgeschoten.

Beste Rahil, je kiest wederom voor de gemakkelijkste weg! Ontvluchten!

Ik wil je erop wijzen dat wat er in Somalie gebeurde uit naam van God en in naam van de islam gebeurde! Lees het eens goed!!!! Doodgeschoten vanwege het kijken naar de halve finale!!!!!!

Als slotzin gebruik je: "Overal ter wereld word geweld gebruikt en worden er mensen doodgeschoten". Dit slappe argument zul jij NOOIT(!) gebruiken als een Amerikaan een Irakees doodt.

Ik hoop dat Somalie een islamvorm KAN kiezen waarin menselijkheid en mededogen voor andersdenkenden een plaats krijgt.

Ik heb mijn twijfels. 

 

Kom met overtuigend en keihard bewijs dat die twee inderdaad zijn doodgeschoten vanwege het kijken naar een voetbalwedstrijd. Kom met overtuigend en keihard bewijs dat ze inderdaad door Islamitische strijders zijn vermoord en niet door de ameriKKKanen van wapens voorziene warlords.
Het paradijs is omgeven door moeilijkheden waar de �nafs� (het ego) niet van houdt, de hel is omgeven door de lusten die het ego strelen.
Overgeleverd door: Moslim
Terug naar boven
Marocaantje Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 juli 2003
Locatie: Saudi Arabia
Online status: Offline
Berichten: 1819
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Marocaantje Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 10 juli 2006 om 05:24

Best Marocaantje,

Ik had van jou meer inzicht verwacht. Natuurlijk worden er overal ter wereld mensen vermoord. (Hoewel 'natuurlijk'  niet het juiste woord is)

Dan is het dus helemaal geen slap argument. Een vaststaand feit wordt hier aangehaald. Jij moet toch wel een verschil kunnen maken tussen een �slap argument�  en een feit? Lijkt me toch wel duidelijk, zeker voor jou.

Rahil gebruikt het echter als argument om de door Alzukar aangehaalde moordpartij te verzachten.  Dat argument zal Rahil NOOIT gebruiken als een Amerikaan een Irakees had doodgeschoten, onder eenzelfde conditie (kijken naar een halve finale voetbal). Daarom is het een slap argument.

Ik neem aan dat zijn reactie is bedoeld om aan te tonen dat geweld (verzet) niet alleen maar bestaat ui de verdedigingsacties van de martelaren en vrijheidsstrijder. Dat is dus blijkbaar iets wat vaak wordt vergeten. Zodara we het hier hebben over een amerikaan, wordt er met een beschuldigende vinger gewezen naar bepaalde groeperingen die mogelijk doden op hun geweten hebben. (terecht of onterecht.)  Maar ja, sommige mensen, -waaronder jij-  moeten steeds benadrukken dat enkele moslims ook wel misschien eens een keer wat hebben gedaan, terwijl wij het daar niets eens over hebben. Meer inzicht had ik van jou ook wel verwacht Peter Pan.

Groetjes,

Marocaantje

"Wees oprecht tegenover elke Moslim en keer je af van de ongelovigen".
"Jihaad will continue & the resistance will continue until we have victory, or we will be martyrs"Sheikh Yassin
Terug naar boven
alzukar Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2589
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote alzukar Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 10 juli 2006 om 05:26
In eerste instantie geplaatst door Rahil Amin

In eerste instantie geplaatst door alzukar

In eerste instantie geplaatst door Rahil Amin


Ben je soms van de AIVD ofzo dat je me al driekwart jaar volgt?..... Wel jammer dat je zo over me denkt terwijl je me in het dagelijks leven nog�nooit heb meegemaakt. Ik vond/vind jou samen met Druide Herne nog wel ��n van de leukere en eerlijkste niet-Moslims hier op het forum. En naar mijn weten heb ik geen kwaad woord over jou gesproken tot wie dan ook.�Ik ben eerlijk gezegd wel benieuwd waarom je me voor geen cent vertrouwt. Hopelijk wil je me dat uitleggen.

Je toont op dit forum vrij konsekwent je sympathie voor gewelddadig sektarisch gespuis. Leed is bij jou vooral moslimleed. Dat is een beeld wat zich na driekwart jaar bij mij van jou heeft gevormd, wat je telkens weer bevestigt. De manier waarop je hierboven met de twee berichtjes uit Somali� omgaat zegt het ook al weer. Wie vindt dat ik het mis heb, hij of zij ga gewoon aan de gang met de zoekmachine van dit forum en bewijze het tegendeel. Misschien ben je in je dagelijks leven inderdaad wel een doodgoeie vent die geen vlieg kwaad doet. Dat kan ik niet beoordelen. Met de AIVD heb ik niks van doen, al zou ik daar wel eens "vlieg op het raam" willen zijn om te zien/horen wat zich daar allemaal afspeelt wat ik maar beter niet kan weten.
Sympathie voor gewelddadig sektarisch gespuis? Volgens mij heb ik nergens goedgekeurd dat er mensen die voetbalkijken maar moeten worden�worden ge�xecuteerd. Denk je nou werkelijk dat het bij mij alleen gaat om Moslimleed? Leed is leed, of het nou wandaden zijn die tegen mensen,dieren of tegen de natuur worden begaan.�Het doet mij pijn als ik zie dat er dagelijks mensen onnodig�sterven in Irak, Afghanistan, Colombia, of tijdens de aanslagen van 11 september enz enz enz...�Denk je nou werkelijk dat ik daarvan genoot terwijl ik live op tv zag hoe er in een oogwenk duizenden mensen stierven? Het doet mij pijn als ik zie dat er jonge zeehondjes worden gedood enkel en alleen om hun vacht...het doet mij pijn als ik zie dat (voornamelijk Westerse) landen in de binnenlanden van mijn geliefde�Suriname een enorme ecologische ramp aanrichten door goud uit de bodem te halen en de rivieren te vervuilen met kwik of om het hele oerwoud te beroven van al haar hout.�Vergeet niet dat dit een Islamitische site is waar voornamelijk�de misstanden tegen Moslims worden besproken en dan is het dus logisch dat het mij raakt in het diepst van mijn ziel aangezien ik Moslim ben. Ik praat het nergens goed over wat er is gebeurd�betreffende die twee berichtjes uit Somal�e maar gaf met mijn twee berichten aan dat het niks nieuws onder de zon is dat er dagelijks op de gehele wereld�onnodig geweld wordt gebruikt tegen wie dan ook.�Maar goed, jij hebt je oordeel over mij al gevormd dus laat ik het hierbij.


Machteloosheid kan een mens brengen tot het zich laten aanpraten en verder propageren van "oplossingen" waar hij later wel eens heel erg veel spijt van kan krijgen. Ik lees ook de andere dingen wel die je zo schrijft, zei er niet zonder reden bij dat je, in je dagelijks leven, misschien wel een doodgoeie vent bent. Maar vaak gaat het ook om doodgoeie kerels.
Ikzelf heb een orthodox-katholieke geloofsopvoeding gehad in een tijd, en in een deel van Nederland, waar dat geloof de absoluut dominante factor was. Omgang met andersdenkenden werd afgeraden op een wijze die je, als je het t�ch deed, een zondig gevoel van afvalligheid bezorgde. De grootste bedreiging voor het geloof ging uit van de athe�stische communisten, de "Russen". Om ons hiertegen te wapenen werd ons, in het lager onderwijs, geleerd hoe je infiltranten van die kant kon herkennen. Zo was er een spannend boek, voorgelezen in de klas door de onderwijzer, over een heldhaftige roomse jongen, Felix geheten. Felix ontdekte,instinctmatig geleid door zijn geloof, communistische cellen, bracht de leden daarvan aan waarna de cellen werden ontmanteld en opgerold. Ook werd ons voorgehouden dat je, als "de Russen zouden komen", je je leven voor God zou moeten opofferen. Ik zou het blindelings gedaan hebben. Ik was nog een kind, mij niet bewust van de doortrapte leugens en de smeerlapperij van de touwtrekkers achter een voor mij onbereikbaar verborgen horizon.



Terug naar boven
Peter Pan Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 oktober 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2010
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Peter Pan Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 10 juli 2006 om 05:36
L'histoire se repete.
Niets is lager dan te censureren wat men niet begrijpt. (Erasmus)
Terug naar boven
Marocaantje Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 juli 2003
Locatie: Saudi Arabia
Online status: Offline
Berichten: 1819
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Marocaantje Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 10 juli 2006 om 05:43

Machteloosheid kan een mens brengen tot het zich laten aanpraten en verder propageren van "oplossingen" waar hij later wel eens heel erg veel spijt van kan krijgen. Ik lees ook de andere dingen wel die je zo schrijft, zei er niet zonder reden bij dat je, in je dagelijks leven, misschien wel een doodgoeie vent bent. Maar vaak gaat het ook om doodgoeie kerels.

 

Misschien dat je het ook van een andere kant kunt bekijken. Er zijn mensen die juist in contact komen met geloof als ze in moeilijkheden verkeren. Het hoeft niet altijd per definitie te zijn dat mensen die machteloos staan zich gaan zullen wenden tot propaganda of het laten aanpraten van onzin. Niet iedereen die machteloos is ook vanzeflsprekend onverstandig.

 

Klets! Weet je Rahil, ik volg je nu al zo'n driekwart jaar. Ik vertrouw je voor geen cent.

 

Zo;n reactie ahd ik trouwens eerlijk gezegd niet van jou verwacht. Hetgeen wat hij zei over die Brazilaan klopte. Of je het nu van mij wilt aannemen of niet, een feit is een feti en zal een feit blijven.

 

Ben je soms van de AIVD ofzo dat je me al driekwart jaar volgt?.....

 

Haha, hier moest ik ook gelijk aan denken.

 

Je toont op dit forum vrij konsekwent je sympathie voor gewelddadig sektarisch gespuis.

 

Niet echt bepaald een onderbouwe uitspraak van je. Ik heb overigens geen enkel bericht gezien van Rahil Amin waaruit zou moeten blijken dat hij symphatie zou moeten hebben voor sektarishc gespuis.

 

L'histoire se repete.

 

Je ne pense pas.

 

Groetjes,

Marocaantje
 

"Wees oprecht tegenover elke Moslim en keer je af van de ongelovigen".
"Jihaad will continue & the resistance will continue until we have victory, or we will be martyrs"Sheikh Yassin
Terug naar boven
alzukar Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2589
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote alzukar Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 10 juli 2006 om 05:45
In eerste instantie geplaatst door Rahil Amin

In eerste instantie geplaatst door Peter Pan

In eerste instantie geplaatst door Rahil Amin


In Pijnacker werd er ook een feest/optreden van ali.b met grof geweld door de mobiele eenheid uiteengeslagen en in groot brittan�e werd er vorig jaar�ook een onschuldige braziliaan die door de politie als terrorist werd gezien doodgeschoten�vanwege het feit dat hij wegrende omdat hij bang was.


Overal in de wereld word geweld gebruikt en worden er mensen doodgeschoten.


Beste Rahil, je kiest wederom voor de gemakkelijkste weg! Ontvluchten!


Ik wil je erop wijzen dat wat er in Somalie gebeurde uit naam van God en in naam van de islam gebeurde! Lees het eens goed!!!! Doodgeschoten vanwege het kijken naar de halve finale!!!!!!


Als slotzin gebruik je:�"Overal ter wereld word geweld gebruikt en worden er mensen doodgeschoten". Dit slappe argument zul jij NOOIT(!) gebruiken als een Amerikaan een Irakees doodt.


Ik hoop dat Somalie een islamvorm KAN kiezen waarin menselijkheid en mededogen voor andersdenkenden een plaats krijgt.


Ik heb mijn twijfels.�


Kom met overtuigend en keihard�bewijs dat die twee inderdaad zijn doodgeschoten vanwege het kijken naar een voetbalwedstrijd. Kom met overtuigend en�keihard bewijs dat ze inderdaad door Islamitische strijders zijn vermoord en niet door de ameriKKKanen van wapens voorziene warlords.


Het bericht staat ook op: http://www.volkskrantblog.nl/bericht/61057
Terug naar boven
Rahil Amin Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 september 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1624
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Rahil Amin Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 10 juli 2006 om 05:53
Dat is voor mij geen overtuigend en keihard bewijs. De titel op de blog komt al idioot over. Stiekem voetbal kijken? Pang!!! Ik ontken niet dat het niet gebeurd is maar wie weet was de reden wel iets heel anders en waren het misschien wel helemaal geen Islamitische milities maar gewoon ordinaire boeven/criminelen of leden van de milities van een af andere krijgsheer. En als het inderdaad toch Moslims zijn die het gedaan hebben dan zullen ze daar ooit bij ALLAH Subhana Wa Ta 'ala verantwoording over moeten afleggen.
Het paradijs is omgeven door moeilijkheden waar de �nafs� (het ego) niet van houdt, de hel is omgeven door de lusten die het ego strelen.
Overgeleverd door: Moslim
Terug naar boven
alzukar Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2589
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote alzukar Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 10 juli 2006 om 06:10
In eerste instantie geplaatst door Rahil Amin

Dat is voor mij geen overtuigend en keihard bewijs. De titel op de blog komt al�idioot over. Stiekem voetbal kijken? Pang!!! Ik ontken niet dat het niet gebeurd is maar wie weet was de reden wel iets heel anders en waren het misschien wel helemaal geen Islamitische milities maar gewoon ordinaire boeven/criminelen of leden van de milities van een af andere krijgsheer. En als het inderdaad toch Moslims zijn die het gedaan hebben dan zullen ze daar ooit bij ALLAH Subhana Wa Ta 'ala verantwoording over moeten afleggen.


Of, wie weet, al veel eerder
Terug naar boven
Rahil Amin Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 september 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1624
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Rahil Amin Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 10 juli 2006 om 06:18
InsaALLAH (als ALLAH het wilt)
Het paradijs is omgeven door moeilijkheden waar de �nafs� (het ego) niet van houdt, de hel is omgeven door de lusten die het ego strelen.
Overgeleverd door: Moslim
Terug naar boven
Broeder_Somal Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 07 maart 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 49
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Broeder_Somal Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 16 juli 2006 om 09:35
Ik hoop werkelijk dat de vrede zal terug keren in Somalie.... na 15 jaar chaos. De nieuwe leiders zijn de meest geschikte mensen die dit zullen realiseren......
Terug naar boven
Rahil Amin Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 september 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1624
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Rahil Amin Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 16 juli 2006 om 10:00

In eerste instantie geplaatst door Broeder_Somal

Ik hoop werkelijk dat de vrede zal terug keren in Somalie.... na 15 jaar chaos. De nieuwe leiders zijn de meest geschikte mensen die dit zullen realiseren......
Asalaam Aleikum,

Inderdaad broeder...15 jaar was er chaos door de door ameriKKKanen van wapens voorziene krijgsheren.

Het paradijs is omgeven door moeilijkheden waar de �nafs� (het ego) niet van houdt, de hel is omgeven door de lusten die het ego strelen.
Overgeleverd door: Moslim
Terug naar boven
Peter Pan Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 oktober 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2010
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Peter Pan Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 16 juli 2006 om 16:06

Maar wat te denken van de i SS lam?

 

Niets is lager dan te censureren wat men niet begrijpt. (Erasmus)
Terug naar boven
Iesa-Abou-Yahya Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 08 juni 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 24
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Iesa-Abou-Yahya Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 17 juli 2006 om 05:12
In eerste instantie geplaatst door *Kimmie*

 

Amerikanen maken zich wel eens op dezelfde manier belachelijk 

 

Wel eens te vaak ja, of is het minder erg omdat ze er niet bij schreeuwen? en ze rennen ook!!

Terug naar boven
Peter Pan Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 oktober 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2010
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Peter Pan Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 17 juli 2006 om 05:50

De "Allah akbar"- staten zijn een toonbeeld van een geciviliseerde wereld.

 

 

Niets is lager dan te censureren wat men niet begrijpt. (Erasmus)
Terug naar boven
taqwaa Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2036
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote taqwaa Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 17 juli 2006 om 07:14
In eerste instantie geplaatst door Peter Pan

Maar wat te denken van de i SS lam?

 

 

pan  ga je nu  beledigen  dit heb aan de beheerder gestuurt hoop dat ze erwat aan doen  als ze echt moslmin zijn .

�� ��� �� ������ .. ���� ��� ������ .. ����� ������� ������ .. ���� ����� ����� ������
Terug naar boven
Peter Pan Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 oktober 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2010
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Peter Pan Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 17 juli 2006 om 07:46

Ik zie geen verschil tussen AmeriKKKa en i SS lam. Daar komt bij dat moslims hier regelmatig vrijheid van meningsuiting claimen. En terecht. Maar wie de bal kaatst kan die terug verwachten.

Dus niet piepen als een klein kind.

Als jij je medelotgenoot beticht had op zijn spelling van AmeiKKKa zou ik je serieus nemen.

Helaas is dat teveel gevraagd.

Niets is lager dan te censureren wat men niet begrijpt. (Erasmus)
Terug naar boven
Broeder_Somal Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 07 maart 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 49
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Broeder_Somal Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 17 juli 2006 om 08:00
LoL.... toch wel grappig @ iSSlam hahaha
Terug naar boven
Broeder_Somal Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 07 maart 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 49
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Broeder_Somal Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 17 juli 2006 om 08:01
@ Taqwaa..... je moet et niet te serieus opvatten, daar is het nu veels te warm voor
Terug naar boven
moslimboy212 Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 23 maart 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 736
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote moslimboy212 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 17 juli 2006 om 08:44
KKKufars
laa ilaha illalah
Terug naar boven
Broeder_Somal Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 07 maart 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 49
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Broeder_Somal Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 17 juli 2006 om 08:52
LoLLLLL...
Terug naar boven
Rahil Amin Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 september 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1624
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Rahil Amin Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 17 juli 2006 om 10:02
In eerste instantie geplaatst door Peter Pan

Ik zie geen verschil tussen AmeriKKKa en i SS lam. Daar komt bij dat moslims hier regelmatig vrijheid van meningsuiting claimen. En terecht. Maar wie de bal kaatst kan die terug verwachten.

Dus niet piepen als een klein kind.

Als jij je medelotgenoot beticht had op zijn spelling van AmeiKKKa zou ik je serieus nemen.

Helaas is dat teveel gevraagd.

Spreek jij je eigen geloofsgenoot er maar op aan .AmeriKKKa is een term die door een christen is verzonnen.
Het paradijs is omgeven door moeilijkheden waar de �nafs� (het ego) niet van houdt, de hel is omgeven door de lusten die het ego strelen.
Overgeleverd door: Moslim
Terug naar boven
Stampertje Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 03 juli 2006
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 503
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Stampertje Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 17 juli 2006 om 10:05

dat maakt de naam niet minder erg h�

Doet het er toe wie het verzonnen heeft of het beledigend is of niet ?

 

Terug naar boven
 Post Reply Post Reply Pagina  <123>

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.094 seconden.