Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

jullie broeder Chems_dine

 Post Reply Post Reply
Schrijver
Chems_dine Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 03 december 2008
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Chems_dine Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: jullie broeder Chems_dine
    Geplaatst op: 03 december 2008 om 15:40

Salamo Allahi Alaikoum warahmatoho wabarakatoho beste broeders en zusters

Al hamdoulillah hoe gaat met jullie Moge Allah soubhanaho wata3ala jullie bechermen tegen all kawad amin

ok beste broeders en zusters ik ben hier nieuw hoop ik dat ik welkom ben

jullie broeder fi Allah chems_dine 

Terug naar boven
islaam Bekijk dropdown
Admin Group
Admin Group
Avatar
Islaam

Lid geworden: 13 maart 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 280
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote islaam Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 04 december 2008 om 08:45

wa alaikoum salaam wa rahmato allah taala wa barakatouh,

broeder Chems_dine

Namens Islaam.nl en alle bezoekers leden heet ik je van harte welkom op JOUW site van JOUW geloof. Inshallah zal je hier veel plezier en leerzame momenten beleven.

ahlan wa sahlan wa marhaban.

warme groet wa salaam,

islaam

Leef voor het leven net als je voor altijd zou leven en leef voor het hiernamaals net als je morgen zou sterven.
Terug naar boven
Salim Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 29 september 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 33
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Salim Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 04 december 2008 om 09:04
marhaban broeder

Doe wat je wil, praten doen ze toch.... maar doe NIET wat Allah NIET wil.. want de dood is nabij...
Terug naar boven
Khabir Bekijk dropdown
Groupie
Groupie
Avatar

Lid geworden: 19 maart 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 447
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Khabir Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 05 december 2008 om 02:47

assalaamo aleikum wa rahmatollah wa barakato broeder,

kommaar lekker op de grond erbij zitten, pak eens een glasje mint thee met suiker of een dadel er bij, het is lekker. ik zal de kachel wat hoger zetten als je het een beetje koud hebt.  nou chems-dine praat uit je hart , vertel ons wat je wilt weten of wat je kwijt wilt. en inshaallah hebben we allemaal daar wat baat bij broeder. je bent van harte welkom. ik ben je broeder khabir.

5. Hij zei: "O, mijn zoon, verhaal uw broeders uw droom niet, anders zullen zij plannen tegen u smeden, want Satan is een openlijke vijand der mensen."
Terug naar boven
 Post Reply Post Reply

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.078 seconden.