Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

Is werken bij de politie haram?

 Post Reply Post Reply Pagina  12>
Schrijver
Jamilla Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 16 oktober 2007
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Jamilla Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: Is werken bij de politie haram?
    Geplaatst op: 16 oktober 2007 om 05:43
Hoi ik ben Jamilla en ik speel in de serie West Side (check op  http://web.at5.nl/westside ) In de serie wil ik graag bij de politie, maar ik ben bang voor wat mijn familie hier van denkt. Is het haram om bij de politie te werken of is dit gewoon een fabeltje?
Terug naar boven
mona88 Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 02 oktober 2007
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 4
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote mona88 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 16 oktober 2007 om 15:33
volgens mij is datniet haram... teminste..zo iets heb ik nog nooit gehoord...hopelijk weet je het snel
Terug naar boven
Storm Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 12 april 2007
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 17
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Storm Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 24 juni 2008 om 23:25
leuke serie!
Terug naar boven
oegt_najiha Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 05 februari 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 905
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote oegt_najiha Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 27 juni 2008 om 10:40

In eerste instantie geplaatst door Jamilla

Hoi ik ben Jamilla en ik speel in de serie West Side (check op  http://web.at5.nl/westside ) In de serie wil ik graag bij de politie, maar ik ben bang voor wat mijn familie hier van denkt. Is het haram om bij de politie te werken of is dit gewoon een fabeltje?

hahahahaa, jij bent grappig, jij danst toch ook in de serie? denk je dat dat minder haram is ofzo? StagfiroUallah.

mohiem, als politieagente moet je mannen vast houden (bijvb. als je ze aanhoud en je meot ze arresteren... en je mag het andere geslacht niet aanraken tenzij het je mahram is ;)

ik hoop dat je hier wat aanhebt. ik vind het eerlijk gezegt een beetje een rare vraag van je, omdat je in de serie zelf ook heel veel dingen al doet die haram zijn!

Moge Allaah ons leiden. Amien

"En wie spreekt beter woord dan hij die mensen tot Allah uitnodigt en goede werken verricht en zegt: 'Waarlijk, ik behoor tot de Moslims'."

(Suraat el-fussielet 33)
Terug naar boven
alzukar Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2589
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote alzukar Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 07 juli 2008 om 23:27
In eerste instantie geplaatst door oegt_najiha



mohiem, als politieagente moet je mannen vast houden (bijvb. als je ze aanhoud en je meot ze arresteren... en je mag het andere geslacht niet aanraken tenzij het je mahram is ;)


Moge Allaah ons leiden. Amien



Betekent dit bijvoorbeeld dat je jezelf door een kerel, die niet je mahram is, zomaar met een hamer op je hoofd moet laten slaan? Dus dat je dat als moslima niet mag verhinderen door die kerel beet te pakken?
Terug naar boven
alzukar Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2589
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote alzukar Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 14 juli 2008 om 00:58
Ha-ha   
Terug naar boven
oegt_najiha Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 05 februari 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 905
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote oegt_najiha Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 19 juli 2008 om 20:21
In eerste instantie geplaatst door alzukar

In eerste instantie geplaatst door oegt_najiha



mohiem, als politieagente moet je mannen vast houden (bijvb. als je ze aanhoud en je meot ze arresteren... en je mag het andere geslacht niet aanraken tenzij het je mahram is ;)


Moge Allaah ons leiden. Amien



Betekent dit bijvoorbeeld dat je jezelf door een kerel, die niet je mahram is, zomaar met een hamer op je hoofd moet laten slaan? Dus dat je dat als moslima niet mag verhinderen door die kerel beet te pakken?

haha zielig hoe grappig je eigen triest heid vind,

achja sommige zullen het nooit snappen he;)

die blijven doof en blind ;)

Moge Allah je leiden!

toedels vriend ;)

"En wie spreekt beter woord dan hij die mensen tot Allah uitnodigt en goede werken verricht en zegt: 'Waarlijk, ik behoor tot de Moslims'."

(Suraat el-fussielet 33)
Terug naar boven
oegt_najiha Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 05 februari 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 905
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote oegt_najiha Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 19 juli 2008 om 20:23

In eerste instantie geplaatst door alzukar

Ha-ha   

 

ooh ja nog ff antwoord op je vraag!

Als iedere man zich zou gedragen als de profeet ;) zou een man het niet eens in zijn hoofd halen om een vrouw pijn te doen :)

de profeet was vredelievend :D

en dan nog iets, tuurlijk mag een vrouw zich dan verzetten het gaat om de intenties. de vrouw doet het dan niet met voorbedachte rade! terwijl als je er voor kiest om politieagente te worden dan weet je wat je te doen staat:D

"En wie spreekt beter woord dan hij die mensen tot Allah uitnodigt en goede werken verricht en zegt: 'Waarlijk, ik behoor tot de Moslims'."

(Suraat el-fussielet 33)
Terug naar boven
alzukar Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2589
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote alzukar Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 20 juli 2008 om 22:50
Hmm... Het lijkt mij onwaarschijnlijk dat iemand politieagente wordt met de bedoeling om dan fijn mannen te kunnen gaan aanraken. Maar misschien denk jij van w�l wat dan -voor mij- iets zegt over jou.

Aangepast door alzukar
Terug naar boven
oegt_najiha Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 05 februari 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 905
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote oegt_najiha Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 25 juli 2008 om 22:09

In eerste instantie geplaatst door alzukar

Hmm... Het lijkt mij onwaarschijnlijk dat iemand politieagente wordt met de bedoeling om dan fijn mannen te kunnen gaan aanraken. Maar misschien denk jij van w�l wat dan -voor mij- iets zegt over jou.

 

ik vind aan mannen zitten heel leuk nou goed :moe: ben je psycholoog ofzo, of vind je het gewoon leuk om een vooroordeel te hebben?

gelukkig is het jou mening maar ;) en doet die mij niks! :D

take care mattie

peace

"En wie spreekt beter woord dan hij die mensen tot Allah uitnodigt en goede werken verricht en zegt: 'Waarlijk, ik behoor tot de Moslims'."

(Suraat el-fussielet 33)
Terug naar boven
alzukar Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2589
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote alzukar Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 28 juli 2008 om 00:48
Ik vind de uitspraak "je mag het andere geslacht niet aanraken tenzij het je mahram is" getuigen van het vooroordeel dat in elke situatie van een aanraking tussen de beide geslachten wel eens "iets" zou kunnen komen.
Terug naar boven
alzukar Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2589
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote alzukar Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 30 juli 2008 om 00:40
Overigens interesseert jouw mening mij w�l.   
Terug naar boven
oegt_najiha Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 05 februari 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 905
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote oegt_najiha Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 30 juli 2008 om 17:25

In eerste instantie geplaatst door alzukar

Ik vind de uitspraak "je mag het andere geslacht niet aanraken tenzij het je mahram is" getuigen van het vooroordeel dat in elke situatie van een aanraking tussen de beide geslachten wel eens "iets" zou kunnen komen.

 

dat zeg je goed!  WEL EENS!! ;)

"En wie spreekt beter woord dan hij die mensen tot Allah uitnodigt en goede werken verricht en zegt: 'Waarlijk, ik behoor tot de Moslims'."

(Suraat el-fussielet 33)
Terug naar boven
oegt_najiha Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 05 februari 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 905
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote oegt_najiha Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 30 juli 2008 om 17:26

In eerste instantie geplaatst door alzukar

Overigens interesseert jouw mening mij w�l.   

zo ieder zijn eigen interesse's :)

"En wie spreekt beter woord dan hij die mensen tot Allah uitnodigt en goede werken verricht en zegt: 'Waarlijk, ik behoor tot de Moslims'."

(Suraat el-fussielet 33)
Terug naar boven
alzukar Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2589
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote alzukar Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 31 juli 2008 om 00:08
In eerste instantie geplaatst door oegt_najiha

In eerste instantie geplaatst door alzukar

Ik vind de uitspraak "je mag het andere geslacht niet aanraken tenzij het je mahram is" getuigen van het vooroordeel dat in elke situatie van een aanraking tussen de beide geslachten wel eens "iets" zou kunnen komen.



dat zeg je goed!� WEL EENS!! ;)



Dus kan een moslima zonder bezwaar politieagente worden?
Terug naar boven
alzukar Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2589
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote alzukar Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 31 juli 2008 om 00:11
In eerste instantie geplaatst door oegt_najiha

In eerste instantie geplaatst door alzukar

Overigens interesseert jouw mening mij w�l.   


zo ieder zijn eigen interesse's :)



Ik mag me vergissen, maar volgens mij is dit forum o.a. bedoeld voor het leren kennen van elkaars mening
Terug naar boven
alzukar Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2589
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote alzukar Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 01 augustus 2008 om 00:29
Ha-ha
Terug naar boven
bismiallah Bekijk dropdown
Newbie
Newbie
Avatar

Lid geworden: 23 augustus 2008
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 10
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote bismiallah Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 23 augustus 2008 om 15:54
zijn we hier om ruzie te maken of elkaar te helpen??

mensen doe normaal we zijn allemaal broeders en zusters van elkaar

stagfieloallah
Terug naar boven
bismiallah Bekijk dropdown
Newbie
Newbie
Avatar

Lid geworden: 23 augustus 2008
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 10
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote bismiallah Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 23 augustus 2008 om 15:56
oooh ja en het is haraam om op tv te komen
laatstaan dat je elke week komt op een serie

het is echt haraammmmmm!!!
Terug naar boven
Marocaantje Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 juli 2003
Locatie: Saudi Arabia
Online status: Offline
Berichten: 1819
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Marocaantje Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 02 september 2008 om 16:59

Hey Alzukar,

 

Ik vind de uitspraak "je mag het andere geslacht niet aanraken tenzij het je mahram is" getuigen van het vooroordeel dat in elke situatie van een aanraking tussen de beide geslachten wel eens "iets" zou kunnen komen.

 

Die uitspraak geeft niet aan dat er bij elke aanraking met het andere geslacht iets zou kunnen gebeuren. De mogelijkheid bestaat en daarom is het beter voorkomen dan genezen.

 

Dat moslims geen alcohol mogen drinken wilt ook niet zeggen dat zo�n dergelijke uitspraak er vanuit gaat dat je bij de eerste glas al dronken wordt en gek begint te doen.

 

Hmm... Het lijkt mij onwaarschijnlijk dat iemand politieagente wordt met de bedoeling om dan fijn mannen te kunnen gaan aanraken.

 

Ik hoop het niet voor ze, anders begrijp ik wel waarom er bijna alleen maar mannelijke politie-agenten zijn.

 

Maar goed, als er een grote kans bestaat dat je daar veel mee te maken krijgt (aanraking met het andere geslacht etc.) dan is het geen slecht idee om dat te vermijden door een ander beroep te kiezen.

 

Groetjes,

 

Marocaantje

"Wees oprecht tegenover elke Moslim en keer je af van de ongelovigen".
"Jihaad will continue & the resistance will continue until we have victory, or we will be martyrs"Sheikh Yassin
Terug naar boven
alzukar Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2589
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote alzukar Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 03 september 2008 om 00:27
Beste Marocaantje,
Ik mag een uitzondering zijn maar bij de aanraking met een andere vrouw dan de mijne krijg ik geen enkel "gevoel". Zijn moslim-mannen (en -vrouwen) daarin wellicht geheel anders en zo ja, zou jij mij dan kunnen uitleggen hoe dat dan zo komt?
Groet, Alzukar

Aangepast door alzukar
Terug naar boven
oegt_najiha Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 05 februari 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 905
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote oegt_najiha Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 03 september 2008 om 17:22

In eerste instantie geplaatst door bismiallah

zijn we hier om ruzie te maken of elkaar te helpen??

mensen doe normaal we zijn allemaal broeders en zusters van elkaar

stagfieloallah

sorry hoor? maar wie maakt hier ruzie?

ik ben gewoon duidelijk. ik ben toch niet onrespectvol tegen hem? of discriminerend? zoja. excuus dan

"En wie spreekt beter woord dan hij die mensen tot Allah uitnodigt en goede werken verricht en zegt: 'Waarlijk, ik behoor tot de Moslims'."

(Suraat el-fussielet 33)
Terug naar boven
oegt_najiha Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 05 februari 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 905
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote oegt_najiha Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 03 september 2008 om 17:23

en dan nog iets

volgens mij is alzukar niet eens moslim laat staan mijn broeder

hij is wel mijn mede mens :) en daarom respecteer ik hem :)

"En wie spreekt beter woord dan hij die mensen tot Allah uitnodigt en goede werken verricht en zegt: 'Waarlijk, ik behoor tot de Moslims'."

(Suraat el-fussielet 33)
Terug naar boven
kemt Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 31 augustus 2008
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 7
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote kemt Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 03 september 2008 om 21:58
en wie heeft het wel tegen jou oegt_najiha???
en je weet nog eens niet zeker of alzukar geen moslim is.
dan kun je dat ook niet zeggen als je dat niet zeker weet
en wie zegt ook daat je hem niet respecteert
ahuum..



Duss....


Aangepast door kemt
Terug naar boven
oegt_najiha Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 05 februari 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 905
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote oegt_najiha Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 03 september 2008 om 22:16

kemt ik zou zeggen, lees het topic eens door, lijkt me duidelijk dat bismiallah het tegen mij en alzukar had, aangezien wij de enige waren die reageerden voordat zij een bericht kwam typen. eerst ff onderzoek doen voordat je mij komt zeggen wie het wel niet tegen mij heeft oke. bij voorbaat dank ;)

heb ik gezegd dat jij hebt gezegd dat ik alzukar niet respecteer dan?

kind je komt half een discussie binnen stormen en loopt tegen MIJ te zeggen.

wie het wel niet tegen mij heeft?

en je bent hier nieuw. ik heb meerdere topics gehad met alzukar waardoor ik weet dat hij geen moslim is waarschijnlijk dus kom mij niet vertellen wat ik wel en niet kan zeggen ja?

maarja who care's.

kindje stil maar gewoon tot dat je iets nuttigs hebt te melden. dan hoor ik het graag verder van je.

en een tip: als je je ergens graag mee wilt bemoeien. ga dan eerst kijken wat er aan vooraf ging oke? scheelt mij weer energie en irritatie. dankje

"En wie spreekt beter woord dan hij die mensen tot Allah uitnodigt en goede werken verricht en zegt: 'Waarlijk, ik behoor tot de Moslims'."

(Suraat el-fussielet 33)
Terug naar boven
Marocaantje Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 juli 2003
Locatie: Saudi Arabia
Online status: Offline
Berichten: 1819
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Marocaantje Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 03 september 2008 om 22:36

Hallo beste Alzukar,

 

Beste Marocaantje,
Ik mag een uitzondering zijn maar bij de aanraking met een andere vrouw dan de mijne krijg ik geen enkel "gevoel". Zijn moslim-mannen (en -vrouwen) daarin wellicht geheel anders en zo ja, zou jij mij dan kunnen uitleggen hoe dat dan zo komt?
Groet, Alzukar

 

Ik denk niet dat je een uitzondering bent hoor. Ik voel namelijk ook niets als ik zomaar bijvoorbeeld tegen een man opbots of ik geef een man een hand etc. Maar ik kan het me wel voorstellen als mannen het bijvoorbeeld niet erg zouden vinden om gefouilleerd te worden door een vrouw (en andersom misschien). Dan heb ik het over de mannen die het niet zien als formaliteit maar als flirt-gedrag.

 

Vandaar, beter voorkomen dan genezen.

 

Groetjes,

Marocaantje

"Wees oprecht tegenover elke Moslim en keer je af van de ongelovigen".
"Jihaad will continue & the resistance will continue until we have victory, or we will be martyrs"Sheikh Yassin
Terug naar boven
Marocaantje Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 juli 2003
Locatie: Saudi Arabia
Online status: Offline
Berichten: 1819
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Marocaantje Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 03 september 2008 om 22:46

Asalaam 3alaikom Warahmatoellahi ta3ala Wabarakatoehoe,

 

kemt ik zou zeggen, lees het topic eens door, lijkt me duidelijk dat bismiallah het tegen mij en alzukar had, aangezien wij de enige waren die reageerden voordat zij een bericht kwam typen. eerst ff onderzoek doen voordat je mij komt zeggen wie het wel niet tegen mij heeft oke. bij voorbaat dank ;)

heb ik gezegd dat jij hebt gezegd dat ik alzukar niet respecteer dan?

kind je komt half een discussie binnen stormen en loopt tegen MIJ te zeggen.

wie het wel niet tegen mij heeft?

en je bent hier nieuw. ik heb meerdere topics gehad met alzukar waardoor ik weet dat hij geen moslim is waarschijnlijk dus kom mij niet vertellen wat ik wel en niet kan zeggen ja?

maarja who care's.

kindje stil maar gewoon tot dat je iets nuttigs hebt te melden. dan hoor ik het graag verder van je.

en een tip: als je je ergens graag mee wilt bemoeien. ga dan eerst kijken wat er aan vooraf ging oke? scheelt mij weer energie en irritatie. Dankje

Poeh poeh, tel even tot 10 en adem even diep in�en uit. Zo hoor je niet met elkaar om te gaan, laat staan tijdens Ramadan�.

Group

Gayr InchaAllaah.

Jullie Zuster Fi Dien!!

"Wees oprecht tegenover elke Moslim en keer je af van de ongelovigen".
"Jihaad will continue & the resistance will continue until we have victory, or we will be martyrs"Sheikh Yassin
Terug naar boven
oegt_najiha Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 05 februari 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 905
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote oegt_najiha Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 04 september 2008 om 12:09
In eerste instantie geplaatst door Marocaantje

Asalaam 3alaikom Warahmatoellahi ta3ala Wabarakatoehoe,

 

Poeh poeh, tel even tot 10 en adem even diep in�en uit. Zo hoor je niet met elkaar om te gaan, laat staan tijdens Ramadan�.

Group

Gayr InchaAllaah.

Jullie Zuster Fi Dien!!

wa alaikum sallaam warhamtoe allah

na3em oegti djazakallahoe ghairen.

Gisteren was mijn dag niet, en toen kwam er shien lid die hier 3dagen lid en dan zo tegen mij praat. ewa ja dat was de druppel voor mij gister.

Gair inshallah,

dus bij deze mijn excuses. ik had niet het recht om zo op je te reageren kemt. sorry. het was gister gewoon mijn dag niet en daar kan jij helemaal niks aan doen. Inshallah vergeef je mij. djazakallahoe gairen

gair inshallah

wa salaamoe alaikum

"En wie spreekt beter woord dan hij die mensen tot Allah uitnodigt en goede werken verricht en zegt: 'Waarlijk, ik behoor tot de Moslims'."

(Suraat el-fussielet 33)
Terug naar boven
Marocaantje Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 juli 2003
Locatie: Saudi Arabia
Online status: Offline
Berichten: 1819
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Marocaantje Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 04 september 2008 om 15:10

        

wa alaikum sallaam warhamtoe allah

na3em oegti djazakallahoe ghairen.

Gisteren was mijn dag niet, en toen kwam er shien lid die hier 3dagen lid en dan zo tegen mij praat. ewa ja dat was de druppel voor mij gister.

Gair inshallah,

dus bij deze mijn excuses. ik had niet het recht om zo op je te reageren kemt. sorry. het was gister gewoon mijn dag niet en daar kan jij helemaal niks aan doen. Inshallah vergeef je mij. djazakallahoe gairen

gair inshallah

wa salaamoe alaikum

 

 

Asalaam 3alaikom Warahmatoellahi ta3ala Wabarakatoehoe,

 

Kan gebeuren. Iedereen heeft zo een keer zijn dag niet.

 

Wel eerlijk je reactie!

 

 

Jullie Zuster Fi Dien!!

"Wees oprecht tegenover elke Moslim en keer je af van de ongelovigen".
"Jihaad will continue & the resistance will continue until we have victory, or we will be martyrs"Sheikh Yassin
Terug naar boven
oegt_najiha Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 05 februari 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 905
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote oegt_najiha Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 04 september 2008 om 15:48
Alhamdoulilah :)
"En wie spreekt beter woord dan hij die mensen tot Allah uitnodigt en goede werken verricht en zegt: 'Waarlijk, ik behoor tot de Moslims'."

(Suraat el-fussielet 33)
Terug naar boven
 Post Reply Post Reply Pagina  12>

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.076 seconden.