Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

�VS verliezen oorlog tegen mujhideen

 Post Reply Post Reply
Schrijver
Peter Pan Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 oktober 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2010
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Peter Pan Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: �VS verliezen oorlog tegen mujhideen
    Geplaatst op: 05 juli 2006 om 10:02

Hoe je het noemt is minder relevant. Het was een terechte terechtwijzing. Broer of zus, neef of nicht, gelovige danwel moslim, het maakt niet uit.

 

 

Niets is lager dan te censureren wat men niet begrijpt. (Erasmus)
Terug naar boven
muslima5 Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 30 oktober 2005
Online status: Offline
Berichten: 398
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote muslima5 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 05 juli 2006 om 02:51
In eerste instantie geplaatst door Peter Pan

In eerste instantie geplaatst door muslima5

salam alaikum sorry, maar de dood moet je aan niemand wensen broeder. wie zijn wij om te beslissen over zoiets. misschien bedoelde je het niet zo, maar wees voorzichtig met je uitspraken.je weet nooit wat Allah swt ervan vindt.wij zijn niet Alwetend en Almachtig zoals Hij en bij ons berust niet Het Laatste Oordeel. salam


Mijn complimenten voor deze terechtwijzing. De opmerking van hem was ook ver beneden het peil dat ik van moslimboy ken.



ik wijs mijn broeder niet terecht. daarom zei ik "misschien beodelde je het niet zo". ik wou hem alleen iets duidelijk maken. ik wijs niemand terecht, zeker mijn broeders en zusters niet. dus complimenten zijn hier misplaatst. maar bedankt voor de moeite.
"...En als hij naar Mij toe komt lopen, dan kom Ik naar hem toe rennen.� Hadith Qudsi nr 15,sahih Bukhari.
Terug naar boven
Peter Pan Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 oktober 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2010
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Peter Pan Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 04 juli 2006 om 15:18

Het is maar zeer de vraag of de islamitische wereld gebaat is bij een nederlaag van Amerika.

Wat zal er gebeuren in Irak en Afganistan? Momenteel verdiep ik me in de historie van Afganistan en ik sta versteld van het vele in- en externe geweld dit land te verduren heeft gehad.

Het spijt me te zeggen dat geen van beide landen op dit moment baat hebben bij het vertrek van westerse troepen. Er zal een jarenlange burgeroorlog uitbreken en uiteindelijk zal de VN om hulp gevraagd moeten worden.

Wie zal de troepen dan moeten leveren?

 

Niets is lager dan te censureren wat men niet begrijpt. (Erasmus)
Terug naar boven
Peter Pan Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 oktober 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2010
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Peter Pan Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 04 juli 2006 om 15:10

In eerste instantie geplaatst door muslima5

salam alaikum

sorry, maar de dood moet je aan niemand wensen broeder. wie zijn wij om te beslissen over zoiets. misschien bedoelde je het niet zo, maar wees voorzichtig met je uitspraken.je weet nooit wat Allah swt ervan vindt.wij zijn niet Alwetend en Almachtig zoals Hij en bij ons berust niet Het Laatste Oordeel.

salam

Mijn complimenten voor deze terechtwijzing. De opmerking van hem was ook ver beneden het peil dat ik van moslimboy ken.

Niets is lager dan te censureren wat men niet begrijpt. (Erasmus)
Terug naar boven
AmmatoelAziz Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 27 september 2004
Online status: Offline
Berichten: 1676
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote AmmatoelAziz Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 04 juli 2006 om 12:46

Assalamoe3leikoem,

 

De Vs vergeet maar al te vaak dat zij vaak genoeg onschuldige mensen hebben geterroriseerd en vermoord, kijk alleen al naar hun verleden en naar Irak. Wil je vechten tegen het terrorisme, zorg dan eerst dat je zelf het goede vb geeft.

 

Ach jah Moge Allah swt ons allen tegen het kwade behoeden en ons Leiden op * Siraat Al Moestaqiem*

 

�llahoema Amien.

 

~7ayaakoem Allah~

O Allaah, sier ons met de schoonheid van Imaan, Leid ons en laat ons een middel van leiding voor anderen zijn, Ameen
Alle lof is voor Allaah Uit Wiens Bevel alle goede daden worden voltooid.
Terug naar boven
muslima5 Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 30 oktober 2005
Online status: Offline
Berichten: 398
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote muslima5 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 04 juli 2006 om 12:43
salam alaikum

sorry, maar de dood moet je aan niemand wensen broeder. wie zijn wij om te beslissen over zoiets. misschien bedoelde je het niet zo, maar wees voorzichtig met je uitspraken.je weet nooit wat Allah swt ervan vindt.wij zijn niet Alwetend en Almachtig zoals Hij en bij ons berust niet Het Laatste Oordeel.

salam
"...En als hij naar Mij toe komt lopen, dan kom Ik naar hem toe rennen.� Hadith Qudsi nr 15,sahih Bukhari.
Terug naar boven
moslimboy212 Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 23 maart 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 736
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote moslimboy212 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 04 juli 2006 om 11:44
laten we hopen dat er niet te veel onschuldige doden vallen maar eerder veel hypocrieten sterven in die aanslag. bv: het witte huis,pentagon....
laa ilaha illalah
Terug naar boven
taqwaa Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2036
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote taqwaa Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 04 juli 2006 om 01:56

 

De VS verliezen de oorlog tegen het terrorisme. Dat zegt het merendeel (84%) van 116 Amerikaanse deskunigen.


Onveiliger
De deskundigen werden gepeild door het toonaangevende Amerikaanse tijdschrift Foreign Policy. Volgens de experts is de wereld minder veilig geworden, ondanks belangrijke arrestaties, veiligheidoperaties en optimistische schattingen van het Witte Huis.

Nieuwe aanslag
Een groot deel van de deskundigen (80%) vreest dat er op korte termijn een nieuwe aanslag gepleegd zal worden in de Verenigde Staten.

�� ��� �� ������ .. ���� ��� ������ .. ����� ������� ������ .. ���� ����� ����� ������
Terug naar boven
 Post Reply Post Reply

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.063 seconden.