Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

Geen vrijheid van godsdienst......

 Post Reply Post Reply Pagina  12>
Schrijver
Zwaluw Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 29 november 2006
Online status: Offline
Berichten: 155
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Zwaluw Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: Geen vrijheid van godsdienst......
    Geplaatst op: 05 februari 2007 om 04:44
Geen vrijheid van godsdienst zonder vrijheid van kritiek op godsdienst.
Terug naar boven
ABTT Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 19 december 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 418
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote ABTT Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 05 februari 2007 om 05:59
Kritiek of belediging?
Constantijn: 315 Milaadiya
Waarom werkt Islaammail niet meer correct?
Terug naar boven
Zwaluw Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 29 november 2006
Online status: Offline
Berichten: 155
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Zwaluw Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 05 februari 2007 om 06:00

In eerste instantie geplaatst door ABTT

Kritiek of belediging?

Er staat kritiek!

Terug naar boven
taqwaa Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2036
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote taqwaa Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 05 februari 2007 om 06:11
beledigeing is voor jjou kritiek
�� ��� �� ������ .. ���� ��� ������ .. ����� ������� ������ .. ���� ����� ����� ������
Terug naar boven
Zwaluw Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 29 november 2006
Online status: Offline
Berichten: 155
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Zwaluw Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 05 februari 2007 om 06:15

In eerste instantie geplaatst door taqwaa

beledigeing is voor jjou kritiek

Nee, kritiek is voor jou belediging.

Terug naar boven
Marocaantje Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 juli 2003
Locatie: Saudi Arabia
Online status: Offline
Berichten: 1819
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Marocaantje Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 05 februari 2007 om 06:21

Zwaluw,

 

Kritiek hoeft geen belediging te zijn en een belediging hoeft ook geen kritiek te zijn.

 

Er bestaat overigens wel iets als beledigende kritiek, waar jij je dikwijls ook schuldig aan maakt. Dit zegt natuurlijk iets over jou mentaliteit en misschien ook iets over jouw (foute) manier van kritiek uiten.

 

Groeten,

 

Marocaantje

"Wees oprecht tegenover elke Moslim en keer je af van de ongelovigen".
"Jihaad will continue & the resistance will continue until we have victory, or we will be martyrs"Sheikh Yassin
Terug naar boven
Zwaluw Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 29 november 2006
Online status: Offline
Berichten: 155
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Zwaluw Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 05 februari 2007 om 06:32
In eerste instantie geplaatst door Marocaantje

Zwaluw,

 

Kritiek hoeft geen belediging te zijn en een belediging hoeft ook geen kritiek te zijn.

 

Er bestaat overigens wel iets als beledigende kritiek, waar jij je dikwijls ook schuldig aan maakt. Dit zegt natuurlijk iets over jou mentaliteit en misschien ook iets over jouw (foute) manier van kritiek uiten.

 

Groeten,

 

Marocaantje

Het zegt wat over jouw vermogen om kritiek goed te kunnen herkennen en het onvermogen om er goed mee om te gaan.

Terug naar boven
Marocaantje Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 juli 2003
Locatie: Saudi Arabia
Online status: Offline
Berichten: 1819
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Marocaantje Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 05 februari 2007 om 06:47

Zegt degene die zelf kritiek ontvangt over de manier van kritiek uiten

Groeten,

Marocaantje

"Wees oprecht tegenover elke Moslim en keer je af van de ongelovigen".
"Jihaad will continue & the resistance will continue until we have victory, or we will be martyrs"Sheikh Yassin
Terug naar boven
Zwaluw Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 29 november 2006
Online status: Offline
Berichten: 155
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Zwaluw Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 05 februari 2007 om 08:37
In eerste instantie geplaatst door Marocaantje

Zegt degene die zelf kritiek ontvangt over de manier van kritiek uiten

Groeten,

Marocaantje

En dan is er van mijn kant toch geen enkele behoefte om die kritiek van jou op mij de mond te snoeren. Voel jij een onvrijheid?

 

Terug naar boven
aswan Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 15 december 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 164
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote aswan Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 05 februari 2007 om 10:03
In eerste instantie geplaatst door Zwaluw

In eerste instantie geplaatst door Marocaantje

Zegt degene die zelf kritiek ontvangt over de manier van kritiek uiten

Groeten,

Marocaantje

En dan is er van mijn kant toch geen enkele behoefte om die kritiek van jou op mij de mond te snoeren. Voel jij een onvrijheid?

 

 
Nee aap, maar jij voelt je wel dusdanig bedreigd door een bewuste keuze van moslims om op hun rechterzij te slapen, dat je steeds als een vastgelopen plaat moet wijzen op het feit dat jij zogenaamd vrij bent om te kiezen, achterlijke zool. Ik heb in alle vrijheid zonder enige angst gekozen voor Islam, dat is iets waar jij feitelijk niet om heen kunt, maar gewoon over uitgeluld bent en daarom heb je er ook verder niets zinnigs over te zeggen. Jij bent de ware dwangneuroot die bij het ontbreken van bevestiging van zijn mening spastische trekjes laat zien alsof hem zuurstof te kort schiet.
Terug naar boven
moslima 82 Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 27 juli 2006
Online status: Offline
Berichten: 919
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote moslima 82 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 05 februari 2007 om 10:06

nogmaals je mag van mij kritiek hebben op de islam,maar dan moet je niet te ver gaan,en gaan spotten dat is het verschil,

je hebt kritiek opgebouwd met bewijzen daar is niets mis mee en je hebt spotters die de islam van alle kanten belachelijk proberen te maken en dat is niet de bedoeling van dit forum,en dat pikken de meeste moslims een paar keer misschien maar daarna houd het op.

net zoals de christenen die hebben ook eerst geduld en geduld maar daarna worden ze er ook boos om.

Dus wil je discuseren discuseer dan op een nette manier en niet op een spottende manier.

 

 

Hulp bij huiselijk geweld voor moslimas!
Terug naar boven
moslimboy212 Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 23 maart 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 736
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote moslimboy212 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 05 februari 2007 om 10:08
hahahah:D

aghie, ik heb een voorstel, als we hem nu eens negeren, geen aandacht geven, want dat is namelijk waar hij op doelt, hij heeft niets of niemand die hem aandacht geeft dus gaat hij het zoeken op de meeste hopeloze manieren.

dus wat dacht je ervan, houden we ons met echte normale discussies bezig i.p.v deze geplukte vogel ?
laa ilaha illalah
Terug naar boven
aswan Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 15 december 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 164
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote aswan Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 05 februari 2007 om 10:21
In eerste instantie geplaatst door moslimboy212

hahahah:D

aghie, ik heb een voorstel, als we hem nu eens negeren, geen aandacht geven, want dat is namelijk waar hij op doelt, hij heeft niets of niemand die hem aandacht geeft dus gaat hij het zoeken op de meeste hopeloze manieren.

dus wat dacht je ervan, houden we ons met echte normale discussies bezig i.p.v deze geplukte vogel ?
 
Wallahi dit kwam net ook bij mij op, maar ik was er nog niet over uit wanneer ik het zou voorstellen. Lijkt me trouwens een heel goed idee 
Terug naar boven
Zwaluw Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 29 november 2006
Online status: Offline
Berichten: 155
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Zwaluw Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 05 februari 2007 om 10:25
In eerste instantie geplaatst door aswan

In eerste instantie geplaatst door Zwaluw

In eerste instantie geplaatst door Marocaantje

Zegt degene die zelf kritiek ontvangt over de manier van kritiek uiten

Groeten,

Marocaantje

En dan is er van mijn kant toch geen enkele behoefte om die kritiek van jou op mij de mond te snoeren. Voel jij een onvrijheid?

 

 
Nee aap, maar jij voelt je wel dusdanig bedreigd door een bewuste keuze van moslims om op hun rechterzij te slapen, dat je steeds als een vastgelopen plaat moet wijzen op het feit dat jij zogenaamd vrij bent om te kiezen, achterlijke zool. Ik heb in alle vrijheid zonder enige angst gekozen voor Islam, dat is iets waar jij feitelijk niet om heen kunt, maar gewoon over uitgeluld bent en daarom heb je er ook verder niets zinnigs over te zeggen. Jij bent de ware dwangneuroot die bij het ontbreken van bevestiging van zijn mening spastische trekjes laat zien alsof hem zuurstof te kort schiet.

Wat een raar taaltje. En wat een ontzettend dom taaltje. Wil je alsjeblieft voortaan on topic blijven? Je bent hier niet op het schoolplein van speciaal onderwijs.

 

Terug naar boven
aswan Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 15 december 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 164
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote aswan Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 05 februari 2007 om 14:11
Zwaluw is de meest achterlijke aap die ik ooit heb gekend, hij gebruikt mijn woorden - die ik heb gebruikt om zijn gedrag te beschrijven - naar andere toe en naar mij toe. Hij doet hier mee voor spek en bonen, hij valt constant in de herhaling, en zijn mening is op geen enkel feit gebasseerd. Dus er is geen noodzaak om hem in het topic te betrekken. Want als er iemand is die niet kan debatteren dan is het deze onruststoker wel. 
Terug naar boven
Abdul-Khaliq Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 786
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Abdul-Khaliq Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 05 februari 2007 om 14:15

Salaam Alaikum Aswan,

Ik draaf een beetje door. Die vent haalt het slechtste in mij naar boven.

Ik ga een poging ondernemen om hem te negeren.

Salaam Alaikum

 

Mooie woorden maken nog geen goede daden!
Terug naar boven
nefertiti Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 augustus 2006
Online status: Offline
Berichten: 663
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote nefertiti Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 05 februari 2007 om 14:20

 

"Wanneer jij hen ziet die onze tekenen bespotten, wend je dan van hen af totdat zij op een ander gesprek overgaan..." (Koran 6:68)

Salaam Nefertiti

Terug naar boven
Zwaluw Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 29 november 2006
Online status: Offline
Berichten: 155
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Zwaluw Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 05 februari 2007 om 14:43
In eerste instantie geplaatst door Abdul-Khaliq

Salaam Alaikum Aswan,

Ik draaf een beetje door. Die vent haalt het slechtste in mij naar boven.

Ik ga een poging ondernemen om hem te negeren.

Salaam Alaikum

 Kijk, zijn we het een keertje eens.

Terug naar boven
moslima 82 Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 27 juli 2006
Online status: Offline
Berichten: 919
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote moslima 82 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 05 februari 2007 om 14:44
goed zo zwaluw word genegeerd
Hulp bij huiselijk geweld voor moslimas!
Terug naar boven
Zwaluw Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 29 november 2006
Online status: Offline
Berichten: 155
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Zwaluw Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 05 februari 2007 om 14:48
In eerste instantie geplaatst door aswan

Zwaluw is de meest achterlijke aap die ik ooit heb gekend, hij gebruikt mijn woorden - die ik heb gebruikt om zijn gedrag te beschrijven - naar andere toe en naar mij toe. Hij doet hier mee voor spek en bonen, hij valt constant in de herhaling, en zijn mening is op geen enkel feit gebasseerd. Dus er is geen noodzaak om hem in het topic te betrekken. Want als er iemand is die niet kan debatteren dan is het deze onruststoker wel. 

Ach jij valt als eerste terug op laagintelligente scheldpartijen omdat je te stom bent om zinnige argumenten te vinden. Telkens opnieuw en steeds vaker voordat je zelfs maar met 1 argument voor de dag kunt komen.

Back on topic maar weer?

Staat religie boven kritiek?

Ik zie de islaammoslims dat hier niet doen met het christendom.

 

Terug naar boven
ABTT Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 19 december 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 418
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote ABTT Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 05 februari 2007 om 20:00
In eerste instantie geplaatst door Zwaluw

In eerste instantie geplaatst door aswan

Zwaluw is de meest achterlijke aap die ik ooit heb gekend, hij gebruikt mijn woorden - die ik heb gebruikt om zijn gedrag te beschrijven - naar andere toe en naar mij toe. Hij doet hier mee voor spek en bonen, hij valt constant in de herhaling, en zijn mening is op geen enkel feit gebasseerd. Dus er is geen noodzaak om hem in het topic te betrekken. Want als er iemand is die niet kan debatteren dan is het deze onruststoker wel. 

Ach jij valt als eerste terug op laagintelligente scheldpartijen omdat je te stom bent om zinnige argumenten te vinden. Telkens opnieuw en steeds vaker voordat je zelfs maar met 1 argument voor de dag kunt komen.

Back on topic maar weer?

Staat religie boven kritiek?

Ik zie de islaammoslims dat hier niet doen met het christendom.

 



de islaammoslims?
Constantijn: 315 Milaadiya
Waarom werkt Islaammail niet meer correct?
Terug naar boven
DruideHerne Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 24 juni 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 834
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote DruideHerne Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 05 februari 2007 om 21:26
In eerste instantie geplaatst door ABTT

In eerste instantie geplaatst door Zwaluw

In eerste instantie geplaatst door aswan

Zwaluw is de meest achterlijke aap die ik ooit heb gekend, hij gebruikt mijn woorden - die ik heb gebruikt om zijn gedrag te beschrijven - naar andere toe en naar mij toe. Hij doet hier mee voor spek en bonen, hij valt constant in de herhaling, en zijn mening is op geen enkel feit gebasseerd. Dus er is geen noodzaak om hem in het topic te betrekken. Want als er iemand is die niet kan debatteren dan is het deze onruststoker wel. 

Ach jij valt als eerste terug op laagintelligente scheldpartijen omdat je te stom bent om zinnige argumenten te vinden. Telkens opnieuw en steeds vaker voordat je zelfs maar met 1 argument voor de dag kunt komen.

Back on topic maar weer?

Staat religie boven kritiek?

Ik zie de islaammoslims dat hier niet doen met het christendom.

 



de islaammoslims?

He zo maar de geboorte van een nieuw woord.:-)

Wat is je definitie van dit woord Zwaluw?

een moslim zoals je enkel op dit board tegenkomt en verder nergens of in de meer bredere zin? zoals christelijke moslims boedistische moslims islamitische moslims? Atheistische moslims?

Terug naar boven
Zwaluw Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 29 november 2006
Online status: Offline
Berichten: 155
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Zwaluw Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 05 februari 2007 om 23:49
In eerste instantie geplaatst door Zwaluw

In eerste instantie geplaatst door aswan

Zwaluw is de meest achterlijke aap die ik ooit heb gekend, hij gebruikt mijn woorden - die ik heb gebruikt om zijn gedrag te beschrijven - naar andere toe en naar mij toe. Hij doet hier mee voor spek en bonen, hij valt constant in de herhaling, en zijn mening is op geen enkel feit gebasseerd. Dus er is geen noodzaak om hem in het topic te betrekken. Want als er iemand is die niet kan debatteren dan is het deze onruststoker wel. 

Ach jij valt als eerste terug op laagintelligente scheldpartijen omdat je te stom bent om zinnige argumenten te vinden. Telkens opnieuw en steeds vaker voordat je zelfs maar met 1 argument voor de dag kunt komen.

Back on topic maar weer?

Staat religie boven kritiek?

Ik zie de islaam.nl-moslims dat hier niet doen met het christendom. De christelijk religie boven kritiek zetten.

 

Terug naar boven
Priscilla Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 27 augustus 2006
Online status: Offline
Berichten: 118
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Priscilla Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 06 februari 2007 om 12:42
Ik vind het wel jammer dat het topic over bewijzen tegen de kruisiging en opstanding van jezus in de bijbel weg is. Dat zag ik echt als kritiek en niet als belediging.
Terug naar boven
Stampertje Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 03 juli 2006
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 503
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Stampertje Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 06 februari 2007 om 12:43

zucht ..

is het moeilijk hebben met kritiek niet eerder iets menselijk dan een godsdienstkwestie?
Ik denk dat iedere mens het moeilijk heeft met kritiek (zeker slecht geformuleerde kritiek) voor dingen die hem na aan het hart liggen . En bij gelovige mensen ligt hun geloof nu eenmaal nauw aan het hart.
Als mama ben ik bijvoorbeeld ook heel gevoelig voor kritiek op mijn kinderen/moederschap, zeker als het slecht geformuleerd, of beledigend geformuleerd is. Ben ik nu lid van een mama-secte?
Nee ik ben gewoon mens.

Mvg,

Stampertje

Terug naar boven
Stampertje Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 03 juli 2006
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 503
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Stampertje Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 06 februari 2007 om 12:44
Maar op zich ben ik het wel met de basis stelling eens.
Maar ook geen vrijheid van godsdienst zonder respect voor elkaars mening.
Terug naar boven
ABTT Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 19 december 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 418
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote ABTT Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 07 februari 2007 om 04:28
Echt zwaluw, als alle athe�sten zoals jij waren dan....
Constantijn: 315 Milaadiya
Waarom werkt Islaammail niet meer correct?
Terug naar boven
Stampertje Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 03 juli 2006
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 503
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Stampertje Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 07 februari 2007 om 04:41
Gelukkig is elke mens anders h� ABTT
Terug naar boven
ABTT Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 19 december 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 418
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote ABTT Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 07 februari 2007 om 05:26
In eerste instantie geplaatst door Stampertje

Gelukkig is elke mens anders h� ABTT


Anderen disrepecteren en beledigen? Als jij ook iemand bent zoals zwaluw om zijn geluk daaruit te halen dan is het diep triest. Daarom ben ik gelukkig ook mensen tegengekomen die athe�st zijn en niet zoals een rotte ziel kritiek (lees: beledigingen) leveren.
Constantijn: 315 Milaadiya
Waarom werkt Islaammail niet meer correct?
Terug naar boven
Stampertje Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 03 juli 2006
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 503
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Stampertje Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 07 februari 2007 om 05:43

Dat bedoelde ik dus net h�.
Elke mens is anders, en net dat maakt het zo waardevol.

Maar net daarom is het zo belangrijk dat we respect hebben voor andere mensen hun mening.

Ik ben ook atheist, en heb misschien vaak een afwijkende mening. Maar ik denk dat ik niet disrespectvol ben.
IK probeer iig respect te hebben voor iedereen.

Terug naar boven
 Post Reply Post Reply Pagina  12>

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.078 seconden.