Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

zijn dit de leden van de hizbollah

 Post Reply Post Reply Pagina  12>
Schrijver
taqwaa Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2036
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote taqwaa Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: zijn dit de leden van de hizbollah
    Geplaatst op: 31 juli 2006 om 03:38

 wa yanak ya sala7i dien

 

 

            

  

 .   

   

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

�� ��� �� ������ .. ���� ��� ������ .. ����� ������� ������ .. ���� ����� ����� ������
Terug naar boven
taqwaa Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2036
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote taqwaa Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 31 juli 2006 om 03:51
 
�� ��� �� ������ .. ���� ��� ������ .. ����� ������� ������ .. ���� ����� ����� ������
Terug naar boven
taqwaa Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2036
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote taqwaa Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 31 juli 2006 om 03:56

   

 

 

 

 

 

 

 

s 

 

 

 

 

 

�� ��� �� ������ .. ���� ��� ������ .. ����� ������� ������ .. ���� ����� ����� ������
Terug naar boven
taqwaa Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2036
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote taqwaa Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 31 juli 2006 om 04:01

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

�� ��� �� ������ .. ���� ��� ������ .. ����� ������� ������ .. ���� ����� ����� ������
Terug naar boven
alzukar Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2589
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote alzukar Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 31 juli 2006 om 04:33
En van veilige afstand kijken de touwtrekkers, de profiteurs van wat hier plaatsheeft, toe. En daar zijn ��k Moslims bij Taqwaa!
Terug naar boven
femenino Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 18 juli 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 222
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote femenino Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 31 juli 2006 om 06:50

Bij het zien van deze beelden kan ik mn tranen niet in me houwen..Hoe onmenselijk kan men te werk gaan

Terug naar boven
moslima 82 Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 27 juli 2006
Online status: Offline
Berichten: 919
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote moslima 82 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 31 juli 2006 om 10:07

Salaam Aleykoum,

Het word tijd dat we helpen.....inshaAllah,

we kunnen keer op keer deze beelden bekijken maar dat lost niets op!

We moeten helpen dit kan zo niet langer!

Als ik zelf geen kinderen had en ookal ben ik een vrouw was ik er heen ookal is het maar om de doden te zoeken of een kind te troosten die zijn ouders verloren heeft of een moeder te troosten die haar kinderen verloren heeft.

 

Hoeveel Fotos moeten wij hier nog van zien?

Voordat we echt eens tewerk gaan?

Hoeveel fotos van dode kinderen en vrouwen en mannen,die onschuldig zijn vermoord hoevaak moeten we het huilen van deze moslims aanhoren op televisie en hun roepen in de moskeeen tijdens de vrijdagspreek het roepen wat vaak met gehuil gepaard gaat omdat deze broeders en zusters zich daar zo alleen voelen,

wat is er mis?waarom helpen wij hun niet?

IK schaam me eerlijk gezegd dat er een oemmah is dat wij een oemmah moeten zijn,maar dat we het helaas niet waar kunnen maken.

Yaa Rab vergeef onze zwakheden.

Hoeveel echt mannen bestaan er nog?en laten hun vrouwen en kinderen in de steek om te helpen?om djihaad te voeren?hoeveel alleenstaande broeders zullen dit nog doen?

de getallen zijn zeer weinig ons probleem is we houden ons teveel bezig met internetten met tv kijken en allerlei onbelangrijke dingen,hoeveel broeders kiezen er nu echt voor het martelaarschap waarbij ze later een grote beloning zullen ontvangen?

Hoeveel doen dat nog?

Yaa Rab vergeef ons dat we zo zwak zijn!

Maak ons sterker in ons geloof,sta ons bij tegen het ongelovige volk,en help ons te om samen te werken en ons samen te voegen en laat ons overwinnen amin!

Hoeveel tranen moeten we nog laten?omdat die moslims daar zo lijden?Hoeveel doeas moeten we nog verrichten?en dat is het minste wat we kunnen doen......

Vergeef onze zwakte O Allah vergeef ons en maak ons sterker en in grotere getale en versterk degenen die vechten met engelen die mee vechten aan hun zijde Yaa Rab help hun!!!

 

 

Terug naar boven
Peter Pan Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 oktober 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2010
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Peter Pan Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 31 juli 2006 om 11:48

Hoe meer jihad, zoals hier veelal verkondigd wordt, hoe meer geweld, hoe meer doden, hoe meer wezen, hoe meer weduwen, hoe meer geweld, hoe meer doden, hoe meer wezen, hoe meer weduwen, hoe meer geweld, hoe meer doden, hoe meer wezen, hoe meer weduwen,  ............................................................ ..........

En geloof me:

De Israeliers voeren ook een heilige strijd. En helaas geldt ook daar: hoe meer geweld, hoe meer doden, hoe meer wezen, hoe meer weduwen, hoe meer geweld, hoe meer doden, hoe meer wezen, hoe meer weduwen, hoe meer geweld, hoe meer doden, hoe meer wezen, hoe meer weduwen,  ............................................................ ..........

Niets is lager dan te censureren wat men niet begrijpt. (Erasmus)
Terug naar boven
alzukar Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2589
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote alzukar Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 31 juli 2006 om 12:08
Congo: 1200 vrouwen en kinderen per dag. Zijn ��k mensen (geen moslims overigens)
Terug naar boven
moslima 82 Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 27 juli 2006
Online status: Offline
Berichten: 919
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote moslima 82 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 31 juli 2006 om 16:14

heey kimmie dat schijnen leugends te zijn Hisbollah zit daar helemaal niet,

heb je nova vandaag gezien nederlaqnd 3 uurtje geleden.

Dus dat klopt ook niet,Hisbollah vermoord geen kinderen en vrouwen is niet eens toegestaan hij heeft zelfs zijn excuses gemaakt voor het doden van een 15 jarig joods meisje.

Waar zijn de joden met hun excussen?

Terug naar boven
jiyuu Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 30 januari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2357
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote jiyuu Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 01 augustus 2006 om 01:42

Westerse geschiedenis maakt geen onderscheid tussen burgers en militairen, niet eens vrouwen en kinderen. Jullie zijn het die de bommen gebruikten in o.a. Nagasaki (Dresden, Bagdad, Kabul enz enz.). Kunnen deze bommen het onderscheid zien tussen kinderen en militairen? Het probleem van jouw soort is dat jullie geen religie hebben dat jullie ervan weerhoudt de totale mensheid te vernietigen. Als je weet wat zo een bom aanricht en je gebruikt het toch�

www.hhugs.org.uk/
Terug naar boven
Peter Pan Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 oktober 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2010
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Peter Pan Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 01 augustus 2006 om 03:07

Anderzijds ben jij weer een reli-fascist. Dat is het probleem van jouw soort.

 

Niets is lager dan te censureren wat men niet begrijpt. (Erasmus)
Terug naar boven
Marocaantje Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 juli 2003
Locatie: Saudi Arabia
Online status: Offline
Berichten: 1819
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Marocaantje Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 01 augustus 2006 om 03:13

 

Anderzijds ben jij weer een reli-fascist. Dat is het probleem van jouw soort.  

Als dat het �probleem�  van Jiyuu mocht zijn, dan wil ik niet weten wat jouw probleem en/of problemen zouden kunnen zijn�.

Gegroet,

Marocaantje

"Wees oprecht tegenover elke Moslim en keer je af van de ongelovigen".
"Jihaad will continue & the resistance will continue until we have victory, or we will be martyrs"Sheikh Yassin
Terug naar boven
moslima 82 Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 27 juli 2006
Online status: Offline
Berichten: 919
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote moslima 82 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 01 augustus 2006 om 10:18

oud nieuws maar toch voor degenen die ontkennen dat Israel verkeerd bezig is:

Verdachte bommen?
vrijdag, 21 juli 2006
Volgens een Belgische chirurg van Libanese komaf vertonen de lichamen van een aantal slachtoffers van Isra�lische bombardementen sporen die zouden kunnen duiden op het gebruik van chemische wapens. Hart- en vaatchirurg Bachir Cham, die momenteel in Libanon medische assistentie verleent, beweert dat het Isra�lische leger chemische wapens inzet tijdens bombardementen in Libanon. Cham deed zijn uitlatingen ijdens een persconferentie in Brussel via de mobiele telefoon vanuit de Libanese hoofdstad.

"In het ziekenhuis van Sidon heb ik acht lichamen die er abnormaal uit zien. Er waren geen sporen van bloedverlies, geen zichtbare bloeduitstortingen en de hoofdbeharing was intact. De huid was leerachtig zwart, mummieachtig. Ze waren duidelijk niet verbrand of verkoold."

Cham zegt ten zeerste te betwijfelen of de slachtoffers door de drukgolven van bomexplosies om het leven zijn gekomen. "Ik heb de indruk dat deze mensen zijn gestorven doordat een giftig product het lichaam via de huid is binnengedrongen."

Het is niet voor het eerst dat Isra�l beschuldigt wordt van het gebruik van chemische wapens. Zowel in de Gazastrook als in de Palestijnse gebieden op de Westbank zou het Isra�lische leger gebruik gemaakt hebben van gasgranaten. Het is niet precies bekend om welke stoffen het gaat en evenmin om het aantal en soort chemisch wapentuig.

 

En vraag jezelf eens af waar de meeste slachtoffers vallen,juist bij de moslims.

 

Hulp bij huiselijk geweld voor moslimas!
Terug naar boven
moslima 82 Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 27 juli 2006
Online status: Offline
Berichten: 919
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote moslima 82 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 01 augustus 2006 om 10:21

De woede-uitbarsting volgde op de Isra�lische luchtaanval op Qana waarbij zeker 51 burgers zijn gedood. Onder hen waren ten minste 22 kinderen.
http://www.ontdekislam.nl/forum/viewtopic.php?t=6332

 

en zo kan ik nog wel even doorgaan.

 

Hulp bij huiselijk geweld voor moslimas!
Terug naar boven
Peter Pan Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 oktober 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2010
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Peter Pan Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 01 augustus 2006 om 15:55

De simplisten regeren de wereld.

 

Niets is lager dan te censureren wat men niet begrijpt. (Erasmus)
Terug naar boven
Peter Pan Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 oktober 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2010
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Peter Pan Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 01 augustus 2006 om 16:22

Plaats het aub., zodat ik het incestueuze karakter van de islam kan doorzien.

 

Niets is lager dan te censureren wat men niet begrijpt. (Erasmus)
Terug naar boven
moslima 82 Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 27 juli 2006
Online status: Offline
Berichten: 919
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote moslima 82 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 01 augustus 2006 om 16:32

zal het effe moeten opzoeken

momentje

Hulp bij huiselijk geweld voor moslimas!
Terug naar boven
moslima 82 Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 27 juli 2006
Online status: Offline
Berichten: 919
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote moslima 82 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 01 augustus 2006 om 16:42

 

peter pan

Ik hoop dat je dit stukje rustig wil doorlezen,hiermee wil ik dus zeggen dat veel dingen wat ons moslims nu overkomt gebeurd omdat wij ons niet allemaal meer aan de regels houden die Allah ons heeft gegeven.

Een moslim doden zoals het nu gebeurd in iraq tussen shia en soenna een msolim doden is heel erg een hele grote zonde,

Nu kan ik veel zeggen maar men kan ook gaan nadenken.....

Omdat er veel shieten wonen,die fotos hebben hangen van imaam ali en andere imaams en omdat er veel haat is tussen soennieten en shieten(er zijn er ook nog genoeg die wel goed met elkaar kunnen opschieten)

Veel dingen binnen de islamstromingen gebeuren er die niet bij de islam horen!

zoals fotos graven aanbidding zina enz gebeuren er dus eigenlijk is het logisch dat er nu zoveel oorlogen uitbreken,

En misschien klinkt dit hard en gemeen in de oren van anderen maar het is onze eigen schuld!

Wij moeten met zijn allen de ware islam verkondigen en de wetten van Alah naleven alle moslims tesamen.

Dan zal Allah ons zegenen en ons verlossen van de ongelovigen en ons laten overwinnen op de vijand maar eerst moeten we onszelf verbeteren,begin bij jezelf en dan je gezin dan je familie en dan je stad.

Mag Allah ons de juiste kennis geven amin.

http://www.islaammail.com/iforum/forum_posts.asp?TID=7085&am p;PN=1&TPN=1

Hulp bij huiselijk geweld voor moslimas!
Terug naar boven
Peter Pan Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 oktober 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2010
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Peter Pan Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 02 augustus 2006 om 04:04
In eerste instantie geplaatst door moslima 82

 

peter pan

Ik hoop dat je dit stukje rustig wil doorlezen,hiermee wil ik dus zeggen dat veel dingen wat ons moslims nu overkomt gebeurd omdat wij ons niet allemaal meer aan de regels houden die Allah ons heeft gegeven. Dit is wat mijn islamitische vriendin ook stelt. De ellende van veel moslims is de straf van God. (Ik ben het daar niet mee eens, maar dat terzijde)

Een moslim doden zoals het nu gebeurd in iraq tussen shia en soenna een msolim doden is heel erg een hele grote zonde, Daarin dien je verder te gaan. Het doden van niet-moslims is een even grote zonde.

Nu kan ik veel zeggen maar men kan ook gaan nadenken.....

Omdat er veel shieten wonen,die fotos hebben hangen van imaam ali en andere imaams en omdat er veel haat is tussen soennieten en shieten(er zijn er ook nog genoeg die wel goed met elkaar kunnen opschieten) De haat tussen soennieten en sjiietten bestaat al eeuwen. Heeft niks met de foto's te maken. Gaat ver voor de tijd van de fotografie uit.

Veel dingen binnen de islamstromingen gebeuren er die niet bij de islam horen!Er zijn 73 stromingen binnen de islam. Wie heeft het recht te claimen dat hij/zij de ware aanhangt? Op het moment dat je stelt dat jouw stroming de ware is, impliceer je tegelijkertijd een conflict.

zoals fotos graven aanbidding zina enz gebeuren er dus eigenlijk is het logisch dat er nu zoveel oorlogen uitbreken, Het gegeven dat jij dat vind is al een reden tot conflict. Het gaat niemand een donder aan of ik een foto aanbid, of een appelboom of een suikerspin.

En misschien klinkt dit hard en gemeen in de oren van anderen maar het is onze eigen schuld! Juist! Ieder land, ieder geloof, iedere politieke opvatting, iedere ideologie, ieder individu, neigt tot zelfoverschatting en verloochent daarmee direkt God.

Wij moeten met zijn allen de ware islam verkondigen en de wetten van Alah naleven alle moslims tesamen. Dat zal je nooit lukken. Jouw stelling herbergt het volgende conflict. Mensen zijn niet te cloonen. Laat dat dus.

Dan zal Allah ons zegenen en ons verlossen van de ongelovigen en ons laten overwinnen op de vijand maar eerst moeten we onszelf verbeteren,begin bij jezelf en dan je gezin dan je familie en dan je stad. Als jij jezelf verbeterd hebt, je innerlijke jihad hebt gestreden, dan is je behoefte om 'die' ander te verlossen en de vijand te overwinnen al gestild.

Mag Allah ons de juiste kennis geven amin.

http://www.islaammail.com/iforum/forum_posts.asp?TID=7085&am p;am p;PN=1&TPN=1

Niets is lager dan te censureren wat men niet begrijpt. (Erasmus)
Terug naar boven
moslima 82 Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 27 juli 2006
Online status: Offline
Berichten: 919
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote moslima 82 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 02 augustus 2006 om 07:49
In eerste instantie geplaatst door Peter Pan

In eerste instantie geplaatst door moslima 82

 

peter pan

Ik hoop dat je dit stukje rustig wil doorlezen,hiermee wil ik dus zeggen dat veel dingen wat ons moslims nu overkomt gebeurd omdat wij ons niet allemaal meer aan de regels houden die Allah ons heeft gegeven. Dit is wat mijn islamitische vriendin ook stelt. De ellende van veel moslims is de straf van God. (Ik ben het daar niet mee eens, maar dat terzijde)

Een moslim doden zoals het nu gebeurd in iraq tussen shia en soenna een msolim doden is heel erg een hele grote zonde, Daarin dien je verder te gaan. Het doden van niet-moslims is een even grote zonde.

Nee het doden van een niet moslim die bv een moslim heeft gedood is dat mag en de islam haters die te ver gaan met het bespotten,eerst kan je je geduld houden en je kan inderdaad degene n vergeven die bv je kind doodde maar je mag diegene ook laten doden.een leven voor een leven,dit zal je niet begrijpen net zoals je meer niet begrijpt omdat je geen moslim bent.

Nu kan ik veel zeggen maar men kan ook gaan nadenken.....

Omdat er veel shieten wonen,die fotos hebben hangen van imaam ali en andere imaams en omdat er veel haat is tussen soennieten en shieten(er zijn er ook nog genoeg die wel goed met elkaar kunnen opschieten) De haat tussen soennieten en sjiietten bestaat al eeuwen. Heeft niks met de foto's te maken. Gaat ver voor de tijd van de fotografie uit.

Klopt dit begon met de kalifaatschap die moest van shieten naar ali gaan en niet naar abu bakr

Veel dingen binnen de islamstromingen gebeuren er die niet bij de islam horen!Er zijn 73 stromingen binnen de islam. Wie heeft het recht te claimen dat hij/zij de ware aanhangt? Op het moment dat je stelt dat jouw stroming de ware is, impliceer je tegelijkertijd een conflict.

Er is maar 1 ware stroming binnen de islam,vedrder is het aangeraden om op een goede wijze te discuseren met andersdenkenden,Allah maakt het ons later wel duidelijk wie de waarheid sprak,en veel smeekbedes verrichten zodat Allah je naar de juiste weg leid

zoals fotos graven aanbidding zina enz gebeuren er dus eigenlijk is het logisch dat er nu zoveel oorlogen uitbreken, Het gegeven dat jij dat vind is al een reden tot conflict. Het gaat niemand een donder aan of ik een foto aanbid, of een appelboom of een suikerspin.

Dat soort mensen moet je waarschuwen,en je moet de ware islam verkondigen,dus je vasthouden aan de ware grondslag al het andere zijn toevoegingen binnen de islam ergste is nog dat mensen zich voordoen als moslims maar niet het geloof zuiver en puur overbrengen,dus daar zeg je wat van,met geduld.

En misschien klinkt dit hard en gemeen in de oren van anderen maar het is onze eigen schuld! Juist! Ieder land, ieder geloof, iedere politieke opvatting, iedere ideologie, ieder individu, neigt tot zelfoverschatting en verloochent daarmee direkt God.

Heb je mijn stuk wel gelezen=

Wij moeten met zijn allen de ware islam verkondigen en de wetten van Alah naleven alle moslims tesamen. Dat zal je nooit lukken. Jouw stelling herbergt het volgende conflict. Mensen zijn niet te cloonen. Laat dat dus.

Klopt het zal niet lukken,maar dat is de reden dat de oemmah zo zwak is en dat moslims aan alle kanten word aangevallen,en om te kijken wie de ware gelovigen zijn en ondanks die beproevingen toch blijven praktiseren en niet opgeven

Dan zal Allah ons zegenen en ons verlossen van de ongelovigen en ons laten overwinnen op de vijand maar eerst moeten we onszelf verbeteren,begin bij jezelf en dan je gezin dan je familie en dan je stad. Als jij jezelf verbeterd hebt, je innerlijke jihad hebt gestreden, dan is je behoefte om 'die' ander te verlossen en de vijand te overwinnen al gestild.

nee men moet altijd opkomen voor andere moslims

Mag Allah ons de juiste kennis geven amin.

http://www.islaammail.com/iforum/forum_posts.asp?TID=7085&am p;am p;am p;PN=1&TPN=1

Hulp bij huiselijk geweld voor moslimas!
Terug naar boven
Peter Pan Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 oktober 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2010
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Peter Pan Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 02 augustus 2006 om 08:30

Wat bedoel je met bespotten van de islam? Van mij mag een moslim mijn geloof bespotten. Zal hem/haar niet overhoop schieten. Is volledig de veranwoordelijkheid van degene die bespot.

Hoezo zou ik geen recht hebben om de islam te bekritiseren? Een geloof dat zich niet laat bekritiseren is een dood geloof.

 

Niets is lager dan te censureren wat men niet begrijpt. (Erasmus)
Terug naar boven
Iesa-Abou-Yahya Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 08 juni 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 24
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Iesa-Abou-Yahya Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 02 augustus 2006 om 13:29

Hey PP

Het boeit hier niemand iets wat van jouw wel of niet mag

Wij vrezen alleen Allah subhana wa ta'la!

en je hebt niet het recht maar de mogelijkheid gekregen om Islam te bekritiseren waarna je de consequenties zelf zal moeten dragen.

Terug naar boven
jiyuu Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 30 januari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2357
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote jiyuu Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 02 augustus 2006 om 13:52
... dat mannetje is gek op aandacht, hoe meer mensen op hem reageren hoe leuker hij het vindt...
www.hhugs.org.uk/
Terug naar boven
Peter Pan Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 oktober 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2010
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Peter Pan Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 02 augustus 2006 om 13:58

Kritiek op de islam is nu eenmaal iets dat moslims niet kunnen verdragen. Ze zijn zo bang niet het paradijs te mogen betreden als ze niet die islam verdedigen.

Desnoods met geweld, desnoods met leugens, desnoods met uitvluchten.

Veel sterkte heren!

Niets is lager dan te censureren wat men niet begrijpt. (Erasmus)
Terug naar boven
moslima 82 Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 27 juli 2006
Online status: Offline
Berichten: 919
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote moslima 82 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 02 augustus 2006 om 14:33
In eerste instantie geplaatst door Peter Pan

Wat bedoel je met bespotten van de islam? Van mij mag een moslim mijn geloof bespotten. Zal hem/haar niet overhoop schieten. Is volledig de veranwoordelijkheid van degene die bespot.

Hoezo zou ik geen recht hebben om de islam te bekritiseren? Een geloof dat zich niet laat bekritiseren is een dood geloof.

 

iets wat jij bv keer op keer doet,de islam genadeloos onderuit halen.

Je mag kritiek hebben op dit geloof (maar binnen de grenzen blijven maar de gevolgen zijn voor jou later.tenzij je berouw toond

Hulp bij huiselijk geweld voor moslimas!
Terug naar boven
moslima 82 Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 27 juli 2006
Online status: Offline
Berichten: 919
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote moslima 82 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 02 augustus 2006 om 14:34
In eerste instantie geplaatst door Peter Pan

Kritiek op de islam is nu eenmaal iets dat moslims niet kunnen verdragen. Ze zijn zo bang niet het paradijs te mogen betreden als ze niet die islam verdedigen.

Desnoods met geweld, desnoods met leugens, desnoods met uitvluchten.

Veel sterkte heren!

dat is bv spotten met het geloof,ik kan kritiek verdragen hoor pp.

Kben een geduldig mens elhamdullilah

Hulp bij huiselijk geweld voor moslimas!
Terug naar boven
moslima 82 Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 27 juli 2006
Online status: Offline
Berichten: 919
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote moslima 82 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 02 augustus 2006 om 15:16
In eerste instantie geplaatst door *Kimmie*

In eerste instantie geplaatst door Iesa-Abou-Yahya

Hey PP

Het boeit hier niemand iets wat van jouw wel of niet mag

Wij vrezen alleen Allah subhana wa ta'la!

en je hebt niet het recht maar de mogelijkheid gekregen om Islam te bekritiseren waarna je de consequenties zelf zal moeten dragen.

Dit heel forum staat vol met wat wel en niet mag, van op welke zijde te slapen tot aan naar het toilet gaan, lijkt er wel een haram of halal stelling te zijn.

dat is soenna over het toiletgebruik en slapen op de rechterzijde enz,is dat zo erg?dat mensen dat willen doen,om zo dichter bij Allah te komen,en de christenen dan die zich zelf aan het kruis nagelen vind dat toch wel veel verder gaan hoor dan je met je linkerhand reinigen

Hulp bij huiselijk geweld voor moslimas!
Terug naar boven
moslimboy212 Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 23 maart 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 736
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote moslimboy212 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 02 augustus 2006 om 18:22

salaam aleykum.

ik heb hier een aantal dagen op het nieuws een jood gezien die de oorlog zat te verklare..... en hij zei dat joden tijdens een oorlog geen onderscheid mogen maken tussen vrouwen-ouderen-kinderen en mannen, alles is voor hun hetzelfde in een oorlog.

dus kom niet met die nonsens af dat de joden burgerdoelwitten vermijden want dat is juist hetgeen waarop ze zich richten

laa ilaha illalah
Terug naar boven
moslimboy212 Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 23 maart 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 736
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote moslimboy212 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 02 augustus 2006 om 18:25
In eerste instantie geplaatst door moslima 82

In eerste instantie geplaatst door *Kimmie*

In eerste instantie geplaatst door Iesa-Abou-Yahya

Hey PP

Het boeit hier niemand iets wat van jouw wel of niet mag

Wij vrezen alleen Allah subhana wa ta'la!

en je hebt niet het recht maar de mogelijkheid gekregen om Islam te bekritiseren waarna je de consequenties zelf zal moeten dragen.

Dit heel forum staat vol met wat wel en niet mag, van op welke zijde te slapen tot aan naar het toilet gaan, lijkt er wel een haram of halal stelling te zijn.

dat is soenna over het toiletgebruik en slapen op de rechterzijde enz,is dat zo erg?dat mensen dat willen doen,om zo dichter bij Allah te komen,en de christenen dan die zich zelf aan het kruis nagelen vind dat toch wel veel verder gaan hoor dan je met je linkerhand reinigen

salaam aleykum oeghti.

ik begrijp dat je de kritiek enz beu bent en ze eens terug wil pakken, maar vergeet niet dat profeet Isa (a.s.) ook onze profeet was en dat we ook respect voor hem moeten tonen.

als iemand iets zegt wat je tegenvalt, reageer er dan niet op want zo kom je gewoon in een vicieuze cirkel terecht....

waleykum salaam

laa ilaha illalah
Terug naar boven
 Post Reply Post Reply Pagina  12>

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.125 seconden.