Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

De grootste fout ever in mijn leven

 Post Reply Post Reply
Schrijver
oemlayla Bekijk dropdown
Newbie
Newbie
Avatar

Lid geworden: 10 juni 2009
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 3
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote oemlayla Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: De grootste fout ever in mijn leven
    Geplaatst op: 10 juni 2009 om 15:12

Salaam aleikom wa rahmatoe allah wabaraktoe broeder en zusters,

Ik heb een helle grote fout in mijn leven gemaakt en tegerlijkertijd ook mijn grootste geheim die ik mee neem me graf in, ik kan er met niemand over praten, of het tegen niemand zeggen, het heeft me echt de moeite gekost om het hier te plaatsen.

Ik ben 2 jaar geleden vreemdgegaan met mijn schoonbroer, ik weet niet hoe het allemaal is gekomen, maar ik heb het bed met hem samen gedeeld en we hebben veel dingen gedaan die niet mochten ook tegen de regels, ik voel me diep schuldig tegenover mijn man en elke keer als ik recht in zijn ogen kijk voel ik me niet goed.Ik heb zeer spijt van de zina die ik heb gepleegd en weet ook dat ik zware straf tegenmoet zie, 1 ding wat ik wel doe is elke dag bidden en huilen om vergiffenis.

Ik kan niks anders doen dan dat, ik lees zo vaak mogelijk de koran om het uit mijn hoofd te zetten, ik praat als een gek tegen mezelf en ik heb de neiging om het gewoon tegen mijn man te zeggen maar ik moet ook weten dat er een groot probleem binnen de familie komt niemand zal het mij vergeven niet hier op aarde en zeker niet in het hiernamaals.

Ik voel me niet goed en soms heb ik echt de neiging om mij zelf in coma te slaan of mezelf wat aan te doen, Maar het is gebeurd en enigste wat ik kan doen is zoveel mogelijk berouw tonen.

We zijn soms te intiem en heb er met mijn man over gehad dat ik niet meer voor zijn broers open doe maar dat is niet wat hij wou, ik negeer hem nu gewoon en als hij bij ons aan de vloer komt dan sluit ik me op in de kamer totdat hij weg is.

Ik hoop dat jullie dit lezen en mijn helpen de goede en de rechte pad opvolgen, ik draag het in me hart tot in graf en heb echt ontzettend veel spijt dat dit had kunnen gebeuren.

Maar alhamdoellilah heb ik van mijn fouten geleerd het was een lust van de shaitan de vervloekte, ik had niet door wat ik deed, ik begrijp dat spijt achteraf is altijd.

Incha'allah nemen jullie de tijd en geven mij de goede advies wat ik het beste kan doen, ik rouw om mezelf en weet geen raad meer, ik praat in mezelf als een gek, ik slaap niet, het is alleen maar denken en denken meer niet.

m3a salama

Terug naar boven
Marocaantje Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 juli 2003
Locatie: Saudi Arabia
Online status: Offline
Berichten: 1819
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Marocaantje Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 10 juni 2009 om 15:30

Wa3alaikom Asalaam Warahmatoellahi ta3ala Wabarakatoehoe,

Hoe komt het dat je vreemd bent gegaan? Heb je geen gevoelens voor je eigen man? Of mis je wat in je huwelijk dat je bij een ander wel dacht te vinden?

Hoe kijkt je schoonbroer hier verder tegen aan?

Het enige advies wat ik je kan geven is dat je oprecht berouw moet tonen en eerlijk moet zijn tegen je man. Hoe moeilijk dit soms ook kan zijn maar ik denk dat het als andersom was gebeurd je dit ook liever had geweten�.

Gayr InchaAllaah.

Jullie Zuster Fi Dien!!

"Wees oprecht tegenover elke Moslim en keer je af van de ongelovigen".
"Jihaad will continue & the resistance will continue until we have victory, or we will be martyrs"Sheikh Yassin
Terug naar boven
oemlayla Bekijk dropdown
Newbie
Newbie
Avatar

Lid geworden: 10 juni 2009
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 3
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote oemlayla Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 10 juni 2009 om 15:58

ik heb absoluut gevoelens voor mijn man, diep in me hart, ik kan niet zonder hem, het gebeurde gewoon van het een kwam het ander en toen waren we in bed beland.

Mijn schoonbroer doet heel normaal tegenover me man alsof er hellemaal niks is gebeurd, en als ik hem zo kijk dan wil ik en hem erbij wurgen.

Terug naar boven
Marocaantje Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 juli 2003
Locatie: Saudi Arabia
Online status: Offline
Berichten: 1819
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Marocaantje Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 10 juni 2009 om 16:18

Asalaam 3alaikom Warahmatoellahi ta3ala Wabarakatoehoe,

ik heb absoluut gevoelens voor mijn man, diep in me hart, ik kan niet zonder hem, het gebeurde gewoon van het een kwam het ander en toen waren we in bed beland.

Sorry... maar ik snap niet dat �het� zomaar kan gebeuren. Helemaal niet als het een persoon betreft waar je geen gevoelens voor hebt neem ik aan.

Mijn schoonbroer doet heel normaal tegenover me man alsof er hellemaal niks is gebeurd, en als ik hem zo kijk dan wil ik en hem erbij wurgen.

Hij zit er blijkbaar niet mee? Fijne broer is dat... Is hij zelf ook getrouwd of vrijgezel�?

Maar jij bent helemaal niet van plan om open kaart te spelen met jouw man?

Gayr InchaAllaah.

Jullie Zuster Fi Dien!!

"Wees oprecht tegenover elke Moslim en keer je af van de ongelovigen".
"Jihaad will continue & the resistance will continue until we have victory, or we will be martyrs"Sheikh Yassin
Terug naar boven
oemlayla Bekijk dropdown
Newbie
Newbie
Avatar

Lid geworden: 10 juni 2009
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 3
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote oemlayla Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 10 juni 2009 om 16:42

nee dat ben ik idd niet, zoals ik reeds al heb geschreven ik neem het me graf niet, het word me door niemand vergeven,

 

hij is zelf ook getrouwd en heeft 2 kinderen, maar hij gaat wel vaker vreemd met andere vrouwen, Maar dat boeit mij niet op dit momment.

Ik ben nu de boosdoener en niemand accepteerd dit.

Als dit uitkomt dan ben ik echt dood.

Terug naar boven
Marocaantje Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 juli 2003
Locatie: Saudi Arabia
Online status: Offline
Berichten: 1819
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Marocaantje Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 10 juni 2009 om 16:56

Asalaam 3alaikom Warahmatoellahi ta3ala Wabarakatoehoe,

nee dat ben ik idd niet, zoals ik reeds al heb geschreven ik neem het me graf niet, het word me door niemand vergeven,

 hij is zelf ook getrouwd en heeft 2 kinderen, maar hij gaat wel vaker vreemd met andere vrouwen, Maar dat boeit mij niet op dit momment.

Mooi voor hem dat jij de zoveelste bent waarmee hij ongestraft vreemd kan gaan.

Ik ben nu de boosdoener en niemand accepteerd dit.

Als dit uitkomt dan ben ik echt dood.

Leven met een leugen in je huwelijk is nooit goed. Nogmaals, als jouw man vreemd zou gaan, dan zou jij dit ook willen weten. Helemaal als hij is vreemd gegaan met jouw zus! Dan maakt het niet uit wat de consequenties daarvan zijn. Dan had je ook maar niet vreemd moeten gaan. Klinkt hard maar het is wel eenmaal zo�

Jullie Zuster Fi Dien!!



Aangepast door Marocaantje
"Wees oprecht tegenover elke Moslim en keer je af van de ongelovigen".
"Jihaad will continue & the resistance will continue until we have victory, or we will be martyrs"Sheikh Yassin
Terug naar boven
GoldenSilence Bekijk dropdown
Newbie
Newbie
Avatar

Lid geworden: 14 juni 2009
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 3
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote GoldenSilence Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 14 juni 2009 om 15:46

Salam dame..

Dit is niet iets kleins. Ik weet wel dat fouten maken bij de mens hoort. En helaas worden we verleid door Shaytaan. Allah (swt) weet wat er in jouw hart speelt en of je berouw hebt. Sommige dingen kun je beter voor jezelf houden en het niet tegen je man zeggen. Ik ben een voorstander van eerlijkheid, maar er is al veel geschaden waarom zou je meer beschadigen dan er al gebroken is.. Het is een hele moeilijke situatie. In de ogen van je man kijken, wetend dat je met zijn broer sex hebt gehad is niet te bevatten. Persoonlijk zou ik op uitspringen staan. Hoe ging het als ik weten mag? Kwam hij aanbellen, hij kwam binnen en jullie gingen gelijk door naar de slaapkamer? Of heeft er nog een gesprek plaatsgevonden voor dit incident? Uitingen van emoties, gevoelens?

 

Liefs, G.

Terug naar boven
Marocaantje Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 juli 2003
Locatie: Saudi Arabia
Online status: Offline
Berichten: 1819
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Marocaantje Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 15 juni 2009 om 14:20

Asalaam 3alaikom Warahmatoellahi ta3ala Wabarakatoehoe,

Sommige dingen kun je beter voor jezelf houden en het niet tegen je man zeggen. Ik ben een voorstander van eerlijkheid, maar er is al veel geschaden waarom zou je meer beschadigen dan er al gebroken is..

Je bent een voorstander van eerlijkheid totdat je jezelf in de problemen werkt? Dan hoef je niet meer eerlijk te zijn. Want o wat zijn we toch zielig. Als we het gaan vertellen dan volgt er misschien een breuk. Dan had ze ook maar niet vreemd moeten gaan. Dit is niet iets wat je voor jezelf hoort te houden. Ze is nu eenmaal getrouwd en bepaalde dingen dat ze doet gaat haar man ook. Of ze dat nu leuk vindt of niet.

Voor dat soort mensen zou het alleen maar helpen als ze erachter zou komen dat haar man vreemdgaat, dan weet zij hoe dat voelt.

Het is een hele moeilijke situatie. In de ogen van je man kijken, wetend dat je met zijn broer sex hebt gehad is niet te bevatten. Persoonlijk zou ik op uitspringen staan.

Haar man heeft het recht om te weten wat ze heeft gedaan en helemaal in dit geval met wie.

Wat de consequenties ook zullen zijn, dat weet niemand.. maar wat heb je nou voor huwelijk als je leeft met een grote leugen. Wanneer 1 van onze mannen vreemd zou gaan, dan is het schandalig en hebben zij geen respect voor de vrouw etc.. maar zodra het andersom is dan moeten we maar medelijden hebben en het voor onszelf houden (m.a.w. glashard liegen!)

Gayr InchaAllaah.

Jullie Zuster Fi Dien!!

"Wees oprecht tegenover elke Moslim en keer je af van de ongelovigen".
"Jihaad will continue & the resistance will continue until we have victory, or we will be martyrs"Sheikh Yassin
Terug naar boven
alzukar Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2589
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote alzukar Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 22 juni 2009 om 23:24
Voor een zeker deel van de mensen is het gewoon beter om niet te trouwen. Voor henzelf en voor de anderen.
Terug naar boven
moslima 82 Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 27 juli 2006
Online status: Offline
Berichten: 919
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote moslima 82 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 13 juli 2009 om 15:47

Salaam Aleykoum

Verhoog je imaan dat is 1 en zie in hoe erg dat is dat je je man bedrogen hebt

Toon oprecht berouw en vertel niemand je zonde!kan je beter ook hier alles wissen

 

Moge Allah je genadig zijn amin

 

 

Hulp bij huiselijk geweld voor moslimas!
Terug naar boven
alzukar Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2589
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote alzukar Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 17 juli 2009 om 00:27
Vraag is w�t hier de overhand heeft:
-vrees voor bestraffing door Allah �f:
-vrees voor ontdekking door de omgeving.
Z�lf denk ik het laatste, dat is namelijk het dichtstbij.

Verder vraag ik me af hoe Oemlayla is geleid/gekomen tot het huwelijk met haar man. En haar man tot het huwelijk met haar. En of Oemlayla vindt dat zij zichzelf heeft bedrogen door overspelig te zijn.

Een paar vragen die evenzovele vragen oproepen maar waarvan de antwoorden Oemlayla misschien kunnen brengen tot wat haar te doen staat.

Groet, Alzukar
Terug naar boven
moslima 82 Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 27 juli 2006
Online status: Offline
Berichten: 919
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote moslima 82 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 19 juli 2009 om 15:08

Salaam Aleykoum

Als je niet tevreden bent met je huwelijk dan kan je  scheiden in plaats van overspel te plegen zelfs als je ongelukkig bent of je niet aangetrokken voeld tot je partner kan dat een reden zijn omdat het huwelijk te beeindigen als alles geprobeerd is om het huwelijk te redden niemand hoeft in een ongelukkig huwelijk te zitten,helaas gebeurd het vaak wel omdat er bv gedreigd word met moord of mishandeling als een vrouw weg wil gaan bij haar man.

Ook moet men de sexuele behoeftes waarborgen oftewel partners dienen elkaar de liefde en de behoeftes binnen de grenzen te bevredigen zodat de andere geen overspel pleegt en hun best met elkaar doen dmv praten elkaar opwinden leuke dingen doen enz enz een huwelijk hoeft helemaal niet saai te zijn.

en het ligt ook aan je imaan een vrome man of vrouw die doet zoiets niet zo snel waarom omdat ze weten dat het een grote zonde is,omdat er ook veel verdriet los kan komen als je zon daad begaat bij zeker als stellen getrouwd zijn denk aan de kinderen die er zijn of de partner van degene die overspel heeft gepleegd zal zeer verdrietig zijn het vertrouwen zal ernstig beschadigd zijn enz enz.

 dus er liggen ook diepere redenen achter om geen overspel te plegen.

wa aleykoum salaam



Aangepast door moslima 82
Hulp bij huiselijk geweld voor moslimas!
Terug naar boven
Boubacar Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 25 januari 2007
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 23
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Boubacar Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 21 juli 2009 om 22:16

Asalaam Aleikum Wa Rahmatulahi Wa Barakatuhu,

Beste zuster...toon oprecht berouw aan ALLAH Suhana Wa Ta'ala en vergeet niet dat HIJ de Meest Barmhartige is en de Meest Vergevingsgezinde. ALLAH Subhana Wa Ta' ala vergeeft wie HIJ wilt.

Sterkte..

Asalaam Aleikum.

 

Terug naar boven
alzukar Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2589
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote alzukar Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 22 juli 2009 om 01:12
In eerste instantie geplaatst door Boubacar

Asalaam Aleikum Wa Rahmatulahi Wa Barakatuhu,


Beste zuster...toon oprecht berouw aan ALLAH Suhana Wa Ta'ala en vergeet niet dat HIJ de Meest Barmhartige is en de Meest Vergevingsgezinde. ALLAH Subhana Wa Ta' ala vergeeft wie HIJ wilt.


Sterkte..


Asalaam Aleikum.




Beste Boubacar,

Hoe weet jij nu of jouw zuster oprecht berouw moet tonen aan Allah? Misschien ligt de ware fout wel bij een cultuur-omgeving die jouw zuster heeft geleid naar een, naar haar aard en behoefte, onbevredigend huwelijk. En wie-weet is daarom die omgeving wel fout in de ogen van Allah!

Groet, Alzukar
Terug naar boven
moslima 82 Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 27 juli 2006
Online status: Offline
Berichten: 919
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote moslima 82 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 30 juli 2009 om 14:00

dan nog alzukar zou ze eerst moeten scheiden,

een onbervredigd huwelijk is al een goede reden om te scheiden,hier in nl gaat dat vrij makkelijk zelfs een imaam kan een scheiding uitspreken mocht de man niet meewerken omdat de vrouw niet gedwongen getrouwd hoord te zijn

islaam niet jezelf opofferen in een onbevredigd huwelijk daarom dat er dus een oplossing is scheiden....

Hulp bij huiselijk geweld voor moslimas!
Terug naar boven
alzukar Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2589
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote alzukar Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 03 augustus 2009 om 01:03
Er bestaat in dit land geen enkele wet die voorschrijft dat mensen moeten trouwen. Ofwel: in dit land bestaat geen dwang tot trouwen. Evenmin bestaat er in dit land een straf op het niet (meer) willen zijn van getrouwd.Het enige is dat je uiteindelijk z�lf zult opdraaien voor de zakelijke gevolgen die jouw eventuele scheiding heeft voor de rest van de samenleving. Ofwel: denk in dit land eerst even goed na of je �cht wilt gaan trouwen.
Terug naar boven
alzukar Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2589
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote alzukar Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 04 augustus 2009 om 00:43
Overigens hebben we hier - nu al weer - bijna 2 maanden niks meer van Oemlayla vernomen reden voor mij om aan te nemen dat haar probleem inmiddels is opgelost.
Terug naar boven
Marocaantje Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 juli 2003
Locatie: Saudi Arabia
Online status: Offline
Berichten: 1819
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Marocaantje Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 04 augustus 2009 om 15:30

Dag alzukar,

Er bestaat in dit land geen enkele wet die voorschrijft dat mensen moeten trouwen. Ofwel: in dit land bestaat geen dwang tot trouwen.

Niet alle mensen in Nederland hanteren en volgen alleen maar de Nederlandse wetten. Ook al bestaat er geen wet dat voorschrijft dat mensen moeten trouwen, gedwongen huwelijken bestaan er altijd en komen nog altijd voor.

Overigens hebben we hier - nu al weer - bijna 2 maanden niks meer van Oemlayla vernomen reden voor mij om aan te nemen dat haar probleem inmiddels is opgelost.

Lijkt me niet dat het al is opgelost. Zij was immers helemaal niet van plan om het �berhaupt aan haar man om te biechten. Overigens is het niet alleen haar probleem maar ook dat van haar man en haar schoonbroer. Zij is vreemdgegaan met haar schoonbroer. Haar man is dus bedrogen door zijn vrouw � waar hij nog helemaal niets van af weet-. Haar schoonbroer heeft weer op zijn beurt zijn eigen vrouw bedrogen.

Probleem is dus verre van opgelost.

Groetjes,

Marocaantje

"Wees oprecht tegenover elke Moslim en keer je af van de ongelovigen".
"Jihaad will continue & the resistance will continue until we have victory, or we will be martyrs"Sheikh Yassin
Terug naar boven
alzukar Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2589
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote alzukar Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 05 augustus 2009 om 00:42
Beste Marocaantje,

Als iemand (Oemlayla) niet meer reageert in zo'n netelige kwestie kan ik verder niet zoveel meer.

Wat betreft de schuldvraag: hier is het van belang te weten om w�lke reden en onder w�lke omstandigheden Oemlayla is gekomen tot het huwelijk met haar man. Ook zou ik wel wat meer willen weten over de (machts-)verhouding tussen de beide broers. En zo zijn er n�g w�l een aantal vragen mijnerzijds. Maar ja, Oemlayla reageert niet meer, en dus.....

Groet, Alzukar
Terug naar boven
 Post Reply Post Reply

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.094 seconden.