Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

Arabic jokes

 Post Reply Post Reply Pagina  12>
Schrijver
nefertiti Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 augustus 2006
Online status: Offline
Berichten: 663
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote nefertiti Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: Arabic jokes
    Geplaatst op: 04 oktober 2006 om 16:24

Mogen we ook eens samen lachen.

 

Als dierenvriend vind ik het eigenlijk best zielig.

Nefertiti

Terug naar boven
alzukar Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2589
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote alzukar Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 04 oktober 2006 om 16:45
Die ezel ziet er niet uit als iemand die wordt afgebeuld of zo, zal heus wel weer op z'n pootjes terecht komen. Z'n baas heeft zich, denk ik, even misrekend. Zal nu twee keer moeten rijden (balen). Ach, mensen hangen er ook wel eens zo raar bij. Lachen we eerst en helpen vervolgens
Terug naar boven
Abu_Harisah Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 18 oktober 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 18
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Abu_Harisah Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 21 oktober 2006 om 19:45
volgens mij hangt die ezel aan de elektriciteitskabels boven hem
Deze pagina werd gemaakt in 0.0508 seconden,
hmm okeeej
Terug naar boven
nefertiti Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 augustus 2006
Online status: Offline
Berichten: 663
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote nefertiti Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 27 november 2006 om 14:11

Salaam Aleikom,

Een paar flauwe, toch leuke grapjes want lachen moet op zijn tijd.

Three upper-Egyptians went to rob a bank. They had to define everyone's job. The first one would enter to rob the bank. The second one would stay at the door to watch. The third would go to call the police.

A Chinese man was married to a Chinese woman. when they had a black baby,they named him: "som sing rong "

Van de site: http://hotcomics.topcities.com/egyptian_jokes.htm

Salaam Nefertiti

Terug naar boven
Abdul-Khaliq Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 786
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Abdul-Khaliq Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 27 november 2006 om 14:16
De eerste was de leukste!
Mooie woorden maken nog geen goede daden!
Terug naar boven
batle_For_peace Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 maart 2004
Online status: Offline
Berichten: 860
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote batle_For_peace Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 04 december 2006 om 08:58

Asalaamu Alaikom,

Er is overgeleverd dat de Boodschapper van Allah, (vrede en zegeningen zij met hem), zei: "Laad de dieren niet met wat ze niet kunnen dragen". (Hadith).

Dat krijg je ervan als je tegen de Sunnah gaat

Terug naar boven
postpentacost Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 24 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2164
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote postpentacost Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 05 december 2006 om 05:23
Die ezel doet me denken aan gelovigen, die hun kar zo vol hebben met
de lasten van de Wet, dat ze de vaste grond onder hun voeten verliezen
en voor noch achteruit kunnen. Die ezel verkeert duidelijk in een
beklagenswaardige situatie, maar wellicht koestert ie de illusie dat ie
ineens kan vliegen...
16 Want God had de wereld zo lief dat hij zijn enige Zoon heeft gegeven, opdat iedereen die in hem gelooft niet verloren gaat, maar eeuwig leven heeft.(Johannes 3,16)
Terug naar boven
batle_For_peace Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 maart 2004
Online status: Offline
Berichten: 860
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote batle_For_peace Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 08 december 2006 om 04:36

> Een man kwam naar de Imam en vroeg aan hem: "Hoe oud ben je?" Hij zei: "Twee en veertig". De man vroeg: "Dat zei je twee jaar geleden toch ook?" De Imam zei: "Ja, ik hou me altijd aan mijn woord".

> Twee mannen hadden ruzie over een stuk grond, dus een van hun kwam naar de Imam en zei: "Ik wil mijn geld terug! Er groeit niks op dit land, hij had me hier niks over verteld, dus ik heb het recht om mijn geld terug te vragen". De Imam zei: "Je hebt gelijk". Toen kwam die verkoper en klaagde: "Ja, maar verkocht is verkocht". De Imam zei: "Je hebt gelijk". De vrouw van de Imam vroeg: "Hoe kunnen ze allebei gelijk hebben?" De Imam zei: "Je hebt gelijk".


> Een Imam zat op zijn ezel te rijden, toen zijn ezel door iets werd afgeschrikt en snel ging rennen. De Imam probeerde hem te stoppen, maar de ezel ging steeds sneller. Toen hij langs de winkelstraten kwam riepen de mensen: "Waar ga je heen, met zo'n haast, O Imam?" Hij zei: "Vraag mij niet, vraag mijn ezel".

> Een arme man kwam naar een Imam, omdat hij behoefte had aan een rijdier. De Imam zei: "Ik heb geen rijdier, die ik aan jou
kan geven". Toen balkte zijn ezel, van achter een muur. De man zei: "Maar, ik hoorde je ezel net" De Imam zei: "Wie ga je geloven? Een ezel of mij?".

> De Imam werd wakker en viel van de trap naar beneden. Zijn vrouw keek hem aan terwijl hij duizelig opstond en vroeg: "Wat gebeurde er?" De Imam antwoordde: "Ow, niks hoor, mijn jas viel van de trap". Zijn vrouw vroeg: "Wat was dat herie dan?" Hij zei: "Dat herie kwam, doordat ik in die jas zat".

> Een Imam opende een winkel en schreef daar bovenop: "Ik beantwoord 2 vragen voor 200 Gouden muntjes". Dus een man liep langs en vroeg: "Zijn 200 Gouden muntjes, niet een beetje teveel voor twee vragen?" De Imam antwoordde: "Jawel, en wat is uw tweede vraag, alstublieft?"

> Een man man kwam naar de Imam en vroeg aan hem: "Aan welke kant van de grafkist moet ik staan, rechts, links, vooraan of achteraan?" De Imam zei: "Elke kant is goed, zolang je er maar niet in staat".

> Een Imam had gasten uitgenodigd en zijn vrouw stuurde hem om vlees te halen. Dus hij ging naar de markt en haalde zes kilo vlees. Zijn vrouw ging het koken en at alles zelf. De Imam kwam thuis en zei: "Wat is er met het vlees gebeurt?" Zijn vrouw zei: "De kat heeft het opgegeten". De Imam ging de kat wegen en zag dat die kat zes kilo woog. Hij keek zijn vrouw aan en vroeg: "Als dit de kat is, dan waar is het vlees? En als dit het vlees is dan waar is de kat?"


HAHAHA
Dit zijn moppen die wij in Afghanistan maken

Terug naar boven
batle_For_peace Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 maart 2004
Online status: Offline
Berichten: 860
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote batle_For_peace Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 08 december 2006 om 08:33

84 jaar later ...

Terug naar boven
batle_For_peace Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 maart 2004
Online status: Offline
Berichten: 860
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote batle_For_peace Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 08 december 2006 om 08:34
Niemand lacht?
Zo gaar zijn ze toch niet ... ?
Terug naar boven
jiyuu Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 30 januari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2357
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote jiyuu Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 08 december 2006 om 09:19
Het lijkt een beetje op Engelse Humor, ik hou wel van die humor. Ik vroeg me alleen af van welke wetsschool die imam was. Maar om geen ruzie te creeeren, reageerde ik in eerste instantie niet.
www.hhugs.org.uk/
Terug naar boven
Abdul-Khaliq Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 786
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Abdul-Khaliq Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 08 december 2006 om 09:36
In eerste instantie geplaatst door batle_For_peace

84 jaar later ...



Mij excuses, ik had deze over het hoofd gezien!

Ze waren leuk, vooral die van die jas was leuk.
Mooie woorden maken nog geen goede daden!
Terug naar boven
nefertiti Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 augustus 2006
Online status: Offline
Berichten: 663
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote nefertiti Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 23 januari 2007 om 12:40

Liefde op het eerste gezicht,

Ik zie het als mijn plicht,

Om je in eerlijkheid te zeggen

Als het daglicht had geschenen,

Dan was ik al eerder verdwenen

 

 

 

Woman rushes into her house one morning and yells to her husband,

"Khalid, pack up your stuff. I just won the lottery!"

"Shall I pack for warm weather or cold?"

"Whatever. Just so you're out of the house by noon!"

 

An old Arab lived close to New York City for more than 40 years. He would have loved to plant potatoes in his garden, but he is alone, old and weak. His son is in college in Paris, so the old man sends him an e-mail. He explains the problem:

"Beloved son, I am very sad, because I can't plant potatoes in my garden. I am sure, if only you were here, you would help and dig up the garden for me.
I love you,
Your Father"

 

The following day, the old man receives a response e-mail from his son:

"Beloved Father,
Please don't touch the garden. It's there that I have hidden 'the THING'.
I love you, too,
Ahmed"

 

At 4pm the US Army, The Marines, the FBI, the CIA and the Rangers visit the house of the old man, take the whole garden apart, search every inch, but can't find anything. Disappointed they leave the house.

A day later, the old man receives another e-mail from his son.

 

"Beloved Father,
I hope the garden is dug up by now and you can plant your potatoes.
That's all I could do for you from here.
I love you,
Ahmed."

Terug naar boven
Amatoe_allah Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 26 maart 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 206
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Amatoe_allah Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 23 januari 2007 om 12:55

An old Arab lived close to New York City for more than 40 years. He would have loved to plant potatoes in his garden, but he is alone, old and weak. His son is in college in Paris, so the old man sends him an e-mail. He explains the problem:

"Beloved son, I am very sad, because I can't plant potatoes in my garden. I am sure, if only you were here, you would help and dig up the garden for me.
I love you,
Your Father"

 

The following day, the old man receives a response e-mail from his son:

"Beloved Father,
Please don't touch the garden. It's there that I have hidden 'the THING'.
I love you, too,
Ahmed"

 

At 4pm the US Army, The Marines, the FBI, the CIA and the Rangers visit the house of the old man, take the whole garden apart, search every inch, but can't find anything. Disappointed they leave the house.

A day later, the old man receives another e-mail from his son.

 

"Beloved Father,
I hope the garden is dug up by now and you can plant your potatoes.
That's all I could do for you from here.
I love you,
Ahmed."

 

 

 

 

Terug naar boven
Oeght_Yousra Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 23 januari 2007
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 3
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Oeght_Yousra Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 23 januari 2007 om 13:48

Ashab, als jij ons nou eens uit de overleveringen zou vertellen en het moppen tappen zou laten. D�n zou je pas echt goede werken doen.�
�Wallahi! Ik heb vele hadiths gehoord en vele verteld.�
�Vertel ons dan een hadith.�
�Ik hoorde van Nafai dat die-en-die zei dat de profeet, vrede zij met hem, zei: �Er zijn twee goede eigenschappen, zij die ze beiden hebben, behoren tot de uitverkorenen van Allah.�
�Wat een mooie hadith. Maar wat zijn die twee goede eigenschappen dan?�
�Nafai vergat er ��n en ik vergat de ander.�

 

 

Terug naar boven
Oeght_Yousra Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 23 januari 2007
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 3
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Oeght_Yousra Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 23 januari 2007 om 13:49

Er loopt een man door Central Park in New York. Plotseling ziet hij een klein meisje dat wordt aangevallen door een pitbull. De man rent naar het meisje en begint te vechten met de pitbull. Uiteindelijk slaagt de man erin de hond uit te schakelen en het leven van het meisje te redden.
Een politieman ziet dit op een afstand allemaal gebeuren. Hij gaat naar de man toe en zegt:
"Meneer, u bent een ware held! Morgen zult u in de kranten lezen: 'Heldhaftige New Yorker redt leven van meisje'."
"Maar politie-agent, ik ben geen New Yorker!"
"Oh, dan zult u wel zoiets lezen als: 'Heldhaftige Amerikaan redt het leven van een meisje'."
"Maar ik ben geen Amerikaan!"
"Oh, wat bent u dan?"
"Ik ben een Marokkaan."


Staat er de volgende dag in de krant:
'Moslim-extremist doodt Amerikaanse hond'

 

 

Terug naar boven
Oeght_Yousra Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 23 januari 2007
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 3
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Oeght_Yousra Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 23 januari 2007 om 13:50

Een imam, tevens vader van twee jonge kinderen, staat op het punt de moskee te betreden voor de djoemma. Voor hij naar binnen gaat, herinnert hij zijn kroost eraan dat zij heel stil moeten zijn � vooral tijdens de preek.
Dan vraagt hij zijn kinderen: �En, waarom moet je zo stil zijn tijdens de djoemma?�
De kleine Ahmed springt op en roept keihard: �Omdat iedereen dan aan het slapen is!�

 

Terug naar boven
postpentacost Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 24 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2164
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote postpentacost Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 23 januari 2007 om 15:19
mooie grappen!
16 Want God had de wereld zo lief dat hij zijn enige Zoon heeft gegeven, opdat iedereen die in hem gelooft niet verloren gaat, maar eeuwig leven heeft.(Johannes 3,16)
Terug naar boven
DruideHerne Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 24 juni 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 834
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote DruideHerne Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 23 januari 2007 om 16:52

In eerste instantie geplaatst door jiyuu

Het lijkt een beetje op Engelse Humor, ik hou wel van die humor. Ik vroeg me alleen af van welke wetsschool die imam was. Maar om geen ruzie te creeeren, reageerde ik in eerste instantie niet.

Jiyuu dit zijn grappen van Mulah Nasrudin de grootste komiek en leraar die ooit in Turkije geleefd heeft.

En ja hij was echt een moslim :-) Lees maar eens wat van hem want hij is echt ontzettend wijs EN GRAPPIG. Een goede remedie voor mensen die denken dat de Islam geen humor kent :-)

 

Terug naar boven
r4mz1 Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 16 februari 2006
Online status: Offline
Berichten: 41
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote r4mz1 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 06 februari 2007 om 01:03

In Tunesi� staat er in de hoofdstad (Tunis) een toren waar een grootte horloge aan hangt waarop 7 november staat, de datum wanneer Ben Ali president werd. Op een dag staat er een Libi�r naar de horloge te staren en er benadert een Tunesi�r hem die vraagt of hij het een mooie klok vindt waarop de Libi�r ja antwoordt. Dan vraagt hij of dat hij ze zou willen kopen waarop de Libi�r antwoordt: "ja hoeveel vraag je?"
De Tunesier zegt: 500 dollar. De Libi�r betaalt. De Tunesier zegt: "blijf hier wachten ik ga achter een ladder". De Tunesier verdwijnt en keert niet meer terug. Na 2 uur heeft de Libi�r het door dat hij beet genomen is en gaat terug naar Libi� en zegt wat de Tunesi�r hem aangedaan hebben. Er staat een Libi�r woedend op en zegt laat maar ga ik gaan en ze dubbel zo goed terug hebben. De woedende Libi�r gaat naar Tunis en staart ook naar de klok. Die zelfde Tunesi�r benadert hem terug en vraagt of dat hij de klok wilt kopen voor 500 dollar. De Libi�r betaalt. De Tunesi�r zegt terug blijf hier wachten. "Nee", Antwoordt de Libi�r, "ik ben niet zo dom blijf jij hier wachten IK GA OM DE LADER.


Als je hem niet grapig vindt ben je te dom om hem te begrijpen .
Terug naar boven
nefertiti Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 augustus 2006
Online status: Offline
Berichten: 663
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote nefertiti Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 06 februari 2007 om 07:08

An upper-Egyptian physiologist was doing some research on rabbit behavior. He got a rabbit, chopped off a hind leg, put the rabbit on the bench and tapped it yelling at him: "Jump". The rabbit jumped. He chopped off the other hind leg and tapped the bench again yelling: "Jump". The rabbit did. He chopped off the forelegs and repeated the procedure, but the poor rabbit didn't move. He put down his research, and came to the following conclusion .. "If we cut the four legs of a rabbit, he becomes deaf".

 

  Q. How can you keep an upper-Egyptian busy for hours?

  A. Give him a piece of paper with "Please turn over" written on both sides.

 

Note: voor diegene die de term Upper-Egyptian niet kennen. Over de Egyptenaren van het zuiden: Aswan en Luxor etc.. worden dezelfde moppen gemaakt als Nl-ers maken over Belgen. No offence.

Salaam Nefertiti

Terug naar boven
batle_For_peace Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 maart 2004
Online status: Offline
Berichten: 860
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote batle_For_peace Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 06 februari 2007 om 07:38

Jiyuu dit zijn grappen van Mulah Nasrudin de grootste komiek en leraar die ooit in Turkije geleefd heeft.

Als je naar Turkije gaat zeggen ze dat hij een Turk was, als je naar Afghanistan gaat zeggen ze dat hij een Afghaan was en als je naar China gaat zeggen ze dat hij een Chinees was . Je hebt gelijk, ik denk ook dat hij een Turk was. Wat deze man ook was, hij was wel grappig. Ik denk wel dat hij echt bestond, maar nu elke mop wordt bedacht, schrijven ze het aan deze man toe.

 

Onze profeet maakte ook grappen, maar zelfs tijdens het grappen maken heeft hij niet gelogen.


Anas ibn Malik heeft overgeleverd dat de Profeet hem (voor de grap) riep, met de woorden: "O jij met twee oren". (Abu Dawud, Boek 41, Hadith 4984).


Toen hij de boodschap kreeg noemden ze hem, "Tovenaar", en "Bezeten" maar niemand durfde hem leugenaar te noemen, niemand. Waarom? Omdat ze wisten dat hij nooit tegen hun had gelogen. Als hij in wereldse zaken niet zou liegen, hoe kan hij over God dan liegen? Er was niemand die meer glimlachte dan hem maar als hij lachte dan was het niet meer dan een glimlach. Niemand heeft hem ooit horen lachen. Zoals we allemaal weten heeft hij gezegd: Zelfs een lach is aalmoes�. Dus grappen maken is zeker niet verboden in Islam, en het wordt zelfs beloond volgens die gezegde van de Profeet. 

 

Zelfs de Sahaba en de Tabieen hebben grappen gemaakt, en we kunnen die ook oplijsten hier. Maar tijdens de grappen moeten we geen leugens verzinnen over anderen en geen slechte dingen over anderen zeggen en ook niet roddelen etc.


Mu�awiyah ibn Jaydah Al Qushayri heeft overgeleverd dat de Profeet zei: "Wee degene die leugens vertelt om mensen te laten lachen! Wee hem! Wee hem!" (Abu Dawud, Boek 41, Hadith 4972).

 

Terug naar boven
ABTT Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 19 december 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 418
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote ABTT Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 07 februari 2007 om 10:05
In eerste instantie geplaatst door batle_For_peace


Anas ibn Malik heeft overgeleverd dat de Profeet hem (voor de grap) riep, met de woorden: "O jij met twee oren". (Abu Dawud, Boek 41, Hadith 4984).

 



hahaha
Constantijn: 315 Milaadiya
Waarom werkt Islaammail niet meer correct?
Terug naar boven
Stampertje Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 03 juli 2006
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 503
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Stampertje Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 07 februari 2007 om 10:33
In eerste instantie geplaatst door nefertiti

 

Note: voor diegene die de term Upper-Egyptian niet kennen. Over de Egyptenaren van het zuiden: Aswan en Luxor etc.. worden dezelfde moppen gemaakt als Nl-ers maken over Belgen. No offence.

Salaam Nefertiti

OOO nee h� . met belgen wordt NIET gelachen

Terug naar boven
halfbloedje Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 07 februari 2007
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote halfbloedje Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 07 februari 2007 om 12:01
hoi hoi vond sommigen leuk.
Maar ook wel een paar vage die egt nergens op sloegen maarja de rest was wel leuk beslema
Terug naar boven
bintoe_lislam Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 22 juni 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 232
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote bintoe_lislam Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 07 februari 2007 om 12:21

 

Ali (radiyallaahoe 'anh) en de profeet (salla Allaahoe alayhi wa sallam) zaten samen dadels te eten en Ali plaagde de profeet (salla Allaahoe alayhi wa sallam) door

zijn dadelpitten steeds bij die van de profeet (salla Allaahoe alayhi wa sallam) te leggen, zodat het leek alsof de boodschapper van Allah (salla Allaahoe alayhi wa sallam) heel veel at.
Dus op een gegeven moment zei Ali: "O boodschapper van
Allah, je eet erg veel"
(wijzend op de dadelpitten) en toen zij

de profeet (salla Allaahoe alayhi wa sallam) "Masha Allah Ali, jij eet dadels met pit enal (eenmaal) op"

 

:D

 

Ibn Mas'ood radiallahu 'anhu said " The Jamaa'ah is what conforms to the truth, even if you are alone"
Terug naar boven
Muslima66 Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 26 februari 2006
Online status: Offline
Berichten: 308
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Muslima66 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 07 februari 2007 om 15:06
In eerste instantie geplaatst door bintoe_lislam

 

Ali (radiyallaahoe 'anh) en de profeet (salla Allaahoe alayhi wa sallam) zaten samen dadels te eten en Ali plaagde de profeet (salla Allaahoe alayhi wa sallam) door

zijn dadelpitten steeds bij die van de profeet (salla Allaahoe alayhi wa sallam) te leggen, zodat het leek alsof de boodschapper van Allah (salla Allaahoe alayhi wa sallam) heel veel at.
Dus op een gegeven moment zei Ali: "O boodschapper van
Allah, je eet erg veel"
(wijzend op de dadelpitten) en toen zij

de profeet (salla Allaahoe alayhi wa sallam) "Masha Allah Ali, jij eet dadels met pit enal (eenmaal) op"

 

:D

 

haha, maanshAllaah wat leuk. Oegty weetje trouwens ook de bron hiervan..?BarkaAllaahoe Fiek.
Terug naar boven
r4mz1 Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 16 februari 2006
Online status: Offline
Berichten: 41
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote r4mz1 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 23 februari 2007 om 01:06

Sollicitatiebrief van Marokkaan

1)

Naam: Heb ik al

Voorletters: Drie

Woonplaats: Thuis

Telefoon: grijs

Geboorteplaats: Mijn moeders bed

Geslacht: Nee, ik leef nog

Gehuwd: Met mijn vrouw

Kinderen: Erg lastig

Huis: huur of koop: Met dak

Werkzaam geweest bij: Mijn vorige baas

Hoeveel jaar gewerkt?: Veel

U wilt verdienen: Meer

Ziektes: Gehad

Lengte: Gemiddeld

Rookt U?: Nee, de sigarette rookt

Welk werk prefereert U?: Vuurwerk

De Sollicitant meent alles naar waarheid te hebben ingevuld:JA      

2)

Naam: mag ik niet zeggen van vader

Voorletters: wij hebben geen voorletters

Woonplaats: in een achterwijk

Telefoon: doet het niet

Geboorteplaats: In het huis met die blauwe stenen, achter de hooiberg van 3emmi Hadoe

Geslacht: ja als ik verkeerde dingen doe en mijn vader komt erachter

Gehuwd: uitgehuwelijkt maar nog niet getrouwd

Kinderen: altijd op straat of aan het jatten of herrie te schoppen

Huis: huur of koop: subsidiehuis

Werkzaam geweest bij: Melkert baan

Hoeveel jaar gewerkt?: 25 jaren waarvan 24.5 jaar ziektewet

U wilt verdienen: veel geld met zo weinig mogelijk inzet

Ziektes: altijd hoofdpijn van mijn ouders

Lengte: klein

Rookt U?:  alleen als mijn vader mij in de fik steekt

Welk werk prefereert U?: werkloosheid

De Sollicitant meent alles naar waarheid te hebben ingevuld: JA

Terug naar boven
Abdul-Khaliq Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 786
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Abdul-Khaliq Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 23 februari 2007 om 01:11

Lekker cynisch.

Kinderen: altijd op straat of aan het jatten of herrie te schoppen.

 

Mooie woorden maken nog geen goede daden!
Terug naar boven
nefertiti Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 augustus 2006
Online status: Offline
Berichten: 663
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote nefertiti Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 10 mei 2007 om 06:16

Toekomstige metro

�God does not judge according to your bodies and appearances, but he scans your hearts and looks into your deeds." - Hadith of Prophet Mohammed
Terug naar boven
 Post Reply Post Reply Pagina  12>

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.078 seconden.