Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

Worden we collectief misleid?

 Post Reply Post Reply
Schrijver
Abdul-Khaliq Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 786
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Abdul-Khaliq Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: Worden we collectief misleid?
    Geplaatst op: 12 maart 2007 om 15:39

Salaam Alaikum,

Onderstaand een link naar een zeer interessante documentaire. Worden we werkelijk collectief besodemieterd? Op basis van de voorgeschotelde data en informatie lijkt het er wel op. Wordt de menselijke vooruitgang bewust gefrustreerd? Wie heeft er belang bij als Afrika, Rusland en/of latijns-Amerika zich niet verder kunnen ontwikkelen omdat de zogenaamde milieulobby dit afkeurt ivm de globale opwarming van de aarde?

Ik ben benieuwd naar jullie mening.

http://video.google.com/videoplay?docid=-4520665474899458831 &q=The+Great+Global+Warming+Swindle

Salaam

Mooie woorden maken nog geen goede daden!
Terug naar boven
alzukar Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2589
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote alzukar Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 12 maart 2007 om 18:00
Los van een broeikas-effect, is het in korte tijd opstoken van het erfgoed van komende generaties op z�ch al misdadig. Dit nog afgezien van de conflicten die e.e.a. teweegbrengt.

Naar het schijnt circuleert je link van hierboven ��k op de amerikaanse Bible Belt ("Breaking Christian News"). En d��r dan weer om aan te tonen dat het broeikaseffect-verhaal onderdeel is van een wereldcomplot van de "Commies" (de rooien, waartoe o.a. ook de Democraten, de Verenigde Naties en ontaard Europa worden gerekend) tegen het "Christelijk Gelovig Amerika" van George Bush.

Verder is besodemieteren mensen gewoon eigen. Als overlevingsstrategie. In het groot (politiek, religie) en in het klein (in relaties, op de werkvloer). Daarom werden ze ook uit het Aards Paradijs gesodemieterd.
Terug naar boven
Abdul-Khaliq Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 786
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Abdul-Khaliq Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 13 maart 2007 om 12:28

In eerste instantie geplaatst door alzukar

Los van een broeikas-effect, is het in korte tijd opstoken van het erfgoed van komende generaties op z�ch al misdadig. Dit nog afgezien van de conflicten die e.e.a. teweegbrengt.

Naar het schijnt circuleert je link van hierboven ��k op de amerikaanse Bible Belt ("Breaking Christian News"). En d��r dan weer om aan te tonen dat het broeikaseffect-verhaal onderdeel is van een wereldcomplot van de "Commies" (de rooien, waartoe o.a. ook de Democraten, de Verenigde Naties en ontaard Europa worden gerekend) tegen het "Christelijk Gelovig Amerika" van George Bush.

Verder is besodemieteren mensen gewoon eigen. Als overlevingsstrategie. In het groot (politiek, religie) en in het klein (in relaties, op de werkvloer). Daarom werden ze ook uit het Aards Paradijs gesodemieterd.

Eerlijk gezegd vind ik het niet zo heel interresant waar deze link allemaal circuleerd, belangrijk is dat hij circuleerd! Ik ben niet zo`n complottheorieaanhanger, maar als je de clip helemaal bekeken hebt kan enige fronzing van de wenkbrauwen ook jou niet ontgaan zijn. 

Als de heren professoren en wetenschappers in de clip werkelijk gelijk hebben, dan is dat een regelrechte ramp. Dit betekent dus werkelijk dat wij worden belast met allerlei milieumaatregelen (kosten) waar feitelijk geen noodzaak toe is. Complete continenten zullen op verkeerde gronden geen groei mogen doormaken. De armen blijven arm, de rijken blijven rijk. Welke werelddelen hebben voordeel bij deze politiek? De VS, Europa, delen van Azie?

Hopelijk wandelt Juan hier nog even lans om een wetenschappelijke kijk op de zaak te geven. Of is hij niet langer actief hier?

Groet,

 

Mooie woorden maken nog geen goede daden!
Terug naar boven
alzukar Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2589
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote alzukar Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 13 maart 2007 om 18:17
In eerste instantie geplaatst door Abdul-Khaliq

In eerste instantie geplaatst door alzukar

Los van een broeikas-effect, is het in korte tijd opstoken van het erfgoed van komende generaties op z�ch al misdadig. Dit nog afgezien van de conflicten die e.e.a. teweegbrengt. Naar het schijnt circuleert je link van hierboven ��k op de amerikaanse Bible Belt ("Breaking Christian News"). En d��r dan weer om aan te tonen dat het broeikaseffect-verhaal onderdeel is van een wereldcomplot van de "Commies" (de rooien, waartoe o.a. ook de Democraten, de Verenigde Naties en ontaard Europa worden gerekend) tegen het "Christelijk Gelovig Amerika" van George Bush. Verder is besodemieteren mensen gewoon eigen. Als overlevingsstrategie. In het groot (politiek, religie) en in het klein (in relaties, op de werkvloer). Daarom werden ze ook uit het Aards Paradijs gesodemieterd.


Eerlijk gezegd vind ik het niet zo heel interresant waar deze link allemaal circuleerd, belangrijk is dat hij circuleerd! Ik ben niet zo`n complottheorieaanhanger, maar als je�de clip helemaal bekeken hebt kan enige fronzing van de wenkbrauwen�ook�jou niet�ontgaan zijn.�


Als de heren professoren en wetenschappers in de clip werkelijk gelijk hebben, dan is dat een regelrechte ramp. Dit betekent dus werkelijk dat wij worden belast met allerlei milieumaatregelen (kosten)�waar feitelijk geen noodzaak toe is. Complete continenten zullen op�verkeerde gronden geen groei mogen doormaken. De armen blijven arm, de rijken blijven rijk. Welke werelddelen hebben voordeel bij deze politiek? De VS, Europa, delen van Azie?


Hopelijk wandelt Juan hier nog even lans om een wetenschappelijke kijk op de zaak�te geven. Of is hij niet langer actief hier?


Groet,




Mijn vraag aan jou is of hier wellicht jouw geweten knaagt waar het je eigen consumptief gedrag betreft. En of je bezig bent met het zoeken van een uitweg uit deze, voor jou benarde, situatie.
Terug naar boven
Abdul-Khaliq Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 786
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Abdul-Khaliq Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 14 maart 2007 om 01:18
In eerste instantie geplaatst door alzukar

In eerste instantie geplaatst door Abdul-Khaliq

In eerste instantie geplaatst door alzukar

Los van een broeikas-effect, is het in korte tijd opstoken van het erfgoed van komende generaties op z�ch al misdadig. Dit nog afgezien van de conflicten die e.e.a. teweegbrengt. Naar het schijnt circuleert je link van hierboven ��k op de amerikaanse Bible Belt ("Breaking Christian News"). En d��r dan weer om aan te tonen dat het broeikaseffect-verhaal onderdeel is van een wereldcomplot van de "Commies" (de rooien, waartoe o.a. ook de Democraten, de Verenigde Naties en ontaard Europa worden gerekend) tegen het "Christelijk Gelovig Amerika" van George Bush. Verder is besodemieteren mensen gewoon eigen. Als overlevingsstrategie. In het groot (politiek, religie) en in het klein (in relaties, op de werkvloer). Daarom werden ze ook uit het Aards Paradijs gesodemieterd.


Eerlijk gezegd vind ik het niet zo heel interresant waar deze link allemaal circuleerd, belangrijk is dat hij circuleerd! Ik ben niet zo`n complottheorieaanhanger, maar als je de clip helemaal bekeken hebt kan enige fronzing van de wenkbrauwen ook jou niet ontgaan zijn. 


Als de heren professoren en wetenschappers in de clip werkelijk gelijk hebben, dan is dat een regelrechte ramp. Dit betekent dus werkelijk dat wij worden belast met allerlei milieumaatregelen (kosten) waar feitelijk geen noodzaak toe is. Complete continenten zullen op verkeerde gronden geen groei mogen doormaken. De armen blijven arm, de rijken blijven rijk. Welke werelddelen hebben voordeel bij deze politiek? De VS, Europa, delen van Azie?


Hopelijk wandelt Juan hier nog even lans om een wetenschappelijke kijk op de zaak te geven. Of is hij niet langer actief hier?


Groet,


 



Mijn vraag aan jou is of hier wellicht jouw geweten knaagt waar het je eigen consumptief gedrag betreft. En of je bezig bent met het zoeken van een uitweg uit deze, voor jou benarde, situatie.

Mijn excuses alzukar, maar je slaat in je gedachte over mijn consumptiegedrag werkelijk compleet de plank mis (je hebt helemaal geen idee hoe ik met het milieu omga). Benarde situatie? Ik heb sterk het gevoel dat je de boodschap niet begrijpt, of niet wilt begrijpen. Je reactie valt me een beetje tegen van je.....

Mooie woorden maken nog geen goede daden!
Terug naar boven
alzukar Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2589
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote alzukar Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 14 maart 2007 om 06:13
Beste Abdul-Khaliq
Het was maar een vraag.Ik heb inmiddels geleerd om uiterst oplettend te zijn t.a.v. verborgen motieven wanneer onrecht ten tonele wordt gevoerd. Wie zegt jou dat de makers/financiers van die video �cht zo begaan zijn met het lot van de armen? Bestaat er d��rover een gedegen bewijsvoering-tot-op-de-bodem? Ofwel: blijf nuchter, pas erg op dat je jezelf niet laat meeslepen vanuit een groot sociaal besef.

Wat betreft het wetenschappelijk waarheidsgehalte van de video kun je, wanneer dat je �cht interesseert, als burger gewoon te rade gaan bij bijvoorbeeld Stichting Natuur & Milieu of bij de wetenschapswinkels van de universiteiten.

Voor het overige blijf ik bij mijn stelling dat het, los van een broeikaseffect, misdadig is om het erfgoed van komende generaties in korte tijd op te stoken.
Terug naar boven
Abdul-Khaliq Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 786
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Abdul-Khaliq Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 14 maart 2007 om 06:21

In eerste instantie geplaatst door alzukar

Beste Abdul-Khaliq
Het was maar een vraag.Ik heb inmiddels geleerd om uiterst oplettend te zijn t.a.v. verborgen motieven wanneer onrecht ten tonele wordt gevoerd. Wie zegt jou dat de makers/financiers van die video �cht zo begaan zijn met het lot van de armen? Bestaat er d��rover een gedegen bewijsvoering-tot-op-de-bodem? Ofwel: blijf nuchter, pas erg op dat je jezelf niet laat meeslepen vanuit een groot sociaal besef.

Wat betreft het wetenschappelijk waarheidsgehalte van de video kun je, wanneer dat je �cht interesseert, als burger gewoon te rade gaan bij bijvoorbeeld Stichting Natuur & Milieu of bij de wetenschapswinkels van de universiteiten.

Voor het overige blijf ik bij mijn stelling dat het, los van een broeikaseffect, misdadig is om het erfgoed van komende generaties in korte tijd op te stoken.

Voor wat betreft je stelling heb je natuurlijk helemaal gelijk, het is echter niet de discussie of de beschikbare fossiele brandstoffen door onze generatie mag worden opgebrand, het is de vraag of de uitwerking van de verbranding nu werkelijk de aarde opwarmt. De lobby wil ons laten geloven dat de aarde opwarmt door onze huidige Co2 uitstoot, terwijl er dus klaarblijkelijk helemaal geen consensus is op grote schaal in de wetenschap zelf. De lobby en de milieubeweging dicteert op dit onderwerp.

Mooie woorden maken nog geen goede daden!
Terug naar boven
alzukar Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2589
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote alzukar Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 14 maart 2007 om 06:52
Beste Abdul-Khaliq,
E�n probleem bij theorie�n over het broeikaseffect is dat je ze niet zomaar even snel d.m.v. een grootschalig experiment aan het object-in-kwestie kunt verifie�ren. Dit probleem is vergelijkbaar met wat speelt bij de evolutietheorie.
Ten aanzien van w�t er hier door w�e wordt gedicteerd (wetenschappelijke bevindingen versus belangenlobbies)zou ik t�ch eens te rade gaan bij de instellingen die ik hierboven noem. Dat lijkt me wel zo eerlijk alvorens tot conclusies over te gaan.
Terug naar boven
Abdul-Khaliq Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 786
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Abdul-Khaliq Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 14 maart 2007 om 07:54

Ik constateer enkel een tegengeluid, welke recht heeft om gehoord te worden.

Mooie woorden maken nog geen goede daden!
Terug naar boven
alzukar Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2589
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote alzukar Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 14 maart 2007 om 17:36
Beste Abdul-Khaliq,
1.Er heeft opwarming plaats. Die vraagt om maatregelen;
2. Er zijn, los van die opwarming, genoeg argumenten om de huidige misdadige cultuur van luxe verspilling in te dammen;
3. Het onder 1. en 2. gestelde blijft gewoon zoals het is. Los van de uitkomst van de discussie over de vraag in hoeverre de mens oorzaak is van genoemde opwarming.

Dus: tegengeluid best. W�lkom zelfs uit oogpunt van wetenschapsvorming. Maar: w�t lost het op?



Terug naar boven
postpentacost Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 24 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2164
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote postpentacost Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 14 maart 2007 om 19:44
ik geloof niet dat we "besodemieterd" worden.
Deze uitdrukking vind ik namelijk niet op zijn plaats en stuitend. Het
woord grijpt namelijk terug op de pratijken van de inwoners van Sodom.
Hun hoogste genot bestond uit het verkrachten van vreemdelingen van
het zelfde geslacht; een praktijk die later sodomie werd genoemd.
16 Want God had de wereld zo lief dat hij zijn enige Zoon heeft gegeven, opdat iedereen die in hem gelooft niet verloren gaat, maar eeuwig leven heeft.(Johannes 3,16)
Terug naar boven
Abdul-Khaliq Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 786
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Abdul-Khaliq Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 15 maart 2007 om 01:10

 daar heb ik geen seconde bij stilgestaan. Maar ik ben dan ook geen taalpurist.

Mooie woorden maken nog geen goede daden!
Terug naar boven
Juan Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 12 juli 2006
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 144
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Juan Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 15 maart 2007 om 04:07
In eerste instantie geplaatst door Abdul-Khaliq

Hopelijk wandelt Juan hier nog even lans om een wetenschappelijke kijk op de zaak te geven. Of is hij niet langer actief hier?



Toch wel, maar ik heb het nogal druk. Ik zal proberen ��n dezer het filmpje eens te bekijken.
Terug naar boven
Abdul-Khaliq Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 786
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Abdul-Khaliq Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 15 maart 2007 om 04:10
In eerste instantie geplaatst door Juan

In eerste instantie geplaatst door Abdul-Khaliq

Hopelijk wandelt Juan hier nog even lans om een wetenschappelijke kijk op de zaak te geven. Of is hij niet langer actief hier?



Toch wel, maar ik heb het nogal druk. Ik zal proberen ��n dezer het filmpje eens te bekijken.

Hallo Juan,

Fijn dat je reageert, ik ben zeer benieuwd naar je mening. Bij mij komt het geloofwaardig over, maar hoor en wederhoor blijft ook bij mij van groot belang!

Groet!

Mooie woorden maken nog geen goede daden!
Terug naar boven
r4mz1 Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 16 februari 2006
Online status: Offline
Berichten: 41
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote r4mz1 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 15 maart 2007 om 15:38
jullie maakten me nieuwsgierig, jammer dat de link niet meer werkt.
Terug naar boven
Abdul-Khaliq Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 786
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Abdul-Khaliq Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 15 maart 2007 om 16:01
Mooie woorden maken nog geen goede daden!
Terug naar boven
Abdul-Khaliq Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 786
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Abdul-Khaliq Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 17 maart 2007 om 09:11

Ondertussen beginnen steeds meer mensen en media zich met dit onderwerp te bemoeien.

http://www.telegraaf.nl/uwtelegraaf/watuzegt/60510051/Het_is _mijn_plicht_te_protesteren_tegen_de_CO2-gekte.html?p=25,1

Mooie woorden maken nog geen goede daden!
Terug naar boven
Juan Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 12 juli 2006
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 144
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Juan Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 18 maart 2007 om 09:37
Ik heb intussen de helft kunnen bekijken. Erg interessant allemaal. Het zou me teveel tijd kosten om eens de juiste wetenschappelijke bronnen te checken, maar op zich zou het volgens mij gerust kunnen kloppen dat de rol van co2 overschat is. De documentaire schippert nogal tussen verschillende topics, iets wat me nogal stoort.
- bestaat global warming, en is het een fenomeen waar we rekening moeten houden?
naar mijn mening: ja. Het is uiteraard een feit dat het aards klimaat niet stabiel is, en dat een klimaatsverandering iets 'natuurlijks' is. Dat wil nog niet zeggen dat het leuk voor ons zal zijn.
- Is de klimaatsverandering ge�nduceerd door mensen?
Dat is m.i. nog steeds een (zeer complex) onderwerp voor onderzoek. Het ziet er naar uit dat we niet helemaal vrijuit gaat, maar ik zie het wel als mogelijk dat ons aandeel in het verhaal wel eens kleiner dan gedacht zou kunnen zijn.
- Als het voorgaande klopt, is het co2?
De docu doet hard z'n best om ons aan te tonen dat ons aandeel in de productie van co2 relatief klein is, maar op zich zegt dat nog niets over de gevolgen van een verandering in het co2 peil.
- is de klimaatlobby onderdeel van een groot complot om de ontwikkeling van afrika en andere armere streken tegen te houden?
Kom zeg.
- Worden onderzoeksresultaten vervalst om meer geld binnen te rijven?
Mogelijk, plaatselijk. Dit is moeilijk vol te houden als algemene tendens, omdat er interne en externe controle is op publicaties, binnen de opzet van peer-reviewed publiceren. Als het ene labo fondsen binnenrijft met een vervalst onderzoek, zal de rest wel gaan steigeren. Dus ik geloof niet dat dit collectief en op grote schaal mogelijk is.

Ik vind het wetenschappelijke luik interessant genoeg om zelf eens op zoek te gaan naar relevante literatuur, maar als geheel kon de eerste helft van de docu me zeker niet overtuigen.
Terug naar boven
Abdul-Khaliq Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 786
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Abdul-Khaliq Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 18 maart 2007 om 10:56

Dan wacht ik nog even met reageren zodra je de documentaire in zijn geheel gezien hebt en ook als zodoende hebt kunnen beoordelen.

 

Mooie woorden maken nog geen goede daden!
Terug naar boven
Juan Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 12 juli 2006
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 144
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Juan Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 18 maart 2007 om 15:56
Dat zou best nog wel even kunnen duren.
Terug naar boven
Abdul-Khaliq Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 786
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Abdul-Khaliq Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 18 maart 2007 om 17:01

Geduld is en blijft een der schoonste zaken.

Met andere woorden, doe rustig aan, maar schiet wel een beetje op!

 

Mooie woorden maken nog geen goede daden!
Terug naar boven
alzukar Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2589
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote alzukar Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 19 maart 2007 om 07:38
In eerste instantie geplaatst door Abdul-Khaliq

Geduld is�en blijft een der schoonste zaken.


Met andere woorden, doe rustig aan, maar schiet wel een beetje op!




Tip: je zou de argumentaties uit de video hier verkort kunnen samenvatten. E�n daarvan is, naar ik begreep, dat de klimaatsimulatiemodellen nogal gevoelig zouden zijn voor kleine variaties in de systeemparameters waardoor het betrekkelijk eenvoudig is om, bij gegeven input, de output in een gewenste richting te "masseren".
Verder vond ik de volgende site met daar o.a. de invloed van de zon:
http://noorderlicht.vpro.nl/dossiers/21297853/hoofdstuk/2129 8206
Terug naar boven
Abdul-Khaliq Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 786
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Abdul-Khaliq Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 23 april 2007 om 13:20
Gaat het nog lukken Juan?
Mooie woorden maken nog geen goede daden!
Terug naar boven
 Post Reply Post Reply

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.125 seconden.