Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

�Michael Jackson wordt moslim�

 Post Reply Post Reply
Schrijver
FATIH Bekijk dropdown
Newbie
Newbie
Avatar

Lid geworden: 31 december 2003
Online status: Offline
Berichten: 45
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote FATIH Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: �Michael Jackson wordt moslim�
    Geplaatst op: 24 februari 2007 om 15:34

'Michael Jackson wordt moslim'

Uitgegeven: 23 februari 2007 23:54

AMSTERDAM - Michael Jackson zal zich volgens zijn broer Jermaine waarschijnlijk tot de islam bekeren.

In een interview met de Britse krant The Muslim News zegt Jermaine Jackson, die zelf sinds 1989 moslim is, dat zijn broer zeer ge�nteresseerd is in de islam en zich in het geloof heeft verdiept. 

De 52-jarige Jermaine Jackson woont in Bahrein, waar ook Michael sinds enige tijd woont.

Prachtig

"Toen ik terugkwam uit Mekka heb ik hem een heleboel boeken gegeven en hij heeft me een heleboel over mijn geloof gevraagd en ik hem verteld dat het vreedzaam en prachtig is", aldus Jermaine.

 

http://www.nu.nl/news/987545/62/%27Michael_Jackson_wordt_mos lim%27.html

Terug naar boven
Juan Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 12 juli 2006
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 144
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Juan Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 24 februari 2007 om 15:59
Mja, hij wordt natuurlijk niet voor niets 'Wacko Jacko' genoemd.
Terug naar boven
afghanmoslim Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 03 maart 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 192
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote afghanmoslim Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 24 februari 2007 om 17:46

Mja, hij wordt natuurlijk niet voor niets 'Wacko Jacko' genoemd.

Islam heeft gekkere mensen geholpen.

Moge Allah swt hem leiden en hem vergeven voor al zijn kleine en grote zondes(als al die grote waar zijn).

Salaam

Terug naar boven
Abdul-Khaliq Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 786
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Abdul-Khaliq Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 25 februari 2007 om 06:48

Asalaam Alaikum vanuit een zonovergoten Egypte,

Helaas werd deze man altijd Wacko Jacko genoemd. In potentie was het een groot artiest. Ik hoop voor hem dat hij via de islam een normaal leven kan opbouwen!

Wa Salaam Alaikum

Mooie woorden maken nog geen goede daden!
Terug naar boven
rahima Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 18 november 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 127
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote rahima Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 25 februari 2007 om 07:54

salaam,

 

Massalah...en al die mensen die hem zogenaamd aanbidden zullen volgen en zullen uiteindelijk ook het ligt zien. Ik wist het..

salaam

A stranger just might be a friend you'll never meet
Terug naar boven
alzukar Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2589
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote alzukar Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 25 februari 2007 om 15:40
Ik heb altijd gedacht dat Michael Jackson z�lf een religie was. Tsjonge-tsjonge, in wat voor een wereld leven wij! Ja, en inderdaad, straks al die groupies achter hem aan! Dat bekeert er maar op los! Sorry hoor, maar voor mij des te meer: geen religie, welke dan ook! Ik hou 't gewoon eenvoudig.

Terug naar boven
rahima Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 18 november 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 127
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote rahima Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 25 februari 2007 om 16:24
alzakur, je zou he leven zooveel beter begrijpen als je gelovig iwas.
A stranger just might be a friend you'll never meet
Terug naar boven
Juan Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 12 juli 2006
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 144
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Juan Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 25 februari 2007 om 16:29
Wel, ik wil de pret niet bederven, maar niets uit het persbericht doet me ook maar enigszins vermoeden dat Wacko Jacko daadwerkelijk voor de islam heeft gekozen. That said, van mij mocht 'm hoor. Ik kan me gewoon niet van de indruk ontdoen dat het praatjes zijn.
Terug naar boven
alzukar Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2589
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote alzukar Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 26 februari 2007 om 03:59
In eerste instantie geplaatst door rahima

alzakur, je zou he leven zooveel beter begrijpen als je gelovig iwas.


Instinctmatig heb ik die Jackson nooit gemogen, en na die affaires was hij voor mij helemaal "haram" om in jouw termen te spreken. In mijn huis geldt: geen muziek of wat dan ook van die Jackson. En wat dat "gelovig" zijn betreft, dat uit zich bij mij onder andere in, nu al weer zo'n dertig jaar, actief bezig zijn op gebied van milieu en natuur, het bewust zijn van auto-loos, het niet-maken van vliegreisjes enz.enz. Met lede ogen zie ik aan hoe ook vele van jouw broeders en zusters in hun levens duizenden liters brandstof verstoken waaraan nog het bloed kleeft van even zovele broeders en zusters.
Wil je les in "gelovig" zijn?
Terug naar boven
taqwaa Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2036
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote taqwaa Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 26 februari 2007 om 04:01

 jaloezie is ook hier aanwezig---

�� ��� �� ������ .. ���� ��� ������ .. ����� ������� ������ .. ���� ����� ����� ������
Terug naar boven
alzukar Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2589
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote alzukar Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 26 februari 2007 om 04:10
In eerste instantie geplaatst door taqwaa

jaloezie is ook hier aanwezig---



Zou het?
Terug naar boven
Abdul-Khaliq Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 786
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Abdul-Khaliq Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 26 februari 2007 om 11:02

Het is altijd bijzonder om te horen dat de niet gelovigen, niet gelovig zijn!

 

Mooie woorden maken nog geen goede daden!
Terug naar boven
alzukar Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2589
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote alzukar Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 26 februari 2007 om 12:04
Als ik geloofde wat jij gelooft dan geloofde ik mijzelf niet
Terug naar boven
Rasoul Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 30 oktober 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 55
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Rasoul Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 26 februari 2007 om 12:44

Als zijn broer moslim is geworden waarom hij niet? Allaah leidt wie Hij wil.

Misschien zal hij zich scharen bij deze artiesten.hahaha!

http://muslimhiphop.com/index.php?p=Hip-Hop

 Moge Allaah ons alleen leidem! Amien!

Salaam alaykum

Vooroordelen zijn de schimmel van de geest. Men vindt ze alleen daar waar het licht niet komt.
Terug naar boven
Muslima66 Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 26 februari 2006
Online status: Offline
Berichten: 308
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Muslima66 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 27 februari 2007 om 02:12

Assalamu alaikum

Hier een link van een interview met Jermaine Jackson.....Hierin vertelt hij..hoe hij zijn rust en vrede heeft gevonden in de Islaam. En ook waarom hij graag wil dat zijn broer Michael Jackson zich moet bekeren tot de Islaam.


http://www.turntoislam.com/forum/showthread.php?t=7595

Wa alaikum salaam

Terug naar boven
Rasoul Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 30 oktober 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 55
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Rasoul Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 27 februari 2007 om 12:00
In eerste instantie geplaatst door Rasoul

Als zijn broer moslim is geworden waarom hij niet? Allaah leidt wie Hij wil.

Misschien zal hij zich scharen bij deze artiesten.hahaha!

http://muslimhiphop.com/index.php?p=Hip-Hop

 Moge Allaah ons alleen leidem! Amien!

Salaam alaykum

Alleen = allen

leidem=leiden

foutje

Vooroordelen zijn de schimmel van de geest. Men vindt ze alleen daar waar het licht niet komt.
Terug naar boven
 Post Reply Post Reply

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.094 seconden.