Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

Wie Ben Ik? Wie ben jij? Emotioneel . . .

 Post Reply Post Reply
Schrijver
szy_88 Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 22 december 2007
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote szy_88 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: Wie Ben Ik? Wie ben jij? Emotioneel . . .
    Geplaatst op: 22 december 2007 om 16:42

Wie ben ik

 

Wie ben ik om Allah te verruilen voor wereldse leven? Wie ben ik om scheinheillig te doen terwijl ik (gedeeltelijk) de Waarheid ken? Wie ben ik om nog zo koppig als ik ben tegen de wil van mijn ouders in te gaan? Wie ben ik om nep gedrag te vertonen en te bidden om bescherming terwijl ik de beelden van de zonde nog herinnert!? Waarom? In de hoop geen nachtmerries te zien! Angst om iets onzinnig terwijl ik angst moet tonen voor Zijn Toorn! Ja, broeders en zuster . . . ik veracht mezelf om zoveel dingen, en wat ik bovenal verracht is dat ik, als ik weer �normaal� ben, om als dit geschreven stuk, wat uit de grond van mijn hart komt, lach JA LACH! Alsof het niets is, een moment van dwaasheid. Ik wil nog zoveel zeggen, maar het is te vroeg. Wel wil ik kwijt dat ik ook weer blij ben als ik zo�n emotioneel 'flow' heb! Want het brengt mij tot de kern van mezelf. Het zorgt voor hoop & overwinning, omdat ik een zonde heb kunnen weerstaan! Daarom wil ik jullie bedanken, want jullie hebben mij geinspireerd! Ik hoop dat jullie een (blijvend) postitef invloed op mij zullen hebben . . .

 

Wa salam,

 

Suzy

~*~ Maak Het Niet Erger! God Is Je Herder (Verlosser) =) ~*~
Terug naar boven
 Post Reply Post Reply

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.063 seconden.