Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

zinnige informatie

 Post Reply Post Reply
Schrijver
rahima Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 18 november 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 127
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote rahima Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: zinnige informatie
    Geplaatst op: 11 januari 2007 om 19:58

assalaam alaikoem,

 

Broeders en zusters ik kon niet slapen van enthousiasme...ik heb deze site ontdekt en vindt 'm helemaal geweldig en daarom wil ik het met jullie delen. Echt mega veel informatie staat erop...alle theorie�n die je wel eens bent tegengekomen tijdens je studie of gewoon in een discussie worden hier gewoon ontkracht...denk aan Darwin theorie...freund en nog meer...h��rlijk!!! Ow de overeenkomsten van de Quraan met andere geloven staan erin ik vond het boeiend Kijken dus.

http://www.harunyahya.com/

Wa alaikoem wasalaam

A stranger just might be a friend you'll never meet
Terug naar boven
afghanmoslim Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 03 maart 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 192
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote afghanmoslim Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 14 januari 2007 om 03:24

Salaam beste zuster,

Ik lees al een tijdje zijn boeken. Ik ben het met hem eens in grote lijnen. Maar je moet oppassen met sommige dingen die hij vertelt. Hij claimt bijvoorbeeld de overwinning te snel op. Ook liegt hij over sommige uitspraken van bvb Einstein. Stiekem probeert hij mensen te bekeren, wat zijn betrouwbaarheid onder westerlingen schaadt. Maar zijn bronnen zijn goed, ik heb velen nagecheckt.

Wassalaam

Terug naar boven
Abdul-Khaliq Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 786
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Abdul-Khaliq Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 14 januari 2007 om 05:39
Asalaam Alaikum,

Ik vind het een prachtige goed onderbouwde informatieve site.

Salaam
Mooie woorden maken nog geen goede daden!
Terug naar boven
 Post Reply Post Reply

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.064 seconden.