Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

STOPOORLOG!

 Post Reply Post Reply
Schrijver
bintoe_lislam Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 22 juni 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 232
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote bintoe_lislam Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: STOPOORLOG!
    Geplaatst op: 04 augustus 2006 om 14:21
*Zondag 6 augustus 2006 Stop de Oorlog!
Laat ook je protestgeluid horen en doe mee met de manifestatie in
Amsterdam om 13:00 op de Dam*

Zie meer informatie op: http://www.stopoorlog.nl


En ook in:


DEN HAAG

Zaterdag 5 augustus 12.00 uur

Lokatie: Buitenhof � Drees Monument

Meer informatie: 06-24706559 (Jose)



GRONINGEN

Zaterdag 5 augustus 13.00 uur

Lokatie: Grote Markt

Meer informatie: 06-52430568 (Janneke)



LEIDEN

Zaterdag 5 augustus 13.00 uur

Lokatie: Stadhuisplein

Meer informatie: 06-10936505 (Sonja)



ROTTERDAM

Zaterdag 5 augustus 13.00 uur

Lokatie: Eendrachtsplein

Meer informatie: 06-19004690 (Nienke)



UTRECHT

Zaterdag 5 augustus 13.00 uur

Lokatie: Stadhuisbrug

Meer informatie: 06-55306803 (Ronald).
Ibn Mas'ood radiallahu 'anhu said " The Jamaa'ah is what conforms to the truth, even if you are alone"
Terug naar boven
Peter Pan Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 oktober 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2010
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Peter Pan Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 04 augustus 2006 om 14:38

Door wie georganiseerd?

 

Niets is lager dan te censureren wat men niet begrijpt. (Erasmus)
Terug naar boven
moslimboy212 Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 23 maart 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 736
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote moslimboy212 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 05 augustus 2006 om 04:36

door hezbollah

laa ilaha illalah
Terug naar boven
Peter Pan Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 oktober 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2010
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Peter Pan Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 05 augustus 2006 om 04:38

Ronald, Nienke, Sonja, Janneke en Jose zullen zo diep niet zinken.

Niets is lager dan te censureren wat men niet begrijpt. (Erasmus)
Terug naar boven
Peter Pan Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 oktober 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2010
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Peter Pan Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 05 augustus 2006 om 05:52

Ik heb de site bekeken waarin een oproep gedaan wordt te tekenen tegen het geweld van Israel dat gesteund wordt door Amerika.

Ik heb besloten niet te tekenen. Hoewel de verschrikkingen van de aanvallen van Israel mij ook pijn doet, is de berichtgeving op de site "stop de oorlog" te eenzijdig.

Er wordt niet geprotesteerd tegen o.a. hamas, hezbollah, Syrie en Iran. De president van Iran stelde van de week wederom dat de oplossing van het palestijnse conflict ligt in de vernietiging van Israel. Dit standpunt wordt gedeeld door hamas en hezbollah.

Vrede is goed, maar kan nooit eenzijdig zijn.

Ik wens me dus niet te laten gebruiken voor mogelijke propagandadoeleinden van hamas, hezbollah, Iran of Syrie.

 

Niets is lager dan te censureren wat men niet begrijpt. (Erasmus)
Terug naar boven
alzukar Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2589
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote alzukar Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 05 augustus 2006 om 06:16
Op grond van alles wat ik tot nu toe heb vernomen over het gebeuren daar zeg ik: ��n grote rotzooi. Achterhaal maar de portretten, de namen en adressen van ALLE touw- en profijttrekkers, voer ze mee in een grote demonstratie. Dan kom ik ook. Dat ze van hun luxe jachten en uit hun hotelsuites gesleurd mogen worden. Een gastouderproject voor geslachtofferde onschuldige kinderen lijkt me ook heel zinvol.
Terug naar boven
Peter Pan Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 oktober 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2010
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Peter Pan Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 05 augustus 2006 om 07:14

Ik loop met je mee!

Bouwen we grote schandpalen,  bergen het tuig erin op. Gooi ik de eerste tomaat.

 

Niets is lager dan te censureren wat men niet begrijpt. (Erasmus)
Terug naar boven
nefertiti Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 augustus 2006
Online status: Offline
Berichten: 663
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote nefertiti Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 05 augustus 2006 om 15:17

De schuld ligt bij de regeringsleiders van het Midden Oosten. Bij niemand anders.

Niet bij de mensen, zij zijn het slachtoffer van corrupte regeringen die miljoenen dollars hulp krijgen en er lekker veel van in hun zak stoppen. Hou de mensen maar braaf, vroom en dom, dat is hun motto. Opgelegd of niet. Dat is wederom mijn ongevraagde mening! 

Salaam Nefertiti

 

Terug naar boven
Peter Pan Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 oktober 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2010
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Peter Pan Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 05 augustus 2006 om 15:24
Beste Nefertiti, je vergeet de hypocrisie van het Westen. Ook wij kunnen er wat van hoor.
Niets is lager dan te censureren wat men niet begrijpt. (Erasmus)
Terug naar boven
nefertiti Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 augustus 2006
Online status: Offline
Berichten: 663
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote nefertiti Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 05 augustus 2006 om 15:43

 

Ja, dat is zeker waar, dat maakt het nog erger? Dan ligt de schuld bij ALLE leiders.

Nefertiti

Terug naar boven
Peter Pan Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 oktober 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2010
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Peter Pan Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 05 augustus 2006 om 15:46

En helaas is niemand bereid om in te zien dat ook hij/zij een splinter in zijn/haar oog heeft.

De 'vijand' wordt middels propaganda ontmenselijkt. We zien elkaar niet meer als medemens, als ook een schepsel van onze Schepper.

En de Schepper? Hij huilt. Hij huilt omdat Hij het zo nooit had bedoeld.

 

Niets is lager dan te censureren wat men niet begrijpt. (Erasmus)
Terug naar boven
Assur Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 04 augustus 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 745
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Assur Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 05 augustus 2006 om 15:56

Iedereen wil de vredespijp roken, maar niemand wil het tabak halen.
soera 16: 125 : �Roep tot de weg van uw Heer met wijsheid en goede raad en redetwist met hen op een gepaste wijze.�
Terug naar boven
Peter Pan Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 oktober 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2010
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Peter Pan Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 05 augustus 2006 om 16:02
Wil iedereen de vredespijp roken?
Niets is lager dan te censureren wat men niet begrijpt. (Erasmus)
Terug naar boven
Rahil Amin Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 september 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1624
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Rahil Amin Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 05 augustus 2006 om 16:09
In eerste instantie geplaatst door Peter Pan

En helaas is niemand bereid om in te zien dat ook hij/zij een splinter in zijn/haar oog heeft.

De 'vijand' wordt middels propaganda ontmenselijkt. We zien elkaar niet meer als medemens, als ook een schepsel van onze Schepper.

En de Schepper? Hij huilt. Hij huilt omdat Hij het zo nooit had bedoeld.

 

Een huilende Schepper? Sorry hoor maar ik weet niet in welke Schepper jij gelooft. Mijn Schepper is ALLAH Subhana Wa Ta'ala die Almachtig is en niet huilt omdat hij zogenaamd niet zou kunnen ingrijpen. Moge ALLAH je leiden op het rechte pad.

 

Het paradijs is omgeven door moeilijkheden waar de �nafs� (het ego) niet van houdt, de hel is omgeven door de lusten die het ego strelen.
Overgeleverd door: Moslim
Terug naar boven
Peter Pan Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 oktober 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2010
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Peter Pan Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 05 augustus 2006 om 16:29

Dat doet Hij al. Het is alleen niet jouw pad.

 

Niets is lager dan te censureren wat men niet begrijpt. (Erasmus)
Terug naar boven
Assur Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 04 augustus 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 745
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Assur Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 06 augustus 2006 om 00:51

Ik ben altijd heel dankbaar, als iemand mij het juiste pad toewenst. Welke overtuiging je ook aanhangt, het bewandelen van een pad is een goed metafoor, voor ieder zijn/haar levensweg. Wat die juiste weg is, zal worden bepaald door een ieder afzonderlijk. Uiteindelijk gaat het om wat je hart je ingeeft. Niet datgene wat een ander je zegt te moeten doen of hoe je zou moeten denken.

Ik denk sinds enige tijd dat het islam voor mij de waarheid is, en voor mij het juiste pad is aan het worden. Het voelt fantastich! 

In eerste instantie geplaatst door Peter Pan

Dat doet Hij al. Het is alleen niet jouw pad.

 

soera 16: 125 : �Roep tot de weg van uw Heer met wijsheid en goede raad en redetwist met hen op een gepaste wijze.�
Terug naar boven
 Post Reply Post Reply

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.094 seconden.