Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

Vooral die laatste alinea

 Post Reply Post Reply Pagina  12>
Schrijver
Abu Afak Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 28 november 2009
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 439
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Abu Afak Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: Vooral die laatste alinea
    Geplaatst op: 07 juni 2010 om 20:11
Conferentie in Iran om komst Mahdi te bespoedigen
'Bloedvergieten en jihad noodzakelijk' - 'Toekomstige Mahdi tegen Joden en Christenen: accepteer Islam, of sterf'

 
 
Afgelopen week werd er in Iran een door de Westerse reguliere media totaal genegeerde grootschalige conferentie gehouden, waarin politici, mullahs en studenten van zowel Shi'itische als Soennitische afkomst met elkaar spraken over hoe de komst van de Islamitische messias, de Imam al-Mahdi, bespoedigd kan worden. Tijdens deze 'International Conference(s) of Madhism Doctrine', die nu voor de vijfde keer werd gehouden, wordt de grondslag gelegd voor de apocalyptische visie die stelt dat de moslims op een dag over de hele wereld zullen regeren.


Joel Richardson, auteur van de nieuwe bestseller 'The Islamic Antichrist', verklaart dat de Conferentie werd gesponsord door het Bright Future Institute, dat 'volgens hun website de bedoeling heeft de Imam Mahdi in de wereld te introduceren' en 'de weg te bereiden voor zijn herverschijning.' Dr. Timothy Furnish, die vorig jaar op deze conferentie aanwezig was, citeerde destijds in de Weekly Standard de Iraanse president Mahmoud Ahmadinejad, die zei dat het doel van de conferentie was om 'de hele mensheid kennis te laten maken met de ware redder van de mensheid: Imam al-Mahdi.'
 
Ieder jaar nemen een groeiend aantal Soennitische moslims en ook christenen deel aan de door Shi'iten gedomineerde conferentie. De publicaties en resultaten van de conferentie zullen zoals gebruikelijk op de website van Bright Future worden geplaatst.

Het thema van de conferentie van vorige week was volgens Richardson 'De maatschappij en de regering die de weg bereiden voor de verschijning (van de Mahdi): missies en strategi�n'. 'Ieder jaar worden 30 belangrijke personen gehuldigd vanwege hun grote inspanningen om de kennis over de Mahdi over de hele wereld te verspreiden. Deze 30 staan bekend als de 'helpers van de Mahdi'.'
 
De verwachting van de terugkomst van de Mahdi kreeg politieke steun en betekenis toen Mahmoud Ahmadinejad in augustus 2005 president werd van Iran. 'Pas toen werd deze religieuze leer een politieke filosofie en kreeg deze een centrale plaats in de politiek,' aldus onder andere Y.Mansharof, een Iraanse wetenschapper.
 
'Doordat een beroep wordt gedaan op de religieuze en nationalistische tendenzen van diverse Moslimgroeperingen wordt het Mahdisme in toenemende mate als een politiek instrument gebruikt,' schrijft Richardson, die in zijn recente zeer succesvolle boek laat zien hoe de in de Koran beschreven Mahdi opvallende overeenkomsten vertoont met de persoon die in de Bijbel de 'Antichrist' wordt genoemd.
 
Een andere deelnemer van de conferentie van vorig jaar, dr. Mariam Tambar, stelde dat de 'militaire capaciteiten van de toekomstige Mahdistische staat afhankelijk zijn van de mogelijkheden die de huidige Islamitische regeringenweten te bemachtigen om het tegen de vijanden van de imam (al-Mahdi) op te kunnen nemen.' Iran probeert , ondanks de massale verspreiding van desinformatie door de gevestigde media, al jaren een kernwapenmacht te worden.
 
Volgens dr.Furnish citeerde Ali Larijani, de voorzitter en spreker van het Iraanse parlement, imam Muhammad Baqir, een beroemde Moslimwetenschapper, die stelde dat 'bloedvergieten en jihad noodzakelijk zijn om de heerschappij van de Imam Mahdi te vestigen'. Ayatollah Ibrahim al Amini, professor aan het Religieuze Studie Centrum in de stad Qom, bevestigt dit: 'De Mahdi zal de religie van de Islam aanbieden aan de Joden en Christenen; als ze deze accepteren, zullen ze gespaard worden; anders worden ze gedood.'


Xander
 
Terug naar boven
moslima 82 Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 27 juli 2006
Online status: Offline
Berichten: 919
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote moslima 82 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 08 juni 2010 om 09:35

moslims hebben niets te maken met sjieten dus plaats dit maar op een sjia forum.

 

 

Hulp bij huiselijk geweld voor moslimas!
Terug naar boven
Abu Afak Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 28 november 2009
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 439
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Abu Afak Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 08 juni 2010 om 15:24

Sjiietten ZIJN moslims, evenslas de andere 73 verschillende versies.

Daarnaast wil ik je wijzen op aanwezigheid van soennies op deze conferentie.

Het alarmerende staat vermeld in de laatste alinea; de quasi vredelievende godsdienst.

Terug naar boven
oem rokaya Bekijk dropdown
Newbie
Newbie
Avatar

Lid geworden: 03 juni 2010
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 30
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote oem rokaya Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 08 juni 2010 om 15:47
In eerste instantie geplaatst door Abu Afak

Sjiietten ZIJN moslims, evenslas de andere 73 verschillende versies.


Daarnaast wil ik je wijzen op aanwezigheid van soennies op deze conferentie.


Het alarmerende staat vermeld in de laatste alinea; de quasi vredelievende godsdienst.


De oemma zal zich splitsen in 73 groeperingen

De Profeet (sallallahoe aleihi wa sallam - Allah's zegen en vrede zij met hem) heeft gezegd: "De Joden zullen zich opsplitsen in ��nenzeventig groeperingen, de Christenen zullen zich opsplitsen in twee�nzeventig groeperingen en mijn Oemmah (gemeenschap) zal zich opsplitsen in drie�nzeventig groeperingen, allen zijn in het Hellevuur behalve ��n." Daarop vroegen de mensen en metgezellen: "En wie is die (ene) groep dan O Boodschapper van Allah?" Hij antwoordde: "Degenen die zijn op datgene waarop ik en mijn metgezellen vandaag de dag op zijn."

Overlevering: Ibn M�djah
Terug naar boven
Abu Afak Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 28 november 2009
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 439
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Abu Afak Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 08 juni 2010 om 18:55

Helaas, beste Oem Rokaya,

De kuddegeest van de mens is evolutionair bepaald en wordt dankbaar misbruikt.

groet,

 

Terug naar boven
oem rokaya Bekijk dropdown
Newbie
Newbie
Avatar

Lid geworden: 03 juni 2010
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 30
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote oem rokaya Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 08 juni 2010 om 22:19
Ik denk dat je �berhaubt onderscheidt moet maken tussen iets zeggen en iets weten. Een Moslim zou nooit valselijk over Allah (SWT) of onze profeet (SAW) spreken en anders is hij/zij dwalende, wacht hem/haar op de dag des oordeels een grote straf.

Over bepaalde dingen is de Koran duidelijk, maar wie zijn wij om over ongelovige te oordelen, dat doet HIJ wel, dat kan HIJ beter.
Ook is Hij vergevend, barmhartig, mocht iemand dingen fout hebben gedaan of fout hebben gezegd en vergiffenis vraagt, wie zijn wij om daar dan over te oordelen en iemand met de dood te laten boeten.
Terug naar boven
Abu Afak Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 28 november 2009
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 439
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Abu Afak Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 09 juni 2010 om 09:12

Beste Oem Rokaya,

Ik heb waardering voor je zachtaardigheid. Ik beschouw de islam vooral hoe het praktisch vorm krijgt en kom tot de conclusie dat de islam van oorsprong(o.a. onderscheid maken tussen moslims en niet-moslims) en in de dagelijkse praktijk niet deugt (gezien alle bedreigingen, misdaden, moorden en onderdrukkingen).

groet,

Terug naar boven
oem rokaya Bekijk dropdown
Newbie
Newbie
Avatar

Lid geworden: 03 juni 2010
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 30
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote oem rokaya Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 09 juni 2010 om 20:40
In eerste instantie geplaatst door Abu Afak

Beste Oem Rokaya,


Ik heb waardering voor je zachtaardigheid. Ik beschouw de islam vooral hoe het praktisch vorm krijgt en kom tot de conclusie dat de islam van oorsprong(o.a. onderscheid maken tussen moslims en niet-moslims)�en in de dagelijkse praktijk niet deugt (gezien alle bedreigingen, misdaden, moorden en onderdrukkingen).


groet,


Als de islam in essentie gewelddadig was dan zou dat terug te zien zijn in de geschiedenis. Toegegeven: Mohammed vocht, maar dat was om zijn geloofsgemeenschap te verdedigen. Verdediging is de enige vorm van geweld die de koran toestaat. Soms moet er worden gevochten. Tijdens de Tweede Wereldoorlog vochten wij tegen Hitler. En iedereen misdraagt zich in een oorlog. Mohammed zag dat en stopte daarom uiteindelijk de oorlogvoering. Maar dat wil het Westen niet zien omdat het goed uitkomt om hem als oorlogszuchtige strijder af te schilderen.Het is waar, zoals sommige schrijvers als ook Robert Spencer schrijft in The Truth about Mohammed, dat ook gewelddadige moslimradicalen inspiratie putten uit het verhaal over het leven van Mohammed. Moet je dan niet onder ogen zien dat de islam geweld stimuleert? Armstrong vindt dat sommige radicalen een vertekend beeld hebben van het leven van de profeet, ze zien alleen de oorlogen en vergeten het deel waarin Mohammed het geweld opgeeft. Ze zien maar een klein deel van het verhaal, en dat hebben ze gemeenschappelijk met alle fundamentalisten, ook joden en christenen. Zoals joodse fundamentalisten graag dat stuk uit de thora halen waarin God zegt: �verdrijf de mensen die in dit land wonen�, en wetten negeren als �eer uw naaste�
Terug naar boven
moslima 82 Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 27 juli 2006
Online status: Offline
Berichten: 919
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote moslima 82 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 09 juni 2010 om 21:19
In eerste instantie geplaatst door Abu Afak

Sjiietten ZIJN moslims, evenslas de andere 73 verschillende versies.

Daarnaast wil ik je wijzen op aanwezigheid van soennies op deze conferentie.

Het alarmerende staat vermeld in de laatste alinea; de quasi vredelievende godsdienst.

ik ben een moslim en sjieten zijn afvalligen punt uit zoek zelf maar op waarom

Hulp bij huiselijk geweld voor moslimas!
Terug naar boven
alzukar Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2589
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote alzukar Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 10 juni 2010 om 01:05
In eerste instantie geplaatst door oem rokaya

In eerste instantie geplaatst door Abu Afak

Beste Oem Rokaya,


Ik heb waardering voor je zachtaardigheid. Ik beschouw de islam vooral hoe het praktisch vorm krijgt en kom tot de conclusie dat de islam van oorsprong(o.a. onderscheid maken tussen moslims en niet-moslims)�en in de dagelijkse praktijk niet deugt (gezien alle bedreigingen, misdaden, moorden en onderdrukkingen).


groet,


Als de islam in essentie gewelddadig was dan zou dat terug te zien zijn in de geschiedenis. Toegegeven: Mohammed vocht, maar dat was om zijn geloofsgemeenschap te verdedigen. Verdediging is de enige vorm van geweld die de koran toestaat. Soms moet er worden gevochten. Tijdens de Tweede Wereldoorlog vochten wij tegen Hitler. En iedereen misdraagt zich in een oorlog. Mohammed zag dat en stopte daarom uiteindelijk de oorlogvoering. Maar dat wil het Westen niet zien omdat het goed uitkomt om hem als oorlogszuchtige strijder af te schilderen.Het is waar, zoals sommige schrijvers als ook Robert Spencer schrijft in The Truth about Mohammed, dat ook gewelddadige moslimradicalen inspiratie putten uit het verhaal over het leven van Mohammed. Moet je dan niet onder ogen zien dat de islam geweld stimuleert? Armstrong vindt dat sommige radicalen een vertekend beeld hebben van het leven van de profeet, ze zien alleen de oorlogen en vergeten het deel waarin Mohammed het geweld opgeeft. Ze zien maar een klein deel van het verhaal, en dat hebben ze gemeenschappelijk met alle fundamentalisten, ook joden en christenen. Zoals joodse fundamentalisten graag dat stuk uit de thora halen waarin God zegt: �verdrijf de mensen die in dit land wonen�, en wetten negeren als �eer uw naaste�


Tijdens de Tweede Wereldoorlog vochten Moslims ook zeer gemotiveerd aan de zijde van Hitler, die het christendom beschouwde als een religie van slapjanussen in plaats waarvan hij liever de islam had gezien, zijnde een religie die tenminste "van zich afslaat". Bewijs hiervan kun je vinden in mijn eerdere bijdragen aan dit forum.

Aangepast door alzukar
Kleine wondjes, jeukbultjes en dergelijke kun je maar beter ongemoeid laten. Alzukar
Terug naar boven
Abu Afak Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 28 november 2009
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 439
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Abu Afak Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 10 juni 2010 om 07:26

Beste Oem Rokaya,

Mohammed heeft andersdenkenden laten vermoorden!  Jij kent je geschiedenis niet. Lees eens over de islamitische veroveringstochten in Europa en Azie.

Ik wil je wijzen op het onrecht dat niet-moslims wordt aangedaan in juridische zin. Het onrecht is gebaseerd op het maken van onderscheid tussen de heerser (lees moslim) en haar ondergeschikte(lees andersgelovige) Puur rascisme.

Sterkte ermee.

 

Terug naar boven
oem rokaya Bekijk dropdown
Newbie
Newbie
Avatar

Lid geworden: 03 juni 2010
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 30
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote oem rokaya Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 10 juni 2010 om 13:06
ik hof niets te lezen!ik weet alhamdoelillah heel goed wat en hoe de islam is!!
jullie koffaar zeggen toch altijd dat de islam de niet-moslims onrecht aan heeft gedaan!!
wat er met de palestijnen gebeurt zien jullie nie!!zijn dat in jullie ogen geen mensen ofzo?ik denk dat je een harteloze zionist bent die alles goed wil praten wat de ongelovigen met de moslims hebben gedaan en nog doen!!
als je echt met moslims wil discussieren raad ik je aan om op www.ontdek islam.nl aan te melden!!
Terug naar boven
oem rokaya Bekijk dropdown
Newbie
Newbie
Avatar

Lid geworden: 03 juni 2010
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 30
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote oem rokaya Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 10 juni 2010 om 13:06
In eerste instantie geplaatst door oem rokaya

ik hoef niets te lezen!ik weet alhamdoelillah heel goed wat en hoe de islam is!!
jullie koffaar zeggen toch altijd dat de islam de niet-moslims onrecht aan heeft gedaan!!
wat er met de palestijnen gebeurt zien jullie nie!!zijn dat in jullie ogen geen mensen ofzo?ik denk dat je een harteloze zionist bent die alles goed wil praten wat de ongelovigen met de moslims hebben gedaan en nog doen!!
als je echt met moslims wil discussieren raad ik je aan om op www.ontdek islam.nl aan te melden!!
Terug naar boven
Abu Afak Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 28 november 2009
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 439
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Abu Afak Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 10 juni 2010 om 15:47

Beste Oem Rokaya,

Je houdt je niet on topic. Dat je mij voor zionist uitmaakt valt niet op te maken uit mijn bijdrages.

Rest me te stellen dat je toch enige kennis op moet doen over de veroveringszucht van moslims in het verleden en het toegepaste geweld.

groetjes,

 

Terug naar boven
ICN Bekijk dropdown
Admin Group
Admin Group
Avatar
ICN

Lid geworden: 25 januari 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 1819
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote ICN Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 11 juni 2010 om 12:56

Beste alzukar,

Je bericht is verwijderd wegens het beledigen van een profeet.

Mvg,
ICN

Stichting Islaam & Cultuur Nederland
Islaam.nl Beheer
Terug naar boven
Abu Afak Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 28 november 2009
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 439
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Abu Afak Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 11 juni 2010 om 16:14

Ook al spreekt hij de waarheid?

 

Terug naar boven
alzukar Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2589
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote alzukar Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 12 juni 2010 om 11:31
De waarheid is iets waartoe we, ter wille van goed samen- en overleven, gezamelijk moeten zien te komen. Noodzakelijke voorwaarde daarbij is het openstaan voor discussie.
Kleine wondjes, jeukbultjes en dergelijke kun je maar beter ongemoeid laten. Alzukar
Terug naar boven
Abu Afak Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 28 november 2009
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 439
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Abu Afak Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 16 juni 2010 om 12:58

Wat dat betreft kan jouw bijdrage zo onder het topic "taboes".

 

Terug naar boven
oem rokaya Bekijk dropdown
Newbie
Newbie
Avatar

Lid geworden: 03 juni 2010
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 30
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote oem rokaya Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 16 juni 2010 om 13:43
De profeet zelf riep mensen op zich via wettelijke weg te verzetten tegen onrecht. Hij riep hen ook op tot mildheid, rechtvaardigheid en verdraagzaamheid, ook en zelfs vooral tegenover hun grootste vijanden.

� Haat uw vijand op milde wijze, hij kan op een dag uw vriend worden. � (Uitspraak door Profeet Mohamed, gemeld door al-Tirmidhi).

Ook in de Koran, het rechtstreekse Woord van God, wordt mildheid voorgeschreven ten aanzien van mensen die de islam vijandig gezind zijn en wordt muslims aangeraden hoop te koesteren, want:

� Misschien dat God tussen jullie en hen die jullie als vijand beschouwen genegenheid zal brengen, God is Almachtig, en God is Vergevend en Barmhartig. � (Koran 60:7)

De hoewel muslims het recht hebben zich op wettelijke wijze te verdedigen tegen onrecht, roept de Koran hen ook op tot geduld:

� En verdraag wat zij zeggen geduldig en ga minzaam bij hen weg. En laat Mij maar met de loochenaars ... � (Koran 73:10-11)

Of ook:

� Wanneer jij hen ziet die onze tekenen bespotten, wend je dan van hen af totdat zij op een ander gesprek overgaan... � (Koran 6:68)
Terug naar boven
Abu Afak Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 28 november 2009
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 439
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Abu Afak Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 16 juni 2010 om 15:09

Beste Oem Rokaya,

Waarom liet deze rechtvaardige andersdenkenden vermoorden?

groet,

 

 

Terug naar boven
oem rokaya Bekijk dropdown
Newbie
Newbie
Avatar

Lid geworden: 03 juni 2010
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 30
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote oem rokaya Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 16 juni 2010 om 16:16
beste abu afak

je weet dat hij vzmh dat niet deed!!
ik hoef het niet met jou eens te zijn en jij niet met mij!
Maar wij zijn slechts waarschuwers voor die ene dag waarbij Onze meningen er niet meer toe doen. Waarbij onze oordeel er niet meer toe doet. Maar waarbij er wel over ons geoordeeld wordt.
De dag waarop jij en ik elke daad zullen zien die wij hebben verricht. Hebben deze daden ons kunnen bevorderen of hebben deze daden ons geremd. Hebben deze daden bijgedragen of hebben deze ons betere daden ontnomen.

Het is net als wetenschap die net een grotere ster dan onze zon hebben gevonden vele groter. Ze konden het niet geloven. Daarvoor waren ze ongelovig in die grotere ster maar pas als ze het met duidelijke ogen hebben gezien dan zullen zij er zeker in geloven.

En dat is het verschil tussen gelovigen en ongelovigen. De belangrijkste verschil. Jij zult pas geloven als jij ziet. En daarom is jullie kenmerk een blinde. Je hoeft slechts te kijken naar de omgeving om je heen. En dan zul je zien
Terug naar boven
Abu Afak Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 28 november 2009
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 439
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Abu Afak Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 16 juni 2010 om 18:36

Beste Oem Rokaya,

Je verwijt me blindheid. Een blindheid die ik echter OOK bij jou zie. Jij weigert in te zien dat Mohammed opdrachten gaf tot moorden op andersdenkenden, moorden die ook hedentendage nog worden uitgevoerd. Ik verwijs je naar mijn bijdrages over de velen die bedreigd en vermoord zijn door moslims omdat ze niet accepteerden dat er andersdenkenden zijn!! (in navolging van jouw profeet)

Ik verzoek je mijn nickname eens te googelen.

Sterkte met die afschuwelijke waarheid.

 

 

Terug naar boven
oem rokaya Bekijk dropdown
Newbie
Newbie
Avatar

Lid geworden: 03 juni 2010
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 30
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote oem rokaya Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 16 juni 2010 om 22:52
beste abu afak

en wat vind je van de vieze zionisten die onschuldige mensen zonder reden afslachten?die keur je wel goed!!
daar discussier je niet over!!of ben je zelf een van hun!!
en wat vind je van de slachtoffers die dagelijks,dankzij jullie koffaar vallen in o.a. irak,afganistan en noem maar op?je valt alleen onze profeet vzmh aan!!wij moslims zullen mohammed altijd blijven verdedigen tot de laatste seconde van ons leven!!
Terug naar boven
Abu Afak Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 28 november 2009
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 439
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Abu Afak Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 17 juni 2010 om 16:58

Beste Oem Rokaya,

Een aantal vragen:

- Waaruit maak jij op dat ik een vuile zionist ben?

- Waarom maak jij je wel druk over het palestijnse volk en niet over de bezetting van de Westelijke Sahara?

- Waarom maak jij je niet druk over de onderdrukking van de koerden in Turkije?

- Waarom windt jij je niet op over de misdaden door moslims begaan in Somalie?

Rest me te stellen dat je geen weet hebt van de mensen die vermoord zijn in opdracht van jouw profeet. (Terwijl dit in verschillende islamitische geschiedsstukken wordt beschreven!!!)

Tot slot wil ik je er nog op wijzen dat de meeste doden in Irak en Afghanistan vallen door het geweld van jouw broeders, de moslims.

groetjes,

 

Terug naar boven
oem rokaya Bekijk dropdown
Newbie
Newbie
Avatar

Lid geworden: 03 juni 2010
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 30
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote oem rokaya Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 17 juni 2010 om 17:43
beste abu afak,

vraag 1; omdat je je alleen over de islam uitlaat!!wat de vieze zionisten met moslims doen doet jou blijkbaar niets!!
2:daar worden geen mensen afgeslacht!!
3:wie zegt je dat ik me daar niet druk om maak?
4:zulke mensen noem ik geen moslims!!
onze profeet vzmh beschermde zijn volk tegen de koffaar,daar is niets mis mee!!
hij vermoorde geen onschuldige mensen,zoals de zionisten dagelijks in paletina doen!!

als de koffaar irak en afganistan niet waren binnen gevallen zouden veel onschuldige mensen nu nog leven!
en wie zegt dat ik het goed keur als moslims elkaar vermoorden?

islam is de waarheid,of je dat wil inzien of niet,het is jou zaak!!
Laten we elkaar ff in elkaars waarde laten

tot slot:"In de naam van Allah, de Barmhartige, de Genadevolle."
"Zeg: O ongelovigen! Ik aanbid niet wat jullie aanbidden. Noch aanbidden jullie wat ik aanbid. En ik zal niet aanbidden wat jullie aanbidden. Noch zullen jullie aanbidden wat ik aanbid. Derhalve voor u uw levenswijze en voor mij mijn levenswijze." (Qur`aan 109 Surah al-Kaafiroen)
Terug naar boven
Abu Afak Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 28 november 2009
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 439
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Abu Afak Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 17 juni 2010 om 18:33

Beste Oem Rokaya,

Ik laat je volledig in je waarde. Jij bent het die woorden gebruikt als "vieze zionisten".

1. Ik laat hier duidelijk weten dat ik de islam van oorsprong intolerant vind. Ik staaf dat met feiten. Wat is er mis met feiten?

2. Koerden worden onderdrukt. Natuurlijk ken je als ander voorbeeld de armeense genocide; als laatste stuiptrekking van het grote bejubelde Ottomaanse Rijk. Ik verwijs je na de dagelijkse mishandelingen en moorden door islamitische 'vrijheidsstrijders' in Somalie. Ik verwijs je na de bezetting van de Westelijke Sahara. IK verwijs je naar Bashir van Soedan, die tienduizeden levens op zijn geweten heeft. (Het Palestijnse conflict is daar kinderspel bij)

3.Jij maakt je daar, evenals vele moslims, inderdaad niet druk over. Joden zijn al eeuwenlang (vanaf oorsprong (je kent ongetwijfeld de vermoorde joden van Khaybar)) de kop van jut, ook van moslims.

4. Jij noemt ze geen moslim om de islamitische straat schoon te vegen. Het zijn echter moslims, die een islamitische rechtstaat nastreven (inderdaad nogal luguber)

Jij denkt, evenals menig andere naieveling, dat Irak een vredige omwenteling te wachten zou staan als Saddam intern verdreven zou worden. Ook dan zou Irak echter in een bloedbad zijn veranderd. Dat wordt echter gemakshalve vergeten.

Natuurlijk laat ik je in je waarde, ben het echter gefundeerd oneens met je geloof en je politieke opvattingen.

groetjes,

 

 

 



Aangepast door Abu Afak
Terug naar boven
oem rokaya Bekijk dropdown
Newbie
Newbie
Avatar

Lid geworden: 03 juni 2010
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 30
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote oem rokaya Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 17 juni 2010 om 18:53
pff heb ik ergens gezegd dat je het met eens moet zijn?
ik ga mijn tijd niet aan jou nutteloze uitspraken over de islam verspillen!!
nogmaals,als je over de islam wil discussieren moet je bij ontdek islam zijn,en niet op deze forum!!als je durft tenminste!!
Terug naar boven
moslima 82 Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 27 juli 2006
Online status: Offline
Berichten: 919
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote moslima 82 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 17 juni 2010 om 19:57
misschien is ze daar al wel gebannen.
Hulp bij huiselijk geweld voor moslimas!
Terug naar boven
alzukar Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2589
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote alzukar Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 17 juni 2010 om 21:24
Wat is het verschil tussen dit forum en "Ontdek Islam"?
Kleine wondjes, jeukbultjes en dergelijke kun je maar beter ongemoeid laten. Alzukar
Terug naar boven
Abu Afak Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 28 november 2009
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 439
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Abu Afak Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 17 juni 2010 om 23:00

Beste Oem Rokaya,

Op 'Ontdek Islam' zullen 'ze', net als hier 'calimerootje' spelen. Ik neem je uitdaging aan als de redactie van 'Ontdek Islam' mij vrijheid van meningsuiting geeft.

En net als hier zal me dat, als koeffar en dhimmi, niet gegeven worden.

Laat het me weten als ik werkelijk 'islamitische' vrijheid van meningsuiting heb.(zoals jij WEL ge- en mis-bruik kunt maken van democratische rechten, hetgeen de hypocrisie van jouw geloof slechts aantoont)

Ik garandeer je, dat islamitische vrijheid van meningsuiting een contradictie in terminus is.

groetjes,

 

Terug naar boven
 Post Reply Post Reply Pagina  12>

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.125 seconden.