Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

Droom..

 Post Reply Post Reply
Schrijver
nasira Bekijk dropdown
Newbie
Newbie
Avatar

Lid geworden: 08 mei 2009
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 5
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote nasira Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: Droom..
    Geplaatst op: 25 mei 2009 om 19:01
Salaam oulaikoem..

ik heb 2 dagen geleden een rare droom..
ik droome dat me moeder weg ging naar marokko alleen wij mochten niet mee van haar. toen ik afsheid nam moest ik heel erg veel huilen ik werd wakker en ik had echte tranen in me ogen..

betekent het wat ?
wie kan me helpen??

x

Salaam oulaikoem..
Terug naar boven
an-nisa 4 Bekijk dropdown
Newbie
Newbie
Avatar

Lid geworden: 19 mei 2009
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 12
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote an-nisa 4 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 27 mei 2009 om 12:33

Salaam Aleykoum

Meeste moslims zijn niet in staat om dromen uit te leggen omdat ze daar de juiste kennis niet voor hebben.

 

slechte dromen moet je niet door vertellen,als je wakker word kan je 3 keer na je linkerschouder tuffen en aoedzoe bilahi minasj sjaitanir radjiem zeggen.

Ook kan je bv snachts gaan opstaan en nacht gebed gaan bidden en verder gaan slapen.

Laat het verder over aan Allah,alles is al voorbestemd.

wel kan je natuurlijk altijd doeas voor je moeder doen.

Moge Allah jou en je moeder beschermen en behoeden en jullie leiden naar Zijn licht amin

Terug naar boven
alzukar Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2589
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote alzukar Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 08 juni 2009 om 01:00
In eerste instantie geplaatst door an-nisa 4

Salaam Aleykoum


Meeste moslims zijn niet in staat om dromen uit te leggen omdat ze daar de juiste kennis niet voor hebben.



slechte dromen moet je niet door vertellen,als je wakker word kan je 3 keer na je linkerschouder tuffen en aoedzoe bilahi minasj sjaitanir radjiem zeggen.


Ook kan je bv snachts gaan opstaan en nacht gebed gaan bidden en verder gaan slapen.


Laat het verder over aan Allah,alles is al voorbestemd.


wel kan je natuurlijk altijd doeas voor je moeder doen.


Moge Allah jou en je moeder beschermen en behoeden en jullie leiden naar Zijn licht amin




Er zijn dus wel Moslims die de juiste kennis bezitten om dromen uit te leggen? Welke moslims zijn dat dan? En waaraan ontlenen die Moslims dan hun kennis?
Groet, Alzukar
Terug naar boven
dawoed Bekijk dropdown
Newbie
Newbie
Avatar

Lid geworden: 24 maart 2015
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 19
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote dawoed Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 28 maart 2015 om 20:52
In eerste instantie geplaatst door alzukar

In eerste instantie geplaatst door an-nisa 4

Salaam Aleykoum


Meeste moslims zijn niet in staat om dromen uit te leggen omdat ze daar de juiste kennis niet voor hebben.



slechte dromen moet je niet door vertellen,als je wakker word kan je 3 keer na je linkerschouder tuffen en aoedzoe bilahi minasj sjaitanir radjiem zeggen.


Ook kan je bv snachts gaan opstaan en nacht gebed gaan bidden en verder gaan slapen.


Laat het verder over aan Allah,alles is al voorbestemd.


wel kan je natuurlijk altijd doeas voor je moeder doen.


Moge Allah jou en je moeder beschermen en behoeden en jullie leiden naar Zijn licht amin




Er zijn dus wel Moslims die de juiste kennis bezitten om dromen uit te leggen? Welke moslims zijn dat dan? En waaraan ontlenen die Moslims dan hun kennis?
Groet, Alzukar


alleen moesa (vzmh) is hiertoe in staat
Terug naar boven
 Post Reply Post Reply

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.078 seconden.