Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

Niet stemmen is kiezen voor Iblis

 Post Reply Post Reply Pagina  <12
Schrijver
DruideHerne Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 24 juni 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 834
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote DruideHerne Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: Niet stemmen is kiezen voor Iblis
    Geplaatst op: 11 november 2006 om 08:30
In eerste instantie geplaatst door jiyuu

In eerste instantie geplaatst door DruideHerne


Wellicht een verbod voor molims zich nog langer in te laten met politiek??



La ilaha illallah = politiek


Correct Jiyuu, Het zou een politieke stelling kunnen zijn buiten een godsdienstige

Maar nu de toepassing?

Want niet een ieder ziet Allah als de enigste God , Er zijn er zelfs die God niet als een realiteit zien.

Wat is voor jouw de oplossing dat alle Moslims zich door Allah laten vertegenwoordigen?

Dat kan Allah kan zich altijd verkiesbaar stellen.

Dat Hij dat niet gedaan heeft kan dus ook als een teken gezien worden dat Allah zich niet wil inlaten met Nederland.

Dus Waarom zouden Moslims dan dat wel doen?

 

Terug naar boven
Nazow Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 24 juni 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 119
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Nazow Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 11 november 2006 om 09:29

Mensen kom op man ...

Met je democratie etc

"Zij die niet regeren op basis van hetgeen door Allah is geopenbaard zijn de ongelovigen" [5:44]

Politiek regeert op de wetten van de kafirs .. en dan wil jij als moslim stemmen op die politieke kafirs kijk wat allah swt zegt in die ayet word wakkker man !!!!

Je bent niet verplicht om te stemmen het is een vrije keuze , je leven hangt er niet aan !! Dus gehoorzaam Allah swt ..

Kijk wat ie nog meer zegt :

"Allah staat niet toe dat de ongelovigen het gezag (sultan) hebben over de gelovigen" [4:141]

"En wat de Boodschapper u ook moge geven, neemt het en wat Hij u ook verbiedt, onthoudt u daarvan" [59:7]  Sla de hadiths erop na daar lees je 100% zeker dat rasullah dit verbied !!!!

"En bestuur hen aan de hand van hetgeen door Allah is geopenbaard en geef niet toe aan hun wensen en wees op uw hoede want zij zouden u kunnen verleiden of doen afwijken van hetgeen u door Allah is geopenbaard" [5:49]   Regeert nederland volgens de regels van ALLAH Swt ??

"Laat er onder u een groep zijn die oproept tot deugdzaamheid, al-m'arouf oplegt en al-munkar verbiedt" [3:104]     Laten wij die groep  zijn :)

 

Selamin aleykum en ga niet onnodig discussieren

STEMMEN IS GEWOON HARAM !!!

Terug naar boven
postpentacost Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 24 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2164
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote postpentacost Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 11 november 2006 om 09:50
In eerste instantie geplaatst door NAZOW


STEMMEN IS GEWOON HARAM !!!

In Nederland wonen ook...
16 Want God had de wereld zo lief dat hij zijn enige Zoon heeft gegeven, opdat iedereen die in hem gelooft niet verloren gaat, maar eeuwig leven heeft.(Johannes 3,16)
Terug naar boven
Nazow Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 24 juni 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 119
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Nazow Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 11 november 2006 om 10:19

In eerste instantie geplaatst door postpentacost

In eerste instantie geplaatst door NAZOW


STEMMEN IS GEWOON HARAM !!!

In Nederland wonen ook...

 

Niet zolang we geen islamitische staat hebben

Ga eerst kennis opdoen voordat je een uitspraak neerzet ..

 

Terug naar boven
Abdul-Khaliq Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 786
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Abdul-Khaliq Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 11 november 2006 om 12:25
In eerste instantie geplaatst door Nazow

Mensen kom op man ...

Met je democratie etc

"Zij die niet regeren op basis van hetgeen door Allah is geopenbaard zijn de ongelovigen" [5:44]

Politiek regeert op de wetten van de kafirs .. en dan wil jij als moslim stemmen op die politieke kafirs kijk wat allah swt zegt in die ayet word wakkker man !!!!

Je bent niet verplicht om te stemmen het is een vrije keuze , je leven hangt er niet aan !! Dus gehoorzaam Allah swt ..

Kijk wat ie nog meer zegt :

"Allah staat niet toe dat de ongelovigen het gezag (sultan) hebben over de gelovigen" [4:141]

"En wat de Boodschapper u ook moge geven, neemt het en wat Hij u ook verbiedt, onthoudt u daarvan" [59:7]  Sla de hadiths erop na daar lees je 100% zeker dat rasullah dit verbied !!!!

"En bestuur hen aan de hand van hetgeen door Allah is geopenbaard en geef niet toe aan hun wensen en wees op uw hoede want zij zouden u kunnen verleiden of doen afwijken van hetgeen u door Allah is geopenbaard" [5:49]   Regeert nederland volgens de regels van ALLAH Swt ??

"Laat er onder u een groep zijn die oproept tot deugdzaamheid, al-m'arouf oplegt en al-munkar verbiedt" [3:104]     Laten wij die groep  zijn :)

 

Selamin aleykum en ga niet onnodig discussieren

STEMMEN IS GEWOON HARAM !!!



Tegen wie heb je het met man?

Ik vind het in ieder geval onbeschoft zoals je in dit topic denderd en even iedereen verteld hoe het zit!

Mooie woorden maken nog geen goede daden!
Terug naar boven
Nazow Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 24 juni 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 119
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Nazow Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 11 november 2006 om 12:32

Zijn niet mijn woorden ..

Er zitten ayets tussen van allah swt die ons vertelt hoe het is

en dan nog heb je gasten tussen zitten die beweren dat stemmen is toegestaan.

Terwijl dat in strijd is met de wettten van allah swt .

Hoe kan je een staat steunen die het goed van dat homo;s met elkaar trouwen ?

En zo nog meer regels van allah swt vertrappen en alles volgens hij eigen nefis doet ...

Het gaat er niet om wat jij er van vind .. het gaat er niet om wat ik er van vind

het gaat erom wat ALLAH swt over deze situatie zegt en hoe jij en ik en alle moslims daar naar toe moeten leven ..

Ga niet je eigen regels bepalen ...

Terug naar boven
alzukar Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2589
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote alzukar Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 11 november 2006 om 12:51
In eerste instantie geplaatst door Nazow

Zijn niet mijn woorden ..


]


Terug naar boven
Abdul-Khaliq Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 786
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Abdul-Khaliq Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 11 november 2006 om 13:31
Ik vraag me nog steeds af tegen wie je spreekt? Ik ben in ieder geval tegen jou uitgesproken. Je hebt werkelijk geen manieren.
Mooie woorden maken nog geen goede daden!
Terug naar boven
postpentacost Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 24 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2164
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote postpentacost Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 12 november 2006 om 16:33
In eerste instantie geplaatst door Nazow

In eerste instantie geplaatst door postpentacost

In eerste instantie geplaatst door NAZOW

STEMMEN
IS GEWOON HARAM !!!
In Nederland wonen ook...



Niet zolang we geen islamitische staat hebben


Ga eerst kennis opdoen voordat je een uitspraak neerzet ..




Bij mijn weten zijn er een flink aantal islamitische staten waar de Sharia
toegepast wordt. wat wil je nog meer?
16 Want God had de wereld zo lief dat hij zijn enige Zoon heeft gegeven, opdat iedereen die in hem gelooft niet verloren gaat, maar eeuwig leven heeft.(Johannes 3,16)
Terug naar boven
Nazow Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 24 juni 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 119
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Nazow Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 13 november 2006 om 06:10

Nogmaals ga kennis opdoen :S

Sharia word nergens toegepast zoals allah swt het wilt

Zie nergens een khalief :)

 

Terug naar boven
Abdul-Khaliq Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 786
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Abdul-Khaliq Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 13 november 2006 om 06:38

Je bent lomp, onbeschoft en je hebt geen manieren!

 

Mooie woorden maken nog geen goede daden!
Terug naar boven
Nazow Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 24 juni 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 119
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Nazow Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 13 november 2006 om 07:16
In eerste instantie geplaatst door Abdul-Khaliq

Je bent lomp, onbeschoft en je hebt geen manieren!

 

 

jij moet niet zo snel zijn met je vooroordelen :S

Via internet kan ik geen emotie tonen ..

En wat ??

Sinds wanneer is het spreken van de waarheid lomp onbeschoft en geen manieren hebben ...

Ik ga geen woorden aan je vuil maken je bent gewoon beetje dom :)

Terug naar boven
Abdul-Khaliq Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 786
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Abdul-Khaliq Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 13 november 2006 om 08:37
In eerste instantie geplaatst door Nazow

In eerste instantie geplaatst door Abdul-Khaliq

Je bent lomp, onbeschoft en je hebt geen manieren!

jij moet niet zo snel zijn met je vooroordelen :S

Via internet kan ik geen emotie tonen ..

En wat ??

Sinds wanneer is het spreken van de waarheid lomp onbeschoft en geen manieren hebben ...

Ik ga geen woorden aan je vuil maken je bent gewoon beetje dom :)

Dom is niet het juiste woord. Ik adviseer je eerst eens de hele topic vanaf het begin af aan te lezen, en eens kritisch naar je eigen bijdrage te kijken en hoe daar op wordt gereageerd.

Als je een beetje slim bent zul je zelf wel zien hoe dom jij bent!  ;-)

Voorts zijn er op elk forum etiketten, zo ook op deze. Dat is voor jouw misschien een moeilijk woord, maar die regelen een beetje hoe je, je gedraagt.

Sterkte verder!

Mooie woorden maken nog geen goede daden!
Terug naar boven
postpentacost Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 24 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2164
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote postpentacost Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 13 november 2006 om 19:33
In eerste instantie geplaatst door Nazow

Nogmaals ga kennis opdoen :S


Sharia word nergens toegepast zoals allah swt het wilt


Zie nergens een khalief :)




Misschien een mooi baantje voor jou
16 Want God had de wereld zo lief dat hij zijn enige Zoon heeft gegeven, opdat iedereen die in hem gelooft niet verloren gaat, maar eeuwig leven heeft.(Johannes 3,16)
Terug naar boven
Abdul-Khaliq Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 786
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Abdul-Khaliq Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 14 november 2006 om 01:45

Asalaam Alaikum,

Voor diegene die het interesseerd, onze vriend Wilders heeft zich onlangs weer lovend uitgesproken over Moslims en hun goede bedoelingen.

http://www.nu.nl/news/884859/2000/%27Het_heeft_geen_zin_te_i nvesteren_in_een_gematigde_islam%27_%28video%29_vk.html  

Als je het intervieuw leest is het een duidelijke klap in het gezicht van elke rechtgeaarde Moslim (maar vooral niet gaan stemmen, zeg ik met enige cynisme).

Volgende punt van aandacht. Op dit moment zitten duizenden asielzoekers in onzekerheid over hun toekomst. Worden ze het land uitgeschopt, of mogen ze blijven? Velen zitten al jaren in onzekerheid. Gezinnen met kleine kinderen uitelkaar gehaald, opgesloten en vastgehouden. Hier zitten dus ook Moslims bij.

Wat doen wij voor deze broeders en zusters??? Hard roepen dat het zo niet langer kan en mag, maar verder je eigen zaken blijven behartigen en vroom kletsen???

http://www.telegraaf.nl/binnenland/tk2006/53402411/Verdonk:_ Generaal_pardon_asielzoekers_is_breekpunt.html?p=6,1

Salaam

 

 

Mooie woorden maken nog geen goede daden!
Terug naar boven
postpentacost Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 24 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2164
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote postpentacost Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 14 november 2006 om 06:56
En hoe verontwaardigd ben je als daar geen Moslims bij zouden zijn?
16 Want God had de wereld zo lief dat hij zijn enige Zoon heeft gegeven, opdat iedereen die in hem gelooft niet verloren gaat, maar eeuwig leven heeft.(Johannes 3,16)
Terug naar boven
Abdul-Khaliq Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 786
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Abdul-Khaliq Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 14 november 2006 om 08:38

In eerste instantie geplaatst door postpentacost

En hoe verontwaardigd ben je als daar geen Moslims bij zouden zijn?

Volgende punt van aandacht. Op dit moment zitten duizenden asielzoekers in onzekerheid over hun toekomst. Worden ze het land uitgeschopt, of mogen ze blijven? Velen zitten al jaren in onzekerheid. Gezinnen met kleine kinderen uitelkaar gehaald, opgesloten en vastgehouden. Hier zitten dus ook Moslims bij.

Ik maak in beginsel geen onderscheid (het beoordelen en veroordelen op basis van ras, afkomst en religie etc wordt ons enkel ingefluisterd door het beest). Bovenstaand geef ik aan waarom ik vind waarom je moet stemmen. Hoe menselijk is het om in beginsel te kijken naar datgene dat je basis is? Zo ook in mijn geval, en ik ben nog niet eens zolang een Moslim. Als je goed leest spreek ik niet uit dat het om Moslims alleen gaat, ik zeg dat er ook Moslims bij zijn. Dus de nadruk ligt in dit geval op ook. Ik was misschien niet duidelijk genoeg.

Salaam

Mooie woorden maken nog geen goede daden!
Terug naar boven
postpentacost Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 24 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2164
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote postpentacost Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 14 november 2006 om 11:28
Nyu ben je heel duidelijk. bedankt!
16 Want God had de wereld zo lief dat hij zijn enige Zoon heeft gegeven, opdat iedereen die in hem gelooft niet verloren gaat, maar eeuwig leven heeft.(Johannes 3,16)
Terug naar boven
Abdul-Khaliq Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 786
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Abdul-Khaliq Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 14 november 2006 om 12:20
YW...
Mooie woorden maken nog geen goede daden!
Terug naar boven
 Post Reply Post Reply Pagina  <12

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.094 seconden.