Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

11 september 2001

 Post Reply Post Reply Pagina  12>
Schrijver
jiyuu Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 30 januari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2357
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote jiyuu Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: 11 september 2001
    Geplaatst op: 16 februari 2007 om 18:48
Is men in Nederland ook nog steeds bezig met wat er op 11 september gebeurde, of gelooft men nog steeds het offici�le verhaal dat een man vanuit een grot in Afghanistan het allemaal heeft gepland?

 

Ik las een Engelse krant (Daily Mail) vorige week met op de voorpagina de ontploffende Twin Towers. Nieuwsgierig las ik het twee pagina tellende bericht op pagina 18. �A recent poll by the respected Ney York Times revealed that three out of four Americans now suspect the U.S. government of not telling the truth about 9/11.�

 

Amerika gebruikte de nepaanval op 11 september om een inval in Iraq en Afghanistan te beginnen, zegt de krant.

 

 

Loose Change the movie:

Part I www.youtube.com/watch?v=fp3FzSoMUYo

Part II www.youtube.com/watch?v=bBhnXztBVsE


Loose Change second edition (part 1) www.youtube.com/watch?v=xRd-iA8v89I

Loose Change second edition (part 2) www.youtube.com/watch?v=IJw97CL2Coc


www.hhugs.org.uk/
Terug naar boven
batle_For_peace Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 maart 2004
Online status: Offline
Berichten: 860
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote batle_For_peace Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 16 februari 2007 om 19:00

Asalaam Alaikom,

Ik persoonlijk geloofde deze conspiracy theorien niet, totdat ik de val van Gebouw 7 zag in een van die filmpjes.




Waarom viel die neer? Er was daar geen vliegtuig ingeboord. Ik geloof, en dat is mijn mening dat Amerika van deze aanval afwist en dat ze het expres niet tegenhielden en dat ze het erger hebben gemaakt, zodat ze een excuus kregen om Afghanistan aan te vallen.

Ik ben niet die conspiracy man, maar ik denk dat ze explosies in die gebouw 7 hadden geplaatst. Denk je ook niet?

 
Voor meer: http://www.answering-christianity.com/911_is_the_biggest_lie .htm


Islamitishe gezien is zo'n aanval niet toegestaan en de wereld geleerden zijn hier meer dan duidelijk over. Als iemand bewijs wilt voor dat moet die vragen en ik zal het geven, Insha'Allah.

 

Wasalaam,

Terug naar boven
nefertiti Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 augustus 2006
Online status: Offline
Berichten: 663
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote nefertiti Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 17 februari 2007 om 01:05
In eerste instantie geplaatst door batle_For_peace

Asalaam Alaikom,

Ik persoonlijk geloofde deze conspiracy theorien niet, totdat ik de val van Gebouw 7 zag in een van die filmpjes.




Waarom viel die neer? Er was daar geen vliegtuig ingeboord. Ik geloof, en dat is mijn mening dat Amerika van deze aanval afwist en dat ze het expres niet tegenhielden en dat ze het erger hebben gemaakt, zodat ze een excuus kregen om Afghanistan aan te vallen.

Ik ben niet die conspiracy man, maar ik denk dat ze explosies in die gebouw 7 hadden geplaatst. Denk je ook niet?

 
Voor meer: http://www.answering-christianity.com/911_is_the_biggest_lie .htm


Islamitishe gezien is zo'n aanval niet toegestaan en de wereld geleerden zijn hier meer dan duidelijk over. Als iemand bewijs wilt voor dat moet die vragen en ik zal het geven, Insha'Allah.

 

Wasalaam,

Salaam Aleikom,

Helemaal met Battle For peace eens. Ik geloof niet in de complottheorieen maar meer in de versie van Zembla die er ooit een uitzending over heeft gehad, waarin het neerstorten van dit gebouw twijfelachtig was. De islam staat dergelijke acties niet toe.

Salaam Nefertiti

Terug naar boven
batle_For_peace Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 maart 2004
Online status: Offline
Berichten: 860
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote batle_For_peace Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 18 februari 2007 om 09:18

Asakaamu Alaikom,

 

Vanavond is een conspiracy programma over 11 September op BBC 2. Ze ontmaskeren die leugens enz denk ik. In England is het om 21:00 en in NL is het een uur later, dus om 22:00. Niet vergeten, allemaal kijken, Insha�Allaah.

 

http://news.bbc.co.uk/1/hi/programmes/conspiracy_files/63546 79.stm

 

Wasalaam,

Terug naar boven
jiyuu Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 30 januari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2357
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote jiyuu Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 18 februari 2007 om 21:13

Wa alaikum salaam warahmatullah,

 

Ik ga het programma niet kunnen bekijken. Heb hier geen satelliet.

 

Sommige belangrijke feiten blijven omringd door een hoop mysterie. En niemand weet waarom, het mag zelfs niet eens gevraagd worden. Ik hou het al zo een beetje 5 jaar in de gaten. Belangrijke getuigen (amerikanen, engelsen, afghanen etc)die bescherming zochten bij de UN, om wat ze hebben gezien of gehoord, werd beloofd dat ze bescherming zouden krijgen van de UN. Nu na 5 jaar zijn al dit soort getuigen vermoord of verongelukt. Toeval?

Bijna al het voor de Amerikanen belastende bewijsmateriaal, getuigenverklaringen en de getuigen zelf zijn spoorloos.

 

Professor David Ray Griffin van een universiteit in Californie, was altijd tegen complottheorie�n. Maar zelfs hij vraagt zich nu af of dit allemaal geen kopie is van wat de vroegere president van Amerika , Kennedy, wilde doen om een oorlog met Cuba uit te lokken en Fidel Castro te verjagen. Kennedy wilde toen nl. een terroristische aanval in Amerika in sc�ne zetten en de Cubanen ervan de schuld in de schoenen schuiven.

 

Behoorlijk ziek als je eraan denkt dat een president van een land 3000 van zijn eigen mensen vermoord om Afghanistan en Iraq binnen te vallen. Maar ja, van een land dat 200 miljoen indianen kan vermoorden en daarna hun land afpakt, en dan pas de Bill of Rights gaat schrijven om de rechten van burgers vast te stellen, kan je alles verwachten.

 

Te veel feiten geven aan dat er heel veel niet klopt.

Wat mij het meeste van alles opviel is dat er genoeg tijd was om de gekaapte vliegtuigen door straaljagers te onderscheppen. Het is een standaard procedure die altijd al werd ingezet na een vermoedelijke kaping. In de maanden voor 11 september gebeurde dat in Amerika 67 keer succesvol. Maar op 11 september verliep het anders. American Airlines vlucht 11 steeg op om 07.59 en om 08.14 uur werd het radiocontact verbroken. Vliegers van de Air Force vliegbasis in New Jersey konden binnen 3 minuten bij het WTC zijn. Gek genoeg werden F-15 jagers van een andere vliegbasis, dat 290 km verderop lag, erop af gestuurd. Dan ook nog vlogen deze f-15 jagers niet met hun topsnelheid 2977 km/uur ernaar toe, maar op hun gemak met 1127 km/uur. Hierdoor kwamen ze zelfs voor de tweede crash in de WTC 11 minuten te laat.

 

De zogenaamde crash op het Pentagon slaat ook al nergens op. Straaljagers van Andrews vliegbasis dat 16 kilometer van Washington ligt, werden niet opgeroepen om het vlucht 77 te onderscheppen. Nee, in plaats daarvan werden jagers van vliegbasis Langley dat 161 km verder ligt opgeroepen. En die kwamen vanzelfsprekend ook te laat. Dan heb ik het nog niet gehad over de vele mysteries rond deze aanval. Professor Griffin zegt dat er nooit een burgervliegtuig in het Pentagon is gevlogen. Want het hele vliegtuig is nooit gezien. Niet in de lucht en niet op de grond na de crash. Volgens offici�le verklaringen is het vliegtuig compleet gesmolten. hhhehh

www.hhugs.org.uk/
Terug naar boven
Abdul-Khaliq Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 786
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Abdul-Khaliq Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 19 februari 2007 om 00:44

Asalaam Alaikum,

Ik heb de 'bewijzen' ook eens bekeken en ook ik moet zeggen dat ze voor speculatie legitiem zijn. Toch ben ik van mening dat er van een complottheorie geen sprake is. Ondanks 'gecontroleerd' instortende gebouwen en vraagtekens bij het pentagon etc, zie ik het toch echt anders. Ik kan het wel heel goed begrijpen waarom zoveel mensen in een complot geloven. Bush is niet te vertrouwen dus je zou dit soort zaken aan hem kunnen toe vertrouwen. Toch is deze theorie niet reeel. De organisatie van een dergelijk complot en de daadwerkelijke uitvoering zou een enorme moeten zijn geweest. Een soortgelijke operatie zou niet kunnen worden gerealiseerd zonder de medewerking van vele overheidsfunctionarisen. Sommigen spreken over minimaal 50 van hoog tot laag in de hierarchie. Dit aantal is opzichzelf voor veiligheidsdiensten vragen om problemen. In een veiligheidsdienst werkt men in kleine clusters. Dit doet men om de geheimhouding zo hoog mogelijk te houden. Operaties met meer dan 10 man worden al bestempeld als verhoogd risico (overlopen, spijt, rancune, haat etc). Het is uitgesloten dat een dergelijke uitwerking van details zonder de inlichtingendiensten had kunnen plaatsvinden.

Zelfs in het geval dat de VS zelf achter deze moordaanslag zit schiet het zijn doel voorbij. Als de doelen Irak en Afghanstan waren, had men via eenvoudigere manipulatie en propoganda hun doelen kunnen bewerkstelligen. Bush is een onderdeel van de rechtse havikken orde, hij verdedigt het kapitaal. Zijn belang ligt op Wall Street en lag ook bij de Twin Towers. Het is uiterst ongeloofwaardig te veronderstellen dat hij zijn eigen voederbak (en die van zijn maten) zou aanvallen om een oorlog in Irak en Afganistan te legitimeren. Daar had men toch eenvoudigere methode`s voor kunnen ontwikkelen. Uit te sluiten is het niet, toch is de kans op dit complot niet zo groot schat ik in.

Salaam Alaikum

 

Mooie woorden maken nog geen goede daden!
Terug naar boven
Stampertje Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 03 juli 2006
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 503
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Stampertje Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 19 februari 2007 om 01:09

Euhm .. bush zijn rijkdom ligt vooral in .. olie en wat is nu toevallig duurder dan ooit?

Maar nee ik kan niet geloven dat bush zo ver zou gaan. Dat hij het extreem handig heeft misbruikt is een feit.
Langs de andere kant... het zou kunnen. Alleen hun eigen pentagon aanvallen.. �n rijken aanvallen (twin towers is zakencentra en dus rijken) nopes.. als het echt amerika zou geweest zijn zou er op andere plaatsen aangevallen zijn.
Waar ze even veel slachtoffers en dus reactie op krijgen, maar minder voor hen 'waardevolle' slachtoffers.
Of ben ik nu te cynisch?

Terug naar boven
alzukar Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2589
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote alzukar Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 19 februari 2007 om 01:44
In eerste instantie geplaatst door jiyuu


<o:p></o:p>Is men in Nederland ook nog steeds bezig met wat er op 11
september gebeurde, of gelooft men nog steeds het offici�le verhaal dat een man vanuit een grot in Afghanistan het allemaal heeft gepland?

<p class="Msonormal"><o:p>�</o:p>



<p class="Msonormal">Ik las een Engelse krant (Daily Mail) vorige week met op de
voorpagina de ontploffende Twin Towers. Nieuwsgierig las ik het twee pagina
tellende bericht op pagina 18. <span style="" lang="EN-GB">�A
recent poll by the respected Ney York Times revealed that three out of four
Americans now suspect the U.S. government of not telling the truth about 9/11.�<o:p></o:p></span>



<p class="Msonormal"><span style="" lang="EN-GB"><o:p>�</o:p></span>



<p class="Msonormal">Amerika gebruikte de nepaanval op 11 september om een inval
in Iraq en Afghanistan te beginnen, zegt de krant.



<p class="Msonormal"><o:p>�</o:p>



<p class="Msonormal"><o:p>�</o:p>



<p class="Msonormal">Loose Change the movie:



<p class="Msonormal"><span style="" lang="EN-GB">Part I </span><span style="" lang="EN-GB">www.youtube.com/watch?v=fp3FzSoMUYo</span> ;<span style="" lang="EN-GB"><o:p></o:p></span>



<p class="Msonormal"><span style="" lang="EN-GB">Part II </span><span style="" lang="EN-GB">www.youtube.com/watch?v=bBhnXztBVsE</span> ;<span style="" lang="EN-GB"><o:p></o:p></span>






Hooguit geloof ik dat men hier iets (bewust) niet heeft tegengehouden. Maar dat "gelovigen" zulke dingen kunnen doen? Daarvan wordt nog dagelijks, zoals op markten vol onschuldige mensen, het bewijs gedeponeerd. En wat daar achter steekt, daarvan zeg ik: dat is beestachtig.
Er heeft hier, nu meer dan zestig jaar geleden, een slechte man rondgelopen. Er waren er miljoenen die niet geloofden dat die "goede man z�lke dingen deed". Die "goede man" die toch ook zo vaak sprak over de "Voorzienigheid". Het was W�L zo! Misschien ja, is die Osama in het hele proces niet meer dan een gebruiksvoorwerp, een misleidend vlaggetje op een lading, z� smerig dat die door zijn mate van smerigheid/onmenselijkheid al ongeloofwaardig wordt .
Terug naar boven
Abdul-Khaliq Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 786
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Abdul-Khaliq Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 19 februari 2007 om 01:49
In eerste instantie geplaatst door Stampertje

Euhm .. bush zijn rijkdom ligt vooral in .. olie en wat is nu toevallig duurder dan ooit?

Maar nee ik kan niet geloven dat bush zo ver zou gaan. Dat hij het extreem handig heeft misbruikt is een feit.
Langs de andere kant... het zou kunnen. Alleen hun eigen pentagon aanvallen.. �n rijken aanvallen (twin towers is zakencentra en dus rijken) nopes.. als het echt amerika zou geweest zijn zou er op andere plaatsen aangevallen zijn.
Waar ze even veel slachtoffers en dus reactie op krijgen, maar minder voor hen 'waardevolle' slachtoffers.
Of ben ik nu te cynisch?

Al Qaida heeft de VS getroffen waar het, het meeste pijn doet, recht in het financiele hart. Als er uberhaupt sprake zou zijn van een complot zouden de bedenkers zich wel 100 keer achter de oren hebben gekrabt of dit nu wel wijsheid zou zijn.De eventuale risico`s zijn gewoon veel en veel te groot, gepakt worden, verraden worden, het uitbreken van een burgeroorlog en/of anarchie. Het zijn allemaal zaken waar je aan moet denken in het geval van een risico berekening. 

Wat het laatste betreft is helemaal waar, men zou nooit hun 'eigen' mensen opofferen, men zou veel eerder 'minder waardevolle' doelen hebben uitgezocht (een moordaanslag op zo`n grote schaal op je eigen mensen klinkt niet geloofwaardig). Een complot is spannend enkel niet logisch. 

Mooie woorden maken nog geen goede daden!
Terug naar boven
Thorax Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 01 februari 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 265
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Thorax Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 19 februari 2007 om 05:18
Ik geloof die conspiracy-theorie�n niet. Bovendien OBL heeft zelf toegegeven dat hij verantwoordelijk is. Er zijn diverse beelden te vinden op het i-net van OBL in gezelschap met de terroristen die de vliegtuigen bestuurden. Nee, humbug. 
שמע ישראל יהוה אלהינו יהוה אחד
Terug naar boven
Juan Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 12 juli 2006
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 144
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Juan Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 19 februari 2007 om 05:25
Ah, gelukkig lopen hier wat mensen rond die hun verstand gebruiken. Uiteraard is de 'loose change' versie van de feiten te idioot om los te lopen. De reportage zou wat dat betreft een echte eye-opener moeten geweest zijn voor twijfelaars. Twijfels over wat er gebeurd is? Gewoon vragen aan de getuigen, i.p.v. vanachter je computer allerlei vreemde en onhoudbare conspiracy-theori�n te bedenken.
Terug naar boven
Juan Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 12 juli 2006
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 144
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Juan Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 19 februari 2007 om 06:11
In eerste instantie geplaatst door Juan

Ah, gelukkig lopen hier wat mensen rond die hun verstand gebruiken. Uiteraard is de 'loose change' versie van de feiten te idioot om los te lopen. De BBC reportage zou wat dat betreft een echte eye-opener moeten geweest zijn voor twijfelaars. Twijfels over wat er gebeurd is? Gewoon vragen aan de getuigen, i.p.v. vanachter je computer allerlei vreemde en onhoudbare conspiracy-theori�n te bedenken. Heerlijk nuchter!
Terug naar boven
jiyuu Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 30 januari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2357
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote jiyuu Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 19 februari 2007 om 22:57

In eerste instantie geplaatst door stampertje

Waar ze even veel slachtoffers en dus reactie op krijgen, maar minder voor hen 'waardevolle' slachtoffers.
Of ben ik nu te cynisch?

 

Storm Katrina heeft laten zien hoe onverschillig de Amerikaanse overheid is ten opzichte van mensenlevens. Of is iedereen Katrina vergeten en wat Katrina betekend heeft voor het aanzien dat het land had? Een mensenleven is voor hen echt niet waardevol.

 

In eerste instantie geplaatst door Abdul-Khaliq

 Al Qaida heeft de VS getroffen waar het, het meeste pijn doet, recht in het financiele hart. Als er uberhaupt sprake zou zijn van een complot zouden de bedenkers zich wel 100 keer achter de oren hebben gekrabt of dit nu wel wijsheid zou zijn.

 

Veel mensen denken dat de gebeurtenissen van 11 september Noord-Amerika aanzienlijk hebben beschadigd (verlies van Torens, kosten van oorlog in Iraq en Afghanistan en al die veiligheidsmaatregelen enz.) Wat zij niet begrijpen is dat de economie van de USA zo reusachtig is dat al deze verliezen slechts iets klein en onbenulligs zijn. USA van vandaag is veel rijker dan het vijf jaar geleden was. Van de totale wereldeconomie van ongeveer 35 triljoen dollars zitten de USA op 13 triljoen (of ongeveer 1/3 van totale wereldrijkdom). Het verbruikt 70% van �s werelds besparingen.

 

In eerste instantie geplaatst door Juan

Gewoon vragen aan de getuigen, i.p.v. vanachter je computer allerlei vreemde en onhoudbare conspiracy-theori�n te bedenken.

 

Vanachter je computer?

Tot nu toe heb ik niets anders dan keiharde bewijzen gezien die de offici�le verklaring ontzenuwen. Ik denk dat de moordenaars, die de wereldmedia beheersen, de kracht van het internet hebben onderschat. Alles waarmee Washington is gekomen is weerlegd. En dat is allemaal dankzij het internet.

 

Wetenschap

Beste Juan jij bent een man/vrouw die veel waarde hecht aan alles dat wetenschappelijk bewezen kan worden, toch?

Het staal waarme de WTC was opgebouwd, kan pas beginnen te smelten bij 1537 graden. De kerosine uit de vliegtuigen kunnen maximaal 825 graden celsius bereiken. Wetenschap houdt hier geen stand.

Toen in augustus 2006 een aantal studenten uit Delft in een onderzoek hadden aangetoond dat de crash van de twee vliegtuigen nooit het instorten van de Twin Towers als gevolg zou kunnen hebben, werden zij door het NRC beschuldigd van: antisemitisme! hhheheh

Ik ben benieuwd naar jou betoog.

 

Gewoon getuigen vragen?

 

Lijkt mij ook. Belangrijke getuigen, lijken mij de brandweermannen die 11 september bij het hele gebeuren waren betrokken. Of niet?

 

Maar laat het nou net zo zijn dat Washington juist niet wil dat hun verklaringen zouden worden vermeld in het offici�le onderzoek. De verklaringen van de brandweermannen in het WTC zijn niet opgenomen in het onderzoek:

 

Fire Fighters excluded from 9/11 testimony

23 May 2004

www.workdayminnesota.org/index.php?news_6_1576

 

Brandweerman Cacchioli moest ook zijn verklaring komen afleggen voor de 9/11 commissie, maar liep al na enige minuten weg uit de commissie. Hij was een van de vele brandweermannen die verklaarde dat hij explosieven hoorde afgaan in het gebouw.

�Ik ben uiteindelijk gewoon opgestaan. Zij probeerden mijn woorden te verdraaien en het verhaal te maken zoals zij wilden horen. Allse wat ik wilde doen, was de waarheid vertellen en toen zij me dat niet toelieten, stapte ik op."

www.arcticbeacon.com/19-Jul-2005.html

 

�Er zijn bommen in het gebouw geplaatst� (tientallen videos van brandweermannen die dit bevestigen.) Dit is er eentje: www.whatreallyhappened.com/IMAGES/firefighters_bomb_in_build ing.wmv

 

Kim White: �ik was op de 74ste verdieping en hoorde weer een explosie, ik vluchtte via de trap.� www.whatreallyhappened.com/people.html

 

Brandweerman Craig Carlsen: �Ik heb tien bommen horen afgaan�

Bron: http://graphics8.nytimes.com/packages/pdf/nyregion/20050812_ WTC_GRAPHIC/9110505.PDF

 

 

Brandweerman Christopher Fenyo: �Velen van ons wisten dat explosieven het tweede gebouw van het WTC hadden doen instorten, de officieren waren aan het beraadslagen of we terug moesten gaan voor gebouw 1, maar het was te laat, die stortte ook in.�  (bron, http://graphics8.nytimes.com/packages/pdf/nyregion/20050812_ WTC_GRAPHIC/9110295.PDF)

 

Brandweerman William Reynolds: I said to my chief, "If they blew up the one, you know

they're gonna blow up the other one." "You got a f**king radio and you got a f**king mouth. Use the f**king things. Empty this f**king building."

 (bron, zie http://graphics8.nytimes.com/packages/pdf/nyregion/20050812_ WTC_GRAPHIC/9110288.PDF)

 

Etc etc etc etc etc

 

In eerste instantie geplaatst door Thorax

Ik geloof die conspiracy-theorie�n niet. Bovendien OBL heeft zelf toegegeven dat hij verantwoordelijk is. Er zijn diverse beelden te vinden op het i-net van OBL in gezelschap met de terroristen die de vliegtuigen bestuurden. Nee, humbug.

 

Na de aanslagen in september verscheen er via de normale weg een duidelijke en authentieke boodschap met erop de echte Osama die de aanslagen verwierp en met bewijzen uit de Quran kwam dat zoiets in de islam niet is toegestaan. �Ik heb al verschillende malen gezegd dat ik niet betrokken ben bij de aanslagen op 11 september in Amerika. Als Moslim doe ik mijn best geen leugens te vertellen. Ik had geen kennis van deze aanvallen. En het doden van onschuldige kinderen, vrouwen en andere onschuldige mensen, beschouw ik niet als een fatsoenlijke handeling. De Islam verbiedt het ons om schade toe te brengen aan onschuldige vrouwen, kinderen en andere mensen.� Osama ibn Laden, 28 september 2001.

Een duidelijk antwoord, lijkt mij.

 

Maar de Amerikanen toverden plots een eigen tape tevoorschijn die ze zeggen dat ze ergens hadden �gevonden�, van zeer slechte kwaliteit en erop een rechtshandige!!! Osama, die normaal altijd met zijn linkerhand schrijft, en zegt dat hij het heeft gedaan.

 

Geloof maar wat jij in wilt geloven.

www.hhugs.org.uk/
Terug naar boven
Stampertje Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 03 juli 2006
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 503
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Stampertje Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 20 februari 2007 om 01:10

Jiyuu,

wat jij aanhaalt met Katrina is NET wat ik bedoel.
Ik WEET dat Amerika onverschillig is. Maar er is klein verschil. New Orleans is niet rijke gedeelte van de USA. De mensen die getroffen zijn waren vooral armen en minder bedeelden. EN daar trekken ze zich effectief niks van aan.
Twin Towers zijn zakenmensen zijn rijken zijn 'belangrijke' mensen (in de ogen van 'die regering'). Als ze het zelf gedaan hadden zouden ze ergens anders aanvallen.
Trouwens pentagon, dat zijn hun eigen mensen h�.

EN ja das cynisch, maar dat is volgens mij dus ook het bewijs dat ze het niet zelf gedaan hebben. Omdat ze op andere plaatsen zelfde effect zouden hebben ZONDER de schade die ze nu hebben.
Er is trouwens nog een bewijs. Verzekering.. de twin towers waren verzekerd, voor 1 toren ! Ze zouden immers nooit allebei samen neerstorten.

Ik zie die regering effectief in staat om hun eigen land aan te vallen. Maar niet daar.

Of het al dan niet osama bin laden gedaan heeft. Dat vind ik dan weer andere zaak. Maar Amerika zelf lijkt me sterk.
Dat Amerika er alle winst bij had dat het toevallig moslims waren en ze zo dus rede hadden om Irak binnen te vallen ... JA ! Dat ze de waarheid zouden manipuleren om zo hun profijt uit te halen. JA!

Maar dat ze zichzelf aanvallen, nopes niet op die plaats.

Wat Osama bin laden betreft... ze wilden hem kwijt, dus hem er op zetten.. nog niet zo slecht idee. Maar ook daar denk ik dat er andere personen beter voor de hand lagen. Nu hebben ze zich in bochten moeten wringen om aanval op Irak te vergoeilijken. Het was bush beter uitgekomen als het ineens naar daar kon gaan.
En in afganistan winnen ze niks. In Irak verliezen ze misschien dollars voor de staat, en mensenlevens.. maar wat stijgt er geheel toevallig van prijs... (toch niet de olie zeker?).

Soit ik ben cynisch genoeg om vraagtekens te zetten. Maar ik geloof niet dat ze het zelf gedaan hebben. NIET daar.

 

Terug naar boven
Juan Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 12 juli 2006
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 144
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Juan Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 20 februari 2007 om 02:22
In eerste instantie geplaatst door jiyuu

Ik ben benieuwd naar jou betoog.

 (blablabla)

Geloof maar wat jij in wilt geloven.



Ik bijt niet deze keer. Je haalt als een papegaai allemaal wetenschappelijke 'feiten' aan, zoals staal smelt dan, kerosine brandt zo, zonder je af te vragen of dit uberhaupt een relevante vraag is, en of deze cijfers wel kloppen.  Ik heb geen tijd en zin om dit voor jou op te zoeken, en ik vind conspiracy-toestanden sowieso te puberaal om mijn tijd in te steken. Maar geloof jij maar gerust wat jij wil geloven (meer van toepassing lijkt me).
Terug naar boven
Abdul-Khaliq Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 786
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Abdul-Khaliq Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 20 februari 2007 om 03:51

 

Zonder elkaar nu een beetje te gaan bijten, is de vraag natuurlijk wel gerechtvaardigd hoe het toch komt dat er zoveel complottheorieen bestaan. De ene theorie is nog spannender dan de ander.

Ik leg de oorzaak bij de onbetrouwbaarheid van Bush. Hij heeft met zijn administratie gelogen alsof het gedrukt staat over heel veel onderwerpen. Irak is een overduidelijk voorbeeld. Laten we niet vergeten dat Bush enige jaren geleden nipt de presidenstverkiezingen won, dankzij een ondoorzichtig kiessyteem, zo populair is hij in de VS ook helemaal niet. Met zo`n onbetrouwbare 'wereldleider' is het gewoon logisch dat dit soort theorieen ontstaan. Er is geen vertrouwen in de man en die zal er nimmer komen. Ik ben ervan overtuigd dat hij in de geschiedenisboeken te boek zal komen te staan, als de president van de leugen die de wereld niets positiefs bracht (in de boeken buiten de VS uiteraard).

 

Mooie woorden maken nog geen goede daden!
Terug naar boven
jiyuu Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 30 januari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2357
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote jiyuu Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 20 februari 2007 om 04:03

In eerste instantie geplaatst door stampertje

Er is trouwens nog een bewijs. Verzekering.. de twin towers waren verzekerd, voor 1 toren ! Ze zouden immers nooit allebei samen neerstorten.

 

Niet helemaal waar. Op 24 juli 2001, wordt het hele complex voor 99 jaar geleasd door Larry A Silverstein. Hij bezat toen al gebouw7 van het WTC. Maar sloot 6 weken voor 11 september 2001 de lease af met een aparte clausule voor een 3.5 miljard dollar verzekering tegen een terreuraanval. www.emporis.com/en/bu/sk/wt/cp/if/si/

In eerste instantie geplaatst door Abdul-Khaliq

  Zonder elkaar nu een beetje te gaan bijten, is de vraag natuurlijk wel gerechtvaardigd hoe het toch komt dat er zoveel complottheorieen bestaan. De ene theorie is nog spannender dan de ander.

 

Ik ben normaal zeer sceptisch wanneer het over complottheorie�n gaat, maar als fysica in dit geval niet correspondeert aan het offici�le verhaal, dan krijg je dit soort dingen.

www.hhugs.org.uk/
Terug naar boven
Abdul-Khaliq Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 786
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Abdul-Khaliq Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 20 februari 2007 om 04:09
In eerste instantie geplaatst door jiyuu

In eerste instantie geplaatst door stampertje

Er is trouwens nog een bewijs. Verzekering.. de twin towers waren verzekerd, voor 1 toren ! Ze zouden immers nooit allebei samen neerstorten.

Niet helemaal waar. Op 24 juli 2001, wordt het hele complex voor 99 jaar geleasd door Larry A Silverstein. Hij bezat toen al gebouw7 van het WTC. Maar sloot 6 weken voor 11 september 2001 de lease af met een aparte clausule voor een 3.5 miljard dollar verzekering tegen een terreuraanval. www.emporis.com/en/bu/sk/wt/cp/if/si/

In eerste instantie geplaatst door Abdul-Khaliq

  Zonder elkaar nu een beetje te gaan bijten, is de vraag natuurlijk wel gerechtvaardigd hoe het toch komt dat er zoveel complottheorieen bestaan. De ene theorie is nog spannender dan de ander.

Ik ben normaal zeer sceptisch wanneer het over complottheorie�n gaat, maar als fysica in dit geval niet correspondeert aan het offici�le verhaal, dan krijg je dit soort dingen.

Asalaam Alaikum jiyuu,

Ik volg je best, er zijn aanwijzingen die wijzen naar verdachte omstandigheden. Er zijn echter ook karrenvrachten informatie die wel 'gewoon' wijzen op een terroristische aanslag. Het maakt bijelkaar genomen op mij geen sterke indruk omdat de belangen van Bush hier niet mee gesteund worden, eerder verzwakt of aangevallen. Waarom een dusdanige risicovolle operatie opzetten, als je via eenvoudigere weg dezelfde (foute) doelen kunt behalen?

Wa Salaam Alaikum 

Mooie woorden maken nog geen goede daden!
Terug naar boven
Juan Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 12 juli 2006
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 144
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Juan Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 20 februari 2007 om 04:20
Klopt. Maar de grootste oorzaak is dat het gewoon spannender is om in complottheori�n te geloven, dan je te houden aan de feiten. Sommige mensen leren dat nooit af.
Terug naar boven
Abdul-Khaliq Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 786
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Abdul-Khaliq Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 20 februari 2007 om 04:30

Een ding moet ik echter de complottheorie-voorstanders meegeven. De eerste jaren na de moordaanslag op JFK werd je ook belachelijk gemaakt als je niet in de Warren commissie geloofde. We weten nu wel beter!

 

 

Mooie woorden maken nog geen goede daden!
Terug naar boven
Juan Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 12 juli 2006
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 144
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Juan Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 20 februari 2007 om 04:38
Skeptisch zijn wat betreft de offici�le verklaring van de belanghebbende partijen is nog iets heel anders dan elk tegendraads en onbenullig theorietje zonder meer voor waar willen aannemen. Sorry als ik, door het cru te stellen, mensen hier tegen de borst stoot.
Terug naar boven
jiyuu Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 30 januari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2357
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote jiyuu Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 20 februari 2007 om 05:26

In eerste instantie geplaatst door Abdul-Khaliq

  Een ding moet ik echter de complottheorie-voorstanders meegeven. De eerste jaren na de moordaanslag op JFK werd je ook belachelijk gemaakt als je niet in de Warren commissie geloofde. We weten nu wel beter!

 

Op Discovery channel toonden ze vorig jaar een docu over JFK zijn dood. Ze kwamen met de theorie dat JFK niet door Oswald kon zijn vermoord, maar door een door de overheid zelf getrainde persoon. Oswald zou niet genoeg training hebben gehad om JFK van die afstand in een bewegende auto 3 tot 4 maal in het hoofd te raken met het wapen dat hij in zijn bezit had. Dus wie doodde JFK? Er zijn tientallen theorie�n hierover. Een daarvan is dat hij is vermoord door de overheid zelf, de CIA. Sommigen beschuldigen Osama ervan dat hij werkt voor de Amerikanen. Anderen zeggen dat hij achter 11 september zat met 19 studenten met een stanleymesje. Wie vermoordde JFK? Oswald? Wie vermoordde MalcolmX? En wie zit achter de moord op dr. Martin Luther King?

Wat de waarheid is en wat leugen is achter al die documentaires en theorie�n, weet Allah alleen. Zeker als er geen lichamen, vliegtuigen en ander bewijsmateriaal worden getoond.

 

Als na een gebeurtenis de bewijzen niet aan ons worden gegeven, dan begint het menselijk brein actief te worden en zelf op zoek te gaan naar een complot. Echte complottheorie�n zijn misschien leuk om te zien waar de wereld toe in staat is, maar enig nut zie ik ook niet in ze. Ze maken je alleen maar paranoia. Je begint op een gegeven moment te denken dat iedereen onderdeel is van een complot.

 

Er zijn in Amerika (Moslim)groepen actief die om de heropening van de 9/11 commissie vragen. En zij komen niet met enkel valse beschuldigingen. Zij analyseren en bespreken wat hen doet denken dat de Amerikaanse overheid achter de aanval van 11 september zit. Sommige dingen waar zij mee komen zijn keiharde feiten, maar worden toch �complottheorie�n� genoemd. Neem bijvoorbeeld het plan om Iraq binnen te vallen. Dit plan werd geschreven door neoconservatieven zoals Dick Cheney, lang voordat Bush werd gekozen. Hard bewijs, keihard, en iedereen weet ervan, maar het wordt toch een complottheorie genoemd.

 

Er is veel foute informatie te vinden, met als doel mensen te verwarren. Maar tussen al die halve waarheden moet je voor jezelf de beste bronnen proberen te boren.

www.hhugs.org.uk/
Terug naar boven
Thorax Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 01 februari 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 265
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Thorax Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 20 februari 2007 om 07:38
Het dubieuze is dat juist moslims vragen om heropening van de 9/11 processen. Natuurlijk, zij hebben er alle belang bij dat vast zou komen te staan dat 9/11 niet door moslimsterroristen zou zijn uitgevoerd. Aan de andere kant waren het juist moslims die wereldwijd juichten en klapten toen de torens waren ingestort. De imagoschade is er toch al. Al die moslims die juichten vergeten de mensen nooit. Toen onlangs in R'dam een stel marokaanse jongeren weer juichten bij het zien van de film over de Twin Towers bevestigde dit beeld alleen maar. Of die jongens dat nu deden uit godsdienstige, politieke of baldadige motieven interesseert de wereld niet. De imageschade voor de islam is compleet.

Het ware beter geweest dat iedere moslim en moslimleider na 9/11 zijn afschuw over 9/11 had uitgesproken. Dat was geloofwaardig geweest. Geloofwaardiger in elk geval dan nu via fantasie�n de 9/11 gebeurtenissen tot conspiracy's te verklaren.
שמע ישראל יהוה אלהינו יהוה אחד
Terug naar boven
Abdul-Khaliq Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 786
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Abdul-Khaliq Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 20 februari 2007 om 08:32

In eerste instantie geplaatst door Thorax

Het dubieuze is dat juist moslims vragen om heropening van de 9/11 processen. Natuurlijk, zij hebben er alle belang bij dat vast zou komen te staan dat 9/11 niet door moslimsterroristen zou zijn uitgevoerd. Aan de andere kant waren het juist moslims die wereldwijd juichten en klapten toen de torens waren ingestort. De imagoschade is er toch al. Al die moslims die juichten vergeten de mensen nooit. Toen onlangs in R'dam een stel marokaanse jongeren weer juichten bij het zien van de film over de Twin Towers bevestigde dit beeld alleen maar. Of die jongens dat nu deden uit godsdienstige, politieke of baldadige motieven interesseert de wereld niet. De imageschade voor de islam is compleet.

Het ware beter geweest dat iedere moslim en moslimleider na 9/11 zijn afschuw over 9/11 had uitgesproken. Dat was geloofwaardig geweest. Geloofwaardiger in elk geval dan nu via fantasie�n de 9/11 gebeurtenissen tot conspiracy's te verklaren.

Beste Thorax,

Ondanks het feit dat er inderdaad Moslims zijn geweest die zich ook in mijn ogen hebben misdragen na de aanslagen in de VS, mag je niet uit ogen verliezen dat heel veel Moslims de aanslagen veroordeelden. Vooraanstaande Moslimleiders, diverse Moslimlanden en ontelbare Moslims wereldwijd veroordeelden de aanslagen masaal. Die paar puber die hun verstand niet gebruikten zijn niet onze meest vooraanstaande leden van de Ummah. Voorts is het ook zo dat deze moordenaars vele onschuldige Moslims de dood hebben ingejaagd, dus elke bejubeling van deze misdaad tegen de mensheid dient te worden veroordeeld. Degene die blij kan zijn met de dood van zovelen is in mijn ogen niet goed bij zijn hoofd.

Vergeet aub niet dat iedere juichende Moslim de Ummah vertegenwoordigd. Ik zie een extremistische zionist ook niet als voorbeeld voor de Joods gemeenschap!

Groet, Abdul-Khaliq

 

Mooie woorden maken nog geen goede daden!
Terug naar boven
DruideHerne Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 24 juni 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 834
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote DruideHerne Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 20 februari 2007 om 10:21

Ik denk dat men niet hoeft te twijfelen dan Bin Laden en al Qaida verantwoordelijk zijn voor die aanslagen. Al was het maar omdat die deze zelf heeft geclaimed.

Toch zegt dit nog niet alles .

Want hoe zit het bv met de banden bvan de USA met deze groepering?

Hoe en met welk geld werden deze opgericht?

Wat was de Rol van de USA hierin?

AlQaida ontstond tijdens de oorlog van de afganen tegen deSovjet.

Het is geen geheim dat deze werden ondersteund door de USA.

Bin Laden wordt geacht heel rijk te zijn , maar hoe kan hij die rijkdom aanspreken zonder ondersteuning van het bankwezen?

Hoe zit het met die familie van hem die note bene tot de directe vrienden van Bush behoren?

 

 

 

 

 

Terug naar boven
jiyuu Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 30 januari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2357
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote jiyuu Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 20 februari 2007 om 16:35

In eerste instantie geplaatst door DruideHerne

�AlQaida ontstond tijdens de oorlog van de afganen tegen deSovjet. Het is geen geheim dat deze werden ondersteund door de USA.

 

 

Als je ook maar enig bewijs hiervoor hebt, dan lees ik dat graag. Want dit is pas echt klinklare onzin.

 

In eerste instantie geplaatst door Thorax

Aan de andere kant waren het juist moslims die wereldwijd juichten en klapten toen de torens waren ingestort.

 

NOT! Ik weet nog heel goed waar ik was op dat moment. En ik kan je vertellen dat Chinezen, Brazilianen, Columbianen, Surinamers (mijn familie die ongelovig is), Cubanen, Afrikanen, Russen, Argentijnen, Peruanen en zelfs Amerikanen hebben zitten juichen op dat moment. Niet omdat er doden vielen, maar omdat Amerika eens hetzelfde heeft ervaren wat ze anderen al decennia lang aandoen. �Koekje van eigen deeg� zei mijn familie in Suriname.

Maar jullie zien natuurlijk alleen Marokkanen juichen.

www.hhugs.org.uk/
Terug naar boven
moslimboy212 Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 23 maart 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 736
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote moslimboy212 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 20 februari 2007 om 17:17
tegenwoordig zijn moslims Marokkanen en zijn Marokkanen moslims.

als ik soms praat met kufars en we praten bv over voetballers en ik zeg dan dat Franck Ribery (sterspeler van Frankrijk) moslim is, dan krijg ik die achterlijke opmerking: hoe kan dat nu, hij is toch geen marokkaan ?

tjah, wat dan op dat moment in mijn hoofd rondgaat is erger dan 9/11........


 

laa ilaha illalah
Terug naar boven
jiyuu Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 30 januari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2357
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote jiyuu Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 21 februari 2007 om 03:05
In eerste instantie geplaatst door moslimboy212

tegenwoordig zijn moslims Marokkanen en zijn Marokkanen moslims.

als ik soms praat met kufars en we praten bv over voetballers en ik zeg dan dat Franck Ribery (sterspeler van Frankrijk) moslim is, dan krijg ik die achterlijke opmerking: hoe kan dat nu, hij is toch geen marokkaan ?

tjah, wat dan op dat moment in mijn hoofd rondgaat is erger dan 9/11........


 



assalaamu alaikum mijn broeder,

Je hebt nu eenmaal goede en minder goede mensen op de wereld rondlopen, zorg ervoor dat je met de goede omgaat. je gaat niets aan de rest kunnen veranderen.
www.hhugs.org.uk/
Terug naar boven
Stampertje Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 03 juli 2006
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 503
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Stampertje Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 21 februari 2007 om 05:35

Ik was op huwelijksreis.. en ik vergeet nooit meer het moment... de verbijstering.
Maar ik zal een andere aanslag ook nooit vergeten.. die raakt me nog dieper. En nooit vergeet ik wat ik aan doen was toen. Met kleine uk op schoot hoor je dat ze school binnen gevallen zijn .. en dan even later .........
En al wie juicht vind ik zoiezo fout. Op zich waant Amerika zich onoverwinnelijk en mochten ze maybe wel een lesje leren. Maar niet.. nooit ten koste van onschuldige slachtoffers.

Terug naar boven
moslimboy212 Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 23 maart 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 736
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote moslimboy212 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 21 februari 2007 om 05:43
hetgeen wat ik ook al meerdere malen heb gehoord hierover is dat de burgemeester van NY die dag NY niet binnen mocht van de CIA. ze hadden een vermoeden dat er een aanslag ging worden gepleegd dus mocht de burgemeester die dag NY niet binnen.

of dit waar is weet ik niet..........
laa ilaha illalah
Terug naar boven
 Post Reply Post Reply Pagina  12>

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.109 seconden.