Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

Chatt??

 Post Reply Post Reply
Schrijver
Amatoe_allah Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 26 maart 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 206
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Amatoe_allah Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: Chatt??
    Geplaatst op: 23 december 2006 om 14:04

Assalaam aleikoum,

IK heb iets heel vaags, telkens wanneer ik hier op iets anders klik, zoals van islam algemeen naar islam.nl portal forum, word ik automatisch ingelogd in de chat room??

Hoe kan ik dit verhelpen?

Wa salaam aleikoum,

Amatoe_Allah

Terug naar boven
Abdul-Khaliq Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 786
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Abdul-Khaliq Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 24 december 2006 om 00:21
Asalaam Alaikum Amatoe_Allah,

Ik heb hetzelfde "probleem" gehad. Door mijn pop-up blokkering in te schakelen in firefox (mijn webbrowser) was dat verholpen.


Wa Alaikum Salaam
Mooie woorden maken nog geen goede daden!
Terug naar boven
Amatoe_allah Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 26 maart 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 206
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Amatoe_allah Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 24 december 2006 om 03:33

In eerste instantie geplaatst door Abdul-Khaliq

Asalaam Alaikum Amatoe_Allah,

Ik heb hetzelfde "probleem" gehad. Door mijn pop-up blokkering in te schakelen in firefox (mijn webbrowser) was dat verholpen.


Wa Alaikum Salaam

En nu graag in normaal nederlands

Terug naar boven
Abdul-Khaliq Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 786
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Abdul-Khaliq Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 24 december 2006 om 04:50
In eerste instantie geplaatst door Amatoe_allah

In eerste instantie geplaatst door Abdul-Khaliq

Asalaam Alaikum Amatoe_Allah,

Ik heb hetzelfde "probleem" gehad. Door mijn pop-up blokkering in te schakelen in firefox (mijn webbrowser) was dat verholpen.


Wa Alaikum Salaam

En nu graag in normaal nederlands



Mijn excuses, maar dat was toch redelijk abn moet ik zeggen. Maar ik begrijp dat je een compusaurus bent .

Lees bij de volgende link de uitleg over pop-up blokkering. (het hangt wel af, welke webbrowser en software je hebt draaien op je pc.

http://ludit.kuleuven.be/software/beveiliging/popup.html

Webbrowser = het programma dat je nu gebruikt voor het internet
Software = in dit geval, welke windows XP versie je gebruikt, windows XP service pack 2 wordt sterk aangeraden.
Compusaurus = iemand die niet zoveel verstand heeft van computers en software (maakt overigens geen klap uit, het is belangrijker de Koran te kennen ).

Wa Alaikum Salaam
Mooie woorden maken nog geen goede daden!
Terug naar boven
Amatoe_allah Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 26 maart 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 206
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Amatoe_allah Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 29 december 2006 om 03:54

Djazaak Allahu Ghair voor de moeite!

 k heb t niet kunnen fixe omdat het waarschijnlijk niet aan de computer ligt maar aan mijn account, want ik zit nu namelijk op een andere computer en tog hb ik hetzelfde probleem...weirdddd

Terug naar boven
 Post Reply Post Reply

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.078 seconden.